LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
RobertKnepper

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 12 Maalis 2020, 09:22

Kyyberi kirjoitti:
11 Maalis 2020, 23:01
Korona nyt leviää, ja rokote tulossa käyttöön joskus vuoden päästä. Kun nyt kaikki perutaan, niin vaikuttaako se siihen miten monta % väestöstä loppujen lopulta saa tartunnan? Onko sillä väliä, saako sen tartunnan huhti- vai kesäkuussa?

Särjellä kunnon foliohattupelot päällä, ite en skippais tollasta reissua.

Meillä kotona just buukattiin syksylle reissu Miamiin. Eikös samantien tullut yhdeltä ihmiseltä kommenttia että joku kaverin kaveri oli ryöstetty aseella liikennevaloissa ja uimarannoilla hai on hyökännyt ihmisen kimppuun. Että kannattaako sinne mennä? Pitää varmaan jättää reissu tekemättä, kun on niin vaarallista. :)
Nyt kyyppäri valoja päälle. totta kai sillä on väliä missä vaiheessa sen sairastaa. Tiedätkö mitä Italiassa tapahtuu? Terveydenhuolto romahtanut rikkaasta ja hyvinvoivasta pohjoisesta. Etelä-Italia on vielä enemmän kusessa jos sinne iskee samalla tavalla päälle.

Tärkeintä olisi nyt saada ajallisesti hajautettua sitä missä vaiheessa sairastuneita tulee, sitä paitsi kokonaismäärä jää hyvin suurella todennäköisyydellä pienemmäksi jos tehdään liikkuvuutta rajoittavia toimenpiteitä. Vai miksi luulet että muu maailma toimii näin? Onko kaikki muut väärässä, ja Sanna Marin oikeassa? Oletko valmis lyömään sen puolesta vetoa että tyttöhallitus pärjää tämän keissin kanssa?

Ja kesän tullen viruksen leviäminen luultavasti heikkenee. Nyt toivotaan vaan kunnon paahdetta heti kun vähänkin mahdollista!

Korpisoturi

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi » 12 Maalis 2020, 11:38

Ja kesän tullen viruksen leviäminen luultavasti heikkenee. Nyt toivotaan vaan kunnon paahdetta heti kun vähänkin mahdollista!
Tuossa Joe Roganin podcastissa ainakin tuo asiantuntija sanoi, että ei ole mitään syytä, miksi lämmin ilmasto heikentäisi tuon Koronan leviämistä.

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 12 Maalis 2020, 12:42

Korpisoturi kirjoitti:
12 Maalis 2020, 11:38
Tuossa Joe Roganin podcastissa ainakin tuo asiantuntija sanoi, että ei ole mitään syytä, miksi lämmin ilmasto heikentäisi tuon Koronan leviämistä.
Ahaa, no sitten me ollaankin vielä astetta isommassa kusessa kun luulin :/

josiljosil

Viesti Kirjoittaja josiljosil » 12 Maalis 2020, 14:51

Ulkoministeriö:
Uutista päivitetty 12.3. klo 14.18
Sisältäen: "Nyt ei tule tarpeettomasti matkustaa."

https://um.fi/ajankohtaista/-/asset_pub ... tiedotteet

Eikö noista saa rahojaan takas, jos peruu?

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 12 Maalis 2020, 15:53

Korpisoturi kirjoitti:
12 Maalis 2020, 11:38
Aurinko vaikuttaa D-vitamiinin tuotantoon. D-vitamiini avittaa ihmisen puolustusmekanismeja ainakin normi-influenssaa vastaan. Tällaisen väittämän jostain oon lukenut.
äksy xxx_yyy_

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 12 Maalis 2020, 17:58

Me ollaan isommassa kusessa kun moni edes aavistaa. Päättäjät varautuu 35% suomalaisien hoitamiseen koronan takia.
Ja ei, se ei ole jokin mikä voi tulla, vaan se tulee. Toivottavasti myös tapetaan :rant:
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

corvus

Viesti Kirjoittaja corvus » 12 Maalis 2020, 20:42

Ei ne nyt sentään 35% hoitamiseen varaudu vaan noin moneen sairastuneeseen.

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 12 Maalis 2020, 21:25

Matkarapsaa lupailivat, mutta eivät saa mitään aikaiseksi.
nikkipe

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 12 Maalis 2020, 21:37

nikkipe kirjoitti:
12 Maalis 2020, 21:25
Matkarapsaa lupailivat, mutta eivät saa mitään aikaiseksi.
Innolla odotetaan täälläkin. Jotenkin veikkaan hilpeän matkatunnelman olevan ehkä vähän kiven alla.. Mutta varmasti on ainakin ikimuistoinen reissu. :)

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 12 Maalis 2020, 23:16

Nojoo, voidaan kyl hyvästä syystä sanoo et ikimuistonen reissu. Antaa muide tehdä raportit omalta osaltaan mutta mulla oli ainaki sellanen startti reissulle et särki nauraa vääränä käsideseineensä kanssa.

Ekaks Helsinki-Vantaa, iha autio. Laskin 3 konetta lentävä sinä aikana mitä oltiin tuolla. Korona paniikki siis rantautunut Suomeen.

Siin puoltuntii porukalla pohdittiin et mikä ratkasu tehdä ja lopulta se ratkasu oli se et reissuu mennään ja imo ihan hyvä ratkasu oli. Huolimatta siitä kuinka mun matka alkaa.

Eli lentokoneessa ei oltu suomen lentotilasta varmaan päästy ni mulla alkaa vattas tuntuu et nyt pitää mennä vessaan. No ensinäkki ku mä istuudu siihe lentokoneen pieneen pönttöön ni tuntuu siltä et joku puristas kiveksiä pihdeillä. Kaks tai kolme kertaa kävi ruikulilla lentokoneessa ja koko matkan pidätteli ettei pasko housuun.

No sit tullaa Egyptiin, turvatarkastukset on joltai kiviajoilta. Pikkase mua kuumotti ku kurkun alueel jotai ihottumaa hieman ja sit tää vatta sekasi. Siin jollai laitteen kokeilivat kaikkien otsat ja ei ollu kuumetta. Siin sit jonotettiin 2h ilman mitää nesteytysmahdollisuutta tai vessamahista. 2tuntik sain oltuu pasko matta housuu vaikka sattu mahaa iha vitusti. Hikoilu olin koko matkan ja olin täs kohtaa iha vitu heikos hapes ku hotlalle tultiin.

Muut nautti tervetulomaljaansa ja vastaanotti rannekeensa mil syödä ja juodaa viikko tääl ni mä istuin paskalla ja missasi omani. Saan sen aamul joten nou hätä.

Sit kävin suihkus ja paskal ja immodiumia naamaan ja sit käytiiki jo oksentamassa. Nukahdi reiluks tunniks ja oloni alkaa oleen parempi koska kun söin vähä keksiä ja sipsiä ni pysyi sisällä eikä vatsaan nyt satu. Pysyttelen nyt silti huoneessani ja toivon että aamulla kaikki hyvin jotta pääsisin mäki nauttimaan lomasta.

Mitä tulee toho vitun koronaan ni itellä ei tarkotus ole vähätellä sitä. Se vaan että ku jengi ei ymmärrä et mitä vahinkoo saadaa aikaan ku lietsotaan paniikkia. Se on vittu mainen tauti ja esim Tanska ratkasu pistää koko maa kii on sentää osoitus siitä että siellä tehdään päätöksiä oli ne sit hyviä tai ei mut ainaki tekevät jotai. Suomessa ei vissii viekää tehty mitää isoo?

Anyway lasteni äidit kans jutteli äsken ja se kuuluu riskiryhmään ni kysyi et eikö se vois pistää ittensä ja muksut karanteenii ni sano et sit vasta ku flunssa jollaki on perheenjäsenelle koska ei Suomi oo antanut lupaa olla pois kouluista ja töistä. Tuli tosta ny sit kans päänvaivaa et toivottavasti ei saisi tartuntaa ku sairastaa verenpainetautia sekä sellaset harvinaista veritautia mis omat verihiutaleet ei uusiudu riittävästi. Esim iso avohaava ni voi kuolla leikkauspöydälle. Olis varmaan korona aika kohtalokas.

Mä oon jokatapaukses tän reissu jälkeen oli koronaa tai ei ni himas 2 viikkoo karanteenis. exä hakee kaappii valmiiks safkat ettei mun tarvii liikkua.

On täs vaikee ny asennoitua lomafiiliksee ku en tiedä varmaksi mikä itellä nyt esim on. Ja sit isoin huoli niiku mulla aina exä ja lapset.

Oti just C ja D vitamiinit ja immonidiumia. Toivon et aamul olis mies tikis ni pääsis yrittää ees lomailua.

Komiat on puitteet, todella kauniita rakennuksia ja hotla huoneet tähä hintaluokkaa kyl paras so far mihi majottunu. Myös toi hiekka-maisema tuo oman seikkailuntunnun tähä heissuun. Harmi et eka ilta meni nyt sairastaessa mut jospa huomenna pääsis iteki lomatunnelmiin.

Mikää reissu ei oo silti alkanu tälläsel pahanilman enteilyil ku tää reissu alko johtuen tästä helveti korona epidemiasta. Joten kylhä tän muistaa salettii loppuelämänsä.
Vähä jännittää nyt atm mut toivotaan et oli vaan vattatautia.
Voin sit laitella kuviakin huomenna mut nyt tänää ymmärrettävästä syystä jäi ottamatta.

Siel näköjää peruttu kaikki maailman urheilutapahtumat. Kysymys, saako kausi betsit änäris nyt tilille panokset?

Kyl mua sit vituttaa ku kuvitella et laittaa maailma kiinni et se jotenki estäs yhtää mitää. Tai sit jos laittaa kii ni pitäs kaikkien laittaa kiinni. Mitä Suomi on tehny? Egyptis sentää oli ees ne kuumemittausaseet vaik kaikki muu tarkastus tapahtuu leimasimel ja kiviajan vehkeillä mut silti oli ees kuume mittaus.

Mä jatkan nyt itteni parantelua hotla huoneessani yksin ja toivon että huomenna pääsen nauttimaan lomasta. En oo paljoo nähny muutaku ton bussimatkan ajan 30min Egypti maisemia ja pakko sanoo et onhan tää kaunis paikka ja jotenki tulee sellane Indiana jonesmainen olo ku tääl on. Eli seikkailu tuntua.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 12 Maalis 2020, 23:27

Poja futisseura valmentaja ilmoitti et kaikki reenit ja tapahtumat peruttu tän kuun loppuun saakka.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 12 Maalis 2020, 23:31

Joo kyl mä vinkkasin et ikimuistonen reissu tulos ilman korona hössötystäkin :lol:

Gl
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 12 Maalis 2020, 23:35

sharkie kirjoitti:
12 Maalis 2020, 23:31
Joo kyl mä vinkkasin et ikimuistonen reissu tulos ilman korona hössötystäkin :lol:

Gl
Nii mut millä vitulla mä ton paskataudi siitä koneesta kerkesi saamaan. Se mua täs niiku "naurattaa" et luulis et kohteessa vasta.

Jätätkö tahallee vastaamatta kausi betsi kysymykseen vai eikö ole tietoa?

Peni
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja Peni » 13 Maalis 2020, 00:15

Ei tarvi paluulippua,tämä on viiminen matka ja seki menee paskoessa yksin,suomiki menee kiinni eikä tänne tulla ulkomailta ennen juhannusta eli paluulentoa ei ole tulossa.'No,koitahan jaksaa tämä loppuaika vielä,nautintoa siitä ei tullu mutta tämähän oli jo tiedossa joten..Relax.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 13 Maalis 2020, 00:49

Et sä toki sitä paikallista tautii oo saanut. Varmaan matkajännitystä tai koronan oireita

Nhl ei tietoo kellään pelataanko loppuun vai ei. Kausibetsit ratkennee sen jälkeen
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”