LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja sharkie » 17 Tammi 2020, 22:07

Pokerman82 kirjoitti:
17 Tammi 2020, 18:22
Sä tuut tähä kirjoittaa nyt jonku puolustuspuheen tai jonku vittuilun todennäköisesti mutta sanon jo etukäteen että en vittuillut eikä puolustuspuheet kiinnosta.
Eiköhän kaikille oo selvä minkälainen satusetä oot ni ei mua kiinnosta enää oikoo noita sun höpötyksiä.

Itse kysymykseen ois riittänyt vastaukseksi ei. Kovasti kryptoja olit tutkivinas ja Datadashin ohjeilla hehkutit sitä LINKKIÄ vuoden 2020 kryptoks ni aattelin että onko Prahan kassa haussa sitä kautta mutta taitaa kassa mennä taas -ev betseihin
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Tammi 2020, 00:11

sharkie kirjoitti:
17 Tammi 2020, 22:07
Pokerman82 kirjoitti:
17 Tammi 2020, 18:22
Sä tuut tähä kirjoittaa nyt jonku puolustuspuheen tai jonku vittuilun todennäköisesti mutta sanon jo etukäteen että en vittuillut eikä puolustuspuheet kiinnosta.
Eiköhän kaikille oo selvä minkälainen satusetä oot ni ei mua kiinnosta enää oikoo noita sun höpötyksiä.
Itse kysymykseen ois riittänyt vastaukseksi ei. Kovasti kryptoja olit tutkivinas ja Datadashin ohjeilla hehkutit sitä LINKKIÄ vuoden 2020 kryptoks ni aattelin että onko Prahan kassa haussa sitä kautta mutta taitaa kassa mennä taas -ev betseihin
Vai että satusetä, tämä selvä.
Jotenki ei yllättäny että vaikka väänsin rautalangasta ni A: et ymmärtäny lukemaas B: et osannut ottaa viestiäni ilman että meni ihon alle vaikka se nyt ei ollut tarkoitus.

Ja tuohon boldattuun kiteytyyki se syy miks poistuin"muiden ohjeilla". Sanoin kyllä omasta mielestäni sen omassaki viestissä mut mut.
Juu pokereihi on menny enemmä ku betseihi täs kuus. Enpä mä niihi down ole kuin pari sataa, betseihi siis ja jos jotain häviän omillani häviän.

Mutta just ku kerkesin kirjoittaa ton viestini että ei tarvitse jauhaa kryptoista mun blogissa ni kaveri soittaa ja kertoo että sunnuntaina on hänen isänsä kaveri joku 50v jannu Helsingistä tulossa baariin pitämään jotain esittelyä jostain kaupankäyntialustasta kryptovaluutoille. 12 ja 15 kuulemma on esittely sunnuntaina Siili Bar and Terracessa. Itte sanoin kaverille että en oo tulossa mutta laita mulle linkit niide sivustoille ni voin blogii sit laittaa jos joku viisaampi osaa kertoo että onko mitää järkee sijoittaa. Joten ny sharkie sit huomenna odottaa mielenkiinnolla ku saa luvan kanssa jauhaa kryptoista. Kuulemma joku STO vaihe mis kerättää sijoittajilta rahaa. Ideana olla pienemmille yrityksile joku kaupankäynti alusta ja rahansiirtoväline tms. Laitan huomenna enemmä ku saan linkit.

Itellä tulee noista mielee just nää onecoin tyyppiset kusetukset jotka keräs rahaa ICO vaihees. En oo sijoittamas mitää mut ihan mielenkiinnosta kerta tähä pikkukylää tulla esitteleen tollasia ni haluun teidä kryptomiehie arvioita onko toi iha legit hommaa vai jotai kusetusta. Mut laitan enemmä infoo huomenna ku saan enemmä infoo. Kuulemma eu sertifikaati ainaki saanu, tiedä sit onko se joku luottamuksen merkki.

Perjantai

Tänää iha vitun karmee päivä. Rekkasi perusseti plus 4kpl 55 joihi yhtee meni re entry ja kreikkalaise valaan avustuksella päätty heti ennen aikojaa. Party 55 malttamattomuutani meni omaan paskuuteen ja 55omanais saatii hyvissä sisää mut palkinto paskaa. Sit unrekkasi joku 5kpl turnauksia mutta vahinko oli jo tehty. Vajaa 400 mosa tänää ja nyt sit ei kyl parii päivää pelata turnauksia.

