LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 21 Joulu 2019, 12:16

Puuraketti kirjoitti:
21 Joulu 2019, 12:02
Perse oli kyllä tiukka ja kalsarit oli todennäköisesti tungettu taktisesti lusikalla persvakoon ennen streamin alkua eroottisuuden maksimoimiseksi. Sokeuduin väliaikaisesti aina kun äijä lähti heilumaan jonnekin ja ahteri täytti ruudun.

Plus-pisteet myös miehekkäästä lorinasta streamiin asti kun kävit kusemassa 200-litraa ulos :)

Onnea voittajille!
Juuri tän takia näitä videoita ei jätetä talteen :-D
Mä ensin kyllä jäti ku halusi et oisit nähny oman vetos mut paska twitch blokkas sen kuten myös kneppaaja vedo ni poistin sit pois ettei tarvii ikuisesti hävetä lol

Oli tosiaa "unohtunu" pestä pyykit ku torstaina oli baarittelemas ni otin sit kaapinperältä jotkut mitkä mahtuu varmaan reilu vuosi sitten jalkaan hyvi mut nyt oli pari numeroo pienet :lol:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 21 Joulu 2019, 12:24

Snowball on kyl vähä liianki tehokas mikrofoni ja en oo vie löytäny näköjää mute näppäintä :-D

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 21 Joulu 2019, 18:00

Oli itsellä menoa niin ei päässyt seuraamaan, mutta ilmeisen hauskaa ollu jengillä! Tosin aika harmi että poistit sen, oisin tsiigannu räpit jälkiliukkailla. Rap potpourri pitää tehdä imo!

megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 » 21 Joulu 2019, 18:44

paras veto megaman

ensimmäinen veto

kiitos hauskata lähetyksestä oli menoa ja meininkiä

Kuula

Viesti Kirjoittaja Kuula » 21 Joulu 2019, 20:16

Ehdottomasti paras viihdearvo tähän asti katsomistani striimeistä. Sussa on viihdyttäjäainesta. Ei muuta kun jatka samaan malliin. Kiitokset!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Joulu 2019, 12:22

Kiitos poijjaat positiivisesta palautteesta. Oli kyllä itelläki hauskin striimausessio.Kyllä ku vähä heittäytyy eikä turhia ujostele ja on vaan oma rento ittensä ni saa hyvän fiiliksen välittyyn katsojillekin.

Eli toi perjantai oli 9h peliä ja turnausket 20kpl binit 314,51 palautukset 303,97=-10,54 ja käteinen oli -78,74 ja spinnarit oli +-0 joten -89,28 Oli vissii iha mahkutki plussaan mut en ny muista mitä viddua siin eu finaalis kävi ku sulettii hyvä stäkki siinä mut saatto olla paskal pelil tai sitten ei.En vaan muista mitä siin tapahtu. Oh well tänä iltana toi tappio tunnu missää, striimienkat heittämällä ja paljo uusia seuraajia ja kaikille jäi hyvä fiilis ni olin ku ihmisen mieli ku eile heräsi :-D

DAY355/365

Livepokerit, jälleen kerra hauska tapahtuma jossa kortti ei käny nimeksikää. Pitää kaverille joka ton järjestää ehdottaa blindeihi ens kerralal muutosta ku alkuun toi pelaa vitun shallowna mut sit finaalipöytä kestää monta tuntia.
Oti yhden rebuyn rebuyaikana joka oli 90min ja sit ädäri ja mulla oli 4500 merkkii josta meni 2k pillii ja sit AK vs 88 pihalle ku blindit 160 ja mulla 2400stäkki. Olin täysi korttikuollu koko turneen ajan ja siihe meni 150€

Sit saunaan muide tippuneide kans ja sen jälkeen alotettii käteiset ja sain puhuttua pojat dchen jossa sai valita teksu tai pottiomaha 4 kortin versio. Alkuun yks sano et ei kukaa välttis haluu omahaa ku oo pelannu sitä ni mä sanoin et kokeillaa. Koko pöydästä ainoastaa yks jannu valitti teksu joten jengi innostu varsin nopeesti :-D Mua jos ei lasketa koko pöydän yhteenlaskettu kokemus ompusta oli varmasti alle 200 jakoo. Joten aatteli et saattaa olla mahkut plussailtaan silti. WRONG #-o En ole ikinä, ikinä IKINÄ pelannut noin kyylää ku nyt oon pelannu. Pelattii joku 4h ja mä näin 4 floppia. Ja mä olin vie kännis. Siis niin uskomatonta kuraa tuli koko ajan et ei mitää toivookaa et oisi niil voinu tehä muuta ku fold preflop. Noista 4 flopista kaks päättyy allin. Toises korotin QQT6ds pre ja kaks maksua flop Q54fd ja potti siihe, molemmat sankarit maksaa ja turn T ja siihe loput molemmat maksaa ja riverii väri ja toinen vihuista korjaa poti.

Sit saan vihdoin toisen kerran etäisesti hyvää kättä näyttävän AJT9sss joka tuntu tuntien kippailuje jälkeen iha nutseilta ja 3bettasi ja kaks vihua makso ja flop 376 mun nutfd ja gutari ja siihe sit sisää ja sankari näyttää Q456 ylpeenä ja en pääse ohi ja täs kohtaa lopetan sit pelit.

Kello oli vasta kymmenen illal mut mä olin iha sekasi jo ku 4h olin vaan nukkunu ja koko päivä tiputellu ni seurasi muide peliä vie 1,5h ja sit lähdin baarijatkoje sijaan himaan nakkari kautta ja hyvissä ajoin nukkumaan.

150 meni käkkyyn ja olis ollu pehmein pöytä ever mutta ei ollu vaan fiilistä jatkaa ku ei mitää lappua tullu ja olin jo valmis petiin.

Mut ehdottomasti hauskaa oli taas kerran, 20 pelaajaa tuli tänäki vuonna.

Kuva tässä vielä käteispöydästä herosta :-D
Kuva

Kiraxu sulle siirsi äsken sen 20 starsin tililles.

Megaman saisinko jonku tiedon mihi voin sulle siirtää 20€? Pankkitili? Skrill? voit laittaa twitchi kautta kuiskauksella infot.

Onnea tosiaa kirazulle ja megamanille ja kiitokset kaikille ketkä teki riimejä sekä tosiaan kiitos vielä kerran kaikille ketkä olitte mukana tekemäs striimiennätystä.

Nyt meen jatkaa vähä lepäilyä, kolme päivä riennot takana mut eile ajois nukkumas eli yhden mais ni oon aika freesi itseasias jopa. Joten illal taas netin ääreen.

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 22 Joulu 2019, 12:29

Kuinka suuri tuo tatuointi on? Ehkä noin 50cm x 100cm?

Yritä selviytyä elävien kirjoihin jossain vaiheessa. Hyvää ja rauhallista joulua sinulle sekä läheisillesi.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Joulu 2019, 12:37

Puuraketti kirjoitti:
22 Joulu 2019, 12:29
Kuinka suuri tuo tatuointi on? Ehkä noin 50cm x 100cm?

Yritä selviytyä elävien kirjoihin jossain vaiheessa. Hyvää ja rauhallista joulua sinulle sekä läheisillesi.
Lol metrin halkaisija vai :-D
Olkapäästä kyynärvarteen, en nyt senttejä osaa sanoo.

Kiitos ja hyvää joulua puuraksulle läheisineen myös (h)

megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 » 22 Joulu 2019, 14:04

terve ja kiitos

jos sopii laita stars tilille

pelaaja nimi on Megaboy8

en muuten tuota rahaa tarvitse mutta stars tili nollissa niin ny tvoi sitten pari peliä ottaa sieltä huviksene :boxing:

hauskaa joulua

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 22 Joulu 2019, 14:16

megaman844 kirjoitti:
22 Joulu 2019, 14:04
terve ja kiitos

jos sopii laita stars tilille

pelaaja nimi on Megaboy8

en muuten tuota rahaa tarvitse mutta stars tili nollissa niin ny tvoi sitten pari peliä ottaa sieltä huviksene :boxing:

hauskaa joulua
Tee miehen työ ja lahjoita voittamasi summa johonkin itse valitsemaasi hyvään tarkoitukseen? Mikäli rahalle ei ole siis erityistä tarvetta? Tarvetta löytyy varmasti muualta.

Hyvää joulua sinulle ja onnea pöytiin!

megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 » 22 Joulu 2019, 14:36

tarkoitin että jos vaikeaksi menee ei tarvitse lähettää en jaksa muita kautta säätää asiaa

ei tässä kroisoksia olla mutta ei 20 e ole kiinni sitä tarkoitan

mutta nyt kun raketti sanoit niin jos nään minun lähi seudun koditonta miestä ketä näkee kadulla usein annan hänelle 20 e joulu lahjan jos on käteistä mukana tämä on lupaus

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Joulu 2019, 23:29

megaman844 kirjoitti:
22 Joulu 2019, 14:36
tarkoitin että jos vaikeaksi menee ei tarvitse lähettää en jaksa muita kautta säätää asiaa

ei tässä kroisoksia olla mutta ei 20 e ole kiinni sitä tarkoitan

mutta nyt kun raketti sanoit niin jos nään minun lähi seudun koditonta miestä ketä näkee kadulla usein annan hänelle 20 e joulu lahjan jos on käteistä mukana tämä on lupaus
Yritin laittaa starsin tililles mut tuli teksti" it is not possible to transfer money to this player at this time"

Laita emailis skrilii ni siirrän sinne?

Edit. tai se tilinumero. Ei tää ny voi olla vaikeeta :-D Toki jos raha ei kelpaa ni ei siinä.
Viimeksi muokannut Pokerman82, 22 Joulu 2019, 23:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Joulu 2019, 23:51

DAY 356/365

Tänää otettii kunnolla unta palloon. Toissayönä nukuin vaan 4h ja eilen nukahdi yhden jälkee yöl ja vedin melkein 11 asti yhtä menoo ja sit muutama tunni hereil ja takas maate ja illal puolkasi mais ylös.

Otin äsken sit todella kevyen sessio spinnareita 10maxholdemeit ja sieltä mukavat 90€ uppia. Voitin kolme neljästä siis.
Saapi riittää ja ny chillailen ja katon töllöö. Huomenna sit ei lähdetäkää kaverille jouluu viettää, täältä ei mee mitää kuljetusta 40kilsan päähä ja kaverit duunis siihe aikaa ku pitäs junaa hyppää joten no can do ja yksin vietämme joulun himas. Eli tiistaina vedetää sit kunno turnausessio ja mahdollisesti voidaa endgame joulustriimata jos joku jouluyönä haluaa linjoille.
Huomenna kuitenki myös aatteli turneita vetää.

Onpa kurjaa et lähti kaikki valkeus ja näyttää lumettomalta eli mustalta joululta.

Tän päivä jefukierros näytti nii vaikeelt ettei lähteny yhtää betsiä sinne.Enkä kyl seurannu muutenkaa oli sen verta paska kierros. Mutta jouluyötä vasten tulee divisioona battle Vikings vs Packers joten ton joutuu tai saa kytätä.

Edit.Mul on muutama sarja ylitse muide jota tuntuu pystyvän tietyn väliajoin kattoon vaan aina uudestaan. Maailman paras sarja The Wire on yks niistä. Mutta komedia/draama osastolle Entourage ja Californication on parhaimmat omassa luokassaan. Aloin jälleen kerran kattoo Californicationii ekasta kaudesta ja vaikka nähny tän tyylii 4 kertaa läpi ni aina vaan jaksaa repeillä.

Toinen mikä aatteli tänää rekata on tonne Storytellii mistä saa kuukausimaksuu vastaan vapaan pääsy kaikkii kirjoihi ekirjana tai äänikirjana. 14päivä vapaa kokeilu ni aatteli käyttää ton hyväkseni ja nyt joulunaikana kuunnella elämäkerta kirjoi läpi

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 23 Joulu 2019, 17:25

Heräsi tossa äsken ja pääti samointein et tänää vedän käkkyä ehtoolla ja samalla grindaan wynnslottiia. Katoi viimeyönä melkein pari kautta californicationia uusintana ja nauroin iha vääränä mones kohtaa. Samalla toki grindasi wynslottii. Farssi tipsas bugista uudes pelis, ainut ongelma et ite en ollu pelannu juuri mitää parii viikkoo ku oli koko ajan noita kissanristiäisiä ja saldos oli 27megaa, no aloti siin puolenyön mais vedin tehtävän läpi ja oli 90 megaa kunnes huomasi farssi tipsi bugista. Ongelma vaan et 4mega spinni vaaditaa, bugi oli siis se et siin on bonari joho pitää kerää pallukoita 50kpl ja se bugi oli siinä et sait suorittaa sen tehtävä sillä panoksella millä viimenen pallukka tulee. Max panos 24megaa, eli taktikka selvä grindataa 4mega spinneil kunnes muutama pallo maalii ja sit 24 mega panos.

Ongelma toho itel oli et oli vaan 90 megaa,no tuollaha muuttu noi säännöt viplevelien grindaamisee ni joka tapauksessa joutuu ostaan tasot ku tarvii alkaa öitä varaileen. Sain tolla 90megalla 26/50 pallukkaa ja särjin possupanki joka makso siis 5,9 taalaa tai jotai sellasta ja sillä sai 100 megaa ja sit sil hyväl runil bonuspeli täytee ja palautti 700megaa ja siit alko sit 11 tunni grindaus ja nyt meillä on käytännö ilmanen varausautomaatti 19miljardi saldol. Levelistä pitää se satku jossai kohtaa maksaa et saa varaukset tehtyy mut sen verran sit maksetaa. Nyt sit laitoin saunan päälle, kahvit tippuu ja aloin uudestaa grindaa tota bugipelii.

Farssi saa kertoo omas päivityksessää tarkemmi mut pakko ihailla kyl miten se maximoi valuet kaikesta. Se on vetäny 27h putkeen tota :-D =D>

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 23 Joulu 2019, 17:29

Aiotko vetää Cadillac-peleistä streameja iltasella?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”