LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
turpauuno2
Viesti:

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja turpauuno2 » 07 Marras 2020, 17:40

Melkosta paskaa täällä kuuleekin. Mä olen liki 50v,puolsokee,rillit siis himassa ja dokannu pullon viinaa+8 bisseä ja kaikki varmasti huomaa tästä mun kirjotuksesta et oon aivan päissäni:) On täällä perkele etevää porukkaa,vois kehottaa alan vaihtoon ja salapoliisi hommiin.

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 07 Marras 2020, 18:03

:clap: Joo pahoittelen hieman epäselvästi esitettyä asiaa. Vertaa yöllistä tekstiä ja tuota anteeksipyyntöä. Täysin samallalailla kirjoitettua tekstiä. Tätä tarkoitin "täydellisellä kieliasulla". Yleensä jos ei ole muistikuvia, niin tekstiin hiipii kirjoitusvirheitä ja ajatus ei ole niin jäsenneltyä. Lue uudestaan ja arvioi sitten :beer2: Toki sillä ei ole nyt sinänsä merkitystä meille ulkopuolisille. Jotenkin en vaan usko tuohon selityksen vilpittömyyteen.

PoLOpoika
Bannattu
Bannattu

Viesti Kirjoittaja PoLOpoika » 07 Marras 2020, 18:13

Se on jännä, kun kiinnittää huomiota epäloogisuuksiin, niin loogiseen päättelykykyyn perustuvan pelin harrastajat ja ammattilaiset käyvät päälle. Teidän maksuranget ei taida olla ihan balanssissa vihujen tendensseihin nähden. :-D Ihan kaikkea en uskoisi edes pokerifoorumilla.

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 07 Marras 2020, 18:20

Muuten kpaxin kommentti on ihan hyvä, mutta viimeinen lause on vähän siinä ja siinä. 25% alennus on aikamoinen vastaantulo, kun siihen ei ole mitään syytä, mutta toisaalta jos herolla ei ole nyt rahaa, niin mitä väliä onko alennusta tai ei. Kyllä se aina on riski ottaa vetoa, jos toinen on huonoissa varoissa. Se pitäisi olla selvä, että aikataulun mukainen takaisinmaksu voi luistaa, vaikka maksu tulisi kyllä enemmin tai myöhemmin.

jippee

Viesti Kirjoittaja jippee » 07 Marras 2020, 18:43

PoLOpoika kirjoitti:
07 Marras 2020, 18:13
Se on jännä, kun kiinnittää huomiota epäloogisuuksiin, niin loogiseen päättelykykyyn perustuvan pelin harrastajat ja ammattilaiset käyvät päälle. Teidän maksuranget ei taida olla ihan balanssissa vihujen tendensseihin nähden. :-D Ihan kaikkea en uskoisi edes pokerifoorumilla.
Uskon että kpaxin postaus oli tehty kännissä, ns. "tämmönen kuningas idea tuli kännissä mieleen". Pokermanilla "tunteet hihassa" ja siitä johtuen ylimitotettu reaktio. Netissä katoaa vivahteet. Ja nyt yrität ilkeyttäsi kääntää hommaa pilliksi :-D . Ja nää on vaan asian ulkopulisen ajatuksia..

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 03 Joulu 2020, 18:24

kpax kirjoitti:
07 Marras 2020, 16:12
olen pahoillani yöllisestä känniavautumisestani. ei mitään muistikuvaa että olen käynyt tänne kirjoittamassa ja olen ilmeisesti vaan halunnut haastaa riitaa tai jotain. nolottaa ja hävettää. anteeksi
Sori et vastaus tulee näin myöhää mut suljin blogin niin sun ja mun kannalta ettei tule dumauksia enempää puolesta eikä vastaan. Kyl sä mut aika tilttiin sait ja ku oma pääkoppa ollu tänä vuonna enemmä tai vähemmä helisemässä niin reaktiotki on sitten normaalia tunteikkaamat varsinkin tilanteessani. Anteeksi toki saat ja mä jos kuka tiedän et rapatessa roiskuu ja kaduilla tuulee joten all good :yes:

Blogitusta ollu ikävä mut erinäisistä syistä jatkan blogittamista ensi vuonna muulla alustalla ja tänne päivitykset tulee oleen harvassa. Ilmottelen ens vuoden alus jatkopaikan omalla twitchkanavallani.

Yhteisöhä on täällä poislukien muutamia kusipäätrolleja vallan hieno. Se mua silti ihmetyttää et miten joku aikuinen ihminen jaksaa trollaa tai olla niin selkärangaton paskakasa et tulee lyömään lyötyä jatkuvasti esim sharkien tai minun blogissani. Se on vähä ku potkis vammasta ku se makaa maassa ni päähän. Mut jokainen tyylillään, eipä mun elämää vaikuta suuntaan eikä toiseen. Netti on jännä maailma, nimimerkin takaa ku huutaa ni ei joudu ikinä vastuuseen sanoistaan.

Mutta jottei ny vääräleuat luule et täällä olisi jotenkin luovutettu ja olisitte jotenkin oikeessa niin harmiksenne ja monen muun normaalilla älyllä varustetun iloksi kerron kuitenkin käsitelleeni pari asiaa menneisyydestä ja saanu kelat pääkopas oikeesee suuntaa. Lähinnä antanu ittelleni tiettyjä asioita anteeksi ja hyväksynyt tilanteeni ja ymmärtänyt et alkamalla tekemään asioita mitkä on minulle oikeita niin tilanne ei ole aina sama. Vielä ei toki olla tässäkää maalissa, mitkään henkise puolen asiat ku nyt ei nappia painamlla korjaannu mutta positiivinen asenne on jo tässäkin paljon.

Pari viikkoo ollu grindeillä tämän oivalluksen jälkeen ja ei täs ny vie kyl missää zonessa olla ku ollaa vedetty vähä päi vittua rytmeis mutta peli on kulkenut niiku se aina yleensä kulkee ku säännöllisesti pelaa. Pelaaminen ei oo tänäkää vuonna ollu ongelma vaan pelaamattomuus. Pakka ollu lisäks kuuma. Nämä pytyt viikon sisään.
blogia.JPG
Noide lisäks 33 bountyhunteri 3 sija josta 650talaa ja 31,5 taalan 5sija josta 340taalaa.

Joten eiköhä kpax saa rahansa tammikuun ekaan mennessä.

Kaitssulle muute vielä erityiskiitos tuona aikana ku kävin kierroksilla niin mukavasta ja lämpimästä viestistä, hieno on mies (h)

Sit ilmotusluontoista asiaa. Launtaina pelataa homegames/muki striimi kanavallani https://www.twitch.tv/laitoinnielee. Ja meillä on videopuhelu vieraana aina ihastuttava Maikki (h) Alotamme striimin 17.00-18.00 väliin ja homegamesit joihi Maikki myös osallistuu alkaa 19.00.

Pelataan 8turnausta noin 45min välein alkaa kaksi aina kerralla ja pelataa 3,3 ja 5,5 taala bineillä ja musta saa jokaisesta turnauksesta minun pudottajani 5 taalan bountyn. Homegamesien jälkeen pelataa viel kimppabonushunt pikkurahan ni pääsee katsojatki osallistuun. Huomenna striimaan turnauksia ni sieltä lisä infoa sitten tuota koskien.

Pokerstarsilla pelataan homegamesit ja club ID on : 3199685 ja salana on : ISTU SIIHE

Lämpimästi tervetuloa kaikille launtaina :boxing:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 05 Joulu 2020, 17:49

https://www.twitch.tv/laitoinnielee Sit lähtee striimi ja aikataulu on seuraava eli 19.00 homegamesit ja ylläolevastia viestistä löytyy miten pääsee klubii sisää. Homegamesien jälkeen kimppabonushunt noin 21.00-22.00 väliin.Lets mennää rennol otteel tänää

dulle11

Viesti Kirjoittaja dulle11 » 05 Joulu 2020, 21:28

Hieno nähä että pman on noussut taas! Joskus kuukausia sitten avauduin jostain paskasta päissään täällä ehkä pari kertaa (ei pysty tarkistaan koska en oo ylpeä niistä eikä halua lukea sitä myötähäpeä shittiä). Mutta vilpittömästi nyt tsemit sinne ja jatka duunin painamista! Oot kova veturi. Peace

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 06 Joulu 2020, 09:19

dulle11 kirjoitti:
05 Joulu 2020, 21:28
Hieno nähä että pman on noussut taas! Joskus kuukausia sitten avauduin jostain paskasta päissään täällä ehkä pari kertaa (ei pysty tarkistaan koska en oo ylpeä niistä eikä halua lukea sitä myötähäpeä shittiä). Mutta vilpittömästi nyt tsemit sinne ja jatka duunin painamista! Oot kova veturi. Peace
Joo no ei täs nyt todellakaan vie kuivilla olla mut suunta on oikea siis pään sisällä ei lähelläkkää taloudellisesti. Itelle tärkeintä on täl hetkel oma mentaalinen terveys eikä raha millää mittaril.Jos en saa ittestäni pidettyä huolta on turha tavoitella kuuta missää taloudelkisessakaa muodossa. Mä oon itteni pahin vihollinen. Se mitä mä en hyväksy on se et miten puhutaan toiselle ja kohdellaan. Ja sillo ku läikkyy yli pitää myöntää virheensä.

Lähinnä se et jos joku viitti syystä x jakaa elämäänsä nettiin ni toki sitä saa kommentoida ja kritisoidaki mut se et haukutaan tai trollataa on vitun käsittämätöntä. Pitäs pystyy kuiteki puhuu sillai niiku kasvotusten puhuttas ja menemättä henkilökohtaisuuksiin.

Itelläki läikkyy yli mut aina kyl sit sanon suoraa jälkeenpäin jos oon kokenut et tehny vääri. Kiitos sulle että teit samoin ja all good.

Tänää oli oikein mukavasti jengiä paikal striimas ja 100kpl katsojamäärä mentii pitkän aikaan. Maikki oli ihana vieras ja oli hienoa kuulla että nainen on terve ja pelätty kurkkusyöpä olikin vain kilpirauhasen vajaatoiminta tms.

Kiitos kaikille mukana olleille vie tätäkin kautta (h)

Ja pahoittelut omalta osalta et olin vähä tiukkana ku puhuttii vakavista asioista, itteeni ei semmone tänää kiinnostanut vaan halusin vaan pitää hauskaa.

Haasteita kyl oli, piti kuunnella vierasta, laittaa musaa ja pelata ja vie vastata chättii. Liian monta palasta miehelle :lol:
Jatketaa striimailua ja nähdään mun kanaval jatkossakin taas aina kun kanavan päälle laitan. Todennäköisesti jo maanantaina endgame paris.

Pelionnea kaikille ja nähdään taas

Matikka

Viesti Kirjoittaja Matikka » 06 Joulu 2020, 18:01

Kiitokset eilisestä Gandalffil sekä Maikil (h)

Maikki

Viesti Kirjoittaja Maikki » 07 Joulu 2020, 10:46

Kiitos kaikille. Ja toivottavasti meni ihan hyvin senkin jäljeen kun sain kuningas idea juosta vielä kauppaan hakee toisen satsin. No olot oli kyllä sen mukaiset että ei tee mieli varmaan taas vuoteen kokea vastaavaa. Mutta hauskaa oli vaikka jutut karkasi aivan täysin laukalle. Ja pahoittelut jos on päässyt mörköjä suusta❤️

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 07 Joulu 2020, 11:40

Kyllähän siinä oli kontenttia kerrakseen... :drunk:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 07 Joulu 2020, 13:00

Maikki kirjoitti:
07 Joulu 2020, 10:46
Kiitos kaikille. Ja toivottavasti meni ihan hyvin senkin jäljeen kun sain kuningas idea juosta vielä kauppaan hakee toisen satsin. No olot oli kyllä sen mukaiset että ei tee mieli varmaan taas vuoteen kokea vastaavaa. Mutta hauskaa oli vaikka jutut karkasi aivan täysin laukalle. Ja pahoittelut jos on päässyt mörköjä suusta❤️
Rapatessa roiskuu ja kaduilla tuulee 8-)

Kansa haluaa kontenttia ja kansa sai sitä joten striimi oli onnistunut.

Eräs palaute oli hyvä, eeppinen striimi ku Maikki vetää megadeepil levelil taustalla ja nielettäjä bailaa musat täysil edustalla :lol:

Otetaa uusiks joku kerta, kiitos kun olit vieraana (h)

Ps. Homegamesis oli ennätysmäärä osallistujia ja boyntyt on siirretty tänä aamuna jokaisen minun pudottajan stars tilille. Subeja ki paukku kovaa tahti ja chätti iha liekeis. Loistava ilta ja iso kiitos viel jengille myös (h)

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 07 Joulu 2020, 13:02

Matikka kirjoitti:
06 Joulu 2020, 18:01
Kiitokset eilisestä Gandalffil sekä Maikil (h)
Kiitos itsellesi että olit mukana(h)

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Joulu 2020, 03:04

Laitetaa pikapäivitys koskien striimejä. Viime viikolla tuli taas elämä tielle. Mä oon koittanut meidä ero jälkeen olla hyvä isä lapsille niin kuin osaan, ongelmia on tullut ja riitoja exä kans ero jälkeen siinä ku olen kuullut hänen moittivan mua toistamiseen lapsille ja minkäänköstä kommunikaatiokykyä hänellä ei ole. Omalta osalta ku suutun olen paha suustani ja kun koen että mua kohdella vääri niin sanon suuni puhtaaksi ja silloin toki toinenki menee puolustuskannalle. Kuiteki ongelma ollu pitkään joista oon nostanut meteliä on toi lasten eteen riitojen tuominen. Mä voin olla mitå oon mut en oo koskaan tota harrastanut ite. Mulla on aika vähä tehtävis isänä jos mun auktoriteetti viedä tolla tavalla. Noi on aiheuttanut muunmuuassa sen että mun luona last 2 vuoteen ei ole käynyt kuin 3/6 lapsesta.

Toi asia on ollu semmone mikä on mua sattunut pitkää ja nää ainaset väännöt kuluttanut loppuun. Mä en tänä vuonna ole ollut mitenkään toimintakykyinen.

Oon sit yrittänyt miettiä keinoja millä saan noita suhteita paremmiks ja kävin esittämä reilu kuukaus sitten että sopiiko jos tulen kerran viikossa laittamaa jotai hyvää ruokaa mistä muksut tykkää ja voidaa tehdä pieni kisa esim kuka leipoo parhaimmat pizzan jne ja saan bondattuu kaikkien kuude kans. Ja sitku tulee toistoo niin pikkuhiljaa saan välei paremmaksi ja kaikki luokseni. Sanoin et mä ostan tarvikkeet ja siivoon jäljet ja sä saat omaa aikaa pari tuntia. Tähä tuli kiukkusesti EI KÄY. Teet kotonas #-o No toki tekisi mutta silloin tilanne ei muutu ku 3/6 vaan tulee.
Sama vastaus EI KÄY, TEET KOTONAS.

Tän jälkee taas vähä hiljaiseloo. Sit tapahtuu noin reilu 3 viikkoa sitte seuraavaa, 3 lapsen piti tulla perjantaina yökylään ja illalla vanhin likka tulee ilmoittaa et me ollaan altistuttu korona lle. Kun kysyn tekstiviestillä exältä asiaa et miksi et itse ilmoita Tälläsiä asioita kun tiedät että olen riskiryhmässä, jos likka ei olis toiminut oikein niin olisin altistunut myös.
Ei vastausta, yli 2 viikkoo ei kuulu mitää infoo lasten tilanteesta.

Olin kurkkua myöten täynnä ja viime viikon torstaina kävelin ovesta sisää(Virhe) ku muksut oli koulus (koska ei ollu monee päivää vastannut viestiin missä kysyin samaa asiaa) ja kysyin asiaa ja kysyin rauhallisesti et voidaanko joku päivä istuu alas ja jutella ku ei nyt taas mee kovin vahvasti. Siihe Alko kovaan ääneen "mulla menee paremmi ku ei ollaa missää tekemisissä". No tähä sanon hieman ääntäni korottaen et mut se nyt ei oikeesti toimi ja ole lasten edu mukaista et mä jään ulkopuolelle kaikesta. Nyt oli jo viitteitä siitä kahden kohdalla koulunköynnis. Siihe tuli taas käsittämätön vastaus huutaen ja mulla vaan keitti pääs, olin myös nukkunu huonosti ku nää asiat vaivas taas päätä ja mä löin välioven ikkunan paskaks ja lähdin menee. No se oli selkee ylilyönti mut mun on vaikee yrittää saada toho ymmärrystä jos ei ole ite ollut samas tilantees. Väärin se silti oli.

Sit menin arvauskeskuksee paikkaan avohaavan joho tuli muutama tikki.Poliisi soitti hetken päästä perää, sanoin hoitavan ikkunan tilalle ja hoidinkin. Hiirikäsi turpos myös ku joskus menny treeneis rystynen paskaks. En päässy viikonloppuna peleille enkä oo päässy vie tällä viikollakaa ku vaivannut tää tilanne päätä ja rytmit iha vituillaa ku tilanne on mikä on. Mut oon tarkotuksel alkuviikon levännyt koska viime perjantaina rinnas tuntuu sydämenlyönnit eri tahtiin. Ne on jatkunut vieläkin. Huomenna meen poistaa tikit ni pyydän varaa ajan tutkimuksiin ja yritän päästä takas peleille viikonloppuna ja toivon et ei oo mitää peruuttamatonta.

Mul oli kelat jo muutama viikko sitte oikeesee suuntaan ja pelit kulki hyvi ja ollu positiivinen mieli. Huolimatta et näin tapahtu en oo antanu sen lannistaa vaan aion jatkaa siitä mihi pari viikkoa sitten jäin. Rollit toki ku en oo koht 2 viikkoo pelannu ja kuluja ollut ni ei toki hyvät ole mut eiköhä ne siitä.

Mut sen päätöksen mä tein nyt et mä keskityn seuraavat kuukaudet toho rokotteen saantiin asti omaan itseeni, teen niitä asioita joita jo tehnyt täs parin viiko aja eli käyn lenkkeile äs ja syön paremmi ja toivon et loppuu noi ylimääräset tykytykset. Sitku rokote saatu aion soittaa lastenvalvojalle ja yrittää saada meidät saman pöydä ääree kesksutöeemaan ku kerta kahdestaan ei pystytä. Mut siihe asti aika lailla hiljaiseloa ja annan itselleni aikaa ja parannan omaa henkistä hyvinvointia. Yksinään on kuitenki paha yrittää ja tehdä oikein mitään tälle asialle jos toinen ei ole valmis yhteistä linjaa vetää lasten kans. Ja nytku tämä tapahtu ni ei mitenkää edesauttanut asiaa.

Striimejä ei nyt tule iha hetkeen, mun tarvii nyt olla nii pois somesta ja kaikesta mistä voi tulla nega fiiliksiä kuten täältä foorumiltakin kuten oon jo jonkun aikaa ollut.Ainoadtaa tota sharkie ta kävi kommentoimas ja se nyt oli kans selkee virhe ku ei mee pointti perille. Jos jonai päivänä on hyvä fiilis ni saatan striimaa ki, voi mennä siihe kaks päivää, viikko tai kaks kuukauttaki mut nyt ei ole energiaa muiden viihdyttämiseen ni halusi siks tulla tämän kertomaan. Striimata sit taas vähä kovempaa ku saan itteni parempaa vireeseen.

Teräsmies en ole minäkään enkä varsinkaan tunteeto sellainen ja mulla on ollu tänä syksyn ä itten huolehtimisesta todella paljon ongelmia ja nyt ku mul on pääkoppa jörkeilty oikeesee asentoo ni en aio jäädä sohvalle makaan vaan hyväksyn tän tilanteen ja annan tilaa ja aikaa rauhottua ja sit yritän uudestaan puhua järkeä exällle joskus keväällä ammatti-ihmisten kautta.

Siihe asti nyt on viimene hetki herätä ruokavalio ja liikkumiseen. Pokerit tulee kyllä menee hyvin kunha mä vaan voin hyvi. Rikosilmoitus tost nyt tulee tietysti mut se nyt oli selviö. Toki Sie kotona on sit asiat käännetty taas niin et iskä on hirviö yms mut mä oon antanu kaikkeni ja mulla ei nyt ole enää tällä hetkellä mitää annettavaa ja jos en saa itteeni kuntoon ni musta ei ole apua kellekkää jatkossakaa.

Pelionnea ja tsemppiä lukijoilleki ja pistän viestiä tähä ku seuraava kerra striimi päälle laitan. Gn gl

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”