Hermo iha vitu pinnas nyt. Lääke on se et huomen pelataa päiväsessio striimaten käteistä. Sunnuntai jefuvapaa ja maanantaina takas abi 15 turnauksiin hakeen runeja ja mielenrauhaa.

Sen sijaan et tekisi mitää tyhmää ni meen katteleen töllöö ja syömää päivällistä joka on pari nitriitöntä nakkia ja muutama kanansiipi smetanalla ilman kastikkeita.

16.00 arviolta huomenna kuitenki se käteisstriimi ja pelaillaa joku pari kolme tuntia jos menee hyvi ja lopetellaa ennen baban striimiä.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Tammi 2020, 15:57

Muutama kanansiipi oli reilu kilo #-o :twisted:

Mennää opettelee sääntöjä plo25, tervetuloa mestoille ja mestahan on https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Tammi 2020, 19:21

Launtai

Striimisessio tuotti +99,59 plo25 2h50min peleil. Saatan yöllä vie pelaa käteistä samal ku seuraan baba striimii.

Nyt kuiteki avataa se kryptojauhanta. Jos sharkie tai ihan kuka tahansa joka enemmä näihi perehtynyt haluu tutkia ja antaa vinkkiä onko kysees joku ihan legit juttu ja mitä sijottaminen tässä vaiheessa tarkottais ja oisko se ylipäätän fiksua(riskit yms)

Eli tälläse firman edustaja tulossa huomenna tänne kpäähä helsingistä asti esittelemää tätä ja keräämää sijoittajia STO vaiheesee, ennakkoo vissii halvemmal pääsee mukaa tms ja nimenomaan ton strategisen kumppanuude kautta avautuu se STO mahdollisuus.

Cryptix omistaa ton blocktrade ja sitten myworld omistaa ton eliteclubi. Kaikki ostaminen tapahtuu nimenomaan tos Blocktrade alustassa.

Linkit https://cryptix.ag/?fbclid=IwAR2ZuHy6_I ... I7QfdewY1Q

https://corporate.myworld.com/?fbclid=I ... I7QfdewY1Q

Jostain syystä tulee tähä ku laittaa ton linki tulee et olen vajakki spämmääjä mut Blocktrade on toi kaupankäynti sivusto

ja sieltä löytyy tosta strategisesta kumppanuduesrta ja eliteclubista.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 18 Tammi 2020, 19:32

Älä herranjumala lähde tähän. Jos olis jotenki legit niin miks se tulis Kankaanpäähän esittelemään? Paskaa myydään hyväuskoisille.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Tammi 2020, 19:36

RobertKnepper kirjoitti:
18 Tammi 2020, 19:32
Älä herranjumala lähde tähän. Jos olis jotenki legit niin miks se tulis Kankaanpäähän esittelemään? Paskaa myydään hyväuskoisille.
Siis sanot suoraa mun ajatukseni täsmälleen sama. Ite en oo laittamas latiakaa mihkää mutta ku tiedän et tuol on huomen mun tuttuja ja haluisi niitä varottaa ja perustella sen jos on jotain varotettavaa ja siks haluun et joku kuka näistä tajuaa ni tutkis vähä ja kertos onko toi kusetusta vai ei.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 18 Tammi 2020, 19:57

Ota pankista lainaa ja kaikki kii vaan! Tai jätä 500e betsitappioon..

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Tammi 2020, 20:02

sharkie kirjoitti:
18 Tammi 2020, 19:57
Ota pankista lainaa ja kaikki kii vaan! Tai jätä 500e betsitappioon..
Juu en kyllä satuillu mitää vaan vastasi ihan niiku mä näen ja koen ton asian mutta pitihä se arvata et lukemisen ymmärtäminen oli sulle vaikeeta ja heti meni ihon alle ku pitää ruveta vittuilee.

Juu mä maksan betsi tappioni omillani jos sellanen tulee. Mut sano sä sukulaiselle et lainaa vaan 34500 ja jättää 500 siihe et sul on varaa maksaa tappios 31.12.2020. :-D

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 18 Tammi 2020, 20:42

Pokerman82 kirjoitti:
18 Tammi 2020, 20:02
Juu en kyllä satuillu mitää vaan vastasi ihan niiku mä näen ja koen ton asian mutta pitihä se arvata et lukemisen ymmärtäminen oli sulle vaikeeta ja heti meni ihon alle ku pitää ruveta vittuilee.
Joo mut en tykkää että siellä on 1/3 totuuden poikasta ja sitten jotain jatkettua skeidaa perään ihankuin tietäisit mitä täällä tapahtuu ja kerrot sitä totena

Tota kryptoo voi miettii jo ihan siltä kannalta että kuinka monta kauppapaikka maailmassa jo on ja mitä uutta tuo tarjoaa
Tiedän että esim coinmotion on mennyt ihan vitusti (omien sanojen mukaan) rahaa jo siihen että ne on saanut luvat toimia ja liikutella rahaa eu sisällä niin toi haisee jo kauas katsomatta edes noita sivuja (en uskalla edes avata linkkejä). Vaikka se yritys ja kaikki olis validi niin pelkästään pärjääminen on varmasti vaikeeta vaikkei tossa mitään suoranaista kusetusta oliskaan takana.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Tammi 2020, 21:43

sharkie kirjoitti:
18 Tammi 2020, 20:42
Pokerman82 kirjoitti:
18 Tammi 2020, 20:02
Joo mut en tykkää että siellä on 1/3 totuuden poikasta ja sitten jotain jatkettua skeidaa perään ihankuin tietäisit mitä täällä tapahtuu ja kerrot sitä totena

Tota kryptoo voi miettii jo ihan siltä kannalta että kuinka monta kauppapaikka maailmassa jo on ja mitä uutta tuo tarjoaa
Tiedän että esim coinmotion on mennyt ihan vitusti (omien sanojen mukaan) rahaa jo siihen että ne on saanut luvat toimia ja liikutella rahaa eu sisällä niin toi haisee jo kauas katsomatta edes noita sivuja (en uskalla edes avata linkkejä). Vaikka se yritys ja kaikki olis validi niin pelkästään pärjääminen on varmasti vaikeeta vaikkei tossa mitään suoranaista kusetusta oliskaan takana.
En nyt vieläkää löytäny tota skeidaosuutta ja kun mainitsin sanan mentaalisesti ni olet itte sanonut omassa blogissas kuinka paljo unettomia öitä ja muita negavaikutuksia noihi sijoittamisesta tuli. Joten en vieläkää löytäny tota satukohtaa tosta jutusta. Ja jos sä ny olet hävinnyt niihi ihan vitusti ellet sitte paskaa ole puhunut minulle ja blogissasi ni en mä ny ala suosittelee sulle et hei lainatkaa särjelle rahaa et se saa koittaa onetimerakettia.
Mun puolesta koita ja tee niiku tykkäät mutta en mä ny ala sitä sulle suosittelee ku se ei oo toiminu tähänkään asti.
Tuskin kukaa mullekaa suosittelee et hei ala betsaa sä oot siinä iha vitu hyvä ja voit rikastua. Paitsi veikkaus lol.

Ja käytin tuota aasinsiltana juuri siihe miksi ite en ole mukana kryptoissa. Vaikuttais negatiivisesti siihe mitä osaan tehdä ja niitä asioita mitä rakastan. Ja syy miksi en vastannut vain EI siihen kysymyksee on juuri se että sulle EI ei riitä. Ei oo ikinä riittänyt. Kun mä pari vuotta sitten sanoin et ei mua noi kiinnosta ja tiesit sen siitä ku en hirveemi kommentoinu alkuun noita kryptoja ni sulta tuli silti 100 viestiä päiväs whatsappii ja sait siitä kerran multa bannitki ku et uskonu. Joka hetki tuli viestii et minkä verra bitcoin on täl hetkel tai joku muu vastaava ja tota spämmiä tuli vitusti ni missä kohtaa mä ny valehteli et toi vaikuttaa negatiivisesti peleihi? Sanomattaki selvää et focus on sillo poissa.

Ja sama homma oli itellä, sitku lähdi sua peesailee noissa ni kyttäsi iteki iha vitusti noita ja vaikka kuinka katteli datadasheja yms ni en mä yhtää viisaaammaks tullu ja kaikesta muusta toi oli pois. SIks sit lähdinki vetää ku hävisi pari kilo sijotuskesta 600 ja ei omaa näkemystä ole ku en ymmärrä teknologiaa. Ja noi youtubehypettäjät on imo vähä vaarallista sijottaa niide mukaan ku kyllä niille ny ihan salee maksetaa siitä jollaki tavalla ja vaikkei maksettaskaa ei oma tietotaito riitä arvioimaa sitä onko bulsshittiä vai ei.

Mutta takasi aiheesee. Eli boldattuu viestiin. Soittelin kaverin kans tosta ja kaveri joka kerto mulle tosta esittelystä on siis ite Helsingis nähnyt ton ku käy sie opiskelemas ja sieltä hänen tuttunsa joka on ton firman edustaja on tullut hänen pyynnöstään kankaanpäähä huomenna esittelee tota. Noi firmat taustalla vissii on legit ja se on totta että noita alustoja on paljo mutta toi olis vissii ainut?? euroopassa jossa voi käydä kauppaa normi osakkeista sekä kryptoista ja jotenki pienyrityksetki toho liitty jotenki mut en tosiaa tiedä tarkemmi. Eli se olisi se eroavaisuus ja ne on saanu jo jonkun EU luvan ilmeisesti ja marraskuussa vissii tarkotus launchata toi.
Sanoin että foorumilta en saanut perusteltua vastausta mutta kehotin kirjoittamaan sijotustiedo kryptoketjuun ja laittaa
huolellisesti se mitä ite tietää tosta ja sinne mitä sitten haluakaa tietää eli onko järkevä sijoitus yms ja sanoin että sieltä aivan varmasti joku joko A ampuu sen perustellusti alas tai B kertoo et onko potentiaalia vai C onko scämmi.
Lupas tehdä huomenna näin joten sit ollaan viisaampia. Kaveri siis haluaa ite tietää et mimmone riski yms tos on ja onko tulevaisuutta jotta vois tehdä ite arvion sijottaako omia rahojaan siihe ja markkinoiko muille.

Mut joo en tosiaa ite oo mitää laittamas ja kysyin vaan kaverille neuvoa.

Setä sijottaa rahansa jatkossaki -ev betseihi :twisted:

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 18 Tammi 2020, 22:52

Viisaammaks et tullut kun et kuunnellut mua vaan halusit omin päin ettii omia raketteja. Toki se monella just noin menee kun niistä innostuu niin jokaisella on omat suosikit :-' . Se LINK tais olla harvinaisesti ainuita sellasia ns samoja. Yks mitä en ymmärrä siinä Datadashis niin se tietää paljon ja on suosittu jne mut sit se joskus näytti mitä se omistaa ni sil oli tyylii 120e edestä jotain paskaa,joten ei sillä kuuhun lähdetä vaikka kuinka raketois. Nyt myöhemmäs vaihees sillä on tullut paljon jotain mainoksia sinne myös jossa se mainostaa jotain tuotetta johon pystyy siirtää bitcoinia talteen tai jotain coinia millä pystyy varaan hotelliöitä jne.

Onhan noita kryptopörssejä aivan vitusti ja kilpailu on kovaa ja nurin mennyt noita jo vitusti joten betseissä parempi value

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Tammi 2020, 23:11

sharkie kirjoitti:
18 Tammi 2020, 22:52
Viisaammaks et tullut kun et kuunnellut mua vaan halusit omin päin ettii omia raketteja. Toki se monella just noin menee kun niistä innostuu niin jokaisella on omat suosikit :-' . Se LINK tais olla harvinaisesti ainuita sellasia ns samoja. Yks mitä en ymmärrä siinä Datadashis niin se tietää paljon ja on suosittu jne mut sit se joskus näytti mitä se omistaa ni sil oli tyylii 120e edestä jotain paskaa,joten ei sillä kuuhun lähdetä vaikka kuinka raketois. Nyt myöhemmäs vaihees sillä on tullut paljon jotain mainoksia sinne myös jossa se mainostaa jotain tuotetta johon pystyy siirtää bitcoinia talteen tai jotain coinia millä pystyy varaan hotelliöitä jne.

Onhan noita kryptopörssejä aivan vitusti ja kilpailu on kovaa ja nurin mennyt noita jo vitusti joten betseissä parempi value
Sen verran korjaan et olin LInkis kii mutta sitte sä lähdit vetää niit et toho tulee toi ja toi päivitys et nousee enne sitä. Ni lähdin niihi peesailuihi mukaa ja sit hyppäsit aina johki toisee ja mä seurasi peräs ja monttuu tuli :-D Sitku et kertonu enää millo myit ni lopetin koko touhu ku ei ollu mitää omia aivoja hommaan.

HAHAHHA toi Datadash. Ei vittu tollaset pitäs oikeesti ampuu enneku ne syntyy. Et sä promoo iha iha huolel jotai ja sit näytät et keräsi pulloja ja sijoti tähä paskaa :lol: Hiukan repesi nyt. Faniti tota saatana :twisted:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 19 Tammi 2020, 00:09

Voi vitu calgary. Kui vitun paskoja voi olla jotai vitun Ottawaa vs. Mul on kyl surkein ajotus näis. Katoin et sai Rotta thatchukille 3,75 kertoime maalii ja Elias lindholmille 3,1. Löin molemmat. Sit niide pisteille 1,76 tai jotai muuta tollasta ja rakensi niide kautta pistetriplan. No calgary vetää nollat taulussa,geegee vittu. Täs on ny viikko betsailtu ja nyt lähtee kyl tää paska taas bannii. Ainut et kostobetsit pitää kyl lyödä florida ja columbus.

Edit. 17-4 laukaukset calgarylle mutta ei

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 19 Tammi 2020, 01:21

Tänä yönä conori paluumatsi. En vitus oo maksamas 50euroo tosta. Olin iha älytö Conorfani ja arvostan sitä urheilullisia saavutuksia mitä mies tehny sekä miten osannu myydä itteensä. Kuiteki se 2 vuoden ottelutauko vaparista näky kehäs Nurmaa vs ja seki matsi olis ollu parempi enne tota 2 vuode vaparitaukoa. Mut nyrkkeilymatsi toki miljoonineen kiinnosti enemmä ei siinä. Mutta nyt arvostus on laantunut, ei siks että on ollu tauolla vaan siks et mies lyö baaris 50v äijjää joka ei suostunu juomaa tarjoamaansa drinkkiä.

Silti hieno homma et ottaa Cerronea vs joka saa urallee ansaitsemansa palkkion. Cerrone ottelupalkkiot on mitattu aikasemmi sadassa/joissain sadoissa tuhansissa ku nyt mies vetää ennätykselliset 2megaa joka on Conori nimen ansiota.
Siitä pisteet Conorille. Cerronella ei pitäs olla mitää palaa vaikka taistelija onkin. Sai fergusonia vs jo pahasti selkäänsä, todella pahasti.

Aion kattoo huomenna youtubesta ilmaseks ton matsin spoilaamatta itteäni. TÄn vuoden odotetuin matsi käydää Nurma J Fergusoni välillä. Tota matsia odotan ja toivon että väkisinmakaaja saa huolella selkäänsä.

mugman

Viesti Kirjoittaja mugman » 19 Tammi 2020, 03:28

Joo ei jatkoon!

Nopeasti katottuna mun huonohkolla englannin taidolla pitäis Blocktradeen liittyä maksulliseksi jäseneksi, jos meinaa treidaa järkevämmillä kuluilla. No ne jäsenyydet maksaa muutenki tasosta riippumatta liikaa. Jos ei ole jäsenyyttä ne ottaa trading feetä 0,3% mikä on kryptopörssimaailmassa kallis.
https://<3 OLEN VAJAKKI SPÄMMÄÄJÄ <3/legal/fee-schedule/

Itellä on esim Binancessa ilman mitään typeriä jäsenyyksiä feet 0,075% Joten hyvää yötä noille jo pelkästään tosta syystä!

Tuolla voi näköjään jo treidaa, mutta kaupankäynti on onnetonta. Ullatus! :-({|=

PS: Mikä vittu toi "olen vajakkispämmääjä" tossa linkissä oikeen on?? :-D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”