Spaden spelit - Puoliammattilaisen sittariblogi

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
spade447

Re: Spaden spelit - Puoliammattilaisen sittariblogi

Viesti Kirjoittaja spade447 »

Unibetillä välittömän rakebackin bonarit ehtymäisillään. Tänään tuli myös meiliä, että pääsen mukaan tuohon Partyn 15% ylimääräistä rakebackia -kampanjaan, vaikka en uusi asiakas olekaan. Ilmeisesti myöntävät sitä myös porukalle, joka lupaa kasvattaa volyymiään sivustolla, eivätkä tehneet musta mitään poikkeusta. Juuri näin mun mielestä pitäisi kaikkien affien/pelintarjoajien toimiakin, eikä laittaa hyviä diilejä ihan pelkästään uusille asiakkaille. Ja itse ainakin olen valmis sivustoilla liikkumaan parhaan tarjouksen perässä, joten eiköhän vastaava olisi pelintarjoajallekin usein kannattavaa.

Ensimmäiset päivät menee varmaan vähän Partyn softaa ja Partycaptionia opetellessa, mutta tuskin sen pidempään. Uskoisin viikonloppuun mennessä pääseväni jo aika täyteen grindivauhtiin. Päivittelen ekat fiilikset sivunvaihdoksesta varmaan joskus ensi viikon puolella.

Kuva
2-3h grindiä huomenna ja tämäkin pitäisi olla maalissa.
spade447

Pidin sittenkin viikonloppuna vapaata, mitä nyt vähän asentelin ja testailin PartyCaptionia sunnuntaina. Jännä ajatella nyt, että silloin en vielä tiennyt ohjelmasta juuri mitään. Nyt kun en enää taida suostua pelaamaan ilman. Kerron vain sille mitä haluan pelata ja se rekisteröi turnaukset silmänräpäyksessä sekä järjestää kaiken sievään 4x3 ruudukkoon näytölleni. Suurin osa päätöksistä hoituu lisäksi näppäimistöä käyttämättä: fold ja all-in on koodattu hiiren näppäimiin. Kauheasti ei edes tarvitse tähdätä, klikkaamalla pöytää mistä vain saa nuo päätökset tehtyä, ja kuin varuiksi Caption siirtää huomion automaattisesti betsliderin numerokenttään. Ja tajuutteko, kirjoittaa vielä siihen mun puolesta 30% betin valmiiksi. Numpädille tarvitsee mennä enää tosi harvoin ja kaikki tuntuu tosi helpolta. Tykkäsin kyllä Unibetin softastakin aikani, mutta onhan tämä multitablausmielessä aika jäätävä harppaus eteenpäin. Aiemman kahdeksan sijaan kymmenen pöytää tuntui aivan hyvältä, ja tässä on kuitenkin vielä vähän totuttelu käynnissä.

Peleistä itsestään on tavallaan hyviä ja huonoja uutisia. Huonot ensin: turbosittareita pyöriikin Partylla paljon vähemmän kuin odotin. Itse asiassa parin päivän perusteella niitä aukeaa Unibetilla enemmän. Sitten hyvät uutiset: ne on todella pehmosia. Ihan verrattavissa Unibetin peleihin. Sanoisin jopa parin päivän perusteella, että Unibetin 25e on vaikeampi fieldi kuin Partyn $20. Toki menee silloin suhteessa buy-iniin, mutta odotin Partylta kovempaa tasoa. $50e pelejä vakoilin välillä lobbysta, mutta niitä ei näyttänyt ainakaan niinä hetkinä edes aukeavan.

Kun turboja ei meinannut saada 3-4 pöytää enempää kerralla ja kaikki säätö Partylle siirtymistä varten oli tehty, oli tietenkin pakko sitten koittaa niitä hypereitä. Ensin varovasti $10 tasolta, olisivathan nämä leaderboardien takia paljon reguisammat. 6-7 pöytää kerrallaan, havainnoiden pelaajien päätöksiä, erityisesti useammassa pöydässä istuvien. Sitten menon jättäessä vakuuttamatta $20 pelejä mukaan. Pian jonkinlainen pokerihuippuhetki tältä vuodelta, kun tajuan omaavani hyvät edellytykset pärjätä näissäkin karkeloissa.

Huomaan pohtineeni Partylle siirtymistä niin pitkään, että oon ehtinyt muodostaa fieldistä tarkan kuvan näkemättä yhtäkään pelattua kättä. Puheet leaderboard-reguista ja kovasta tasosta on tullut nieltyä kauheasti purematta. Ja onhan siinä totuuden siemenkin: ihan samanlaista roiskintaa ei ole vielä näkynyt, mitä välillä Unibetin 10e peleissä sai todistaa. ICM-virheitä kuitenkin näkyi siellä ja exploitattavaa nynnylimppailua täällä. Heads-up vaihe oli osalta kovinkin hakusessa. Toisaalta huomaan oman ajatteluni pelonsekaisen tyhmyyden: Eihän $10 regut voi kaikki mitään staroja vielä ollakaan. Jos olisi, ne pelaisi muiden starojen kanssa high stakesia. Ja ehkä aina välillä unohtaa, miten lujaa itsekin on tullut varsinkin viimeiset puoli vuotta tehtyä hommia juuri näiden pelien eteen.

Joudun vielä kyseenalaistamaan omaa ajatteluani lisääkin: mulla on ollut joku ihme fiksaatio pelata nimenomaan noita turboja. Tämä siitäkin huolimatta, että koen vahvuudekseni bubblen ja ICM:n vaikutukset push/fold -peliin. Miksi siis en pelaisi sitä pelimuotoa, joka on lähes pelkästään juuri näitä asioita? Varianssi on tietysti hypereissä isompi, mikä on sentään ihan asiallinen perustelu niiden välttelylle. Mutta fakta on se, että ensimmäisestä kunnon sessiosta lähtien tunsin olevani todella kotonani tuossa max 25bb hätäisen sohimisen ympäristössä. Hypereitä on todella kiva pelata!

Odottamattomana iloisena yllätyksenä ylsin vielä leaderboardeillekin. Ajattelin, etten niistä pystyisi pahemmin taistelemaan, ja että hyvä jos muutama dollari joskus tulee. 3h testisessiosta dollareita tulikin se muutama (5) ja täydestä 8h grindipäivästä yhteensä 50 (low-tasolta $20 ja mid-high -tasolta $30). Low-leaderboard loppuu $10 peleihin ja mid-high alkaa $20 tasolta, joten ihan optimi tämä systeemi ei mulle taida olla. Lisäksi kovat sijoitukset vaatinevat nopeimpien pelien, eli Double or Nothing -turnausten ahkeraa harjausta. Mulla ei ole mitään hajua miten niitä pelataan. Joka tapauksessa useampi kymppi per päivä ylimääräistä rakebackia otetaan suurella ilolla vastaan jatkossakin.

Nokkelimmat arvaavat jo, että ekat tutustumissessiot tuli runattua ihan hyvin. Kenties pian on toinen ääni kellossa, kenties ei. Joka tapauksessa peli-into on nyt tapissa. En malta odottaa, miltä kaikki näyttää kunnon samplen jälkeen.

Kuva
Kuva
Partyn nick on lähes sama kuin täällä. Scopestakin voi siis jatkossa seurailla tulospuolta, mikäli blogi jää joskus hetkeksi grindien jalkoihin. Rakebackhan tuolla ei toki näy, mutta sen voi lb-hommien myötä arvailla varmaan johonkin 50% tuntumaan. Käyriä kannattaa katsella muistaen, että järkevä otos on jossain siellä 10k turnauksen kieppeillä.
spade447

Nää leaderboardit yllätti kyllä mukavasti. Näissähän on mullekin oikeasti valueta! Luulin, että pärjääminen vaatisi tyyliin kellon ympäri 20-tablausta. Kuvat eilisen taulukoista:

Kuva
Low: $5-10, joista itse pelaan lähinnä $10 tasoa.

Kuva
Mid-high: $20 ja siitä ylöspäin. Hypereitä oon nyt pelannut $20 asti ja turboja $50 asti, joskin jälkimmäisiä aukeaa näköjään vain muutama per ilta.

Tokihan nuo kärkipään sijoitukset on vielä pitkäksi aikaa täysin saavuttamattomissa. Mutta jos sieltä joka pelipäivälle tulee $40-90 palautuksia niin onhan se jo olennainen lisä rakebackiin ja sen myötä tulokseen. Ja eilenkin oli "kiva" pelata pieni -18bb tunkkipäivä, kun puolet tappioista saa tälle päivälle takaisin turnauslippuina.

