365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 04 Touko 2019, 02:45

DAY120
7,5h peliä ja palkkioksi puhdasta vitutusta. 18turnausta binit 816€ ja yksi pytty yksi kakkosija ja yksi itm ja palautukset 614,67 joten pari sataa monttua. Kaikki isot ei lähteny alkuunkaa käyntii ja pelattii shorttina koko ajan.Kaks turnausta muistan perseilleeni ottamal maksu riverillä pikkutäyskädel rereissu vaik aika ohkasta vihu reppaski mut paisteil tuol mitää bluffei ole ranges.
Jatketaa harjoituksia huomenna gl

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 05 Touko 2019, 17:48

Meni ny nukkumiste takia nii tiukalle et laitan rapsan yöllä pelien jälkeen launtai ja sunnuntai ni laittelen yöllä.Eile kuiteki viikon paskin päivä ja melkein 700 monttu.Omahaseries ei oo kyl menny millää lailla nappiin ja tänää vika ehtoo.Gl

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 06 Touko 2019, 03:09

DAY121/365
16kpl turnauksia binit 803€ palautukset 131,39. Kaikki mikä voi mennä pieleen meni.215 roikuttii alotusstäkil väkisi 1,5h mukana ja sit avaamaksettii 3betti QJ89s ja flopattii koko maailma eikä päästy vihun setistä ohi.Yks 109 meni nauloil 4betti heti alkuu spr1 ja vihu floppas kä'rkiseti ja out.Kolmas 109 settiä vs turnilla meillä nutsuora ja täyskäsiblokkeri ja vihu riveröi fulli.Tällästä tää ol imyös perjantaina lukuunottamatta kahta omaa spewtä.Missää ei päästä isoo stäkkii käsiks ja roikutaa vaa mukana ku ei osuta mihkää.

DAY122/365
Tänää sit ensimmäiset isot turneet 109 bountyhunter AAQTs vs vihun AKK4 ja toki riveroi väri,pre mentii sisää tässäki.Yks 109 roikuttii pari tuntia ja ei muutaku valuttu ku mikää ei osunu ja lopulta 11bb stäkil survoin huorat vs AKJ3s flipis ja hävittii ja out.
Muute helveti hyvää peliä tänää kunnes tulee aivan järkyttävä aivopieru. Ainut turnaus koko vitu viikol mis runaan ku jumala ja on 109 19.30 alkanu omahaseries joka myös bounty. oon 6/37 ku 36 ja mul 500k stäkkiä ku vihu avaa 460k stäkil ja mä 3bettaan 84kiloon KQT9s, no vihu tekee iha vitun tyhmästi ku maksaa oop 3beti täs bubles mut mä teen vie aavistuken verran vitun tyhmemmän liikkeen flopilla.Flop Q83fd ei mun, meen sit potittaa 180k ja vihu 380kstäkkinsä allin no nyt toki pakko maksaa se 200k ja kiroo vitusti ku nään sen AQT3s käden. Siis oikeesti mitä vittua mä tein tos flopil, ookoo vihusta oli 359 bounty mut iha vitun sama.70k ja kippi ok, chek perässä ok yms.Potin lyönti iha vitun kaamee.oh well jää jämät jäljelle jolla sit sitkutellaa jämärahoille.

55fasti myös rahoille tänää,sie semipaskaa tuuria naulat vs naulat hävisi top2 pottiin.

sit 11taala hyper kolmassija

Sit 109 turbo näytti hyvältä. Limppaan AAKJds sbstä ja tavallaa onni et limppasi ni ei menny postflop merkit sisää koska oisin hävinnyt, flop T89munfd chekcallaan,turn 3 chekcallaaan river 7 takaovenväri ei mun.Check chek ja vihu näyttää flopatu suora joka muuttu takaovenväriksi.Jää 600k ja valun 400k ja oon 8/10 tilantees, sharkien haukkuma suomivalas avaa utg minit ja mä saan kuningasidean painaa se sbstä pakkaan AK68s kädellä koska saan stäkkini käytännö kaikki sisään ni eihän se voi ottaa.No sehä otti ihan paskalla ja floppas tripsit ja ihmettelen omaa paskuuttani ja oon kymmenes.

18 turnausta siis tänää ja binit 1056,59 ja palautukset 1040,08.

Tänää oli ainut päivä millä olis voinu omalla pelaamisella vaikuttaa lopputuloksee niin et tää koko vitu sarja olis menny ylhäälle.Kaikkina muina päivinä ei missää vaihees kasvanu stäkit eikä saanu runia.MUt tänää sitä oli,ja mitä mä tein sillä paskoin sen.Ihan selkeetä yliyrittämistä mones kohtaa.Eipä voi kattoo ku peilii.

Anyway mukava sarja,toivottavasti tulee pian uudestaa.Fieldit isoni kyl et nyt nää isommatki oli yli sadan ja jotkut jopa yli 300 pelaajan turnauksia. Paljo oli hyvääki pelaaja liikenteessä,toki paskoja enemmä.

Mut mut nyt kyl turneista taukoa hetki, takki aika tyhjä ja kätee jäi montun lisäks karmee vitutus.Ens viikko mennään ainaki käkkypainotteisesti.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 07 Touko 2019, 03:04

Day 123/365

Tänää vietettii iltapäivää peiton alla juha tapion soidessa taustalla :lol: Piti vähä lataa akkui.

Illal sit 2h15min peliä ja saatiiki mukava plussa 370€

Nyt tullu pari päivää syötyy päin peetä ku tuli vähä hulluteltuu kaupas launtaina.Mut jatketaa huomenna karppaamista. 11kiloo oli ny lähteny reiluu kuukautee,todellisuudes varmaan lähempänä 15 ku mul viimenen ottama lukema oli 165 ja sen jälkeen lihosi vie kuukaude pari.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 08 Touko 2019, 00:34

DAY 124/365
Eilinen tulos muute spinnareista. Tänää ne runas päin sitä itteensä 6h53min ja -189. Plo25 tosin 5h11min siinä sivussa ja se +185,71€ Turnauksia 2kpl binit 30€ ja palautukset 44,05. Joten päivä käytännö breikki.

Vittuko pää jo iha lyö tyhjää tähä aikaa.Koitan huomen ku herään laskee huhtikuun tappiot.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 08 Touko 2019, 03:13

EDit.spinnarit jäikin vain -109 tänään koska voitin erätauolla 85euroo niist.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 08 Touko 2019, 14:07

Hahahahaha vittu mitä idiootteja tää maa täynnä.Hallitusneuvottelut käyntii SDP,Keskusta,Vihreät,Vasemmistoliitto,RKP.
Niin Perussuomalaiset kuin Kokoomuski jäämäs oppositioo.Blokki 100% for sure.

Täälläki eräs blogittaja äänesti vihreitä ku ei ny jaksanu ottaa asioista selvää tai jostain muusta ideologisesta syystä.Ei vittu voi olla noin keila.Turha sit ihmetellä ku se rakas harrastus loppuu.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 08 Touko 2019, 18:40

Pokerman82 kirjoitti:Hahahahaha vittu mitä idiootteja tää maa täynnä.Hallitusneuvottelut käyntii SDP,Keskusta,Vihreät,Vasemmistoliitto,RKP.

Täälläki eräs blogittaja äänesti vihreitä ku ei ny jaksanu ottaa asioista selvää tai jostain muusta ideologisesta syystä.Ei vittu voi olla noin keila.Turha sit ihmetellä ku se rakas harrastus loppuu.
Ne vihreät tulevat nyt sentään todennäköisesti olemaan hallituksessa, jossa voi teoriassa edes vähän vaikuttaa asioihin. Toiset veti kuollutta äänestämällä persuja, vaikka oli 98% varmaa jo ennen vaaleja, etteivät tule hallitukseen mahtumaan.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 08 Touko 2019, 18:57

GNAGL kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:Hahahahaha vittu mitä idiootteja tää maa täynnä.Hallitusneuvottelut käyntii SDP,Keskusta,Vihreät,Vasemmistoliitto,RKP.

