365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Pokerman82

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Elo 2019, 16:34

JOECOOLx kirjoitti:Yritäppä Veikkaukselta saada vastavaa palvelua, niille ei tulis mieleenkään laittaa estoja/rajoja aspan huoleks että kävisivät läpi tilastoja. Ei oo mahdollista ees antaa itelle pysyvää porttikieltoa. #vastuullistahäviämistä

Positiivinen yllätys kyllä et Unibet noinkin tarkkaan käyny casen läpi. Ei oo tullukkaa tämmösiä viel ennen vastaan. =D>
Joo siis todellaki. Moni vois tiltata siihe et ku on asettanu ajankohta rajan että ei saa noin vain purettua mut mä oon vielä nyt tätä kirjottaessaki blown away. Siis positiivisesti yllättyny, mä naureskelin kaverille ton chätin aikana ku oltii kahville lähdös ja sanoin et tää on ihan mielentöntä helvetin siistii et tää on aitoa eikä mitää lässytystä/ esitystä. Todellaki hyvä unibet =D> (h)

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 16 Elo 2019, 18:13

Meristä tulee työtön maanantaina :D

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Elo 2019, 21:00

Starsailor kirjoitti:Meristä tulee työtön maanantaina :D
:lol:

Inflaatio

Viesti Kirjoittaja Inflaatio » 16 Elo 2019, 21:12

Pokerman82 kirjoitti:Nyt nousee kyllä hattu päästä Unibetille.
Mulla oli vuoden alus itse asettama vedonlyöntiblokki 25.07 saakka. Otin yhteyttä alkuviikosta sähköpostilla ja pyysin eston purkamista. Tuli sähköposti että pitää livechättii mennä ja pyytää purku sieltä.No menin tänää ja kerroin että viikolla käymästäni sähköpostikeskustelusta ja tulin nyt purkamaan vedonlyönti estoani.

Mä laitan tähän nyt tän keskustelun ja loppuun ajatukseni.

Meri: Kiitos tietojen vahvistamisesta, hetki vain
Meri: Miksi halusit asettaa aikaisemmin kyseisen eston ?
tero: lol
tero: halusi rajottaa vedonlyöntiäni ajanjaksolle jolla en halunnut betsata
Meri: Ymmärrän. Miten tuo vedonlyönti vaikutti elämääsi rahallisesti aikaisemmin ?
tero: VIime Vuonna huonosti :D Mutta asetin rajan tarkoituksella tähän ajankohtaan koska halusin syyskauden betsaa.

