LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 21 Touko 2020, 20:16

https://www.twitch.tv/laitoinnielee ja sit mennää hölmöilee, tervetuloa :twisted:

JBMoose

Viesti Kirjoittaja JBMoose » 22 Touko 2020, 04:40

MOOSE 4 - NIEILIJÄ 0:
nielijä moose 0-4 2020-05-22.JPG

T: Viikinkikuningas

Matikka

Viesti Kirjoittaja Matikka » 22 Touko 2020, 09:08

Kiitos taas Obelix (h)
Vaik aikas väsynyttä oli aamusta.
Just heräs parintunni unilt, et kerkes juosta puhuu norjaa huussiin ](*,)
Kovat oli katsojat: pitkään 100kiepeil ja tais viimisil hitailki pitkälti +50 olla. Ite ainaki putosi viidejälkee.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Touko 2020, 10:13

Matikka kirjoitti:
22 Touko 2020, 09:08
Kiitos taas Obelix (h)
Vaik aikas väsynyttä oli aamusta.
Just heräs parintunni unilt, et kerkes juosta puhuu norjaa huussiin ](*,)
Kovat oli katsojat: pitkään 100kiepeil ja tais viimisil hitailki pitkälti +50 olla. Ite ainaki putosi viidejälkee.
Mul on bileet vie menos tää, tosi striimi loppu jossai kohtaa aamuyöstä mut bileet jatkuu :drunk:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 22 Touko 2020, 19:46

100PÄIVÄÄ/100STRIIMIÄ/DAY31

Eile homegames arvonnat -197 oiroa hyi. Projektin tilanne day 31/100 4879,72

Striimiaika 9h 15min.

Bonushuntis saatii maukkaat 21 bonaria mut max paskasti makseli ja päästii hieman yli alotussaldo joten päätettii jätkien kans et siitä jatketaa tänää uudella huntilla. Nii hirvee darra että sopii.https://www.twitch.tv/laitoinnielee tällä kanavalla tänään myös baban huikee sauma 2100dollari binin scoopissa joka jatkuu 22.30. Otetaa baba reilille kello 22.30.

Slottibonushuntti alotetaaiha näillä näppäimilll' ja tosiaa laitetaa sit baba reilille 22.30 aikaa. Ei viivettä

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Touko 2020, 02:32

100PÄIVÄÄ/100STRIIMIÄ/10K PROFIT? DAY 32/33

Eiliseltä ja tältä päivältä ei hirveesti raportoitavaa. 7h46min striimaattii eile slottihunttia ja tänää vajaa 1,5h pokeria. Pokerit -29€ joten projektin tilanne +4850,72/10000

Rankka viikko oli, ei varsinaisesti pokerin takia vaan lähinnä ku 3 päivää tuli dokailtua ja striimattua tuntimäärällisesti paljo. Pokeriaha nyt ei täl viikol paljoo pelattu vaan striimattii ke-pe bonushunttia kavereide kans kimppakassalla. Ei ny ehkä iha täysi mun juttu ollut mut onha se ny kivaa et on vaihtelua myös.

Huomen kuiteki sit kunno turnausetti luvassa jos valmistelut menee hyvi.

Kello 20.00 tervetuloa huomenna laitoinielee kanavalle ja ohjelmassa ainaki 55 scoom omaha mainevent 2 chance 150k garal sekä yritettää 55 satlasta paikkaa 530 versioon. Lisäks jos valmistelut menny nappii ja saanu pinnat myytyy ni vedetää myös kaikki 109 eulta eli 3kpl.

Mut ilmottelen päiväl huomen tarkemmi mut tosiaa kasilta mennää anyway oli ohjelma mikä hyvänsä. Mut scoop ainaki.

Mutta huomenna sit tosiaan turnausviihdettä luvas ja koitetaa taas keskittyy siihe mitä osaan.

Koitetaa taas kuten enne tätä viikkoa painaa volaa sisää ja sit taas 10.6 rentoudutaa pari päivä ajaks.

Huomenna tosiaan ainaki 55 scoop omaha main event 2chanceä joten tervetuloa kello 20.00

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Touko 2020, 19:26

Joo, mä oon täl viikol vähä tärviöl eli niinsanotusti hunningolla. Mutta ku mies on hunningolla niin silloin miehen pitää olla hunningolla. Tällä viikol näin :drunk: ja ens viikol noin.

Mut hei, jos rento läpyskä kiinnostaa sekä hyvä musa ja hieno yhteisö sekä mukistriimit niin tulkaa nyt tälle kanavalle https://www.twitch.tv/laitoinnielee Mukistriimiä sekä bonushunttia

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Touko 2020, 20:40

https://www.twitch.tv/laitoinnielee Täällä tänää taas mennää, laitetaa päivityksiä huomenna ku oon semimyöhäs. Mut tänää vähä hurlumhei ja jatketaa kimppakassalla bonushunttia ku ei menty vie poikkikaa. Pari tasottavaa saattaa mennä myös maanantain hengessä

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 26 Touko 2020, 12:01

Meinasko Slotterman22 vielä tänään pohtia miten street figter toimii, ja jos wildit ois ollu toisin päin, niin ois tullu isosti.. ”eipä ollu!” :drunk:

Itse voisin ainakin vielä yhden illan seurata ja kyseenalaistaa omia elämän valintoja slottistreamin parissa. Sitte kyllä saa luvan riittää! Kyl se muutamatuhat äxä tänää tulee. \:D/

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 26 Touko 2020, 17:50

jippee kirjoitti:
26 Touko 2020, 12:01
Meinasko Slotterman22 vielä tänään pohtia miten street figter toimii, ja jos wildit ois ollu toisin päin, niin ois tullu isosti.. ”eipä ollu!” :drunk:

Itse voisin ainakin vielä yhden illan seurata ja kyseenalaistaa omia elämän valintoja slottistreamin parissa. Sitte kyllä saa luvan riittää! Kyl se muutamatuhat äxä tänää tulee. \:D/
Toiveesi toteutukoon eli kohta vedetään taas :drunk: .

Rapsat siirtyy nyt joko yöhön tai päivälle.

Hurlumhei huntit jatkukoon ja miestä väkevämmällä vie mennää tää päivä sit rauhotutaa. Eile muute kanavaennätys 194 katsojaa, aivan mahtavaa kiitos kaikille mukanaolleille *-O-*

Sit taas mennään, tervetuloa https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 27 Touko 2020, 20:50

Päivitykset myöhemmi ku oon taas myöhä's kaikesta tänää.

Rennompaa pelailua vie tänää mut pikkuhiljaa ees vakioaiheen pariin eli pokerin.

Homegamesit ja ekat turneet 21.15 8games ja teksu 5,5taala bineillä. Sekä 22.00 teksu ja omaha. Jokaisesta turnauksesta allekirjoittaneesta 5 taalan bounty.

Lämpimästi tervetuloa https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Edit. Niin ja stars eulla siis pelti, oikee alakulma homegames valikko CLUB id 3199685 ja salasana ISTU SIIHE (NOIN KIRJOITETTUNA VÄLILYÖNNILLÄ.)

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 28 Touko 2020, 08:28

Nonii. Mä oon nyt päivityksien suhteen ollu ihan hunningolla ja mä hoidan noi tilanteet ja rapsat ajan tasalle täs piakkoin. Mut eka mä avaan nyt vähä omia tuntemuksiani taas vähä kaikesta.

Oon striimannu tosi paljo ja projekti sen osalta elää ja voi hyvi. 9h päiviä monta putkeen. Viimesen 1,5 viikkoo oon ottanu tosin etäisyyttä pokeriin ja nautiskelu vaan. Ei mitää pahaa siinäkään imo.

Pokerit kulkenu projektin aikana hyvin ja nyt sit pelattu vaan homegamesei koska ottanu mukia. Niist tullu 1,5 viikkoo muutama satku tulkaa. Lasken ne huomen tia täl viikol ku teen tarkan rapsan.

Mut se mitä oon täs miettiny ja pohtinut ni on se et kyllä vituttaa. Vituttaa niiku nii moni asia tällä hetkel taas.

Yks asia mitä mä kysyn itteltäni et oonko mä luovuttanut ja yritänkö mä tappaa itteeni hiljakseen eli ns. pikkuhiljaa. En siis ole tappamas itteni vaan ymmärrätte varmaan ny mitä haen takaa.
Yleensä ku ihminen eroo parisuhteestaan ni se alkaa laittaa itteensä kuntoon taas. Mulla käyny iha päinvastoin. Siit on 4 vuotta aikaa syksyl ja mä oon vaan lihonu vitusti ja musta on tullu paskakuntonen läski ja helvetin laiska.

Yks syy miks mä oon nyt tiputellut last 1,5 viikkoo ja ottanu iisii on yksinkertaisesti se et oon tänä korona-aikana vitun yksinäinen. Joten en hirveesti soimaa itteeni siitä.

Pokerista en oo ollu huolissaan enne koronaa enkä koronan jälkeenkään. Tiedän et ku liikun ja syön hyvi ja pistä runiboxerit jalkaan että tulosta tulee. Nykyää tarvitsen selvästi tälläsiä projekteja koska muuten oon liian levällään ja helppo luistaa ja laiskotella.

Mieti et 2017 pidin 3 kuukautta sellast et söin hyvi ja liikuin ja laihduin.

Nykyää vaikka löin ton vedo ni tunnen tosi raskaaksi sen että söisi terveellisesti keto ruokavalioo vaikka oon todennnu sen että se on mun juttu että voin hyvin silloin.
Tää tosi aika isosti johtuu siitä et korona aikana oma alkoholi käyttö on lisääntynyt ja se katkee koko ajan toi ruokahommeli sekä liikunta mut ei todellakaan täysin.

Mä oon semmone ihminen et jos valittaa ni se jossai vaihees pitää lopettaa se valittaminen ja alkaa tekemää asioille jotaki.
Otan iha täysin vastuun siitä et missä kondikses oon täl hetkel, ketäpä siitä muuta kaa syyttää ku itteenså.

Mutta ku ne kysymykset mitä mä oon tänä yönä esittänyt itelleni on juuri seuraavat: Oonko mä luovuttanut, siis mä puhun elämästä. Oonko mä luovuttanut elämän suhteen.

Mä tarkotan tällä tätä että mun elämä on junnannut eron jälkeen täysi paikallaan.
Mä jäin tähä pikkukylään asumaan lähelle lapsiani. Käytännöllisesti ihan ok ajatuskin oli jäädä ja varmaan sillä hetkel oikein tein.
Mut nyt ku miettii omaa itteensä ni ehkä ois voinu vaikka vuosi kaks sitte jo muuttaa johki suuntaan ettimää itellensä uutta alkua.

Ni mulla tuli tää ajatus syksyllä mieleen tai oikeestaa jo viime keväänä ku alko blokkikosket riehumaan blokkiensa kans. Mut siis syksyl muistan paljon puhuneeni kaverin kans et kyl mä voisi johki täältä muuttaa. Et jos ei ny iha ulkomaille ni ainaki toisee kaupunkiin. Et pääsis tapaa uusia ihmisiä ku tääl mä oon aina se kuude lapsen eronnut isä ja se et tää on tosiaa pikkukaupunki ni tääl ei iha hirveesti oo valinnanvaraakaan.

Mut siis se ja mä muistan ajatelleeni et 2021 tammikuus lähden vittuun koko maasta jos blokit tai jos ei ni vaihdan kaupunkia.

No muistan alkuvuodesta kelailleeni et tänä vuonna säästän mahdollissima paljo ja vuode pääst kytkintä. Täähä haave elää vieläki mutta tää vitu korona pisti nyt tolleki asialle sinänsä esteitä omanlaisiansa.

Nyt last 2 kuukautta (tai kolmeha tosta jo tulee pian) oon miettinyt et pysyisinpä järjissäni siihe asti kun parannus tulee. Et sit voisi toteuttaa omia unelmia ja haaveita.

Mä jutteli kaveri kans ja se kehu et ens viikol sit baarit aukee ja et jengii baari terassit täynnä. . Ite en oo kyl pääsemässä baarii enneku on lääke tai ratkasu tähä korona paskaa keksitty. Riskiryhmään ku kuulun.

Mut siis vittu mikä rakkauden ja ihmisläheisyyden kaipuu on atm. Tää on nyt kohta 3 kuukautta ollu tää vitun 50 neliöö mun vankila. Mun elämä on tääl ja sit lenkkipolut varres.

Kaveri oli äitinsä luona käymäs tos lähel ni kävin kahvil siin takapihalla. Ku et oo käyny missään melkein 3 kuukauteen muualla ku lenkil ja muute ollu omas kämpäs. Ni vittu vaikka se oli tos 300 metri pääs, niin tuntu iha vitu epätodelliselta olo ja vitutti ihan sikana se etten voinu halaa kaveriani ja purskahtaa itkuun. Koska kaveri käy töis ni en voi ottaa riskiä. Joten juotii kahvit hänen takapihallaa.

Mietin vaan että miltähä tää tuntuu vuoden päästä ku nyt tuntuu jo näin vitun pahalta. Minkämoiseks mökkihöperöks tulee. Kankaanpään Terosta aletaa sit kohta puhelee.

Tän takia en nyt soimaa itteeni et otan vähä iisii. Laskut maksettu ja rollia ki on noihi peleihi ni mikää hengenhätä ei ole.

Täl hetkel teen mitä tahansa et pysyn järjissäni ja semmosena et haluun jaksaa. Jos se tarkoittaa et ryyppään 2 viikkoo putkeen ni sit se on niin. Mitä tahansa että järki säilyy.

Mut terveys pitäs kans säilyy eli ei auttas elää epäterveellisesti. Vittu ku kaikki hyvä tappaa.

Mun kaulaa ilmesty samana päivänä ku Egypti reissu kurkun kohdalle ihottuman näköstä läikkää eikä se kutise. Ne läikät on vieki siinä. Tääki olis hyvä käydä lääkäris tsekkaamas mut vittu eihä täs sinnekkäå uskalla lähtee.

Mut siis ihmisenkaipuu on kova. Kavereita on paljo hyviä puhelime pääs mut ei se korvaa silti face To face fyysistä läheisyyttä. Twitch pitää kyl elos ku saa höpöttää.
Mul on kyl hienoja kavereita, kaikki te kenenkä kans viestittelee ja soittelen.
Mul on myös aiva mahtava twitch yhteisö kanavalla i, paljo hyvii jannui heittämäs juttuu. Se on iha vitu kivaa ja hauskaa kyl nauraa yhdes paskoille läpille lol.

Ite ollu vaan last 1,5 viikkoo nii sekasi nois lähetyksis et en tiiä onko ollu ny nii edustava mut joskus täytyy renttuilla.

Sellasiaki tyhmiä mä kelailin et oliks tää mun elämä nyt sit tässä. Et elänks mä ny aina yksin 50 nelion keskellä tääl samas paikas.

Vaikee ajatella noin pitkälle tulevaisuuteen et tapaaako ketää ja missä asuu ku nyt huolenaiheena päällimmäisenä tää fucki koronasta selviytyminen. Eka siitä ettei tartu ja sit samal et pysyy terveenä niin fyysisesti ku henkisesti tän ajan.

Jotta ylläoleva toteutus, täytyy laittaa korkki kii ja jatkaa ruokavalio ja liikuntaa.

Ja kyllä mä näin aion tehdäkin. Mut nyt on itsesäälintäjakso menos ja sen hoito ja omalle itselle levon salliminen.

Kaikki keinot mil saa ittensä jaksamaan tätä vitun eristäytyneisyyttä on sallittuja. Joten älkää olko huolissanne, tiedän mitä teen.

Ihmisenkaipuu on kyl kova, onneks pojat tulee 10päivä käymään. Haluun vittu Haleja. Koko kämppä liekeis.

Sekavaa ajatuksenjuoksua mut lyhyesti oon läski ja ruma jolla on vitun kova ikävä ihmisiä ja rakkaudenkaipuu lol

Pitäkää ittenne hengissä whatever it takes
Ja terveenä
IMG_20200528_082449.jpg
Eulta tuli muute 55scooplippu joten käytetään se illan omahaa tänää.

Nähdään illal ja kippistellää

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 28 Touko 2020, 08:57

Paljon samoja fiiliksiä. Tekee mielelle hyvää, jos saat vaihdettua viinan tuoman hetken helpotuksen urheilun tuomaan endorfiiniin. En siis todellakaan tuomitse. Huomaan itsekin usein, että yksinäiset illat menee paljon rattoisammin pienessä sievässä. Ja sama tilanne täällä, että eronnut ja muksut osin luonani. Kyllä se aurinko nousee! :)

”Mun kaulaa ilmesty samana päivänä ku Egypti reissu kurkun kohdalle ihottuman näköstä läikkää eikä se kutise. Ne läikät on vieki siinä. Tääki olis hyvä käydä lääkäris tsekkaamas mut vittu eihä täs sinnekkäå uskalla lähtee.”

Kokeile hilseshampoota. Auttaa jos sieni.
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 28 Touko 2020, 11:04

Ota riski. Mene ulos. Käy moikkaa kavereita, mutta pidä pieni etäisyys. Käytä maskia.

Kannattaa lukea ne nykyiset arviot riskiryhmistä ja myös mihinkä riskiryhmään kuuluminen vaikuttaa taudin osuessa kohdalleen.

Aina on mahdollisuus, että tauti tarttuu.
Aina on mahdollisuus, että oireet vaativativat sairaalahoitoa.
Aina on mahdollista, että oireet vaativat tehohoitoa.
Aina on mahdollista, että keuhkoihin tulee arpeumia.
Aina on mahdollista, että kuolee tautiin.
Screenshot_20200528-100942__01.jpg
On huomattavasti todennäköisempää pysyä hengissä. Kuten toistaiseksi noin 99,994% kansasta on pysynyt.

On myös hyvin todennäköistä, että oireet eivät aiheuta edes testaustarvetta tai tauti ei tartu. Toistaiseksi 99,87% suomalaisista kuuluu tähän ryhmään.

Ei sitä tarvitse pussailla vastaan tulijoita. Jos joku tulee liian lähelle, niin ärähdys riittää. Vaikka nykymeno kaupoissa on mahdoton. Ihmiset kurottavat toistensa olkapäiden yli tavaroita. Käsidesiä ei käytetä, koska ei tunnu mukavalle. Hengityssuojaimia ei näe kuin harvakseen.

Jos pää pettää, niin korona on pikkujuttu. Korona on tullut jäädäkseen. Sen kanssa on vaan opittava elämään, kunnes se saadaan saarrettua.

Ei kannata olla aina niin negatiivinen.
nikkipe

megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 » 28 Touko 2020, 11:48

olet oikeassa nikki pe

pieni sanointa tähän väliin

kun elämö antaa risuja älä odota ruusuja vaan kerää risut kasaan ja polta ne

onnea peliin pokermanni

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”