365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja sharkie » 27.07.2019 18:30

Koska koutsaat?
sharkie

ViestiKirjoittaja dulle11 » 27.07.2019 20:55

Kunnioitettavaa murskausta tällä hetkellä päivästä toiseen! Twitchiä odotellessa :-' . Mukavaa törpöttelyiltaa!
dulle11

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 28.07.2019 19:17

dulle11 kirjoitti:Kunnioitettavaa murskausta tällä hetkellä päivästä toiseen! Twitchiä odotellessa :-' . Mukavaa törpöttelyiltaa!

Kiitoksia,iha mukava ilta oli kyl.

DAY 207/365

Eilinen juopottelu otti sen verta koville et sain kyllä nyt kerätä kaikki voimat et sain äsken pelattua tunnin session. Pelasin kahta zoomi pöytää sekä 10€ maxholdem spinnareita 4kpl kerrallaa yhteensä 20kpl.
Laitetaas kaks kättä ja tässä just hyvä esimerkki ekas miksi viihde päivän jälkeinen päivä ei kannattaisi mennä pelipöytii
Iha toho vihu betsizeen ja oop ni vitun tyhmä lähtee kasvattaan pottia flopilla ja turnilla saa olla aika fakiiri riidit että löydät ees kerran kymmenestä vihulta tossa jonku blokkeripilli
PokerStars - €0.25 PL Hi FAST (6 max) - Omaha Hi - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 93.48 BB (VPIP: 31.83, PFR: 13.77, 3Bet Preflop: 6.06, Hands: 559)
Hero (SB): 219.2 BB
BB: 171.28 BB (VPIP: 48.66, PFR: 17.62, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 266)
UTG: 79.56 BB (VPIP: 35.71, PFR: 14.29, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 14)
MP: 46.6 BB (VPIP: 21.64, PFR: 15.04, 3Bet Preflop: 9.27, Hands: 386)
CO: 100 BB (VPIP: 25.09, PFR: 17.77, 3Bet Preflop: 11.57, Hands: 292)

Hero posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has 8:club: Q:heart: T:heart: Q:club:

fold, fold, fold, fold, Hero raises to 3 BB, BB raises to 9 BB, Hero calls 6 BB

Flop: (18 BB, 2 players) T:diamond: J:heart: 7:heart:
Hero checks, BB bets 11.4 BB, Hero raises to 40.8 BB, BB calls 29.4 BB

Turn: (99.6 BB, 2 players) 3:heart:
Hero checks, BB bets 94.64 BB, Hero raises to 169.4 BB and is all-in, BB calls 26.84 BB and is all-in

River: (342.56 BB, 2 players) J:club:

Hero shows 8:club: Q:heart: T:heart: Q:club: (Flush, Queen High)
(Pre 52%, Flop 38%, Turn 0%)
BB shows K:spade: 2:heart: A:heart: J:spade: (Flush, Ace High)
(Pre 48%, Flop 62%, Turn 100%)
BB wins 331.16 BB

Onneks sentää mä en sentää ainut ollu kuka pelaa darras. Kyl mä ymmärrän et sä pillität mut luuliko se ny tosiaan että sillä oli outteja tolla kädel vielä ku makso noi loput 40bb

BTN: 685.32 BB (VPIP: 31.58, PFR: 13.16, 3Bet Preflop: 6.25, Hands: 38)
SB: 38.68 BB (VPIP: 35.48, PFR: 9.68, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 127)
Hero (BB): 139.16 BB
UTG: 100 BB (VPIP: 16.17, PFR: 10.88, 3Bet Preflop: 3.38, Hands: 2,020)
MP: 103.68 BB (VPIP: 23.62, PFR: 17.18, 3Bet Preflop: 11.03, Hands: 332)
CO: 72.44 BB (VPIP: 45.15, PFR: 4.49, 3Bet Preflop: 2.97, Hands: 430)

SB posts SB 0.4 BB, Hero posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A:diamond: 7:spade: 9:diamond: K:spade:

fold, fold, CO calls 1 BB, BTN raises to 4.4 BB, fold, Hero raises to 14.6 BB, fold, BTN calls 10.2 BB