Tää viikko on vapaata palkkatöistä ja tarkotus on pelata ahkerasti. Oon miettiny, että pitäiskö kuitenkin kirjata blogiin tulosta kuukausi kerrallaan, vai esim neljännesvuosittain. Omaa seurantaa varten sitä tulee nyt kuitenkin kateltua suht tiiviisti. Voi olla, että ens viikolla tulee sitten jo jotain sellasiakin taulukoita.
LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn »

Eix noi leaderboard-pisteet oo suoraan partypointseja eli raketaaloja. Eli kivasti saat rakettomana pelata tuolla voluumilla.
äksy xxx_yyy_
spade447

LongJohn kirjoitti: 27 Huhti 2021, 12:21 Eix noi leaderboard-pisteet oo suoraan partypointseja eli raketaaloja. Eli kivasti saat rakettomana pelata tuolla voluumilla.
Hyvä kun sanoit niin tuli ihan laskettua. Ja joo, pisteet on juuri noita samoja. Eilen raketin siis pari senttiä vajaat $110. RB:tä tuli seuraavissa muodoissa:
- Leaderboardit: $90
- Weekly cashback $20: (tämä nousee prosentuaalisesti vähäsen kun rake-kertymä kasvaa viikon aikana)
- Affin kautta tehty diili josta extra 15%: ~$16

Eilisen osalta Party siis maksoi mulle viitisentoista dollaria siitä hyvästä, että suvaitsin pelata heidän turnauksiaan. Tää tulee varmasti vähän heilahtelemaan sen mukaan minkä mittasia sessioita pelaan ja miten kullekin viikolle sattuu työpäiviä. Joka tapauksessa mun maaliskuiset (vaimillonneoli) laskelmat 40% rakebackistä oli hiukan pielessä. Ei haittaa :)
spade447

Ekat tuhat peliä partylla ja oon tehny sharkscopeen komean kukkulan:

Kuva

En siis valitettavasti pelkkää sitä ylämäkeä vaan ihan kokonaisen kukkulan. Asialla ei sinänsä näin vähillä turnauksilla onneksi ole vielä paljon väliä. Ehkä tässä kuitenkin alkaa vähän sitä hahmottamaan, minkä verran tuo rb-kokonaisuus hyödyttää. Break-even -pelilläkin taitaa saada sellasen välttävän tuntipalkan, varmaan jotain pikkasen vajaa 10e/h luokkaa. Luku tarkentuu kun kukkuloita on tehty kymmenen lisää.

Viime päivinä on auennut ihan mukavasti $50 turboja, niitä on ollut illan kiireisimpinä tunteina aina 1-2 näytöllä. En oo ihan varma, kuinka kannattavia ne on mulle vielä pelata. Siihen nähden, miten pehmosia $20 turbot on, on $50 pöydissä jo ainakin hetkittäin täysin eri meininki. Parissa pelissä on joutunut pelaamaan Mazuritea vastaan, joka alkaa olla pikkuhiljaa sitä tämän formaatin end boss -tasoa. Linkistä pääsee kaverin kanavalle, kannattaa seurailla jos mid-high stakes sittarit kiinnostelee. Pelaa myös MTT:tä. Tosi huonoa peliseuraa, mutta valmennusta oon miettinyt siltä tässä jossain vaiheessa ostavani.

Illan ekoihin ja vikoihin hetkiin oon ottanut nyt myös $5 hypereitä. Niistä saa näytölle täytettä hiljasina aikoina ja tuurilla niiden turvin nappaa pykälää ylemmän sijotuksen low-leaderboardilta. Tän alemmaksi en taida kuitenkaan mennä, enkä toisaalta hypereissä $20 korkeammallekaan.
spade447

Laitetaan samalla noi Unibetin tulokset huhtikuulta kun sinne vielä jotakin volaa vielä oli:

Kuva
Rakebackia näiden lisäksi vissiin 62e.

Partyn rakebackien kanssa siis joku tonnin tai vähän yli kuukausi. Pelitunteja 94, eli tienaamistahti linjassa tuon alkuvuoden kanssa.

Katellaan mikä on järkevä keino ilmoitella näitä tuloksia, Partyn rb kun tulee aina hiukan myöhässä. Ehkä ne voi toisaalta itse laskea etukäteen Sharkscopesta tai jostain. Unibetille saattaa tulla satunnaisia pelejä jatkossakin. Jos joskus on tarve aloittaa sessio aiemmin iltapäivästä, saa Unibetin 10e turnauksista varmasti hyvää täytettä näytölle.
spade447

Partylla piti vaihtaa nickiä. Otin nokkelalta tuntuvan ja nyt runaan kuin jedi:

Kuva

Vielä vähän ennen nickin vaihtoa tuli kaivettua pientä kuoppaa. Yksi parhaista mental game -vahvuuksistani on kääntää huono runi kovaksi opiskeluvimmaksi, ja se onnistui hyvin tälläkin kertaa. Hypereissä joudun aiempaa usein erilaisiin 5bb efektiivisiin bubbletilanteisiin, ja juuri niitä oonkin nyt tarkastellut ahkerasti. Samaten blind vs. blind -pushfoldia oon hionut tarkemmaksi.

