LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 23 Joulu 2019, 17:36

Puuraketti kirjoitti:
23 Joulu 2019, 17:29
Aiotko vetää Cadillac-peleistä streameja iltasella?
Joo vois kai sitä vetää.Laitan viestiä blogiin kun alotan ehtool.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 23 Joulu 2019, 19:56

Pokerman82 kirjoitti:
23 Joulu 2019, 17:25
Farssi saa kertoo omas päivityksessää tarkemmi mut pakko ihailla kyl miten se maximoi valuet kaikesta. Se on vetäny 27h putkeen tota :-D =D>
:-D Voe helvettiläönen! On se farssi kyllä melkonen. :lol:

Miltähän sen plussa, s-bonus saldo näyttää? (mitä niitä on)
Tai, eiköhän se oo keskittänyt kaikki ostokset yhteen ketjuun.

Kyllä ämpärin jonottajat kalpenee. Arvostan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Joulu 2019, 00:38

357/365

Tänää heräiltii viide mais ja kävin illast kaveri kans kahveel ja sit baba striimi auki ja pelasi spinnareita ja napsu kolme neljästä ja tällä kertaa +155 oiroo, sen jälkee pieni hetki käteistä ja sieltä +10,8€ joten päivä total +165,8 hyvin pienellä efffortilla joten maistuu.

Huomenna sitte sen sijaan että vietettäs joulua ni muksut tulee hakee paketit tästä ja sit varmaan lepään päivä ja alan seittemä mais turnausseti kimppuun ja painetaa jouluendgame striimi klo 23.00 aikohi linjoille.

Tänä yönä onki kova jefu peli ku GreenBay kohtaa Vikingit niide kotikentällään. Joutuu kyl divisioonabatlen vahtaan alusta loppuun, samal voiki hinkata wynnslottia.

Vaikka itse en mitää joulunajan katoamistemppuja peleiltä enkä foorumilta tee enkä sen kummemmin tänä vuonna joulua vietä niin ymmärrän että kaikki ei ole huomenna foorumia lukemassa niin haluan nyt tässä vaiheessa toivottaa hyvät ja rauhalliset joulut niin lukijoille kuin kommentoijille sekä blogittajille kuin myös pokerisivujen väellekin.

Ja ne ketkä tykkää jouluna myöhäisiltaan seurata pokeria niin ei muutaku tervetuloa klo 23.00 turnausstriimin pariin huomenna. Ja kanavahan on https://www.twitch.tv/laitoinnielee Nähdään huomenna siellä :boxing:

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 24 Joulu 2019, 05:11

Hyvää joulua.
nikkipe

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Joulu 2019, 20:06

nikkipe kirjoitti:
24 Joulu 2019, 05:11
Hyvää joulua.
Kiitos samoin mestarille (h)

Alotetaa joulustriimi tosiaan klo 23.00 ja kanavahan oli https://www.twitch.tv/laitoinnielee Tervetuloa kinkkua sulattelemahan.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Joulu 2019, 20:27

Korjataan sen verran et alotetaankin klo 22.00 ku tänää on turnauksia sen verta vähempi takuupottien puuttuessa monesta ni voidaa vetää turneide lisäks muutaki

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Joulu 2019, 11:33

DAY358/365
Jouluaaton pokerit ei tarjonnu jouluruneja, päinvastoin. Kai mä sit oon ollu tuhma tonttu :roll:
Turnauksia vedettii 11kpl, puolet mun setistä oli poistettu garat tai ei alkanu turneet ollenkaan joten siinä mieles toi aatto ei kyl oo mikää paras pelipäivä. Mut sit taas tasollisesti aivan loistava pelipäivä. Puolet turnauksista oli jo tippunu ku striimi alko joten runi oli kyl aika kylmää mut otettii sit spinnareita sekä käteistä kylkeen.
7h15min peliä eilen binit 152,82 ja palautukset yhden finaalipöytä sijotus kuus tai seittemä myötä ja parin bounty myötä 51,1€= -101,72

Spinnaritki oli meitä vastaan, pelattii spin and go max holdemeit ja mones päästii huppii jostai 2k vs 500 merkkii asetelmista jotka normispinnareis kääntys kerran kerrasta voittoon mut näis on se speciaali sääntö et jokasee max holdem spinnarii arvotaa käsimäärä ja ku se menee nollaan ni sit ollaan koko ajan allin. Hävisi aika monta semmost vis voittaja vie kaiken noista asetelmista ja -45€

Sit oli käteisen vuoro ja jatkos jouluaattona jos pelaan pelaan kyl käkkyi. Oli melkosta hiihtelijää liikentees ja vaikka täs lajis ny on itelläki opettelemista jonki verran niin kyl meidä plussalle ois kuulunu jäädä vaikka pienes simas pelei vetelinki.

Päivän isoin potti tuli sit nätisti 3way tukkaan mis vihuilla tosiaan 7 elossa olevaa outtia illan loppuun ja tähä sit striimi lopeteltiinki.
PokerStars - €0.25 PL Hi FAST (6 max) - Omaha Hi - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 197.24 BB (VPIP: 27.71, PFR: 18.59, 3Bet Preflop: 8.36, Hands: 2,549)
SB: 151.44 BB (VPIP: 40.45, PFR: 16.85, 3Bet Preflop: 8.11, Hands: 89)
BB: 208.12 BB (VPIP: 20.46, PFR: 9.85, 3Bet Preflop: 3.23, Hands: 526)
UTG: 51.28 BB (VPIP: 28.44, PFR: 6.03, 3Bet Preflop: 2.62, Hands: 666)
MP: 54.08 BB (VPIP: 39.86, PFR: 12.32, 3Bet Preflop: 3.80, Hands: 2,352)
Hero (CO): 502.28 BB

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A:diamond: K:club: 5:diamond: 5:club:

UTG calls 1 BB, MP raises to 4.4 BB, Hero calls 4.4 BB, fold, fold, BB raises to 19 BB, UTG calls 18 BB, MP calls 14.6 BB, Hero calls 14.6 BB

Flop: (76.4 BB, 4 players) 2:heart: 4:spade: 3:spade:
BB checks, UTG bets 32.28 BB and is all-in, fold, Hero raises to 169.4 BB, BB calls 169.4 BB

Turn: (447.48 BB, 3 players) 7:heart:
BB bets 19.72 BB and is all-in, Hero calls 19.72 BB

River: (486.92 BB, 3 players) 7:spade:

BB shows K:diamond: A:spade: Q:diamond: 8:spade: (Flush, Ace High)

Main Pot [173.24 BB]: (Pre 24%, Flop 33%, Turn 19%)
Side Pot#1 [313.68 BB]: (Pre 41%, Flop 33%, Turn 19%)

Hero shows A:diamond: K:club: 5:diamond: 5:club: (Straight, Five High)

Main Pot [173.24 BB]: (Pre 40%, Flop 64%, Turn 81%)
Side Pot#1 [313.68 BB]: (Pre 59%, Flop 67%, Turn 81%)

UTG shows Q:spade: 4:club: Q:heart: J:spade: (Flush, Queen High)

Main Pot [173.24 BB]: (Pre 37%, Flop 4%, Turn 0%)

BB wins 475.52 BB

Toisiks isoin potti oli tämä ja oon melko varma et täs tein useemmankin virheen. Laitan käden loppuun mietteet
PokerStars - €0.25 PL Hi FAST (6 max) - Omaha Hi - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 462.6 BB (VPIP: 30.12, PFR: 18.07, 3Bet Preflop: 6.90, Hands: 85)
SB: 144.32 BB (VPIP: 36.96, PFR: 26.09, 3Bet Preflop: 11.11, Hands: 47)
BB: 235.24 BB (VPIP: 14.29, PFR: 7.14, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 85)
UTG: 61.6 BB (VPIP: 44.44, PFR: 22.22, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 10)
MP: 76.76 BB (VPIP: 28.97, PFR: 21.38, 3Bet Preflop: 10.17, Hands: 146)
Hero (CO): 198.04 BB

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A:spade: K:heart: J:club: 4:spade:

UTG calls 1 BB, fold, Hero raises to 4.4 BB, BTN calls 4.4 BB, SB calls 4 BB, fold, UTG calls 3.4 BB

Flop: (18.6 BB, 4 players) 7:spade: K:spade: 4:club:
SB checks, UTG checks, Hero bets 17.68 BB, BTN raises to 70.72 BB, fold, fold, Hero raises to 193.64 BB and is all-in, BTN calls 122.92 BB

Turn: (405.88 BB, 2 players) 6:diamond:

River: (405.88 BB, 2 players) 5:diamond:

Hero shows A:spade: K:heart: J:club: 4:spade: (Two Pair, Kings and Fours)
(Pre 41%, Flop 32%, Turn 20%)
BTN shows Q:diamond: K:club: K:diamond: 3:heart: (Three of a Kind, Kings)
(Pre 59%, Flop 68%, Turn 80%)
BTN wins 394.48 BB

Betsize flopil päin vittua, 3/4 osa potti eikä täys ois ollu oikee. Sit survominen kans noin syvänä paskamoovi, vihusta ei ollu ku 87 kättä mut pre statsit 30/18/7 ni ei oo mitkää sekopäästatsit ni luulisin et oikee linja olis 3/4 potin osan cbetti, maksu rereissuu, sit jos turn ei pata tai J tai A ni foldataan. Ja noihi A ja J turneihi jouduttas kai katkee myös.
Tähä saa foorumi käteisharjat pake ja reportaasi vapaasti kommentoida ty

Sit pöydis oli itteni lisäks todellinen maniacvalas, veti melkein 100pinnan vpipl ja 90pinna 3betil :-D Eka käsi missä vihu ottaa maxi"valuet" on tämä se avaa mp ja mä 3bettaan napilta AT87sss ja ollaan yli 200bb deep flop 527r lyön puolipottia vihu maksaa, turn 8 ja jatkan lyömistä puolenpoti betsizingil river Q ja se donkkaa potin.
No striimis sanon et ei varmasti ole mitään suoraa ja mielessäni mietin et just joku valasmoovi tää et huorat löytyis. No en pääse irti ja siellähä se K5QQ on tullu maalii =D> :-D

Sama vihu sit runas 3 muuta allinii meitä vs ja olin kahdel pöydäl tos poolis zoomailemas ja katoin et sil oli 300€ stäkki(plo25) ja sain toises pöydäs ite stäkin 120 ja toises 50€ ni totesi et nyt sen vihun kans actionii et saatas melkein 250 posa aikaan. No vartti tän toteemise jälkeen katon ku useemmal vihul yli 100 pinkat ja tää vihu katkennu nille geegee fuck :lol: Ei päästy sit viemää niit merkkkei mut kai muut patongit ollu sit kiltempii tonttui lol

Joo käteiset sit -55,07 eeveen ollessa plussalla.

Joten aattoillan kaikki pelit -201,79

Menin siin striimin jälkeen tunti about myöhemmi joskus puolviide mais (tai tais se olla kello jo viis) nukkuun ja heräsi tos vähä enne kymmentä aamukuselle ja aatteli että enpä meekää takas vie maate et laitetaa kahvi tippuu ja nautiskellaa välillä aamusta. Ne on tänäki vuonna yhden-2 käden sormil laskettavis ne kerrat ku herään aamulla enkä päivällä ni laitoin tosiaan kahvin tippuu ja kuulokkeet päähä ja J.Karjalaisen potpuri soimaa hiljaselle ja tekeen tätä päivitystä. Mukava välil vaan olla ja fiilistellä ja ihmetellä :) Ja nää päivitykset vois kyl jatkoski tehdä seuraavana päivänä aamukahvin kera ni tulee vähä enemmä keskityttyy tähänki ku yöllä ku monesti pelien päätteeks tekee ni ei ehkä aina jaksa samanlaista eforttii niihi käyttää ja paremmi se ajatuski kulkee sit jos joku käsi jääny ihmetyttää.

Eräs kanssablogittaja(särki) laitto tos marraskuun josai vaihees ku en ollu parii viikkoo striimannu et striimaa vaan et siin se mieliki paranee ku saa vuorovaikutusta. No oli kyl oikees, se et täs kuus oli aika mukavia kissanristiäisiä (tampere viikonloppu,lahti unitedi keikka sekä toi launtainen pokeriturnaus) plus sit ahkeraan striimannu ni näide yhteisvaikutus kyl ollu hirveen piristävä.

Oon aika ahkeraa täs kuus striimannu ja kanava kasvanu hienosti ja eilen jouluaattona josta ite aatteli et varmaan parikolkyt henkee max mestoil ni huiput yli 70 ja suurimman osan illast ja viel yhden aikaa oli yli 60 henkee katsomas.Vaikkei ollu ees mitää turnauksia pitkäl paitsi se yks mikä meni finuu. Chätti aktiivisena vielä ni vaik eile pelit perseellee ni taas oli mukava striimaa. Joten jälleen kerran iso kiitos ku ootte mukana kattelemas ja kirjottelemas ja kehuista myös kaikille iso kiitos (h)

Setä tykkää joo, kun tulee annettuu aina iteki se palaute niin hyvässä ku pahassa niin ei tuota mitää ongelmaa antaa sitä positiivista palautettakaa sillo ku sen aika on.

Itse jouluha ei merkannu mulle tänä vuonna yhtään mitään. AIkasemmi ollaa vietetty joulu yhdes vaik erottu 3 vuotta sitten mutta tänä vuonna meni asiat niin ristiin et parempi ettei enää saman joulupöydä ääreen menty eikä mennä kyllä jatkossakaan.
Mun piti mennä eka kaveri luo Suonenjoelle yhden muksuni kanssa viettään joulua ja jäti sit sunnuntaille järkeilyt kyydeistä ja huomasi sit et en saa järjestyy mitenkää 40 kilsa päähä kyyditystä ku frendit oli töissä siihe aikaa ja matkahuollon bussi ei tuona päivänä vieny. Jos oisi arkena ton järkeilly ni oisi voinu mennä päivää aikasemmi tms Joten yksin kotona jouluaatto ja en ruvennu ostelee ees mitää joulusafkoikaa vaan päätin tosiaa et striimataa ja otetaa vähä simaa. Muksuille kävin perjantaina hakemas lahjat ja ne kävi eilen kyläs hakemas paketit ja halaamassa ja pari muksuu jäi siihe pelaileen salatut elämät peliä ja sit isompi muksu kerto et hän meinas tuoda sulle lautase jouluruokaa mut äiti kielsi =D> :lol: Ei sillä et mitää olisin tarvinnut mut kyl jos osat olis toistepäin et muksut asuis mun luona ja joku niistä ottaa lautase kätee ja sanoo et vie äitille jouluruokaa ku äiti on yksin kotona ni en mä ikinä sanois et ei saa viedä. Sehä on muksulta kauniisti ajateltu ja sillehä siitä parempi mieli tulee. Mut kukin tyylillään, varois vaan et helvetti ei jäädy sitten kun aika jättää.

Uuden vuoden aikaan on yleensä eurosaiteilla vuoden parhaimmat käteispelit ni sen sijaan et menis kaverille ryyppään houkuttas vähä jäädä himaa pelaan ja painaa uudenvuoden striimillä. Sit korkki onki kiinni helmikuun ekaan päivään asti jolloin on paikallises tipattoman tappajaiset ja Petri Nygård esiintymäs ja sit on heti perää toinen päivä vuoden hienoin kaveritapahtuma ja urheilutapahtuma eli Superbowl ilta. Joka Superbowl ollaan jo useemman vuoden kokoonnuttu kaverille pelaan pokeria ja ottaan häppää samal ku jenkkifutiksen suurtapahtuma menos ja tuleva SB ei oo poikkeus. Pari kaveria jotka ei pelaa tulee kokeiks joten hieno ilta on taattu.

Garat näköjää palautu illaksi joten taidan olla pari tuntia täs nyt hereillä ja fiilistellä hienoa joulupäivän aamua ja sit ottaa vie muutama tunti unta ja käydä tekemäs alkuillan kevyt kävelylenkki ja sitten grindeille.

Ei muutaku kaunista joulupäivän aamua lukijoille ja gl peleihin niille ketkä tänää pelailee

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 25 Joulu 2019, 11:52

Pokerman82 kirjoitti:
25 Joulu 2019, 11:33

sit isompi muksu kerto et hän meinas tuoda sulle lautase jouluruokaa mut äiti kielsi =D> :lol:
Ja sanot mua käärmeeks :tup:
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Joulu 2019, 12:03

sharkie kirjoitti:
25 Joulu 2019, 11:52
Pokerman82 kirjoitti:
25 Joulu 2019, 11:33

sit isompi muksu kerto et hän meinas tuoda sulle lautase jouluruokaa mut äiti kielsi =D> :lol:
Ja sanot mua käärmeeks :tup:
:-D Joo et sä kyl tolle siinä lajis pärjää :-D

ardentti

Viesti Kirjoittaja ardentti » 25 Joulu 2019, 14:20

Hyvät joulut! Ja nyt oot tosi mies...ota lapset ensi vuonna itsellesi

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 26 Joulu 2019, 03:54

DAY359/365
Tänää turnausehtoo vedettiin tommonen 7h25min. 18 omahaturnausta ja yks teksu. Teksu oli tietysti olybeti beat the pro turnaus jossa mentii viidenneks asti. Loppu tuli blindien välises ku sb avas 25k stäkil ku blindit tais olla 1200 tai 1400 ja mulla bbs A3s ja shovesin sen sitte kylkeen ja AJ vastas ja out.

Omahaturnauksista saldo oli kolme kolmossijaa ja yks itm sekä tämä pytty nro 57
Kuva

Tos tuli kyl paris finaalis spewattuu ittensä kolmanneks joten ei ny ihan täydellistä arvosanaa voi taas omille suorituksilleen antaa. Ipokeril mm avaan sb QQxx bb maksaa ja on cl jollai 100k erol muhu, kolmas on sit muutama 100k pienempi. Flop Q82 värinvedol, lyön 100k 120k posaa vihu maksaa turn 3 ja pöytää väri, mul yks värikortti. Chekkaan ja vihu lyö 100k ni rereissaan sen allin kalleväri vastas ja ulkona oltiin.

Mutta tänää binit 274,69 ja palautukset 623,15= +348,46

Kiva plussa siis ja vie kisaa lukemien kaunistelua niin mikäs siinä ihan mukava keskiviikko.

Pari muksuuki tuli yöks tänää vanhin ja nuorin tyttö joten iha hieno päivä kaikin puolin.

Huomenna kai sit jatketaa turnauksilla.gl gg gn

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 27 Joulu 2019, 18:51

360/365
EIlen 7h25min turnaussessio josta puolet endgamena sitriimattiin. Oli hauska ku pistin striimi päälle ni oli tullu jo trophyhunt freerollista 3 pojoo ja oli 11 turnausta menos hyvis ja otettiiki siinä ipokerilta pytty pois kuleksimasta.

Sit joku striimis sano et täälhä runataa hyvin ja menin sit sanoon et joo tänää kyl on runattuki hyvin. Mistake, BIG mistake. Ikinä, EN IKINÄ ENÄÄ KOSKAAN mee sanoon et oon runanu hyvin kesken session. Oli 33bountyhunteris 1/7 finaalipöytäbuble ja jouduin tekeen isoon pottii riveril kipi ja olin kuiteki 3/7 ku sb limppaa mä chekkaan flop 962 se lyö mä kylkeen. Mulla 99xx. Se maksaa, turn 6 lyön se maksaa, river 8 se chekkaa mä potitan sen allin. Sielt tulee maksu ja tuuletan jo (oli muute varmaan kohtuu hauska katsojille) ja sieltä kääntyy kädestä 66 quadsit #-o ](*,)
Siitä sit shortiks ja pihalle seuraavaa kätee. Tää ny oli melkonen troppi ku pytystä saa sen 800 ja itel aina nois iso prosentti ku isol stäkil finuu meen.

Toine biitti kävi sit 33fastis ku 13 jälel ja leivotaa blindien välises QT2fd floppiin merkit sisälle ja vihulla KJ9x värinvedol mutta mulla on AQT9 nuttivärinvedol joten suoraoutit vaan käy vihulle jotka sielt toki tulee CL potti tämäki. Tos vajaa 500 potti kans voittajalle joten olis ollu kiva jatkaa mut ei se aina.

Sit siin oli kyl mones muuski ton kuolemattoman lauseen jälkeen et sai repii hiuksia päästä. Joten mahkut oli vaik mihi mut eilen tollai ja ei siinä mitää.

Parit pyttykuvat kuiteki ja plussaa ni eihä se ny huonosti sillai menny.

Trophy numero 58 ja sen lobby
Kuva
Kuva

Trophy numero 59
Kuva

Semmonen päivä se ja tosiaan sivut oli taas alhaalla joten siksi vasta nyt päivitys eilisistä peleistä.

Näin faces sellase mainoksen sellasest nettikirjastosta kuin Storytell. Siin on 14päivä ilmanen kokeilu ku sen tilaa,sit jatkuu 16,9 kuukausmaksul. Otti tosi googleplay tilauksesta silti käsittelymaksu 5,9 vaik ilmanen kokeiluvaihe menos. Tos saa siis kaiken materiaali luettavaks E-kirjana tai kuunneltavaks äänikirjana joten mun mielest aika hyvä systeemi. Itteeni kiinnostaa elämäkerrat ja otinki heti kuunteluun Mika "immu" Ilmeisen Immu kirjan. Se lukee omal äänellää sen ja ku pelien päätteeks tulee aina katottuu töllöö ja toi ei vissii oikein olis hyväks nukkumaanmenoa aatellen ni toi kyl hyvä korvaaja et kuuntelee äänikirjaa. Toi kyseinen kirja 7h kuunneltuna ja 2h uppos heittämäl aamuyöstä. Hyvää settiä.

Tänää vie vähä mietinnän allla minkämoise setin vedä ku tuli herättyy vähä liian aikasi ja mentyy vähä liian myöhää nukkuu. Sen tiiän et mestarin striimiä tuijottellaa tänää ainaki. Gl peleihi

Edit. Ainii se tulos meinas unohtua. 20kpl turnauksia binit 289,72 palautukset 578,34=+ 288,62 ja spinnareista +5€ niin +293,62 torstain tulos vihreetä.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 28 Joulu 2019, 15:50

DAY 361/365
Vähiin käy vuoden päivät. Perjantain spelit pelattiin turnauksien parissa vaikka juuri enneku aloti ni oli törkee väsy ja oikeesti halusi vaan käydä nukkumaan mut seurauksena olis ollu et oisi sit heränny aamuyöllä joten päätin pinnistellä ja alottaa vaan pelit ja laitoin kahvia kiehumaan ja vedi dvitskut naamariin. Vuosi sitten tää olis ollu todella typerä liike mutta tän projektin myötä ku tänä vuonna ollaan pelattu ties missä mielentiloissa ja olotiloissa niin oma niinsanottu B peli ei oo enää niin karmeeta ja on kehittyny selvästi.

Vedettii siis 19turnauksen setti joka poiki ipokerilta kaks vikaa rahasijaa kahdeksas ja kymmenes, eulta rahasija, partyltä rahajija ja sitten seuraavat kakkosijat. Ihmehomonelosis eli fantastic four turnauksessa kolme jäljellä ja avaan JJxx napilta ja bb vihu joka pelannu kans ihan ok agroo maksaa. Flop K44 chek chek, turn 6 chek chek, river J. Vihu potittaa 31k, rereissaan 90k joka on vielä ihan fine varsinki mun imagol. Sieltä saadaa vie maksua tripseiltä ja pienemmilt täyskäsiltä. Mut vihu painaaki poti tuoho ja meen sit ottaan maksun. Tää maksu olis torstain ja keskiviikon pelimoodis jääny tekemättä mut nyt väsyneenä ei kyenny kippiin koska liian hätänen maksu enkä jääny miettiin, 10sekkaa ois miettiny ni kippi ois löytyny. Kalleja aika vähä ranges pitäs olla paitsi rainbow sellaset joten ne ja guadsit ainut mitkä tulee toho yli. Pillei tos spotis ei käytännön ikinä. Joten paska maksu ja quadsit sielt kääntyy. Noh ei ollu vie ohi turnaus, jäin shortiks mut tuplaan ja sit grindaan itteni takas pelii ja tiputan kolmosena olevan ja päästään huppiin mun 370k vs vihun 540k.

Aika pian saadaa merkit keskelle, siltä potin avaus multa 6558ds maksu, flop 967fd chek chek turn K chekreissaan sisää ja maksan loput ja sieltä kääntyy nuttisuora ja vedän kuollutta 2nutsuoral ja pytty ansaitusti vihulle.

Sit winamaxi omaha beachis oltiin hupis mulla 1m vihulla 900k. SIe kans saatii merkit aika nopeesti keskelle. Avaan 33xxds vihu defendaa. Flop 3AQr lyön maksu,turn 8 joka aukasee mulle vie värinvedon. Lyönti vihu kylkeen, mä merkit keskelle ja sieltä kääntyy QQxx ja pelastavaa värikorttia tai kolmosta ei tule ja tällä kertaa on tyytyminen kakkosijaan.

Ton lisäks otin 20min käteistä josta ei tullu kyl yhtää mitää ja sieltä +1,45.

19kpl turnauksia siis total peliaika 6h08min binit 306,23 ja palautukset 493,26=+187,03 joten päivä total +188,48

Tuntipalkoille siis päästii joten otetaan hyvillä mielin vastaan.

Ens vuoden ohjelma on jo itellä selvillä millä rytmityksel mennään mut yks mikä aiheuttaa päänvaivaa on missä suhtees vedän käteistä ja turnauksia. Haluisi pystyy pelaa pari tuntia päiväs käkkyy turneide lisäks mut se ei oikein toimi yöllä pitkän turneesession jälkeen. Joten sit jää vaihtoehdoks pelaa iltapäiväl pari tuntia tyyliin kolmesta viiteen ja sit pari tunni tauko enne turneide alkua tai sit et pyhittää viikosta käkyille omat päivät.

Yöllä taas olis parhaimmat pelit et sinänsä taas niide puolest ois hyvä pystyy jatkaa turneide päälle. Ongelma ei niinkää oo se et yöllä olis niin väsyny välttämättä vaan se et käy vaan niin kierroksilla turnauseti jälkeen. Tähä vois kyl auttaa et ku saa turneet päätökseen 02-03 aikaa et ottas jonku meditaatio hetken/hengitysharjotuksen mil nollais aivot ja rauhottas ittensä. Toi ois kuiteki aika tärkeet et toi iltapäiväl ku herää et sillo sais tehtyy kaikkee muuta mikä ei liity pokerii.

SIt hieman futiksesta. Manun peli on kyl aika erikoista. Muut top 6 suurjoukkueet ketkä kohdattu täl kaudel eli Chelsea,Arsenal,Liverpool,Tottenham ja City oli kaikki vastaantulijoita keskinäisis peleis. Voitettii Chelsea Tottis ja City pystyyn ja Arsenal ja Liverpool pelit oli täysi meidä hallussa kunnes lahjotettii tasurit. Mutta ku sie on vie 12 muuta joukkuetta joille ei pitäisi hävitä ja niide kans oltu ihan kusessa. Onko kyse sit asenteesta vai valmennuksesta? Kyl toi jostaki joka tapaukses kertoo.
Nyt oli hyvävireistä Newcastlee vastaa alun haparoinni jälkeen kunno maali-ilottelut mutta toistaseks täl kaudel parin pelin putkeen voittaminen on ollu ongelma joten mielenkiinnol katson illan peli josta pitäs 3 pojoo napata kerran kerrasta et miten käy.

En oo vie päättäny mitä tänää pelaillaan ku haluun ton matsin kattoo. SIe on myös striimi tänää Baballa kasin mais alkaa vissiin kanavalla https://www.twitch.tv/bababooey75 Joten menkäähä opetteleen teksuturneide saloja sinne. Liityn iteki katselijoide joukkoon kun manun peli ohi.

Pidemmittä puheitta gl launtain speleihi

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Joulu 2019, 02:44

DAY 362/365
6,5h setti tänään ja aika häröö pelii tänää, mm yks huppi turpaa vihua vs joka oos pitäny viedä kerran kerrasta ku en olis hätäilly. Ei ny onneks ollu mikää iso eikä edes trophy.
Mut 33 bountyhunteri eteni finaalii ja siellä oli alkuun 2,5megaa merkkei mut tuplasi kaks vihua ja tipuin 1,8megaa mut olin silti CL. Sit oli 5left tilantees ku ihan ministäkki menee sisää 60dolsu boyntyl ja kala vierestä maksaa ja mä eristän. Se maksaa edellee flop J82 mul ihan paskaa kakkonen kii, lyön se maksaa turn A, no tää on pakko lyödä ku vihul just kaikee J/8x ranges vahvana suoranvedoil, se maksaa ja river 5 ja meil vaan toi 2 ja liian iso riski et se riittäs ni painan päätyyy ja sieltä insta maksu vittu AJxx rainbow roskalla #-o :-D Oh well sain siltä ne merkit parissa eräs takasi eka valuttamal ja sit allin eeltäpäin ja tiputi sen.

Pääsen huppi tasatilantees 2,7megaa molemmil. Pari jakoo myöhemmi sil 3megaa mul 2,4megaa ku avaan 100k napilta A98x se ottaa ja flop 574 värinvedolla, chekkaan peräs turn 6 ja pöytää tulee toinen värinveto, se lyö 140k mä rereissaan 640kho ja se maksaa, river blanco 3 ja 1,6megaa mul ja potitan 1,4megaa ja se tulee loput vie yli 2nutsuoral. Ei muutaku kiitos pytystä, sille jäi 300k jotka meni paris seuraavas jaos ja nätin kokone pytty himaan.

Trophy nro 60 8-)
Kuva
Kuva

Ja manuki otti 3 pojoo ja eiköhä ne tulokset niit muita suurseuroja vastaan syksy kaudel kerro et ollaan viety niitä.
LOlpoolki oli ekan puoliajan iha purjees mut tokal puoliajal passivoitii ja lahjotettii tasuri.
SIe lyö Mason Greenwood taas jälleen manun akatemian kasvatti itteensä myös läpi, rasse joka kans akatemian oma kasvatti jo 12 maalia täl kaudel tehny joka sen oma henkkoht ennätys. Kyl paljon positiivistaki löytyy.

23kpl turneita tosiaan tänää ja pari rahasijaa ja yks kakkosija ja toi pönikkä. Binit 344,43 ja palautukset 1183,56=+839,13 Purppuraa saatana :boxing: 8-)

Mut joo hieno päivä kaikinpuolin, nyt kanansiivet uunii ja kattelen nikkipe ja baba striimii samaan aikaan lol

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 29 Joulu 2019, 17:48

Vuosiraportti

Tammikuu
Vuosi alkoi intoa täynnä pelaa joka päivä projektilla. Vaikka joiltain kanssapelaajilta tuli vähättelyä että ei mitää hyötyä et mieluummin pelaa paljon hyväl levolla sen sijaan että vähän joka päivä. Ymmärsin kyllä pointin mutta he ei ymmärtänyt minua ja se alkuun vitutti. Kun ei ole ollut 7 vuoteen mitään itsekuria oikein minkään asian suhteen oli minusta tärkeetä asia opetella ja tämä projekti sopi siihen paremmin kuin hyvin. Kun joutuu pelaamaan vaik kuinka vituttais tai väsyttäis/ olisi krapulaa tai särkisi johonkin niin lopputulos on se että kasvat henkisesti pelaajana ja se B-C peli kehittyy. Olettaen että yrität parhaasi etkä anna itsellesi tekosyytä tiltata.
Halusin mennä pitkästä aikaa pokeri edellä ja todistaa itselleni et mä osaan ja samalla ehkä näyttää vähä muillekin että 2019 on vie iha hyvät pelit ja jos on osaava pelaaja ja itskeuria sieltä pienistäki peleistä on vie mahdollista tehdä kohtuullista tuloa.
Tammikuuhu lähdettii kuitenki kovien paineiden alla koska rollia ei ollut kuin 315euroa ja vuokranmaksu oli kuukauden päässä ja niin, syödäkin täytyi. Alettii pelaa plo10 ja sieltä saatiinki 22biniä plussaa ja plo25 varovasti ja sieltä plus 12,5biniä ja abi 14€ turnauksi voitiin alkaa pelaa pienellä volalla ja saatii sieltäkin plussaa 670 oiroa 175kappaleeseen sekä 13 kpl steikkiturneita joissa abi noin 100 euroa ja sieltä saatii itelle oma osuus 900 euroa. Kuukausi iis +1968euroa ja tammikuu lähti hyvin käyntii vaikka paineet olivat kovat.

Helmikuu

Tammikuun lopussa kävin poistattamas takahampaan ns viisaudenhampaan. Poistokuoppa tulehtui ja säryt olivat helvetilliset parin päivän ajan: Vaati uude käynni ja poistokuopan kevyt arpikudos poistettiin jotta kuoppa saatiin putsattua ja lääkeaineet sisään. Toimenpide ei kestäny ku muutaman sekunnin mutta ne olivat elämäni kivuliammat sekunnit, kyyneleet valui pitkin poskia. Tän jälkeen kivut ei kuitenkaa lakannut, ne eivät olleet enää yhtä helvetilliset mutta next 2 viikkoo antibioottikuurin ajan sattui silti vitusti. Joten helmikuun ekat kaks viikkoa ei ollut kovin kiva pelata varsinki ku sain vie flunssan siihe samaan aikaan päälle.Turnauksia ei pelattukaan tässä kuussa kuin 38kpl 21,5h ja ne jäi 113, euroo tappiolle. Käteistä pelattiin 31h ja sieltä otettiin +331,5euroa plo10 ja +49euroa plo25 jaolla 28h plo10 ja muutama tunti plo25. Liveteksusta tuli sitten tonni joten kuukausi jäi 1219,06 plussalle pelituntien ollessa 74h 43 min. Rollit kuiteki koki ison kolauksen koska olin kuun alun hammasäryis ja exä kans tulleis vitutuksis painanu betseihi 4 numeroisen summan.

Maaliskuu

Helmikuus alkoi myös blokkikeskustelut ja tämä uhka toi myös omanlaista painetta. Enää ei otettu tavotteeks vegasia vaan rollit kuntoon että pääsee lähtee tarvittaessa ulkomaille pelaileen ja asumaan.
Maaliskuus pelattiin 48,5h turnauksia 166kpl abi ollessa vähä yli 10 ja voitettiin profittia 1123 euroa. Käteistä jouduttii pelaa kuiteki kuun alkuun plo4 tasolta koska rollit oli betsien takia huonois, plo4 jäi plus 231euroa 20h20min ja plo25 pelattii 38h ja hävittiin -364 euroa ja 12 tyunnis shotti plo50 hävittiin 668euroa. Mutta plo10 pelattiin 82h ja sieltä otettii mukavat +1045,36 joten maaliskuu jäi +1654,52 euroa ylhäälle.

Huhtikuu/Toukokuu

Tämä kuukausi oli ihan täyttä paskaa. Plo10 pelattii 83h ja sieltä hyvät +838euroo eli 100binii ylhäälle. Mut sit shotti plo25 joho rollit ei riittäny ja peli paskaa siitä johtuen 27h sillä tasolla ja -766euroo. Turnauksia ei pelattu kuin 45kpl ja profit 446 euroo ja total huhtikuun pelit oli +536,42euroo pelitunnit 110h joka olikin vuoden paskin kuukausi ja ei se mikää ihme ollut. Meil oli kovat väännö exän kans eikä mun luona käyny kahteen kuukautee ku yks mukuloista säännöllisesti. Samaan aikaan oli myös kovat väännöt foorumil politiikasta ja vaalien tulos vitutti huolella.
Exä kans alko tosiaan helmikuus jo välit tulehtuu. Mä luulin et meillä oli kaikki hyvi, siis lapsilla ja sillä. Kunnes alko asioita tuleen pikkuhiljaa selville, osalla muksuist oli vaikeuksia koulus käyttäytymise kans ja koulun kans ylipäätään. Mua oli pidetty pimennossa ja muksuja kielletty kertoon mulle että missä mennään jotta ei tarvitsisi kuulla mun "mussutusta". Se vitutti, raivostuin. Samalla tiesi ja kuulin et mua oli haukuttu koko ajan lapsille millo mistäki. Kun mä yriti puuttua asioihi ensin pari kertaa hyvällä ja se ei toiminut ni sit vittu palo pinna ja annoin palautteen suoraan tyyliini ilman kaunisteluja. Se johti toki siihen että sitte ei puhuttu hetkeen enää mistään. Koska asun yksin ja olin ajatusteni kans himas yksin tunsin itteni tosi yksinäiseksi kun en saanut pahaa oloani ja vitutustani purettua. Masennuin ja pelaaminen tuntui pakkopullalta ja siksi volat oli huhti sekä toukokuussa ihan paskat ja tulos sitä myöten myös.

Ja ihan ku siinä ei olisi ollut vielä kaikki saan puhelun huhtikuun lopussa että kaverilleni oli tapahtunut tragedia. Sitä kaveria ei enää ole. Tunsin hänet 7 vuotta ja tehtiin pari pokerireissua yhdessä ja viimesen vuoden ajan oltiin jatkuvasti yhteydessä puhelimen ääressä monesti tuntikausia. Tunsin hänestä monesti puhuessamme että ollaan parissa asiassa sielunveljiä. Molemmat ollaan tyyliltää suorapuheisia ja vaikka pidän itseäni selkärankaisena kaverina hän oli muhu vielä potenssiin 10. Mul on paljon erilaisia kavereita eri piireistä ja oon monen kans tosi läheinen. Mutta mul oli vaan yks tällänen kaveri kenen kans pystyttii puhuu tietynlaiset asiat niide vaatimal suoruudel ja kovuudel säälimättä ketään. Mul on näitä keskuteluja kova ikävä koska hän ymmärti mua. Mua vitutti ja tulin surulliseks ja masennuin entistä enemmä ja pyörin itsesäälissä. Joten ei se ihme et nää kaks kuukautta oli vuoden rankimmat. Toukokuus pelattii turnauksia vain 52kpl profiti ollessa 793eurooa ja risat. ja toukokuu kaikki pelit yhteensä oli vain +961,75 euroa pelituntien ollessa säälittävät 76h41min.

Kun nyt katson jälkikäteen en tiedä millä vitul oikeesti oon saanu pelattua edes ton vertaa huhti ja toukokuun aikana. Olin myös aika provoaltis keväällä ja en varmasti ollut helppo ihminen itsekään sen enempää tää foorumilla kuin real life:kin. Kyllä siinä sai yks sun toinenki kuulla kavereistaki mun kiukutteluja. Mutta koska ovat rakkaitani ni toki ymmärsivät ja eivät olleet moksiskaan kun pyysin anteeksi. Toki yks pokerifrendi nyt ei ymmärtänyt :)
Tuntui myös että kävin sotia monella tantereella, tämä sota exän kans oli toki pakko käydä koska rakastan lapsiani ja välitän niistä ja olin tässä asiassa 100 prosenttisen oikeessa. Lapsilla pitää olla rajoja ja vanhempien tehtävä on huolehtia niistä. Jos rajoja ei ole homma kaatuu. Ja niin se kaatukin. Yhdellä muksuista oli paha olla ja hän joutui toukokuussa lasten psykiatriselle muutamaksi viikoksi. Kun ajoimme exä kans kerran sinne palaveriin otimme autossa huolella yhteen. Mä en kestäny enää yhtään tekosyytä ja mulla napsahti. Annoin tulla kaiken paskan mitä olin joutunu kevään aikana nielemään ja annoin takasi ja huusin kurkku suorana. Exä huuti takaisin. Eihä siitä mitää tullu. Palaveri jälkeen oltii hiljaa pari päivää ja sit mentiin käymään kattomas lasta ja matkan aikana juteltii rauhallisesti. Tämä ajoittui toukokuun loppuun. Tämän ajomatkan aikana sovittiin monta asiaa ja sanoin moneen kertaan että kerro mitä itse haluat ja tule aina sanomaan jos jotain tarvitset. Niin kaun homma toimii ku mulle ei valehdella eikä asioita pimitetä. Lupasi myös lopettaa mun haukkumisen lasten aikana. Tästä päästäänki kesä ja heinäkuuhun....

Kesäkuu ja Heinäkuu

Kesäkuussa pelattii vuoden ensimmäinen kuukausi jossa turnaukset näytti pääosaa volyymiltaan. 297kpkl turnauksia abi 15 ja profittia 1707,62 euroa. Nyt oli rollia pelata plo25 niin että tappiosessiot ei tuntunu missää ja silloin pelikin kulki. PLO25 +853,93 euroa 66h. Yhtenä päivänä kaveri laittaa viesti et tuu tänne plo200 pelaan et tää on yks uus suomibaisti, siis uus nick ei ollu kaveril kunno otantaa muutaku tää kyseinen yösessio. No tuun sinne kyniin "valasta". Lähden häntä koipien välis meneen ku hävisin 516 euroo koska olin scarymoney. Myöhemmi syksyllä paljastu et kyseinen "valas" oli henkuli :D :D vittu että repesin. Sanoin kaverille et oot viissataa velkaa lol
Kesäkuun pelit siis total 143h25min ja profit 1834,08 euroa. Tää oli hyvä tulos koska kesäkuun pelasin viel aika paskasti.
Jostain syystä kesäkuun puolivälis olin allapäin yhtenä päivänä ja ainaku oon allapäin teen jotai tyhmää,tällä kertaa hävisi kilon slotteihi.

Muuten olin yhtä hymyä. Olin saanut exän kans yhteiset pelisäännöt sovittua ja muksuilla oli kesäloma ja vietimme paljon yhdessä aikaa. Käytiin uimassa paljon, syömässä ja keilaamassa. Lisäksi kävin pojan kans pari kertaa SJK pelis seinäjoel kahdestaan ja välini poikaani parantui aivan älyttömästi ja sain hänet jalkapalloharrastuksen pariin. Hän olikin koko kesäloman mun luona yötä joka yö. Kuten oli myös vanhin tyttö sekä keskimmäinen aina välillä.

Ei ollut sattumaa et heinäkuusta tuli tuloksellisesti vuoden toiseksi paras kuukausi ja pelillisesti ehkä paras. plo25 pelasin 59h +704 ja turnauksia 364kpl ja profittia 3565 kun abi oli edelleen sama noin 15-16 euroa. Heinäkuun pelit total 177h +4734,44

Elokuu

Kun elokuu alkoi tunsin itteni semionnelliseksi. Olin ylpee itsestäni. Olin taistellut niistä asioista mitkä oli tärkeitä(eli lapset) vaikka se ei ollut helppoa. Olin myös ylpee siitä et vietin paljon aikaa kesällä heidän kanssaan ja ajattelin että vitsi ku homma jatkuis näin ku koulut alkaa. Et vaik ollaa erottu ni voidaa hoitaa molemmat omat tonttimme ja tehdä yhteistyötä lasten eteen ilman kaunoja ja riitoja. Olin tehny melkoise efforti muksuje eteen, koutsasi niit koko kesä koulun tärkeydestä sekä kuinka siel käyttäydytää. Myös sanoin exälle et oli asia mikä tahansa ni ei tartte jännittää kertoa,mä en syytä sua. Mut siitä mä syytän jos jätät kertomatta. Pelisäännöt oli hyvin selvät. No sit ne vitun koulut alko. Ei menny ku viikko ni oli lintsattu koulusta ja exä oli vie sallinu sen ja velehteli mulle asiasta niin soitin opettajalle joka sano että ei ollu tyttö koulussa. Se siitä työstä ja yhteistyöstä. Koko vitu pakka taas kaatu ja mä menin painaa hirveis lämmöis plo25 ja kuoppasi 35binii kahtee päivään. Plo25 pelattiinki 39h tässä kuussa ja jäätii tappiolle 459euroa. Kuiteki turnaukset kulki ja spinnarit ja turnauksia pelattiin 382kpl profiti ollessa 2994 euroo ja koko kuun pelit yhteensä 145h +3000,04

Ihan jees kuukausi mut mua alko taas vituttaa lapsiin liittyvät asiat. Pystyin vie homman handlaan etten alkanu peiton alla makaan. Alotin sen sijaan striimaan ekat kokeilut elokuus ja huomasi et vittu täähä on mun juttu. Ihan sikasiistii versus perus grindaaminen yksin himas kalsarit jalas. Nyt sai grindaa kalsarit jalas muiden edes ja jutella niille. Ja palaute oli positiivista ja jengi diggas. Mahtava fiilis.

Syyskuu/lokakuu/marraskuu/joulukuu

Pokerisivut Jarkko teki aivan mahtavan duuni ja sai lanseerattua trophyhunt 2.0 skaban. Aatteli et vittu tän mä hoidan. Kisa alkaa kuitenki flunssan kourissa mut yritän olla välittämättä. Syyskuus käteinen jäiki muutamaan tuntiin niinkuin koko loppuvuoden kuukausien ajan. Turnauksia pelattii ennätykselliset 618kpl syyskuussa ja kuun tulos kaikki pelit yhteensä 158h ja +7656,7€ Tässä laskettuna osakilpailuvoitosta saatu maltapaketin myyminen tuhannella eurolla.

Syyskuussa oli myös kuun lopus 5päivän manchesterireissu ja se oli hienoa että oli mutta jäi mietityttään et ois voinu olla domppakuu ilman sitä.

Koska se pakka kaatu ja mua vitutti aivan törkeesti se et miten toinen voi toimia noin vaan sen takii et on katkera mulle. Mua suretti iha vitusti mut sanoin etten haluu olla enää missää tekemisissä exä kanssa, tee lasten kans niiku tykkäät ja painu vittuun. Muksuille ovi on auki ja niide kans hoidan hommat niiku kuuluu mut hyväksyin asian et ei mulla ole sanansijaa miten arki niillä menee koska arjen ne on kotona ja sie mennää sit niil säännöil mitkä siel onkaan. Ja joo koti sie on, ruokaa ja vaatetta mut ei rajoja eikä kuria. Syksy pimeetki alko ja mua masenti ja vitutti koko tilanne. Tunsin itteni helveti yksinäiseksi ja loukkaantuneeksi et miksi asiat pitää vetää vituiks ku helpompaa olis hoitaa asiat hyvin. Mut sitä kai se sit on ku toinen haluu viel 3 vuotta eron jälkeenki yrittää toista satuttaa koska on vihaa täynnä.

Loka ja marraskuu oli itelle tosi vaikeita, kevät oli pahempi mut ei syksykään helppoa ollut. Mä olin vaan henkisesti valmis,niinsanotusti kypsä. Alko kaikki tapahtumat kuormittaa liikaa. Pelit meniki miten meni. Lokakuu 404kpl turneita 124h14min ja profittia 1914,5euroa. Pelini ei ollut hyvää. Marraskuu oli vie pahempi, olin tosi paskana ja sain pelattua vain 96h35min ja profittia 1212,69 euroa.

Lokakuus oli kuiteki kiva lontoon nflreissu ja marraskuussa aloin käymään vähän enemmän kaverin baaris ja se teki hyvää.
Aloinkin hyväksymään tilanteeni et tää on nyt nää asiat niiku on ja yleinen fiilikseni on parantunut. Striimasin ahkeraan joulukuussa, nautiskelin myös elämästä ja tässä kuussa ei nyt sit iha hirveesti enää pelailtu vaikka joka päivä toki vähäsen.

Laitan vuosituloksen tarkan uudenvuodenaattona mutta joulukuu on myös plussakuukaus ja tämän on allekirjoittaneen ennätys et NOLLA tappiokuukautta ja vuosi on 2019. Tästä olen ylpeä. Ennen joulukuuta profitti on 26k ja risat ja laitan tosiaan tiistaina sit joulukuun vie tähä mukaan.

Fiilis on nyt todella hyvä, kaikkien vaikeuksien jälkeen ja pelin panostasoon nähden oon tulokseen tyytyväinen. Lähtökohdat myös tulevaan vuoteen paljon paremmat kuin kuluneesee vuotee. Nyt ei tarvitse rakennella ekaa 5 kuukautta rollei et pääsee pelaan haluamaansa volaa turnauksia vaan voi alottaa kovaa jo heti tammikuussa.
Ens vuonna yritän handlaa myös vastoinkäymiset hiukan paremmin ja mul onki jo ideoita miten näitä toteuttaa

Trophy huntista tulos myös ylivoimainen voitto vaikka annoin siimaa parina vika kuukautena aika paljon.
Innolla odotan muiden voittajien tapaamista, kiitos hyvästä kisasta kaikille kisaajille.

Kiitos myös vuodesta kaikille lukijoille ja foorumisteille ja striimejäni seuranneille. Tän vuoden positiivisimpia juttuja kyl oli toi striimaamisen aloittaminen. AIon sitä jatkaa ensi vuonnakin ja uskon että blogikin saa ensi vuonna jatkoa. Mut niistä sit ens viikolla myöhemmin.Tän vuoden turnaukset on nyt paketissa ja tänää ja huomenna kuiteki vie pelataan spinnareita ja käkkyä ja tiistaina vedetää sit päiväsessio ja sit on vuosi pulkassa.

Itseasias tänää vedetään tunnin spinnarisessio ja laitetaan se striimaten alotetaan kuudelta tutulla kanavalla https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”