Meri: Hyvä että asetit eston jos tuntui että rahaa menee vähän liikaakin. Huomasimme aikaisemmin että hävisit paljon rahaa vedonlyömiseen aikaisemmin ja huomasimme että et olet ollut enempi voitolla kun et ole sporttipuoleen betsannut. Asiaa kun ajattelee niin eikö esto kanttaisi pitää niin olisit voitoilla enempi?
tero: Tämä on totta, mutta uskon että asia on paremmin hallussa tällä hetkellä kuin se oli esim vuosi sitten
tero: Tämä on totta, mutta uskon että asia on paremmin hallussa tällä hetkellä kuin se oli esim vuosi sitten
Meri: Mukavaa kuulla että vedonlyönti on nyt hallussa paremmin. Kun asetit tuon tuote eston niin tutustuitko muihin meidän vastuullisen pelaamisen apuohjelmiin?
tero: en oo tutustunut mutta ymmä'rrän voitollisen vedonlyönnin periaatteet sekä kassanhallinnan vaikka tuloksesta sitä nyt ei näe :D
Meri: Sillä vastuullinen on yhtä lailla meidän vastuulla sekä sinun vastuullasi. Haluamme kuitenkin pitää pelaamisen mukavana ajanvietteenä emmekä halua asiakkaiden pelaavan yli rajojen.
tero: ymmärrän
tero: mutta kuten sanoin olen asettanut rajan tietylle ajanjaksolle, ja on tietty ajanjakso jolloin haluan betsata ja se on syyskausi
Meri: Jotta kuitenkin voimme harkita tuotteen avaamista, sinun tulisi asettaa kohtuu talletus raja per kuukausi? Tämä on osa meidän vastuullisen pelaamisen prosessia. Olisiko sinulla mielessä sellainen summa että jos sen kuussa sattuu häviämään niiin ei rupea mieltä painamaan?
tero: tuhat euroa on ihan fine
tero: onko toi siis betsi raja vai talletusraja
tero: siis pankkitililtäni unibet tilille raja tuo?
Meri: Talletusraja per kuukausi
tero: joo tuhat euroa on hyvä
joo tuhat euroa on hyvä
tero: sen verra hävii baarireissullaki taksii lol
Meri: Huomaan että aikaisemmin kulutit kuussa non 300- 400 euroa, joten tuo 1000 euroa on siihen verrattuna paljon enemmän kuin kulutit aikaisemmin.
tero: hävisin yli 20k viime vuonna vedonlyöntiin joten ei nyt tuo 300 arvio pidä paikkaansa
tero: mä pelaan pokeria ammattikseni joten otin tossa huomioon että tarviin pokeriaki varten siirtää välillä rahaa
Meri: Nuo ovat talletuksia keskimäärin, ei siis hävittyjä summia ole laskettu mukaan
tero: joo yleensä voitan pokerista ni ei mun tarvitse talletella suuria summia
tero: mutta koska oli kuukausiraja ni heitin nyt tollasen arvion
tero: mikä ei tunnu pahalta ku se oli kysymys :)
Meri: Laitan asian eteenpäin meidän vastuullisen pelaamisen puolelle ja olemme sinuun sähköpostitse yhteydessä kun he ovat asian tarkistaneet
Meri: Laitan asian eteenpäin meidän vastuullisen pelaamisen puolelle ja olemme sinuun sähköpostitse yhteydessä kun he ovat asian tarkistaneet
tero: Hienoa, ja kuule, sanon tän nyt koko sydämestäni. En ikinä oo tavannut pelifirmaa joka ottaa tän asian tosissaan meinaan vastuullisen pelaamisen.Kiitos ja hattu päästä

Meri: Meillä otetaan vastuullinen pelaaminen tosissaan sillä pelaamisen kuuluisi olla hauskaa eikä minkään lainen pakkomielle. On tärkeä osa meidän työtä varmistaa että asiakkaat pelaavat omissa rajoissa ja että kaikki on ok :)

Siis ihan oikeesti, antaa neuvon ja kysyy että eikö olis parempi olla pelaamatta betsejä koska voitat selvästi enemmän kun et betsaa.Ja sit vie tarkistaa mitä oon aikasemmi talletellu ja kertoo et toi asettamani raja on huomattavasti isompi ku aiemmi keskiarvoni. Siis tää on ihan ennenkuulumatonta peliyhtiöiltä, jos tässä olis veikkaus ni sieltä ei paljoo lässyteltäs ja kerrottas varmaan että betsattii vielä sun puolesta nämä rahat. Siis UNIBET HUUUUGE RESPECT (h) (h) (h)

Mä oon oikeesti otettu ja varsinki ku en saanu tota vielä auki vaan meni vie johoki tarkistuksee.
oon aina pitäny tota vastuullista pelaamiskohtaa jonai läppänä noilla mut näköjää löyty yhtiö joka sen tosissaan ottaa.
Ja ei siis mitää hätää, jefukautta aatelle viihdebetsei lol(kuulusat viimeset sanat)

EDIT ja siis tää keskustelu kesti 40min vaikkei sitä tosta huomaa.

Haluatko jakaa tämän keskustelun twitterissä roihuavaan keskusteluun veikkauksen asemasta? Isoin argumentti veikkauksen puolestapuhujilla on se kuinka ulkomaiset LAITTOMAT pelitarjoajat eivät pakota asettamaan pakollisia rajoja / ovat muuten vastuuttomia(en tiedä voiko blogitekstiä jakaa suoraan) jos et omista twittertiliä niin voin myös jakaa tämän blogin tekstin linkin jos saan luvan.