HRC on siis laulanut ja lisäksi oon piirrellyt ihan paperille kaikennäköistä muistiinpanotaulukkoa. Niitä ja ranskalaisten viivojen täyttämiä post-itejä alkaa olla pian pelipöytä täysi. Kirjalliset muistiinpanot jeesaa muutenkin opiskeluun keskittymisessä, mutta ihan oma arvonsa on näillä tiivistetyillä listauksilla vasta opituista periaatteista. Tukee todella paljon konseptien siirtymistä peliin, kun omia muistiinpanoja voi välillä vilkuilla pöydissä ollessa hiljaisempaa. Muuten riskinä on, että opiskellut asiat muistaa aina opiskellessa, ja peleissä vaan juntataan samalla kaavalla kuin aina ennenkin. Varsinkin innokkaasti multitablatessa meinaa välillä käydä juuri näin.

Kuva
Vanhan nimimerkin tulokset katosi scopesta ilmeisesti kokonaan, en tiennyt että näin pitäisi käydä. Toisaalta hyvä, että katosi nyt, kun pelit Partylla on vasta ihan alussa. Ja onhan tätä käyrää taas hetki kivempi katella kun sitä edellistä. Totuus on kuitenkin varmaan about 2k turnauksen kohdalla break-even peleistä ja sitten ihan solidit plussat rakebackista.
3betforfun

Viesti Kirjoittaja 3betforfun »

Solidia tekemistä :boxing: . Paljonko tulee lb + rakeback tuloja 2k pelistä?

Edit.
Osaatko tipsata muuten miten pääsee tohon partyn extrarakebackiin kiinni? Itsekään en siis uusi asiakas.
spade447

3betforfun kirjoitti: 18 Touko 2021, 19:17 Solidia tekemistä :boxing: . Paljonko tulee lb + rakeback tuloja 2k pelistä?

Edit.
Osaatko tipsata muuten miten pääsee tohon partyn extrarakebackiin kiinni? Itsekään en siis uusi asiakas.
Kiitos samoin :) Sun blogia tulee kans luettua, mutta harvoin on sanottavaa kun en käteispeleistä paljon mitään ymmärrä. Laskeskelin tässä, että Partylla on nyt tullut kerrytettyä rakea n. $1084 ja niistä on saatu erilaisina palautuksina n. $974. Vähän yli puolet on lb-peräistä ja loput sitte tosta extradiilistä ja normi cashbackista. Oon kyllä tosi tyytyväinen että tuli vaihdettua pelit pääosin Partylle. Vähän jopa hullua painaa vuonna 2021 sittareita lähemmäs 90% rakebackilla.

Tuossa olis itse asiassa vielä vähän kiristämistä jos suunnittelis aikataulunsa tarkasti noita maksimoidakseen. Esim. tällä viikolla voi olla, että maanantai jää ainoaksi pelipäiväksi ja silloinkin tuli pelattua vain 5h. Rakea kertyi n. $80, mikä oikeuttaa vasta 20% perus cashbackiin. Jos jostain löytäisi toiset 5h peliaikaa, saisi raken painumaan yli $150, joka on ensimmäinen 25% palautuksen antava taso. Lisäksi tulee välillä pelattua sessiota vaikka aamukahteen asti ja sitten seuraavana päivänä ei ollenkaan. Kun leaderboard-päivä vaihtuu klo 1, ei noista klo 1-2 välin turnauksista kerry tuota lb-osuutta ollenkaan, tunnissa kun ei palkinnoille vielä pääse. Tällä hetkellä vaan palkkatyön vuorot ja niistä johtuva rytmin kääntely syö suunnittelumahdollisuuksia jonkun verran, eikä sille oikein mitään voi. Töissä tosin ollaan pikkuhiljaa siirtymässä ns. autonomiseen työvuorosuunnitteluun. Ihan kaikkea tuskin siinäkään saa menemään läpi, mutta luulen siitä kuitenkin tulevan pientä jeesiä tähänkin asiaan. Ja jos joskus tulee siirryttyä vielä vähemmille tunneille palkkatyössä niin varmasti viimeistään silloin kannattaa alkaa suunnitella pokerin "työvuoroja" tarkemmin.

Laitatko mulle esim Discordissa yksityisviestiä (spade447#5210) tai Twitchissä tai jossakin niin kerron mitä kautta ite sain ton rb-diilin. Tuntuis epähienolta vaan jaella niitä infoja täällä toisella affisivustolla. En toki tiiä onko tällä järjestelyllä mitään käytännön merkitystä, mutta ehkä saadaan jotkut moraaliset hienotunteisuusplussat ylläpidolta?
Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru »

spade447 kirjoitti: 19 Touko 2021, 01:33 ehkä saadaan jotkut moraaliset hienotunteisuusplussat ylläpidolta?
Myönnetty O:)
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV
3betforfun

Viesti Kirjoittaja 3betforfun »

No huh, kyllä tommonen 90% rakebäckki kelpais :-D. Kiitos muutenkin vastauksesta, minäpä laitan sulle discordis viestiä!
Detru kirjoitti: 19 Touko 2021, 09:48
spade447 kirjoitti: 19 Touko 2021, 01:33 ehkä saadaan jotkut moraaliset hienotunteisuusplussat ylläpidolta?
Myönnetty O:)
:lol:
spade447

Kiitti Detru :D

En kuukauden vaihtumisesta huolimatta laita nyt tarkempaa selostusta tuloksista, kun niitä tuli tuossa vain 400 turnausta sitten laskettua jonkin verran. Pelitunnit on tosiaan jäänyt tältä kuulta kovin vähiin (seurannan mukaan vain 58,5h). Oon tehnyt palkkatöissä muutamia ylimääräsiä vuoroja, jotka saan sitten marraskuussa päättyvän tasoitusjakson aikana jossain vaiheessa vapaina takaisin. Sinänsä vähempi pelaaminen on siis aivan ok. Lisäksi pari edellistä viikonloppua on tullut käytettyä parhaalla mahdollisella tavalla eli mökkikausi avaamalla.

Kuva
Säynävä oli uusi tuttavuus Lohjanjärvestä. Katiskalle on ainakin kevääksi löytymässä hyvä paikka kutumatkalaisten jallittamiseen. Niissä puuhissa olevat hauet ja ahvenet aion jatkossakin jättää rauhaan, mutta särkikaloja sopii järven hyvinvoinnin puolesta harventaa näilläkin keinoin.

Eilisessä sessiossa tuli sattumalta poikkeuksellisen monta bubblen overcall-spottia vastaan. Oon näistä joskus ennenkin täällä puhunut, mutta laitetaan tähän nyt taas yksi esimerkki.

Kuva
Mietin pelin aikana, että tämä kombo menee yleensä muckiin, mutta maksoin kuitenkin oman stackini pienuus perusteena.

Kuva
Tänään HRC:n ääressä ymmärsin, ettei oman stäkin pienuus ole tässä olennaista, vaan enemmänkin etäisyys muihin pinoihin. Noin paljon jäljessä ollessa pitäisi vain kipata iloisena siitä mahdollisuudesta, että isoin pino suht usein pudottaa pienimmän.

Kuva
Jos stäkkikoot olisivat 5bb-8bb-3,5bb, saisi näilläkin hempuloilla jo maksaa. Olennainen muutos edelliseen on kummankin vihun selvästi laajempi range. Merkitykseltään näin pienillä stäkeillä pienempi, mutta silti olennainen, asia on se, että voittamalla pääsemme usein johtoasemaan.

Toki tämä on vähän tällainen kuriositeetti. Sillä, maksanko tässä tilanteessa kerran vuodessa saadut kurkot vai en, alkaa olla melko pieni vaikutus kuukausipalkkaan. Eiliseltä otettujen ruutukaappausten perusteella katselin myös muita oc-paikkoja, ja erityisesti 1. tai 2. suurimpana pinona alle 7bb eff olisi kyllä selvästi korjaamisen varaa. Niitä pitää tässä lähiaikoina tutkiskella paremminkin. Mitä pienemmillä stäkeillä mennään, sen useammin noita overcalleja joutuu miettimään, joten kyse on oikeasti ihan opiskelun arvoisesta asiasta, ei vain "kato tässä pitää foldata kurkot hö hö" -tyyppisestä ajantuhlauksesta. Jos innostun, voisin vaikka kirjoittaa asiasta syntyvät muistiinpanot tänne blogiin.
spade447

