365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.01.2019 14:26

sharkie kirjoitti:Lol oli väärät riidit. Hunttasin eilen pokerihuoneen pl25 R. Giggsiä kun luulin äijäks (d)

Lol mikä vitun giggs, kyl se rolle on edelleen kuningas ja heron sydäntä lähinnä.
Ja unibetil niin paska palautussysteemi et siel ei viitti kyl pelaa muuta ku turneita.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.01.2019 2:20

Tää viesti on Mika Paasoselle aka sharkielle tällä sivustolla. Mä pidin ihan tarkotuksel pään kii ku kommentoit mun peliä omas blogis.Aattelin vuoden lopus lähettää kiitos kirjeen imagon kohotuksesta.
Vaikka selität tos et vaatii äärrimmäist taitoo pelaa mun tyylil ni samaan lauseesee selität et arvon paskoil alkuvaihees turneeta et saan ison stäkin jolla myllyttää. No vittu jos näin asia on ni ei muuta ku kaikki kokeilee sopii mulle.

Joo lähetin sulle käsihistorioit paristkymmenest turneest.Tiesin et ne ei sua auta hevonvittuukaa ku et viittiny nähdä vaivaa et kattosit et pelaan alusta loppuun jonku turneen mitä myös sulle ehdotin mut sun egos yllätten ei kestäny sitä.

Oon aikoinaan opetellu pelaan teksuturneit reilaamal sua softan kautta ja keskustelemal käsistä,tein tätä about kaks vuotta joka viikko ja opin pelaan teksu turneita.

Tän jälkeen 2009 ku loppu duunit aloin pelaan semiammatikseni niin että liitonrahat tuli 1,5vuotta.Samas ajas opettelin pelaan omahaa käteisenä jossa olin ihan vitun paska mutta omahaturneissa taas opettelin ihan oman tyylini. Murskasi 2010-2012 entractioni omahaturneet ja hyvin pitkälti myös teksuturneet. Menin 2012 emoppii tokaan liveturnaukseeni ja grindasin pytyn. Tän jälkeen aloin aikalail juhlimaan ja himas oli paha olla ku oltiin muijan kans niin erilaisii vaik muksui oli kuus kappaletta. Mul oli hirvee olla himas ni hain lohtua baarist.En toki sieltä sitä löytäny.Mut dokasin 2013 ja 2014 myös eikä pokeri ollu pääasias.2015-2106 runasi oikeesti kaikkeen pelimäärää nähden iha vitusti alle eeveen.100binii alle eveen joka vuosi 2014 2015 ja 2016 200bin alle eeveen hemi mukaa. 2016 kaks eri saittia lähetti 20 euroa hyvityksenä kolluusiosta mua vastaan.Paljon lohdutti. Olin koko tän ajan poikki ja mul oli oikeesti kaks vitun hyvää ystävää jotka jelppas mua vuosina 2014-2016.Mä en heidä nimiään mainitse mut molemmat tietää kenestä puhun.2017 tein jo sivuhommia ja olin pelaamatta yli puolivuotta.Tän tekstin loppuun lukekaa mistä kiitän paasosta.

Källäsi sut kahdesti periaattees,pyysit lyömään joskus en muista vuotta et ojalan toni voittaa eptn eniten rahastuksii, löin betsi sun puolest. Voitot tuli aikanaa viis kiloo ni mä olin peliongelmaisena joka toki mun oma syy ni pelasin ne rahat slotteihi. Lupasin sulle et maksan takasi. Mul ei ollu mitää rollei ja maksoin ton velan pelaamal plo20 koko vitun vuoden mikä oli ihan oikein mulle.Mut maksoin lopulta ton velan.
Tää tais olla joskus 2009-2010 aikana.En muista tarkkaan.

Toinen källäys oli 2013.Annoit steikkirolli turnauksii ja runatti päin vittua 600 teksuturneet ja aattelin et pelaan käkkyy loppurollil et saatas nousut.En ajatellu täs yhtään itseeni vaan meitä yhdessä.Et uskonu mua ku homma meni vituiks. Enkä siitäkää sua syytä.Sanoin et jään ton 2k velaks ja maksan ton joskus ku pystyn.No siin meni pitkän aikaa ja maksoin sen viime vuoden alus.Olit ilmeisesti haukkunu mut ainaki muijalles ja varmaan monelle muulleki ennen tota maksuu.Ja siihenki olit oikeutettu no problem.

