365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja sharkie » 06.06.2019 14:04

Pokerman82 kirjoitti: Kyl mä tiiän mitä mun pitää syödä mut otin ton seurannan ja käppyröide takii.Ongelma tosiaan aina noide dokaamisten jälkee ku jää päälle paskan syöminen.
Sain sen verta koutsii särjeltä lopputalvesta etten kyllä "normaalia" kotiruokaa tunge suuhuni säännöllisesti.
Karppaamiseski korvaan nyt kolesteroli takia pekoni ja kananmunan aamupaloilt pois ja vedän mustikkasmoothien mieluummin.

Tää äijän koutsaaminen on kyllä lifetime projekti ollut. Koitetaan taas vaikka se vastakaiku on aina välillä kuin ampus itteensä jalkaan. Toivottavasti jaksat lukee etkä tartu yksittäisiin sanoihin tai etsi rivien välistä jotain muuta merkitystä niin jää pahimmat väärinymmärrykset taas kokematta.

Mun mielestä kanssa sä tiedät miten syödä pääasiassa terveellisesti ettei toi ylipaino johdu siitä. Mun tietojen mukaan sun paskaruoka syöminenkin on enemmän "mielen heikkoutta" antaa periksi masennuskauden aikana ja sitten toisaalta jostain syystä toisessa ääripäässä on aina ollut itsensä palkitseminen ruualla tai herkuilla hyvän suorituksen vuoksi. Tieteellinen tosiasia on että sokerin ja rasvan syöminen koukuttaa ja altistaa siihen kierteeseen mutta ei munkaan v-vartaloiset kaverit vaikka ne dokaa usein ja vetää kebabit jne baarin jälkeen oo ylipainoisia. Se haaste mihin kannattaa keskittyä ja miettiä on että miten sen krapulapäivän jälkeen pitäisi toimia ettei se lipsahda takasin sinne väärälle tielle että pysyy siellä kohtuuden rajoissa. Se että sä syöt 10 pussia nallekarkkeja tai käyt 2-12kk putkeen hakee lähihuoltikalta muutaman mättöaterian kerralla on se ongelma. On aivan turha antaa täällä ravintoneuvoja jne kun se kuka sen ratkaisun tekee on siellä peilin edessä. Miten sen henkisen murenemisen estää silloin heikkona hetkenä on sitten viisasten kivi johon en osaa vastata kun sen kanssa joutuu itekkin taistelemaan. Mutta kuten sanoit tiedät mitä syödä jne niin on vaan itestä kiinni asetatko etusijalle terveytes ja elämäs vai sen hetkun huuman minkä saat siitä lohturuuasta jne.

Muutenkin mun mielestä sä lasket ittes liian helpolla noilla tavoitteillas. Se tavoite esim että pelaat joka päivä on yks paskan hailee. Kukaan ei arvosta sua yhtään enempää pelaajana tai ihmisenä ootko sä täyttänyt jonkun 365pv putkeen pelaamisen tavoitteen kun se sisältää jotain 1 spinnarin tms nappien paineluja. Aiheutat vaan itelles turhaa stressiä tuollakin kun tavoite on sama kuin pyrkis käymään paskalla joka päivä.
Sä annat sille vaan takaportin pelaa vähemmän joinain päivänä ja huijatun hyvänolon tunteen sille että oot "saavuttanut" tuona aikana jotain. Silloin buumin aikana kun rakebackhuorasit 10kiloa kuussa sulla oli ihailtava työmoraali myös. Jotenkin se pitäisi löytää. Esim tää 160h/kuukaudessa on paljon järkevämpi tavoite.

Myös ton terveyden hyväks pitäis tehdä jotain muutakin kuin syödä terveellisesti. Mun mielestä sä luistat myös tuosta liikunnasta aika kovasti. 2.5km päivässä ei esim ole 2metriselle kolossille matka eikä mikään,johan se ottaa muutamalla askeleella. Ton kun saat sinne 10-20km päivä niin oot paljon lähempänä hyvää tavoitetta. Kävit joskus nyrkkeilemässä,eikö siihen ole enää mahdollisuutta? Jos ei niin voin suositella ainakin tuota frisbeegolfia. Siinä kävelee huomaamatta mukavan harrastuksen mukana helposti 5km per kierros. Sen kautta saa myös kavereita ja se auttaa siinä sosiaalisessa elämässä. Ainakin pari rataa löyty sieltä vierestä ja seurakin http://tomoottajat.fi/. Sinne vaan niin sul on hyvät sosiaaliset taidot niin nopeesti löytyy kaveria jonka kyydis pääsee kierrokselle jne.

Tai sitten se mun paras vinkki eli hankit sen koiran. Saat siitä kaverin. Lapset tykkää ihan varmasti. Sen lisäks kunhat et lenkittämistä laita lasten harteille niin saat myös liikuntaa kun käytät sitä pissalla. Hyväl säkäl tapaat siellä lenkillä jonkun böönan ja saat sitä pilluakin joskus.

Mitä niihin lääkäri juttuihin tulee niin kaikkihan maksa,kolestroli,uniapnea mitä ollut tähän asti ja kaikki mitä tulevaisuudes tulee johtuu noista elämäntavoista. Ei ne sisäelimet kestä loputtomiin jos ne on siellä kaiken rasvan puristuksissa ja maksa joutuu suodattaan kaiken paskan mitä syöt ja juot. Vanhemmiten voit odottaa jotain länkisäärisyyttä ja polven kulumaa aivan varmasti jos et saa sitä ylipainoa pois. Sitten se liikkuminen vasta vaikeeta onkin ja tohon kannattas nyt keskittyy kun pystyt vielä jotain tekeen. En mä silti mitään kananmunaa jättäs syömättä päinvastoin. On olemassa hyvää ja pahaa kolestroliakin eikä sun tarinas kertonut arvoja kuin et ne on koholla tai korkeet. Googlettamalla noikin selviää. Ja kaikki noi rajatkin asetettu ottamalla näytteen esim 100k ihmiseltä ja leikkaamalla ylhäältä ja alhaalta arvoista 10% pois. Jos sä osut siihen keskelle oot "normaali". Se ei poista sitä tosiasiaa että sulla voi olla joku poikkeama esim minkä takia ne on luonnostaan korkeat ja olet "epänormaali". Vaikka se maksa on esim hyvä tutkia niin ei ne sille todellisuudessa hirveesti pysty tekemään. Edelleen se lääke on siihenkin terveellisemmät elämäntavat. Tosin sitä maksan toimintaakin pystyy parantamaan erinäisin tavoin mutta jos se joutuu kovalle rasitukselle niin se on sama kuin laittas muumilaastaria johonkin isoon avahaavaan. Hyvin usein lääkärille myös helpompi alkaa noissa tapauksissa tarjoaamaan jotain kolestrolilääkettä kuin määrätä liikuntaa. Tohon lankaan ei kannata mennä.

Vähän toi ajatus pomppi tuol matkan varrella mut ehkä sait jotain kiinni. Näillä eväillä paino alas ja ylimääränen paino raketeista pois ni päästään sinne kuuhun saakka ja yli.
Viimeksi muokannut sharkie päivämäärä 06.06.2019 14:16, muokattu yhteensä 1 kerran
sharkie

ViestiKirjoittaja futsal4ever » 06.06.2019 14:06

Pokerman82 kirjoitti:Sain sen verta koutsii särjeltä lopputalvesta etten kyllä "normaalia" kotiruokaa tunge suuhuni säännöllisesti..

Ruoka-autistina pakko kysyy tarkennusta tähän. Normaali kotiruokahan on se millä pitäis päivät pyörii. Vai oliks tässä nyt joku jeccu, että "normaali kotiruoka" on kaupan pihvit ja muusi?

Nyt olis muuten paras aika alottaa liikunta. Helppo löytää motivaatioo näillä keleillä ulkoilla, ja jos päivä tuntuu liian kuumalta niin iltasella on täydellistä. Pyöräily, kävely, kävellen uimaan, mikä vaan itestä tuntuu parhaalt. Kuukausi pari perus liikuntaa ja sit salille. Energiatasotki iha toista luokkaa ku laittaa elämäntavat kuntoon.
futsal4ever

ViestiKirjoittaja sharkie » 06.06.2019 14:25

futsal4ever kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:Sain sen verta koutsii särjeltä lopputalvesta etten kyllä "normaalia" kotiruokaa tunge suuhuni säännöllisesti..

Ruoka-autistina pakko kysyy tarkennusta tähän. Normaali kotiruokahan on se millä pitäis päivät pyörii. Vai oliks tässä nyt joku jeccu, että "normaali kotiruoka" on kaupan pihvit ja muusi?

Toi särähti myös omaan korvaan. Normaali kotiruoka varmasti riittää. Nykypäivänä se normaali kotiruoka on hyvin usein kuitenkin se kaupasta haettu valmis eines eikä itse valmistettu tuoreista ja puhtaista raaka-aineista. Hyvin nopeasti kotona lapset saa tästä esimerkin ja tulevaisuudessa se on tulevaisuuden uusi normaali ja se joka laittaa itse sapuskansa katotaan kieroon. Ei sun tartte mennä kuin lähikauppaan kattoo mitä suurin osa äideistä mättää kärryihinsä. Hyvin paljon siellä on sitä valmista tavaraa mikroon,vaaleeta leipää ja hkn sinistä. Siihen kylkeen jotain vähärasvasta margariinia tms paskaa ja yleensä ei salaattia tai sitten se on jotain todella paskaa sellaista. Sitten maitoa ruokajuomaks yms.

Voit syödä siihen tarpeeseen ja kuluttaa se pois eikä ruokavalinnat lihota tms. On eri asia kuitenkin syödä terveellisesti.
sharkie

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.06.2019 14:59

sharkie kirjoitti:

Muutenkin mun mielestä sä lasket ittes liian helpolla noilla tavoitteillas. Se tavoite esim että pelaat joka päivä on yks paskan hailee. Kukaan ei arvosta sua yhtään enempää pelaajana tai ihmisenä ootko sä täyttänyt jonkun 365pv putkeen pelaamisen tavoitteen kun se sisältää jotain 1 spinnarin tms nappien paineluja. Aiheutat vaan itelles turhaa stressiä tuollakin kun tavoite on sama kuin pyrkis käymään paskalla joka päivä.
Sä annat sille vaan takaportin pelaa vähemmän joinain päivänä ja huijatun hyvänolon tunteen sille että oot "saavuttanut" tuona aikana jotain. Silloin buumin aikana kun rakebackhuorasit 10kiloa kuussa sulla oli ihailtava työmoraali myös. Jotenkin se pitäisi löytää. Esim tää 160h/kuukaudessa on paljon järkevämpi tavoite.

Myös ton terveyden hyväks pitäis tehdä jotain muutakin kuin syödä terveellisesti. Mun mielestä sä luistat myös tuosta liikunnasta aika kovasti. 2.5km päivässä ei esim ole 2metriselle kolossille matka eikä mikään,johan se ottaa muutamalla askeleella. Ton kun saat sinne 10-20km päivä niin oot paljon lähempänä hyvää tavoitetta. Kävit joskus nyrkkeilemässä,eikö siihen ole enää mahdollisuutta? Jos ei niin voin suositella ainakin tuota frisbeegolfia. Siinä kävelee huomaamatta mukavan harrastuksen mukana helposti 5km per kierros. Sen kautta saa myös kavereita ja se auttaa siinä sosiaalisessa elämässä. Ainakin pari rataa löyty sieltä vierestä ja seurakin http://tomoottajat.fi/. Sinne vaan niin sul on hyvät sosiaaliset taidot niin nopeesti löytyy kaveria jonka kyydis pääsee kierrokselle jne.

Mitä tulee tähä blogitavoitteeseen niin edellisessä postissani kyllä kerron ihan selvästi miksi kevään aikana tuli näitä ns turhia päiviä. Ja jos olisit avauspostin lukenut huolella niin koko projektin idea on saada kurinalaisuutta niin pokeriin kuin elämäntapoihinkin. Pitkäjänteisyys on ollut aina se ongelma joka asiassa itsellä. En nyt ymmärrä tätä tavoitteen dissaamista ku tää on antanu mulle jo nyt paljon hyvää. Esim mulla ei oo koskaan pokeriuran aikana ollut näin hyviä unirytmejä kuin nyt, ollut melkein täysi balanssissa koko vuoden jo et meen aamuyöllä nukkuun ja herään 12-14 välillä. Änäripleijari aikaan ekal kiekal tais olla yks päivä millo meni sekasi mut pääsi heti takas kiinni.
Mutta kuten huomasit niin huomasin minäkin että liian vähäl olin itteni päästäny vaikkakin vähäiselle pelaamiselle oli syy muualla kuin laiskuudessa ja siksi laitoin tuntitavotteet vielä näide joka päivä pelaamisen lisäksi. Ja kyllä sie ne tunnit seisoo joka kuukausiraportin takana josta näkee et koska ollaan vedetty vähä ja koska enemmän. Joten osittain olit hajulla tästä mutta osittain et. Tää projekti arvostit sinä tai kukaan muukaa on jokatapauksessa auttanu mua jo paljon, pelimäärä on isompi viimeseen 8 vuoteen sekä vaikka mitää isoa tulosta ei ole tullut oon vetäny 5 kuukautta plussaa kuiteski. Tääki taitaa olla oma henkoht ennätys.

Se että arvostaako joku mua pelaajana on mulle yks paskanhailee, sen takia näitä tavotteita ei ole asetettu. Mä teen kaiken vain ja ainoastaan itseni takia. Sosiaalinen efekti ja se et saa johki asioitansa purkaa sekä tavotteet ylös on tän blogin tarkoitus.

Mitä tulee liikuntaan oot pihalla jos noin ajattelet. Pituude ja askeleen välillä oo mitää tekemistä miltä matka tuntuu kunnossa. Kun on 65kiloo ylimäärästä paskaa ja mitään fyysistä tehny vuoteen ni on turha olettaa et kävelylenkit alkaa jostain puolimaratonista. Mutta tässäki olit osittain oikeessa,liikuntaa pitää lisätä ja se pitää olla säännöllistä mutta jostain se on alettava, ensin on opittava kävelemään enneku voi alkaa juoksemaan.

Mitä tulee siihe ruuan syömiseen mielenheikkoutena ni siinä olet täysin oikeassa.Kun vituttaa hakee lohtua ruuasta. Tästäki ollaan joskus keskusteltu.

En oo omasta mielestäni pyytänytkään keneltäkään neuvoa nyt ruokavalioon meidän viimeisen koutsauksen jälkeen.Kerroin vaan haasteistani.

Syy löytyy aina peilistä mitä suuhunsa laittaa.Piste.

Niin mä en tiedä mitkä ne nyt ne maksa-arvot oli mutta sanottii et koholla ja mitataan kuukaude pääst uudestaan. Kolesteroli oli 7 kun suositus alle 5 ilmeisesti.

Vaikka nyt en kaikesta samaa mieltä olekaan mutta oli tossa ny ihan kohtia missä olit oikeessakin mutta tiesin nämä toki itsekin.Kiitos palautteestasi.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.06.2019 15:05

sharkie kirjoitti:
futsal4ever kirjoitti:

Toi särähti myös omaan korvaan. Normaali kotiruoka varmasti riittää. Nykypäivänä se normaali kotiruoka on hyvin usein kuitenkin se kaupasta haettu valmis eines eikä itse valmistettu tuoreista ja puhtaista raaka-aineista. Hyvin nopeasti kotona lapset saa tästä esimerkin ja tulevaisuudessa se on tulevaisuuden uusi normaali ja se joka laittaa itse sapuskansa katotaan kieroon. Ei sun tartte mennä kuin lähikauppaan kattoo mitä suurin osa äideistä mättää kärryihinsä. Hyvin paljon siellä on sitä valmista tavaraa mikroon,vaaleeta leipää ja hkn sinistä. Siihen kylkeen jotain vähärasvasta margariinia tms paskaa ja yleensä ei salaattia tai sitten se on jotain todella paskaa sellaista. Sitten maitoa ruokajuomaks yms.

Voit syödä siihen tarpeeseen ja kuluttaa se pois eikä ruokavalinnat lihota tms. On eri asia kuitenkin syödä terveellisesti.

Niin tätä juuri tarkoitin mitä kirjoitat tässä. "normaali" kotiruoka sisältää yleensä suurimmis osis kotitalouksis jotain perunaa/spagettia ja kaupan einespaskaa jotka on kaikki hiilari/lisäaine höttöä kehoon. Sekä hyvin usein lapsiperheillä ku on arjes muuteki kiire ja väsy ni lämmitetää jotai mikroeines skeidaa ranskalaisia hamppareita lihiksii mikä vaan tulee nopeesti.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.06.2019 15:23

Se oli sharkie se huoni kolesteroli vie mikä oli koholla.Tms se lässytti :-D

Kiitos tsempeistäki ja todellaki mennää kuuhu 8)
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.06.2019 15:25

Kuusta puheenollen.myin sunnuntaina eosit 7,8 kohdal.Ostan ne tänä yönä takas jahka torstailasku ohi
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 06.06.2019 15:42

Pokerman82 kirjoitti:Se oli sharkie se huoni kolesteroli vie mikä oli koholla.Tms se lässytti :-D

Kiitos tsempeistäki ja todellaki mennää kuuhu 8)

Sanottiin et tää mitä Saluksella opetettu ruokaneuvojille ei virallista lääkäri missä se raja on 5 ja 7 ois huolestuttava ja yrittävä saada lääkkeillä alas. Emännällä on itel esim 7 kokonaiskolestroli,tutkimusten mukaan myös tässä voi vaikuttaa geenit. Mutta se asia oli se että kokonaiskolestroli ei ole mitään väliä paljon se on (ei kuulemma halua sanoa näin jos henkilö on ylipainoinen ja syö mitä sattuu,mut mä sanoin). Kokonaiskolestroli jaettuna hdlllä ja jos se on alle 4 niin ei näkis että siitä olis mitään haittaa. Siinä vaiheessa voi unohtaa paljon se kokonaiskolestroli on. Koska on hyvää ja pahaa kolestrolia niin se suhde tärkeä. Ldl on huono ja haitallista rasvaa suonissa joka tukkeuttaa jne. Emäntä sano et googleta :-D
sharkie

ViestiKirjoittaja Starsailor » 06.06.2019 16:11

Pokerman on oikeassa siinä päivittäin pelaamisessa. Jos puhutaan mistä tahansa ammatista, jossa pitää tehdä suorituksia, niin säännöllinen itsensä pakottaminen tekemään päivittäin jotain on yleensä mikä tulee esiin, kun tutkitaan miksi toiset onnistuvat ja toiset eivät. Eli, se vaikka ei tekisi paljon joka päivä, niin kun vain tekee on myös hyödyllistä.

Normaali perusruoka on minusta itsetehtyä kotiruokaa, jossa vihanneksia ja kauden juureksi, lihaa/kalaa, sekä hiilareita. Kun valmistaa näin esim. lapsille, niin saa usein syödä valtaosan vihanneksista ja kasviksista itse mikä on hyvä juttu, mutta totuttaa myös lapset monipuoliseen ruokavalioon. Välillä voi helpottaa arkea ostamalla eineksiä jne.
Starsailor

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 06.06.2019 16:41

Starsailor kirjoitti:Pokerman on oikeassa siinä päivittäin pelaamisessa. Jos puhutaan mistä tahansa ammatista, jossa pitää tehdä suorituksia, niin säännöllinen itsensä pakottaminen tekemään päivittäin jotain on yleensä mikä tulee esiin, kun tutkitaan miksi toiset onnistuvat ja toiset eivät. Eli, se vaikka ei tekisi paljon joka päivä, niin kun vain tekee on myös hyödyllistä.

Normaali perusruoka on minusta itsetehtyä kotiruokaa, jossa vihanneksia ja kauden juureksi, lihaa/kalaa, sekä hiilareita. Kun valmistaa näin esim. lapsille, niin saa usein syödä valtaosan vihanneksista ja kasviksista itse mikä on hyvä juttu, mutta totuttaa myös lapset monipuoliseen ruokavalioon. Välillä voi helpottaa arkea ostamalla eineksiä jne.

Säännöllinen itsensä pakottaminen juu, mutta ei 365 päivää vuodessa. Kaikissa ammateissa varmasti hyvä ottaa välillä välipäiviä. Tämmöisessä tavoitteessa se menee helposti siihen että pelataan nyt 5 minsaa kun kerran on pakko pelata. Ja siitä nyt ei ole mitään hyötyä. Tuntitavoite vuodessa paljon parempi kuin 'pelaan joka päivä' siinä kun on helppo tavallaan kusettaa pelaamalla yks spinnari.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 06.06.2019 17:42

Starsailor kirjoitti:Pokerman on oikeassa siinä päivittäin pelaamisessa. Jos puhutaan mistä tahansa ammatista, jossa pitää tehdä suorituksia, niin säännöllinen itsensä pakottaminen tekemään päivittäin jotain on yleensä mikä tulee esiin, kun tutkitaan miksi toiset onnistuvat ja toiset eivät. Eli, se vaikka ei tekisi paljon joka päivä, niin kun vain tekee on myös hyödyllistä.

Mun mielestä tänkin projektin aikana on ollut elämässä niin paljon paskaa ettei voi sanoa että se pelaaminen on ollut hyödyllistä jos pää on exän tai muun paskan takia niin jumissa että häviää rahaa tahalleen ja ammattimaisempaa ois ollut pelaamatta.

Mä oon ollut joskus blogin herolle kateellinen sen pelimääristä ja istumalihaksista. Kyllä se vertailukohta pitäis olla edes siihen omaan parhaaseen mitä se on joskus ollut. Tää pelaan joka pv tavoite on musta tavoitteena vaan absurdi. Sama kuin joku ex-urheilija joka nostanut penkistä 150kg 10vuotta sitten ja ottas vuodes tavoitteen käydä joka pv salilla ja sit käy siellä osan ajan vuodesta nostamassa 10 sarjan 2kilon käsipainolla.

Mun mielestä tavoitteen pitää olla kova mutta järkevä. Mieluummin raketti kuusta kuitenkin kuin et käy joka päivä paskalla. Jos alkutaso on heikko niin asettaa välitavoitteita ja nostaa niitä ajankuluessa kun kehittyy.
Blogin hero on myös kritisoinut mm Lainetta sen 4h per pv fortnite pelaamisesta ja isosta palkasta ja siitä ettei sit orjallisesti tee duunia koko ajan seuralle ja omalle uralleen jne. Mun mielestä pokeria voi rinnastaa ihan samanlailla huippu-urheiluun ja jos sulla on näin voimakkaat mielipiteet jostain asiasta niin ne omat tavoitteet vois olla myös kovemmat. Noi tutkimukset on yleensä myös tyyliin että miksi 20-50% ihmisistä onnistuu jossain asiassa. Pokerissa ei pidemmän päälle riitä että sä teet asiat vähän keskiarvoa paremmin. Kyllä tuolla ihan huipulla pokerissakin enemmän ihmisiä jotka labra työn lisäks pitää huolta omasta kunnostaan,ruokavaliosta ja henkisestä valmennuksesta.

Sinänsä Pokermanille probsit siitä että nyt sitä tavoitetta kesäkuulle nostettiin ja muitakin suunnitelmia on terveyden eteen jne. Mun mielestä sen alkuperäisen tavoitteen voi myös heittää romukoppaan ja asettaa kovemmat tavoitteet loppuvuodelle nyt kun elämä muutenkin on paremmalla mallilla eikä häiritseviä tekijöitä ole. Mut mä oon nähnyt näitä suunnitelmia ja uusia planeja niin monta sataa kertaa että en mä usko että tästä mitään oikeesti tulee vaikka tietotaito on aikaisempaa parempaa. Terveyden saralla siis.

Pelien saralla jos ajattelen itsekkäästi niin en edes toivo että Pokerman nousee entiseen loistoonsa kun pelataan samoja pelejä. Parempi vaan kun mässyttää karkkia ja kattoo netflix sarjoja niin saa munkin lapset ruokaa.

Pokerman82 kirjoitti:Se että arvostaako joku mua pelaajana on mulle yks paskanhailee, sen takia näitä tavotteita ei ole asetettu. Mä teen kaiken vain ja ainoastaan itseni takia.

Kyl sä niin kovaa tilttaat kun sun pelitaitoja kritisoi että kyllä se johonkin osuu eli tää ei oo kyllä totta. Kyllä meissä jokaisessa asuu pieni kunnianhimo myös ei me huvikseen blogitella ja postailla pyttykuvia
sharkie

ViestiKirjoittaja sharkie » 06.06.2019 17:44

Pokerman82 kirjoitti:Kuusta puheenollen.myin sunnuntaina eosit 7,8 kohdal.Ostan ne tänä yönä takas jahka torstailasku ohi

No oli kyllä myynnit kohillaan sitten. Nyt saa halvalla enemmän
sharkie

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.06.2019 18:20

Kylläpä täällä nyt on taas positiivinen meininki ei voi muuta sanoa :lol:
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Starsailor » 06.06.2019 18:54

sharkie kirjoitti:Sama kuin joku ex-urheilija joka nostanut penkistä 150kg 10vuotta sitten ja ottas vuodes tavoitteen käydä joka pv salilla ja sit käy siellä osan ajan vuodesta nostamassa 10 sarjan 2kilon käsipainolla.

Mutta jos esimerkki olisi (mikä on minusta todenmukaisempi), että käy salilla päivittäin, mutta nostaa siellä 6/7 päivistä kerran 140kg (ennätys 150kg), niin tulokset taatusti myös parantuisivat. Olen ymmärtänyt, että hero pelaa joka päivä niin paljon kuin pystyy, mutta ottaa huomioon myös fiiliset jne. Kehittää kyllä eteenkin tillaus ja häviösessioiden jälkeen, jos pystyy vetämään lähes parhaalla tavalla. Tuolla alemmissa tasoissa ei ole niin suurta merkitystä, että onko peli kokoajan A-tasoa, koska vihut on heikkoja.
Starsailor

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 06.06.2019 19:11

Starsailor kirjoitti:
sharkie kirjoitti:Sama kuin joku ex-urheilija joka nostanut penkistä 150kg 10vuotta sitten ja ottas vuodes tavoitteen käydä joka pv salilla ja sit käy siellä osan ajan vuodesta nostamassa 10 sarjan 2kilon käsipainolla.

Mutta jos esimerkki olisi (mikä on minusta todenmukaisempi), että käy salilla päivittäin, mutta nostaa siellä 6/7 päivistä kerran 140kg (ennätys 150kg), niin tulokset taatusti myös parantuisivat. Olen ymmärtänyt, että hero pelaa joka päivä niin paljon kuin pystyy, mutta ottaa huomioon myös fiiliset jne. Kehittää kyllä eteenkin tillaus ja häviösessioiden jälkeen, jos pystyy vetämään lähes parhaalla tavalla. Tuolla alemmissa tasoissa ei ole niin suurta merkitystä, että onko peli kokoajan A-tasoa, koska vihut on heikkoja.

This.Kiitos starsailor muuten aktiivisesta kommentoinnista blogiin
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit