Olen pelaillut muutamia "pikkuturtseja" Veikkauksella. Lähes poikkeuksetta olen päässyt rahoille, mikä sinänsä on hyvä. Mutta sitten on saatu selkään, melkoisen usein pre-flop AKs vs KJo tapaisin kolisteluin. Itse en ymmärrä, miten joku 3-betaa (etenkään all-in) KJ:llä. Mutta hyvähän se on tietää, että vielä loppupuolenkin kahinoissa löytyy paistikkaita pelaajia. Ei vain ole lykky lykästänyt. Mutta se myönnettäköön, että on sitä itsekin välillä päästy 20/80 tilanteista niskan päälle.
Suurin leak omassa pelissä on edelleen "humaltuminen suuresta stackista". Eli alan luottamaan liikaa hyvään runiin ja sitten donaan merkittävän osan stackistani jollain pohjarattailla, vaikka pöytä on täynnä täyttyneitä vetoja yms. Tämän aion saada kuriin ensi vuoden aikana.
Seuraava kohde on tammikuinen Helsinki Freezeout. Eli satloista haetaan lippua ainakin pienempiin mittelöihin. Tosin rahatilanteeni on uskomattoman paska, sillä aikaisemman syksyn lainapelaaminen ei todella ole ollut kannattavaa.
Vapaa-aikani olen upottanut pääosin oman indie-pelin kehittämisen parissa. Peli on työnimeltään Virtual Raps ja se on VR-maailmaan sijoittuva, SingStarin ja Beat Saberin yhdistävä peli. Pelissä siis räpätään esiin tulevat lyriikat oikein ja tehdään eleitä ruudulla juoksevien "suuntalaattojen" mukaisesti Ihan kiva ollut leikkiä tämän projektin kanssa ja aika paljon on tullut saatua aikaankin. Tosin Eminemin Lose Yourself alkaa tulla jo korvista ulos, kun se on testikappaleena devatessa