365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja sharkie » 06.06.2019 19:31

Starsailor kirjoitti:Olen ymmärtänyt, että hero pelaa joka päivä niin paljon kuin pystyy, mutta ottaa huomioon myös fiiliset jne. Kehittää kyllä eteenkin tillaus ja häviösessioiden jälkeen, jos pystyy vetämään lähes parhaalla tavalla. Tuolla alemmissa tasoissa ei ole niin suurta merkitystä, että onko peli kokoajan A-tasoa, koska vihut on heikkoja.

Erimieltä että olis pelannut sen mihin kykenis

Samaa mieltä siitä että se c-pelikin voi biittaa pelit jonnekkin tasolle saakka. Jos blogin herolla on pelko nettiblockeista niin sitä suuremmalla syyllä nyt pitää painaa ni on rollia lähtee jonnekkin. Varsinkin nyt kesällä kun pelit on helpommat. Mut tohon 160h kesäkuu uskon kyl et tekee.
sharkie

ViestiKirjoittaja Ketunnaama » 06.06.2019 21:25

Nyt valot päälle Pokerman. Särki selkeesti ittulee sulle. Mielistelee jopa. Kiero jätkä. Pitää sua ihan pellenä.
Ketunnaama

ViestiKirjoittaja sharkie » 06.06.2019 22:19

Ketunnaama kirjoitti:Nyt valot päälle Pokerman. Särki selkeesti ittulee sulle. Mielistelee jopa. Kiero jätkä. Pitää sua ihan pellenä.

shhhh :-D

Sitä kun vähän ärsyttää niin keskittyy ja pelaakin paremmin. Odotan pyttykuvia \:D/
sharkie

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.06.2019 1:33

sharkie kirjoitti:
Ketunnaama kirjoitti:Nyt valot päälle Pokerman. Särki selkeesti ittulee sulle. Mielistelee jopa. Kiero jätkä. Pitää sua ihan pellenä.

shhhh :-D

Sitä kun vähän ärsyttää niin keskittyy ja pelaakin paremmin. Odotan pyttykuvia \:D/
Liitteet
Kesäpytty.jpg
LOL ;)
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.06.2019 2:37

DAY157/365
Tänään 20turnausta joista viisi oli teksua jotka söi winratea 90 euron edestä. Tän päivän omahaturnaus pelaamiseeni olin jo ihan kohtuullisen tyytyväinen, tosin en täysin. Mutta en ollut myöskään kyllä runiinkaa tänään tyytyväinen. Yks party 5,5taala fasti nelossija ku en kunnioittanu CL ku ite toisena.Otin 3beti kii välittämättä iiiiceeeämmästä ja maksoin cbeti kärjellä ja tunsin alle turnin ku itellä kärki päistä auki värinvedolla joka olikin agroa vihua vs 85 pinnasesti edellä ku sieltä paljastu alapään veto jossa sillä oli vaan kuusi outtia,toki hän sen riveriin osuu. Yks pikkuturneen nelossija myös sekä yllä postattu pytty. Teksut ei palauttanu ku jotai bountei, deep impacti joku 15 sijaa enne rahoi ulos ku törmään 20bb stäkin nauloi päin huorilla,sen jälkeen itel 10bb ja häviin A9 vs A8 ja out. Muut teksut perseilinki ite. Oli kyllä melkosta ameebaa liikentees tosiaan mut hyvä niin ni voi itteki joskus pärjätä \:D/ .

Tää mun kämpäs on järkyttävän kuuma näil helteil ni turnaustauot oli mukavan piristäviä ku juoksin aina viileen suihkun alla.

Eosit ostin takas tänää huomattavasti halvemmal ku sunnuntaina myin.Joten toi meni hyvin.

