LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
jefenho

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Viesti Kirjoittaja jefenho » 28 Syys 2019, 22:44

megaman844 kirjoitti:millon ryypätään ja otataan yhteis lähetys
Tälle kannatusta :clap:

vlarmrghulis

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 28 Syys 2019, 23:25

jefenho kirjoitti:
Tälle kannatusta :clap:
+1

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 29 Syys 2019, 00:02

Mieshän juo molempien jaloille. Vai kaikkien.. :drunk:

Nyt Gunnarin paita päälle ja kuva tänne! Mahtuu mahtuu. :-D

Hyvää loppu reissua!

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 29 Syys 2019, 05:52

Tälle +1

Triplakin onnistuu :wink:
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Syys 2019, 06:47

Pitäs tavata ensi livenä, vaikka joku psivut meetingi tms tai iha vaan kahdestaan. Ongelmana siis se et en tiedä yhtää kuka oot ja en tarkota yhtää olla ylimielinen vaan ei ollu aikaa seuraa.

Pelannu jo pitkään 8-10h ja siihe päälle muksut ni en kerkee A opiskelee B seuraan muiden striimei

Esim perjantaisin pääsen kattoo nikkipe striimei jos olen pudonnut omista peleistä ja hänellä vielä menossa. Miehee joho tutustunut virtuaalisesti tänä vuonna ja arvostan paljo ja haluaisi nähdä koko lähetyksen. Varsinkin ku auttanut mua paljo eikä oo antanut poliittisten erimielisyyksien tulla ystävyyde tielle.

Joten jotta onnistuisi pitäs tavata livenä ensi että tietää synkkaako ja sit lähetys pystyy.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 30 Syys 2019, 00:26

DAY 269/365
Ekaks selvennän tähä pari asiaa en rupee lapsellisella paskaa spämmää muide blogii. Ekaks kneppaajalle, kato siinä vittuiltii mulle ensin johon vastasin ihan asiallisesti ku olen ymmärtänyt paska kalan puheista että pingul on skilssei ni siihen viittasi tolla potentiaali viestillä, jos se et sanon totuuden tekee musta kusipään niin voi kyynel.

Sit taas herra paska kalalle. Siel se vihjailee et oon nyt haukkunu jotai joskus selän takana ja esitän kaveria. Mä en esitä vittu yhtään mitää yhtää kellekkää. Mun puolesta julkaise ihan kaikki mitä ollaan ikinä keskusteltu jos se sun oloas helpottaa mutta ittestäs sä käärmeen siinä teet mitä selvästi oletkin. Mä oon varmasti tänä keväänä ku kävin kierroksilla ja olin lifetiltis plus joskus ihan varmasti meidän HENKILÖKOHTAISISSA Keskusteluissa haukkunut koko pokerisivut kaikkine työntekijöineen myös Jarkko sinut alimpaan helvettii ku tääl sai jatkuvasti lukee trollaajien viestejä ja vääntää paskakalan kans. Myöskin olen sanonut poliittisten vääntöje aikaa muista vittuiluja mm nikkipeetä suvakkipeeks mikä nyt ekana tuli mielee mikä nyt on ollut vaan selkeä purkaantuminen ja vittuuntuneisuutta kyseisiin asioihin ja vääntöihi. Tolloin en nikkipeetä esim vielä ns tuntenutkaan enkä mä tollakaa mitää pahaa tarkoittanut. Ja nikkipe tietää aivan varmasti kuten myös Jarkko että arvostan molempia.

Joten jos sulla oli vielä jotain muuta ni anna palaa jos se saa sut näyttämään hyvältä. Eiköhä jokainen ihminen omien kavereidensa kans sano mielipiteitä ja joskus vittuilee ja naureskelee. En mä haluu ainakaa niitä kuulla mitä ei mun korville ole tarkoitettu eikä ne mun korville olekaan. Mut mä ededellee korostan että mä pystyn aina sanoo kasvotusten myös. Oon koko elämäni elänyt niin ja toi on mun yks hienoimmista piirteistä ja se että paska kala yrittää tää saada mua näyttään kaksnaamaselta ja perseennuolijalta on ihan vitun naurettavaa. Ensimmäinen ikinä kuka väittää tollasta.

