LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Tammi 2021, 18:51

Pokerman82 kirjoitti:
25 Tammi 2021, 17:28
Erotic Razz kirjoitti:
25 Tammi 2021, 09:24
Onpa kiva nähdä, miten hyvin siellä menee! Ja miten muutokset lähti miehestä itsestään. Toi positiivisen kierteen käynnistäminen olkoon jotain, minkä koitan oppia 😊
Kiitos (h) ja vastaan tähä pidemmi illal.
Vastaanki nyt. Mä en oo ketää neuvomaan mut kerron mitä ite tein ja mikä autto mua. Marraskuussa mulle sano useempi kaveri et mun kannattais mennä juttelee jolleki päälekurille. Sanoin et ei huono vaihtoehto mut mä koitan ite ensin. Mä kävin sen keskustelu itseni kanssa ja kävi päässäni jokaise iso negatiivise elämäntapahtuman läpi. Esim mutsi on deeku jonka kans en oo ollu puheyheydes 10 vuotee. Laitoin sille viestiä et ku tuut selvinpäin oot tervetullu morjestaan lapsia.Tiedän et ei oo ikinä tulos mut se oli tärkeetä mulle sanoa se. Ku mä olin 8-9vanha mä hain sitä baareista kotia. Sil oli hyvä vaihe elämäs 7-8 vuode aja ku se tapas ku olin 10 uude miehe. Tää oli toine juttu, ku ne eros ku mä olin 18 ja mutsi valitti pullo ni munki tiet eros siitä miehestä. Mä oon ikuisesti kiitollinen et se tuli 10vanhana mun elämää, oon tainnu tän kertoo aiemmi. No anyway, mä en ollu puhunu tän miehe kans 20 vuotee. Eti sen numero käsii ja soitin ja pidätteli itkua ja sanoin et oon pahoillani et mutsi oli mikä oli ja harmi ku olin nuori ja sit en pitänyt itsekään yhteyttä. Ja kiitin kauniisti et toi turvan ja rauhan mun lapsuutee. Nyt ollaa taas yhteydessä ja oli hieno kuulla et tää mies oli löytänyt uuden ihmisen elämäänsä ja elää onnellista elämää. Tää oli tärkee juttu saada käsiteltyä.

Kolmas mikä oli niin oli laittaa exälle viesti, laitoin ääniviesti ja olin tosi haavottuvainen ja laitoin omalta osaltani että mä oon pahoillani et meidä perhe-elämästä ei tullut mitää. Mä tiedän että meidä ero oli mun tahdosta ja 100 pinnaa et se oli oikein mutta siitä huolimatta mä oon tuntenut syyllisyyttä aivan helvetisti siitä ja se on ollu kamala taakka ja vittu mul tulee kyyneleitä nytki ku mä ees kirjotan tästä aiheesta. Mut tää oli kuiteki mikä piti sanoa, oon pahoillani et en saanu pidettyä perhettä koossa. No takasi tuli tietysti et hän ei anna ikinä anteeks, mä sanoin että en mä sellaista odottanutkaan eikä ollut tämän viestin pointtikaa.

No sit seuraava homma oli se et mä annoin itelleni anteeks sen, ekan kerra. Ja tän jälkeen mä pääsi siitä itsesäälistä ja masentelusta sohval makaamisesta pois. Koska mä käsitteli rehellisesti itteni kans ne asiat mitkä on mua oikeesti vaivannut. Noi sodat exä kans lapsista, oltii joulukuu lopus tosiaa ku kävin yrittää taas aivan turhaan ja sit kävi niiku kävi. Mä istuin sohval käsi paikattuna ja mietin et mitä vittua nyt taas. Miks sä teet näin, miks sä yrität. Et sä voi pelaa tennistä molemmilta puolilta kenttää.
Mä oon ylpee siitä et ku mä oon pohjal ni mä silti kunnioitan muita ihmisiä ja yritän neuvoa ja auttaa. Mut jos ihmistä ei kiinnosta sun viestis tai sä et saa viestiäs perille sillai ku sä oot sen tarkoittanut. Niin silloin ei pidä mennä neuvomaan/uhrata oikeestaa sekuntiakaa semmoisee ihmisee aikaa joka hyökkää sun kimppuu ku sä yrität jelppaa.

Tää ei siis mikää vittullu vaan siis ylipäätää ketään kohtaan, jos sul on exä, kaveri tuttu ni miks vitus sä meet hakkaa päätä seinää päivästä toisee ja aiheutat itelles sillä pahaa oloo ku tilttaat ite siihe et sun viesti ei mee perille.

Joten toi on semmone asia minkä mä muutin omas pääkopas vuodenvaihteen jälkeen myös. Älä yritä auttaa sellaista joka ei sun apuas halua.
Ja sit toinen, sellasista negakavereista eroonpääseminen on paras asia mitä voit itelles tehdä.

Moni ihminen aina ihmettelee miks oon näin avoin jne. Oon sanonu aina et puhuminen/kirjoittaminen on mulle terapiaa. Trollit ja negakaverit tulee aina sillo ku sä oot heikoimmillas ja yrittää loukkaa sua sillä mitä sä oot jakanut.Mut ku sä pääset siihe tilaa et sä et aidosti välitä vittuakaa mitä muut susta ajattelee ni sä pystyt saavuttaa henkisesti mitä vain. Ku mä kävelen tuol ulkona ja kuvaan striimiä ja mul on verkkarit jalas, poolopaita pääl ja takki joka on auki koska vetoketju on rikki ni en mä kovin coolilta tuolla näytä. Ihmiset kelaa et mitä vittua toi kuvaa tos ja höpisee. Mutta ku mua ei kiinnosta vittuakaa ni siks mä pystyn tekeen sen.

Oikeesti coolein jätkä on se joka tekee duunia omien unelmiensa etee ja on sinut ittensä kans eikä välitä vittuakaa mitä joku siitä ajattelee. Sä (en tarkoita sua erotic vaan puhun yleisesti) voit lukee mun tarinan mut sä et tiedä vittuakaa siitä miltä on ollut elää se tarina ja kokea. Ikinä ei pidä lähtee tuomitsemaa ketää vaan sen takia et sä elät omasta mielestäs hyvin, ne on sun normit. Kenenkää muun standardeilla ei oo mitää vitu väliä, aseta omat standardit ja elä niide mukaa. Kaikki täs elämäs tekee virheitä. Mite sä voit tuomita ketää jos et oo päivääkää sen ihmisen saappaissa kävellyt?

Sit yks tärkeimmistä asioista mitä mä tein oli et mä poistuin tästä kämpästä. Nää lenkkeilyt ku sain sen kynnyksen ylitettyä on tehny aiva jäätävä vaikutuksen muhu, lisäks oon ammentanu paljo työkaluja mentaalisee ajatteluu sellaselta herralta ku David Goggins.

Nää lenkit mä en haluais yhtenäkää päivänä jättää välii, launtaina oli pakko. Eile en jättänyt ja aamuyöstä popsi buranaa ja voiteli geelei kantapäähä ja nilkkaan ja jalkapöytää ku särki taas kovaa. Mut vaihtoehtosesti mä jaksoin pelaa 10h ja harjaa pelit pystyy. Joten mä mieluummi kärsi fyysisestä kivusta ku henkinen puoli kasvaa päivä päivältä.

Viikko sit sunnuntaina ku mä putosi 4 sijaa ennen rahoi siin 175k garas, ja siin oli pari muutaki hyvää turneeta mitkä kusi biitteihi. Mä olin pelien jälkeen hirveeen vittuuntunut ja semmone mikä aina ku oot jossai lähel hyvää saumaa rahastaa ni oot vähä allapäi. Mä oon riippuvaisuuksille kauheen altis, ja ruoka on mun yks isoin, mä rakastan ruokaa mut ennenkaikkea oon lohtusyöjä. Mun piti aamuyöstä laittaa cittarii ruokatilaus jotta ne tuo sen päivällä. Ketosafkaa, ni tos tilas mun mieli yrittää sanoo et tilaa karkkia, ja mä muistan kelanneeni et kyl mä nyt voisi maanantaina herkutella yms. Täs kohtaa tulee se rehellisyys itselle, mä mietin tota pari min ja tuumasi et mitä sä oot aiemmi ku yrittänyt ni miks ne asiat on menny vituiks. Ni just siks ku sä annat itelles vaihtoehtoja, niin sanotusti siimaa. Mä en tilannut niitä vitu karkkei vaan mä tilasi lihaa ja salaattia niiku mun pitikin. Ja kappas kummaa, maamantai päivä ku tuli ja lähdi ulos ni mä olin vitu tyytyväine et hei hienoo, sä et tilannutkaa sitä paskaa ja nyt me taas dallaillaa tää ulkona. Ei ollu enää mielitekoja.

Mä en tiedä Erotic sun tarinaa/ongelmia jos sulla on niitä. Jos sul on joku blogi ni laita linkki et mä voin lukee. Mut lyhyesti sanottuna mä sanon vaan sen et käsittele pääkopa sisäl rehellisesti ne syyt mitkä johtaa niihi asioihi mitkä sä haluat muuttaa ja sit tee suunnitelma miten sä saat muutettua ne ja tee päivittäiset rutiinit siihe ja alat vaan tekemää. Motivaatio tulee ja motivaatio menee. Mieli ja elämä yrittää koko aja päästää meitä helpolla. Ku sulkee vaihtoehdot mielestää ni ei jää ku se yks eli se tavote. Tän mukaan mä elän nyt.

Toivottavasti tästä kirjotuksesta on apua, meni yli tunti lol.
Mä en oo tosiaa ketää neuvomaan mut se mitä mä teen on et mä yritän rakentaa itteni ja toimintatapani uudelleen ja kaikki avaimet siihen löytyy ihmisen korvien välistä. Mieli on vahvin ase mitä ihmisellä on.
Mä oon vasta alussa, mut mä parannun päivä päivältä, lenkki lenkiltä. Be honest to yourself.

Älkääkä ikinä kadehtiko ketää, älkää olko katkeria. Jos teil on vihaa ni se syy löytyy omasta tyytymättömyydestä. Kukaa ei voi sua auttaa, sun pitää auttaa itse itseäs.

You do you, i do mine.

ja tätä mun matkaani me päästää seuraa tarkemmi ja päivittäin mun road to malta blogissa myöhemmi alkuvuodesta.

Mut nyt me lähdetää ansaitsee meidä safkat. 5min puen päälle ja sit mennää https://www.twitch.tv/laitoinnielee

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 25 Tammi 2021, 19:19

Huikean hieno teksti. Otan tähän iltaan minkä helpolla sain, mutta palaan huomenna lukemaan uudestaan. Arvostan että painat menemään haastavasta historiasta ja nykytilanteesta huolimatta. Jankkaan varmaan vaihteeksi samaa, mut oot hieno mies.
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.

ardentti

Viesti Kirjoittaja ardentti » 25 Tammi 2021, 19:50

Sun toiseksi tärkein tehtävä on eheyttää itsesi.

Tärkein on se että lapset joskus tovottavasti 70 vuoden kuluttua hautajaisissa itkevät ja toteavat:
Siinä oli iseistä parhain, aina välitti, kuunteli ja hoiti.

Kaikki muu on niin kaukana näistä tavoitteista.

Voimia (h)

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 25 Tammi 2021, 19:58

Hyvin sanottu Ardentti. Tuntuu saman aikaan hyvältä ja pahalta, kun jonkun kommentti aiheuttaa fyysisen reaktion.
Anyway, Hemingway, aurinko myös laskee.

ardentti

Viesti Kirjoittaja ardentti » 25 Tammi 2021, 20:13

Thanks, elettyä elämää yli puoli vuosisataa takana...ei aina tanssittu ruusuilla...ja oma isäni feilasi tuon tärkeimmän tavoitteen niukasti...vaikka kahdesti tavattiinkin...uskon toki että omat lapseni hyötyivät ja itse olen matkalla kohti parempaa arviota.

kilpuri

Viesti Kirjoittaja kilpuri » 25 Tammi 2021, 20:49

Hyvä kirjotus, sust on mun silmään aina huokunu se, et oot sydämeltäs hyvä äijä. Kovii hommii menneisyydessä, mut tosi hieno nähä tää positiivinen kehitys ja tulevaisuus näyttää varmasti jo paljon valosammalta ku joitain kuukausia sitte!

Oon jonku kerran täs kattellu sun striimejä, oot tosi luonnollinen "esiintyjä" ja ne striimit on kokonaisuudessaan mun mielest hyvää settiä, ehdotonta parhaimmistoa mitä ite kattonu. Pokassa sul on, sen perusteella mitä nähny, tosi hyvä intuitio ja sellanen tuntuma peliin, sun tyyli sopii varmasti hyvin erityisesti plo-turnauksiin. Ei oo vihuilla helppoo ku nielettäjä ajaa. En tiiä onks sul joku koutsi jo tai minkä verran opiskelet, mut jos (kun) nouset tosta tasoja ylöspäin ni ehkä siinä voi vielä vähän nipistää lisävaluee, et vähän kiinnittää viel enemmän huomioo betsizeihin ja sellaseen yleiseen range-ajatteluun. Emmäkään toki mikään plo-spesialisti missään nimessä oo, mut isommilla tasoilla populaatio ei ihan yhtä helposti alistu siihen ajettavan rooliin enää, ni pitää ehkä vähän valita niitä spotteja tarkemmin ym. Saatan toki olla täs ihan hakoteillä, mut tällaset riidit oon ottanu noist striimeistä.

Jokatapaukses hyvää settiä kaikinpuolin ja kaikkee hyvää jatkoon!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Tammi 2021, 21:11

Luen striimi jälkee kommentit, https://www.twitch.tv/laitoinnielee nyt ilman viivettä eelis pärssinen reili 9/11 wpt motreal super highroller 500kl voittajllae

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 26 Tammi 2021, 00:38

Paklu kirjoitti:
25 Tammi 2021, 18:51
Onnea! Oon pelannu noita GG:n omppuja joka sessiossa ja on kyllä tosi mehukkaat pelit ja mietinkin, milloin tuut ottamaan helpot rahat pois. Suosituksena muuten GG:llä 1.00 126 PLO supersonic bounty on kanssa ihan valasturnaus, niin ois varmaan steikillä ihan hyvä ottaa sekin ohjelmaan. Tuolla on kanssa daily 200$ freeze ja 315$ bounty plo niin hyviä urakehitysmahdollisuuksia sulle, kun saat rahoittajan iloiseksi tai osuuden ostajia messiin. 1.10 50$ 10bb hyper omaha bounty on kanssa pehmeä läppäturnaus.
Kiitos paklu, joo pitää kattoo jos saa steikkiä noihi, vois yrittää satlaaki ku eiks sie oo satlatki nykää noihi.
Erotic Razz kirjoitti:
25 Tammi 2021, 19:19
Huikean hieno teksti. Otan tähän iltaan minkä helpolla sain, mutta palaan huomenna lukemaan uudestaan. Arvostan että painat menemään haastavasta historiasta ja nykytilanteesta huolimatta. Jankkaan varmaan vaihteeksi samaa, mut oot hieno mies.
ardentti kirjoitti:
25 Tammi 2021, 19:50
Sun toiseksi tärkein tehtävä on eheyttää itsesi.

Tärkein on se että lapset joskus tovottavasti 70 vuoden kuluttua hautajaisissa itkevät ja toteavat:
Siinä oli iseistä parhain, aina välitti, kuunteli ja hoiti.

Kaikki muu on niin kaukana näistä tavoitteista.

Voimia (h)
Kiitos jätkät (h)

kilpuri kirjoitti:
25 Tammi 2021, 20:49
Hyvä kirjotus, sust on mun silmään aina huokunu se, et oot sydämeltäs hyvä äijä. Kovii hommii menneisyydessä, mut tosi hieno nähä tää positiivinen kehitys ja tulevaisuus näyttää varmasti jo paljon valosammalta ku joitain kuukausia sitte!

Oon jonku kerran täs kattellu sun striimejä, oot tosi luonnollinen "esiintyjä" ja ne striimit on kokonaisuudessaan mun mielest hyvää settiä, ehdotonta parhaimmistoa mitä ite kattonu. Pokassa sul on, sen perusteella mitä nähny, tosi hyvä intuitio ja sellanen tuntuma peliin, sun tyyli sopii varmasti hyvin erityisesti plo-turnauksiin. Ei oo vihuilla helppoo ku nielettäjä ajaa. En tiiä onks sul joku koutsi jo tai minkä verran opiskelet, mut jos (kun) nouset tosta tasoja ylöspäin ni ehkä siinä voi vielä vähän nipistää lisävaluee, et vähän kiinnittää viel enemmän huomioo betsizeihin ja sellaseen yleiseen range-ajatteluun. Emmäkään toki mikään plo-spesialisti missään nimessä oo, mut isommilla tasoilla populaatio ei ihan yhtä helposti alistu siihen ajettavan rooliin enää, ni pitää ehkä vähän valita niitä spotteja tarkemmin ym. Saatan toki olla täs ihan hakoteillä, mut tällaset riidit oon ottanu noist striimeistä.

Jokatapaukses hyvää settiä kaikinpuolin ja kaikkee hyvää jatkoon!

Mä oon saanu nii paljon positiivisia viestejä tän vuoden aikana blogis, striimeis ja yksityisviesteillä ja tänää tämä sinun ja poikien edelliset niin en voi saanoo muutaku et nöyränä otan nää vastaan ja kiitos kauniista sanoista kaikille(h) (h) (h)

On mukava tehdä omaa juttua positiivise asenteen kautta ja saada jakaa sitä muide kanssa jotka myötäelää mukana.
Toivotaa et oon tänä vuonna kaikkie näide kehuje ja tsemppien arvoinen *-O-* .

Tässä muute varmaan kulutan tän nopeesti puhki mut striimis kuus kertaa, olin missanu noi vikat jaksot ni jääny tämmöne helmi kuuntelematta kunnes eile joku laitto sen mun striimis, viime vuoden kovin
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LmqvP3o ... c&index=46[/youtube]

Huomenna sit mennää taas lenkkilive parissa ja varmaan keskiviikkona seuraava pokeristriimi ku wpt 109 sideevent luvassa.

Edit. Sulla oliki kilpuri komee vuosi jatka samaa mallii ja hyviä runeja ja komeeta vuotta 2021 myös sinne :boxing:

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 26 Tammi 2021, 02:24

Maailma ois parempi paikka, jos täällä olisi enemmän nielettäjiä. (h)

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 26 Tammi 2021, 02:30

Kyyberi kirjoitti:
26 Tammi 2021, 02:24
Maailma ois parempi paikka, jos täällä olisi enemmän nielettäjiä. (h)
aww (h) kesäl tehää yhes kyyburgereita :beer2:

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 27 Tammi 2021, 16:12

Eile meni vie pokerin osalta vapaaksi ku korjattiin unirytmi takasi kuntoon. Eile oli takki aivan tyhjä ja motivaatio loisti poissaolollaan ja mieli vaan hoki et nyt on vapaa lenkistä tänää yms makaa sohval. Ei maattu, soitteli kahdelle frendille ja 1h15min painettiin taas menee ja yllätys yllätys pääkoppa kiitti ja back To hyvät unirytmit.
En tiedä mikä eile tuli mut oikee rintalihas oli kipee nii et ku kättä nosti ni sattua tai jos hengitti syvää ni koski. Laitoi jäägeelil siihe ja epäilen et ku kävelee ja pitää kännyy edes et ois siitä ottanu jotenki itteensä. Nyt aamupäiväl on jo parempi, lievä kipu mut aatteli et vedä ehkä vie tän päivä lenki ilman striimiä etten rasita sitä. Ja tuntuu kävelee ni toho "tissi" kohdal lihas sattuvan.

Pokerit on menny kyl hyvi, mul oli 135 euroo rahaa ja vuokra maksamatta ja vesilaskut maksamatta, tonnilla vippei frendeiltä syksy elämiskuluihi lainattuna. Pelasi kuukaude eka viikon plo4-plo10. Sit oti turnauksia ja runattii toinen viikko vie törkee paskasti, steikki turnauksia saatii myös ja ne jäi uppii yli kilo lopulta joista puolet itelle ja jolla saatii laskut maksettua, rollii moista ei menny yhtää. Ja viime viikko runattiiki myös hyvi ja omat pelit 3 viiko jälkeen 3k upis, iha jees nousu 130 kassalla ja hirveil paineil ja maanantaina sain hoidettua noi vipit omien pelien voitol pois.

Meil on kaveri kans tapana muutama kera vuodes ottaa pari sada kimppa hunttailu vapaapäivänä ja maanantaina sit pelattii ja jäätii voitolle about 300 miehee ni mä deposi 180 noist voitoista ja kysyi kaverilta haluuks se actionii et mä pyöritä vie nää, ei ottanut mikä oli hyvä asia ku kimpas tätä peliä ei ois pelattu. Oti gargas pinkit euro panoksella ja laitoi 680 nostoo eli depoomani 180 ja voittoa 500. Kassulle jöi saldoo joku 150 tms ja pyöritteli siin jotai ku oli 80 jälel ja meni No limit city peliä pelaan jotai uutta ja sain 40 euro kohdal euro panoksel 3 scatteri bonari eli huonoin bonari vie.

No 5 ekaa spinni ei maksanu ku kuus x mut sit tuli 495x ja kolmannes vikal 600x. Sit oli vika spinni ja sieltä tuli tää

IMG_20210126_070757.jpg
Huippuja nyt ei ikinä saa ku aina pitää tollase jälkee vähä kokeilla mut 13680 180depol nostettii :-D

Maksoin 5k velkoi ja laskui tosta ja jöi nätisti melkein 8k lapasee. Oisi pärjännyt ilmanki tota ku työmoraali nyt nii kova ja kaikki tekeminen hyvää. Ei anneta vaikuttaa muutenku positiivisesti eli jatkos 109 turneet pelataa omillaa.

Tänää sit 19.00 striimata ja painetaa hommii wpt 109 side event, 109 KOmania muun muassa ohjelmas.

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 27 Tammi 2021, 16:25

Vau! Onnittelut! Ton voiton kyllä suo sulle! :tup: :beer2:

Nyt voitkin pitää loppuvuoden slotit kiinni, kun kaikki slottirunit tuli jo käytettyä.
äksy xxx_yyy_

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 27 Tammi 2021, 16:31

Uskomaton munkki, mutta ei ole hyvä palstan peliriippuvaisille. Ota bännit itsellesi noihin peleihin - ystävällinen ohje.

peteyy

Viesti Kirjoittaja peteyy » 27 Tammi 2021, 16:57

Nice! Rahantuloa ei voi estää! *-O-*

Sloteille hyvä sanoa nyt näkemiin ja maltilla eteenpäin. Pokerilla sitä rahaa tahkotaan. :boxing:
Lets make #vegasvilla great again! Striimailen Twitchissä https://www.twitch.tv/bababooey75

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 27 Tammi 2021, 17:04

On se todella kova.

Komppaan kolmea aikaisempaa postausta
nikkipe

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”