Binit siis tänään 291.79 palautukset 387,05=+95,26

Käteistä pelattii loppuyöstä ku pöydät väheni 2h2min yhdessä turneiden kanssa ja plo25 jäi mukavasti +169,61

7h30min pelattiin total ja päivä +264,87

KESÄKUUGOAL 27H39MIN/160H

165KG TO 100KG END OF THE YEAR
Aamiainen mustikkasmoothie ja viimene jääkaapis ollut pekonipaketti sekä päivälliseks ulkofilettä kolme kipaletta sekä salaattia. Vettä vitusti sekä kahvia. Iltapalat jääny ny parina päivänä välii ku en oo tuntenu itteeni pelates nälkäseks, varmaan johtuu täst kuumuudesta enemmänki tuo. Sit päiväl 35min 2,9kilsan lenkin kävelin mustas verkkariasus joten ainaki hiki lenti.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 07.06.2019 13:51

Pokerman82 kirjoitti:165KG TO 100KG END OF THE YEAR
Aamiainen mustikkasmoothie ja viimene jääkaapis ollut pekonipaketti sekä päivälliseks ulkofilettä kolme kipaletta sekä salaattia. Vettä vitusti sekä kahvia. Iltapalat jääny ny parina päivänä välii ku en oo tuntenu itteeni pelates nälkäseks, varmaan johtuu täst kuumuudesta enemmänki tuo. Sit päiväl 35min 2,9kilsan lenkin kävelin mustas verkkariasus joten ainaki hiki lenti.

Siis vedätkö aamupalaks paketin pekonia? Siinä on yksinään jotain 500 kaloria varmaan. kolme ulkofilettäkin on aika paljon vaikka iso mies ootkin. Ihan varmasti pärjäät vähemmällä.

Ja ota joku realistinen tavoite itelles, 65kg pois vuoden loppuun mennessä ei tule onnistumaan. 'Liian suuri tavoite lannistaa!' sanoo mua fiksummat. Huomaat jossain vaiheessa, ehkä syyskuussa, että mahdoton tehtävä ja pakko luovuttaa ja homma menee läskiksi ja turpoaminen alkaa taas vaikka jotain olisitkin siihen mennessä saavuttanut. Yleensä siis sanotaan että konkreettiset, selkeät ja saavutettavissa olevat tavoitteet on niitä parhaita. Esim. 1kg per viikko on varmaan saavutettavissa, ja se tekis kuitenkin 29kg vuoden loppuun mennessä. Aika paljon parempi olo olisi jo, ja hyvä fiilis että tavoite saavutettu.

En tiedä onko paketti pekonia sun normiaamiainen, mutta muutetaampas se kiloiksi.
HK amerikan pekoni, 170g on 320 kaloria per 100g. Eli paketissa 544 kaloria.
1 kilo on n. 7700 Kaloria
Syöt siis vuodessa 544*365 = 198 560 kaloria pekonia
Tämä on 198 560 / 7700 = 25,78kg.
Jos syöt herkkuaamiaisen vain vkl eli la ja su aamuisin niin silti se on: 7,2kg.
Varmasti nostaa myös kolesterolia. Eli pelkästään jättämällä pekonin saat kiloja pois ihan pirusti.

Liikunta on toki vain ja ainostaan hyvästä. Mutta painonhallinnassa on hyvä muistaa miten paljon pitää liikkua jotta tiputtaa kilon painostaan. Painonhallinnassa erityisen tärkeää on se miten syöt.

Jos olet 160kg niin kävely, 5–6,5 km/h polttaa n. ~9 kaloria minuutissa. Eli sun pitää kävellä tunti jotta poltat sen pekonipaketin. Ja kun paino vähenee niin kalorin kulutus toki tippuu.

Eli paras tavoite olisi saada aikaan jotain pysyviä muutoksia. Todella harvalla ihmisellä on sellainen itsekuri että pystyy laihduttamaan JA pitämään painon kurissa pelkällä itsekurilla. Siksi suomalaisten paino jojoilee niin paljon. Eli arkena epäterveellinen paska pois, ei oivariinia ja juustoa leivän päälle ja muutenkin erityisesti vaalea leipä pois. Hillarit kuriin, niistä tulee ihan helkkaristi kaloreita. Hedelmiä ja vihanneksia joka päivä.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.06.2019 14:15

Opetelkaa ny lukemaan niitä viestejä ettei tarvii toistaa itteensä.Jos kerroin karppaavani ni kai tiedän sillo missä on hiilaria ja missä ei. Tosta pekonistaki sanoin että kolesterolin takia jätän pois mutta jääkaapis oli viimenen paketti.

Ja mitää tulee noihi pihveihi ni ne on 360graammaa yhtä kuin 312 kaloria. Mun kokonaissyönti oli eilen 1144kaloria. Ja tossa oli marjoja smoothien muodos sekä kasviksia ruokalautasel. Mä oon 195centtii pitkä ja painan tosiaan ihan vitusti ni se mun kulutus missä paino ei nouse ja laske on sulamon mukaan 3500, ja jotta paino tippuu tavote 3tuhatta kaloria,mä vedin tosta 3k rajastaki 1800 alle ni en nyt olis huolissani mun ruoka-annoksen koosta. Amianinen oli tukeva, pekoni 500 kaloria, 200 kaloria smoothie, päivällinen pihvit plus salaatti 300-400 kaloria.

Ton lisäks oli lenkki joka kuluttu 224 kaloria.
Aamiaisen aion pitää tukevan jatkossaki, huomenna vedän 4 kananmunaa 80grammaa vataja lisäaineeton nakki eli kaksi nakkia sekä smoothien.Kaloreita tulee noin 500. Päivällisen vedän lohta ja salaattia.Illalla saksanpähkinöitä, päästään jonneki plus 1500 kalorii ja toi on pitkän tähtäimen suunnitelma.Tosin ku liikuntamäärä kasvaa ni sit pitää kasvattaa syöntiä myös.

Mulle on ihan sama painanko 100 vai 110kiloo vuoden lopus, pääasia et oon huomattavasti kevyempi,terveellisempi ja parempikuntosempi. Kunhan nyt löin vaan seurannan tohon. Nää on kaikki mulla elämäntapamuutoksia ei mitää dieettejä.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 07.06.2019 15:04

Sit mitä tulee tähä vuositavoitteesee et pelaan joka päivä. On totta että huhtikuus ja toukokuus tuli pelipäiviä jolloin pelattii se 30min-1h. Mutta olen kertonut siihen myös syyn.Jos olisin helmi-toukokuulle ihan sama mille asettanu jonku 160h tuntirajan se olis tarkottanu sitä et olisin joutunut pelaamaan todella paljon tilanteessa jossa olen A:masentunut B:tilteissä C:pokeri ei kiinnostanu paskaakaan ku muu elämä tuli tielle.

Ni huolimatta siitä mitä tääl huudellaan nii noina päivinä ku oli paskimmat fiilikset se lyhyen päivän pelaaminen oli mulle kaikista paras ratkaisu.Jos olis ollu joku pakollinen tuntitavote kuukaudelle noina kuukausina olisin jo boikki ja tää blogi kuopattu samoin kuten mun peliurakin. Myös se et pelaan joka päivä mahdollistaa sen että pystyn ajankäyttöä käyttämään hyödykseni niin että ei tule ylipitkiä päiviä eikä painetta liikaa mihinkää kohtaan jos tarvii olla esim ilta/yö lasten kanssa ni voin pelaa pari tunni sessio päivällä.

Ja jos katotte heron historiaa 2013-2017 niin enemmän että arvostelette mun projektia ni pitäs olla sanomas että hyvä et oot alkanu kunnoittaa lajia enemmän ja yrität tosissaan. Mä oon viimeks pelannu näin paljon ku tänä vuonna viimeks 2011.

Kyllä mä itte tunnen itteni parhaiten.Mä tiedän että tää on mitä mä tarviin,kurinalaisuutta joka asiaan ja pitkäjänteisyyttä. Sitä tää tavote tuo. Tuntitavoitteen silti laitoin tälle kuulle lisäksi koska vaikka johtuki elämästä ni huhti toukokuun pelimäärään en ollut tyytyväinen.

Nyt ei muuta sanottavaa tähän asiaan ku rauhaa ja rakkautta kaikille, kyllä se vuoden lopus nähdään sit et kuinka paljon tää jätkä jauho paskaa ja paljo se pelas ja mitä se tienas ja vieläkö se on läski fädäri.GL
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 07.06.2019 17:40

Pokerman82 kirjoitti:liikuntaa pitää lisätä ja se pitää olla säännöllistä mutta jostain se on alettava, ensin on opittava kävelemään enneku voi alkaa juoksemaan.

Kuhan et kuukautta junnaa siinä 2,5km. Kyl se kunto silti nopeesti kasvaa silleen että yli 10km kävelylenkit pitäs mennä heittämällä. Juosta ei tartte kuulemma ollenkaan. Jotkut väittää että se rasva palaa parhaiten jollain kävelynrasvanpolttosykkeellä. Mä en oo kuitenkaan ikinä nähnyt läskiä maratoonaria :-D

https://keventajat.fi/liikunta/rasvanpo ... -yksi-tie/

Kuten sanoit niin säännöllisyys ja se että kulut enemmän kuin syöt. Alkuun yleensä lähtee nesteistä jo paljon kiloja niin ei kannata masentua jos se vauhti ei pysy samana vaikka treenaisit enemmän. Jos oot kattonut BiggestLoser sarjaa niin siinäkin ne painonpudotus viikot on alkuun aika kovia ja sitten tasaantuu ja välillä on viikkoja ettei tipu vaikka treenaa kovaan jne. Stressi jne myös vaikuttaa siihen että se laihdutus tasaantuu.

Ja syömistä ei saa missään nimessä lopettaa tai vähentää ihan järjettömän pieneks ettei mee liian pienellä liekillä elimistö. Karppaaminen laihduttaa nopeasti mutta jossain vaiheessa sun pitäis päästä siihen ruokavalioon miten syöt terveellisesti ja monipuolisesti loppuelämän ajan. Se ei voi siis olla jojoa että repsahtaa ja karppaa ees taas. Tai tietysti voi olla muttei se nyt oo optimaalista kuten ei pelkkä karppi loppuelämän. Ja karpistakin oli niitä eri muotoja kuten oli joskus puhetta.

Otat nyt sen ennen kuvan ja sit matkan varrella kk välein tms. Kyl toi motivoi kun näkee muutoksen peilistä. Jos on vuoden lopus viel yli 150kg niin tilaan sulle sen hamekankaan

t. PrinsessaPaasonen
sharkie

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.06.2019 2:45

DAY158/365

Olipahan äärimmäisen turhauttava päivä.Perjantaipelit ja vie kesäpelit aivan loistavat pelit, siitä ei mitää valittamista.Myös oma turnaustatsi pikkuhiljaa löytymäs. Mutta sitte kuuluisa runi, ei siis vittu mitää happee tänää turnauksis. Eka party 33 taala bounty AA vs AA ulos, saman turneen low versiosta suora vs kärkipari+runneriväri out ku vihu riveröi takaovenvärinsä. Sit 11taalan fastis oltii jo hyväs stäkis kunnes yks vitun britti maniac ameeba 3bettaa ja otan sen kii AQ8Js ja flop on A89 ni se potcallaa allin siihe QQ94 ja river on 9. Sit yhdes turnaukses oli 16 left ku olin 4 merkeis ja 8 itm ja tulee limppi, ja multiway flop AK4fd, mä lyön AK75s ja yks limppaajista maksaa turn 3 ja avaa mulle myös nutfd potcallaan allin ja vittu sie on naulat.Jään shortiks ja samaa vihua vastaan AT6 floppii sisää jossa sillä joku T6xx paska ku itel AT ja toki se saa sen kaksouttisensa.
Mitähä muuta, aa nii teksut. Deep impactii meni kaks sisäänostoo, vikalla nousen 13kiloo ja tulee utg avaus siihe 3betti ja maksan napilta vaan nauloil,utg painaa kaikki ja toinen maksaa allin ja mä allin. Sie vastas AKs ja 33 ja river AK:lle väri ja mä out. Sit oli yks megafieldi knokisturnaus, tää oli jo aika jäätävä suoritus vihulta. 4800 pelaajaa oli ja kun 800 oli jälel (900itm) olin ykkösenä 550k stäkil mut jouduin kippaan tunni putkeen fullipöydäs ku tuli vaan roskaa ja sitte olin 50/350 tms 340k stäkil blindit 7k. 900k stäkki joka avaa joka käden avaa utg ja mä överishoveen siihe, no se päättää ottaa 54s LOL pöytä Flop A6x turn 8 river 7 geegee. Ois ollu top10 stäkil hieno jatkaa mutta noouuuuu.

Oh well se biiteistä.

20turnausta tänää binit 307,9. 2 pyttyä mut ne oli niit unibeti pikkusia joten palautukset vain 214.42€ joten turnaukset jäi tänään tappiolle -93.5

Käteistä kuitenki pelattii taas turnauksien ohessa ku alko pöydät vähenee niin 4h29min plo25 joka käi +151.55 Käkyt kyl kulkee, ei haittaa yhtää vaikka jatkais kulkemist hamaan tulevaisuuteen asti.

Total pelitunnit tänään 7h21min ja kaikki pelit yhteensä +58.05
Ei ny ihan lämmitä mieltä, kyl perjantaisi pitäs purppuraa tehä. Mut plussa on aina plussaa.

KESÄKUUGOAL 35H/160H

165KGTO100KG END OF THE YEAR

Tänää tuli 2364 kaloria syötyä ku tuli vietyä exää syömää ni söin ite siivet ilman kastiketta päivälliseks.
Liikunta sama 35min 2,9 kilsan lenkki. kulutus 252 kaloria.

Jatketaa huomenna harjotuksia.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.06.2019 16:17

Nyt saa neuvoa tekniikan ihmelasta
Eli jos haluun kuvata kännyllä videon miten saan sen upotettua tähän blogiin?
Yriti ettii vastauksia täältä foorumilta mutta oon niin käsi etten löytäny.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Starsailor » 08.06.2019 17:19

Sun pitää uploadata video ensiksi jonnekin palveluun (youtube, google drive, vimeo). Sitten kun tee kirjoituksen, niin siitä löytyy tagit, jolla saat videon paikan laitettua, niin että näkyy tyyliin: [ youtube ]osoite[ /youtube ]
Starsailor

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 08.06.2019 17:43

Starsailor kirjoitti:Sun pitää uploadata video ensiksi jonnekin palveluun (youtube, google drive, vimeo). Sitten kun tee kirjoituksen, niin siitä löytyy tagit, jolla saat videon paikan laitettua, niin että näkyy tyyliin: [ youtube ]osoite[ /youtube ]

Ty
Pokerman82

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 08.06.2019 19:28

https://www.pokeritieto.com/pokeriuutis ... ehottomia/

Ehkä se menisi samalla tavalla Suomessa. Osa täysin hupipelaajista siirtyisi veikkaukselle, mutta ammattilaiset ja puoliammattilaiset jatkaisivat samaan tapaan. Toivottavasti.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 09.06.2019 0:47

DAY159/365

En tiiä johtuko kuumuudesta vai siit et elimistö meni ketoosii niiku kuuluuki mut kun session aloti ni mä olin iha vitun häiriintyny ja jotenki väsyneen olonen.Mä tipuin ekaan varttiin tyylii 4 turnauksesta ja pelasi koko ilan päin persettä. Ne kaks mitkä olis voinu palauttaa edes omillee tai pienen plussan vietii rumalla ohivedolla ku oli 2 paikkaa merkeis ja cl paikkaa tarjol ku 20 pelaaja jälel.

Ei tullu keskittymisestä mitää jostain syystä ja tuloksena täysi ansaitusti luokaton tulos. 5h30min peliä 19kpl turnauksia binit 283.87 ja palautukset 78€ =-205,87 Käteistä 2h siin sivus ja sieltä +33.44 joten päivä jäi -172,33€ down.

Nyt nii huurus tähä ehtoosee et parempi ku menee soffalle katteleen töllöö.Opetellaa sääntöjä huomenna.GL GN

Edit. KESÄKUU GOAL 40H30min/160h
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit