365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
mansepoker

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Viesti Kirjoittaja mansepoker » 20 Loka 2019, 18:28

Oli kyllä hieno puoliaika!. Toisen seuraaminen jää vähän vähemmälle. En oo paljon manun pelejä nähnyt, mutta toi Lindelöf on kyllä pehmeä ainakin tän perusteella. Origi vei sitä jo aiemmin ja Mane kyllä ihan liikaa tossa spotissa.Jotenkin tuntuu ettei sillä oo minkään näköstä fysiikkaa. Noi var hieromiset sais kyllä omasta mielestä poistaa ja palata entiseen. Tarkastella vaan ylittikö pallo maalilinjan vai ei. nyt ne tuomiot meni tietysti mukavasti, mutta en tykkää tosta kauheesta jälkitarkastelusta.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Loka 2019, 18:33

Joo siis toi Allison on ollu kautta historian Manu vastainen tuomari. Oikee tuomio, kortin ois voinu vie filmistä antaa 8-)

Edit. Samaa mieltä et noi var hommat kuuluu maalialueen juttuihi

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Loka 2019, 19:15

Vittu. Tasoittivat perkele

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Loka 2019, 19:26

Yks nukahdus ja tasuri, ehkä tokal puoliajal liikaa vetäydyttii suojelee johtoo. Monella tapaa hyvä peli. Vähä sääliksi käy ole olis kyl ansainnut ehkä sen 3 pojooki. Jospa tästä sais pienen käänteen kuitenki kauteen ja positiivista itseluottamusta. Nyt sit jefu pariin

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Loka 2019, 23:43

DAY 289/365
Joo tänää vaan penkkiurheiltu ja masenneltu ja katoin ku tupla jäi overista 3pisteen päähä ja monttua betsisaralla. Spinnareita ekan kiekan jälkeen ja sieltäki -20,56

Vituttaa tää kuukausi ku pientä oravaa, varmaa tulos eka tappiokuukaus. Toi parin viikon takane vääntö exä kans sai kyl taas hyvin menneen kesä ja syksyn ni hyvän flown ja ukon off the game. Kahtee viikkoo napannu kunnolla mikää, pelimäärä vähäinen ja katteltu vaan töllöö yms paskaa masenneltu. Ei sais antaa mennä elämän asiode näi pahasti ihon alle.

Huomenna pakotan itteni ulos happihyppelylle ja tehdä suunnitelma oman hyvinvoinni eteen ja yrittää alkaa toteuttaa sitä. Energiatasot tällä hetkel ihan nollis eikä ne kyl ainakaa sohval makaamal tule paranemaan.

Jatketaas huomenna ihmettelyä. GN GL

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Loka 2019, 02:44

DAY290/365

Tänää heräsi tossa 16.15 ja lähdin siit samantien kaverin luo kahville muutamaks tunniks ja teki kyl mentaalipuolelle hyvää ku käsiteltii heron pettymykset syksyltä läpi ja tuli oivallettua pari asiaa myös jotka auttaa käsitteleen paremmi jatkos vastoinkäymisiä elämän saralla, siis muullaki tapaa ku juha tapio peiton alla.

Tuli kuiteki vasta puolkasi himaa ni aloin heti rekii turneisii ku oli hyvä fiilis ni jäi sit kokonaan syömättä tänää ku kiire alottaa turneet. Join vaan kahvia ja vedin vettä turnausession ajan. Nyt uunis ite tehty juustotäytteiset jauhelihapihvit sipulil ja mustapippuril höystettynä ja koht pääsee syömää, päivitys kuiteki eka.

Kuiteski tänää saatii hyvä keskittyny sessio aikaan ja yllätys yllätys tulostakin tuli. Ainut mikä karttaa mua edelleen on fantastic fouri,siin kyl saatii max paskat runit ja apina selkää tän kisan aikana, tänää taas kaks tuplasisäänostoo ja eeltä sisää ja tukkaa ja enempää en viittiny ottaa ku pytystä ei saa ku sen pari sataa.
Pari spewiä kuiteski tuli tänää, es mondayomahas lähdin finaalibubles pienemmäl stäkil keilailee pre 3bettiä sisää ja potiti allin väri pöytää ässähailla ja sieltähä se väriltä maksu tuli. Tää oli alusta loppuu pelattu päin vittuu ku stäkit mulla 80k portugali valaal 300k ni ei ollu ikinä kippaamas 3bettii.

Sit ipokan 1k phoenixis 4 sija ja 3/4 tilanteesta ulos ku avaan A985s napilta ja bb maksaa flop 97K, stäkit mä 3/4 ja tää cl. Flopilta mulle nuttivärinveto ja maksan vaan ku se potittaa alle, turnil potti takana 500k ja turn 7 mut mulle ässäkorkee väri ja se potittaa alle, meen retkuun täs ja maksan vaan nähdäkseni KK vihulta.

Noide lisäks yhden hupin häviin partyn hyperbounty 7,5taalan joka vika turnee yöl jälel ohjelmassani ni vaikka alkaa mun 5mgeaa vs 1,3megaa. Se saa tasoihi ja sit otan 3beti kii Q48Tds ja flop J38 joho merkit sisää ja en pääse sen AKQQ ohi.

Mut sit kuiteski saatii niit pyttyiki ja tais jokanen huppi alkaa merkeis altavastaajana paitsi toi winan joten ei se ihan päinvittua tänää menny.

Lolpool tikis trophy nr 29
Kuva

trophy nro 30
Kuva

Ei kahta ilman kolmatta trophy nr 31
Kuva
Kuva

Peliaika 7h10min turnauksia 26kpl binit 395,84 palautukset 1072,07= +676,23

Purppuraa 8-) ja pyttyjä ja pisteitä, maistuu kahden viikon paskajakso jälkeen erittäin hyvältä :yes:

Jatketaa skabailua gl gn :boxing:

Edit. Tiistaina menoo aamupäivästä ni käännän rytmit samalla valvomal yli joten tiistaina ei normisettiä. Pari viikkoo ollu jo ma se reissu jälkee rytmit liian pitkälle päivää herääminen

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Loka 2019, 21:06

DAY 291/365
Rytmin muokkaus menos, 30h ollu vartin päästä hereillä. Pelasi hetken spinnareita äsken ne oli - 40 mikä nyt ei ihan yllätä.

Löin änärii pienen tuplan Boston
Washington sekä pinguje Simon maali. Toi on saanu koko alkukauden pelaa crosby vierel ja vasta yks maali. 7,5 sai kertoimeksi bet365 ku muide linjat oli 3,6-5 välii. Jotai ne pingut nyt tos näkee ni luulis et joskus vois osuuki. Pasternakille myös 1-3 maalia ku Toronto back to back peli ja hutsu maalis.

Tänää oli muutenki hieno päivä, kävin tampereel yhde tutun luona ja käytiin pizzal ja paril kaljal ni mukavan rento päivä.

Huomenna sit normisetti ja torstaina sit giveaway striimi. Aattelin et siehä on boyntybulder seriesis just 22 taala knokis 40kgaral ni eiköhä vedetä se päätyy ni saa kunno sweti giveaway saajat. Mietin vie huomiseksi et alottasko sitte ki 19.00 ton striimi sen viiden sijaan ni saadaan yks isompi turnee siihe ohjelmaan 109 boyntyhunteris ja sit illempaa toi boyntyseries, kerkeen käydä vaik sitä enne ottaa parit paikallises. Joo niin tehdää eli torstaina 19.00 aloitetaan striimi.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 23 Loka 2019, 16:50

Käykääs ne ketkä lukijat sie ulkomail asustaa ni lukemas tämä
viewtopic.php?f=1&t=23521

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Loka 2019, 02:12

DAY 291/365
Tänää oltii karmeita mut en nyt odottanukaa mitää agamea ku rytminkäännös vaatii vie yhden vuorokaude ku nukahdin illal yhdelttoista ja heräsi aamuneljältä. Nyt max väsyny joten tuleepa tänää kuntoon.
Pari kolmossijaa ja yks kutossija ja pari itm ja muutama bubletus.
Jaa vikasta tuli sittenki pytty.

trophy nr 32
Kuva
8h peliä 29kpl turneita binit 459,65 palautukset 488,73=+29,08

Plo25-plo50 pelasi kans joku 1,5h +75,58 joten päivä total +104,66

Joo no näil rytmeil otetaa vastaan pisteet ja pieni plussa.

Huomenna sitte klo 19.00 startataan striimit. Kello 19.55 turneetauolla katotaa paljo se paino oli ja voittaja.
Kello 22.00 alkaa sit vittuilutunti ja kestää 22.55 asti. Tulkaaha aukoon päätä ni saadaa sieltäki jolleki 10 pinna palkinto illan nettotuloksesta.
Turneet mitä aatteli vetää on 20.30 bountyhunter omahat 109 33 ja 5,5d winalta omahabeach ja kill the fish kympi sisäänostot molemmis ja 22dollari bountybuilderiseries omaha jos 40k takuuna. Noi ainaki vedetää, sit vedetää myös spinnareita ja sit käteistä myös illan aikana joten eiköhä saada aika hyvä setti. Toki vedetää myös mukia jotta pysyy striimaaja virkeenä tikis :twisted:

Kanavahan on tuttu https://www.twitch.tv/laitoinnielee joten tervetuloa

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Loka 2019, 03:11

Joness kirjoitti:159,9kg
Ja tässä oli painonpudotus veikkauksen oikea vastaus. Oikee vastaus oli 159,8kg ja pääsit siis 100gramman päähän. Jos viittit laittaa stars nicin joko tähä blogiin tai mulle kuiskauksella twitchissä ni siirrän 10 pinnaa tän päivän nettovoitosta.

Vittuilutunnin voitti murdori ja annoin sit lohdutuspalkinnot vie kiraxulle ja torttulalle hyvästä yrityksestä koska molemmat heitti läppää koko tunnin ajan. Pieni pettymys oli ettei ollu montaa vittuilijaa mutta onneksi murdori kiraxu ja torttula piti vittuilutunnin chätin aktiivisena.

Pyttyjä ei tullu tänään, finaaleja muutama. Vähä oli huonoa tuuriakin mutta olis ollut myös parissa paikkaa myös ajattelu kautta oltu vältettävissä olleita pelejäkin. Kännis kuiteki pelattii ni saatto olla paskaa peliäki :-D

Mut ihan ok tulos streami ja viihdepeleistä ku hieman simaa otettiin.

21kpl turnauksia tänään binit 512,42 ja palautukset 831,73=+319,31 Käteistä myös sieltä -75,62 joten päivä total + 243,69 eli 24,37€ sai Joness ja Murdori sekä lohdutuspalkinnot kiraz ja torttuala 10dollaria. Ja nää tuli ainoastaan sen takia et molemmilla oli kova yritys ja kovaa työtä pitää arvostaa.
Maikki saa sit jotain muuta ku tulee käymään :tup:

Pelitunteja 8h about ja Joness jos viittit laittaa stars nikkis ni siirrän sitten. Lähden nyt lontoosee aamul ni tuun maanantaina back ni sitte laitan.

Pidin pienen puheen myös ton striimi lopussa. Yritin avaan vähä että ainakin ite oon kokenu kevään jälkeen et täällä on hyvä yhteisö jos viittii vaan ite käyttäytyä myös sen mukaan et kohtelee muita kunnioittavasti. Itel ollu jokases omas striimis kuten myös tässä blogissa hyvä fiilis sen jälkeen ku aloin striimaa ja oon otettu jokasesta positiivisesta kommentista. Myös nyt tän illan aikana esim foorumi tyttöpelaajat kirax ja maikki piti hyvää fiilistä striimis yllä heittämäl juttuu siel, hauskaa oli :-D (h) Kiitos siitä.

Myös taputan itteeni hieman olalle et ku oon heittäny nii monta vuotta urastani hukkaan ni tänä vuonna ottanu tota aikaa hyvin kiinni, paljon viel tehtävää et oon siel mis haluun olla mut oon aika varma et tuun tällä kertaa onnistuun. Täl hetkel nään oman pelintason henkiselt puolelt et ku saan häiriötekijät vittuun ni mua ei oikeesti pysäytä mikään. Nää häiriötekijät on omas pääs ja sitä kautta omia valintoja. Käsittele ne asiat ja hae ongelmii ratkaisuja. Ei oo helppoo mut ei mikään ookaan elämäs mikä on tavoittelimisen arvoista.

Jatketaa duunii, gl kaikille nähdään ens viikol taas ja detru jos viittii lontoon reissu kuvat upottaa tähä ni kiitos jo etukäteen. Känny vaan mukana jolla myös pelaan reissussa.

Ny meen pariks tunniks nukkuun ja sit kohti lontoot. Täs kuus oon antanu vitusti tasotusta skabaa pelimääräs mut ens kuus sitä ei oo tulos. Joten next 4 päivää kannattaa painaa pää märkänä ku allekirjoittanu on poissa ;)

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 25 Loka 2019, 03:23

Pokerman82 kirjoitti:Maikki saa sit jotain muuta ku tulee käymään :tup:
https://www.twitch.tv/laitoinnielee/cli ... TigerDxCat
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Loka 2019, 03:56

Vittu täs mitää unta saa, chekin tehty, pitäs vie pakata laukku mut otan mukia geegee

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Loka 2019, 04:04

Heitän kysymyksen, mitä vittua vikings tekee jenkkifutiksen historian paskimman jengin heti dolphinsi jälkeen ja hieroo jotai vitu underi. Tapa ittes viikingit

Joness

Viesti Kirjoittaja Joness » 25 Loka 2019, 09:48

Boom! Pidähän kivaa Lontoossa! Starsnikki: bbiff111

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 28 Loka 2019, 13:18

Tää alku on viesti särjelle. Sä ite tulit mun striimii viimeks kirjoittelee vaikka oot ite bannannu mut omasta. Ihan sillä aattelin et laittaa ny välittävä viesti jos ei ite tajua missä mättää. Toki otit vittuiluna kuten ennakoinki. Ei sun mua tarvii vihata, sehä tarkoittaa sitä että sä vie välittäsit. Mut älä ny viitti mun harteille laittaa sitä että miks oot ollu vittuuntuneena sie striimeissäs. Oon kerenny kattoo 3 kertaa Last 3 kuukauden aikana joten turha mun piikkiin laittaa.
Ja näin kyllä alkuperäisen viestisi että kiitos vaan siitäkin. Ja ei sun tarvii mun läskeistä kantaa huolta, mä kannan ne ite ja jos kupsahdan aikasemmi ni sehän on hyvä sulle.
Nyt ku on taas tää asia käsitelty ni suosittelen jättämään pokermani taakses ni ei tarvii syytellä muita ihmisiä omista ongelmistaan. Elämänvinkkinä antaisi että joskus kannattaa kattoo sinne peilii eikä tuijottaa vaan omaa napaa ja ottaa siitä omastakin käytöksestä joskus vastuu. Gl ja toivottavasti myös geegee tälle saagalle.

Sitte tärkeimpiin asioihin. Lontoos matkal lentokentälle, yritin launtaina laittaa päivitystä kirjoti tunni kännyl ja pyyhkiytyy kaikki pois ni päätin et teen huomisaamupäivää mennes reissusta ja peleistä pidemmän postauksen. Videoo ja kuvaa luvassa.
12 yöllä suomen aikaa tänää ollaan vasta perillä kotiovella.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”