LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Starsailor

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 06 Tammi 2020, 23:11

Uuniin. Siellä kaikesta tulee paremman makuista, eteenkin jos kannellinen astia, niin maut kypsyy hyvin. Kun tekee kasviksi sellaisen uuniastian täyteen, niin siinä on 2-3 annosta lisuketta lihan kylkeen. Paistinpannulla ei tule mielestäni yhtä hyviä ja aromit katoaa. Lihakeitto niillä kasviksilla maustettuna voisi olla kanssa hyvä laihdutusruoka. Saa vetää monta lautasellista ja ei tule paljon kaloreita, mutta mahan saa täyteen. Paistaa ekaksi kasvikset ja sitten keittokattilaan kiehuvaan veteen ja lihaliemikuutio. Sitten paistaa jauhelin ja maustaa ja keittoon.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 07 Tammi 2020, 09:20

Voittaako ManU tänään Cityn? Visakassa kii 5 kerroin ja raketeilla kuuhun?
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 07 Tammi 2020, 09:55

sharkie kirjoitti:
07 Tammi 2020, 09:20
Voittaako ManU tänään Cityn? Visakassa kii 5 kerroin ja raketeilla kuuhun?
Jokainen tekee ite niiku haluaa mut ite En uskalla koskee manuu pitkäL tikulkaa varsinki ku keskikentältä puuttuu mctominay. Mut jos viis saa ni lyön ehkä jonku kannatusbetsi vaan pienellä. ELI EI LYÖDÄ ISOLLA EIKä VISAKASSALLA :-D

Paklu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paklu » 07 Tammi 2020, 14:39

Onko munakoiso ja paprika sovitettavissa ruokavalioon? Itse laitoin munakoiso + sipuli + paprika + kesäkurpitsa maustettuna uunissa vähähiilarisessa ruokavaliossa ja oli hyvä lisuke.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 07 Tammi 2020, 18:23

Joo on noi kasvikset kaikki sallittuja.

Maanantain pelit

Päivä lähti käyntiin taas blendatul kahvil kera voin ja blogipäivityksen jälkeen käteiset tulille. Avasin 6kp plo25 pöytää ja pöydät olivat erinomaiset. Sellaista vanhaa kunnon maniackalaa jotka 3bettaa liikaa eikä kippaa 4bettii. Kerkesi tunnin pelaan ku oli lähdettävä kauppaan ja runit iha hirveet ja häviin 7binii ja lopetan. Saatto siinä yks bini mennä huonoissakin sisään.

Noh ei muutaku taksil kaupankäynti ja sit alan kokkaan lounasta. Laitoin kananrintafilettä pilkottuna ja paistettuna ja tein siitä kana cesar salaatin. Oli muute helvetin hyvää vaikka ei montaa ainesta ollut(rosmainesalaatti,parmesaanilastuja kanaa ja 2 ruokalusikallista majoneesia kastikkeeksi)

Sit puolikasi mais grindit. Jäi vituttaa sunnuntain runit isoissa joten päätin ottaa 3kpl 55 mukaan. Kun olin tunnin pelannut 13vuotias tyttäreni joka viettää liikaa ruutujen ääressä soittaa ja laittelee viestejä että anna puhelimeen käyttöaikaa.(jos muistatte blogissa taannoin kerroin että asensin familylinkin ja tällä kuka on liikaa kännyl on se viekin käytös) Sanoin että en anna koska äitinsä oli ollut iltavuorossa ja oli ollut koko päivä tabletilla. Sitä vääntöä kesti tunni ja koiti sit pelailla siin samalla. Vitutti iha huolel ja löin luurit kii enkä antanut periksi.
55 knokis 3bettaan AQJTds flop KJx lyön ja turni x lyön loput ja en osu ja tipun. Alkuvaihees joten maltti ois ollu ehkä tässä valttia. Tai olisikin ollut.
Mutta sitten 55 omania. Oon ny täs viime vuoden ajan kattonu gg pokerilla ja starsilla sama homma näköjää. Saksalaiset voi olla teksujumalia mut herranjumala ne on paskoja ompuis. Eka taso avaan napilta Q796s ja germaani 3bettaa maksan. flop on 738 värinvedolla mutta ei meidän. Se lyö otan kerran, turn T ja meille 2 nut suora. Ongelmana pöydäs kaks värinvetoo ja meillä ei niitä. No vihu lyö tonnin 1200 pottii kun 4400 on takana ennen tota tonnin lyöntiänsä. Päätän et oon edellä ja survon merkit keskelle. Se snäppää JJxx jätkäkorkeella värinvedolla =D> Aattelen et kyl mulle tuplat käy mut riverii se sen vitun värinsä saa.

