Elämä kortilla

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
zvona
Viesti:

Re: Elämä kortilla

Viesti Kirjoittaja zvona » 02 Joulu 2019, 14:24

Blackjackin SM:t olivat ja menivät. Pääsin alkukierroksilta jatkoon, mutta jatkoerässä jäin pöydässä sijalle 5/7, kun neljä parasta pääsi jatkoon. Siinä mentiin pöydässä tasaista "muille 20, minulle 14, jakajalle 19" -tyylistä setupia, joten heti puolivälissä (jaettiin 14 kierrosta) jo aisti, että jatkoon ei enää mennä :(

Olen pelaillut muutamia "pikkuturtseja" Veikkauksella. Lähes poikkeuksetta olen päässyt rahoille, mikä sinänsä on hyvä. Mutta sitten on saatu selkään, melkoisen usein pre-flop AKs vs KJo tapaisin kolisteluin. Itse en ymmärrä, miten joku 3-betaa (etenkään all-in) KJ:llä. Mutta hyvähän se on tietää, että vielä loppupuolenkin kahinoissa löytyy paistikkaita pelaajia. Ei vain ole lykky lykästänyt. Mutta se myönnettäköön, että on sitä itsekin välillä päästy 20/80 tilanteista niskan päälle.

Suurin leak omassa pelissä on edelleen "humaltuminen suuresta stackista". Eli alan luottamaan liikaa hyvään runiin ja sitten donaan merkittävän osan stackistani jollain pohjarattailla, vaikka pöytä on täynnä täyttyneitä vetoja yms. Tämän aion saada kuriin ensi vuoden aikana.

Seuraava kohde on tammikuinen Helsinki Freezeout. Eli satloista haetaan lippua ainakin pienempiin mittelöihin. Tosin rahatilanteeni on uskomattoman paska, sillä aikaisemman syksyn lainapelaaminen ei todella ole ollut kannattavaa.

Vapaa-aikani olen upottanut pääosin oman indie-pelin kehittämisen parissa. Peli on työnimeltään Virtual Raps ja se on VR-maailmaan sijoittuva, SingStarin ja Beat Saberin yhdistävä peli. Pelissä siis räpätään esiin tulevat lyriikat oikein ja tehdään eleitä ruudulla juoksevien "suuntalaattojen" mukaisesti Ihan kiva ollut leikkiä tämän projektin kanssa ja aika paljon on tullut saatua aikaankin. Tosin Eminemin Lose Yourself alkaa tulla jo korvista ulos, kun se on testikappaleena devatessa :D

zvona
Viesti:

Re: Elämä kortilla

Viesti Kirjoittaja zvona » Tänään, 21:02

Harmittaa. Muut pelaavat tällä hetkellä Veikkauksen High Roller -viikonloput ME:tä (250€ buy-in), minä köyhäilen koneen äärellä pelaamatta :(. Liian iso summa maksettavaksi - toisaalta mitätön, viisi sinistä chippiä silloin kun istun bläkärissä. Tämän taidon vielä kuin oppisin, eli blackjack-rollin hahmottamisen oikeassa rahassa silloin, kun kyynärpäät nojaavat verkaan, niin kaikki olisi paremmin.

Pelasin pari päivää sitten Olybetillä sitä "HairForceNone" aka kissmybass81 aka Markus Y. ja muut julkipelaajat bountyna. Ihan hauskaa oli, mutta paskin saitti ja softa, mihin olen törmännyt sitten vuoden 2007 Absolute Pokerin ja Bodogin. Vaan sinne jäi joku 22€, niin enköhän mä jossain vaiheessa kiukuttele ne sinne pöydän paremmalle puolen. Kings of Tallinn, kun napostelisi.

Olybetin pokeri-client oli vähintään mielenkiintoinen. Ei chattia, ei actioneita, ei statseja, ei mitään... en päässyt edes lobbyyn. Mutta hei: taustakuvaa saa kyllä vaihdettua ja siinä tarjontaa riittää. En tiedä kuka Olybetin softan on koodannut, mutta menee sarjaan, jossa omnipotentit devaajat toteavat: "koodaisin paremman viikossa".

Selvisi, että putosin sijalla 16. (kun 12 pääsi rahoille). Kai se sitten meni ihan ok, vaikka ei ollut käryä osanottajamääristä eikä muista statseista. Tipuin aika selkeään leakiin, eli maksoin 3-way (värin)vedolliseen pöytään AQ:lla riveröidyn ja värinvedon täyttävän ässän saattelemana vihun AI-puskun. Tosi obvious ja stäkkiäkin olisi vielä jäänyt taakse, mutta ei - piti painaa maksua sormet ristissä, että "ehkä siellä on sitten ässä huonommalla kikkerillä" itsepetosta hokien

Olybetillä oli muuten 300€ jotain "karkkirahaa". Tiedä mistä nekään olen saanut eikä mistään löytynyt selitystä sille, mitä ne edes ovat. Pelasin niillä bläkäriä ja vähän uppia. Sitten huomasin, että saan 10€ cashbackin, jos pelaan 200€ edestä slotteja. No menin pelaamaan jotain räkäslottia, jossa sain pyöritettyä 30 x 10€ kierrosta voittaen 30€ total. Pyöritin nekin ja hävisin. Eli 33 kierrosta eikä käytännössä latin latia. Enkä saanut edes sitä cashbackia, pelasin kait väärin. Kuka helvetti noita pelaa oikeasti, jos panos-tuotos -suhde on paskempi kuin ravintola-blackjackissa... hoh hoh.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”