LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Erotic Razz

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 07 Marras 2020, 08:23

”Millä vitulla tullaa kesken kaiken huutelee jostain vitun freerollista tai jostain vitun källäyksestä ku 2 kuukauden päästä veto vasta päätttyy.”

Tästä kyllä täysin samaa mieltä. Kuka tulee huutelemaan, ennen kuin veto on edes päättynyt? Tai alkaa jo etukäteen spekuloimaan källäyksillä? Ja toki pelivelat hoidetaan aina, mutta herrasmiesten kesken on ainakin omassa piirissä tehty maksusuunnitelmia tarpeen niin vaatiessa.

Nielijä nousee vielä, pidä leuka ylhäällä, äläkä vaivu masisteluun.
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 07 Marras 2020, 09:38

Aikamoista pelleilyä tulla blogiin tarjoamaan vedon poisostoa, kun hero on juuri valitellut raha-asioitaan. Kukin tyylillään.

Teronkin kannattaa katsoa peiliin. Toisesta korvasta sisään vaan tollaset jutut ja toisesta ulos. Ei kannata suoltaa kaikkea tänne heti kiukuspäissään. Aika rohkeasti laitat itsesi peliin tilanteessasi, kun olet näin avoin kirjoituksissasi. Pelkään, että luot sillä paineita itsellesi. Mieti realistisia tavoitteita ja aloita pienestä. Siitä se hyvä mieli tulee. Unelmat ja tavoitteet pitää eriyttää.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 07 Marras 2020, 10:39

Ei kiinnostas omien ongelmien puuttua tähän avautumiseen kun oon lainannut rahaa että saan noi smkisat pelattua ja focus tän vkl siellä mutta oon tässä molempien kaverina vähän niinkuin pakotettu

Ensin toi että rahat ois pitänyt ottaa etukäteen/takaaja niin itellä huonoja kokemuksia myös niistä ei ne aina toimi. Joku turun riku/riqu kans otettiin aikoinaan pokeritiedos veto jonka se hävis ja jätti maksamatta. Kpax takas tän lainan. Kaveri jätti vedon maksamatta ja tää tuli joskus vuosien päästä puheeks kpaxin kanssa ja se tarjos silloin kyl maksaan sen mut totesin et jokainen hoitaa kyllä omat vetonsa.

Muutama viikko sitten Nielettäjän kanssa juttelin kun oli huonois tiloissa ja busto ja sano että sekin masentaa kun on ne vedot lyötynä. Sanoi että pitää turunpoikien kanssa sitten järjestellä maksusuunnitelmaa,toki myös mietti että milläköhän ehdoilla sitä sais vuoden alusta uutta betsiä kehiin :beer2:

Mä välitin tän tiedon sit kpaxille että mikä se tilanne nyt on ettei nyt kannata odotella niitä vetoja välttämättä automaattisesti tilille 1.1.2021. Mutta totesin että aina se on lopulta velkansa hoitanut ettei niistä kannata huolehtia. Kyse lähinnä siitä että saa pään kasaan ja grindattua sen kassan 2-3k et pääsee vetää niistä partyn leaderboardeista sen 500e päivässä. Sen jälkeen se on hyvinkin nopeasti sitten kassat esim vuoden lopussa jo 20k.

Kpaxin kirjoitus nyt on selkeästi hirveässä kännissä tehty eikä sille kannata antaa sen enempää arvoa. Leppoisa ja äärimmäisen mukava ihminen selvinpäin mutta kun sitä viinaa vedetään tiettyyn pisteeseen niin harvinaisen ilkeä/mulkku/vänkääjä. Oppinut vuosien saatossa omien kokemuksien kautta että ne kello 02-> viestit kannattaa jättää omaan arvoonsa. Mun oma paskin kokemus on se 2014 Gruissan finaalipöytä Ranskassa. Kpax tuhannen soosissa reilillä. Reiliä ei eristetty et siinä olis mitään etäisyyttä pelaajiin vaan kansa siinä selän takana. Kpax häiritsee siinä jatkuvasti olut tuoppi kädessä ja käy kyselee vähän väliä mitä sul oli tossa ja tossa. Mä sanoin että rauhotu ja oo varovainen sen oluttuopin kanssa. No muutama minuutti sen perään se kurottautuu taas kuiskaan tyyliin jotain mun korvaan ja se olut kaatuu mun niskasta sisään :-D :-D :-D :drunk: . Voi sille nyt nauraa mut vitutti toi ja häirintä atm kun tapahtu.

Varmaan nyt kpax tän lukiessaan tajuaa pyytää anteeks. Ei mennyt nyt ihan putkeen imo. Kun varsin hyvin tiesit ettei niitä rahoja nyt ole maksella. Mä en tiedä summaa paljosta olette lyönyt vetoa loppupeleissä mutta jonnekkin kiloon saakka voin ostaa tuota 25% alennuksella niin että saan sen maksaa itse kpaxille 1.1.2021. Nyt mulla ei ole sitä hoitaa.
Kuitenkin mä uskon et Nielettäjä hoitaa ton enemmin tai myöhemmin. En mä uskonut että sillä niitä rahoja oli vedonlyönti hetkelläkään tosin laittaa mihinkään erilliselle ihmiselle jemmaan.

Blogin heron ei kannata tän kpaxin viestin takia nyt masentua ja alkaa ryyppäämään. ManUn ja Ole-Gunnarin tulevien potkujen takia voi sitten ottaa toisellekkin jalalle :P . Jatkat vaan niitä turnauksia ja sit kun rollit sinne partyn leaderboardeihin niin velat on pian hoidettu ja Maltalla ens vuoden lopulla!
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Trampas
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja Trampas » 07 Marras 2020, 12:29

"pokeriammattilaiset" täällä tappelee eikä kellään ole paria satasta(pois lukien kpax) TÄNÄ VUONNA mutta ens vuonna voi olla ja kun ei yhtään varmaan ole että onko ens vuonnakaan niin sovitaan ja jutellaan :D :D

koomista kun kukaan ei ole vaatimassa ees mitään niin särki perseaukisena,kaiken pelaanneena lupaa maksaa jostaki joskus ja jolleki,on ostamassa velkojaki joita ei vielä edes ole muodotunut "perintään" mutta ei ole senttiäkään rahaa :D

Myykää kaikki sharkielle,se ostaa velkoja pois teiltä, vittu velaksi.
Kundi on jo velkaa sinne tänne ja tuonne eikä yhtään rahaa ikinä.Mutta se voi maksaa tai ostaa mitä vaan,velaksi.

piireissähän on tapana tarjota pois ostoa eikä tuo kpaxin -25% ole sen kummempi niin yks polttaa päreensä lopullisesti,alkaa juomaan eikä tuu enää ikinä internettiin!!! SAAATANA!! Se olis hakannu Tonin jos olis lähellä,kysymättä sen enempää.Ja särki olis hokenu taustalla että kyllä se maksaa,nyt ei ole rahaa eikä tiiä millon on mutta maksaa kuitenki.Jutellaan. Varmasti ostaa velaksi kyllä.Ihan mitä vaan.Velaksi.Maksaa joskus,nyt voi ottaa heti,rahaa ei ole mutta voi ottaa kyllä velkaa.

Perheelliset miehet,toinen kohta viiskymmentä,täysin PA ja elää vissiin vaimon siivellä pappanaki,lapsiparat joskus googlaa isin niin tämmöstä löytyy.

Isi on velkaukko työkseen...

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 07 Marras 2020, 12:49

Jahas, lauantai + popparit + tämä ketju. Tai sitten edellä syytetyt ohittaa olan kohautuksella ja jatkaa elämää.

Lakaisija

Viesti Kirjoittaja Lakaisija » 07 Marras 2020, 12:55

Suomi-pokeri vuonna 2010: Rahaa, urheiluautoja, kalliita juomia ja kauniita naisia.

Suomi-pokeri vuonna 2020: Jep jep

Pokrec

Viesti Kirjoittaja Pokrec » 07 Marras 2020, 13:00

Ei se päämäärä, vaan se matka.

-AceKing-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AceKing- » 07 Marras 2020, 13:01

Itsekin repesin sille että pokermanilla ei varaa maksaa velkaa, mutta onneksi sharkie voi ostaa velan pois, harmi vaan, mutta ei hänelläkään ole varaa maksaa sitä. :clap: Ja jos lyödään vetoa, nii tietysti se mahdollinen hävitty summa pitää olla itsellä ja jossain jemmassa, ettei siihen kosketa, tuskin mitään vetoa olisi syntynytkään jos oltais ilmoitettu ettei sitä rahaa edes vielä ole, koska tuskin sitä on vuodenkaan päästä.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 07 Marras 2020, 13:03

Näköjään miekkamiehet löytäneet striimistä tähän blogiinkin :no:

Jos se Nielijän velka on tyyliin kilon ja kpaxia se ahdistaa niin kyl mä sen pierasen jostain ettei noiden välille mitään pahaa verta jää.

Kai mä pankista tms saan sen hommattua. En mä nyt tiiä mitä se kenellekkään kuuluu jos koitan tohon väliin sovitella jotain ettei nielijän tartte pistää kämppää paskaks kun toinen kännis avautuu. Tarjota siis jotain takuuta tohon väliin et tää "sota" jää tähän

Mut kuten nielijän kans käytiin läpi ni se ei oo siel nukkunut tän takia jne niin nää taistot vaikuttaa kyl vitusti negatiivisesti elämään. En tiedä miten mutkin saatiin tähän nyt kytkettyy taas.

Mä en tätä enää kommentoi tähän enempää. Huhut kerto että turusta oltiin osaltaan jo nielijään yhteydessä ja homma fine joiltakin osin.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 07 Marras 2020, 15:36

Pokerman:
"Oon jakanu koko elämäni tänne ja tsempannu kaikkia ja kasvattanut yhteisöä ni tässä oli vittu taas kiitos. Oli muute vika viesti tähä foorumille. Voitte pitää tunkkinne."

Tässä se ongelma varmaan onkin. Eihän sinun tehtävä ole kasvattaa kuin omaa bankrollia ja keskittyä itseesi sekä huolehtia hyvinvoinnistasi. Välillä voi striimata ja kirjoitella jotain, mutta ei sinun kannata pokeriskenen pelastajana toimia. Ensin perhe, sinä itse, kaverit ja vasta vikana tällänen vittuileva pokeriyhteisö. Saatat vielä päästä jonnekin, jos teet itseäsi koskevia muutoksia.

kpax

Viesti Kirjoittaja kpax » 07 Marras 2020, 16:12

olen pahoillani yöllisestä känniavautumisestani. ei mitään muistikuvaa että olen käynyt tänne kirjoittamassa ja olen ilmeisesti vaan halunnut haastaa riitaa tai jotain. nolottaa ja hävettää. anteeksi

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 07 Marras 2020, 16:48

kpax kirjoitti:
07 Marras 2020, 16:12
olen pahoillani yöllisestä känniavautumisestani. ei mitään muistikuvaa että olen käynyt tänne kirjoittamassa ja olen ilmeisesti vaan halunnut haastaa riitaa tai jotain. nolottaa ja hävettää. anteeksi
...ja näin hoidetaan tilanne tyylikkäästi, respect.

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 07 Marras 2020, 16:56

kpax kirjoitti:
07 Marras 2020, 16:12
Tästä kaikille mallia miten toimitaan kun mokataan. Ali Gn sanoin, R-E-S-T-E-C-P!
"Who me?"

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 07 Marras 2020, 17:07

"Tuhannen päissään" tehty kieliasultaan täydellinen kirjoitus käännetty nyt hienosti pilliksi ja monet jopa nielee syötin. Henk koht en usko känniselitykseen, ilkeyteen vain.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 07 Marras 2020, 17:27

PoLOpoika kirjoitti:
07 Marras 2020, 17:07
"Tuhannen päissään" tehty kieliasultaan täydellinen kirjoitus käännetty nyt hienosti pilliksi ja monet jopa nielee syötin. Henk koht en usko känniselitykseen, ilkeyteen vain.
"Kieliasultaan täydellinen"= lähes yhteen pötköön, ilman pilkkuja tai isoja kirjaimia. Jopa tämmönen lukihäiriöinenkin spottaa täydellisittömyyden :D . Nyt koitettii heittää vettä myllyyn pohjattomalla ämpärillä. Hey now!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”