Flop: (30.6 BB, 2 players) 8:diamond: 4:spade: T:heart:
Hero bets 19 BB, BTN calls 19 BB

Turn: (68.6 BB, 2 players) J:heart:
Hero checks, BTN bets 65.16 BB, Hero raises to 105.56 BB and is all-in, BTN calls 40.4 BB

River: (279.72 BB, 2 players) K:heart:

Hero shows A:diamond: 7:spade: 9:diamond: K:spade: (Straight, Jack High)
(Pre 44%, Flop 47%, Turn 100%)
BTN shows K:diamond: 8:club: 6:heart: K:club: (Three of a Kind, Kings)
(Pre 57%, Flop 53%, Turn 0%)
Hero wins 268.32 BB

Joo eiköhä näillä näytöillä mennä takas sohvalle peiton alle ja katotaa tota suvakkien käsikirjoittamaa robaa. On muute hienoa aivopesupropagandaa tossa 4 kaudessa. Hyvä sarja osataa pilata tekemällä jaksoja jossa palautetaa laitonta eli paperintonta maahanmuuttajaa ni tehdään siitä uhri joka oli töissä täällä ja makso veroja ja hän kuolee kun hänet palautetaan kotimaahansa irakii. Ei ny taas ihan realistinen kuva tuosta hommasta eikä vaikee arvata mikä ollu agendana ja ajankohtana ku tuo jakso käsikirjoitettu lol

Muute kyllä ehdottomasti helvetin hyvä sarja loistavilla näyttelijöillä höystettynä.

Eilinen päivä meni kohtuu koval keitonotolla. Menin kuudelta kaverille ja join puolenlitran jäger pullo pohjille ja muutaman breazeri ja lonkero. Sit vähä enne kahtatoista baarii ja sinneki saatii 100e upotettua vaikka taisin saada pari tarjottuakin juomaa.Sinänsä tuo oli halpa ilta.

1h1min siis plo25 +28,32€ ja 20kpl spinnareita joista +15€ joten sunnuntai +43,32€ total

Jotta ens viikosta ei tulisi samanlaista ku edellise ryyppyreissu eli juhannuksen jälkeen et meni viikon aja pelit päin persettä niin huomenna alotetaa päivä aamulenkillä suoraa herätyksestä ja sen jälkeen aamupalaksi mustikkasmoothie ja toivotaa et saadaa pahimmat myrkyt ja downarit pois. Jos saadaa hyvä fiilis ni huomenna turnauspäivä. Pelionnea.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 30.07.2019 2:33

DAY 208/365
Tänää mentii pojan kans futistreeneihi viide mais kävelle ja tuli 40min hikoiltuu hyötyliikuntaa siinä aika paljo vie ylämäkee. SIt käytii paikallises kaverin baaris vetää siivet reenien jälkeen ja taksilla kotia lol. Kello oli 20.15 ku pääsin starttaan pelit.

Ihan hyvä päivä vaik vähä pelottiki ku ei ny viekää ollu iha tikis ku elimistö tahtoo olla aika sekasi pari päivää dokaamise jälkeen. Hyvä keskustelu aiheesta sharkien kans. Minä" vois kyl lopettaa kokonaa juomasta, kyl niin paska olo vieki elimistössä ja veto pois. Pitäs vaan löytää joku mil saa pää sekasi aina välil tilalle lol. Sharkie"Eiks kryptojen ostaminen riitä" :lol:

Pari pyttykuvaa saatiin
Kuva

Kuva

Noide lisäks kustii yks 2k mondayomaha huppi, ranskis veti iha ok makso mun 3streeti blokkeripilli 7korkeel väril ja pytty lahjotettii sinne. Noide lisäks yks pikkufieldi 3 sija jok ny käytännön rahasija, sit yks 4sija ja powerfesti lowsta rahasija ja sit oliki pari bubletustaki.

Toi partyn pytty kyl annettii mulle käytännö tarjottimella. Finaalibuble eli 7 left cl avaa napilta mä defendaan bbltä minit ja oon toisena tällä hetkel. Flop on A6Tr ja vihu lyö pienesti maksan, turn 5, chek chek river 7 ja ei väriä pöydäs. No mul on nuttisuora ja pidän vihua aika sekavana joten päätän lyödä induusseri eli 19k ku potissa 98k, no sehä tulee siihe johki 140k yli joho mä nyt sit toki potitan 340k ja mul takana 35k ja tää painaa ne mun loputki AQ48 eli 2nutsuoral lol

Sit tän kyseisen turnauksen hupis saan jonku maailman passiivisimman vihun vs joka on kaiken lisäksi onnistunut pääsemään hyper bountybattlen turnauksen headsuppiin 131 pelaajan joukosta voittamatta bountyakaan :-D

Pelitunnit 6h50min 22kpl binit 405,75€ palautukset 1042,64= +636,89

Sehä on back to back maanantaipurppura 8)

Tiistaista tulee todennäkösesti monttupäivä tai tyylii joku parin tunnin pelipäivä. Kaikki mun viis muksuu on tänä kesänä ollu kummien/sukulaisten viemänä jossain huvipuistois ja kaksosista toinen taas ei ku paskat kummit lol(läppä) Joten huomenna vien tytön ja hänen kaverinsa tulee mukaa ja iskä maksaa viulut ja mennää särkänniemee. Oon joskus vähä enne kasia kotona,kerkeen alottaa kyl turnaukset mut en tiedä onko järkee huomen niit vetää ku todennäkösesti en kerkee nukkuu ku joku 4-5h tänä yönä.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 30.07.2019 23:18

DAY 209/365
Ne yöunet jäi sit 3 tunnin mittaseks joten tänää ku tultii särkänniemestä ni painoin reiluks tunniks maate ja sit herään ja pelaan reilu tunnin session ja siin oli tän päivän pelit.
Pari kättä kuiteki saatii
Päivän isoin tuli mulle

Hero (BTN): 216.6 BB
SB: 76.32 BB (VPIP: 27.95, PFR: 19.53, 3Bet Preflop: 9.09, Hands: 301)
BB: 55.72 BB (VPIP: 20.90, PFR: 14.55, 3Bet Preflop: 8.08, Hands: 495)
UTG: 203.32 BB (VPIP: 22.40, PFR: 16.74, 3Bet Preflop: 9.20, Hands: 450)
MP: 103.96 BB (VPIP: 24.72, PFR: 14.02, 3Bet Preflop: 4.50, Hands: 277)
CO: 131.16 BB (VPIP: 36.83, PFR: 5.99, 3Bet Preflop: 2.45, Hands: 342)

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has 9:diamond: T:club: T:spade: 9:club:

UTG raises to 3.4 BB, fold, fold, Hero raises to 11.6 BB, fold, fold, UTG raises to 36.2 BB, Hero calls 24.6 BB

Flop: (73.8 BB, 2 players) 5:spade: 7:diamond: T:diamond:
UTG bets 50 BB, Hero raises to 180.4 BB and is all-in, UTG calls 117.12 BB and is all-in

Turn: (408.04 BB, 2 players) 2:club:

River: (408.04 BB, 2 players) Q:heart:

UTG shows K:heart: A:diamond: K:diamond: A:heart: (One Pair, Aces)
(Pre 65%, Flop 39%, Turn 25%)
Hero shows 9:diamond: T:club: T:spade: 9:club: (Three of a Kind, Tens)
(Pre 35%, Flop 61%, Turn 75%)
Hero wins 396.64 BB

Päivän toisiks isoin sit pillitettiiki vihulle perus pokerman style ja sillä saatii nätisti taas eeveekäyrä alas.Mä itseasias tykkään omasta flop ja turn mutta en niinkään river, toi river jos sil on mitää pataa ni ei saada kyl pakkaan. Nyt itseasias tykkäsi tän kyseise vihu pelistä vaikka kalaks merkannukki.

BTN: 119.08 BB (VPIP: 24.22, PFR: 13.49, 3Bet Preflop: 4.20, Hands: 295)
SB: 434.2 BB (VPIP: 28.48, PFR: 19.81, 3Bet Preflop: 8.33, Hands: 328)
BB: 217.64 BB (VPIP: 93.23, PFR: 47.37, 3Bet Preflop: 27.94, Hands: 134)
UTG: 68.64 BB (VPIP: 36.29, PFR: 5.71, 3Bet Preflop: 2.34, Hands: 358)
Hero (MP): 196.44 BB
CO: 47.8 BB (VPIP: 60.00, PFR: 22.96, 3Bet Preflop: 13.04, Hands: 137)

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has J:heart: 7:diamond: T:club: J:club:

fold, Hero raises to 3.4 BB, CO calls 3.4 BB, fold, fold, BB calls 2.4 BB

Flop: (10.6 BB, 3 players) T:diamond: 7:club: 9:spade:
BB bets 10.08 BB, Hero raises to 25.2 BB, fold, BB calls 15.12 BB

Turn: (61 BB, 2 players) A:spade:
BB checks, Hero bets 57.96 BB, BB calls 57.96 BB

River: (176.92 BB, 2 players) 3:spade:
BB checks, Hero bets 109.88 BB and is all-in, BB calls 109.88 BB

Hero shows J:heart: 7:diamond: T:club: J:club: (Two Pair, Tens and Sevens)
(Pre 63%, Flop 25%, Turn 10%)
BB shows 9:heart: 8:club: Q:diamond: J:spade: (Straight, Jack High)
(Pre 37%, Flop 75%, Turn 90%)
BB wins 385.28 BB

1h07min plo25 +51,77€ sit saman ajan pelattii aina 4kpl settiä sivussa spinnareita yhteensä 20kpl ja niistä +10€ joten päivä +61,77

Oli hauska päivä tyttöjen kans tosiaa särkäniemes tänää, käytii narunvedos se maksaa 10€ 5 vetoo, jokaisella vedolla voitat eli sie on jotai kiinalaista muutaman pennin rihkamaa aina narun pääs mut sit sie on päävoitto oma valinta jolloin saat valita niistä isoista pehmoleluista jotka ei oo narun pääs. No annoin tyttöje vetää 4 kertaa ja ite vedi kerran ja tuli oma valinta ja valittin sitte tälläsen
Kuva

Noh tultii sit myöhemmi uudestaa ja ostin taas kympin seti ja mä vedin kerran rihkamaa mut mul oli tää palkintoni sylissä, tyttö veti ekal sit ton oman valinnan ja valitti samanmoise pehmon mut spidermanin.Ni sit tää myyjä kuka oli siin hommis noin kolmiskymmenis ehkä vähä reiluki toteaa siinä että voikoha 2 pääpalkintoa voittaa ja jotai mutisee siinä ja tuo sen ja sit enneku tyttö vetää toisen kerran ni sanoo et sekotetaas näitä naruja nyt vähäse :lol: :lol: Siis kui vitun nolo sä voit olla, ihan ku olis ollu katkera siit et joku voittaa siit jotai muutaku viide penni leluja. Noh ei se mitää, ei kiinnitetty mitää huomioo siihe sen kommenttii ja lähdettii palkinnot kainalos pois. Jos ois ollut Asiakaspalaute maanantai fiiliksis ni sit ois voinu todeta muijalle et mees ny kotiin opettelee ne säännöt :-D

Ite en käyny ku tukkijoes kerran ja oli aika kylmä loppupäivä ku aurinko pilves ja tuuli ja mä olin iha litimärkä lol Yritin mennä tyttöjen kans takeoffii mut siel tuli vissii mun pituus vastaa ku se turvavyö ei ylettäny ylhäältä alaspäin. Tytöt kyl kävi melkein kaikki hurjat laitteet läpi paria lukuunottamatta joho mä en kyl korkeenpaikan kammoni takia uskaltautunu.Mä sit osallistuin niihi erikseen maksettuihi heitto ja ammuntapeleihi heidän kanssaan joho käytettiiki iha jees summa rahaa lol