Mut se mikä meidän ero on et mä voin vittu myöntää julkisesti et oon mokannu eikä tarvii supista kaikkien ämmien takana.Myöskin olen maksanu joka vitun pennin takasi minkä mokannu.

Ja voin sanoo et sä esität tääl et sä oot boikki yms et oot joku vitun pokerin suurlähettiläs ja hyväntekijä ni sä et vittu tiedä päivääkää siitä mitä on oikeesti olla boikki ja ei tietoo seuraavan päivän ruuista kuten esim mulla on uran aikana monta kertaa.Ja tää ei oo mikää ylpeyden aihe mutta mä olen ollut monta kertaa tilantees et ens viikol ei oo ruokaa ja grindannu joka kerta ne ruuat pöytää.

Pokerinpelaajan rolli on sen omaisuus ja sulla on ollu koko ajan yli 300k talo(mikä toki sun omaa ansiota propsit siitä) mikä muuttaa käteiseks. Ni joka kerta ku sä julistat ittes poikkimenneeks blogis ni sä samalla tavallaan dissaat niitä ketkä oikeesti on varattomia.

Pistä se muijas välil töihi ni ei tarvii yksin kantaa talouspaineita.Mä kannoin 14vuotta kuuden lapsen kans.Mut älä sä vitun pelle tuu koskaan vähättelee mua tääl julkisesti.

Mä en oo yhtä hyvä ku Henri Koivisto käteises enkä myöskään yhtä hyvä ku foorumin lepistö1. Mut mä voin oppia asioita molemmilta jos joskus heiltä oppia saan.

Mutta sanon myös et ei oo toista pokerman82 ompputurneis ja moni vois oppia myös multa asian tai kaks halutessaan eikä kitisemäl blogissaaan.

Se on ihan jokasesta ittestään kiinni haluuko oppia asioita paremmiltaan vai kitistä blogeissaan yms. Mä oon esim vitun huono oppiin jotain hem juttui yms mut mä pelaanki luomuna kuten viime vuonna ku tein käytännön 4-5 kuukaude peleil 32kilo tuloksen ja perustan pelini vihun lukemisee.

Jokasel meil on omat tyylit. Henkulil on omansa hän on varmasti maailman paras hyödyntään apuohjelmia.Mulle tää tyyli ei esim sovi sitten yhtään.Mun mielest turneis mä pystyn hyödyntään omaa tyyliäni parhaiten enkä tarvii siihen hemia.Käteises en pärjää henkulille varmaan netis koskaan enkä monelle muullekkaan.Mut ompputurneis mä uskon et mä pärjään oli kuka tahansa vastas.Pitääkö se paikkansa ni se jää nähtäväks mut täs uskomukses mä painan meneen. Ei sit kiinnosta vittuakaa kuka mua haukkuu netis tms.

Mä kiitän paasosta siitä et 2017 syksyl se alotti freeroll projekti ja sano mulle et jos hän pystyy ni mikset sinäki.No otin täst vaarin ja täs nyt ollaa.

Mä avaudun nyt siks et mua loukkaa tollaset et mä oon boikki yms vaik todellisuus on ihan vitun muuta ja siks et mua haukutaa tää paistiks yms.Se on ihan fine sinänsä, se on sun mielipitees.Mut älä liioittele ja jauha paskaa et avaan 3339 käsiä yms.Jokainen meistä toki pelaa paskasti välil ja tää on osa mental gamee.pelaan varmasti paskasti myös tänäkin vuonna monesti.

Mä tiedän mitä on pelaa boikkinaisena ja se on ihan mun omaa syytä.Esim viime vuonna hävisin vedonlyöntiin 25k ja tähä vuotee lähdin 305 euron rollil ja aion kestää kaiken paineen mitä mun elämää kuuluu. Mut en silti syytä muita omasta paskuudestani ja heitä dissaa tääl.Vaan yritän oppia niiltä ketkä menestyy.

Mä teen parhaani ja myönnän virheeni ja puhun asiat suoraan ja seison sanojeni takana ja jos sä tykkäät sellasesta ni tää blogi on sillo sulle.

Ei mulla oikeesti muuta.Huomen jatketaa
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.01.2019 3:12

En tiedä mikä känni avautuminen tää nyt oli mut mielestäni mä kehuin sua blogissani,jotain missasit tai halusit taas ymmärtää perinteisesti väärin. Se tms 9333 oli ekoja käsiä ekas hh mitä katoin ja totesin vaan ettei näistä kyl taida olla mulle apuja. Mielestäni sä opit teksuturneet kyllä murskaan aikoinaan kattomalla mun turnauksia ja kerroin samal käteni ja mitä ajattelin mut ihan sama mitä ajattelet. Omppuu sua on koutsannut ihan muut kaverit. Asia virheitä oli vähän siellä sun täällä ja oon ne sulle selittänyt mutta kuten oon sanonut että jos et halua ymmärtää niin oma häpeäs. Siltikin oot tosi kova veturi ja arvostan sua pelaajana (varmasti murskaat plo mtt ihan pystyyn kun pistät vaan volaa) vaikka ei ihmisinä tultu toimeen.

edit->nyt kun luin ton uudestaan niin taishan tuo tuolla lukea :-D
Viimeksi muokannut sharkie päivämäärä 11.01.2019 7:08, muokattu yhteensä 1 kerran
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.01.2019 5:32

sharkie kirjoitti: Mielestäni sä opit teksuturneet kyllä murskaan aikoinaan kattomalla mun turnauksia ja kerroin samal käteni ja mitä ajattelin mut ihan sama mitä ajattelet. Omppuu sua on koutsannut ihan muut kaverit. Asia virheitä oli vähän siellä sun täällä ja oon ne sulle selittänyt mutta kuten oon sanonut että jos et halua ymmärtää niin oma häpeäs.

Niinhän mä tossa yllä olevas viestis sanon mitä tulee noihin teksuturneisiin.Omppukäteistä joo on koutsannu ei turneita. Joo mun kans on varmasti vaikee tulla ihmisenä toimeen jos mä oon kuunnellu sun ongelmias monta vuotta ja sitte ku avaudun omistani ni vastaus on tyyliin et oon huono faija yms.Tää kyl sovittii livenä mut en tiedä mikä tarve oli tälle blogi avautumisellles mun pelityylistäni.Joskus kannattaa mennä sinne peilin eteen ku miettii et mikähä mahtaa olla vikana jos ei yhtä-äkkii tuukaan toimeen sellasen kans joka on kattonu sua aina ylöspäin käytännös koko uransa ajan.Ja olin joo pienes sieväs mut kyl kaikki osaa lukee et vaikka kehuit ni annoit ymmärtää juuri ton mitä puhuin.

Edit.Ja tää sun viime kertanen"ei tulla ihmisenä toimeen" whatsap esto tuli siitä ku kommentoin et kohtuu paisti muuvi antaa tehdä sähkötyöt yli 300k taloon kaveril jolla ei oo lupia.

Onhan se vaikee tulla toimeen ku ei kestä kritiikkiä omista hölmöilyistään. Mut ei oo mun asiani jokanen vetää noiki asiat tyylillään.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.01.2019 6:24

Tälläsen draaman takia mä just bloggasin sut kaikista yhteydenotto muodoista ja nyt se on siirtynyt näemmä tänne. Väitellään ja provosoidaan ( nää ementä jutut esim vaik oon selittänyt monta kertaa miks mennään näin nyt->emäntä tienais hoitomaksujen jälkeen 200e enemmän töissä ja meikä tekis 100x enemmän kotona joka pois peleistä) ja provosoidutaan. Kuten viime riidan jälkeen jo oli puhe niin et ymmärrä usein mitä koitan sanoa mut ymmärrät ne paremmin kasvotusten kun keskustellaan. Kirjoitusmuodossa tulee väärinymmärryksiä ja provosoitumista ja loppupeleissä toista loukataan. Ja mä oon kans kaikkee muuta kuin helppo ihminen kun vittuillaan.

