LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Maalis 2020, 01:16

Pokerman82 kirjoitti:
15 Maalis 2020, 17:33
Snorklaus veneretki oli aivan loistava kokemus. 25 euroo makso ku otettii paikallises kautta eikä hotlan. Hotlan hinta olis ollu 79 euroo naama :shock: . Bussi haki hotlan edestä ja toi 8 tuntia myöhemmin takasi. Eka veneellä snorklaus paikalle ja siinä hyppäsi sit snorklaus naamari kans vetee sillai et oli se hengitys putki suussa :tup: Suolavedet suuhu ja syke nousi ku alko jännittää et mitähä vittua lol. Oti aika paljo videoo mut pudotellaan niit vähä jälkijunas.

Eka session jälkeen mentii sit mestalle et saatii hyppää booti katolta veteen. Ku kaksi muuta seurueeni jäsentä hyppäs ensi ni olihan se munkin.

Sen jälkeen lounas ja mentiin saarelle tunniks jossa uitiin ja pokerman sai oman ex on the beach hetken(huomaa videon lopussa seurueemme naisjäsenenen repeeminen)

Tämän jälkeen oli vuorossa vielä banaanivene ajelut.

25 eurolla 8 tunnin setti ja paljon aktiviteettia ni sanotaa et aletaa ole jo hintalaatu suhteeltaan tikis.

Nyt sit päivä ekat drinkit resorttialueella ja kohta allasbaari antimien ääneen.
Nauttikaaha videoista ja palaillaan huomenna taas astialle.

Ainii, huomen kissi kans kokeillaan et jos saadaa just chätting sessio twitchist pyörimää, varmaan testaillaan sitä. Voi olla et täl hotlan netil ei onnistu mut kokeillaan.

Detru tai MikaH jos kehtaatte ni upottakaa videot. Kiitos paljon.

Kiitos pojat...

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 16 Maalis 2020, 02:37

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Maalis 2020, 07:58

.....

mansepoker

Viesti Kirjoittaja mansepoker » 16 Maalis 2020, 11:50

Hienoa raporttia, jonka toistaseks toi merestä nousu huipensi :) . Katoin eilen kyseisen ex on the beach suomen 2 ekaa jaksoa (lue ei elämää, eikä myöskään pelejä eilen.) Kiinnitin huomiota just tohon tuloon kun ne nousi merestä, ketään ei kuvattu lainkaan naamasta, en tie sitten eikö pokka kisaajilla olis pitänyt vai mikä. Pokerman oli kuvatu rehdisti kokovartalomeiningillä. Hienoa !

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 16 Maalis 2020, 12:30

Pokerman82 kirjoitti:
16 Maalis 2020, 07:58
.....
Katsottu
nikkipe

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Maalis 2020, 12:46

Kiitos mansepoker :)

Joo ite kattonu joskus kans ja sit ku näin et kissil on kamera kädes ni huikkasi sille et ihan pakko ottaa ex on the beach moment talteen :-D

Eile oli vissii allekirjoittaneella menny sen verta kovaa ku oli hotellihuone pommi jäljiltä ni tänää tällänen välikuolema päivä. Vissii 2 tuntia nukkunu lol

Muu seurue ottaa aurinko biisillä mutta iteltä palo hartiat ja yläselkä eilen ni tulin tähä aulabaarii varjoon juomaa cappuccinoa ja kokista. On kyl hyvä palvelu ku olin menos tiskille ni kysy lennosta mitä haluat että tuo pöytää. Mukavan rentoa.

Tässä on vielä eiliseltä tuo snorklaus reissuu lähtö ku kuvasi. Toki spoileralert selvittiin hengis ku tätä postaa lol

Vähä maisemaa myös

Kohta vois mennä vetää buffetlounaan ja sit vähä lepoo ja sit sandaali kaupoille. Tänää vähä lepoo ja huomenna sit hierontareissulle ja huomen illalla kuulemma ratkotaan egyptin pokerimestaruus 8-)

Modeille kiitos ku jaksatte upotella näitä :yes:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Maalis 2020, 12:50

nikkipe kirjoitti:
16 Maalis 2020, 12:30
Pokerman82 kirjoitti:
.....
Katsottu
No et paljoo siitä kostunu :lol:

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 16 Maalis 2020, 18:49

Pokerman82 kirjoitti:
16 Maalis 2020, 12:50
nikkipe kirjoitti:
16 Maalis 2020, 12:30
Pokerman82 kirjoitti:
.....
Katsottu
No et paljoo siitä kostunu :lol:
Oli tosi syvämietteistä ilmaisua, ihan turhaan poistit. :-D
äksy

merkoni

Viesti Kirjoittaja merkoni » 16 Maalis 2020, 20:50

Nyt uusimmat määräykset: Ulkomailta palaavat suomalaiset ja Suomessa pysyvästi asuvat henkilöt ohjataan kahden viikon karanteenia vastaaviin olosuhteisiin.

Ulkomailta palaavien tulee sopia työhön paluunsa ajankohdasta ja kahden viikon poissaolosta yhdessä työnantajansa kanssa.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Maalis 2020, 21:47

Uusien tietojen mukaa saattaa olla että tullaa päivä tai kaks aikasemmi joten lepopäivä jäi välii.
:beer2:
IMG_20200316_214340.jpg

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 17 Maalis 2020, 09:19

Ettekö tiedä, että tupakointi tappaa.
nikkipe

silverq

Viesti Kirjoittaja silverq » 17 Maalis 2020, 13:01

nikkipe kirjoitti:
17 Maalis 2020, 09:19
nikkipe ei taida tietää että aika moni joka on juonut vettä on kuollut.
Since his rookie season in 2016-17, Laine’s 110 goals are good for sixth among NHLers – only Alex Ovechkin (133), Nikita Kucherov (120), John Tavares (112), Connor McDavid (112) and Auston Matthews (111) have more in that span.

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 17 Maalis 2020, 13:36

silverq kirjoitti:
17 Maalis 2020, 13:01
nikkipe kirjoitti:
17 Maalis 2020, 09:19
nikkipe ei taida tietää että aika moni joka on juonut vettä on kuollut.
Tiedätkö millainen on pahin tupakoitsija?
nikkipe

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 17 Maalis 2020, 21:02

Pientä tilanne päivitystä kotiintulo osalta

Ty Detru upotuksesta kun ehdit

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 17 Maalis 2020, 21:45

Vähä ajatuksia mitkä rupes tänää vaivaamaan. Yks syy miks tilttasi muutama päivä sit oli se että ku oon lähdös reissuu ja tullaan mun blogii lietsomaan että mä kuolen ekana. Oli sit tarkoitusperät hyvät tai ei. Ni mä en sitä ala anteeks pyytelemään. Mulle tää ratkasu on ihan fine. Eikä siitä sen enempää. Oisin voinu olla asiallisempi mut stressi määrä on aika kova ni meni vaan kuppi nurin. Ja seuraavista syistä.

Ni mulla on sairaalloinen ylipaino, joka toki on oma vika ei siinä mitää. Mut mul on sen takia vaikea uniapnea koska hengitystiet ovat ohuet. Joten kyllä tiedän että olen riskiryhmään kuuluva. Mutta voin kertoa että Suomessa matka päivänä ei ollu missää ravintoloissa eikä muuallakaan tehty yhtää mitää tän asian eteen. Täällä Egyptissä tääl meidä resortis hyvä ku kerkeet persees penkistä nostaa ni joku suihkuttelemas definsiointiaineita. Ja ruokailu mennes on työntekijöitä suihkuttamas käsidesiä käteen ja valvomas et jokainen puhdistaa kädet.

Eli ennemmi mä himasta saan sen koronan ku täältä. Ja jos sain täältä ni sit ei voi mitää. Elämästä ei kukaa selviä hengissä.

Huolenaiheita silti riittää. Lasteni äiti kuuluu riskiryhmään kans ja aiemmi kerroinki ne sairaudet mitä sillä on.

Ni kai täs pahimmal tapauksessa jotkut oddsit silleki on että kohta on 6 orpoa. Ni jos mul tälläset pyörii mielessä ja joku tulee huutelee et sä kuolet ekana. NI ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ. Ja se ei ollu yks eikä kaks viestiä.

Ni kyllä sillo saattaa mennä hermot enkä sitä pyytele keneltäkään anteeksi.

Nyt ku mä aloin tänää taas tätä miettimään ni mä aloin miettii todennäkösyyksii tolle worst case scenaariolle ja enhä mä sitä vastausta löytäny. Ei sitä kukaa tiedä.

Joten parempi ku ei mieti tommosia ja ainakaa itteenså enempää säikyttele koska oon muutenki jo paskat housuissa.

Lasteni äiti muute tänääki oli vanhustenkodis iltavuorossa vaikka kuuluu riskiryhmään. Mä tietysti sanoin että etkö vois harkita kotia jäämistä. Sieltä tuli vastaus että mitä jos kaikki ajattelis noin. Niinpä, oikeessahan se on. Nostan kyl hattua hänelle ja kaikille sairaanhoito, terveys ja vanhustenhoito palveluiden äärellä työskenteville. Te ootte tän maan ja koko planeetan selkäranka tän pandemian aikana. Respect (h) (h) (h)

Joten pokerman on huolissaan kuten olette te kaikki muutkin. Mutta älkää lietsoko paniikkia ja pelkoa. Semmone pyyntö mul on, ainakaa tässä blogissa. Mutta yrittäkää löytää kotonanne ja ystävien ja perheen kesken muutaki puheenaiheita jotta ette liikaa antais valtaa tälle pandemialle teidän elämästänne. Koska seki vaikuttaa meidän hyvinvointiin.

Voimia ihan kaikille meistä (h) koska kaikilla on varmasti perheenjäseniä ja ystäviä jotka kuuluu riskiryhmään. Samas venees ollaan kaikki. Tehdää suositusten mukaan ja ollaan varovaisia mutta yritetää silti elää elämää ja nauttia siitä myös. Asioille jotka ei ole meidä hallinnassa ni on turha liikaa kuitenkaan vatvoa. Rukoillaan myös läheistemme ja ihan kaikkien puolesta ja toivotaan että käy hyvät.

Tänää ohjelmas lepoa ja huomenna aattteli ottaa vähä kuvia hotla-alueelta ja käydä uimassa ja chiliä. Laittelen sit niitä myös tähän.

Voikaa hyvin ja perjantaina ku tuun kotii ni otetaa sit vähä twitch hommia vaikka launtaina.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”