365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.04.2019 2:34

sharkie kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:No miten nyt sitten, rehtori aikoo järjestää palaveri jossa minä exä opettaja ja hän on paikalla.Sanoin vielä että tyttöni tulee siihen kanssa jotta se voi siinä kertoa opettajalle miksi hän ei puhu hänelle.Ja siinä tilaisuudessa mä annan palautteen myös.

Joo mä ymmärsin ton kohdan jotenkin väärin. Olikin vissiin joku eri opettaja eikä nykynen joka piti haukkua.
No hyvä et alkaa kuitenkin selviämään ja asia edistyy ja saat ehkä asiaan apua ja pääset pikkuhiljaa keskittyy töihin ylimääräsen sälän jälkeen.

Et käsittäny mitää väärin, mietin vaan että en ota sitä toho mukaan tai sit et se on vaan alun tai jotain.En mä tiiä ihan sama.En mieti nyt tätä keissiä enää enneku se on taas ajankohtanen eli sitku on se palaveri

Joo olis iha kiva kyl et sais vetää tänä vuonna yhde kuukaude edes ilman ylimääräst paskaa.Alan koht toivoo sitä vitun blokkia
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 05.04.2019 3:51

DAY94/365
PLO10 3h34min(2hyhdes plo25)+128,85
PLo25-194,77 5h40min

7tunni päivä ja palkinnoks pahaaa mieltä.Plo25 vittuileee meille.
Kohtuu sekvaa jengiä tunsin pelaavani ihan ok tänää mutta aika paljo setuppipaskaa.
Yks maukas 400bbbb potti ku vihu veti kuolleena sisää survo 3betatus Q25fd boardii mun kärkisettiä päin AQ78 lol

Huomen oliski sit perjantai pelit, kaks edellist menny iha vihkoon joten ei kahta ilman kolmatta?
Pokerman82

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 05.04.2019 10:27

Pokerman82 kirjoitti:DAY94/365
PLo25-194,77 5h40min

Kohtuu sekvaa jengiä tunsin pelaavani ihan ok tänää mutta aika paljo setuppipaskaa.
Yks maukas 400bbbb potti ku vihu veti kuolleena sisää survo 3betatus Q25fd boardii mun kärkisettiä päin AQ78 lol

Huomen oliski sit perjantai pelit, kaks edellist menny iha vihkoon joten ei kahta ilman kolmatta?

Täytyy kyllä hattua nostaa jos PLO10 ja PLO25 peleillä elätät itsesi ja lasten menot. Ja siihen päälle vielä lapsen kiusaamiskeissit ja kaikki. Ei ihme jos välillä on pinna kireellä. Ei muuta kun tsemppiä!

EDIT: Missä pelaat? Eli tuoko rb jotain takas? Eikös mikroissa ole ihan tajuton rake, eli sieltä voisi noilla pelimäärillä ihan hyvinkin palautua?
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 05.04.2019 13:08

RobertKnepper kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:DAY94/365
PLo25-194,77 5h40min

Täytyy kyllä hattua nostaa jos PLO10 ja PLO25 peleillä elätät itsesi ja lasten menot. Ja siihen päälle vielä lapsen kiusaamiskeissit ja kaikki. Ei ihme jos välillä on pinna kireellä. Ei muuta kun tsemppiä!

EDIT: Missä pelaat? Eli tuoko rb jotain takas? Eikös mikroissa ole ihan tajuton rake, eli sieltä voisi noilla pelimäärillä ihan hyvinkin palautua?

Ekaks kiitos tsempeistä (h)

Niin tämähän jää nyt nähtäväksi, eka kolme kuukautta selvittiin mutta toisaalta meidä rollit ei kasvanut juuri yhtään koska kulut hakkaa kuiteki koko ajan.Joten oikeassa olet paineet on kovat.
Tarkoitushan on kuitenki nousta näistä tasoista sekä saada rolli sille tasolle että pystyn noita turnauksiaki vetää kaikki omput maan ja taivaan väliltä eli 11-109 turneisiin saakka.

