365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 02.01.2019 14:45

Eräs smallball latereg mies sano viime vuoden alus pakkariidille et mut pitäs telkee autotalliin grindaan lukkojen taa ja ainoastaa avata sillo ku viedää vettä ja leipää. Joten tänä vuonna tehdään ominpäin just tämä.
Edellises blogis kerroinkin jo et mun pokeriurasta on menny ajallisesti valtava määrä hukkaan kun syystä tai toisesta ei olla grindattu tarpeeks volaa per vuosi. Tästä tää ajatus sit lähti.

Eli tänä vuonna aion pelaa jokaikinen siis JOKAIKINEN päivä. Kaikki livepokeri jossa vaan rahalla pelataan pokeria lasketaan mukaan nettipokerin lisäks.Mitää minimimäärää päivää kohden en oo asettanu koska jos vaan joka päivä vetää ni it all add up in the end. Tarkotus on vetää tietenki pääsääntösesti turnauksia mutta myös käteistä. Käteistä pelataa varmaanki siinä kohtaa enemmä ku alkaa turnausväsy painaa päälle joten tällä saadaan hyvää vuorottelua.

Heron träckrecordilla tää on varmaan aika utopistinen haaste koska miljoona asiaa voi tällä tarjoushaukalla mennä vikaan ku sudenkuoppia on yleensä matkalla enemmä ku vähemmän. Silti tää ei oo mikään uudenvuodenlupaus vaan ihan selkee tavote jossa aion onnistua. Oon aatellu ku alkoholistakin tykkään niin sillo ku on kotipelejä tai jotain livee ni sillo nautitaan muute aikalailla korkki kii. Toki kesäl joutuu tekeen niin et ottaa aamupäivägrindit et pääsee ees joskus illal terassille.

Mut ihan vakavissaan, uskon että tää talvi ja kevät menee mutkitta mutta syksy on LN:lle liikaa. Syyskuus ku alkaa ne pimeet ni mä oon usein juha tapioo kuuntelemas peiton alla sohvalla.Vihaan syksyy.Tää tulee oleen tämän haasteen pahin aika.Toki tässä on puskettava myös kaikki mahdolliset downswingitki läpi, se on kans iso haaste nousta joka päivä grindituolii jos tullu monttua useempi sessio putkeen.Mut kaikki nää mä tiedostan etukäteen, mikään asia mulle ei tuu yllätyksenä.

Jotta mulla olis mitään toivoo täs projektissa ni ruokavalio ja liikunnan on oltava tasapainos.Oon alottanu jo käveleen useemma kerra viikos ja ruokavalioki löytyy jo jääkaapista asti. Semmoseks pelleilyks tää ei mee missää vaihees et käyn vaan pöydäs kääntymäs.Käteispäivänäki vaadin itteltäni pari tuntia vähintään peliä.Ainoastaan silloin ku matkustan jonnekin jos ja kun matkustan ulkomaille ni lentopäivänä pelaan vaan tunnin.

Rollit on kuitenki aika pienis kiitos mun syksyn vedonlyöntiseikkailu joten me lähetää aika pienistä peleistä painaan eteenpäin.Mikäs siinä tuleepaha samalla näytettyy taas ties kuinka monennen kerran että sieltä pienistä voi nousta myös vaikka rake on iso. Ei täs ekaa kertaa olla täs tilanteessa.

Heikkoudet on yleensä se et keksin aina jotain uutta tyhmää millä boikkasen itteni,joskus se oli juhlinta viimevuonna vedonlyönti.Mitä se on tänä vuonna jää nähtäväks.

Vahvuudet onki sit pääkopan sisäl noin muuten mentaalisesti, en tunne juurikaan paineita.Oon ollu monta kertaa tilanteessa jossa on pitäny vuokrat saada maksettua perheelle ruokaa yms. Koskaan ei oo jääty ilman.Nälkänen pappa pelaa parhaiten.

Päätavote siis grindaa joka päivä. Sivutavotteet
-5000turnausta(tää olis jo about kolminkertanen määrä ku koskaan aiemmi yhden vuoden aikana,pidän kovana jos tää toteutuu ku omahaturneis kuitenki pääpaino)
-En ota mitää rahatavotetta, toki mul mieles mitä realistista saavuttaa mutta nää rahatavoitteet aika turhia silti koska sen saat mitä saat.Paras vaan keskittyy pelaan jokaikinen sessio niin hyvin kun osaa.
-Päästä vegasiin pelaamaan ekaa kertaa wsop turtsei ja omaha sellasia.
-suurin tavoite kuitenki se et vuoden vikana päivänä mun ei tarvii keksii mitää selityksii miksen onnistunu
Tammikuu tulee oleen turnausmäärällisesti volaltaan pienin koska meidä rollit on rajalliset ni en voi ottaa ku ihan pienen fieldi pikkupytty turneita.
Eilen pelattiin kolme kymmenen euron turnausta josta yks kakkossija ja 92€. Turneet kesti 2h55min ja siinä samalla pelattiin 1h40min käkkyä plo10 +16 ja plo25 +32 joten vuoden eka päivä oli total +110€

Tänään meil on rytmienvaihdos päivä käynnissä joten pelasin jo aamuysin jälkeen 1h40min plo50 ja plussaa 89€ Illal viel joku sessio ja sit valvotaa väkisi kahtee ja maate.

Päivityksiä tulee yhtä monta ku pelipäiviäkin eli jokaikinen päivä.

Oon intoo täynnä mut niin ne on kaikki muutki vuoden alus kunnes paska lentää tuulettimeen.Gl mulle

EDIT.NIin ja ne ilmaset lounaat siel mikrotason turneis loppu muute sit just tähä päivää :wink:
Edit.2 2h20min plo10 plus 24€
Pokerman82

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja sharkie » 02.01.2019 17:40

Pokerman82 kirjoitti:NIin ja ne ilmaset lounaat siel mikrotason turneis loppu muute sit just tähä päivää :wink:

No niin,morjesta sit siwan kassalla
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 02.01.2019 21:29

sharkie kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:NIin ja ne ilmaset lounaat siel mikrotason turneis loppu muute sit just tähä päivää :wink:

Joo tuun vapauttaa sut aamuvuoro jälkeen :-D
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 02.01.2019 23:20

Pokerman82 kirjoitti:
sharkie kirjoitti:

Joo tuun vapauttaa sut aamuvuoro jälkeen :-D

Vähänkö repesin :-D Mulle kerrottiin kyl ettei Siwoja enää ole :-D

Mut luotto on kyllä kovempi sun peleihin et murskaat kuin omiini :-D
Hyvä tosta tulee ja kesällä ranneke jos pysyt vaan suunnitelmassa 8)
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 02.01.2019 23:51

Joo tuun vapauttaa sut aamuvuoro jälkeen :-D[/quote]

Vähänkö repesin :-D Mulle kerrottiin kyl ettei Siwoja enää ole :-D

Mut luotto on kyllä kovempi sun peleihin et murskaat kuin omiini :-D
Hyvä tosta tulee ja kesällä ranneke jos pysyt vaan suunnitelmassa 8)[/quote]

Aha siinä meni sit seki työpaikka :lol: Kiitos.Onhan se iso jos mut mitää ei saavuta jos ei yritäkää.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Kuula » 03.01.2019 13:43

Ei sinne Siwan kanssalle ihan ketä vaan oteta. Pysykäähän pokerissa.
,
Kuula

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.01.2019 2:40

Vittu heti alkuun aivan vitun paska päivä. Menin 12 eile yöl maate ja heräsi 04.30 Katoin siin sit muutama tunni pokerGo liveturtsien finaaleja.08.30 lähdin sit aamulenkille pakkasee ja sen jälkee suihku ja kahvia tulille ja pöydät auki,pelasi 3h47min ja runasi ihan päin vittua ja pelasinki lopulta paskasti.

Sit vedettii päikkäri ja 20.40 alotettii uus sessio, 2kpl kympi ompputurneeta joista yks rahasija 25,5e. Käteisessio oli 5h50min mittanen. Eli tommonen 9,5 tuntii plo25 tänää ja aivan maxikaamee monttu.Vihut huonoimpia ku ikinä mut paskaa tuulettimeen ja sit pelattiiki jo lopulta itteki päinvittua. -397euroo tänää.Iha lahjakas monttu.Huomen haetaa vauhtia alempaa.Jonkun näköstä tappiorajaa ois suositeltavaa heronki pitää ku käkyttää mut ei ikinä osaa lähtee pois jos vaan pöydät hyviä.Ja tänää ois voinu luulla et on perjantai.

Huomenna jatketaa ei lannistuta.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.01.2019 14:17

Eilen tehtiin kyl iso virhe et alettii illal pelaan, toi rytmien käännöspäivä ku oot nukkunu max huonosti ni ei ikinä yleensä hyvää seuraa ei tälläkää kertaa.
Nyt tuliki sit nukuttua ku pikku lapsi, aamu neljästä to 13.20 ainoastaan 06.30 nousi kuselle olin killittäny yöl vettä.Pitää olla kyl kiitollinen tost happimaskist, iha eri fiilis hyvin nukutu yön jälkeen ku viime vuonna.
Heti herätyksestä 30 min sessio ja plus 31€
Nyt aamupalaa ja kattelen viihdemieles pokergo finuja,kivaha noit on kattoo ei siinä mut ku kattoin tota us open poker go 10k finuu ni vittu netistäkää ei löydy noin pehmeetä pöytää.Tyylii jokanen suomiomppuharja raiskais ton pöydän satanolla.Illal sit odotusarvo peleihin hästäg murskaus. Enne sitä lenkki jossain kohtaa.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 05.01.2019 2:31

Nonii jos eilen oltii ite syväkurkkuja ni tänää kyl tungetii kaikki merkit väkisi vihuje kurkusta alas.
Pelasi 4 turnausta niihi meni 35€.
Mutta käkkyä tänää 7,5 tuntia ja plo10 otettii 18,2 biniä ylös ja plo25 193 ylös eli melkein 8 biniä seki.
Joten eilinen monttu komiasti täytetty. Iha vitun sekasi oli kyl jengi tänää, tänä vuonna joka päivä on must pelipäivä mutta perjantaihi kannattaa kyl käyttää selkeesti aikaa.Tosin luulis et launtaitki yhtä hyvii.

Tuli painettuu oikees paikkaa pari isoo pillii mitkä meni komiasti läpi sekä myös herocallit kans.Isoin oli 1,5bini kokone mihi saman verran takana donkshovesi river ja meni läpi.

Päiväl tein taas 30min kävely lenkin ja ruokavalioki toimii iha hyvin ja vettä tulee killitettyy se 3-4litraa kahvin lisäks.Ens viikol vois venyttää ton lenki tunnin mittaseks.Kyl huomaa et toi mentaalipuoli on heti kovempi ku on kaikki balanssissa.Eilise katastrofipäivä jälkeen ois voinu luulla et vetää tänääki paskasti mut vitut.

1,5kiloo ku saan viel tehtyy ni aletaa ottaa kaikki mahdolliset 5-55taala omppujen väliltä.

Huomen jatkuu.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.01.2019 1:47

Viimeyönä taas nukkumiset vituiks.Semmone adjustus toho vedenlitkimisee et puolenyön jälkee ei tippaakaa.Menin 4 nukkuu ja meni 20min enneku nukahdi ja tunni pääst kuselle, ja sit taas 07 sama homma.Heräsi sit 08.40 ja pelkäsi et mitähä tästä päiväst tulee. Kattoin siin aamutuimaa dragons den canadaa, toi ja shark tank on parasta realityviihdettä mitä teevee voi tarjota.Ei mitää showpaskaa vaan bisnest.
Sit aloin grindaan ja pelasi 2h45min plo10 ja plo25, pienempi jäi +5bin ja isompi -2 bin joten plus miinus nolla.

Laitan ruokaa about kahde jälkeen broilerin fileesuikaletta ja reilu tunni pääst yritän nukkuu päikkärit et ois illal tikis.En saanu millää unta vaan lepuutin pari tuntii mist ei mitää hyötyy.Syön päivällise ja sit lähden seiskan mais lenkille. Nyt tapahtuu aika lol 500 metrii enne himaa farttaan ja tulee lusikalline housuu ja hirvee paskahätä, kävelen ku tönkkö paska lopun matkaa niiku joku vitun pingviini etten paskois housuu #-o :lol:
Himas paskalle ja suihkuu ja sit alkaa toi vitun tiimiomppu.Meni 90 niihi olybeti kahtee rebuyhi tiimi ja fantasticfour ja pelasi ihan päin vittua.

Siin sit mieti ysi mais et viittikö avaa ollenkaa käkkyy mut avasin, pelasi 8 pöytää plo25 4h12 min ja jos eilen oli hyvät pelit ni tänää oli sit universumi parhaimmat. Vittu mitä lahjotuksia. Plo10 tuli jo aamupäiväl tällänen. Button avaa 50bb stäkil sb 280bb deep maksaa mä 3bet bbstä coveeraten sb no nappi allin 50bb ja sb maksaa no saan lyötyy 200bbhe ja 80 bb jää taakse ja tää urpo maksaa sen.Floppi pientä paskaa lyön loput ja sb maksaa oli saanu kalleihi gutari lisäks. Mul naulat jotka scuuppaa. Nätti makso 200bb pre paskoil kalleil lol.

Iltasessios sit isoin potti plo25 oli 180 eli 7binii. 3bettaan iha vitun sekasi olevaa vihua KKTTds ja se ottaa ollaan siis 3,5binii syvii 90 egee. FLop Q56 kahdel padal mul pataa. Lyön se tulee yli ja nyt oon sit et iha ketä tahansa järjis olevaa vihuu vastaa kippaisi mut tää oli nii vitun huono ni survon sisää ja sillä 997J padal :lol: :lol: ei vedä ohi joten kiitos vaan.

Jos eile laitettii vihut nieleen ni tänää sit lyötiin vähintää lapiolla hampaat kurkkuun ja tykki suuhu ja ammuttii ne merkit kurkusta alas. plo25+502€ eli 20binii ylhäälle 8)

Mietin tos et jos ja kun vien tän projekti loppuu ni mähä joudu oleen ilman pilluu koko vuoden.Eihä täs kerkee missää vaihees pillujahtii, ei silti et näil läskeil ois saantiakaa :lol: Toki kesää mennes odotan ettei näit enää olis.

Huomenna sit day6 parii
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.01.2019 1:49

Tänää pelattii eka turnaussetti tommone vähä isompi, 13kappaletta ja 232,5 binit ja 61 oli palautukset.Sain mitä ansaitsi,karmeeta peliä en tiedä miks mut en jaksanu keskittyy yhtää.Käkkyy meni kans satku joten ei paljon jääny tänää jälkipolville kerrottavaa.

Huomenna vedetää vain päiväsessio, kaveri vuokras paljun joten illal sinne vähä rentoutuu.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja mic8 » 07.01.2019 8:26

millä saitilla mestari pelaa ja paalailee noita plo25 pelejä?
mic8

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.01.2019 9:28

mic8 kirjoitti:millä saitilla mestari pelaa ja paalailee noita plo25 pelejä?

Bestpokeril, tiiän et ei oo eta mut pelien paska taso ja 40pinnan rb ni käytännön plus miinus nolla veron kans ku rb melkein saman verran jos tarvii ikinä niihi lukemiin mennä.Nii joutuuha siitä rbstäki maksaan vero mutta versus monee muuhu saittii mistä ei saa rbtä ja tarkotin et pelien paskataso+rb ni nään plus eeveenä.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.01.2019 13:46

Eilinen turnaus ja käteistappio paikattu tän päivän sessiolla almost. 2h tänää+212.
Hauska käsi 85centistäkki avaa allin ja maksan napilta KJJTs ja bb 3bettaa maksan. flop Q92 se potittaa mä siihe päälle allin ja löytää maksun A493 toki sen käsi maalis paras LOL

Toi 2 tuntinen riittää tälle päivälle.Illal rentoudutaa sauna ja palju paris ku semmone mahis tuli.Huomen silti jatketaa grindei et ei ny oo tarkotus mitää övereit vetää pari saunabulmersia vaan.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 07.01.2019 14:22

Lol oli väärät riidit. Hunttasin eilen pokerihuoneen pl25 R. Giggsiä kun luulin äijäks (d). Eix tuol Bestilläkin oo se rbsysteemi et voittavat saa todelisuudes vähemmän rb kuin tappiolliset pelaajat
Viimeksi muokannut sharkie päivämäärä 07.01.2019 14:43, muokattu yhteensä 1 kerran
sharkie

Käyttäjän avatar

Seuraava

Palaa alueelle Blogit