LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokrec

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 18 Syys 2020, 07:16

Mä kun luulin että kaveri on tehnyt jo +100k rollit, ja painokin on jo 2-figs, kun ei mitään kuulu viikkoihin..mutta ei kai olekaan niin :(

Tsemppiä!

Hjelppoheikki

Viesti Kirjoittaja Hjelppoheikki » 18 Syys 2020, 17:13

Tsemii herolle!! :boxing:

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 18 Syys 2020, 17:46

Pokrec kirjoitti:
18 Syys 2020, 07:16
Mä kun luulin että kaveri on tehnyt jo +100k rollit, ja painokin on jo 2-figs, kun ei mitään kuulu viikkoihin..mutta ei kai olekaan niin :(

Tsemppiä!
Ystävällisesti udellen, mitä kiksejä sä saat näistä viesteistä? Hero on kertonut olevansa tunnesyöppö, joka tuskin menee 2-figs tällä hetkellä. Lyönyt epärealistisen painonpudotusvedon joo, mutta taustalla varmaan aidosti halu pudotella, että elämänlaatu kohenee. Ja toivottavasti olisi rollit 100k. Sitä kohti ja yli käsittääkseni pyrkinyt, muttei koskaan ole uhonnut tuhoavansa kaikkia.

Itseäni toistaen: mikä ukon moti näihin viesteihin on? Nostaa itsesi jalustalle, vai painaa toinen vittumaisessa tilanteessa oleva ihminen vielä alemmas? Hauskuuttaa jonneja, tuhlata arvokasta dokaamisaikaa kun muuta elämää ei ole, tai purkaa oma paha mieli muualle?

turpauuno2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja turpauuno2 » 18 Syys 2020, 18:17

Razzzi puhut todella asiaa...siis mitä vittua tää neiti länkyttää taas. Meitsi ei ainaka toivo tertsille mitään muuta ku hyvää...perkele ku ei tänä kesänä päästy toteuttaa sitä miittiä mun mökillä mut heti ku tää vitun korona helpottaa ni varmasti.

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 18 Syys 2020, 18:35

Ymmärsitte nyt ihan väärin, vilpittömästi.

Luulin että kaikki rullaa nyt hyvin...siksi ihmettelin.

Ei tarvi pyytää anteeksi.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Syys 2020, 22:22

turpauuno2 kirjoitti:
18 Syys 2020, 18:17
Razzzi puhut todella asiaa...siis mitä vittua tää neiti länkyttää taas. Meitsi ei ainaka toivo tertsille mitään muuta ku hyvää...perkele ku ei tänä kesänä päästy toteuttaa sitä miittiä mun mökillä mut heti ku tää vitun korona helpottaa ni varmasti.
Niinpä ja kiitos (h)

Ntyt pikku turneestriimi pikkuturneit endgma yhdes menos, tervetuloa https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Syys 2020, 00:39

Nonii eilenhä meni striimi oikein mukavasti pitkästä aikaa. Huomas taas kuinka hieno toi mun kanavan yhteisö on, tsemppiä tuli monelta suunnalta ja oltiin ilosia et pitkästä aikaa striimasin. Mun jengi (h)

6pikkuturneeta pelattii ja neki meni ihan jees, 4 itm joista kaks jämäfinusijaa.

Sit vähä omista jutuista. On helppo sanoo jälkikätee et noi painonpudotus vedot oli tyhmiä, mut fakta on kuiteki se et jos mun pää olis kunnos ni toi vuosi olis riittänyt vallan mainiosti siihen. Mä en oo vaa kunnos, joku mua vaivaa ku mä en saa mitää aikaa oikei missää ja oon usein aika surullinen. Heinäkuus oli jo ihan hyvä meno ja pelti maistu ja vähä kaikki maistu ja siks otin ne lisävedot, tais putoo siin hetkes 6kiloo painooki. Sit korkki auki ja jäi bilevaihe taas päälle ja elokuus en pelannu jakoakaa pokeria ja rollit ammotti tyhjyyttään. Mun yks isoin leakki on se et oon joko tai ihminen, on off. Joko tehdää täysil tai sit ei ollenkaa. Jos dokaan, dokaan kunnolla. jos teen töitä, teen töitä kunnolla. Pitäs itelleen jotenki väkisi vaan opetella kultaisen keskitien rutiini.

Ku mä teen duunii tai oon ihmisen seuras kaikki on hyvi. Sitku oon yksi öisi himas ni paska olla, koko ajan vaan harmittelee sitä sun tätä ja miks oon täs tilantees viel vuosien jälkeen. Oon kuiteki enne ollu kohtuu kovas lajis mukana ja tehny juttui mihi monista ei ole. Nyt oon last 3 vuotta ollu erittäin saamaton tekemään mitää muutaku pokeria. En muista koska olisi tuntenut sellasta fiilistä että ku herää et olis oikein virtaa täynnä ja et yes onpa hienoo herätä tähä päivää.

Urheilijalhan puhutaa monesti ylikunnosta ku ne treenaa liikaa mut sit siel on usein paljo asioita mitä ei oo kunnolla käsitelty. Mul on varmaan vähä sama tosi ilman sitä urheilua ja liikuntaa.
Mä veikkaan et ku erosin 2016 vaikka se oli pitkään harkittu ja hyväksi ihan kaikille ni silti mun sieluuni syö koko ajan se et en oo enää se perheenpää ja lasten arjes mukana. Toi on varmasti isoin ikävän aihe mikä mul on. Toinen on varmaan se et kaveri äkillinen traaginen poismeno pari vuotta sitten on mikä varmasti myös takaraivossa. Koska soiteltii joka päivä ja oltii monilta osi samanlaisii raatteentien miehiä, sanottii asiat aina suoraa eikä lakastu maton alle.

Jotenki seki et ku lapset kasvaa tosi nopeaa ni seki tekee surulliseks, voin onneks lohduttautua sillä et ku ne oli vauvaikäsiä ni huolimatta meidä arjen rumbasta ilman mitää tukiverkkoa syötin niitä yöllä maitopullosta ja katteltii roundersia :-D Mut olotilaani kuvaa hyvin se et olin tos yks viikko sänhys menos nukkuu ni katoin kännyl sopranosia enne nukahtamista ja siin oli sellanen kohtaus ku se Carmela muisteli et poika oli pieni ni mä aloin pillittää ku joku pikkutyttö oikeen siis hanat auki. Onko mulla sit joku ikäkriisi menos vai mikä en tiedä.

Joku heitti eilen striimis et oonko yrittäny ostaa vetoo ulos, no en ole kun ei noide kannata ku ne on saamas satavarma voiton. Tai sanotaa näin et 99 pinnase, toi 120kg jos alan tkee vitusti duunii voi olla toteuttettavissa mut en paljoo sille anna oddsei ku oon täs mielentilas mis ollu melkein koko vuoden. 100kg ei oo ees sen yhden pinnan mahiksel toteutettavissa. Ja eikä siinä mitää, ittestä se homma koko ajan kuitenki kii ollu ni en tommoista vaatisikaa.

Jossain vaihees mun on kuitenki lakattava suunnittelemasta ja alettava töihi. Se mitä teen nyt loppuvuonna on et yritän grindaa mahdollisimma paljo ja teen sen mikä on tehtävissä ja sit maksellaa vedot pois.

Pääasia nyt itelle kuitenki et saisin itteni kuntoon enneku mielenterveus tai fyysinen terveus romahtaa. Merkkei on jo molempiin.

Sit vähä posia, ni yks mitä oon saanu aikaan ni oon saanu (en nyt mitää hirveitä) määriä vielä mut jonku verran opisikeltua kesän aikana ja saanu paljon paremmaks omaa käteispeliä. Zenmastaaaah (h) On sitä kyl ollu jotenki tyhmä ja sokee et ei oo toho panostanu aiemmin. Vaikkei nytkää voi verrata mihikää kunno jannuihi jotka painaa tuntei noihi sisää ni joka sessios on tullu uutta ja saanu leakkei pois ja löytänyt niitä. Tänää saatii vie loistava lisä mun ja kaverin rinkii joten tota tulee tehtyy jatkos varmasti enemmä.

Muutenki yks homma minkä sain vihdoin ja viimein on exä kans keskustelua enne kouluje alkua ja nytku takana reilu kuukausi ni muksuje koulut menny tosi hienosti. Toiki on mua syöny edellisenä 2 vuotena ku oli jatkuvaa riittaa, nyt ollu tosi pitkään seesteistä ja saanu juteltua hyvi asiat ku on vaan ottanu itteki sen keskustelunavauksen kohteliaammi ja nätisti eikä syyttävin sormin.

Kaverit toki kans positiivinen asia. Aika moni antaa aina neuvoja jotka tajuu iteki ja tietää ja se on ihan hienoa mut joskus tarvii vaan jonku joka kuuntelee sua. Korpisoturi on hieno esimerkki tälläsestä ystävästä, mies soitti mulle ja kysy et onks kaikki ok ku näki mun striimien läpi et kaikki ei oo ok. Se vaan kuunteli (h) (h) (h)

Joten paljo asioita mitkä on hyviä ja mä yritän löytää sen vaihteen et saan noi muut asiat kuntoon. Mun paha olo ei lähde nappia painamal pois mut ei se lähde sohval makaamallakaan. Liikunta ja ruokavalio on edellee avain moneen ongelmaani ja sit paria asiaa ku hyväksyy elämästä ja oman tilanteensa ni sit varmaan ollaan aika pitkällä ja murskaus voi alkaa. SItä odotellessa.

Huomenna sit aatteli samoin kuten eilenkin selvinpäin striimaa turnauksia mut alotellaa siinä 22.00 jälkeen ja ohjelmassa pitäisi olla 109 wcoom mainevent omaha muun muuassa.

Pelionnea kaikille ja palaillaa taas astialle ja nähdään huomen illal striimin paris laitoinielee kanavalla

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 20 Syys 2020, 01:52

Mies on taas kuvioissa, hienoa.

Pari neitiä tuolla eilen yritti jo mua syyllistää kun kommentoin sun juttuja, mutta heikoiksi jäi uhoilut, eivät ymmärrä elämästä mitään :lol: Toivottavasti ymmärtävät että vähän provoan nyt heille...

Et sä Tero oo ainoa, jolla elämänhallinta ei aina onnistu. Jokaisella on joskus hankalaa, ja jokaisella on oma juttu millä se saadaan raiteilleen. Toisilla kestää kauemmin kuin toisilla.

Mut omasta kokemuksestakin helppo sanoa että toi ylipaino ja kehon raskaus syö kyllä miestä. Sitten kun on peli- tai perhestressiä, ei siitä terveellisestä syömisestä mitään tuu. Siihen vaan täytyy keksiä jokin keino, ja melkein tulee mieleen että täytyis hetkeksi keskittyä vain siihen...enkä puhu vain susta. Kaikki muu hetkeksi pois elämästä, kunnon unirytmit päälle ja pikku hiljaa terveellisiä muutoksia syömiseen. Se kun saa oloa kevyemmäksi, vaikuttaa joka asiaan. Ja ei oo häpeä hakea jopa ulkopuolista apua.

Muista noiden lasten kanssa, vaikket aina pysty heidän kanssa oleenkaan, että ne tulee tarviin sua aina, ja sit kun ne on vanhempia, sä pystyt ehkä oleen niiden elämässä ehkä helpommin kun nyt kun ne on sun exän huollettavia. Kyllä se aika tulee.

Nyt pelit minimiin, jos pystyt, unet kuntoon ja pienin muutoksin eteenpäin. Joku valmentaja mukaan pikkurahalla, joka vaikka vaan vähän tsemppaa. Ja pienet muutokset. Talvi ja pimeä tulossa, mutta ei tarvi tarkoittaa synkistelyä. Kun olo kevenee, kaikki näyttää taas valoisammalta.

Tsemppiä!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Syys 2020, 04:22

Joo ei mitää, mä oon blogittanu melkein 14 vuotta ni en pienestä hätkähdä. Kiitos tsempeistä (h)

JA JOEL FUCKING KIVIRANTAAA, ONNEKS EN MYYNY KAUSI BETSIÄ POIS. LETS GOO DALLAS

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 20 Syys 2020, 04:27

Sun täytyy ymmärtää että vaikka aika veemäisesti joskus kommentoin, taustalla on halu tsempata. Muut saa nuoleskella persettä jos haluavat, se ei oo mun juttu. Mutta joskus kommentit jotka kolahtaa, pistää myös ajatteleen.

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 20 Syys 2020, 10:57

Pokrec kirjoitti:
20 Syys 2020, 04:27
Sun täytyy ymmärtää että vaikka aika veemäisesti joskus kommentoin, taustalla on halu tsempata. Muut saa nuoleskella persettä jos haluavat, se ei oo mun juttu. Mutta joskus kommentit jotka kolahtaa, pistää myös ajatteleen.
Tätä en kyllä ymmärrä. Jos on tarkoitus tsempata niin miksi se pitää tehdä vittuilemalla ja trollaamalla? Kyllä semmoiset tsempit on yhtä tyhjän kanssa ja ainut joka niistä jotain saa on "tsemppaaja" itse. ](*,)
"Who me?"

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 20 Syys 2020, 11:30

Tosi helppo samaistua, kun lähihistoria suht identtinen. Pois lukien se, että pokeria osaan pelata helvetin hyvin vain omasta mielestäni.

Mut just toi on/off, niin tuttua kelaa. Itse perus addikti-luonne ihan joka suuntaan. Keksi mulle pahe, niin huomenna oon koukussa. Ja itsekin eronnut just 2016 ja monet syvät mietteet käynyt läpi, kun iltaisin sammuttaa lampun ilman muksuja yksiössä. Oon aikaisemminkin kirjoittanut samaa, mut sun tekstien rivien väleistä näkyy kuinka paljon rakastat lapsiasi. Anna armoa itsellesi, hyvin sä vedät <3

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 20 Syys 2020, 11:48

Mieli ja keho ovat kokonaisuus, jos keho on huonossa kunnossa, niin ei yleensä ole mielelle hyvä asia. Baby steps vain kohti alempaa painoa ja vittuun kaikki aikataulut ym. Vedot on hävitty jo aikoja sitten. Teet nyt vain työtä oman hyvinvoinnin eteen. Miten lihavuusleikkaukseen pääsee, jossa kiristetään mahalaukkua? Jos painoa ei muuten tipu, niin siinä voisi olla mahdollisuus.

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 20 Syys 2020, 12:24

Starsailor kirjoitti:
20 Syys 2020, 11:48
Mieli ja keho ovat kokonaisuus, jos keho on huonossa kunnossa, niin ei yleensä ole mielelle hyvä asia.
Ja jos mielen turruttaa / harhauttaa esim alkoholilla, ei todellista valoa näe.
nikkipe

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 20 Syys 2020, 23:13

Jäi isot välii mut pelataa pari pikkuturneeta https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”