Ne vihreät tulevat nyt sentään todennäköisesti olemaan hallituksessa, jossa voi teoriassa edes vähän vaikuttaa asioihin. Toiset veti kuollutta äänestämällä persuja, vaikka oli 98% varmaa jo ennen vaaleja, etteivät tule hallitukseen mahtumaan.
No toi juuri oli se viesti minkä SDP ja muut puolueet halusi propagandallaan viestittää jotta ihmiset ei äänestäisi persuja ja näköjään ainaki yhdelle se meni läpi. Jos et oo tajunnu vielä sitä että mitä enemmä se persujen kannatus kasvaa sitä enemmä joutuu myös muut puolueet muuttamaan kantojaan.

Ja ylipäätää kenenkää puolueen agendalla tuskin on ensisijaisesti tää nettiblokkiasia mutta ihan tän yleisen kotimaan taloude ja turvallisuude kannaltaki vihreet nyt on vaan ihan vitun paska vaihtoehto.Mutta hyvä että äänestit niitä, 4 vuoden päästä kaikki nää äänet menee persuje laarii sekä kokoomukse ku ne seuraa oppositiosta ku muut mokaa ja perseraiskaa tän maan oikeen huolella 4 vuoden aikana.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 08 Touko 2019, 19:12

Pokerman82 kirjoitti:
No toi juuri oli se viesti minkä SDP ja muut puolueet halusi propagandallaan viestittää jotta ihmiset ei äänestäisi persuja ja näköjään ainaki yhdelle se meni läpi. Jos et oo tajunnu vielä sitä että mitä enemmä se persujen kannatus kasvaa sitä enemmä joutuu myös muut puolueet muuttamaan kantojaan.

Ja ylipäätää kenenkää puolueen agendalla tuskin on ensisijaisesti tää nettiblokkiasia mutta ihan tän yleisen kotimaan taloude ja turvallisuude kannaltaki vihreet nyt on vaan ihan vitun paska vaihtoehto.Mutta hyvä että äänestit niitä, 4 vuoden päästä kaikki nää äänet menee persuje laarii sekä kokoomukse ku ne seuraa oppositiosta ku muut mokaa ja perseraiskaa tän maan oikeen huolella 4 vuoden aikana.
Joo nettiblokkiasiahan on todella pieni topikki kaikille puolueille isompien asioiden rinnalla. Itse en persuja olisi äänestänyt missään tapauksessa. Oma arvomaailmani kun on paljon lähempänä vihreitä kuin persuja. Sinulla on ihan täysi vapaus äänestää ja puhua persujen puolesta. Anna kuitenkin myös sinä se valinnanvapaus muille. Itse en väitä vihreiden äänestämisen olleen mikään ehdottoman loistava ja ainoa oikea valinta. Se oli kuitenkin vaikean pähkäilyn jälkeen minun valintani. Sitä on demokratia. Yhden ja ainoan totuuden puolestapuhujista en ole koskaan tykännyt.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 08 Touko 2019, 19:49

GNAGL kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:

Joo nettiblokkiasiahan on todella pieni topikki kaikille puolueille isompien asioiden rinnalla. Itse en persuja olisi äänestänyt missään tapauksessa. Oma arvomaailmani kun on paljon lähempänä vihreitä kuin persuja. Sinulla on ihan täysi vapaus äänestää ja puhua persujen puolesta. Anna kuitenkin myös sinä se valinnanvapaus muille. Itse en väitä vihreiden äänestämisen olleen mikään ehdottoman loistava ja ainoa oikea valinta. Se oli kuitenkin vaikean pähkäilyn jälkeen minun valintani. Sitä on demokratia. Yhden ja ainoan totuuden puolestapuhujista en ole koskaan tykännyt.
Kyllä mä annan valinnanvapauden myös sulle.Lähinnä kyse on siitä että mä yritän ymmärtää et minkämoinen ihminen äänestää vihreitä tai kuuluu vihreisiin. Koska mä ymmärrän että esim vassareilla,niillä on joku aate siellä taustalla tai SDP:llä. Mutta vihreillä niillä ei oo mitää muutaku ideologisia hömpötyksiä luonnosta ilmastosta ja maahanmuutosta. Ku ymmärtäsivät edes siitä luonnosta ja ilmastonmuutoksesta ensin jotaki enneku alkaavat lakkauttaa kaikkea mikä liittyy metsäteollisuuteen esim.

Ite oisin voinu äänestää persujen sijaan esim kokoomustakin. Niillä ainaki oli joskus arvopohja mikä kannusti yrittäjyytee ja vapaasee markkinatalouteen.Mut sie ollu nii paljon kans oman edun tavottelijoita että ei maistunu.

Ja kyllä mä tiesin että jos sdp saa paljon ääniä ja on ykkönen niin persut ei ole hallituksessa. Mutta sitä mä en odottanu että ne saa muodostettua hallituksen ilman persuja sekä kokoomusta.
Ja tää tulee oleen suomelle erittäin vahingollinen hallitus jos tämä punavihreä toteutuu. Siksi mun on vaikea ymmärtää niitä ketkä on aatteeltaan punavihreitä koska monessakaan niiden esittämässä asiassa ei ole päätä eikä häntää ja on kansalle sekä Suomelle erittäin vahingollisia.Tää ei liity mitenkää pelkästää tähä blokkiasiaa, vaan Suomen hyvinvointiin ylipäätään.

Edit. Nii ja mä oon ihan ylpeä siitä että äänestin Perusuomalaisia jo toisissa vaaleissa putkeen.Ja kaikkea sitä mitä Jussi Halla-Ahon edustama Perussuomalaisuus sisältää.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 08 Touko 2019, 20:05

Pokerman82 kirjoitti:
Kyllä mä annan valinnanvapauden myös sulle.Lähinnä kyse on siitä että mä yritän ymmärtää et minkämoinen ihminen äänestää vihreitä tai kuuluu vihreisiin. Koska mä ymmärrän että esim vassareilla,niillä on joku aate siellä taustalla tai SDP:llä. Mutta vihreillä niillä ei oo mitää muutaku ideologisia hömpötyksiä luonnosta ilmastosta ja maahanmuutosta. Ku ymmärtäsivät edes siitä luonnosta ja ilmastonmuutoksesta ensin jotaki enneku alkaavat lakkauttaa kaikkea mikä liittyy metsäteollisuuteen esim.

Ite oisin voinu äänestää persujen sijaan esim kokoomustakin. Niillä ainaki oli joskus arvopohja mikä kannusti yrittäjyytee ja vapaasee markkinatalouteen.Mut sie ollu nii paljon kans oman edun tavottelijoita että ei maistunu.

Ja kyllä mä tiesin että jos sdp saa paljon ääniä ja on ykkönen niin persut ei ole hallituksessa. Mutta sitä mä en odottanu että ne saa muodostettua hallituksen ilman persuja sekä kokoomusta.
Ja tää tulee oleen suomelle erittäin vahingollinen hallitus jos tämä punavihreä toteutuu. Siksi mun on vaikea ymmärtää niitä ketkä on aatteeltaan punavihreitä koska monessakaan niiden esittämässä asiassa ei ole päätä eikä häntää ja on kansalle sekä Suomelle erittäin vahingollisia.Tää ei liity mitenkää pelkästää tähä blokkiasiaa, vaan Suomen hyvinvointiin ylipäätään.

Edit. Nii ja mä oon ihan ylpeä siitä että äänestin Perusuomalaisia jo toisissa vaaleissa putkeen.Ja kaikkea sitä mitä Jussi Halla-Ahon edustama Perussuomalaisuus sisältää.
Itselläni on taas omalla arvomaailmallani vaikea ymmärtää ketkä äänestävät persuja. Tiedän kuitenkin ihmisten olevan erilaisia ja arvostavan/painottavan erilaisia asioita. Kärjistetty vastakkainasettelu, oman näkemyksen väkisinjunttaaminen ja "yhden ainoan totuuden" toistelu ovat asioita, joita karsastan. Maailma on todella kaukana mustavalkoisesta, vaikka monella ihmisellä se keskustelutyyli on usein juuri senkaltaista.

En ole mikään vihreiden kestoäänestäjä, edellisen kerran taisin äänestää heitä joskus 1990-luvun lopussa. Kokoomusta olen parissa edellisissä eduskuntavaaleissa äänestänyt, mutta tällä kertaa heidän linjansa ei täysin maistunut. Niin kuin ei maistunut oikein minkään muunkaan puolueen. Kaikilta löysin joitain huonoja asioita. Vihreät oli lopulta se vähiten huono vaihtoehto. Kaikille politiikka ja äänestäminen ei ole yhtä intohimoinen asia ja aiheuta yhtä suuria tunnekuohuja kuin mitä se näyttää sinulle aiheuttavan.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 08 Touko 2019, 20:12

GNAGL kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:

Itselläni on taas omalla arvomaailmallani vaikea ymmärtää ketkä äänestävät persuja. Tiedän kuitenkin ihmisten olevan erilaisia ja arvostavan/painottavan erilaisia asioita. Kärjistetty vastakkainasettelu, oman näkemyksen väkisinjunttaaminen ja "yhden ainoan totuuden" toistelu ovat asioita, joita karsastan. Maailma on todella kaukana mustavalkoisesta, vaikka monella ihmisellä se keskustelutyyli on usein juuri senkaltaista.

En ole mikään vihreiden kestoäänestäjä, edellisen kerran taisin äänestää heitä joskus 1990-luvun lopussa. Kokoomusta olen parissa edellisissä eduskuntavaaleissa äänestänyt, mutta tällä kertaa heidän linjansa ei täysin maistunut. Niin kuin ei maistunut oikein minkään muunkaan puolueen. Kaikilta löysin joitain huonoja asioita. Vihreät oli lopulta se vähiten huono vaihtoehto. Kaikille politiikka ja äänestäminen ei ole yhtä intohimoinen asia ja aiheuta yhtä suuria tunnekuohuja kuin mitä se näyttää sinulle aiheuttavan.
Joo mutta suomessa kuten Halla_aho sanoi asiat ovat nyt vastakkain,silloin on myös vastakkainasettelun aika.Asiat ei useinkaa hyssytelemällä parane.Se tietysti että jos ei koe että mikään on vialla tai ymmärrä sitä ni on toki varmaan vaikea ymmärtää kaltaisiani "yhden totuuden" puolestapuhujia. Mä puhun persuista siksi koska he oikeesti on ainut puolue kenellä on halua ja tahtoa ja uskallusta muuttaa asioita parempaan suuntaan.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 08 Touko 2019, 20:33

Pokerman82 kirjoitti:
Joo mutta suomessa kuten Halla_aho sanoi asiat ovat nyt vastakkain,silloin on myös vastakkainasettelun aika.Asiat ei useinkaa hyssytelemällä parane.Se tietysti että jos ei koe että mikään on vialla tai ymmärrä sitä ni on toki varmaan vaikea ymmärtää kaltaisiani "yhden totuuden" puolestapuhujia. Mä puhun persuista siksi koska he oikeesti on ainut puolue kenellä on halua ja tahtoa ja uskallusta muuttaa asioita parempaan suuntaan.
Kun tuossa ihmettelit minkälainen ihminen äänestää vihreitä niin sanoisin, että (muistaakseni) kuuden lapsen isänä vihreiden arvojen eli suvaitsevaisuuden ja kestävän kehityksen luulisi olevan juuri sinun agendallasi. Nuorille, uusille sukupolville nimenomaan nämä arvot ovat todella tärkeitä. Persut edustavat minulle vähän mennyttä maailmaa jossa käperrytään sisäänpäin ja yritetään sulkea muuta maailmaa pois tyyliin me hoidetaan vaan täällä Suomessa keskenämme omat asiamme, pysykää muu maailma täältä pois. Nuoret sukupolvet ovat paljon avoimempia, kansainvälisempiä, suvaitsevampia ja huolestuneempia maapallosta pitkällä aikavälillä.

Mutta kuten sanottua, sinulla on täysi vapaus ajatella asioista niin kuin ajattelet ja tehdä omat ratkaisusi.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 08 Touko 2019, 21:16

GNAGL kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:
Kun tuossa ihmettelit minkälainen ihminen äänestää vihreitä niin sanoisin, että (muistaakseni) kuuden lapsen isänä vihreiden arvojen eli suvaitsevaisuuden ja kestävän kehityksen luulisi olevan juuri sinun agendallasi. Nuorille, uusille sukupolville nimenomaan nämä arvot ovat todella tärkeitä. Persut edustavat minulle vähän mennyttä maailmaa jossa käperrytään sisäänpäin ja yritetään sulkea muuta maailmaa pois tyyliin me hoidetaan vaan täällä Suomessa keskenämme omat asiamme, pysykää muu maailma täältä pois. Nuoret sukupolvet ovat paljon avoimempia, kansainvälisempiä, suvaitsevampia ja huolestuneempia maapallosta pitkällä aikavälillä.

Mutta kuten sanottua, sinulla on täysi vapaus ajatella asioista niin kuin ajattelet ja tehdä omat ratkaisusi.
Ku tuo maahanmuuttopaasaus ei just perustu mihinkää järkevään.Ihmiset ketä tänne on päästetty ei ole mitää sotaa paossa, eivät ole oikeasti turvapaikkaa vailla.Vaan ne on maista joista on lähdetty tänne ja tultu monien eumaide läpi koska tiedetään että täällä on niin hyvä sosiaaliturva.Lisäksi ne on kuuluvat uskontoryhmiin joissa naista ja lasta ei arvosteta. Nämä ryhmät ovat myös maista joissa on terroristikytköksiä. Tää on selkee turvallisuusuhka nimenomaan minun lapsilleni ja kaikkien muidenki. Juuri lapsieni takia haluan parempaa huomista. Ja lisäksi ihan taloudellisista näkökulmistaki miten meillä voi olla varaa rahottaa elintasopakolaisia jos ei oo varaa hoitaa omia vanhuksiakaan????

Mä en kannata mitää eriarvoisuutta vaan käytännön järkeä. En oo missää vaihees sanonu et tänne ei sais tulla yrittään tai töihi, eikä persujen vaaliohjelmassakaan näin lue. Mutta jos ei ymmärrä järkipuhetta ja haluu sulkee kaiken sanojen rasisti ja suvakki taakse ni varmaan turha tätäkään keskustelua meidä tässä käydä.

Mitä tulee toho ilmastovouhotuksee ni mä olen aika hyvin perillä mm meidän metsätalouden hoidosta.Se on ihan parasta maailmassa.Meidä ei tarvitse alkaa ampuu omaa teollisuuttamme nilkkaan.

Sen lisäks mitä tulee lapsiin ni olis ihan kiva että tästä maasta olisi myös taloudellisesti jotain jäljellä, nyt näide SDP johdolla ni talous tulee ottaan nii paljon takkii juuri näistä ideologisista ilmasto sekä maahanmuutto syistä sekä SDP helvetin tyhmän verotusmallin takia. Konkurssi ei oo tolla mallilla kovin kaukana.

Kannattaa ottaa asioista oikeesti selvää enneku alkaa haukkumaan jotain puoluetta ja varsinki kannattaa ottaa asioista selvää enneku painaa sitä äänestysnappia.
Liitteet
2012 mut en usko et ollaa hirveesti pudottu sijotuksis
2012 mut en usko et ollaa hirveesti pudottu sijotuksis

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”