Peace!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Elo 2019, 21:29

On mul twitter tili mut turneet menos enkä jaksa säätää ni käy vaan laittamas.Kopioi vaan suoraa blogista.Saapaha nummikoski vai mikä vittu ny olikaa ihmetellä ku pokerman ja inflaatio omistaa :lol:

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 16 Elo 2019, 21:37

On tätä blogia jo aiemmin päivällä linkitetty Twitteriin lupia sen kummemin kysymättä :) Toki eipä mitään lupia tarvitsekkaan kysellä, mutta osoittaahan se hyviä käytöstapoja kysellä etukäteen.

En haluu tiukkapipoilla tai olla turhantärkee, mutta ei pliis kauheen usein noita koko pitkän postauksen kokoisia lainauksia :roll:
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Elo 2019, 21:40

Detru kirjoitti:On tätä blogia jo aiemmin päivällä linkitetty Twitteriin lupia sen kummemin kysymättä :) Toki eipä mitään lupia tarvitsekkaan kysellä, mutta osoittaahan se hyviä käytöstapoja kysellä etukäteen.

En haluu tiukkapipoilla tai olla turhantärkee, mutta ei pliis kauheen usein noita koko pitkän postauksen kokoisia lainauksia :roll:
Voitko laittaa linkkiä tai osotetta mihi on lainattu?

Detru
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Detru » 16 Elo 2019, 21:54

Kuva
Discord: Detru
Twitter: @J_Solja

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 16 Elo 2019, 23:07

Mä mietin et onko ok linkata, ja kun oli 1min aikaa ennenku piti lähteä, ni päättelin että kun on julkinen foorumi niin siihen linkkaus olisi ok. Toki kiire on melko huono syy tai selitys, mutta jos OP olisi jossain meikäläisen somehärpäkkeessä niin olisin pikaisesti kysynyt että onko ok. Onneksi oli ok. :)

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 16 Elo 2019, 23:36

Kyyberi kirjoitti:Mä mietin et onko ok linkata, ja kun oli 1min aikaa ennenku piti lähteä, ni päättelin että kun on julkinen foorumi niin siihen linkkaus olisi ok. Toki kiire on melko huono syy tai selitys, mutta jos OP olisi jossain meikäläisen somehärpäkkeessä niin olisin pikaisesti kysynyt että onko ok. Onneksi oli ok. :)
Joo ei haitannu mitää,kysyin linkkii vaan siks et nään missä on juttuu.Laitoin sut twitteris seurantaa. Facest en löytäny,mut voit ettii sielt mut ite ja laita pyyntöö

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 17 Elo 2019, 02:09

Day 224/365
Siis voi vittu, vittu mikä päivä jo toistamisee putkeen. Oon varmaan kattonu liikaa särjen streamiä ku syöpärunit tarttunu. Puolyhdeltätoista oli yks turnee jälel ja kuus alkamatta ni ei kovin nappii taas menny runien puolesta. Kaikista vittumaisin oli 55 knokisturbon finaalissa, oon 2/5 ja muide stäkit cl 69k joka on sbssä, bbllä 19k ja utg 30k, mulla cutoffissa 68k ja napilla 7k, avaan 5k QQQ7(syystä että jos nappi ei mene ni muut kippaa) no nappiha menee 7k ja cl maksaa ja bb maksaa myös lol. Napilla on 58taala päänahka. No flophan on AAQ LOL potissa 30k ja 60k takana cl kanssa. Ei mun avaus menny iha suunnitelmien mukaa mutta kyllähä toi flop tuntu et nyt kävi joulu. Jos CL on naula ni nyt saadaa pytty tarjottimella, no mä potitan ja cl maksaa turn 3 ja se lyö alle ja maksan loput ja ihmettelen ku AKK3ds on tullut ohi. Siis en ymmärrä yhtää miks vitus se ei oo pre squeezannu tota mutta jospa se näki tulevaisuutee ja ties mitä tuleman pitää ja viedää nielijältä merkit. Jos olis holdannu ni mul ois ollu noin 150k stäkki ja kahdel jäljel oleval yhteensä 42k. Pytystä ois tullu reilu tonni, nyt tyydyttii 370taalaa ja maxivitutukseen.

Sit 22taala turboknokikses oltii 2/35 ku 34 itm ja meidä kohtalo oli olla pelkäl rahasijalla.Ei menny iha putkeen buble peli ku vihut ei halunnukkaa kippailla.Sinänsä harmi ku ainut mikä tuntu runaavan.

Sit yks tablattii bountybatlee kaks tuntii vaan sen takii et nähdää ittemme pihalla viidentenä KK44 vs AQ62ds

24kpl turnauksia binit 462,91 Palautukset 542,01 = +79,1 ja 7h 51min peliä

Ei kovin hyvä päivä siis mutta sellasta tää välillä on.

Verkkokaupasta tuli ilmotus et maanantaina pitäs olla paketti kotona ja Nikkipe lupaili ens viikolla koutsaa kuinka saan vermeet toimii ja sit ku saan ne toimii tai siis opin käyttään ni sit voidaa alkaa yhdes opetteleen omahakäteise saloja mikroissa. Oon menny täs kuus turneet edellä ja käteisee käytetty aika on tapahtunut turnauspäivie päälle ni siitä ei vaan tuu mitää. Eli ku saadaa twithchommelit workkii ni sit otetaa viikosta päivät mitkä on puhtaita käkkypäiviä.

13.09 on sovittu livepokerit pitkästä aikaa, edellinen kerta tais olla superbowlis.Tätä odottaa kyllä ku vesi kielellä oleva vesikauhunen ajokoira sillä sen verta alkaa tää vitun nettigrindaaminen vituttaa. Yks kavereista joka ei pelaa tulee iltaan kokiks joten tulee taas aika nätti livepokkailtamat.

Jatketaas harjotuksia huomenna.GL.GG.GN.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Elo 2019, 02:22

DAY225/365
Kyllä on nyt turhauttava ajanjakso menos turnauspokeris.Tuntuu et kaikki mitkä alkaaa hyvi loppuu heti enneku alkaaakaa.Vähä loppuillast alko näkyy paska jakso jo turhautumisena ja yliyrittämisenä pelissäki.

LOLOLOL mä kirjoti ton teksti valmiiks ku oli vaan bountybatle jälel. No se tunkkiruni loppu vissii siihen ja pyttyhä se sieltä tuli muutaman päivä tauon jälkeen.Never say never ei pitä luovuttaa.

Kuva

8h13min peliä tänää ja 24kpl turnauksia ja binit 411,94 Palautukset 802,2€ = +390,26€

Voiti kaks 109 lippua tänää joista toinen oli suora feederi starsi 109 omaniaan ja se pelattii siis tänää.Toinen oli partyl jonka päätin käyttää huomenna ku on 109 bountyhunteri vähä normia isommal garal.
Sit meil on unibeti supernovaa kans satku lippu joten huomen vedetää yks teksu turnauski.Joten huomen on iha maukas päivä.

Turnauksia siis huomennaki mutta sitten maanantaina on sit pakko pitää kyllä käteispäivä ku illalla tulee Manu vs Wolves vieraissa vastaan ja lupasi pojalle et katotaa yhdes. Toi oli muute sama peli paitsi et Manun kotona viime syksynä ku kävin livenä kattomas.

Nii se paska päivä muuttu hyväksi. Jatketaa huomenna, GL GG GN

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 18 Elo 2019, 23:57

Iha vitu karmee päovä taas runien osalta,samanlaine ku eilen ilman sitä viimestä hillotusta.Tarkempi päivtys ku herääb aamul,nukahdi jo kerran.

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 19 Elo 2019, 11:27

DAY 256/365

Sunnuntait on kyllä hienoja päiviä. Odotat aina innolla ku yleensä nois ompputurneiski on vähä isommat garat ku normaalisti partyllä ja sit koitat satloista 109 lippua ja oot sillai helvetin positiivises mieles. No ompuis noilla tasoil ei mitää isoja rahoja(life change) pysty voittaa mut muutama tonneja kuitenki. Ni valmistaudut ja oot innoissas ja sit se sunnuntai pudottaa sut maanpinnalle oikee lyömällä kunnolla tonttiin ja antaa vielä pari maksapommia maaha tullessas ja lyö vielä lapiolla päähä että varmasti tajuat missä mennää tänä hienona päivänä :-D

Pelattii normiturneita 17kpl eilen,piti pelaa 23 kpl mutta unrekkasi 6kpl mitkä alkaa puolenyönnurkilla ku kello oli puol yks toista ja 17 normiturneesta ja 3 isosta eli supernova unibetillä sekä kaks 109 omahasta ni yks 109 omaha oli jälellä ja yks pikkuturnee 20kpl setistä siis 2 oli enää jäljellä. Nolla deeprunia, pelitaso oli hyvää mut tunkkia. Olin iha loppu täs kohtaa siis ei oo pelaaminen tuntunu pitkää aikaa niin pakkopullalta ku se ei eilen tossa kohtaa tuntu. No oti siin tauon kieppeillä 20min exiti taksilla taas nakkarille hakee masennussafkaa(voittajan valinta lol) ja ku palasi takas ni ei ollu mitää tapahtunu ja jatkoin loppuun kaks turnausta joista toinen sit oliki oma valinta nopee exit.

Toi supernova unibetil on varmaan maukkain teksuturnee mitä netistä tolla hintaluokkaa löytyy. Ylipelasi siin alus naulat mut koittakaa kestää. Utg+1 avaa mä rereisssaan bbstä AA siis kädes, vihu maksaa, flop 375fd, lyön cbeti se maksaa, turn 6 aukasee toinen värinveto pöytää. No chekkaan ja vihu lyö, ei ihan gto line nyt iteltä mut muisti kyllä et mitä heppui näis yleensä pelaa ni en yllättyny lopputuloksesta, lyön överishovena kaiket päälle ja täs kohtaaha meidä ei pitäis saada maksuu ku paremmilta right? No vihu snappaa JJ kädes :lol: Toki se kelaa jokseenki varmaan oikein et no eihä toi voi painaa ku pillillä toho(AK) ja ottaa mutta halusi siltä juuri näyttääki. No river on 4 ja paskuus palkittiin tai sit ei palkittu riippuen näkökulmasta.
Siitä tunti myöhemmi oon valunu 8kiloo ja squeezaan AK tonniin flop 3way K34, lyön 1600 3k pottii 3way flop, 1k kai ois ollu optimi, avaaja earlyposition maksaaa toinen kippaa. turn 6 ja siihe ku potti takana ni allin ja hero on omistettu avaajalla siellä AA. Kuten näkyy suutari pysyköön lestissään.

Eli 5h 30min peliä 20kpl turnauksia binit 479.21 Palautukset 162,76 = -316,45

Eli ei kovin vahvasti viime päivinä menny. Nyt tulee hyvään paikkaa vähä kevyempi päivä,jätetää tänää turnaukset väliin. Pelataa käteistä päivä sekä yösessio. Mul oli viime viikon 3-4kpl 55 turneita aina mukana, ne jäi kylläki ylhäälle mutta runit on nyt sen verta huonot et pelataa huomisesta lähtien ilman noita setis ainaki muutama päivä kunnes alkaa taas kulkeen.

Twitchkamoja lupailtii tälle päivälle mut ei ainakaa vie ole postin kuljetus niitä ilmotellu ainakaa aamupäivästä että tulossa ovat. Tosi en tota heidä nykyajan toimittamisia maailman luotettavimpina pidä mitä aikatauluihi tulee.

Vähä enne kuutta pojan futistreeneihi, sit kasi mais kattoon Inflaation streamiä pariks tuntii kunnes manu peli alkaa ja sit pojan kans katotaa se ja sit yösessio käteistä.

GL

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 19 Elo 2019, 12:45

No hah,postiha kulkee ku junanvessa.Äsken tuli.

Ke-to saan koutsausta asiaa liittyen(sääliks käy Nikkipeetä,ei tiiä mihi lupautui :-D )
Ja jos noi saan toimii ni loppuviikosta historian eka streami pokermanilta uijuijuijuijui

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”