Jarkko sano kevään jälkee ku ulisi jotai sille meidän väännöistä että pistä jäitä hattuun kans. Ton jälkeen aloin miettii omaa käyttäytymistäni myös sekä keväällä tapahtu myös yks traaginen tapahtuma jossa menetin frendi, tästä en halua enkä aio puhua ja en haluu et tähä tulee mitää kommenttia. Jopa paskakalan pitäs ymmärtää tää. Niin sen jälkeen oon arvostanu jokaista kaveri suhdettani oli sit live tai virtuaali. Pyrkinyt kunnioittamaan noita suhteita ja kaikkia ihmisiä ylipäätään enemmän. Tottakai aina tulee riitoja haukkumista yms se on elämää. Mut olin kevääl kaikesta mitä oli pääl samaan aikaan exän väännöt, politiikkaväännöt, paskakalan kans väännöt, toi yks juttu sekä jatkuvan paineen alla eläminen ni aivan takki tyhjä.

Pääti sen jälkeen että omaa käyttäytymistä kans muutettava, oon iteki syyllistynyt provoihi ja avautunut liian herkästi ni kevään jälkeen lopettanut sellasen ja käyttäytynyt jokaista kohtaan asiallisesti jos on vaan käyttäytyny myös mua kohtaan. Oon myös kehuista kiittänyt koska ne on oikeesti tuntuu hyvältä.
Jarkko palkkas Detru tänne ja oon huomannu et meil on aika kiva yhteisö tääl ja mukava sellainen ja oli kevääl iha vitu rikki ku tuntu et käyn taisteluja joka suunnalla ni päätin ite et omal käyttäytymisellä myös edistää tota positiivistä meininkiä mikä täällä nyt ollu kevään jälkeen ja pyrkinyt välttää konfliktei. Jos se tekee musta perseennuolijan ni siinähän tekee.

Mut en mä oo kenenkään kynnysmatto, jos tää rupee paska kala mua lokaan ja vähättelee ni puolustaudun ihan joka vitun kerta.

Mut toivotaan et järki voittais ja tää jää viimeseks paskanjauhantaväännöks mitä hän tai minä alottaa. Nolla prosenttiin mielenkiintoo tälläsee.
Ja vitun tyhmää alkaa myrkyttää tätä hyvää ilmapiiri mikä täällä ollu nyt kesästä lähtien. Tää ny paljon positiivisiä asioita meneillää mm tää loistava trophyhunt kisa, positiivinen meininki, hyviä psivut striimaajia kuten myös blogittajien striimejä hyviä sekä hyviä blogeja.

Molempien blogeja luetaan ja striimei katsotaan ni tälläset väännöt tekee vaan kuilua niiden välille. Älkää te lukijat lähtekö toho paskaa mukaa. Pyrin iteki välttää mut ihan kaikkee ei nielijäkää niele. Molemmat on väärässä ja molemmat on jossakin oikeessa. Kukaan ei oo täydellinen

Toivon että tää jää viimeseks kerraksi koska jos tästä tulee kevään toisinto ni sit loppuu mun mielenkiinto jakaa elämääni tänne. Asiasta saa ja pitää sanoa mut tollaset vitun hyökkäykset ja turhat väännöt ni ei ole tää foorumi eikä mikää muukaan sen arvoinen. Senku paska kala et tykkää tai vihaat mut jätä mut rauhaan kiitos. Ja joo mä nimittele sua nyt ku max tilt tähä sun paskanjauhantaas.

Mieluummin pidetään se positiivinen meininki mikä nyt ollut jo jonkin aikaa eikä sorsita toisiamme tai ketää muutakaan.

Plo25 kännyl 2tablaten reilu puoltuntia ja plus 36€

Meni ny nii pitkään täs paskanjauhantapostin kirjoittamisessa että huomenna laitan taas rapsaa ja kuvia eilise ja tän päivän touhuista. Enkä niitä kyllä halua tälläsee oksettavaan postiin kyllä sekoittaakaa.

