LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 05 Marras 2020, 15:41

Starsailor kirjoitti:
05 Marras 2020, 15:36
Hieno kirjoitus! Ei tarvi tarkemmin avata jos et halua, mutta ihmettelin, kun kesän jälkeen aloit taas streamailee jotain plo10 pelejä, että mit. vit? Eikö sulla ollut kesän alussa ihan hyvin rollit kasassa. Miten kotona ryyppäämällä saa rollit tuhottua, vai oletko notkunut paikallisessa koko loppu kesän? Olin ihan varma, että olet kännissä katkaissut sloteilla itses.

Ps. Biden ei ole vielä voittanut
Elokuus juoksin terassil ja kyl ne koti viinat ki maksaa itel sen 100euroo laaki

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 05 Marras 2020, 16:11

Nyt viimestää viimesetki epäuskovaiset tietää mikä on Särkijinx. Suosittelen jatkossa kun betsaat jotakin, käy särjen blogis varmistamas ettei ole samas venees. Uppoo varmasti.
Omaan pelikirjaan olen tätä kanssa miettinyt. Mutta Särjen peesaaminen on kohta nostanut mun karkkiraha betti kassan 7 kertaiseksi. Toki vika veto ei ole ratkennut. Odotellaan sitä viimeistä flippiä. :-({|=
jos on allin johki kohteesee niin pitää ymmärtää jo betsin lyödessään et on iso riski mennä boikki.
Jos ei yritä, niin ei voi kaatua. Jos ei kaadu niin taivas aukeaa. :drunk:
mestariki kirjotti chättiin että Tero pysy päätöksessäsi
Kyllä täälläkin houkutti, mutta kun kannatan nittbankrol linjaa, niin suosittelen aina vaan laittamaan rahaa varmoihin kohteisiin. Turhan rahan voi sitten aina heittä noihin.
Tällöi syntyy juuri efekti et gallupeis biden näyttää vitun suositulta
Väittäisin syyn johtuvan enemmän joukosta jossa galluppi tehdään. Kun pikkukyliin on 60 - 200 km matkaa ja pieni populaatio, niin gallupit helposti toteutetaan isoissa kaupungeissa. Tällöin materiaali vääristyy vaikka kunka sitä teknisesti painotettaisiin.

Melko usein näkee tilastollisia vertailuja, joissa tuloksissa vertaillaan toisistaan poikkeaviin aineistoihin.

01.11.2021 muutetaa kimpas Maltalle
Ja nyt sitä runia ja asennetta, että on vähintään 40K kassa kun kone lähtee.
nikkipe

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 05 Marras 2020, 16:28

Hei tos mun striimis enne pressa vaalei ku oli finaalit menos ja särki tuli vähä provoo. Niin halusi sanoo ettei jää väärinkäsityksiä et me ollaan tänää juteltu ja se pyyti multa rehdisti anteeks ninkuin hienon miehen kuuluuki (h)

Halusi vaan sanoo tän koska oli aika paljo katsojia. Meil on aina väärinkäsityksiä ja riitoja ja aina me ne sovitaa myös lopulta niin kuin hyvät ystävät tekee. Mä olen sanonut myös hänelle pahasti ja pyytänyt anteeksi.

Edit. Ei kiinnosta muuten tänne näit meidä juttui postilla mutku tos striimis oli 100 katsojaa ni en haluu et jää väärä kuva miehestä

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 06 Marras 2020, 19:57

Otetaa perjantai_illa ratoks turneestriimii https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 06 Marras 2020, 20:12

Jos et aijo lopettaa ryyppäämistä, niin suosittelen netistä kotiin tilaamista. Säästää n. 40% hinnoissa, kun ostaa esim. juomavarasto.com Tietenkin ei sovi, jos on riski, että ryyppää aina kunnes kaikki juotu. 12 pullon laatikon postit on vähän vajaa kolmekymppiä kotiin toimitettuna.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 06 Marras 2020, 20:43

Starsailor kirjoitti:
06 Marras 2020, 20:12
Jos et aijo lopettaa ryyppäämistä, niin suosittelen netistä kotiin tilaamista. Säästää n. 40% hinnoissa, kun ostaa esim. juomavarasto.com Tietenkin ei sovi, jos on riski, että ryyppää aina kunnes kaikki juotu. 12 pullon laatikon postit on vähän vajaa kolmekymppiä kotiin toimitettuna.
"Jos et aijo lopettaa ryyppäämistä".. "Tietenkin ei sovi, jos on riski, että ryyppää aina kunnes kaikki juotu."
Päätä ny hyvä miäs. :-D :drunk:

Gudvon

Viesti Kirjoittaja Gudvon » 06 Marras 2020, 22:23

Pokerman82 kirjoitti:
05 Marras 2020, 16:28
Hei tos mun striimis enne pressa vaalei ku oli finaalit menos ja särki tuli vähä provoo. Niin halusi sanoo ettei jää väärinkäsityksiä et me ollaan tänää juteltu ja se pyyti multa rehdisti anteeks ninkuin hienon miehen kuuluuki (h)

Halusi vaan sanoo tän koska oli aika paljo katsojia. Meil on aina väärinkäsityksiä ja riitoja ja aina me ne sovitaa myös lopulta niin kuin hyvät ystävät tekee. Mä olen sanonut myös hänelle pahasti ja pyytänyt anteeksi.

Edit. Ei kiinnosta muuten tänne näit meidä juttui postilla mutku tos striimis oli 100 katsojaa ni en haluu et jää väärä kuva miehestä
Oli striimin parasta antia. :D

kpax

Viesti Kirjoittaja kpax » 07 Marras 2020, 03:23

pikaisella selaamisella sain käsityksen että mun vedot ihan hyvissä.

olikos tässä vaara että on joku freeroll taas kerran kyseessä?

saat 25% alennusta molemmista vedoista jos laitetaan vetotulos lukkoon nyt. (ja rahat siirtyy ensi viikon aikana) se olkoon sakkona mulle kun en ymmärtänyt alunperin pyytää laittamaan panoksia jollekin kolmannelle osapuolelle.

mulla on paha fiilis että tämä veto ei pääty hyvin ja ettet suostu tähän diiliin vaikka saat 25% alennusta vedosta jota et voi voittaa

-AceKing-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AceKing- » 07 Marras 2020, 04:00

kpax kirjoitti:
07 Marras 2020, 03:23

saat 25% alennusta molemmista vedoista jos laitetaan vetotulos lukkoon nyt. (ja rahat siirtyy ensi viikon aikana) se olkoon sakkona mulle kun en ymmärtänyt alunperin pyytää laittamaan panoksia jollekin kolmannelle osapuolelle.

mulla on paha fiilis että tämä veto ei pääty hyvin ja ettet suostu tähän diiliin vaikka saat 25% alennusta vedosta jota et voi voittaa
Veikkaan että noita rahoja et tuu näkee.. :tdown:

megaman844

Viesti Kirjoittaja megaman844 » 07 Marras 2020, 04:02

poika seeolen minä

älä
onnea oleihnii

kpax

Viesti Kirjoittaja kpax » 07 Marras 2020, 04:41

kpax kirjoitti:

saat 25% alennusta molemmista vedoista jos laitetaan vetotulos lukkoon nyt
ei hätää, voidaan lukita kun heräilet. tarjous on voimassa koko viikonlopun

Jepperi
Pokerisivut - striimaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jepperi » 07 Marras 2020, 04:43

-AceKing- kirjoitti:
07 Marras 2020, 04:00
kpax kirjoitti:

Veikkaan että noita rahoja et tuu näkee.. :tdown:
Mä kun taas oon ollu siinä käsityksessä et pelivelat on pyhiä? Aika julkisesti noi on ainakin lyöty. Eiköhän Tero hoida homman kunnialla maaliin !

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 07 Marras 2020, 05:54

kpax kirjoitti:

Siis mitä vittua. Sä oot tasan tarkkaan lukenut ton mun boikkimeno viestin ja nyt tulit vaatimaan sellasta minkä hyvin ton viestin luettuas et mä en pysty atm ostaa itteeni velasta ulos. Mutta maksupäivä ja vedon loppumispäivämäärä on 31.12.2020. Toi päivämäärä on mulla työn alla ja jos jostain vitun syyst mä jään jotai satkuja vajaaks ni hoidan ne asap. Mut siit lähetää et rahat on teidän tilillä tollo tai jopa aikasemmi jos/kun kasaan saan tai myyn tarvittaes persettä kadulla.

Millä vitulla tullaa kesken kaiken huutelee jostain vitun freerollista tai jostain vitun källäyksestä ku 2 kuukauden päästä veto vasta päätttyy.
Mä olin ihan saatanan urpo ku annoin tasabookkina noi heinäkuun vedotki ja mul oli hyvä boogie heinäkuus päällä. Sit jotai tapahtu ja vedin kaiken viemäristä alas. Täysi ilmast rahaa teille tulos ja vitun hyvil ehdoil saitte. Kukaa muu ei ois ollu nii urpo et antaa tasabookkina heinäkuus tollasia vetoi. Mut mä annoin ja se on mun vika se mut pidä ny vittu vähä pienempää suuta ja puhu kunnioittavampaa sävyy.

Sait tän vedon ku tiedän et oot särjen tuttui mut oli kyl vittu viimenen kerta. Mua ei tuu kukaa vitun apina huutelee tänne källääjäks.

Ainut vitu freeroll mikä tapahtu oli teille ku korona tuli ja mun pää meinas vittu seota ku olin yksin täs vitun luukus 2,5kuukautta muutamaa lenkkiä lukuunottamatta.

Edit. Niin ja olen jo aiemmin ilmoittanut että olette vedon voittaneet.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 07 Marras 2020, 06:03

JA nyt rupes vituttaa kyl sen verran et ensinnäkää vaikka dokasi elokuun ni viimeks oon ottanut joskus syyskuus. Ei mulla ole mitää vitun päihdeongelmaa. Mä vaan hoidan mun masennuksia ja burnouttiani väärin keinoin ja yritän selvii päivästä toiseen. Mä oon vitun loppuun palanut. Kokeilkaa itte 14 vuoden perhe-elämä ja eron jälkeen ja jatkuvan tappelun siitä mihi suuntaa pitäs lapsien hommaa viedä ja kokeilkaa mitä tapahtuu. Mua haukutaa mental game paistiks ku näytän tunteeni vaik oon oikeesti henkisesti aivan saatanan kova äijjä, moni ei ois selvinny sellasista asioista mistä mä olen.

Ja mä oon tehny vitusti elä'mäni aikana virheitä eikä ne varmasti oo lopussa vieläkää. Silti vaik mul itel ollu hankala vuosi ja ollu vaik mitä ajatuksia löysin itelleni taas langanpään mitä kohti tavotella. Ja aina on aikaa kuunnella muide huonoja oloja ja tsempata. Ni sit tullaa vittu aukoo päätä tänne näin.

Oon jakanu koko elämäni tänne ja tsempannu kaikkia ja kasvattanut yhteisöä ni tässä oli vittu taas kiitos. Oli muute vika viesti tähä foorumille. Voitte pitää tunkkinne.

Särjel on kyl mun osioite puhelinumerot jne et voitte tulla 31.12.2020 perimää fyrkkii jos ei näy.

Huomen muute vedän pään täytee, soittakaa ny Akotii.

AleSii

Viesti Kirjoittaja AleSii » 07 Marras 2020, 06:42

Tsemppiä nielettäja peliin.
Kyllä sä aikuisena miehenä tiedät miten kuuluu toimia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”