Ilmoitusasiaa, pikkujoulu striimi ajankohta vaihtuu 14 päivästä to 20 päivämäärään perjantaina. Eli viikon päästä perjantaina vasta pikkujoulu striimi. Tuli täks viikonlopuks menoo, lähden kaverin synttäreitä juhlistaa viikonlopuks tampereelle joten otetaa 20 päivä perjantaina pikkujoulustriimi. Ja tää on otettava perjantaille koska 21 päivä launtaina olen pelaamas paikallista yksityistä pokeriturnausta.
Edellises striimis kysyin että jos on toiveita että mitä pelataa ni muutama sanoi että sökökäteistä. Tätähä ei oo vissii muulla kuin korruptiosaitilla nimeltä valtion monopoli joten kai se on sit pakko pelaa muutama jako siellä. Sökö on itseasias ihan hauska pelimuoto pienes viihtees joten mulla ei nyt tätä mitää vastaan oo muutaku se et se on tuo pellesaitilla mut niellää ny sit katsojien iloks hieman periaatteitani.
Turnauksia vedetään illan ohjelmassa muutamat 33 ja 22 taalan omahabountyhuntereita ja starseilta knokisomahoita ja muutamalta muultakin saitilta.
Alotetaa 20 päivä hyvissä ajoin eli noin klo 19.00
Illan teemana siis pikkujoulut, otetaa mukia,höpötellää mukavia ja pelataa lepposis merkeis pokeria ja jaetaa illan pelien nettovoitto tuloksesta kaksi kappaletta 10 pinnan giveawaytä. Ja jos jäädää tappiolle ni jaan silti kaksi kappaletta 20€ rahapalkintoa.
Giveaway kilpailu säännöt
Nyt joudutte näkee hiukan vaivaa mut tää voi olla aika hauska sit striimis ni ehkä kannattaa.
Julkaise blogiini jouluaiheinen pokeriräppi tai runo, ilmoita viestiin myös kumpi se on. Allekirjoittanut joutuu sitte lukemaan runon tai räppäämään sen lähetyksessä

. Ei tarvitse olla mikään pitkä, ihan pari lausettakin riittää, mutta saa toki olla vaikka biisin mittanenkin jos runo/räppisuoni sykkii.
Ja nyt siis sitte sana on vapaa, kunhan siihe liittyy joulu/pokeri nii muute ihan sama mitä siinä on. Mut kirosanoja ei tarvitse pelätä,saa käyttää ja älkää häpeilkö koska mä ne joudun lukemaan joten joke is on me

Ja mä aion lukee näitä koko illan lähetyksen ajan nii kaun ku niitä räppejä/runoja riittää.
Ja 18.päivään kello 23.59 asti on aikaa blogiin julkaista, saa julkaista useemman per henkilö mutta kilpailuun ei vaikuta koska jokaisella on vain yksi arpa mutta toki viihdyttävyytee vaikuttaa koska luen parhaimman/parhaimmat otoksen per henkilö. Voittajat valitaa arvalla kaikkien osallistuneide kesken, eli nostan hatusta kaksi lappua kaikkien osallistujien kesken ja he saavat sitten giveaway palkinnon.
Joten ei muuta ku kynä sauhuumaan ni saadaa hauska striimi aikaan. Ja striimi ajankohta siis 20.12.2019 perjantai klo 19.00 startataan kanavalla
https://www.twitch.tv/laitoinnielee