Mitä tulee käsitykseen omasta tasosta käteispelaajana ni siinä haluan kehittyä ja oon sillai positiivisel mielel siinäkin että viime vuonna pelaili hyvän rollin turvin hieman plo100-plo400. Otanta ei ollu suuri mutta hyvällä pelinvalinnalla jäi käsitys että pärjäisi tuollaki. Se sit et tuunko noi tasot longrun pärjään jää toki nähtäväks jos ja kun rollit saadaa kasvaa ja ollaa selvitty järjestelmällisesti alemmist tasoist.
Sitten kun tää nousu plo100 peleihin tulee ni käyn ottamas kaverilt koutsia joka on biitannu vuosikaudet starsi zoom500.

Mutta nyt mennää näis mikroissa ja plo10 me ollaan murskattu, plo25 ei oo lähteny vie rullaan ja tän kuun osal syy löytyy peilistä tos meni pari päivää vituiks ku vitutti vaan liikaa nää päällä olevat asiat.
Herol ei oo vaan varaa yhteenkää siiman anto sessioo et ite painetaa paskasti joten tää on taas jälleen iso haaste ku kuiteki pitää näitä arjen asioitaki aika ajoin selvittää.

Mitä tulee noihi Rb juttuihi ni käsittääkseni ainut saitti mikä palauttaa jotakin on Partypoker. Starsiha ei palauta yhtään,Pakella oli blogis et sil oli 8krakee ni sai oikein 260taalaa takas.Unibet on samanmoine palautuksien suhtee pienillä tasoilla.Isoilla tasoil kai pystyy tekeen hyvin paljon pelaamal 30-50 pinna rbtä mutta mikrois no odotas kaivan noi pelitunnit.

Mikrois unibetil mul pelitunteja plo10 tammi-maaliskuu 127tuntia, plo25 40tuntia sekä yhdessä plo10 kans plo25 tunteja 35,5. Ni palautus unibetil oli 80€ suoraa käteistä, 16euroa käteis lippuja ja 70euroo grindattavaa bonusta sekä 8100bonuspointsia. 8100bonuspoints arvo on käytännön 81euroo koska sä voit vaihtaa ne turnauslippuihi käteisloippuihi tai bonuslippuihi. Ite vaihdan aina turnauslippuihi koska ne näkyy suoraa rahan säästönä turnauspäivänä. Eli mitä tosta nyt sit tulee 247€ jos laskee noi bonarit käteisliput ja pisteet yhteen.

Eli joo mikrois täytyy pelaa raken mukaan,sieltä on turha odottaa palautuksia vaikka rakee maksetaanki paljo. Jos ymmärtää perusjutut omahasta ni suosittelen tota Jnandezi play and explain how to play mikros videoo löytyy ilmaseks youtubest. 31 minuuttii ja siinä selitetää hyvi et me adjustetaa ensisijaisesti pelityylimme rakee ja samalla siin tulee se vihu osuus myös(oli muute hyvä video semmoselle joka ei ollut tätä sisäistäny,katoin tän tammikuun alus muistaakseni). Mutta rake on suurin vihollinen. Mutta kuten heron plo10 tuloksista näkee ni ne on biitattavissa ku vaan adjustaa toho mainitsemaani rakeen.

Mutta nyt focus on jälleen pokerin parissa ja yritän pistää nää muut asiat toissijalle kunnes taas tapahtuu jotain. En nyt kuitenkaa tällä hetkellä voi mitää mun ja exän yhteistyölle(tästä on tulossa palaveri myös missä kolmas osapuoli,mutta ajankohtaa en vielä tiedä ilmeisesti kevään aikana). En oo kuitenkaa kovin toiveikas tonkaa suhteen koska jos ei nyt pysty mun kans keskusteleen kuin aikuiset asioista ni oon melko varma että se marttyyrikortti vedetää tuollaki esiin ja kaikki kehitysideat jää vaan puheeks.Mutta näin jos käy ni sit mä teen sen verta raa-an tempun et muutan kohtuullisen välimatkan päähän ja sanon et tääl tulee taloudellinen apu mut siihe se sit jää.Ite oot valinnu ties.Nostan kädet pystyyn.Oon sit pelkästään se viikonloppu isä en kasvattaja.Geegee