33bountyhunteris otan myös re-entryn ja painan hyvissä sisän ja vihu palkitsee ohivedolla ja nyt onki sit kaikki hyvänkokoset turneet pihalla. Painan muutaman pienemmä meneen vitutuspäissää ja tilanne on että 21 kappaleen setistä on 3jälel joista pari hyvissä ja 8 alkamatta. Päätän alottaa striimin jotta rauhottuisin etuajassa. Tää oliki hyvä ratkasu, fiilis parani heti ku vakkariseuraajat tuli moikkaamaan ja höpötteleen.
Oli yks 11taala finaali joka oli pehmee ku mikä mut päättyy kolmanteen sijaan ku vihu vetää värinsä perille mun settiä vastaan.Flopilta mentiin sisään.
Eikä niistä muistakaa paljoo tarinaa jääny ja oma peliki oli saletisti jossain määrin paskaa ku oli päivä jo pilalla.

21kpl turnauksia binit 479,33 palautukset 199,38 käteistä tunti -174,09 ja total pelitunnit 7h5min ja päivä -454,04

Hyi vittu siis.

Tänää silti uusin kirkkain mielin pelien äärelle. Oon vähä myöhässä rytmissä kylläki.Heräsi 4 mais vasta ja menin aamullaki vasta puoliseiska nukkuun.

Tänää kuiteki herkkua tarjolla. Pelaan 250euro winaomahan ja muutaman muun turnauksen joten ajattelin striimata tänäänkin. Loppuviiko pidetäänki sit striimaamisesta taukoa. Turnaus alkaa yhdeksältä joten vois vaikka kymmeneltä alottaa tänään striimi ja toivotaa et ollaan siinä vielä mukana.

Eli 22.00 alotetaan ja kanavahan oli https://www.twitch.tv/laitoinnielee Tervetuloa :boxing:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 08 Tammi 2020, 12:58

Tiistai

Nukkuminen meni myöhäseks ja heräsi neljältä. Siin meni tunti pari melkein puhelimes ku kaveri soitteli ja sano et haluunko pelaa maanantaina knokisompun helsinki freezeoutis. No eihä tosta voinu kieltäytyä joten maanantaina sitte helsinkiä kohti. Tein sit kuude jälkeen lounaan ja kasilta alotettii grindit. Tunsin oloni hyväks ja fiiliksenki.
Sain vie täältä kaveri houkuteltua mukaan joka vetää teksuturneen siin päiväl ja se ei ota viinaa ni on just passeli mun seuraa ku ite ketoilee eikä juo ni vituttas kattoo ku kaveri vetää :-D Pääsee mukavasti autol ees taas ja saa matkaseuraa ja splittaa hotlakulut joten oikein mukava maanantai tiedossa.
Tosi sen verran että viimeks ku oon pelannu selvinpäin livenä turnausta se oli mun eka turnaus 2009 2kilon teksu badenis ni sitä kesti varti. Joten katotaa montako varttia ny ollaan sit messis :-D

250euro omaha kuitenki päätty virheeseen, cutoff avaa tonni ku blindit 400 mä 3bettaan AKQxs napilta 4500 ja sb maksaa kylmänä ja avaaja maksaa myös. Flop KJ5r chekattuna mulle,lyön 6k 14k posaa ja sb tulee allin yli ja avaaja maksaa. Meiltä pyydettii jotai 20k to 49k posaa. Pelitilantees aatteli et iha vitu close ja en tykkää yhtää ja maksoin. Nyt taas yön nukuttua ei tos oo ton sb rangee kyl ikinä hyvis joten ois voinu kipata.

Oli kuiteki iha hyvä meininki ja monta turnausta näytti kulkevan vie tos 11 mais. Sit alko taas tulee oikeelta ja vasemmalta biittiä ja hyvän alun saaneet pitkäl olleet turnaukset sai päätöksenä. Oliki 2 kpl 55 turneita mukana ja puolkahdentoista mais näytti huolestuttavalta että viekö täs tulee 500 mosa tänää.
Yks nelosija ipokerilt joka makseli jotai 70 oli so far tulos ku kello 12. Olinki aika turhautunut jo täs vaihees mut sit 5,5bountyhunter finuu ja tiputtii siin neljäntenä. Kuiteki 33fasti kulki jotenkuten tosin oltiin 9/9 5bb stäkil mut se rupes sit runaan ja päästii huppiin. Pyttyä tarjottii tarjottimella mut jakaja päätti toisi. Vihu oli kunno sekopää joten 4bettasi sisää KAT7s ja se otti AJ95sss ja pöytä juoksee mukavasti flop 32T mut turn se vitun nelonen ja tyydyttii tokaan sijaan. Melkein parisataa enemmä olis tullu ja saatu plussapäivä mutta ei.

20kpl turnauksia binit 544,25 ja palautukset 571,64=+27,39 Reilattii siin kaveriani masaa j(oka kirjottaa twitchis xceem nikil ja oli strategyl masa9 nikil) 250 finaalipöytää ja sehä ui sen melkein pääytyy,tuli toiseks ja nappas sieltä 7,7k kuleksimasta. Congratz vie tätäki kautta *-O-* :beer2:

Samalla ku reilattii ni pelasi muutama spinnari ja seiltä tuli tälläne klippi https://clips.twitch.tv/AlluringHomelyBatteryDxCat
ja ne spinnarit jäi -35,41 joten päivä total -8,02

Kylhä se aina vituttaa ku painat 7,5h hommia ja tulos on toi mut kahdentoist mais tuntu et on tulos melkein 500 mosa ni toiha tuntu voitolta melkein lol.

Runit ollu kyl ny aika kylmää last 3päivää mutta se nyt vaan kuuluu tähä hommaa ni ei muutaku kättä taskuun ja hymyä huuleen. Sen verran kyl aistin ittestäni et tänää pelataa vie mut huomenna pidän vapaan jotta on max hyvät energiat pe-su peleille. Noi on vaan semmosia päiviä et ei kannata jättää väliin.

Striimis oli kyl iha hyvä meininki varsinki loppuyöstä ku chätti laulo aktiivisesti. Sie joku ehdotti betsiä bostonille ja olin et ei tänää kyl ku viimeyön kings veto kusi. Mutta sitte särki tuli paikalle kyseleen mihi kostobetsit ni sanoin et no bostonille tietty ja löin iteki 50 ja tällä kertaa osuki. Joten jotain hyvää eilenki.

Oli hyvä meininki tosiaa striimis loppuyöstä vaik hero kyllä oli jossain kohtaa ihan vitun turhautunu oisko ollu enne puoltayötä ku moni hyvä turnee kusi runeihi ja painoin siinä pari pienempää menee vitutuksissani.Mut sit saatii se yks turnee pitkälle ni alko omaki fiilis paranee ja chätis oli hyvä meininki. Kiitos kaikille teitä oli jälleen runsaasti *-O-*

Nyt kuitenki annetaa estraadi muille ja pidetää muutama päivä taukoo. Yritän mennä takas vie nukkuun hetken päästä ja sit illal grindit ja ku pöydät vähenee ni väijjyyn psivuje striimiä jossa kissmybass painaa tänään.

NotSoFunNow

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Sw

Viesti Kirjoittaja NotSoFunNow » 08 Tammi 2020, 21:34

Arvostan asennetta ja oikeastaan kaikkea mitä kuuluu pokermanin pakettiin. Mut toi omahan preflop- peli on aivan karmivaa. Mitä jos kokeilisit edes kuukauden painaa oikeilla pre rangeilla? ymmärrän turnauksissa ison stäkin, merkityksen mutta avaa mieluummin vähemmän käsiä ja täydellä potilla. Jos joku on tosi paisti et todellakaan halua vetää 100 prosenttia käsistä sitä vastaan maksamalla ja tekemällä itsestä paistin, foldaamalla 80-90% cbettiin.
Vaan koska paistia ei voi bluffata.
Aidosti uskon et ei tuu voitollista vuotta ilman per flopin säätämistä.

NotSoFunNow

Viesti Kirjoittaja NotSoFunNow » 08 Tammi 2020, 22:01

Post flop myös 1/3- 1/2 pottia lyöt käsillä mitkä ei kestä painetta mutta haluat suojelua, sit kun oot valmis liikkuun niin lyönti on reippaampi. Veikkaan että parhaat regut jo sun AVG binillä ymmärtää tän ja varmasti plo25 tulee oleen vaikee biitata noilla betsizetelleillä.
Oon nauttinut paljon sun streemeistä ja älä loukkaannu, yritän vaan herätellä hyvin menneen vuoden jälkeen

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 09 Tammi 2020, 01:52

Kiitos notsofun palautteestasi. Tossa on nyt niin monta virheellistä väittämää turnauksissani että totean vain että striimaaminen toimii selkeesti edukseni ja puhtaasta ego ja imagosyistä en ala avaamaan peliäni ja korjaamaan virheellisiä väittämiäsi.
Mitä tulee plo25 peleihi ja aika moneen muuhunki tasoo ni on tärkeetä tunnistaa hyvät pelaajat ja olla niitä vs balanssissa. Kaloja on kuitenki aika paljon noilla tasoilla mitä ite viime vuonnakin pelasin ja koen tärkeemmäks että exploittaan niitä mahdollisimman paljon. Ja joo mun käteises on paljon leakkeja joita voi kehittää ja en ole muuta väittänytkää. Viimesen puolen vuoden aikana haasteeksi on tullut itellä käteisessä käsien saanti koska pidän turnauksia leipäpelinä jotka vie suurinpiirtein almost kaiken peliaikani joten käteisen kehittäminen on varsin hankalaa. Tai ainakin niin sen koen.

Mutta että tekisin tappiollisien pokerivuoden pelaamalla paljon omahaturnauksia niin on jo vähän paksua. Mutta sinulla on oikeus mielipiteeseesi ja en siitä pahastu. Jos olet vuoden lopussa oikeassa että monttua tuli niin tarjoan ilomielin kaljat :drunk:

Keskiviikko

Torstaina piti pitää vapaa ja tänään piti pelaa es 50 omaha ja normisetti päälle. Nukkuminen meni vituiksi aamulla ja päiväl sain kasaan paskat päikkärit ja kun söin kuuden jälkeen ja olin sohvalla alkoi yhtäkkiä palentaa vitusti ja väsymys oli kauhea joten siirsin vapaapäivän täksi päiväksi. Nukuin tossa nyt muutaman tunni ja äsken otin buranaliouksen sen burana 400 mustikkaherukkajauheen joka sekotetaan kiehuvaan veteen. Kohta otan toisen ja lepään ja mahdollisesti torstai menee levätessä kans koska haluan olla pe-su tikissä.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 10 Tammi 2020, 01:52

Torstai

Selvishä se syy miks kipeeks tuli. Muksut oksennustaudis ja yks niistä kävi eilen ovella ja sen jälkee itel ollu vatta hieman sekasi ja kuumeen oireet mutta en silti oksentanut. Tänää vielä levättiin mutta kun yöllä löin maltilliset änäribetsit niin kyyberi laitto viestiä että on melkoiset juhlat plo25 pöydissä joten menin kans hetkeks pelaan ja plo25 48min ja +50,99 oiroa plussaa.

Huomenna sit saa olla kunto mikä tahansa ni painetaa turnauspäivä.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 11 Tammi 2020, 15:12

[b]PERJANTAIN PELIT[/b]

Perjantain valmistelut ei mennyt mitenkää hienosti. Pari päivää vatta kuralla jote lenkille ei uskaltanu lähtee ja nukkuminenki ollu mitä on. Kuiteski uhmakkaasti päätin ottaa normi abi 15 turnauksien lisäksi yhden 109 turnauksen sekä 3kpl 55 turnauksia koska perjantai. No session ekat 3h pelaanki päin vittua ja niin 109 kuin kaksi 55 taalan turnausta on ohitse joista toisee meni vie yks re-entryki. Siinä sitä sitten varttiavaille ykstoista ihmetteli ku 4 menos ja 8 alkamatta ja 12 jo ohi ja bineihi menny reilu 600. No sain juonesta kuiteki kii ja pytyti fantastic fouri ja omaha beachi ja nyt oltii enää muutama kymppi down. Illan viimenen turnaus 55 knokisturbo kun oli joku 17 jälel ja 14 itm ni mul oli alotusstäki verran eli 3k. Sain tuplat ja kyyläsi kättä ja hetken päästä oli jo 15k ja blindit oli 400.
Sit saatii kiva lahja bubles, 30kstäkki avaa mulla AAA5s ja oon sb:ssä ja mä en oo keränny ku vasta yhden bountyn joten päänahkaninki on vain 20taalaa. Vihu avaa ja mä 3bettaan maxit ja tää tulee 4bet yli ja ei muutaku kortit auki siellä loistelias 778Tsss ja flop ATT ja noustaan 30kiloo ja mennään aina finaalin asti.
Finaali alkaa mun johdos ja tiputanki pari henkee mutta kun 3 jäljel ollaan tilantees 3/3 ja avaan 3600 sb QJ8Ts ja vajaa 30k takana ja flop Q83värinvedolla siihe brassi kans merkit keskelle ja seiltä kääntyy KK22 värinvedolla ja riverillä sen saa ja oltiin siis kolmas. Makseli silti 400 taalaa joten päivä saatiin plussalle.

VASTAKKAINASETTELUJEN AIKA EI OLE OHI :boxing: :lol:

Sharkie heitti betsihaasteen eilen twitchissä liittyen painonpudotus haasteeseeni. Vedon säännöt 31.12.2020 mun pitää painaa alle 100kg(grammaki riittää) ja jos painan särki maksaa mulle 500€ ja jos en paina alle 100kg niin minä maksan hänelle 500€
En olisi varsinaisesti tarvinnut mitää lisämotia ku itelle tärkein tällä hetkel oma terveys ja fyysinen kunto sekä ulkonäkö riittää motiksi plus painosta johtuva vitutus. Mutta aina pikku lisämauste kelpaa. Tosi tasakertoimella tää oli mulle varmaan aika -ev betsi. Eikä mitenkää varmaan. Mut lisä eeveetä sovittiin sillä että jos voitan vedon niin sharkie pitää kaikissa vuoden 2021 osallistumissaan livetapahtumissa paitaa jossa lukee pokerman82 on oikeessa ja kuningas 8-)
Ehtona oli tosin että minä hommaan paidat ja niitä riittävästi jotta selviää viikon reissuista niin että ei tarvitse paskasta paitaa pitää joka päivä päällä. Siihehä se 500 sitte uppooki #-o :-D

Painonpudotusprojekti kulkekoonki nimellä jatkossa SÄRKI KONKURSSIIN 8-)

Sharkie kysy et voihan vaakaa räplätä ni sanoin että tuo hyvinvointi.fi tilaamani vaaka toimi kerran joten joudun tilaan jokatapauksessa uuden vaakan joten laitoin tänään tälläisen tilaukseen https://www.gigantti.fi/product/hyvinvo ... aka-bf-700

Kotiinkuljetuksella otin ni 60 meni toho. Toimitusaika 3-6 arkipäivää eli viimestää viikonpäästä maanantaina pitäs tulla. Mutta heti kun tulee niin tyttäreni kuvaa kännyl videon jossa avaan paketin,laitan patterit ja menen vaakalle. Sama homma tehdään sitten vuoden viimeinen päivä. Uusi vaaka tilaukseen ja kännyl kuvaus.

Painonpudotushan on alkanut jo viikko sitten torstaina enkä saanut lähtöpainoa koska se 70euro hyvinvointi.paskalafka.fi
tilaamani oli rikki. Mutta sillo striimikisaan ku saatiise paino juuri sen yhden kerran ku se toimi se näytti 159,9 ja en oo ku lihonu sen jälkeen joten oletus että yli 160kg ollaan. Tosin nyt kun uusi vaaka tulee viikon päästä voidaan olla jo alle 160kg.

Jos joku muu itselleni tuttu henkilö tai foorumilta tuttu haluu ottaa actionii ni suostun ottamaan oman varallisuuteni(puhutaan siis satasista ei tonneista) ja maksukyvyn mukaan mutta en tasakertoimilla. Olin melkoisen vammanen ku suostuin tasakertoimilla mutta en voinut vastustaa kilpailua särjen kanssa sekä tieto että onnistuessani saadaa sille meitsi on kuningas paita päälle johki livetapahtumaan oli liian houkuttava. Ja jos ei sil varaa pelaa mitää livee ni steikkaan sen sit johki kassu päiväturnaukseen ja meen paikalle et saan nähdä kerran sen "nöyryytyksen" :)

Ei vaan, hyväntahtonen skaba ja toivottavasti saadaa hyvää henkee tällä tänne foorumilleki ainaisten vääntöjen sijaan. Kiitos sharkielle mukavasta lisämausteesta. Mittailen painot kalenterikuukausittain, mutta syömisiä ja liikkumisia seurataa päivittäin.

Eilen vedin lohta ja naudanlihasuikaleita, toissapäivänä kanansiipiä ilman lisukkeita ja muutama nitriitön nakki.

Sanoin striimaavani huomenna mut taidan skippaa koska meen aamulla poriin pojan kanssa sen talvifutisturnaukseen joten en oo varma oonko turnauskunnossa illalla ja siel ny on kannuhannu ja ehkä särjenki striimiä ni jaksa ruveta päällekkäin vetää. Ens viikolla sitte maanantaina se helsingi reissu ja jostain aikaa ens viikkoo teen uudet layoutit ja systeemit joten striimaamiseen tulee nyt reilu viikon tauko ja kun saan kaikki valmiiks alkaa säännölllinen striimaaminen ja ilmottelen ajat sitten tänne. Kun tämä homma alkaa niin alan striimaan käteistä myös turnaussessioiden loppuun sekä mahdollisesti myös päiväsessioina käteistä. Otetaan käteiseen oma projektinsa niin saadaan sitäki hommaa eteenpäin. Mutta tästä seuraavan kahden viikon aikana enemmän. En aio silti tinkiä turneista, yritän saada itteni sellasee vireystilaan että jaksan painaa turneet sekä muutama tunni käteist pelipäiviin.

Poikulin pelipassi uusi juuri ja huomenna aamu seittemältä sit herätys ja kohti porin karhuhallia kannustaan.

Nyt kaveri kans kahville ja sit viideltä katotaa ku manu raiskaa norwichi joka pelaa ilman Pukkia. No Pukki, No Party.

Jos ois ollu Pukki ni oisin kyl kokeillu norwichia 11 kertoimella tän hetken manuformia vastaan. Mutta ilman sitä se joukkue on kasa paskaa. Ne on pelannu kans kovia vastaa paljo tasureita ni kai ne Pukin kans ois pystyny yllättää tän hetken manu jolla keskikenttä iha hukas. Nyt ei toivookaa.

Gl peleille ja menkäähä illal katteleen ku baba murskaa teksuja kanavalla https://www.twitch.tv/bababooey75
Tuun iteki yöllä kärkkyyn ku pöydät vähenee

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 11 Tammi 2020, 16:07

Hyvä että vääntö jatkuu jokseenkin positiivisella tavalla.

Jos koet onnistumisen mahdollisena, niin eikö se oo parempi vaan nostaa panoksia niin korkeelle, että ei pysty luovuttamaan tai jättämään loppu metreille. Nyt vaan otat enemmän actionia, kun mitä perse kestää!

Punnitseminenkin varmaan kannattaa tehdä molempien osapuolten ollessa paikalla, jos niin pitkälle mennään. Laihutin äsken tossa 40kg kun otin pikkusen pöydän kulmasta kiinni. :-D

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 11 Tammi 2020, 16:31

Joo ois pitänyt saada lisäehto ettet saa ottaa lisää panoksia kun jossain tulee sit raja että se alkaa jo rahamieles kiinnostaa. Toi 500e ei oo vasta kun yks pytty :lol: Jos sul ois vaikka 3k kiinni ni uskosin että onnistuisit tos jo.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 11 Tammi 2020, 16:45

Mä hävisi viime vuoden alus 500 betsi ja paino ei ois tarvinnu pudottaa ku 20kg 3 kuukauteen joka on itseni painoiselle melko helppoa. Satuin vaan vaipuu masennustiloihi ja en saanut mitää aikaa. Ei toi raha motivoi oikeesti yhtää niin kaun ku on varaa maksaa tappiot ja mä en ota sellasia actioneitä että joutusi kusee jos häviin. Melkein joka syksy oon ihan vitun down tiloissa joten liian iso riski et rupesi tonneja hävii. Satasista pelataan jos joku haluaa. Mul polvet jo särkee ni siinä on itelle motia. Raha tuo vaan lisämaustetta/palkkiota onnistumisesta

Sen verran ny kuitenki etten pelkästään myy itteeni ni kurinalasuutta löytyy silloin kun on tahtoa. Viime vuoden pokeri projekti yks esimerkki mutta tupakoinnin lopettaminen kerrasta poikki toissajuhannuksena ku pääti et nyt liikaa päällä terveyshaittoja ylipaino apnea ja tupakointi.meni vuosia yli aski päiväs ja lopetin vielä niin et menin aina kahviröökille kavereiden kans pihalle vaikken ite polttanut. Halusi ottaa henkise yliotteen ja otin. Vittuilin sille(riippuvuudelle)

Mutta ruoka on ollut läpi elämän haaste joten tää on kova haaste. Aion silti onnistua.

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 11 Tammi 2020, 16:56

Itse kyllä uskon, että pokerman onnistuu haasteessa. Tasaisella tahdillahan tuo on inan yli kg per viikko, ja tuo on kyllä tehtävissä. Tuosta pokermanin ruhosta lähtee kyllä alussa painoa melko rajustikin pois kunhan kroppa on kunnolla ketoosissa. Vesipainoahan se toki on, mutta motivoivaa varmasti joka tapauksessa.

Ajan mittaanhan painon pudottaminen toki hidastuu ja vaikeutuu, eli mitä vähemmän silavaa on poltettavana sitä vaikeampaa se on. Alku on varmasti hankalinta, eli jaksaa sen ensimmäisen pari kk vääntää ja näkee tuloksia josta saa lisää motivaatiota jatkaa. Liikuntakin helpottuu huomattavasti kun saat sen 20kg pois ja tuo sitten osaltaan edesauttaa laihtumista.

Eihän tuo helppoa ole, mutta eihän kuuhunkaan menty siksi kun se oli helppoa, vaan siksi, että se oli vaikeata.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”