Affi vaihtoi maksutapaansa ja promosi uuden launchaamista talletusbonarilla. Sen ehdoissa oli, että summa pitää kierrättää käteispeleissä tai spinnareissa. En heittäny kirvestä kaivoon, vaan kysyin että voisko mitenkään pelata myös sittareita. Vastaus oli: "joo, kyllä kaikki rake käy, mutta koita miksaa vähän muitaki formaatteja." Laskin äkkiä, paljonko ehtisin kierrättää (5x vaatimus) tulevien lomien ja luvattujen extratyövuorojen väleissä ja aloitin sitten tämän formaattien miksaamisen. Lopulta kävi niin, että kierrätys on valmistumassa kerryttämällä $5 rakepointseja fast forwardissa ja $795 sittareissa.

Luulin siis ihan rehellisesti, että jos aina välillä pelailee hetken ff parvekkeella iltapäiväkahvia juodessa, bussimatkoilla ja töissä sydänyön hiljaisimpina tunteina, niin kyllä sitä rakea siitä vähäsen kertyy. No, ei juuri kerry, ja bussimatkatkin jäi tekemättä näillä pyöräilykeleillä. Ja totta puhuen ne toteutuneetkin pelihetket oli aika lyhyitä ja harvassa.

Kivasti tämä projekti vahvisti käsitystä siitä, miten pihalla sitä on sellaisesta toisesta pokeriformaatista, jota ei tule ikinä opiskeltua eikä oikein pelattuakaan. Mulla ei ole mitään hajua käteispelirangeista, antettomuuden ja raken vaikutuksesta peliin tai fieldin tekemisistä. Ja mikä pahinta: ICM-osaamisesta ei ole mitään hyötyä. Välillä tuntui, että ihan yhtä hyvin voisin pelata vaikka shakkia näiden tyyppien kanssa.

Joka tapauksessa otan tästä vielä senkin hyödyn irti, että postaan tämän blogin ensimmäiset (ja todennäköisesti viimeiset) käteispelikäppyrät:

Kuva
Vain vihreällä käyrällä on väliä, vai mitä? Ei muun värisillä tai ainakaan otoskoolla? Tasot oli FF5 ja FF10 vähän vuorokaudenajan ja arvioidun planeettojen asennon mukaan.

Kuva
Partypokerin virheellisistä parametreistä ja puuttuvista käsihistorioista tunnettu paistilämpömittari eli MyGame arvioi: olen Advanced käteispelaaja.

Pelatessa tuli ihan mieleen vanhat kunnon käteispeli-illat kavereiden luona nuorempana. Pokerinpeluussa ja siihen suhtautumisessa on sittemmin tapahtunut iso ja vaivihkainen muutos. Sellaisen huomaa usein huonosti, ellei saa eteensä jonkinlaista yhtäkkistä näkymää riittävän pitkälle taaksepäin. Toisaalta tämä näkymä oli tällä kertaa palkitseva, toisaalta haikea. Vielä vuosi sitten puoliammattilaiskokeilun alkaessa ajattelin voivani milloin vain pelata jotain pikkukäteistä ihan vain huvin vuoksi. Nyt huomaan, että se ei enää ole ihan helppoa. Mieli alkaa väkisin tehdä kauheasti töitä yrittääkseen ymmärtää formaattia ja löytääkseen parhaita valintoja. Pokerin hauskuus on säilynyt, mutta keveys jäänyt jonnekin menneisyyteen. Ehkä tämä on vain jokin vaihe, ehkä asia jää tällaiseksi.

Grindailen vielä ainakin tänään ja huomenna täysiä, sitten tulee todennäköisesti n. 2vk totaalitaukoa sekä pokerista että palkkatöistä. Palkallista lomaa on toki vielä vähän enemmänkin, mutta ajattelin pitää pokeristakin ainakin tuollaisen pikkutauon tässä samaan aikaan. Lomalle on sen verran tehty jo suunnitelmia ettei kauheasti ehtisi muutenkaan pelata, ja luulen, että on ihan terveellistä pitää myös pokerista edes kerran vuodessa ihan selkeä loma. Joskus kuun vaihteessa postailen varmaan sittarituloksia seuraavan kerran. Löysin myös ne hävinneeksi luulemani edellisen screen namen tulokset, ne olivatkin vain "closed networks" -lehden alle nickinvaihdoksen jälkeen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”