Sit pakko kyl mainita yks tapahtuma päivältä, tänää ku tytöt oli siin X vai mikä olikaa laittees mä olin burgeril ni eräs herrasmies jota en siis tunne entuudestaa mut tunnisti mun blogin perusteella ni tuli kättäpäivää antaan kehut ja tsempit. Halusi täs vie sanoo myös että kiitos paljon, tost tuli ihan hemmeti hyvä fiilis joten hieno ele häneltä (h) (h) (h)

Huomenna sit perus turnauspäivä ja kuun tulospäivitys joko torstai aamupäivänä tämä tai sit pelien päätteeks jos vaan ei mikää törkee väsy.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 01.08.2019 2:09

DAY210/365
Tänää olisi ollu kiva lopettaa viimeinen päivä kuusta pelillisesti hyvin mutta sen sijaan lopetettiin niin pelillisesti kuin tuloksellisesti päin vittua. Ilmeisesti mäkään en oo vie robotti sillä jo sessio varhaisessa vaiheessa iski henkisellä puolella peliväsymys ja kiinnostus pelaaamista kohtaan loisti poissaolollaan.

6h 35 min binit 452,88€ palautukset 353,61= -99,27

Yks nelossija, kolme rahasijaa. Kuiteski yks 215taalan turnauslippu saatii pelattua joten ei sentäs ihan vihkoon.

Huomenna päivällä tulee sit kuukausirapsa peleistä sekä tän hetkisistä pelifiiliksistä sekä hieman myös pohdintaa syksyn asioista isän roolissa pokerinpelaajana ja mahdolliset uhkakuvat mitkä voi vaikuttaa pelifiiliksii ja tuloksiin syksyllä.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 01.08.2019 6:03

HEINÄKUU

Hieman tulevaa ja kesää ensin purettuna pokerin ulkopuolelta, kesä on menny mukavan lepposasti ja ollaan pelattu enemmä ku yhtenäkään aiempana kesänä ja silti samalla oon touhunnu lasten kanssa enemmä ku koskaan aiemmi ainakin eron jälkeen. Myös osa muksuista ollu mun luona illat/yöt koko kesän ajan ja toiki ollu ihan hienoa toki myös. Mutta samalla itelle hiipii huoli lähitulevaisuudesta ja koulusta. Keväällä oli paljon stressiä ku koulusta tuli painetta exän suuntaan ku sie joku vitun ala-asteen opettaja luuli olevansa psykiatri, lääkäri ja opettaja yhtäaikaa ja syytti tyylii meitä vanhempia ku vanhin likka voi huonosti. No se meinas äityy pahaks ja tyttö oli osasto koulus tutkittavana pari viikkoa, no kappas kummaa sieltä löyty syy todellinen syy josta meillä vanhemmilla oli oma epäilys et nyt on sie kouluolois vika ja sehä se syy sit oliki. Syksyl oli ollut joku sählypeluu juttu jossa meidä tyttö jonka sisko eli kaksosia ovat oli möläyttäny siskolle whatsapp ketjuu jotai heidän joukkueesta ja sen jälkee koko luokka oli tietysti antanu paskaa niskaan, no toi meidä tyttö on aika pitkävihanen tullu siinä äitiinsä ni sehä eristäyty sit täysi siit luokastaa ja se oli kaikki välitunnit ollu yksin koko kutosluokan ja itkunen koulus yms alko voimaan aika pahoin. Nyt hänellä on kylläki kaikki hyvin ja kesä mennyt tosi hienosti. Nyt on siirtymä ylä-asteelle ja sie joku koulukuraattori yritti kaikkensa et tyttö menis pienryhmään eli tommosee 6 hengen missä 4 olis vielä poikia, oltii jyrkästi sitä vs koska nimenomaan ongelmat johtu koulussa siitä että hänellä ei ollut kaveria. Nyt jos se ylä-asteel alottas pienryhmäs missä ei ole käytännö mahdollisuutta tutustua edes uusii kavereihi ni samat ongelmat jatkuis. Halutaa nimenomaan et se saa uude hyvän alun eikä niin et eristäytys. Onneksi tässä asiassa vanhempien tahto meni läpi jota myös lääkärikin tuki.

No nyt sit kesäl oon paljo kiinnittäny huomioo siihe että jokainen meidä lapsesta saa tarvittavasti myös sitä vanhemman huomioo, se on helpommi sanottu ku tehty ku niit on kuus et pystyt yksilökohtasesti huomioimaan. Viime keväänä oli kolmella ongelmia,tämä tytön yksinäisyys, sit toisen tytön koulukiusattuna olo ja sit pojan huono käyttytyminen. Koulukiusaus saatii sillo ratkastua, tämä yksinäisyyttä koulus kärsiny tyttäreni on ollu tänä kesänä samanikäse serkkunsa luona pari viikkoa ja kotona sit pihan skidien kans ja sisarusten kans ja voi nyt hyvin. Nyt vaan sormet ristii et se koulus lähtee kans rullaan ku koulu vaihtuu ala-asteelta ylä-asteesee. Poikaha on koulutodistukseltaan meidä perheen fiksuin, jokane aine 9 tai kymppi, ainoastaa käyttäytyminen vikas sarakkees. Uskon et tää ongelma muuttu aikalailla ku rupesi ottaan aikaa siihe et tehdään kahdestaan miestenjuttuja pois akkojen helmoista( ei tarkotus olla sovinisti,you get the point). Eli ollaa aika paljo käyty vetää rankkareita, sit käytii täs kuus kattoo pari kertaa SJK pelii ja nyt ollaa käyty kaks kertaa viikos futisreeneis ja mä oon ollu sie kentän laidal koko reeni ajan kattomas sen touhuumista. Suurinosa heittää vaan skidinsä sinne ja lähtee menee mut mä katon koko reenit aidosti kiinnostuneena ku futis ny kiinnostaa muutenki ja tiedän et poika haluu et oon siellä mukana, yhteinen juttu jne. Samalla äiti on raportoinu et pojan käytös kotona muuttunu parempaan joten uskon että näkyy syksyllä koulussakin.

Tää nyky-yhteiskunta on sairas, lapset ei enää leiki ulkona vaan ovat jossai kännykäl virtuaalimaailmas yms ja kavereide hankkiminen on vaikeempaa. Ku meidä lapsuudes mentii vittu aina pihalle ja koti oli vaan sitä varten et sie käytii syömäs ja nukkumas. Myös nykyää jos haluut et lapses menee pihalle ni sä meet niide kans itte jonneki mäkee laskeen seisoskeleen montu reunalle ja kuskaat ne sinne ja haet. Esim viime talvena tää on tommone monttu ni sie on muksuja ja jokasella muksulla vanhemmat mukana seisoskelemas montu reunal. Siis jos meidä lapsuudes 80-90 luvun alus olis ollu äiti tai iskä jollaki mukana ku mäkee laskettii tai tehtiin ny mitä tahansa ni kyl se ois ajettu pois sielt ja sanottu et mee mammanpoika kotii. Nii ne ajat vaan muuttu ja vaikka kehitys menee eteenpäin ni näissä asioissa ei oo kyllä parempaan suuntaan menty.

Anyway ny ajatus vähän jo harhailee, mä oon nyt sit tällä viikolla jutellu muksujen kans ja koutsannu niit syksyy varten jotta ei tulis taas sellasta vuotta et exä antaa mulle vaan ongelmia ku paska on osunu tuulettimeen ja sit mun pitäs se paska jotenki siivota vaikka on jo myöhästä. Nyt ku oon pojan saanu innostuun futiksesta ja ku muut on nähny et mä käyn sen kans reeneis ni on ollu helpompi ottaa puheeks muilleki harrastukset. Kappas kummaa ku tänää kävin keskusteluja tyttöje kans ni nyt kaks juuri tämä kenestä viestin alussa puhuin haluu alottaa vuotta nuoremman siskonsa kans semmose viikottaise yleisurheilu jutska, ja ku toi uimahalli aukee ni toisiks nuorin tyttäreistäni haluu uimaseuraan mukaan. Kaks ei luvannu alottaa mitää mut ne on sen luontosia ku mäki pienenä et liikunta ei vaan kiinnosta,mut näistä ny en huolissaa ku molemmilla on kavereitaki ja ovat sosiaalisia.

Sit yleisestä käyttäytymisestä puhunu ja kuinka koulussa kuuluu olla vaikka ei aina niin kiinnostaisikaan, kevääl tappelin exän kans mm siitä et miks muksut ei tee läksyjä heti koulu jälkeen ja sit ne unohtuu ja taas tulee opettajilta painetta. No nyt otin sit tässäki ohjat käsii ja tein/teen tauluko joka viikolle joho tulee sarakkeet koulukäyttäytyminen, läksyjen teko koulun jälkeen ja kokeisiin luku. Ja siitä sit riippuu tuleeko launtaisi herkkuja/käydääkö iskän kans heses tai tekemäs jotai muuta kivaa yms. Tää kiinnitti selvästi puheessa lasten huomion.

Nyt on ainaki mun osalta tehty pohjatyö syksyä varten että jos exä vaan saa lapset ajoissa iltasi nukkumaan ni mä pidän niistä mitkä omissa käsissä huolta että mun ei tarviis samanlaista syksyä kokea ku keväällä koin ja sit oon iha hermo kireenä ja peleistä/pelaamisestakaa ei tuu hevonvittuakaa. Helppoaha ei joka tapauksessa tuu oleen mut mahdollisiman paljon koitan ehkäistä ongelmia etukäteen jotta tuleva lukukausi menis niin vanhemmilla ku lapsillaki mahdollisimman hyvin. Exälleki nostan hattua opiskellu lähihoitajaks tammikuusta lähtien ja ollu kesän aikana töissä vanhustenlaitoksis ja koko ajan pyytävät sitä sinne uudestaa joten 100 varma työpaikka hänellä ku valmistuu. Oon ehdottanu et saisi päiväl käydä laittaa ruokaa muksuille sillo ku sil iltavuorot ni ei tarviis muksuje vetää nii paljo einespaskaa mut tästä ei vie toistaseks oo koppia ottanu mut kyl se pikkuhiljaa toiki ajatus varmasti lämpenee.

Joten all good lapsirintamalla nyt ja mä toivon että syksyllä myös jatkuu vaikka toki jännittää ihan helvetisti ku kaks tytärtä menee ylä-asteelle et mitähä mahtaa tulla mut sen näkee sitte. Tällä luonnollisesti sit tulee oleen vaikutus heron pelaamiseenki paljo et mimmosis fiiliksis vedellää.

Sitte heinäkuun pokereihi

spinnareita +81e pelattii pari kolme sessioo
plo4 7h53min -12,49
plo25 59h3min +704,27€
Turnaukset 364kpl binit 5854,77 Palautukset 9420,43 = +3565,66€
Rakeback +396€
Pelitunnit yhteensä 177H 8min Profit +4734,44€

Joo tän vuoden paras tulos. Mutta meissä on vieki pykäliä parempaan. Me voidaa pelata käteistä paremmin, tuli kaks 15bini lahjotussessioo tähä kuukauteen. Vähä enemmä keskittyy taas siihe et mis kohtaa pelataa ja mimmosis fiiliksis. Sama turneis, en oo koko kuukauden osalta siinäkään tyytyväinen, tänää tuli iha puskista perseily mut meil oli muutama muuki sessio jossa pienellä itsetutkiskelulla olisi voinut pelaa mieluummi parikpl parin tunni käteissessioo eikä pitkää turnausessioo jos ei oikein maistu.

Ruokailutottumukset ja liikunta edelleen vituillaan. Joten siinä kans millä voidaan auttaa tuloksia.