Joo niin sovittiin ja viel pussasit salaa kun Pake ei nähnyt :)

Väännän viel rautalangasta sen idean siinä blogipostauksessa kun ei kerta mennyt perille.

Sun strateginen osaaminen ei ole samaa luokkaa imo kuin näillä parhailla plo vetureilla sanotaan nyt esim vaik. Jnandez.
Kun sun plo mtt turnee alkaa se muistuttaa enemmän käteispeliä deepstackkia kun ei ole icm painetta. Sanotaan et jos sua paremmat tekis turnee alus vaik small ball pelil +5-10bb ni sä teet niihin verrattuna vaik 0 tai -3( luvut on täysin hatusta heitettyjä mut tajuut idean). Toki sä murskaat alut myös näis 5 taalan turneis verrattuna muihin.

Mut se sun ylivertainen kyky jonka takia halusin sulta oppia käsihistorioiden muodossa on se iso stackin peli kun muodossa. Toki mua nyt vähän vitutti kun laitoit vaan ne hh heti peleistä sen jälkeen kun suljit juhatapion ja pääsit peiton alta pois (ymmärtäähän se pienen vitsin ymmärtäähän [-o< ) ja kuten itekkin sanoit pelasit niis paskasti. Sul on mun maili ni voit laittaa sinne niitä jatkossakin wink wink jos tikis ja ne rangekartat epäselvyydet mitä oli niis mitä sait vaihdos samoin ni voin suomentaa ne vaik jossain twitchin alus jos epäselvää.

Ni se sun ison stackin paine peli on siis parasta mitä oon ikinä kuunaan kenelläkään plo mtt ompus nähnyt. Joku moorman tai siljander texu puolel samanlaisia inhokkeja kenen kans pelannut. Sitä haluisin siis omaan peliin mut oon aika varma ettei toi oo taito mitä strategisesti ees opettaa tai oppii hh. Epäilen et se on vaan lahja mikä tullut syntyessä kun laitetaan muut nieleen.

Sun alkustackin peli ei oo samal tasol strategisen taidon takia ja just ton alun varianssihakuisuuden takia sä oot nopee iso stack tai busto ja voit regii uuden turneen. Sit se kerta kun sä nouset alus ja oot 2x vs muut pinol. Ni sä osaat käyttää sitä isoa stackkiä ihan saatanan hyvin muita pelotellen hyväksi. Toi on taito jota ei monel oo eikä sitä voi opettaa. Sä käytännös säästät ja pelaat useimmiten minuutteja kun oot iso stack ja purjehdit voittoon ja isoon plussapv koska rahat top3. Mä esim pelaa tota kitkuttavaa small ball monta tuntii ja pääsen eka koittaa rahasijaa ja sit lädderöin payjump. Ja voitto usein monen coinflip takana. Sä voitat niitä mun tuplauksen arvosia merkkipinoja muutamalla reissulla per kierros vaaratta tippua.

Siks sanoin et kun opettelet jotain matrixii niin kannattaako opetella siihen samaan muottiin kun muut on? Sit sun pitäis olla alun smallball peli strategisesti paremmin kuin muut et pääset ennen itm isoks stackiks ja opetella laskee jotain icm spottei oikein. Antaa imo muiden miettii nuita kun sul special talentti jota kannattaa vaalii ja opiskelun sijaan keskittyy siihen volaan ja printtaamiseen. Toki opiskelemalla oppii mitä ne muut ajattelee ja sitä voi koittaa exploittaa mut ei mee siihen samaan muottiin mis muut on.

Mulle jäi itelle se kuva kommenteista et muut kyl tajus ne kehuina mut sä et. Ehkä nyt itekkin tajuut kun väänsin rautalangasta.

hh odotellessa,still love u nigga! (h)
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.01.2019 6:43

Pokerman82 kirjoitti:
sharkie kirjoitti:

Edit.Ja tää sun viime kertanen"ei tulla ihmisenä toimeen" whatsap esto tuli siitä ku kommentoin et kohtuu paisti muuvi antaa tehdä sähkötyöt yli 300k taloon kaveril jolla ei oo lupia.

