Eilinen stream-sessio taisi mennä ihan jees, ainakin palautteesta päätellen. Turnauksessa kestettiin kolme tuntia, kunnes tein paistivirheen TPTK:lla...

Käsi kulki seuraavasti:
(1500/3000) Herolla joku ~57k stack - UTG:hen AKo. Lyön 6750, table chipleader buttonissa ottaa kopin, kaikki muut kippaa.
Floppi (18k): AJxr, hero sökö, button lyö 10500, hero maksu
> Tässä vaiheessa ajattelin olevani hyvin edellä, mutta pot controlin vuoksi check-call cr:n sijasta.
Turn (39k): AJxT two-tone, hero sökö, button lyö potillisen, joka coveeraa heron
> Tässä vaiheessa tapahtui se stiplu, että jätin kunnolla käymättä läpi, mitä kädessä tapahtui. Nythän meillä on info, että button on maksanut pf ja lyönyt puolikkaan flopilla. Näin jälkikäteen kelaten mahdolliset kädet olivat: KQ/AT/AJ/AQ tai sitten täysin hempulat. Mutta jos tarkastellaan ajatusta vihun kannalta, niin minun pelini on antanut ymmärtää, että minulla on (vahva) naula kädessä. Tällöin en usko AQ:lta tulevan moista actionia eikä vihulla ole oikein mahdollista taivutella minua pakkaakaan täysin bluffilla. Eli olemme koko rangea maagisesti perässä.
Negreanu on joskus sanonut, että porukka pohtii turnauksen alku- ja keskivaiheilla käsiään ties kuinka pitkään. Mutta sitten loppuvaiheessa, kun niitä käsiä pitäisi oikeasti käydä läpi, niin tehdään paniikki-muuveja. Näin siis kävi minullekin
Eli päädyin maksamaan AK:llani ja vihu käänsi auki AJ:nsä. Koko ajan oli siis perstuntumana, että takana ollaan ja isosti, mutta silti tuli tehtyä hätiköity maksu ajatuksella, että "mulla on takana enää 13bb --> tulos tai ulos"... tymästi ajateltu.
No, tänään alkaa 100k Weekend mini-turnauksien saattelemana. Nyt kun streamaamisen makuun on päästy, niin pelaan ja streamaan molemmat aloittaen vähän ennen kasia.