Tos meni 2 viikkoo aika synkis tunnelmis ja en saanut nukuttua. Alko tosiaa ne tykytyksetki joho varasi tammikuu 18 päivälle ajan varmuuden vuoksi. Oon silti jaksanut toteuttaa terveellisen elämäntavan asioita ja käynyt tälläki viikol joka päivä lenkit tekemässä ja syönyt hyvi. Pääsin unirytmeihi takas kiinni ja sain pelitki taas alotettua ja kappas kummaa, ku unet parani ja ruoka parani ja liikunta lisäys ni täl viikol ei oo tykytyksiä enää nii voimakkaasti tuntenutkaan.
Taloudellisesti ollaan vie pohjalla mutta ei me ekaa kertaa pappia kyydissä olla. Jos mä pidän tän mindzeti ja hyväksyn asiat niin et niihi asioihi mihi mä en voi vaikuttaa ni mä en puutu niin mä uskon et mä en päästä itteeni stressaantumaan ja palamaan loppuun niiku tänä vuonna. Ja samalla mä uskon et hyviä asioita vuonna 2021 tapahtuu. Mun elämää ei mahdu enää negamiehiä/kavereita/exiä jotka ei ansaitse mun välittämistä ja rakkautta. Mun ongelma usein on et välitän liikaa muista ja sit en huolehdi itsestäni. Toivon et oon itsekkäämpi nielettäjä vuonna 2021 ja se sama nielettäjä joka välittää lähimmäisistään ja yhteisöstään kuten tähä asti.
Olkaa kärsivällisiä striimien suhteen, nyt ei tuu montaa striimiä tammikuun aikana. Varmasti tulee jokunen striimi. Mut keväämmäl tapahtuu tän suhteen hyviä asioita ja sit niit tulee kyllästymiseen asti.
Hyvää joulua frendeille, striimi yhteisölleni ja blogin lukijoille ja hyvää uutta vuotta 2021 myös samaan syssyy ja pitäkää itsestänne ja lähimmäisistänne huolta