Onx tää talo ja poreallas sulle joku alemmuuden tunne juttu kun se tulee aina esiin? Ostat sen sit niillä wsop voitoilla,tää on ollut jo vuosia myynnis

Mitä sähkötyöhön tulee niin se ei ollut talo vaan autotalli ja sen uuden väliseinän toiselle puolelle jäi pistoke kun toiselle puolelle tartti sähkön. Työmies veti sit valmiin jatkotroikan toisen puolen pistokkeeseen ja seinän sisällä johtaan sen jatktroikan ja kotelon toiselle puolelle uuteen seinään ni sai työtilaan pistokkeen. Ei toi asennus nyt tutkintoa vaadi kun jatkotroikka laitetaan pistokkeeseen. Se seinään koteloitu jatkojohto sit autotallista ylikuormittu kun siihen tuli tietokone sähköpöytä kylmäkaappi tulostin nettimokkula tai sen ne on kestänyt mut ei enää lämpöpatterii kun sen siihen samaan tyhmänä menin lyömään.

Esto tuli siitä kun maltan reissun jälkeen joka yö kuten tää nyt meni sun kans viestitellessä nhl jne. Kun ei hyödytä mitään ja vois tehdä muutakin. Sanoit et laitan nyt sut tauolle kun en vaan nyt pysty tähän joka yö kun pitäs tehdä jotain muuta kuin velois ja boikki. Liikaa turhaa paskanpuhumista. Tai sanoin ainakin et johtuu musta ei susta.
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.01.2019 6:59

sharkie kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:
sharkie kirjoitti:

Onx tää talo ja poreallas sulle joku alemmuuden tunne juttu kun se tulee aina esiin? Ostat sen sit niillä wsop voitoilla,tää on ollut jo vuosia myynnis

Ei vaan siitä et sä ite väität blogissas olevas aina boikki, joo likvidit varat voi olla mut kuten sanoin pokerinpelaajan omaisuus on myös hänen rollinsa.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.01.2019 7:06

sharkie kirjoitti:Mitä sähkötyöhön tulee niin se ei ollut talo vaan autotalli ja sen uuden väliseinän toiselle puolelle jäi pistoke kun toiselle puolelle tartti sähkön. Työmies veti sit valmiin jatkotroikan toisen puolen pistokkeeseen ja seinän sisällä johtaan sen jatktroikan ja kotelon toiselle puolelle uuteen seinään ni sai työtilaan pistokkeen. Ei toi asennus nyt tutkintoa vaadi kun jatkotroikka laitetaan pistokkeeseen. Se seinään koteloitu jatkojohto sit autotallista ylikuormittu kun siihen tuli tietokone sähköpöytä kylmäkaappi tulostin nettimokkula tai sen ne on kestänyt mut ei enää lämpöpatterii kun sen siihen samaan tyhmänä menin lyömään.

Esto tuli siitä kun maltan reissun jälkeen joka yö kuten tää nyt meni sun kans viestitellessä nhl jne. Kun ei hyödytä mitään ja vois tehdä muutakin. Sanoit et laitan nyt sut tauolle kun en vaan nyt pysty tähän joka yö kun pitäs tehdä jotain muuta kuin velois ja boikki. Liikaa turhaa paskanpuhumista. Tai sanoin ainakin et johtuu musta ei susta.

Joo se on parempi pitääki ne estot et kuten aiemmi viimevuonna sanoin ni sun kans on tosi vaikee kirjotella mitää ku kirjotat jonkun asian ja kerrot siitä asiasta kymmenesosan ja annat ymmärtää muuta ku miten asiat todellisuudessa on ja sitte ku sitä ruvetaa kommentoimaan ni käytät sitä tietoa minkä jätit tahallee kertomatta kommentoijaa vastaan. Kuten esim täs sähkötyö asias mis annoit selvästi ymmärtää et kaveri oli tehny sähkötyöt päin vittua ilman lupia. Nyt tuli vasta tietoon nämä asiat. Aika hankalaa kommunikoida tälläsen kans joten parempi ku heität sen kännykkäs kokonaan hevonvittuu ja juttelet ihmisten kans kasvotusten.

Ja mitä tulee noihi betsiviesteihi ni yritin itte olla kevääl etten koske koko paskaan mut sä et sitä esim kunnoittanu yhtää vaan laitoit koko ajan jotain vetoviestejä joten sanotaako tästä pata kattillaa soimaa.Ja samaa mieltä tää on turhaa ajanhukkaa mutta kun itse aloit blogissas provosoivaan sävyyn kirjoittaa ni ei pidä ihmetellä et joku voi siitä provosoitua.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 08.01.2019 7:30

No jos mä kysyn työmieheltä et tarviiko tähän kutsuu sähkömies ja se sanoo että tehnyt että tehnyt näitä ennenkin ja sit pistoke menee ni en mä nyt ala sille sun mieliks yöllä soittaa erikseen et menikö tää nyt kuin piti. Selvis vasta jälkeenpäin kun en mä noista mitään tajuu,otin vaan tyytyväisenä uuden pelitilan vastaan niinkuin tilasin.

Edelleenkin vain kehuin sua blogis etkä vieläkään tajuu. Sä aina haluat ettii kaikesta mun kirjoittamisesta jonkun kaksoismerkityksen ja viet asian sen kautta johonkin suuntaan mikä ei ole totta ja sit myöhemmin kk tai vuosien päästä kerrot sen edelleen sun omana johdannaisena totena.

Eikä sun tartte yrittää nostaa mua joskus enkeliks tai entiseks idoliks ja ampuu sieltä sit alas. Jos kirjoitan et esto johtuu musta eikä susta. Ni se voi oikeesti johtuu siitä et oon ylilihava paska jolla ei oo pokermanin taitoo vaan aasin runit ja joka pv paskoo verta ja istuu grindaa ennenkuin taivas tulee niskaan ja on paha olla. Edelleenkään tää maailma ei pyöri sun navan ympärillä ja kaikki oo joillain liitoksissa suhun.

Yritän käydä taas nukkuun et jaksan illal pelaa. En kommentoi enempää. Voit tulla mun omaan twitchiin to juttelee jos viel jotain sydämmellä.
sharkie

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.01.2019 7:39

sharkie kirjoitti:Tälläsen draaman takia mä just bloggasin sut kaikista yhteydenotto muodoista ja nyt se on siirtynyt näemmä tänne. Väitellään ja provosoidaan ( nää ementä jutut esim vaik oon selittänyt monta kertaa miks mennään näin nyt->emäntä tienais hoitomaksujen jälkeen 200e enemmän töissä ja meikä tekis 100x enemmän kotona joka pois peleistä) ja provosoidutaan. Kuten viime riidan jälkeen jo oli puhe niin et ymmärrä usein mitä koitan sanoa mut ymmärrät ne paremmin kasvotusten kun keskustellaan. Kirjoitusmuodossa tulee väärinymmärryksiä ja provosoitumista ja loppupeleissä toista loukataan. Ja mä oon kans kaikkee muuta kuin helppo ihminen kun vittuillaan.

Joo niin sovittiin ja viel pussasit salaa kun Pake ei nähnyt :)

Väännän viel rautalangasta sen idean siinä blogipostauksessa kun ei kerta mennyt perille.

Sun strateginen osaaminen ei ole samaa luokkaa imo kuin näillä parhailla plo vetureilla sanotaan nyt esim vaik. Jnandez.
Kun sun plo mtt turnee alkaa se muistuttaa enemmän käteispeliä deepstackkia kun ei ole icm painetta. Sanotaan et jos sua paremmat tekis turnee alus vaik small ball pelil +5-10bb ni sä teet niihin verrattuna vaik 0 tai -3( luvut on täysin hatusta heitettyjä mut tajuut idean). Toki sä murskaat alut myös näis 5 taalan turneis verrattuna muihin.

Mut se sun ylivertainen kyky jonka takia halusin sulta oppia käsihistorioiden muodossa on se iso stackin peli kun muodossa. Toki mua nyt vähän vitutti kun laitoit vaan ne hh heti peleistä sen jälkeen kun suljit juhatapion ja pääsit peiton alta pois (ymmärtäähän se pienen vitsin ymmärtäähän [-o< ) ja kuten itekkin sanoit pelasit niis paskasti. Sul on mun maili ni voit laittaa sinne niitä jatkossakin wink wink jos tikis ja ne rangekartat epäselvyydet mitä oli niis mitä sait vaihdos samoin ni voin suomentaa ne vaik jossain twitchin alus jos epäselvää.

Ni se sun ison stackin paine peli on siis parasta mitä oon ikinä kuunaan kenelläkään plo mtt ompus nähnyt. Joku moorman tai siljander texu puolel samanlaisia inhokkeja kenen kans pelannut. Sitä haluisin siis omaan peliin mut oon aika varma ettei toi oo taito mitä strategisesti ees opettaa tai oppii hh. Epäilen et se on vaan lahja mikä tullut syntyessä kun laitetaan muut nieleen.

Sun alkustackin peli ei oo samal tasol strategisen taidon takia ja just ton alun varianssihakuisuuden takia sä oot nopee iso stack tai busto ja voit regii uuden turneen. Sit se kerta kun sä nouset alus ja oot 2x vs muut pinol. Ni sä osaat käyttää sitä isoa stackkiä ihan saatanan hyvin muita pelotellen hyväksi. Toi on taito jota ei monel oo eikä sitä voi opettaa. Sä käytännös säästät ja pelaat useimmiten minuutteja kun oot iso stack ja purjehdit voittoon ja isoon plussapv koska rahat top3. Mä esim pelaa tota kitkuttavaa small ball monta tuntii ja pääsen eka koittaa rahasijaa ja sit lädderöin payjump. Ja voitto usein monen coinflip takana. Sä voitat niitä mun tuplauksen arvosia merkkipinoja muutamalla reissulla per kierros vaaratta tippua.

Siks sanoin et kun opettelet jotain matrixii niin kannattaako opetella siihen samaan muottiin kun muut on? Sit sun pitäis olla alun smallball peli strategisesti paremmin kuin muut et pääset ennen itm isoks stackiks ja opetella laskee jotain icm spottei oikein. Antaa imo muiden miettii nuita kun sul special talentti jota kannattaa vaalii ja opiskelun sijaan keskittyy siihen volaan ja printtaamiseen. Toki opiskelemalla oppii mitä ne muut ajattelee ja sitä voi koittaa exploittaa mut ei mee siihen samaan muottiin mis muut on.

Mulle jäi itelle se kuva kommenteista et muut kyl tajus ne kehuina mut sä et. Ehkä nyt itekkin tajuut kun väänsin rautalangasta.

hh odotellessa,still love u nigga! (h)

Joo no ehkä jäi toi pointti huomaamatta ku kirjotit semi provosoivasti.Kiitos tarkennuksesta.

Sen verran tosta alkuvaiheen pelaamisesta (sillo ku on se hyvä päivä) ni teen preflop deep ns virheitä käsillä mitä muut ei tekis, mut siiheki on syy ku monet noista jotka 3-4bettaa ni niide ranget on aika ovb syvilläkin stäkeillä.Ni mä korreloin sen virheen postflop siis tossa kohtaa,niitä saa pakkaan boardeihi mihi niide ranget ei osu ja mun löysälasserange taas osuu, siis syvillä stäkeil.Tai näin ainaki kuvittelen :-D
Välil sit ku ne pakkaan lyömiset ei mee läpi ni meil on eguityä ja joudutaa ottaa postflop se arpa mitä ei välttis haluta ottaa alkuvaihees turnausta mut ollaan jo vähä pakotettu ottaan se.

Ja tosiaan nois ompputurneis kukaan ei oo balanssis rangejensa kanssa eikä kyllä tarvitsekaan olla johtuen turneiden kalasesta poolista.Mutta tää avaa juuri hyvälle pelaajalle sen exploittaamisen mahikse alkuvaihees postflop jota iteki pyrin hyödyntään joten en oo ihan samaa mieltä tosta mun eeveestä myöskään deepstäk.Mut ei oo tähän ny mitää dataa heittää ni en ala tästä vänkäämään sen enempää ku pelaan luomuna.Voit olla oikeessakin,yritin vaan laittaa mun näkökulman asiasta.

Matrixii mitä tulee ni yritin käyttää sitä käteisee en todellakaa turnauksiin. Luin eka Henkulin postauksen ja ostin matrixi.Huomasin heti mikrotasolle mistä Henkuli puhu et on paljon +eeveempi pelata joitan käsiä kuten isot parit ja ax suittarit mitkä matrix kippais.Joten tää matrixi käyttö jäi aikalailla tän kuun osalta mul minimii ja huomasin ettei se ollu kesken pelien kovinkaan käytännöllinen jos pelas useempaa pöytää.Sitä ny on kuunloppuu mul jälel ni kyl mä sitä toho jonku verran yritän plärää mut en mä ny ihan vaikuttunu viel siitä et toi ois joku pelien tappaja.

Huomaatko miten erilainen keskustelu nyt käytiin ku kirjoitit asiallisesti asias vaikka yritätki nyt naamioida ton nii etten tajunnu pointtia,kyl mä pointin sieltä tajusi mut siel on paljo sellasia jotka ei tajua ja kommenteistaki sai sen kuvan et arvon preflop turnee elämästä paskoilla.

Jos oisit kirjoittanut näin alusta asti niin keskustelu olis ollut tämän viestin kaltainen.Joten ihan itte nyt aiheutit draamas.

Ja kiitos kehuista, oon aina arvostanu sun palautetta oli se sit negaa tai positiivista jos se vaan on asiallisee sävyy kirjoitettu.Mä provosoidun helposti tiedät sen kyllä.Ja osaan myös olla vittumainen.

Ja mitä tulee niihi teksurangeihi,olit oikees sielt löyty selitykset ja ollu iso apu. Saat jatkoski multa ne HH jos haluat kunhan ny saan noi turneet aluille.Sovitut asiat pitää. Voin yrittää kahlaa sen marraskuun 215 dollari minkä pytytin jossain vaihees täl viikkoo ja sendaan sen.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.01.2019 7:41

sharkie kirjoitti:Edelleenkään tää maailma ei pyöri sun navan ympärillä ja kaikki oo joillain liitoksissa suhun.

Yritän käydä taas nukkuun et jaksan illal pelaa. En kommentoi enempää. Voit tulla mun omaan twitchiin to juttelee jos viel jotain sydämmellä.

Tän asian ku tajuaisit itsekin joskus ni pärjäisit hyvin ihmisten kans.Edellises postaukses kerron mistä tämä draama lähti.Ei se lähtenyt minusta vaan sinun kirjoitustyylistä.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Detru » 08.01.2019 9:50

Blogin nimi pitäis vaihtaa: 365 days of Sharkie and Pokerman82-chat 8-[
Detru

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kaptah » 08.01.2019 12:38

En ole ikinä jaksanut ymmärtää suomalaista mentaliteettia, jossa maailman pahin juttu on se, että joku puhuu sinusta paskaa. Mitä sitten? Ketä kiinnostaa?
Kaptah

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.01.2019 13:10

Pokerman82 kirjoitti:
sharkie kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:

Ei vaan siitä et sä ite väität blogissas olevas aina boikki, joo likvidit varat voi olla mut kuten sanoin pokerinpelaajan omaisuus on myös hänen rollinsa.

Tää ns pitää paikkansa mut tää oli kyl niin tyhmä yksinkertastus multa.Toi on ollu varmasti melkonen helvetti toi asuntoloukku ku ton kokoluokan kämpälle ostajaa ei löydy iha sormia napsauttamalla ja varsinki ku oot koko ajan yrittäny sitä myydä.Tää oli tältä pohjalta typerä yksinkertastus multa.

Mut eiköhä jätetä tää läskit ja rumat poppariviihde tähä postauksee ja jatketaan tylsillä pokeriraportoinnilla illan pelien jälkeen. Gl mikalle kans peleihi ja torstaina varmasti nautin ja katton ku murskaat twitchissä,pelionnea (h)
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.01.2019 23:48

Noniin karma rankasi meitä eilisestä juopottelusta ja meinas vetää meidät -160 monttuu mut lopulta kuiteski jäätiin vaan -34€ plo+5bin ja plo25 -3,5bin.2tuntii pelatii.

Huomenna vois sitte kokeilla jo turnausmallia jos vaan tuntuu silt et jaksaa keskittyy kunnol ettei perseile niiku sunnuntaina.
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit