LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Sven Poletka
Bannattu
Bannattu

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Sven Poletka » 19 Helmi 2020, 21:27

Pokerman82 kirjoitti:
19 Helmi 2020, 20:32
Sehä vaatis et oisit mies ja huutelisit näitä vittuilujas omalla nimelläs ni epäilen suuresti :lol: . Mut gl sulle ja kyllä mä nousen sinne ja iha vie tän vuode puolel ja mä en siihe mitää vitun rakebakkeja tarvii.

Edit, et ollu tuo vihu tuossa ja silti tulit päätäs aukoo. Kova jätkä.
Hienosti oot lunastanut paikkas, kun jutut on samaa tasoa kuin Pingulla parinkymmenen siiderin jälkeen.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 19 Helmi 2020, 21:34

Sven Poletka kirjoitti:
19 Helmi 2020, 21:27
Pokerman82 kirjoitti:
19 Helmi 2020, 20:32
Sehä vaatis et oisit mies ja huutelisit näitä vittuilujas omalla nimelläs ni epäilen suuresti :lol: . Mut gl sulle ja kyllä mä nousen sinne ja iha vie tän vuode puolel ja mä en siihe mitää vitun rakebakkeja tarvii.

Edit, et ollu tuo vihu tuossa ja silti tulit päätäs aukoo. Kova jätkä.
Hienosti oot lunastanut paikkas, kun jutut on samaa tasoa kuin Pingulla parinkymmenen siiderin jälkeen.
Sittehä pingulla oli hyvät jutut \:D/

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 19 Helmi 2020, 21:35

Noniin pojat, heads-up battle pystyyn nyt sitten. Minibattle, 2000 kättä plo50 ja voitosta Pokerman In 500e vs. Vihun 1000e.gogo. Vai menikö kurat housuun?

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 19 Helmi 2020, 22:36

Sven Poletka kirjoitti:
19 Helmi 2020, 21:27
Hienosti näin lunastit paikkasi katsomon puolelle kuukauden ajaksi. Kontribuutiosi tälle foorumille on alusta lähtien ollut muitten blogeihin lähinnä päänaukomista ja provoamista verhottuna kuitenkin tarpeeksi ystävälliseen sävyyn, ettei viestejäsi olla moderoitu sen kummemmin. Siitäkin huolimatta, että sait tästä toiminnasta varoituksen jo Ravustajan blogissa aikoinaan.

[-X
Discord: Detru #0001
Twitch: detruTV

NovelleHonor

Viesti Kirjoittaja NovelleHonor » 20 Helmi 2020, 12:30

RobertKnepper kirjoitti:
19 Helmi 2020, 21:35
Noniin pojat, heads-up battle pystyyn nyt sitten. Minibattle, 2000 kättä plo50 ja voitosta Pokerman In 500e vs. Vihun 1000e.gogo. Vai menikö kurat housuun?
Voin pelaa plo50 10k hands mun 2k vs pm82 1k sidebettinä.
Pistäkää kolehti pystyyn.

futsal4ever

Viesti Kirjoittaja futsal4ever » 20 Helmi 2020, 12:47

NovelleHonor kirjoitti:
20 Helmi 2020, 12:30
Pyydä mielummin pokermanilta anteeks ilkeyttäs. Ootko jotenki niin erityinen ihminen, että pokermanin kannattais nyt lopettaa leipäpelinsä ja battlee sua vastaa ku oot tullu provoon vittuileen :clap:

samiansio

Viesti Kirjoittaja samiansio » 20 Helmi 2020, 12:50

NovelleHonor kirjoitti:
RobertKnepper kirjoitti:
Tää ois mielenkiintonen. Striimattuna vielä niin PS varmaan laittas siivun pottiin. Toki niin, että myös poukkermanille jää aidosti omaa panosta peliin, eikä pelkkä freeroll. Tulis varmasti tunteita ja tuoksuja striimikansalle.

HEADSUP4ROLLSSS niinku vanhaan hyvään aikaan!!

samiansio

Viesti Kirjoittaja samiansio » 20 Helmi 2020, 12:57

futsal4ever kirjoitti:
20 Helmi 2020, 12:47
NovelleHonor kirjoitti:
Pyydä mielummin pokermanilta anteeks ilkeyttäs. Ootko jotenki niin erityinen ihminen, että pokermanin kannattais nyt lopettaa leipäpelinsä ja battlee sua vastaa ku oot tullu provoon vittuileen :clap:
Ja tätä mä en tajua. Ei kai tossa niin kovin ilkeä kukaan ole ollut. Tajuan mä sen, että pokerisivut suosii oman alustansa blogittajia, muutenhan ne loppuisi. Ja sitä varten modet täällä on. Mutta jos Herot (Karhupingviiniä etupäässä tarkotan) soittaa suuta ja muille vittuilee, ni kai vähän voi antaa takasinkin. Ei jaksa pelkkää rinkirunkkausta. Käsittämättöt bannit sai se Sven. Siis jos oikein ymmärsin bannin eikä kommentteja ole poistettu välistä. Pakkoko sitä on oma elämänsä jakaa ilman filttereitä nettiin, jos ei sitten niitä saa kommentoida. Toki täysin asiattomat ja pelkät alatyyliset trollit on hyvä siivota. Tästä ei mun mielestä ollut kysymys.

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 20 Helmi 2020, 13:28

Niin, Detru nyt on vähän liian herkkähipiäinen banniensa kanssa...

Ihan älyttömiä vittuiluja en mäkään halua täällä lukea, mutta tietty vastakkainasettelu tuo vain oman mausteensa näihin pokerihöpinöihin, katsokaa vaikka mitkä blogit on luetuimpia...ja onhan siellä Sharkien ja Pokermanin keskinäistäkin vääntöä ollut ajoittain, ihan pikkurumaakin...nythän veljet alkaa jopa hempeilemään keskenään, joka ei välttämättä tiedä hyvää sivuston dynamiikalle :-D

Mutta kyllähän Pokermanikin on omalta osaltaan välillä provosoiva ja ylimielinenkin, ja hyvä niin. Ja jos jo blogin otsikossakin lukee että Eurooppaan ollaan menossa pokerin kanssa, täytyyhän silloin kestää kaikenlaista mölinää nobodyilta. Ja senhän Tero toki yleensä tyylikkäästi tekeekin, kyllä poika osaa puolensa pitää :)

futsal4ever

Viesti Kirjoittaja futsal4ever » 20 Helmi 2020, 13:54

Kaikille draamaa ja vääntöö kaipaaville:

https://www.demi.fi

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 20 Helmi 2020, 13:57

Futsalille, jos paha maailma alkaa ahdistamaan:

https://www.tampere.fi/sosiaali-ja-terv ... iseen.html

futsal4ever

Viesti Kirjoittaja futsal4ever » 20 Helmi 2020, 14:04

Ei, kyl meitsi lähtee vetää salitreenin ja sit grindeille. Hyvää loppupäivää muillekki, live laugh love :hooray:

NovelleHonor

Viesti Kirjoittaja NovelleHonor » 20 Helmi 2020, 14:09

samiansio kirjoitti:
20 Helmi 2020, 12:50

HEADSUP4ROLLSSS niinku vanhaan hyvään aikaan!!

:beer2:

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 20 Helmi 2020, 14:17

Laitetaan nyt vielä striimimiittaajille tiedoksi, että tuolloin 16.7.-18.7. on Tampereella Tammerfestit, joten hotellit täyttyy aika pian. Tuosta kolmeksi päiväksi ohjelmaa, jonka kruunaa teidän meeting :-D

Torstai 16.7.: Apulanta, Kaija Koo, Elastinen, Ellinoora, Chisu
Perjantai 17.7.: Antti Tuisku, JVG, SANNI, Eppu Normaali, Vesala, Jukka Poika & Band
Lauantai 18.7.: Tehosekoitin, Lauri Tähkä, Popeda, Teflon Brothers, J. Karjalainen, Tuure Kilpeläinen ja Kaihon Karavaani

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Helmi 2020, 14:59

NovelleHonor kirjoitti:
RobertKnepper kirjoitti:
Tuut huutelee 6max käteinen sekä turnee preflop rangeista ja haastat headsuppii? En nyt nää yhtälöä tässä. Jos haluut pelaa mua vs ni istut samoihi turneisii/käteispöytiin mut veikkaan että oot jo istunut. Mulla ei ole mitää todisteltavaa sulle eikä kenellekkää hupokeris koska en kyseistä pelimuotoa pelaa. Joten jos sinä ja iso paino sanalla jos (koska toistaseks oot tuntematon nets huutelija) niin kovasti haluat mun kanssa headsuppia pelata niin käännettää asia niin että mäki hyötysi asiasta jotaki. Nykyää on olemassa yhdistettyjä nyrkkeily/shakki otteluja. Koska oot ite haastajana tässä ni saat ite tulla tänne mun hoodeille ni otetaa tos meidä salilla 3 eräne nyrkkeilymatsi nyrkkeilysäännöillä(mä hommaan tarvittavat välineet eli hammasuoja,käsisiteet,hanskat ja päänsuojan ja tuomarin) ja sit sen jälkeen huppi matsi käteises 2k käde verran vaikka. Kehitellää joku pistesysteemi tyyliin jos kestät täyden aja matsis ja erävoitto on 1 piste ja käteises vaikka 1 bini on 0,5 pistettä ja 2k käde sessio. Jos menee niin et jompikumpi tyrmää niin se on vaikka 5 pistettä.Lupaan striimata vie molemmat. Laitan vie donategoalina sun junalippuraha ni ei tee nii tiukkaa sie plo100 mis murskailet.
Tääkää ei todista yhtää mitää kuten ei sun huppihaastaminenkaa liity yhtää mitenkää turnee/6max preflop rangeihi mutta saisinpaha jotain iloa mäki mahdolliselle hävitylle rahalle hupissa. Ilmota jotain kautta mulle kuka oot ja sovitaa syksylle tää batle. Saat puolivuotta treeniaikaa. Ja jos ei olla samois painois ni sehä menee tasan koska mäkää en oo pelannu huppia viimeks ku 2012 ja silloki ison tappiosession verran.

Mut hei eilen oli preflop ranget tikis \:D/ https://clips.twitch.tv/NurturingGiantBeanKreygasm

Ja sit jatketaa paremmilla aiheilla ja annetaa huutelijoiden huudella.

Keskiviikko

Eile päivä käynnisty opiskelusessiolla 2tunnin mittaisella sellaisella. Oli kyl kivaa saada keskustella käsistä ja käydä juttuja läpi ja tästä on tulos viikottainen rutiini. En oo käytännös opiskellu omahaa juuri mitään ikinä joten tosi hyvilläni tästä.
Sit vedettii totutusti päiväkäteisstriimi 1,5h plo50 parissa ja sieltä +61,7 euroa.

Pelisessio jälkeen lounaan kimppuun ja sitten turneiden pariin. Pelasi 17kpl turnauksia ja yks ui maalii
pyttymieeeeeees.PNG
pyttymieeeeeees.PNG (8.46 KiB) Katsottu 1641 kertaa
. Muuten aika tunkki runia oli kaikis paremmis turneis ainoastaa pari itm noide lisäks joten vähä reilu 120 plussaa turtseista.

Ton jälkee yriti vie keskittyy aamuyöstä käteiseee mut aika väsyny olin jo mut 30 min jaksoin ja plus 45,5€ plussaa siitä sessiosta joten koko päivä käteisen ja turneide kans reilu 200 ylhäälle joten otetaan ilomielin vastaan.

Ruokahommelit
Perus aamukahvi blendattuna voi ja mct öljy. Elektrolyyttijauhe sekotettuna veteen ja taas oli virtaa. Lounaaks naudan lehtipihviä ja salaattia kylkeen. Päivälliseks vedeltii tonnikalasalaatti.

Unet jäi tänää 5,5tuntiseks ku heräsi kuselle ja erehdyin soittaan kaverille ja meni tunti puhelimes joten tänää pitää yrittää keilahommie jälkeen powernapit ottaa jotta sais pelattua edes jotenkuten illalla.
Puolikuudelta pitäs mennä keilaileen muksuje kans joten otetaan nyt täs päiväsessio ja lyödää käteisstriimi tulille pariks tuntia. Tervetuloa ja kanavahan oli https://www.twitch.tv/laitoinnielee

ps. Striimiäni seuraaville kiitos taas eilis illasta. Tuli paljo hyvää mieltä positiivisten kommentien ja kehuje kera. Meil on hieno pokeriyhteisö (h)

Edit. Mulle saa vittuilla aina ei oo siitä kii, soitan suuta itsekin. Esim novellehonori kommentit on ihan fine, annan iteki takasi kuten tos klipis . Mut tälläset suorat trollit kuten sven poletka ni niillä ei tee kyllä täällä foorumil mitää tai ainakaa mun blogissa ja se kannattaa niin itse sivuston kun lukijanki muistaa että juuri näide trollaajien takia moni hyvä blogittaja lopettaa ku ei jaksa lukea paskaa päivästä toiseen. Itse en kuulu tähän ryhmää no worries mut sitä mieltä et jos koko ajan on pelkkää päänaukomista ni detru linja on ihan hyvä. Eipä se ny kovin ankaralla kädel oo modannu. Aika vapaasti saa vittuilla ja se on ihan ok kunha pysytää ees jossain rajoissa ja aiheessa.

Tuo sveni linja on ollu koko ajan pelkkää vittuilua eikä mitää muuta ja jos se on jatkunu ravustaja blogista asti ni eiköhä bannit ollu ihan aiheelliset.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”