Kauris84 kirjoitti:Siellähän on muitakin modeja joten tuo itse syy on kyllä täysi persläpi, tästä on myös infottu twitchiin ja lupasivat miettiä seuraamuksia jos sama jatkuu.
Pyydän väitteesi tueksi nimeämään kaikki, keltä löytyy moderaattorioikeudet Pokerisivuille. Siinä olet oikeassa, että en ole ainoa. En yritä tehdä itseäni tärkeäksi ja/tai korvaamattomaksi, mutta yöaikaan täällä ei valitettavasti mitä todennäköisimmin ole ketään moderaattioikeudet omaavaa paikalla. Tämänkin ketjun kaikki moderointitoimenpiteet ovat tapahtuneet allekirjoittaneen toimesta. Trollaukset poistin heti, kun nyt heräsin perjantaipäivään.
Annettu jäähy Farseerille on siis 24h mittainen, ei mikään lifetime-banni. Tunnekuohuissa on vain parempi rajata viestioikeuksia kokonaan hetkeksi, niin jokainen kerkeää rauhoittua siinä ajassa.
Twitchin puolella olin paikalla, kun jäähyä annettiin sinnekkin asianomaiselle striimaajan toimesta, joten itse moderaattorina en sinne jäähyä edes antanut. En tiedä mitä Twitchiin infoamisella tarkoitat.
Kauris84 kirjoitti:väärä moderointi on ongelma. Tähän on tarve puuttua.
Kiitän palautteesta. Välttelen viimeiseen asti toisten viesteihin kajoamista, bannaamista ja ihan kaikkea moderointitoimenpiteitä. Erittäin vähän täällä on edes tarvinnut tehdä mitään, joten siitä kiitos kaikille keskustelijoille. Tämän vuoksi en ketjuakaan suoralta kädeltä lukinnut, kun luotin hyvään meininkiin. Tämä oli virhe ja otetaan jatkossa opiksi
Kauris84 kirjoitti:Moderointi on huonoa, jos se perustuu omaan agendaan tai vihaan henkilöä kohtaan. Olen kokenut tämän itse, mm. twitchissä.
Mikäli olet mielestäsi kokenut jotain kohtuutonta, niin ole vain yhteydessä allekirjoittaneeseen. Selvitetään asia. Jostain syystä et ole koskaan allekirjoittaneesta tykännyt, niin ulostulosi näyttää juurikin tuolta oman agendan ja vihan purkautumiselta minua kohtaan. Itselläni ei ole mitään vihaa ketään kohtaan ja esimerkiksi Farseerin kanssa olen aina tullut erittäin hyvin juttuun, vaikka ehdottomasti on ns. kiistelty hahmo Suomen pokeriskenessä.
Kauris84 kirjoitti:Mä en ihmettele että omasta pokeriporukasta ei yksikään halua olla tekemisissä pokerisivuilla, olen itse ainoa.
Ikävää, että koette näin. Kuitenkin olet osallistunut parilla sadalla viestillä aiemmin foorumilla ja tähänkin aiheeseen tulit ottamaan kantaa. Toivottavasti osallistut jatkossakin
PPPake kirjoitti:Aika absurdeissa vesissä ollaan, jos bloginpitäjän omia tekstejä aletaan ulkopuolisen toimesta moderoimaan pois - varsinkin, kun Farssin kirjotustyylin ei varmaan pitäis kellekään tulla enää yllätyksenä.
Moderoin pois Farseerin aloittaman erillisen Olybetin lynkkausketjun, jossa kehotettiin olemaan pelaamatta ko. saitilla kuorrutettuna virheellisellä väittämillä ja syytöksillä likdivideettiongelmista. Tälläistä tekstiä ei voida pitää näkyvillä, sillä Olybet sattuu olemaan yksi suurimmista sponsoreista. Perusteltu, asiallinen kritiikki on sallittua ja suotavaakin. Tästä blogista on otettu aiheeseen liittyen yksi lause pois, joten taisi olla nyt väärinkäsitys, että mitä on moderoitu ja mistä syystä
Pidetään ketju lukossa huomiseen asti. Mikäli moderointilinja puhuttaa tehkää oma erillinen ketju tai tulkaa keskustelemaan privaatisti