Myöskin tää kiusaamisjuttuha ny tosiaan kuten sanoin jäi tohon että rehtori vakuutti että sillä kiusaajalla on seurauksia ja mun ja exän ja opettaja ja rehtori palaveri kans tulos jossakin kohtaa kevättä jossa käsitellää tää luottamuspula asia. Joten tätäkää ei tarvitse toistaseks miettiä ja jos tulee jotain tältä samalta henkilöltä vielä ni se on sit poliisiasia,antaa nidie sit tutkia ja hoitaa hommat sekä kyyberi ehdottama valitus siihe lautakuntaan.

Joten ULI ULI ULI, ny vittuun se negatiivisuus ja katse eteenpäin.Pelionnea
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.04.2019 3:14

DAY95/365
Siis mikä vittu näitä perjantaita vaivaa.Vittu pöydät notkuu kalaa mutta ykskää potti ei tuu himaa.Salee joku pidetää kalat poolis rb päivä jaetaa kaloille riverit. 8h14min plo25 ja -275. Ny sit palataaki askel taas taaksepäin tai oikeestaa kaks. Vitun vittu.Se siitä positiivisuudesta.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.04.2019 23:02

DAY96/365
35min pelasin rbnä tulleita sittaritikettejä ja niistä +23,38, sit 2hkäkkyy -28e.
Mun tekemisistä ei tuu täl hetkel mitää, ilmeisesti toi särkiki tarkotti ton kehuna vaikken sitä ottanutkaan kehuna.Mut tää kertoo just paljo mis tilas mun pää on.Mä oon henkisesti aivan loppu tähän lapsiasioide vääntöihi exän kans+koulutaistelut sekä yks mikä pahentaa on tää vitun yksinäisyys.On kavereita joo mut ei himas ketää kenen kans jakaa asioita ja saada vastakkaista näkökulmaa eikä tukee.Ja tää asia ei tuu ny muuttuu ihan hetkeen nii kaun ku tää vuosi ollaan lockdownis.En siis edes eti mitää mut kyl nää asiat ku yksinään käy läpi ni on vitun paljon raskaampaa.Huomaa vaan et on loppuunpalanu ja voimaton olo kaikkeen tähä paskaa ni ihan turhaa energian hukkaamista ja ittensä hajottamista yrittää vaikuttaa asioihi.

Ku tää vuosi saadaan päätökseen jos/kun olen rolleis ylipäätää hengis ni muutan tästä läheltä pois jos jään suomeen ni toiseen kaupunkiin.Ja oli nettiblokkia tai ei ni maastamuutto voi siltiki tulla kyseesee riippuen miten nää vaalitki menee yms. Koska selvästi jos mä oon täs lähel ni mä en saa noit muksui niiku kuuluu luokseni ja stressaan itteni vaan hengiltä yrittää vaikuttaa asioihi ilman mitään tulosta.
Ois kiva juoda vaikka viikko viinaa putkeen ettei miettis mitää muuta tai tankata jotai opiaatteja pää täyteen et ois iha pihal täst maailmanmenost.
Ens vuoden projekti onki jo selvä 365 DAYS A Year I Swallow #NIELIJÄ YMPÄRI VUODEN KÄNNISSÄ
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 07.04.2019 1:32

Pokerman82 kirjoitti:DAY96/365
Mun tekemisistä ei tuu täl hetkel mitää, ilmeisesti toi särkiki tarkotti ton kehuna vaikken sitä ottanutkaan kehuna.Mut tää kertoo just paljo mis tilas mun pää on.Mä oon henkisesti aivan loppu tähän lapsiasioide vääntöihi exän kans+koulutaistelut sekä yks mikä pahentaa on tää vitun yksinäisyys.

Nyt kun sulla on vissiin happi käynyt aivoissakin saakka niin vastaan ennenkuin meen nukkuun.

Todellakin tarkoitin kehuks paitsi se foorumipoliisi juttu oli sellai sarkastinen vittuilu kun oot ite haukkunut porukkaa menneisyydessä foorumeil ja nyt latelet jotain sääntöjä täällä muille. Ainakin siltä se näyttää mun silmiin. Sit kun sanon ettei mua tartte puolustella ketään Kaptah tms vastaan ni oot seuraavaks kirjottas jotain mun blogis

Mitä tulee exä ja lasten juttuun niin sulle vois jonkun vuoden isä ehdokkuuden antaa. Isän asema ero Suomessa on käsittääkseni aika heikko ja yleensä äiti edellä noissa mennään. Tiedän et moni mies samassa tilanteessa luovuttas sen suhteen ettei olis kasvatukses mukana yms. Mut sä tarjoot kodin ja sylin tulla viettää aikaa ja oot uhrautunut asuun siinä vieres jne. Samoin asetat lapsilles rajoja joita ne ehdottomasti tarvii joka on vaan välittämistä. Vaikkei se exä nää tai arvosta sitä sun mielestä tarpeeks ni kyl mä luulen et ne lapset kiittää joku päivä et niil on ollut isä joka välitti.

Samoin toi koulukiusaamisjuttu osoittaa vaan kuinka paljon sä lapsistas välität. Sä uhraat käytännön yöunes ja työs ja rytmis vaan sen takii et pääset laittaa asiaa rehtorille eteenpäin ja meet hetkeks nukkuun et oot vastaamas taas puhelimeen muutsma tunti myöhemmin ja jatkaa keissii. Kyl mä väitän että jäis aika useelta tekemättä.

Joten keep fighting äläkä anna periks ton suhteen! Kyl mä ainakin arvostan ja moni muukin.
sharkie

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.04.2019 1:43

sharkie kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:DAY96/365
Mun tekemisistä ei tuu täl hetkel mitää, ilmeisesti toi särkiki tarkotti ton kehuna vaikken sitä ottanutkaan kehuna.Mut tää kertoo just paljo mis tilas mun pää on.Mä oon henkisesti aivan loppu tähän lapsiasioide vääntöihi exän kans+koulutaistelut sekä yks mikä pahentaa on tää vitun yksinäisyys.

Nyt kun sulla on vissiin happi käynyt aivoissakin saakka niin vastaan ennenkuin meen nukkuun.

Todellakin tarkoitin kehuks paitsi se foorumipoliisi juttu oli sellai sarkastinen vittuilu kun oot ite haukkunut porukkaa menneisyydessä foorumeil ja nyt latelet jotain sääntöjä täällä muille. Ainakin siltä se näyttää mun silmiin. Sit kun sanon ettei mua tartte puolustella ketään Kaptah tms vastaan ni oot seuraavaks kirjottas jotain mun blogis

Mitä tulee exä ja lasten juttuun niin sulle vois jonkun vuoden isä ehdokkuuden antaa. Isän asema ero Suomessa on käsittääkseni aika heikko ja yleensä äiti edellä noissa mennään. Tiedän et moni mies samassa tilanteessa luovuttas sen suhteen ettei olis kasvatukses mukana yms. Mut sä tarjoot kodin ja sylin tulla viettää aikaa ja oot uhrautunut asuun siinä vieres jne. Samoin asetat lapsilles rajoja joita ne ehdottomasti tarvii joka on vaan välittämistä. Vaikkei se exä nää tai arvosta sitä sun mielestä tarpeeks ni kyl mä luulen et ne lapset kiittää joku päivä et niil on ollut isä joka välitti.

Samoin toi koulukiusaamisjuttu osoittaa vaan kuinka paljon sä lapsistas välität. Sä uhraat käytännön yöunes ja työs ja rytmis vaan sen takii et pääset laittaa asiaa rehtorille eteenpäin ja meet hetkeks nukkuun et oot vastaamas taas puhelimeen muutsma tunti myöhemmin ja jatkaa keissii. Kyl mä väitän että jäis aika useelta tekemättä.

Joten keep fighting äläkä anna periks ton suhteen! Kyl mä ainakin arvostan ja moni muukin.

Joo vittuko on nii hajal ni en osaa enää ymmärtää lukemaansakaa,näkee riidanhaastoo siellä täällä :?

Kauniisti kirjoitit,kiitos (h)
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.04.2019 22:52

Väkinäistä peliä 65min ja -26,91. Muute aikalailla leffapainotteinen ilta tänää ja vähä aivoille lepoo.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.04.2019 0:34

Änäripleijari pareista omat veikkaukset ketkä menee jatkoon:Tamba kävelee Columbuksen yli 4-0. Toronton toivoisi menevä jatkoon mutta jatkoon menee Boston koska toronton puolustus sysipaska. Wash Carolina, Carolina voi parhaimmillaan yllättää ja tehdä tästä vaikeen mutta luulen että Holtby on nyt loppukaudest ollu tikis ja Wash jatkoon.Pens toki hoitaa islandersi.

SJ Vegas, mä väitän et Fleury vetää taas pleijarimoodi päälle ja SJ jolla paskat molet ja ei toi puolustuskaa niil kyl vissii toiminu ole vaik kovia ukkoja sie onki niin mä sanon että SJ lähtee ekal kiekal laulukuoroo.

Jets Stlouis tulee vääntö jonka lopulta voittaa Stlouis kunhan vaan ymmärtää pitää Binningtoni maalilla.

Calgary Colorado
Tästä otan erilaise linen ku särjellä joka oli sitämieltä että Colorado menee. Mutta mun mielestä Calgary jatkoon koska Coloradol ei oo muutaku se ykkösketju ja onko Rantanen vie siitäki poissa klesana? Calgary sai kaude alkuu uude valmentaja joka tuonu kunno hyökkäävä kiekon jengiin ja on jo tän kauden suurimpia yllättäjiä ja saattaa jatkaa tarinaansa pleijareiski.

Nashville vs Dallas
Tää on potentiaalinen game seven matsi. Dallas alko tekeen viimekaude päätteeks oikeita asioita ku myi suomalaiset paskamolet vittuun ja tällä kaudel vahvistanu Zuccarellolla jengiä sekä uudet lupaavat suomalaiset pakit Miro Heiskanen ja joukkuees kaude jo ollut Esa Lindell sekä hyäkkäyksee Roobe Hintz. Pakkoha tänne yks jymy-ylläri saada eli mun valinta Dallas jatkoon.

Sit vähä puhetta suomailista.Barkov on kiistatta Suomen paras kiekkoilija, eikä pelkästää pisteide valos.Mäkisen mukaan änärin paras kiekonriistäjä ja siltä ei kukaa saa kiekkoa myöskään pois. Iso miinus että pelaa paskajengis, katoin mimmone soppari sil on niin se teki 2016 kuude vuoden soppari. Siit on 3 vuotta jälel ja sillo se on vasta 26 ja 9kautta änäriä takana.Eiks se kolme vuotta pelannu tulokassopparil?
Toivon että pingut on massit valmiina 2022.

Aho ja Rantanen aiva huikeita myös, Laine superalku kautee mätti melkein kaikki maalinsa ekaa 25 pelii. Sit on aikamoinen droppaus,onko tehny viis börsää tän vuode puolel. Joko Fortnite huhut on totta tai sit mies menettäny kaiken itseluottamuksensa.Jossai haastikses sano et ei oikein aina nappaa jääkiekko lol. Valmentaja lässyttää et hän yrittää tehdä siit monipuolisempaa pelaajaa, gl for that. Mut sopparist lähti salee pari millii per kausi pois. Toki pleijareis jos säväyttää niin loppukautta runkosarjas ei muista enää kukaan.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja rraketti » 08.04.2019 2:46

Aika samoilla linjoilla. PIT-NYI 4-2, WAS-CAR 4-0, BOS-TOR 4-0, TBL-CBJ 4-1, SJS-VGK 2-4, CGY-COL 4-0, WPG-STL 4-3, NSH-DAL 3-4.
rraketti

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.04.2019 17:29

rraketti kirjoitti:Aika samoilla linjoilla. PIT-NYI 4-2, WAS-CAR 4-0, BOS-TOR 4-0, TBL-CBJ 4-1, SJS-VGK 2-4, CGY-COL 4-0, WPG-STL 4-3, NSH-DAL 3-4.

Aijjai nice et joku muuki uskoo dallasi mahdollisee yllätyksee. Jets peli ainut mis meil eroavaisuuksia.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.04.2019 18:56

Tänää taas kyllä saatii mun suonet otsalohkossa paisumaan. Olin tietoinen että lasteni äitillä oli tänää pienimuotoinen operaatio sairaalassa. Sen sijaan että hän olisi itte ottanut yhteyttä ja kysyny että tuutko kattoo muksuja? Niin laitoin aamuseiskalta ite viesti ennen nukkumaanmenoa että kuka muksuja kattoo ni siinä yhteydessä hän sanoi että voisit tulla laittaa ruokaa kolmelta.Sanoin tietenki että toki tulen.

Noh menin sitte kolmelta laittaa ruokaa ja siinäku tarjoilin sitä ja kaikki lapset oli paikalla niin tällästä hetkeä en oo saanut viettää kaikkien lasten kans ku viimeksi viime kesänä.Huomasin heti että myös kaksosista toinen (joka on lapsistani vanhin 12v) joka on exästä eroni jälkeen ottanut sen linjan ja mitä nyt murrosikä korostaa ni hän ei halua mun kanssa mitenkään olla tekemisissä ja tätä on pahentanut exän harrastama isän haukkuminen. Ni huomasin siitäki että vaikka suuta soittiki että tykkäs että olin sitä ruokaa laittamassa ja kun hän sitä otti ni kävin vähä väkisi halaamas ku se otti ruokaa samalla ni ei voinu estää :-D ni vaikka sanoki et"mitä siinä halailet" niin huomasin äänensävystä että selvästi hän tykkäsi.
Tästä tuli itelleki hyvä fiilis.
Sitte tää samainen tyttöni kertoi (ku kysyin että miten menny) että toinen kaksosista perjantaia-launtai välisenä yönä valvonut kännykällä aamu seittemään. Sitte tämä kuka oli valvonut kertoi että eilen meni 12 nukkumaan.No kysyin että tiedätkö paljon tarttet unta yössä.Osasi vielä ite vastata että 10-12 tuntia. No sanoin sitte eli kävit koulussa 5 tunnin univajeella tänään.
No tää tyttö käy säännöllisesti mun luona kylässä joten hän kuuntelee mua kun puhun hänelle.Sanoin että nyt tehdään niin että varttivaille kymmenen joka ilta tuo kännykän mun luokse.(asun 15 metrin pääs.Toim.Huom.) Ja saa hakee koulupäivän jälkeen.

Sit exä tuleeki kotiinsa ja mä poistun paikalta kysyen vaan että tarviiko nyt mitää apuu,ei kuulemma tarvii poistun kotiin ja kotona alkaa vituttaa iha täysillä. Tuhat vitun kertaa sanonu samoista asioista ja vittu mikää ei muutu.

Laitoin sit viestin perään niin asiallisesti ku pystyin että eikö nyt voitas keskustella asioista niiku aikuiset ihmiset, sä kerrot oman kantas ja mä omani ja sit mietitää yhdes pelisääntöjä.Ja jos sulla on jotain syitä näille asioille ni mietitään niitä miten voisin olla apuna.Jos sul ei oo esim itel energiaa illal tehdä näit asioita ni mä tuun ne vittu tekeen.En käyttäny tota sanaa.Muttaku tää on se sama laulu mitä oon hokenu viime syksystä asti. Ni vastaus mitkä saan on että keskustellaa sie palaverissa sitten. Ja taas mä oon tiltis. En mä henkilökohtaisesti usko että tuo palaveri mitään muuttaa pysyvästi jos hänen omat silmät ei avaudu.Voihan ne toki avautua mut en oo kovin toiveikas sen suhteen.Kysyin vaan että koska tää palaveri on ja se sano et siitä ilmotetaan sitte. Noni eli täs ny sit mennää vie ainaki niin kaun tällei ja mä oon ulkopuolisena ainakin siihen asti vaikka oon lasteni isä.

Mutta se mitä nyt tänää funtsinu tätä että ku munki pitäs pystyy jatkaan omaa elämääni mutta samalla olla myös lasten elämäs mukana säännöllisesti. Tää on pieni paikkakunta mis asun ja tääl mun on aika vaikeeta tavata ketää uutta ihmistä/ihmisiä. Myöskään ei ole reilua mua eikä lapsia kohtaan että kun asun täs 15metrin pääs ni suurinosa lapsista kokee että ku iskä on tos vieres ni ei sie tarvii yötä olla ku voi olla yötä täs kotonaki. Ni mä en ole saanu sopimukseni mukaan joka toinen viikonloppu kaikkia lapsia samaan aikaan kylään sen jälkeen ku vuosi sitte muutin tähän viereen. Jos mä muuttasin pois tästä kaupungista mä oon miettiny esim tamperetta koska tästä 2tunni bussiyhteus suora ni sillo exä olis vähä pakko alkaa noudattaa sitä että lapset on joka toinen viikonloppu mun luona. Toki hieman lisää kuluja ku maksat bussimaksut mut eihä se ny ole ku 6x meno paluu kaks kertaa kuussa eli 12menopaluulippua lasten.

Mutta enneku voin tollasta ratkasua tehdä mun pitäs saada varmistus sille että jokainen noista saa riittävästi unta ja koulu ei kärsi sen takia.Koska tosta ei sit oo pitkä matka siihe et aletaa sijoittelee ku koulu alkaa menee paskasti.Tää pojan lintsaus oli yks esimerkki.
Sen takia pitäs ainaki sen verta yhteiset sävelet löytää että se huolehtii et ne kännyt on illal kerätty ja jokanen on peiton alla kymmeneltä illalla.Kasvattakoot sit muuten miten kasvattaa, mä voin koutsaa sit ja antaa elämänohjeita kun käyvät säännölisesti mun luona mut kunhan ny tollaset perusasiat olis kunnossa ni uskaltaisi iteki täältä johki lähtee.Rutiinit ja rajat ne on tärkeitä.

Toki sit en oo päivittäin tavotettavissa arjessa mutta enhän mä nytkään saa olla ja kuten sanoin tää on mun mielestä aika epäreilua että mä katon tästä vierestä saamatta vaikuttaa mihinkää.Ainoastaan sit ku on isoja ongelmia sillo saan olla isä. Mutta tääki on väärin koska että ainaku isä on ni se on aina ohjeistamas ja käskyttämäs eli ns paha poliisi. Ku se pitäs olla niin että sillo ku mä oon lasten kans ni mä saan nimenomaan olla niide kans ja se äiti sie arjes myös valvoo niitä rajoja ja kuria eikä niin että iskä on ainut kuka sanoo.

Ni tässä on nyt kaks asiaa. Ekaks on nyt tää tilanne joka vaikuttaa muhu täl hetkellä tosi negatiivisesti,oon aivan hajalla joten pokerinpelaaminen on tosi pakkopullaa. Toinena asia et täs on nyt 9 kuukautta aikaa tehdä 5figsrollit jolla pystys turvaan omat pelit jatkos jos ulkomaille muutto tulis ajankohtaseks blogin takia(ja tästä en nyt ala puhuu et kuinka mahdottomien valintojen edessä silloin ollaan,mietitää sitte ku ajankohtanen).Ja totuus on se et nyt ollaan niin persauki ku olla ja voi.

En usko et mun peliasiat paranee täs kuus enneku tää tilanne saa jonkinmoise ratkaisun.Odotan ja toivon että toi palaveri tulee nopeesti.

Mut täl hetkel ku mun focus pitäs olla täs projektis täysin todellisuus on että ei ole.Mun koko kevään agenda on saada tää asia ratkastua koska se palvelee mun projektitavoitetta ja omia henkohttavotteita parhaiten et saan mielenrauhan.

Mielenrauhasta sen verran että ku mä oon tän ja viimekuun stressanu elinvuosieni toisesta päästä vähintää pari vuotta ni toinen ei stressaa näitä tippaakaa ja kulki viime launtainaki baaris(jota en siis tuomitse).Mutta sen takia mainitsi et aika mainio paikka olis ollu antaa mun olla lasten kans mut sen sijaan siellä oli palkattu lapsenvahti geegee.

Pokerit tulee oleen aika tulosrapsaa seuraavat viikot koska peli on niin pientä ja vähäistä volyymiä tulee oleen koska mun pää ei oo nyt vaan mukana.

Ja vähähä tää ny on menny tälläseks valittamiseks mutta kun nyt on aihetta siihe ni sit valitetaa.Toivotaa että löydetää myös ratkaisu. Nää ajatukset nyt kuiteki pyörii mieles ni siks näistä päiväkirjamaisesti blogitan ja saan näitä ajatuksia purettua oman pään sisältä.

Yritän saada näitä nyt vähä unohduksii siihe asti kunnes palaveri ja en ollut tänää näitä miettimäs mutta koska lapset toimitti asioita ruokaa laittaessani heille ni taas tää iski vasten kasvoja.

Yöllä sit lyhyt tulosrapsa illan peleistä jotka varmasti jää aika lyhyeksi,yhde kympi turneen aatteli vetää ja jotain plo4. Pelionnea
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Starsailor » 08.04.2019 20:47

Huh aikamoinen tilanne, eikä ex:n vittumainen asenne kyllä helpota yhtään. En kyllä tiedä mikä olisi paras ratkaisu. Lapsista ei halua olla erossa, mutta tuo lähellä asuminen ei kyllä toimi. Ei ne lapset jaksa pitkään mitään 2h bussimatkoja joka toinen viikonloppu. Mitä jos muutat siellä paikkakunnalla vähän kauemmas ja otat niitä vanhempia lapsia aina pidemmäksi aikaa asumaan luoksesi?
Starsailor

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.04.2019 21:07

Starsailor kirjoitti:Huh aikamoinen tilanne, eikä ex:n vittumainen asenne kyllä helpota yhtään. En kyllä tiedä mikä olisi paras ratkaisu. Lapsista ei halua olla erossa, mutta tuo lähellä asuminen ei kyllä toimi. Ei ne lapset jaksa pitkään mitään 2h bussimatkoja joka toinen viikonloppu. Mitä jos muutat siellä paikkakunnalla vähän kauemmas ja otat niitä vanhempia lapsia aina pidemmäksi aikaa asumaan luoksesi?

No en mä kyllä nää kouluikäsillä kahde tunni bussimatkaa mitenkää ongelmallisena.Kaikki ovat siis luokilla 1-6 ja syksyllä 2-7.

Pidempiaikaisuus ei taida koulunkäynnin osalta onnistua.Lähtökohtasesti niide arki ei saa kärsiä muuton takia joten kyllä toi joka toinen viikonloppu on varmasti toimiva ratkaisu koska tämä nykyinen nyt ei ainakaan ole.
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit