LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 27 Helmi 2020, 22:16

sharkie kirjoitti:
27 Helmi 2020, 20:00
ei se epäterveellisen elämäntapojen aiheuttamat sydärit jne sairaudet johdu siitä mitä sä söit viime viikolla

kasviksii vaan lisää ja vähemmän höyräriä

ja kostobetsit Kevin Fiala Betsafe 4,0 :drunk:
No en mä ny voi last 35 vuotta perua. Oon imo keskittyy tekeen asioita edes lähestulkoon oikein tai ainaki oikeesee suuntaan. Mut nyt on betsis hyvis ku pidän tänää herkkupäivä ja höyräri on pientä täs setis.

NovelleHonor

Viesti Kirjoittaja NovelleHonor » 27 Helmi 2020, 23:26

Rakeraceissa striimaaminen on myös todella -ev. Kokoajan oltava skarppi ja tauot on maksimoitava hyvin samoin kuin unikin.
Keho ja mieli oltava freshi raceissa. Tai no käytännön mahdotonta koska pakko tuijottaa ruutua kokoajan,
Mutta tauot on käytettävä fiksusti. Ruoka, liikunta, kylmät suihkut jne.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 27 Helmi 2020, 23:37

Oikein tai oikeeseen suuntaan on kaukana varmaan terveellisestä. Sun muutoshan tähtää vaan siihen että pääset nopeesti eroon isosta määrästä ylimäärästä läskii

Jos sä oisit normi urheileva 20v 80kg heepo ja ruokavalio ois siitä seuraavat 45v vaan lihaa ja höyrärii ni kyl niitä ongelmia terveyteen tulis jossain vaiheessa. Ne olis toki mitä oot kerännyt tähän asti.

Isos kuvas sun pitäs muuttaa se ruokavalio monipuoliseks jne kyl sä tiedät itekkin. Toverit neuvoo sua kihtipotilaalle epäedullista ruokaosista ni aika läppä alkaa selittelee sopimuksista kanojen kanssa.

Sul on aivan varmasti myös rasvamaksa ja muutenkin maksa kovalla koetuksella ni ei noi lääkkeetkään oo siihen päälle terveellistä. Kyl kannattaa sitä miettii toltakin kannalta ettei vaan mee helpoimman kautta mistä aita on matalin-> voin tehdä mitä vaan koska jos jotain tulee niin lääkkeet

En mä pahalla, sul on parempi suunta joka helposti fiksattuna vois olla liki täydellistä. Hyvä moti peliin ja hyvä pöhinä striimis jne.
Downarit tulee ja menee. Aina oot noussut kuitenkin. Älä nyt sen takii vedä kaikkii nallekarkkei.

Salaa jinxaat Fialan kuitenkin :P
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

tojip

Viesti Kirjoittaja tojip » 28 Helmi 2020, 00:45

Pokerman tainnut pari kertaa mainita ettei tarvi/halua ruokavalioneuvoja. Luulis että ihmiset antais aikuisen miehen tehdä, mitä huvittaa. Samoin toi että kerrotaan kanan nahkan olevan myrkkyä kihtipotilaalle. Ei jumalauta sentään. Joku oikeasti luulee että tää olis uutta tietoa yhdellekään kihtipotilaalle?

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 28 Helmi 2020, 03:48

Kyllä se on vuosien mittaan tipsin ottanut sieltä täältä kun tarpeeks jankannut. Paremmin se nyt syö kuin 7v sitten :wink:

Ei mua kiinnosta onko se kieltänyt kommentoimasta ruokavalioo. Jos huomaan epäkohdan ni kommentoin. Ottaa onkeensa tai ei. En mäkään kuuntele kaikkia järkeviä neuvoja mitä mulle annetaan. Silti niitä saa antaa.

Tero tykkää kun on pöhinää ja saa huomiota anyways

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 28 Helmi 2020, 05:33

Tero kattelee chick flickei. Eka leffa oli tosin vakooja hommia Red sparrow, sit mentii romantiikan puolelle After ja sen jälkeen Every DAY ja nyt laitan Ps. I love you

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 28 Helmi 2020, 05:40

Jaa tää on tämmönen aikuisten leffa mis pitää alkaa itkee. No geegee

tangamash

Viesti Kirjoittaja tangamash » 28 Helmi 2020, 05:41

Tuo on ihan oikee alku dietille, kukaan ylipainonen ei tuu saamaan pysyviä muutoksia ruokavalioon kerralla jänöjen ruokaan siirtymällä. Aivot saatava eka ymmärtämään et ruoka on pelkkää polttoainetta ja sitä ruokavalioo muokataan siihen asti ku tasapaino ruokailun ja hyvinvoinnin välillä löytyy.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 28 Helmi 2020, 06:27

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/m ... ta/835116/

Hahahaahhahaahahaahahahahaa.

Nyt ku on pari vapaapäivää ni kerkee taas seuraa päivän kuumia uutisia esim yllä oleva. Eli kun metsäpeura käy pihas ni ne lopetetaan heti mutta sudet(anteeks, metsänkoirat) saa juosta toreilla ja se on ihan fine ja soo soo jos ehdotatki et voitasko tehdä jotai. Mutta metsänpeurat oli nii aggressiivisia.

Lisää jos haluaa lämpöjä käydä nostattelemassa ni käykää Mauri Peltokankaan face seinältä kattomas video mistä se tulee suoraa eduskunnasta toimistollensa ja esittelee Marini hallituksen uusimmat "menoerät".

Iha surkuhupaisaa touhua mihi rahaa lapataa mm Egypti lähtee summa x vaikka niide bruttokansantuote on kaks kertaa parempi ku meidän. 100 millii lähtee jonneki kehitysmaat vihrea ilmastorahoitus ensimmäinen maksukausi.
Tos oli iha vitusti mestoil mihi lappaavat rahaa menee vaikka Suomi velkaantuu ite kovaa vauhtia.

Samaan aikaan meil suomes ei löydetty rahaa vanhustenhuoltoon. Ja Peltokangas tos kerto et suomes 10000 lasta/nuorta jotka tarviis sijaiskodi ja rauhan elämälleen ni siihe ei rahoitusta löydy. Lasten ja nuorten psykiatrisiin on puolen vuoden jonot.

Iha joka alueella ruvetaa näitä ongelmia näkeen kotimaassa.

Broidin kans jutteli eilen ja sen verra juteltii politiikasta että sillä oli yks ainut kommentti koko asiaan. Sanoi kuka äänesti ne sinne?
Niinpä. Demokratiassa kansa saa ansaitsemansa kohtalon.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 28 Helmi 2020, 07:47

Kevyempinä aiheina kerroin kaihista silmässä ja valitin et mahdollisesti puolen vuoden jono. Sano siihe et"elämäs pitää päästä siihe asemaan et omistaa oman sairaalan".
Kysyin sit nokkelana et säkö sit omistat. Vastaus"12 pinnaa yksityisestä sairaalasta" Kehu et pfizeri siniset loppuelämäksi turvattu :-D

On kuulemma silmäpoliki ja sano et jos joudut puolen vuode jonoo ni kehotti hommaa terveysvakuutuksen joka kattaa vanhatkin sairaudet ja lähete käännettävä heidän sairaalaa ja pääsen nopeemmin.

Sinisiä saan kuulemma heti ku tarviin. Kerroin et ei oo hetkeen ollu käyttöä mut ilmotan ku käy flaksi lol

Broidi on mua 8 vuotta vanhempi ja oon aina ollu vitun ylpee siitä. Kai se oli jo 5-8 vuotta sitte ekan millinsä tehny. Koskaha pikkubroidi tekee ekansa :roll:

Se on osannu aina tehdä oikeet päätökset ja sil on kaks ominaisuutta mitkä on ajanu sen menestyksen tielle. Kova työmoraali ja vielä kovempi kunnianhimo. Ollaa aina vitsailtu et se sai mutsin jäljel olevat hyvät geenit ja mä sain ne geenialtaan matalan pään geenit mis kaikki riippuvaisuustekijät lol

Mulla noi kaks ominaisuutta on ollu sellasia asioita mitkä oli jo unohtunut matkan varrella ja joutunu opetteleen uudestaan. Ja sil opetusmatkal ollaan vieläki.

Me ei olla nähty moneen vuoteen noin kahdeksaa ja nyt eilen sovittii treffit ku tuun Egyptistä ni meen viikonlopuksi sinne huhtikuus ja plääninä varata britteinsaarille seuraavaa fury matsii liput sitku ne tulee ja jos vaan käy flaxi et kerkee saamaan.

Meidä välirikolle oli sellane syy ku häpeä. Kun asuin Savonlinnassa ja se pohjanmaalla ni kävin kerran vuodes aina sen luona ja aina sauna jälkee terassi käytii "isä" poika keskustelut. Näitä keskusteluja käytii myös aikuisena joka kerta ku olin vierailulla ja sauna oluen ääressä. Mulla ei ollu isää ni nää oli mulle aina semmosia hetkiä mis oltii nöyränä ja kuunneltiin viisaamman neuvoja ja nää oli mulle tosi tärkeitä. Ihan kaikestahan mä en tietenkään ottanu onkeeni vaan asiat piti tehdä omalla tavalla.
Ei mulla silti huonosti käyny, siis niiku ihan vituiks ei menny. Oon sattuman kautta päätyny unelma-ammattini pariin ja oon oman itteni herra vaikka rahallisesti en vielä rikas olekaan.

Mut se, ku broidi sano sillo ku aloin tehtailee muksui. Että talous ensi, sitte lapset. Tää on ohje mitä mä kadun että en noudattanut. Älkää käsittäkö väärin, en kadu lapsia vaan järjestystä miten asiat hoidin. Meidä ensimmäinen raskaus oli vahinko ja se oli kohdun ulkopuolinen raskaus eli tuulenmunaks ku ne sitä sanoo. Anyway exä oli helveti surullinen ja mulla on aina ollu kova vietti miellyttää ihmisiä kenestä välitän. Broidi ohje soi takaraivos mut päätin silti ja sanoin et yritetää täl kertaa tarkoituksella ja sit saatii ki kaksoset. Tehtii kolme siihe lisää ja noina vuosina elämä pyöri lasten ympärillä ja mulla oli valtavat taloudelliset paineet koko ajan.

Kuudes lapsi on mun Iltatähti jota en koskaan vaihtaisi pois mutta se ei ollu niin suunniteltu vaikka paljaal vedeltii ni kai sillo kaikki o suunniteltua ku ehkäisyä ei käytetä. Mut anyway tästä tuli sit se kriisi ja joka oli myös yks iso tekijä mun ja exä parisuhteen lopun alulle. Se kerto mulle raskaudesta vasta 3 kuukautta ku oli raskautta edennyt. Se ties et mä olin helisemäs ja en halunnut enempää. Se teki täs valinna kysymättä multa ja meidä välit viileni pitkäksi aikaa. Samalla Alko hiljaisuus broidi kans ku en kehdannut kertoa et kuudes on tulos koska häpesin itteäni ku talous ei ollu kunnossa.

Tää vituttaa vieläki, tosta alko puhumattomuus joka kesti toissavuoteen kunnes kännis avasi suuni ja sieltä tuli et ei hänel oo sun kans ollu riitaa. Sä itte haukuit hänet kännipäissäs.En ees muistanu tota mut mul meni lujaa 2012-2014. Anyway nyt ollaa soiteltu paljo ja kohta nähdään ja oon ihan varma et saan elämän viisauksia saunan jälkeenkin vielä tänä päivänäkin ja ilolla otan ne vastaan. Mihinkä ne asetelmat siitä muuttuis, mä oon edelleen se pikkubroidi joka aina on turpa auki joka suuntaan ja se on se suunnannäyttäjä iso broidi joka hoitaa hommat oikein ja hyvä niin (h)

Noni nyt lähti vähä henkeviä mut eipä tää himas viekää morsianta ole ni jauhetaa tänne sit mielessä painavia asioita ja vie selvinpäin. Tai no on mul sokerihumala ku vedin yli puolkiloo mässyy ja pussi sipsei ja sitä enne makkaraperunat alkupalaksi. Mut tänää annoin itelleni siihe luvan. Joskus pitää hemmotella ja parantaa hetkellisesti omaa oloa.

Olkaaha ihmisiksi, mä lepään vie ainaki yhden päivä ja sit jatketaan taistelua. Hyvää yötä

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 28 Helmi 2020, 08:10

Hyvä Tero

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 28 Helmi 2020, 08:20

Joo, paljon on tultu siitä kun adMinisteri haastatteli sua EMOP-voiton jälkeen, ja kerran 10 minuutin aikana katsoit silmiin :-D

Peukku!

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 28 Helmi 2020, 11:27

Tuo talous ensin ajatus on minusta tyhmästi veljeltäs sanottu. Valtaosa nuoristapareista, jotka tekevät lapsia, joutuvat elättämään ne yhteiskunnan tuilla ja se on juuri sitä mitä tämä maa kaipaa eli, että nuoret suomalaiset tekisivät niitä lapsia, niin ei tarvitse tuoda väestövaihtajia lentokoneella tänne notkumaan. Tärkein on, että yrittää parhaansa lasten kasvatuksen suhteen ja siihenkin riittää minimi: pääasia, että tarjoaa ruoaan ja turvallisen ympäristön ja satunnaisesti ohjaa käytöstä, jos siihen on tarvetta. Mitään muuta ei tarvita. Geenit määräävät loppukädessä niin paljon millaisesta lapsesta tulee (tämä on todettu pitkän tutkimuksen perusteella, jossa seurattu lasten menestystä esikouluiästä aikuisuuteen).

Kuulun itse siihen joukkoon suomalaisia, joka ei saa häntä hyödyttävää lääketieteellistä hoitoa. Tämä asia vituttaa ihan suunnattomasti ja olen yrittänyt tehdä kaikkeni, jotta sitä saisi, mutta mikään valitus ei ole auttanut. Suomalaisen järjestelmä heittää rahoja huijareille ja ei-suomalaisille, mutta ei auta omia kansalaisiaan, jotka sitä tarvitsisivat. Omassa tilanteessani edes rahasta ei olisi suurta merkitystä, koska sitä hoitoa ei voi ostaa yksityiseltä (sitä on jotkut koittaneet), vaan lähete pitää tulla yhteiskunnan palveluilta. Vielä sairaamaan on se, että jos asuisin Turkissa tai Romaniassa, niin saisi tätä hoitoa. Näissä kehitysmaissa hoidetaan ainakin tässä asiassa kansalaisiaan paremmin kuin täällä. Ja arvatkaa kuka lähettää molempiin maihin rahaa, aivan.

vlarmrghulis

Viesti Kirjoittaja vlarmrghulis » 28 Helmi 2020, 11:46

Pokerman82 kirjoitti:
28 Helmi 2020, 05:33
nyt laitan Ps. I love you
Nopea aamukahvin jälkeinen diagnoosi: Vittu sä olet jätkä pohjalla. :lol:

futsal4ever

Viesti Kirjoittaja futsal4ever » 28 Helmi 2020, 12:31

Pokerman82 kirjoitti:
28 Helmi 2020, 06:27
Iha surkuhupaisaa touhua mihi rahaa lapataa mm Egypti lähtee summa x vaikka niide bruttokansantuote on kaks kertaa parempi ku meidän. 100 millii lähtee jonneki kehitysmaat vihrea ilmastorahoitus ensimmäinen maksukausi.
Tos oli iha vitusti mestoil mihi lappaavat rahaa menee vaikka Suomi velkaantuu ite kovaa vauhtia.
Kaveri linkkas tän, ja vastasin et nyt oli populistisin video koskaan. Uudempaa vertailua en löydä, mutta 2017 Egyptin BKT oli 235.4 miljardia dollaria, Suomen vastaava 251.9 miljardia dollaria.

Äskeisellä nyt ei ole edes mitään väliä, koska tuo kommentti on targetoitu ihmisille, jotka eivät tiedä mikä on bruttokansantuote, tai ymmärrä sen konseptia.

Lyhyesti BKT muodostuu ihmisten kylpylämaksuista, ruokakauppaostoksista ja kanavapakettien tilaamisesta. Eli kaikesta mahdollisesta. Egyptissä on melkein kaksikymmentä kertaa enemmän ihmisiä kuin Suomessa. Olisi vain ja ainoastaan luontevaa, että he kuluttaisivat enemmän kuin suomalaiset. Ei Intiassakaan asiat mahtavasti ole vaikka BKT on suuri, koska sitä lisäämässä on niin paljon muurahaisia.

Maan ja eritoten ihmisten hyvinvointia kuvaa selkeästi paremmin BKT/per asukas. 2017 Suomen semmoinen oli 45 700d vastaan Egyptin 2400d.

Varmasti kaikkeen paskaan nykyinen hallitus rahaa tunkee, mutta jos kukaan ei olisi tukenut Afrikan maita esimerkkinä koronavirus räjähtäisi siellä käsiin, ja sitä ei pystyttäisi pysäyttämään missään kohtaan. Asutaan kuitenkin yhteisellä maapallolla, ja paskamaat linkittyy sitä kautta hyviin maihin. Taudit leviäisi, ihmiset vaeltaisivat muihin maihin jne, jos näitä maita ei autettaisi. Mielummin pistetään rahaa sinne apuna, kun otetaan paska vastaan mikä sieltä saapuu muodossa tai toisessa sivistyksen pariin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”