1k -> 100k

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 1k -> 100k

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 19.09.2019 23:55

Anteeks nyt vittuko häiritten tän foorumi kultapoikia mut voittekp vittu kertoo mistä kyse koska en jaksa selaa koko2+2 foomia läpi
Pokerman82

ViestiKirjoittaja vlarmrghulis » 19.09.2019 23:56

Pokerman82 kirjoitti:Anteeks nyt vittuko häiritten tän foorumi kultapoikia mut voittekp vittu kertoo mistä kyse koska en jaksa selaa koko2+2 foomia läpi

Esko on tilteissä.
vlarmrghulis

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 20.09.2019 0:01

Pokerman82 kirjoitti:Anteeks nyt vittuko häiritten tän foorumi kultapoikia mut voittekp vittu kertoo mistä kyse koska en jaksa selaa koko2+2 foomia läpi

Esko on tilteissä kun ei stallaamisen jälkeen saanut otettua ädäriä ja leaderboard vituiksi
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Detru » 20.09.2019 0:05

vlarmrghulis kirjoitti:Esko on tilteissä.

Tosiaan taustalla Farseerin epäonnistunut reggaus ja toimimaton auto add-on mobiiliselaimessa. Foorumilta löytyi hetken erillinen Olybetin lynkkausketju asianomaisen toimesta.

Annettu Farseerille 24h jäähy, koska ei näytä meno yhtään rauhoittuvan ja modesetä haluaa nukkua tänä yönä.

Valoja oikeasti päälle vaikka miten ketuttaisi :-k
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Inflaatio » 20.09.2019 1:00

Viesti moderaattorilta:
Ei kuitenkaan trollata joukolla Farseeria - Detru
Inflaatio

ViestiKirjoittaja JBMoose » 20.09.2019 1:14

Viesti moderaattorilta:
JBMoose

ViestiKirjoittaja Kan1s » 20.09.2019 1:28

Viesti moderaattorilta:
Kan1s

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 20.09.2019 2:20

Detru kirjoitti:
Annettu Farseerille 24h jäähy, koska ei näytä meno yhtään rauhoittuvan ja modesetä haluaa nukkua tänä yönä.

Valoja oikeasti päälle vaikka miten ketuttaisi :-k

Siellähän on muitakin modeja joten tuo itse syy on kyllä täysi persläpi, tästä on myös infottu twitchiin ja lupasivat miettiä seuraamuksia jos sama jatkuu.

Itse tähän Farseerin keissiin en ota kantaa. Minä en siis välitä siitä, olkaa mitä mieltä olette mutta tasa-arvoa pitäisi jokaisen edes jollakin tavalla noudattaa, väärä moderointi on ongelma. Tähän on tarve puuttua.

Sen lisäksi mun oma mielipide, se että henkilö bannataan, häntä aletaan trollaamaan kun ei voi itse puolustautua, eikö yhtään hävetä? Tämän imagon ilmeisesti halutaan antaa Suomalaisista pokerinpelaajista?

Anteeksi. Mutta miettikää edes...

Edit: jos Farseer on bannattu pokerisivuille, eikö tämä blogi pitäisi laittaa lukkoon? Vai jatketaanko täällä ko. henkilön julkista trollausta? Jännää on nykyajan moderointi.
Kauris84

ViestiKirjoittaja PPPake » 20.09.2019 2:46

Kauriksen kanssa samoilla linjoilla. Kyllä se on niin, että moderointi tappaa kaiken hyvän ja kauniin. Aika absurdeissa vesissä ollaan, jos bloginpitäjän omia tekstejä aletaan ulkopuolisen toimesta moderoimaan pois - varsinkin, kun Farssin kirjotustyylin ei varmaan pitäis kellekään tulla enää yllätyksenä.

Enemmän Farssia, vähemmän moderointia, kiitos.
PPPake

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 20.09.2019 4:24

Jos nyt ymmärsi oikein niin farssia vitutti(imo ihan oikeutetusti) ku ei saanu latereg aikana regattua turneeseen sekä addon aikana ei autoaddon toiminu ni kritiikki on ihan aiheellista. Se et tilttaa ja haukkuu saitin epäluotettavaks on perusteetonta mutta itse alkuperänen aihe ni voitte itte kokeilla, pelaatte joka päivä 8h plus leaderboardia ja sit jää turnaus pelaamatta tai ei toimi sovitusti ni kyllä se vituttaa. Ni vähä paskahousumaista alkaa laulaa kuorossa että menikö tunteisii ainaki niide toimesta jotka pitää itteensä pro pelaajana korpisoturi/inflaatio ja bannataa sen perusteella omaan blogiinsa avautujaa.

Eri mieltä paken kans(siis siinä että moderointia ei tarvita), moderointia tarvitaa jotta se kuka antaa omasta urastansa nettii kaiken tyylii ni ei pääse kaiken maailman kakarat/idiootit trollaa ja ajamaan ne foorumilta pois. Sekä jotkut kertoo henkiökohtasia tuloksiaan vielä ni mun mielestä hyvä moderointi on paikalllaan. Kuten täällä on nyt detrun myötä ollut. 20 vuotta netis on näyttäny et semmone mesta missä ei ole moderointia niin ei näy myöskään alan ihmisiä.Ainoastaan trollei.

Joten psivujen moderointi on toiminu kokonaisuudessa hyvin tänä vuonna, jos toiveena saan saan esittää ni blogittajaa ei bannata vaan mieluummi poistetaan asiaton viesti blogittajalta jos se ei sovi sivujen linjaan.

All good ainaki mun osalta ja yritän vaan tuoda kahta eri näkökulmaa asiaan. Se on toki mitä sitte halutaan ni se mitä haluutte voi olla täysin eri mitä itte ajattelen. Anyway farssi on vähä helppo kohde vittuilu kohteeks ja mulle voi vittuilla ihan päin naamaaki jos jostaki on astumaan eteen, mut kovin on ollu vähissä ne kaverit ketkä pystyy mun pelitasoil astuu vittuilee naaman eteen tai livenä ihan fyysisestiki.

Anyway, tarkotan ihan rauhaa ja rakkautta mut en hyväksy helpon kohteen hyökkäystäkään ihan 100 pinnaa vaikka olis semisti aihettaki
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 20.09.2019 5:42

Moderointi on huonoa, jos se perustuu omaan agendaan tai vihaan henkilöä kohtaan. Olen kokenut tämän itse, mm. twitchissä.
Moderointi on lähes anteeksiantamatonta jos siitä seuraa tämän tyyppisiä käytännössä ylimeneviä juttuja, vain sen vihan tai agendan takia.

Mä en ihmettele että omasta pokeriporukasta ei yksikään halua olla tekemisissä pokerisivuilla, olen itse ainoa.
Kauris84

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 20.09.2019 6:10

Kauris84 kirjoitti:Moderointi on huonoa, jos se perustuu omaan agendaan tai vihaan henkilöä kohtaan. Olen kokenut tämän itse, mm. twitchissä.
Moderointi on lähes anteeksiantamatonta jos siitä seuraa tämän tyyppisiä käytännössä ylimeneviä juttuja, vain sen vihan tai agendan takia.

Mä en ihmettele että omasta pokeriporukasta ei yksikään halua olla tekemisissä pokerisivuilla, olen itse ainoa.

No tää moderointi ei oo voinu olla syynä koska sitä ei ennen tätä kesää ole ollu ollenkaan.Ehkä se syy juuri miksi heitä ei ole näkynyt.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja nikkipe » 20.09.2019 6:41

Kauris84 kirjoitti:

Edit: jos Farseer on bannattu pokerisivuille, eikö tämä blogi pitäisi laittaa lukkoon? Vai jatketaanko täällä ko. henkilön julkista trollausta? Jännää on nykyajan moderointi.

+1
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Detru » 20.09.2019 8:50

Kauris84 kirjoitti:Siellähän on muitakin modeja joten tuo itse syy on kyllä täysi persläpi, tästä on myös infottu twitchiin ja lupasivat miettiä seuraamuksia jos sama jatkuu.

Pyydän väitteesi tueksi nimeämään kaikki, keltä löytyy moderaattorioikeudet Pokerisivuille. Siinä olet oikeassa, että en ole ainoa. En yritä tehdä itseäni tärkeäksi ja/tai korvaamattomaksi, mutta yöaikaan täällä ei valitettavasti mitä todennäköisimmin ole ketään moderaattioikeudet omaavaa paikalla. Tämänkin ketjun kaikki moderointitoimenpiteet ovat tapahtuneet allekirjoittaneen toimesta. Trollaukset poistin heti, kun nyt heräsin perjantaipäivään.

Annettu jäähy Farseerille on siis 24h mittainen, ei mikään lifetime-banni. Tunnekuohuissa on vain parempi rajata viestioikeuksia kokonaan hetkeksi, niin jokainen kerkeää rauhoittua siinä ajassa.

Twitchin puolella olin paikalla, kun jäähyä annettiin sinnekkin asianomaiselle striimaajan toimesta, joten itse moderaattorina en sinne jäähyä edes antanut. En tiedä mitä Twitchiin infoamisella tarkoitat.

Kauris84 kirjoitti:väärä moderointi on ongelma. Tähän on tarve puuttua.

Kiitän palautteesta. Välttelen viimeiseen asti toisten viesteihin kajoamista, bannaamista ja ihan kaikkea moderointitoimenpiteitä. Erittäin vähän täällä on edes tarvinnut tehdä mitään, joten siitä kiitos kaikille keskustelijoille. Tämän vuoksi en ketjuakaan suoralta kädeltä lukinnut, kun luotin hyvään meininkiin. Tämä oli virhe ja otetaan jatkossa opiksi :)

Kauris84 kirjoitti:Moderointi on huonoa, jos se perustuu omaan agendaan tai vihaan henkilöä kohtaan. Olen kokenut tämän itse, mm. twitchissä.

Mikäli olet mielestäsi kokenut jotain kohtuutonta, niin ole vain yhteydessä allekirjoittaneeseen. Selvitetään asia. Jostain syystä et ole koskaan allekirjoittaneesta tykännyt, niin ulostulosi näyttää juurikin tuolta oman agendan ja vihan purkautumiselta minua kohtaan. Itselläni ei ole mitään vihaa ketään kohtaan ja esimerkiksi Farseerin kanssa olen aina tullut erittäin hyvin juttuun, vaikka ehdottomasti on ns. kiistelty hahmo Suomen pokeriskenessä.

Kauris84 kirjoitti:Mä en ihmettele että omasta pokeriporukasta ei yksikään halua olla tekemisissä pokerisivuilla, olen itse ainoa.

Ikävää, että koette näin. Kuitenkin olet osallistunut parilla sadalla viestillä aiemmin foorumilla ja tähänkin aiheeseen tulit ottamaan kantaa. Toivottavasti osallistut jatkossakin :)

PPPake kirjoitti:Aika absurdeissa vesissä ollaan, jos bloginpitäjän omia tekstejä aletaan ulkopuolisen toimesta moderoimaan pois - varsinkin, kun Farssin kirjotustyylin ei varmaan pitäis kellekään tulla enää yllätyksenä.

Moderoin pois Farseerin aloittaman erillisen Olybetin lynkkausketjun, jossa kehotettiin olemaan pelaamatta ko. saitilla kuorrutettuna virheellisellä väittämillä ja syytöksillä likdivideettiongelmista. Tälläistä tekstiä ei voida pitää näkyvillä, sillä Olybet sattuu olemaan yksi suurimmista sponsoreista. Perusteltu, asiallinen kritiikki on sallittua ja suotavaakin. Tästä blogista on otettu aiheeseen liittyen yksi lause pois, joten taisi olla nyt väärinkäsitys, että mitä on moderoitu ja mistä syystä :)

Pidetään ketju lukossa huomiseen asti. Mikäli moderointilinja puhuttaa tehkää oma erillinen ketju tai tulkaa keskustelemaan privaatisti :)
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja
Detru

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Kauris84 » 21.09.2019 10:56

Detru kirjoitti:
Kauris84 kirjoitti:Siellähän on muitakin modeja joten tuo itse syy on kyllä täysi persläpi, tästä on myös infottu twitchiin ja lupasivat miettiä seuraamuksia jos sama jatkuu.

Pyydän väitteesi tueksi nimeämään kaikki, keltä löytyy moderaattorioikeudet Pokerisivuille. Siinä olet oikeassa, että en ole ainoa. En yritä tehdä itseäni tärkeäksi ja/tai korvaamattomaksi, mutta yöaikaan täällä ei valitettavasti mitä todennäköisimmin ole ketään moderaattioikeudet omaavaa paikalla. Tämänkin ketjun kaikki moderointitoimenpiteet ovat tapahtuneet allekirjoittaneen toimesta. Trollaukset poistin heti, kun nyt heräsin perjantaipäivään.

Eikö JOECOOL:illa ole oikeudet pokerisivujen twitch kanavalla? Nikkipe myös? Ja mitä nyt vieressä istuvan kaverin näytöltä katsoin sivusilmällä niin näkyi olevan paikallakin. Jos näin ei ollut niin modeja kannattaa sitten sinnekin hankkia lisää jos pitää vahtia.

Oletan että sinä bannasit Farseerin twitchistä kun kerran syynkin siihen sanoit, ette kerkeä vahtimaan. Silti sinne jäätiin trollaamaan ko. herraa kanavalleKIN kunhan otettiin ensin "oikeus" vastata mihinkään. Eli sama juttu sielläkin kuin nyt tässä ketjussa.

Trollaukset poistitkin ketjusta, hyvin tehty.

Minulla ei ole ketään vastaan mitään, mutta sitten on jos ruvetaan menemään asioissa tuohon suuntaan että joukkolynkataan sakkia, vielä kun otetaan ko. henkilöltä pois oikeus osallistua asiaan.

Eli ei mitään henkilökohtaista. Ainoastaan reilu peli.

E: Täytyy vielä se sanoa että en kyllä kans heti odottanut tänne mitään menikö tunteisiin jonoa. Siinä vois kans vähän peiliin katsoa.
Kauris84

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit