LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 19 Joulu 2019, 23:07

Jos en oo 21.00 mennes kännis ni pidän iltaani epäonnistuneena :-D

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 19 Joulu 2019, 23:22

Ja siis ei oo kukaa tehny mitää vittu moisia kenellekläå. Paskaa säkää vaan.
Vaikka toki ku näin uutiset ni olin et ei vittu. Mut se on ny mitä on.
Ja mä vittu vedän täysil huomen oli sit tyhjät lehterit tai ei :-D

Ja nyt jatkan juomista eli juomista eli juomista hästäg apinaki oppii toisel kertaa. Monennellako Kalliomäki. Jaa toi korjas ton oikein känny, eli turhaa kirjoti kolme kertaa geegee

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Joulu 2019, 02:45

Edit. Whatevaaa

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 20 Joulu 2019, 10:21

Pokrec kirjoitti:
19 Joulu 2019, 22:15
Pokermanin tiedän, mutta kuka vittu on Henkuli :unsure:
Eix se henkuli oo joku Omaha-paisti jolle pokerman laittaa nieleen. :unsure: ;-) :-D

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 20 Joulu 2019, 16:44

Onko pokerimies jo selvinnyt tulevan illan tuleviin koitoksiin, vai eikö ole tarvinnut edes selvitä vielä?

Toivottavasti patterit on ladattu täyteen kunnon ilotulitukseen :D

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Joulu 2019, 17:04

Puuraketti kirjoitti:
20 Joulu 2019, 16:44
Onko pokerimies jo selvinnyt tulevan illan tuleviin koitoksiin, vai eikö ole tarvinnut edes selvitä vielä?

Kaikki on ihan vitun kesken, äänet katos tietokone vittuilee en muista miten ne sai takas yms

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 20 Joulu 2019, 17:44

Pokerman82 kirjoitti:
20 Joulu 2019, 17:04
Puuraketti kirjoitti:

Kaikki on ihan vitun kesken, äänet katos tietokone vittuilee en muista miten ne sai takas yms
Koita nyt saada se kone kuntoon. Ei mitään teknisiä viime hetken peruutuksia. Vedät ne räpit vaikka viittomakielellä :D

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Joulu 2019, 17:46

Puuraketti kirjoitti:
20 Joulu 2019, 17:44
Pokerman82 kirjoitti:
20 Joulu 2019, 17:04
Puuraketti kirjoitti:

Koita nyt saada se kone kuntoon. Ei mitään teknisiä viime hetken peruutuksia. Vedät ne räpit vaikka viittomakielellä :D
Nyt pitäs olla kaikki kunnos, baba autto (h)
Nikkipeelle muute kiitos taustoista (h)

Joo jäi oikein tunti aikaa tehdä arpalipukkeet ja harjotella vetoi hahahaha.Noh ei mitää,seiskalta ollaa silti valmiina.

19.00 lähtee pikkujoulustriimi, tervetuloa https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 21 Joulu 2019, 04:02

DAY 354/365

Nonii olipa huikee päivä, olin aika jännittynyt tänää ja striimi alko pahimmal mahdollisel tavalla tai siis 1,5h enne striimii huomasi ku rupesi baban kans asentaa taustakuvia et skype teki taas perinteiset eli ku avaan skypes puhelun se muuttaa mun ääniasetuksia ja sit hirvee paniikki niitä säätäes. Sit revetää molemmat ku tajutaa et ne on ollu jo 30min oikein #-o :-D

Noh ei mitää sit alan striimaa ni menee joku 20min enneku tajuu et kamera ei oo päällä. Taas baballe soitto ja sit ihmetellää ja säädetää ja sit ite sanon et kokeilen boottaa striimi, ja kamera lähti päälle.Jälleen kerran #-o

No hienosti kuitenki kukaan ei kadonnut linjoilta ja vaikka oli psivuilla kova striimi ni mulla oli yhdentoista aikaan yli 100 katsojaa ja uudet enkat painettii siitä. Oli vie 2 mais varmaan 100 katsojaa.

Kiitos oikeesti vitusti kaikille ketkä olitte mukana,oli aivan hieno fiilis vaik pelit meniki perseellee mut en mä osannu keskittyy tänään, liian hauskaa ja räpit vaan mieles :-D

Kuiteki arvoin tonttulakista voittajan 20eurolle ja sen sai jumalauta kiraxu,ei ollu ees striimiä kattomas :rant: Ei vaan läppä läppä mut sinne meni.

Mä jätin tallenteen eli sie mun kanaval voi käydä kattomas ne ketkä ei oo kattonu ja myös ne ketkä haluu kattoo räpäytykset. Koska tarviis päättää kenelle menee toinen 20euroo. Eli arvioikaa sen perusteella mitä vedin kenenki biisi et mikä oli paras veto ja laittakaa ääni tähä blogii. Sovitaa et aikaa äänestää sunnuntaihi 23.59 asti koska lähden maanantaina joululomalle ni laitan sit su ma välisenä yönä starsi tilille 20egee sille kenen riimit vedin teidän mielestänne parhaiten.

Vielä kerran kiitos kaikille (h) ,tää oli huikee syksy striimihommis ja mä nautin tänää ihan täysillä kuten myös koko syksyn striimeis.

Nyt syömää kanansiipiä ja nukkuun ja huomenna liveturnauksen pariin. hyvää yötä kaikille

Edit.striimitulos puuttu mut laitan huomenna ku herään

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 21 Joulu 2019, 04:23

Aina 55 Min välei eli turnaustauol la tulee vedot mutta kneppaaja ja Puuraketti vedot on last 2h sisää randlmisti

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 21 Joulu 2019, 04:55

28min eka veto ja siitä 55mi.välei

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 21 Joulu 2019, 11:10

Puuraketti-sedän turnauskestävyys loppui kesken. Ajattelin nerokkaasti mennä jossain välissä huilaamaan vartiksi ja sänkyynhän äijä jäi kiinni kuin purkka tukkaan. No pitää katsella stream jälkilähetyksenä loppuun asti jossain vaiheessa päivää, kunhan nyt saa silmistä suurimmat lohkareet ensin karistettua.

Kiitoksia helvetisti Pokermanille tajuttoman hauskasta streamista. Oli kivaa vaikka Duracellit loppuivatkin kesken :) Onnea livepeleihin ja kaada hirvilimua ääntä kohti!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 21 Joulu 2019, 11:17

Puuraketti kirjoitti:
21 Joulu 2019, 11:10
Puuraketti-sedän turnauskestävyys loppui kesken. Ajattelin nerokkaasti mennä jossain välissä huilaamaan vartiksi ja sänkyynhän äijä jäi kiinni kuin purkka tukkaan. No pitää katsella stream jälkilähetyksenä loppuun asti jossain vaiheessa päivää, kunhan nyt saa silmistä suurimmat lohkareet ensin karistettua.

Kiitoksia helvetisti Pokermanille tajuttoman hauskasta streamista. Oli kivaa vaikka Duracellit loppuivatkin kesken :) Onnea livepeleihin ja kaada hirvilimua ääntä kohti!
Ei mitään, kiitos aktiivisesta chätistä. Nauroin iha vääränä mones kohtaa :-D Aattelinki et sammuit.Noh et siinä ny enää mitää missannu oisko tunti jatkettu.

Joo vittu oon hereil alle 4h unil joten tä'nää saa vetääki et pysyy hereil :-D
Viimeksi muokannut Pokerman82, 21 Joulu 2019, 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 21 Joulu 2019, 11:24

Nyt kävi niin niiku aina vaikka ihmettelen et miks oli blokannu nämä kohdat ku sammutin musiikin aina vedon ajaks.Niin twitch oli blokannu osan vedoista joten vähä huono alkaa pyytää antaa ääntä vedoille.Sen verta heiluin kalsarit jalassa et poistin videon ja ne onnekkaat ketkä oli eilen paikalla ni ikuisesti muistaa timmin perseeni :-D

Joten päätän sittenkin itse mikä veto oli paras ja omasta mielestäni (joka nyt tässä tapauksessa sitten ratkaisee asian) oli illan avaus megamani riimit. Mulla tuli ite hyvä fiilis siitä ku oli päivä alkanu tietokone ongelmil ja striimi alko niil ongelmil ni sit saatii tällä vedolla hilpee meininki ja hyvälle alulle striimi ja itelle vie sanoista tuli sellannen kiva olo kans ja nää riimit oli sellasii et sai vetää voimalla.

Joten onneks olkoon kiraxu ja megaman. Kiraxu tiedot mulla onki mut jos megaman kans starsi nikin viittii ilmottaa joko tähä tai twitchis kuiskauksella.

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 21 Joulu 2019, 12:02

Perse oli kyllä tiukka ja kalsarit oli todennäköisesti tungettu taktisesti lusikalla persvakoon ennen streamin alkua eroottisuuden maksimoimiseksi. Sokeuduin väliaikaisesti aina kun äijä lähti heilumaan jonnekin ja ahteri täytti ruudun.

Plus-pisteet myös miehekkäästä lorinasta streamiin asti kun kävit kusemassa 200-litraa ulos :)

Onnea voittajille!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”