Edellises blogis kerroinkin jo et mun pokeriurasta on menny ajallisesti valtava määrä hukkaan kun syystä tai toisesta ei olla grindattu tarpeeks volaa per vuosi. Tästä tää ajatus sit lähti.
Eli tänä vuonna aion pelaa jokaikinen siis JOKAIKINEN päivä. Kaikki livepokeri jossa vaan rahalla pelataan pokeria lasketaan mukaan nettipokerin lisäks.Mitää minimimäärää päivää kohden en oo asettanu koska jos vaan joka päivä vetää ni it all add up in the end. Tarkotus on vetää tietenki pääsääntösesti turnauksia mutta myös käteistä. Käteistä pelataa varmaanki siinä kohtaa enemmä ku alkaa turnausväsy painaa päälle joten tällä saadaan hyvää vuorottelua.
Heron träckrecordilla tää on varmaan aika utopistinen haaste koska miljoona asiaa voi tällä tarjoushaukalla mennä vikaan ku sudenkuoppia on yleensä matkalla enemmä ku vähemmän. Silti tää ei oo mikään uudenvuodenlupaus vaan ihan selkee tavote jossa aion onnistua. Oon aatellu ku alkoholistakin tykkään niin sillo ku on kotipelejä tai jotain livee ni sillo nautitaan muute aikalailla korkki kii. Toki kesäl joutuu tekeen niin et ottaa aamupäivägrindit et pääsee ees joskus illal terassille.
Mut ihan vakavissaan, uskon että tää talvi ja kevät menee mutkitta mutta syksy on LN:lle liikaa. Syyskuus ku alkaa ne pimeet ni mä oon usein juha tapioo kuuntelemas peiton alla sohvalla.Vihaan syksyy.Tää tulee oleen tämän haasteen pahin aika.Toki tässä on puskettava myös kaikki mahdolliset downswingitki läpi, se on kans iso haaste nousta joka päivä grindituolii jos tullu monttua useempi sessio putkeen.Mut kaikki nää mä tiedostan etukäteen, mikään asia mulle ei tuu yllätyksenä.
Jotta mulla olis mitään toivoo täs projektissa ni ruokavalio ja liikunnan on oltava tasapainos.Oon alottanu jo käveleen useemma kerra viikos ja ruokavalioki löytyy jo jääkaapista asti. Semmoseks pelleilyks tää ei mee missää vaihees et käyn vaan pöydäs kääntymäs.Käteispäivänäki vaadin itteltäni pari tuntia vähintään peliä.Ainoastaan silloin ku matkustan jonnekin jos ja kun matkustan ulkomaille ni lentopäivänä pelaan vaan tunnin.
Rollit on kuitenki aika pienis kiitos mun syksyn vedonlyöntiseikkailu joten me lähetää aika pienistä peleistä painaan eteenpäin.Mikäs siinä tuleepaha samalla näytettyy taas ties kuinka monennen kerran että sieltä pienistä voi nousta myös vaikka rake on iso. Ei täs ekaa kertaa olla täs tilanteessa.
Heikkoudet on yleensä se et keksin aina jotain uutta tyhmää millä boikkasen itteni,joskus se oli juhlinta viimevuonna vedonlyönti.Mitä se on tänä vuonna jää nähtäväks.
Vahvuudet onki sit pääkopan sisäl noin muuten mentaalisesti, en tunne juurikaan paineita.Oon ollu monta kertaa tilanteessa jossa on pitäny vuokrat saada maksettua perheelle ruokaa yms. Koskaan ei oo jääty ilman.Nälkänen pappa pelaa parhaiten.
Päätavote siis grindaa joka päivä. Sivutavotteet
-5000turnausta(tää olis jo about kolminkertanen määrä ku koskaan aiemmi yhden vuoden aikana,pidän kovana jos tää toteutuu ku omahaturneis kuitenki pääpaino)
-En ota mitää rahatavotetta, toki mul mieles mitä realistista saavuttaa mutta nää rahatavoitteet aika turhia silti koska sen saat mitä saat.Paras vaan keskittyy pelaan jokaikinen sessio niin hyvin kun osaa.
-Päästä vegasiin pelaamaan ekaa kertaa wsop turtsei ja omaha sellasia.
-suurin tavoite kuitenki se et vuoden vikana päivänä mun ei tarvii keksii mitää selityksii miksen onnistunu
Tammikuu tulee oleen turnausmäärällisesti volaltaan pienin koska meidä rollit on rajalliset ni en voi ottaa ku ihan pienen fieldi pikkupytty turneita.
Eilen pelattiin kolme kymmenen euron turnausta josta yks kakkossija ja 92€. Turneet kesti 2h55min ja siinä samalla pelattiin 1h40min käkkyä plo10 +16 ja plo25 +32 joten vuoden eka päivä oli total +110€
Tänään meil on rytmienvaihdos päivä käynnissä joten pelasin jo aamuysin jälkeen 1h40min plo50 ja plussaa 89€ Illal viel joku sessio ja sit valvotaa väkisi kahtee ja maate.
Päivityksiä tulee yhtä monta ku pelipäiviäkin eli jokaikinen päivä.
Oon intoo täynnä mut niin ne on kaikki muutki vuoden alus kunnes paska lentää tuulettimeen.Gl mulle
EDIT.NIin ja ne ilmaset lounaat siel mikrotason turneis loppu muute sit just tähä päivää

Edit.2 2h20min plo10 plus 24€