Raavitaan, lapioidaan, kauhotaan!

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Raavitaan, lapioidaan, kauhotaan!

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 22.08.2018 2:56

Täytyy itsekin aktivoitua ja aloittaa joku projekti jotta tulee pelattua pokeria edes jostain syystä.

Eli tossa tyhjensin pokerisivustojen tilit eilen ja aloittelin projektia, osa sivustoista odottaa vielä dokumentteja ynnä muuta. Projekti pääsee kenties vaihtiin "kunnolla" vasta ens kuussa mut sama se on alottaa se jo nyt kun tulee kuitenkin pelailtua.
Mietin kyllä että jättäisi mitään virallista seurantaa tekemättä mut ehkä se on helpompi jotenkin silti pitää projektia yllä näin. Olen nykyään tosi huono mitään virallista blogia pitämään kuten varmaan on huomattu...

Jaan projektin osioihin koska se tuntuu helpomalta niin, eli tavoitteet on 100$ ja siitä aina nollaa perään. Toki normi säännöt eli hero päättää niistä itse. Ideana on kuitenkin että projektiin ei otettaisi huomioon muuta kun pokerit, ehkä sitten jos jotain ilmaisjuttuja tulee niin toki boostiksi, ei siis tarvi turhia kotiutuksia tms. tehdä ellei ole tyyliin niin iso voitto et se pilaa projektin.

Eli 21.08 on virallinen aloituspäivä (joo, eilen) ja ekat rahastuksetkin saatu, 0,04$ kassassa. Päivityksiä tulee silloin kun siltä tuntuu. Gl ja eiköhän aleta kaivaa kuoppaa nollasta! :lol:
Viimeksi muokannut Kauris84 päivämäärä 05.09.2018 19:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Kauris84

Re: Nollasta ylös ja lujempaa alas...

ViestiKirjoittaja nikkipe » 22.08.2018 10:23

Jaahas sitä lähettiin kirittämään Särkeä. Särki tosin tarvii pokerin lisäksi pörssiä ja vedonlyönti.

4 pompun jälkeen kassa onkin jo kiva.
nikkipe
nikkipe

Re: Nollasta ylös ja lujempaa alas...

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 25.08.2018 12:47

nikkipe kirjoitti:Jaahas sitä lähettiin kirittämään Särkeä. Särki tosin tarvii pokerin lisäksi pörssiä ja vedonlyönti.

Joo myönnän että sieltä se idea :D
Mun mielestäni se on vähän huijausta käyttää noita muita keinoja, sama se olis sit depota itse... Vai olisko, en tiedä :-k

Kassaa on kertynyt joku taalan verran, tänään oikeastaan vasta eka kunnon pelipäivä tulossa. Hidasta tämä on mutta syksy onkin tarkoitus käyttää pokeriin jos ei tule "muuttujia" matkaan...
Kauris84

Re: Raavitaan, lapioidaan, kauhotaan!

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 06.09.2018 12:42

Kassaa on nyt aikalailla 11€ noilla pienillä pelimäärillä mitä olen ehtinyt ja jaksanut pelata. Lähinnä 1-3 pöydän välillä isoimmat frollit. Tarkoitus on nyt ruveta parantamaan tota tahtia jos sitä jaksaisi pelata joka päivä.

Tosiaan eilen sain antipioottikuurin molempiin korviin jotka on ihan tulehtuneet joten se kyllä syö keskittymisen lähes täysin. Viikon on ollut kuin ilmapallot korvissa johon joku puhaltaa ilmaa. Tuli myös tehtyä huono moovi lekurin jälkeen eli särjen striimiin eksyin aamusella ja sieltähän tuli heti striimin avattua ympäri korviin "KYLLÄ,SIELTÄ!!!" :lol:

Tässä mene vielä aikaa että alan pelaamaan mitään kunnon settejä noiden korvien takia, lähinnä coolbetiltä nuo uuden pelaajan jutut ja perus frolliregimiset joista joitain senttejä tulee olen nyt pelannut mut eiköhän tähän projektiin saada vauhtia.

(c) (s) (d) (h)

Btw. tossa kattelin tota uutta pokerisivustoa tai sen esittelyvideota vilkaisin nopeasti, mielestäni tuo näyttää ihan siltä mitä esim. Unibetin olisi pitänyt tehdä... Ennemmin kun nuo muiden sivustojen kanssa "epäsopivat" biljardipöydät jne. Lienee siis tulossa ihan varteenotettava sivusto kunhan se ei muistuta liiaksi Full Tiltiä... tai no miksei? :-k
Kauris84

ViestiKirjoittaja comakid » 06.09.2018 15:40

Kauris84 kirjoitti:Btw. tossa kattelin tota uutta pokerisivustoa tai sen esittelyvideota vilkaisin nopeasti, mielestäni tuo näyttää ihan siltä mitä esim. Unibetin olisi pitänyt tehdä... Ennemmin kun nuo muiden sivustojen kanssa "epäsopivat" biljardipöydät jne. Lienee siis tulossa ihan varteenotettava sivusto kunhan se ei muistuta liiaksi Full Tiltiä... tai no miksei? :-k

Kylla kylla, vaikuttaa lupaavalta ja kaikki Full Tiltin kopiointi on vaan hyvasta.

Ja Unibetista. Unibet poker on kuin vietnamilainen majatalo. Ystavallista meininkia kylla ja ilmaisia lounaita tarjoillaan, joten ei voi olla aivan vittuuntunutkaan. Mutta tosiasia on etta talo (softa) on sortumispisteessa oleva raunio ja ystavallisyydesta huolimatta isanta on taysin kuutamolla mita ymparoivassa maailmassa tapahtuu. Unibetin CEO:na koko pokeritiimi ja softa-alihankkija vaihtoon. Yks kovimmista vedonlyontitaloista ja karsivallisyys riittaa katsomaan pokerin rampimista vuodesta toiseen.
comakid

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 06.09.2018 15:55

comakid kirjoitti:
Kauris84 kirjoitti:Btw. tossa kattelin tota uutta pokerisivustoa tai sen esittelyvideota vilkaisin nopeasti, mielestäni tuo näyttää ihan siltä mitä esim. Unibetin olisi pitänyt tehdä... Ennemmin kun nuo muiden sivustojen kanssa "epäsopivat" biljardipöydät jne. Lienee siis tulossa ihan varteenotettava sivusto kunhan se ei muistuta liiaksi Full Tiltiä... tai no miksei? :-k

Kylla kylla, vaikuttaa lupaavalta ja kaikki Full Tiltin kopiointi on vaan hyvasta.

Ja Unibetista. Unibet poker on kuin vietnamilainen majatalo. Ystavallista meininkia kylla ja ilmaisia lounaita tarjoillaan, joten ei voi olla aivan vittuuntunutkaan. Mutta tosiasia on etta talo (softa) on sortumispisteessa oleva raunio ja ystavallisyydesta huolimatta isanta on taysin kuutamolla mita ymparoivassa maailmassa tapahtuu. Unibetin CEO:na koko pokeritiimi ja softa-alihankkija vaihtoon. Yks kovimmista vedonlyontitaloista ja karsivallisyys riittaa katsomaan pokerin rampimista vuodesta toiseen.

Head of Poker olisi ainakin hakusessa https://careers.kindredgroup.com/vacanc ... scription/
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 06.09.2018 16:23

Unibet on tosiaan firma josta joko tykkää tai ei tykkää... En tiedä syvällisemmin minkälainen se meininki on mutta mainostus on todella kovalla tasolla, tuntuu että ne ampuvat mainostukseen suurimman osan voitoista. "Henkihieveri-meininki".

Mitä tulee Full Tiltiin, itse toivoisin että edes se softa ja alkuperäinen imago tuotaisi takaisin, se on ainoa softa joka itselleni on tietyllä tavalla ollut mieleen ja olihan siellä joskus tosi kovat pelitkin... No, se on historiaa, ehkä kaikkea historiasta ei kannata tuoda takaisin enään nykypäivään. Siinähän voi käydä nämä uudet muumit joiden äänet kuullostaa kirjaimellisesti raiskatulta kun jo 7v. poitsu sano et ei toi ole muumia vaan feikki noilla uusilla äänillä :D
Kauris84

ViestiKirjoittaja Pokerisivut Jarkko » 06.09.2018 16:38

Kauris84 kirjoitti:Unibet on tosiaan firma josta joko tykkää tai ei tykkää... En tiedä syvällisemmin minkälainen se meininki on mutta mainostus on todella kovalla tasolla, tuntuu että ne ampuvat mainostukseen suurimman osan voitoista. "Henkihieveri-meininki".

Mitä tulee Full Tiltiin, itse toivoisin että edes se softa ja alkuperäinen imago tuotaisi takaisin, se on ainoa softa joka itselleni on tietyllä tavalla ollut mieleen ja olihan siellä joskus tosi kovat pelitkin... No, se on historiaa, ehkä kaikkea historiasta ei kannata tuoda takaisin enään nykypäivään. Siinähän voi käydä nämä uudet muumit joiden äänet kuullostaa kirjaimellisesti raiskatulta kun jo 7v. poitsu sano et ei toi ole muumia vaan feikki noilla uusilla äänillä :D

Full Tiltin softallahan voi pelata stars.eu pelejä koko ajan. Kaiken varalta vain tämä tieto jos et tiennyt. :)

Kuva
Pokerisivut Jarkko

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 06.09.2018 17:15

Miten mulla on muistikuva että Full Tiltin softa lakkautettiin kokonaan sen takia kun sehän oli lopussa kopio Starsista muuten paitsi sinne sai tietysti erilaisen layoutin... Tai sitten itse vaan uninstalloin tuon lopullisesti kun ei siitä mitään hyötyä ole :-k
Kauris84

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 07.09.2018 2:27

Jeesus mitä vihuja, hupissa vihu kyllä paineli ihan silmät kiinni ja miten sattuu nappeja mut eiköhän tässä itsekin kohta vauhtiin päästä... Ei siis painelemaan mitä sattuu nappeja vaan opitaan pelaamaan vihua vastaan joka tekee kaikkea mahdollista ja ilmeisesti mahdotontakin...

Kuva

Kassa on luokkaa 34-35€ nyt. Kohti sitä satasta tästä nyt ensin.

Siellä jäi tosiaan MPN:lle yks turnaus "jumiin", eli turnaus pelattiin normaalisti mutta oma pöytä jäi jäätyneenä sivuun pelissä (kuten muilla jotka latereggasi)... Siellä joku ikäänkuin "voitti" turnauksen normisti mut turnaus jatkuu vielä tällä hetkelläkin siten et mun jäätynyt pöytä ja tuo yks vihu yksinään toisesssa pöydässä. Se turnee näkyy olevan rahoilla ja olen itse jaetulla sijalla 2/6 :D Siitä pitäs kaiken järjen mukaan tulla jotain rahaa kans kun siellä jaeltiin rahojakin jo.
Kuva
Kauris84

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 08.09.2018 9:17

Tosta turtsista tuli joku reilu 2€ eli ilmeisesti jaettu 2. sija 5 pelaajan kesken, we have a deal? :lol:

Antibioottikuuri teki mulle kyllä tepposet, valvotti ja pisti unet ihan sekasin, eilen nukuin tunnin ja nyt vedin siten varmaan 14-15h unta... No, tämä loppuu ens viikosta et jos sitten saa taas aivotkin toimintaan niinsanotusti. Harmittaa sen takia että kun just nyt pitäs painella niitä pelejä kun on esim. MPN ne uuden pelaajan pelit yms.

Tosiaan coolbetistä otin rollia ulos ja laitoin sivustoille joissa ei ole freerolleja pahemmin eli koitan jakaa tota rollia sen mukaan että olis jokaisella saitilla chance saada tehtyä voittoa.

Itse pelifiilis on kyllä hyvä, ei se vieläkään ole sillä tasolla mitä voisi olla mutta en tunne yhtään ylimääräistä ns. jännitettä.

Pokerisivuille kans + noista artikkeleista mitä on ollut, ovat laittaneet kyllä ajattelemaan pelillisesti asioita.
Kauris84

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 08.09.2018 22:33

Saumaa oli tänään paljonkin vaikka pelasinkin vaan joku 6-7 turnausta, 88 törmäys QQ ft:ssä ja JJ vs 99 out paikassa josta olis kyllä melkein irronnut isompikin rahastus mut shit happens. Pyörittelen täs starsilla vielä yhden 90manin pois.

Kassa on aika lähellä 45$, en mä mitään senttejä laske kunhan nyt edes +/- 1$ menee.

Sunnuntaista en tiedä pelaanko, mulla jostain syystä sunnuntai on paskin mahdollinen pelipäivä yleensäkin ja parhaat freerollitkin on lauantaisin. Jatketaan...
Kauris84

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 09.09.2018 23:00

Pakkohan se oli pelailla tänäänkin mut lähinnä nopeita ja lyhyitä pelejä, tuntus et hyvä runi jatkuu tai sit vaan itse olen oppinut jotain... Oikeestaan, en mä mitään isompaa ole oppinut, vaan on käytössä opit joita olis jo kauan sitten pitänyt käyttää... Mulla kun ei mene jakeluun luettu helposti eikä etenkään teorian lukeminen, se pitää joko nähdä tai sit sitä pitää tehdä itse.

Kassa on nyt about 70$

Tässä olis tavoite ens perjantaiksi saada se satku kasaan ja sit ruvetaan tahkoomaan vähän eri tavalla, kun tämä nyt on tätä et pelataan mitä löytyy halvalla eikä voi juurikaan pelata kaikkialla kun kassa ei kestä hajautusta saiteille ja osalla sivustoista on järjetön työ senttien takia, käytän mielummin ajan tehokkaasti aggressiiviseen kassan kasvatukseen. Tämä nyt kuitenkin on projekti joka sit joko jatkuu tai loppuu katki menoon.
Kauris84

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 11.09.2018 0:22

Tuntui päivällä että tänään pelataan päin mäntyä koska a) fyysisesti väsy ja b) tuo antibiootti iski kunnolla vatsaan vaikka söin sen kanssa ruokaakin. Mutta ihme kyllä aika hyvin muuten pärjäsi kun vaan sai tuon pois ajatuksista.
Olen katsonut väärin ton ab- kuurin keston, se loppuu siis keskiviikkona eikä perjantaina mut todennäkösesti tohon väliin voisi pitää päivän tai pari palautumista (niin, pidänkö mä sen?? :lol: ) ... Ei ole kyllä ikinä antibiootista tullut näin tehoton olo vaikka mulla on vielä kohtuu sietokykyinen vatsakin.

Kassa on nyt 95$ eli kohtalaista tuhoamista suhteessa + päälle korpisoturin striimiarvonnasta tulevat voitot jotka lisään rolliin vaikka ne nyt sinänsä ei pokerivoittoja ole, mutta menkööt sekaan.
Kannattaa hyppiä reilille noihin striimeihin, ei pelkästään sen takia että siitä nyt sattui itse hyötymään vaan yleensäkin, hyviä ja viihdyttäviä striimejä ja niistä kyllä oppii pokeriakin hyvin. Ja menee myös omien pelien ohessa.

Eka tavoite 100$ kassa on täytetty. Tossa just nuo välipäivät olisi hyvää aikaa säätää jonkinlaista turnauslistaa. Edelleen täytyy pitää melkoisen aggroa kassanhallintaa mut kuitenkin nyt on se pahin takana eli ei pitäs ihan päivässä tai parissa katketa jos ei suju.

Kohti kiloa.
Kauris84

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 14.09.2018 0:09

Rollit on 161$.

Eilen tuli otettua aamulla vielä vähän uppeja (toki tuli myös korpisoturin striimistä voittorahat) ja nyt on menossa unirytmit persiilleen eli heräilin tossa nytkin klo 00 jälkeen... Tämä on huonompi rytmi sinänsä mutta on siinä hyvääkin, joillakin sivustoilla kun parhaat pelit on yöllä mut nyt pidetään pienempi pelitahti ja katsellaan esim. hudia vähän tarkemmin ja muutama pelattu käsi jotka pitää selvittää syvällisemmin.

Aika hyvin on saatu hajautettua rolleja myöskin eli ei muuta kun pistetään tunkittaen tai sit upittaen. Tolla kassalla kyllä jos 1$ abilla pelaa ei pitäisi olla hirveesti pelkoa nopeasta katkimenosta. Lähinnä ainoa ongelma on sivustot joilla ei oikein ole pienen buy-inin turneita, esim. MPN joutuu kyllä nostaa paljonkin avg. buy-iniä mut se tarkottaa vaan että vähemmän turnauksia sieltä. Toki sit vastapainona siellä on ehkä parhaat freerollit uusille pelaajille mut kohta loppuu sekin ilo.
Kauris84

Seuraava

Palaa alueelle Blogit