Laitetaa tänneki kuulumisia ku luovuin affaamisesta. Pelit on kulkenut loistavasti, 19 pyttyä tänä vuonna ja sairainta et täs kuus pelipäiviä 8kpl viimekuus 10, tammikuus oli varmaaan 18 mut niistä turnauspäiviä vaan reilu 10.
Oon aina tiennyt et oon kova omahaturnauksissa ja heiti monta vuotta hukkaa elämästä keskittymyäl muihi juttuihi ku niihi. Tänä vuonna tilanne on toisin. En väitä viekää olevani ihan zones mut sitä kohti mennää ja aika close ollaan. Tässä pyttykuvat sekä isommat scoret.
Täs eka pienimmät.
Tästä mä oon semisti ylpee. Vaikka bini ei ole ku 7,5taalaa ni pelinä deepstäk 5kortin omaha ja yli 300 pelaajan fieldit ja voitin siis kolmena perättäisenä päivänä putkeen.
Viimeviikon 3 pelipäviää ni torstaina sekä lauintaina 109 komaniasta pytyt
Sit muutama score
Noilla pelipäivillä 16,5k pokerit ylhääl tänä vuonna so far. Jatkos yritän saada itteni sellasee moodii et saan sen 20 pelipäivää per kuukausi.Tän kuun haasteena oli nukkuminen ku en ekaa 1,5 viikkoo päässy rem unee ku cpap laite rikki. Jossain kohtaa alan ottaa isoje binie satloje kautta shottia isojen poikien turneisii ja käyn kysyy kuka vitun Jnandez

Mut tähä vie matkaa, vähä tarvii vie rollei kasvattaa et voi jotai 1k satloi vetää. Eikä nii vähääkää.
Laitan tänne muutama kuukaude välein kuulumisia sekä yhteisöjutuista kuten tämän päivän homegames giveawaystä.
Tästä linkistä pääsee mun päivittäisee päivittyvään road to malta blogii ja siel onki ilosia uutisia käykää tsekkaa
https://discord.gg/HJUgYDysee
Mutta tänää on juhlan aika. Meil ollu nii hyvä meininki ja mä sain ton mun tavotteen maalii ku kävi myös hyvät ni tänää pidetää homegames leaderboard starsilla. Pelataa 8 mikkihiiri tason turnausta eli 3,3 ja 5,5taalan bineillä niin että koko roska maksaa jotain 37,3 taalaa total jos kaikki pelaa. Ja laitetaa 10 dollaria jokaisee turnaukseen mun päänahaks ja pelataa eri lajeja ni ei saa kukaa kaikkiin lajeihi isoa etua ja wait for it 250taalan leaderboard top 5 sijat. 1 saa 100 dollaria, kakkonen 75, 3 saa 40 ja 4 saa 25 taalaa ja vitonen saa 10taalaa. Eli aika loistavat yhteisöpalkinnot.
Turnaukset pelataa pokerstarsilla 19.00 21.00 välisenä aikana ja tosiaa noi pelataa aika turbona eli ei kauaa kestä. Pelataa siis 4kpl 3,3 taala ja 4kpl 5,5 taalan turnauksia ja eri lajeja. Aina sillai et 45min välei alkaa 2 kerrallaa ni toi on kymmenee mennes taputeltu.
Joo eli 19.00 alkaa ekat kaks ja sit alkaa kaks aina 45min välein eli vikat alkaa 21.15. Clubii pääset menemällä starsin softaan oikee alareuna homegames ja sieltä etit clubini nimellä laitoinielee tai club id 3199685 ja salasana ISTU SIIHE noin kirjoitettuna välilyönnillä.
Toivottabasti mahdollissimman moni pääsee osallistuu vaikk aika ex tempore tää tuliki. Pidetää vähä hauskaa samalla ja pelaillaa homegamesit ja nautitaa hyvästä musasta. Lämpimästi tervetuloa kaikille.
Ja striimi starttaa kello 18.00 ja homegamesit 19.00
https://www.twitch.tv/laitoinnielee