Gl peleihin ja peace

olawitu

Viesti Kirjoittaja olawitu » 30 Syys 2019, 00:35

Turha pilata reissua jollain foorumiväännöllä, ehtii sitä Suomessakin. Nauti reissusta, ja kai sä viet pojalle kans Manun paidan tuliaisina? :tup:
Bluffihan oli loistava mutta vastustaja paska.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 30 Syys 2019, 00:37

olawitu kirjoitti:Turha pilata reissua jollain foorumiväännöllä, ehtii sitä Suomessakin. Nauti reissusta, ja kai sä viet pojalle kans Manun paidan tuliaisina? :tup:
Kyl se degean paida saa :yes:

olawitu

Viesti Kirjoittaja olawitu » 30 Syys 2019, 00:42

Pokerman82 kirjoitti:
olawitu kirjoitti:Turha pilata reissua jollain foorumiväännöllä, ehtii sitä Suomessakin. Nauti reissusta, ja kai sä viet pojalle kans Manun paidan tuliaisina? :tup:
Oikein! Varmasti arvostaa, ite muistan vieläkin kuin siistiä oli ala-asteella saada Patrick Royn pelipaita Montrealissa asuvalta sukulaiselta.
Bluffihan oli loistava mutta vastustaja paska.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 30 Syys 2019, 00:53

olawitu kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:
Oikein! Varmasti arvostaa, ite muistan vieläkin kuin siistiä oli ala-asteella saada Patrick Royn pelipaita Montrealissa asuvalta sukulaiselta.
No siinä on ollu koulus jengi hiukan kateellinen :-D

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 30 Syys 2019, 10:56

No niin.

Tänään onkin sitten Nielijällä iso pelipäivä edessä. Sopivasti eliksiiriä päivän mittaan, että jaksaa kannattaa riittävällä intensiteetillä. Liikaa ei kuitenkaan kannata nauttia, sillä muuten saattaa turnauskestävyys kärsiä.

Toivottavasti tulee viihdyttävä peli ja nähdään maaleja. Gunnersin puolustus on sen verran heikko, että ehkä jopa ManU:n pultsari-tason hyökkäys kykenee saamaan maaleja aikaiseksi. Ellei sitten tule sopuisaa tasapeli-läpsyttelyä, sillä kumpikin joukkueista kilpailee TOP4 sijoituksesta aika tiukasti keskenään. Ainakin teoriassa.

Pidä hauskaa ja nautiskele koko rahan edestä!

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 30 Syys 2019, 12:01

Pokerman82 kirjoitti:DAY 269/365
Ekaks selvennän tähä pari asiaa en rupee lapsellisella paskaa spämmää muide blogii. Ekaks kneppaajalle, kato siinä vittuiltii mulle ensin johon vastasin ihan asiallisesti ku olen ymmärtänyt paska kalan puheista että pingul on skilssei ni siihen viittasi tolla potentiaali viestillä, jos se et sanon totuuden tekee musta kusipään niin voi kyynel.
Ai vastasit asiallisesti? Tämä on asiallinen?

"Mitä tulee herra karhupinguu ni hautuumaat on potentiaalia täynnä niin se oli munkin kohdalla mutta aloin tekee kovempaa duunii ku suuri osa muista."

Haluaisin kuulla miten vastaat epäasiallisesti. Mutta joo, kyllä toi tekee susta kusipään :)

Niinku olen monta kertaa sanonut sulla ja Sharkiella on sivun parhaat blogit. Molemmissa on mielenkiintoista elämänmakuista sisältöä. Nostan myös hattua molemmille siitä miten jotenkuten pärjäätte arjessa kaiken stressin keskellä. Pokeriammattilaisen työ on kaukana mistään glamourista jota asiasta mitään tietämättömät ehkä luulee. Stressitasoltaan aivan eri luokkaa kun joku normi toimistotyö 8-16.

Mutta kun sä oot nyt upswingissä niin nostat itseäsi ja pelitaitojasi ylös, katsot muita alas ja haukut miten muut nyt ei vaan pärjää kun ovat niin paskoja yms. sontaa. Leijut pilvissä ja pidät itseäsi jumalan lahjana pokerille. Jonkinlainen nöyryys olisi hyvä pitää myös voittaessa. Kyllä sullekin vielä downswing iskee.

Yksi paskimmista luonteenpiirteistä ihmisissä ylipäätään on kun asioiden mennessä hyvin lähdetään keulimaan ja röyhistämään rintaa ja painamaan muita alas. Se on varma tapa kusta ihmissuhteita.

Ja toinen on sun älytön tarve puolustaa ja lyödä vähän kovempaa aina takaisin. Tässäkin se nöyryys olisi ihan jees, ja joskus voisi antaa asioiden olla eikä hyökätä ja mesota miten "jos joku mulle jotain sanoo niin mä ihan varmaan joka kerta tuun ja pistän takas ja vähän kovempaa kans, turha luulla etten tuu". Tyypit jotka ei osaa niellä ikinä mitään varmaan epäonnistuu parisuhteissakin. Ei se tarkoita että tarvitsee kynnysmatto olla, mutta joskus on parempi antaa olla.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 30 Syys 2019, 12:31

Puuraketti kirjoitti:No niin.

Tänään onkin sitten Nielijällä iso pelipäivä edessä. Sopivasti eliksiiriä päivän mittaan, että jaksaa kannattaa riittävällä intensiteetillä. Liikaa ei kuitenkaan kannata nauttia, sillä muuten saattaa turnauskestävyys kärsiä.

Toivottavasti tulee viihdyttävä peli ja nähdään maaleja. Gunnersin puolustus on sen verran heikko, että ehkä jopa ManU:n pultsari-tason hyökkäys kykenee saamaan maaleja aikaiseksi. Ellei sitten tule sopuisaa tasapeli-läpsyttelyä, sillä kumpikin joukkueista kilpailee TOP4 sijoituksesta aika tiukasti keskenään. Ainakin teoriassa.

Pidä hauskaa ja nautiskele koko rahan edestä!
Huomenta. Luulen että maalien puuttumista ei tarvii pelätä :-D Veikkaan et overit paukkuu tänää, nää Manu arse pelit ollu yleensä aika tykitystä. Herolla tietysti toive että 3 pojoo tulis ni olis max hyvä tunnelma matsi jälkeenkin.

Day271/365
Nää päivät muute salee iha sekasi, pitää laskee ku kotiutuu.
Kello on nyt 09.40 paikallista aikaa, heräsi reilu puol tuntii sitten ja otin sama mittaisen aamusession kaks plo50 pöytää kännyl ja plussaa 50 oiroa.

Lauantaina startattii päivä jo puolenpäivän aikaan ja aamuyön tunneille meni, kierreltiin pitkin deansgate baareja ja sit yhdentoista aikaan sanoin jätkille et mennää käymää piccadillyl joka siis ns keskusta ni circus taverniin, joka on siis Manu kannattajabaari mutta Euroopan pienin, siin on kaks pientä huonetta joho mahtuu reilu kymmenen each. Idea toimii ku meet tollasee ni siinä seurustelet muide kans ja jauhat futiksesta. Fiilis Ilonen ja hyvä. Käytiin viimevuonna ekan kerran ja siitä muistin ton.

Siellä sitte oli yks vanha jermu joka kannattanut koko ikänsä unitedia ja heitti hyviä tarinoita. Kehu et toi juoma oli sen 20s tänää lol puhu viel just sellasel kunno lädi aksentilla.
Pakkoha se oli kuvaan päästä, helveti mukava ukko ja tykkäs varmasti ku nuoremmat anto respect
Kuva

Tän jälkee mentii yhtee karaokebaari korealaisia mm Sie töissä Sie palvellaan monella eri kielellä, mennää katutasolta portaat ylös ei kovin iso mesta mut sellanen helveti hyvä fiilis Sie kaikki tanssii ja laulaa menee. Sie sit oltii aamuyöhö ja just ku pääsi jututtaa jotai muijjaa ni piti lähtee viemää kavereita hotlaa ku niillä paha olo geegee being pokerman lol

Deansgatestä kuvia, ekas kuvas kuus yökerho vierekkäin

Kuva

Kuva

Kuva

Eilen sitte vedettiin välikuolema päivä, aika rapsakka olo oli kaikilla :-D mulla meni lauantaina joku 270 puntaa viinoih :lol: ija ruokien osuus tosta joku 30 puntaa. Ja viinat tää selvästi suomen hintoi halvempia. Heikompi viinapää olis tervetullut asia lol

Eilen sit mietittiin mihkä menis syömää ja Google kätee ja italialaista ettimään ja toki sellanen löydettiin. De Marco oli selkeästi tähtiin kirjoitettu ku yks reissun jäsen on Marko nimeltään. No ei tarvinnu pettyä, tilattiin pastat jokaiselle ja yks yhteinen pizza. Pizzassa ny ei mitää vikaa mut ei mitää ihmeellistäkään, pasta oli selkeästi näiden juttu. Kaikki työntekijät oli italialaisia todennäköisesti perhe, se on vaan ylee sä laadun merkki näissä.
Hero on vasta pari vuotta sitte tutustunu/alkanu syömään pastaruokia. Oon mä ny aina spagetti ja jauhelihakastiketta vetäny ku lempiruokia mut siis varsinaiset pasta kokemukset on parin käden sormimäärän kokemuksina. Joten otanta ei ole iso mut tää pasta carbonara meni kyllä kärkeen. Pitäs tulla tällä linkil kolme kuvaa

Kuva

Viittitkö Detru upottaa taas kuvat ku tällä kännyllä näitä laittelen. Kiitos

Nyt kello 10.21 ja allekirjoittanut lähtee suihku ja vetää releet päälle ja lähdetään syömää jonnekin ja sit mennää Manu kannattajabaari bishob blaize joka stadionin vieressä vetåå märkää ja fiilisteleen monday night football tunnelmia ennen matsin alkua. Britit ku pääsee töistä ni toho mestaa on monen sadan metrin jonot

Palaillaa huomenna astialle gl Manu

Edit. Kneppaaja, oon täysin eri mieltä tuosta että oon jotenki tuossa viestissä pitäny itteeni jonain jumalana, vastasin itteeni kohdistuvaan vittuilluun ja enkä todellakaan lyöny ketää alas. Kehuin joo omaa työmoraaliani kyllä, siinä ei oo aiemmin ollu paljo kehumista. Jos se tekee musta kusipään ni siinähän tekee. Mut jokainen on sitä mieltä mitä on, kaikkia ei voi miellyttää. Ja nyt ei tähä aiheeseen enää mun blogis palata. Oot saanu sanoo jo mielipiteesi. Mä en jaksa yhtää ylimäärästä vääntö ihan turhaa. Peace
Viesti moderaattorilta:
Kuvat upotettu :) -Detru

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 30 Syys 2019, 17:19

Tällä varustuksella liikenteessä tänää

Mahtuu Daniel James paita päälle \:D/

Kuva

Kuva

Poika sai haluamansa, hauskaa oli se et tää oli 14 viiva 15 vuotiade koko L ni makso 5puntaa enemmän ku oma paita toi James ni 83puntaa,jäsenkortilla sai sit 10 pinnaa pois. Mut johtuu siit et molen paita ni arvokkaampi, mul on itel se viimekauden se oli vihree, tää kyl paljo hienompi sai poikuli iskän heti kateelliseks :-D

Kuva

Nyt istuttaa hotel Cafe footballissa ku bishop blaize meni kahdelta 1,5 tunniksi kii ku ne siirtää pöydät pois et mahtuu mahdollisimman paljo jengii sisää. En ny saa kanistereista kuvaa upattua ku imgur vittuilee mut oltii12aikaa mestoilla bishop blazes jasöin eka siin burgeri aamiaiseksi kera gin tonici sit tilasi kaks pitzheriä cocktaileja toinen oli nimeltään bubblegin ja toinen blue lagoon, bublegin sisälti jotai unicorn eli yksisarvinen merkkistä giniä oli semmosta pinki näköstä ja blue lagoon smirnovia ja bolsh blueta ja ovb sininen. Jostain kumman syystä :-' jätkille ei kelvannut joten vedin ne sit yksin lol

Sit kävin hakee tosiaa pojalle paida ja nyt istuttaa Cafe footballis ni toimi WiFi joten siks pöivitys ja kello 15.15 ja lähetää kohti bishopia takas, Sie on nmmesta minuutin
S täynnä ja chäntit raikas. Loistavaa

Huomenna palaillaa ja kiitos detrulle ja jos vie vähä jaksat upottaa. Kiitos (h)
Viesti moderaattorilta:
Upotukset tehty - Detru

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 01 Loka 2019, 04:43

Kävi klassiset. Kännyl foorumille ja vastaa viestii ja kirjoitat tunnin ja painat lähetä tulee ilmoitus että kirjaudu sisään ja puff bittiavaruutee postaus. Tossaha olis pieni parannusehdotus eli pyytäis kirjautuu sillo kun painaa vastaa viestiin eli ennenku pääsee kirjoittaan. Jossai foorumil tälläsee nähnyki.

Mut joo e, matsi käyty ja siitä tunnelmavideot postaan ke ku kotikoneelle pääsen ja teen siihe vie pienen päivityksen videon muodossa jossa kerrotaan reissun kommellukset, ori enne matsii vähä enne stadionin kuvaa sekä matsin jälkee ja toki matsista. Nyt hotlas syömäs mässyä ja lepuuttamas jalkoja, ostin enne reissu sievin miehen tälläset kävelykengät mut vähä tälläset et mitä pidetään esim juhlis baareis yms. Paljon jaloilla oloo tänää ni ihan helveti kipeet ja oli yhtä tuskaa. Todennäkösempi syy tälle ku kenkien laatu on yksinkertaisesti et oon läskivalas. Oon kyl kuvista itteeni kattoon ni yks vitun läskivalas. Tänääki ku käveltiin stadionille ni vaapun frendien peräs ku joku vitun pingviini ja huutelen venatkaa.

Oon tehny viimeisen 1,5 vuoden aikana paljon hyviä muutoksia joista oon ylpeä, tupakoinnin lopettaminen, uniapnealaitteen hankkiminen, pokeriin panostamisen ja tän lisäks lapsille sekä heidä asioilleen antanu paljon aikaa. Mutta yhtä mitä en oo tehny on toi vitun syöminen ja liikunta tai oikeastaan oon syöny mutten liikkunu.Ja syöny vääri. Nukkuminen on pysynyt tänä vuonna parhaiten kasassa eli suurinpiirtein koko ajan samat rytmit mutta nyt tässä kuus ja viimekuus tullu noit et heränny liian aikasi tai menny vähä liian myöhää nukkuu.
Yritän nyt reissujen välis syödä terveellisemmin ja liikkua, mut palanen kerrallaan. Oon yrittäny monta kertaa aiemmin joten edelleen puhutaan yrittämisestä.

Jos ymmärsi oikein Trophyhunt syyskuun osakilpailu voitto napsu 31 pisteellä ja Inflaatio otti huikeel loppukiril kakkospaikan 26,5 pojol. Mut odottaa ny virallisia vielä. Vähä kyllä kieltämättä jännitti ku ei täält löytyny adapteria mikä ois sopinu läppäri johtoo joten ihan turhaan kannoin mukana ku en ois voinu tehdä mitää vaikka olis joku top2 sijaan uhannutki joten 5 päivää sit tosiaa kuun loppuun annettiin tasotusta.

Trophyhunt kyl sinällään sairaan siisti. Otin ite hirveet lämmöt ku tuli 3 kakkossijaa tiistaina vaikka rahallisesti yks vuoden parhaimpia päiviä. Sit jos otat dollarin turneest pisteen pyty 16dollari palkinnol mikä oli muute mun pienin pytty ni hymyilet vaikka oisit montuttanu pari sataa #-o :tup:

Täs kuus jos pistelaskelmani pitää paikkansa oon maltal 5 päivää, 4 päivää Lontoos ja huomen matkustan kotii ni 20 pelipäivää syyskuu. Tarkotus vetää aika normisetillä noi päivät ja yrittää pysyä kärjen tuntumas kokonaiskilpailun kannalta. Täs kuus tuskin vedän alle 5euro turneita. Otin viimekuus pikkupaskoi kisan takia normisetin päälle ni mul oli monena päivänä 16 turnausta pahimmillaan samaa aikaa menos ja ku kyse omahasta ni se ny väkisin on vaan liikaa ja vie focusta rahallisesti paremman valuen turneista. Tosin jos tuntuu et jään liikaa jälkeen ni pitää sit modaa järkevästi. Tosi enne reissuun oli pari järkevää sekoitusta ettei menny yli 12 turneen joten katotaa nyt.

Matka alkaa oleen päätöksessä mahtava sellainen. Huomenna aamulla painetaan kännyl taas pieni sessio käkkyy ja siitä sit päivitys ja sit koneesee ja keskiviikkona sitte kuukausi rapsa plus videot matsista ku koneelle pääsen.

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”