Mut overall tietysti iha jees kuukaus ja hyvä fiilis ei siinä mitää mut kyl se domppakuukaus pitää vie tänä vuonna tehdä ja miksei nyt sit jo elokuussa \:D/
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 01.08.2019 20:50

DAY211/365
Meni sen verta nukkumiset perseellee ku piti herää ajoissa asioille et kuun eka päivä suhteellisen väsynees tilas mietin et pelataa satloi jos sais jotai turnauslippui. No rahaa meni ja lippui ei näkyny, 159,9€ montun sain näihi ja tuloksena kaks jotai finaalivaihetta mitkä pelataa sunnuntaina joten ei ny toki vie tiedä et menikö ihan täysi vihkoon mut kyl aika vihkoon meni silti. Yks 33 taalan lippu noide lisäks lol
Peli aika 3h elämästä hukkaan.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 03.08.2019 2:23

DAY212/365
Tänää ihan ok valmistautumiset, hyvin nukuttu yö, hyvä ruokavalio ja ekana päiväl tunni sessio käkkyy aamupalaks kera smoothien mustikkasellaisen, sen jälkee turneisii valmiiks rekkaus ja pojalle vetää rankkareita ja opettelee vähä pallon kuljetusta vauhtiin. Sit sen jälkee safkalle kanasuikaleita kera sipulin ja siihe salaattia kylkeen. Näillä eväillä sit seiska mais startattii tänää ja vaikkakin tuntu jossain kohtaa puolenyön mais et vittu näinköhä monttuu jäädää ni ei sit ihan niin käynytkään.

Alotetaa kuiteki parilla käteiskädellä

Joutu miettii tätä riveril pari sekunttia mut voiha sie toki olla täyskäsi mut ei ny kyllä yhtää tuntunu siltä ja tuskin väriä rereissaa mun lyönni päälle ja varsinki ku meil toi nuttiblokkeri ni eihä me ny aleta tripsei tässä kippaamaan, oikeestaan tuntu just tolta sen käsi mitä se olikin

BTN: 400.52 BB (VPIP: 34.02, PFR: 17.53, 3Bet Preflop: 17.50, Hands: 97)
Hero (SB): 97.16 BB
BB: 100 BB (VPIP: 10.53, PFR: 5.26, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 19)
UTG: 109.72 BB (VPIP: 44.00, PFR: 16.00, 3Bet Preflop: 8.33, Hands: 25)
MP: 108.16 BB (VPIP: 56.25, PFR: 3.75, 3Bet Preflop: 4.88, Hands: 80)
CO: 98.6 BB (VPIP: 27.40, PFR: 20.00, 3Bet Preflop: 6.57, Hands: 1,018)

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A:spade: Q:heart: J:diamond: 8:heart:

fold, fold, fold, BTN raises to 3.4 BB, Hero calls 3 BB, fold

Flop: (7.8 BB, 2 players) T:diamond: 3:spade: 8:diamond:
Hero bets 5.56 BB, BTN calls 5.56 BB

Turn: (18.92 BB, 2 players) 8:spade:
Hero bets 13.48 BB, BTN calls 13.48 BB

River: (45.88 BB, 2 players) 4:spade:
Hero bets 32.72 BB, BTN raises to 141.76 BB, Hero calls 42 BB and is all-in

BTN shows Q:diamond: 8:club: J:club: 7:heart: (Three of a Kind, Eights)
(Pre 37%, Flop 25%, Turn 18%)
Hero shows A:spade: Q:heart: J:diamond: 8:heart: (Three of a Kind, Eights)
(Pre 63%, Flop 75%, Turn 83%)
Hero wins 185.56 BB

Pitäs olla kyllä sharkiella outtei biitata tää taso

BTN: 88.52 BB (VPIP: 34.00, PFR: 24.00, 3Bet Preflop: 10.53, Hands: 51)
Hero (SB): 159.44 BB
BB: 139.12 BB (VPIP: 34.48, PFR: 17.24, 3Bet Preflop: 13.89, Hands: 87)
UTG: 32.24 BB (VPIP: 30.00, PFR: 10.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 20)
MP: 70.96 BB (VPIP: 45.45, PFR: 13.64, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 22)
CO: 105.44 BB (VPIP: 27.55, PFR: 20.18, 3Bet Preflop: 6.63, Hands: 1,009)

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has K:diamond: 8:spade: A:spade: A:heart:

UTG raises to 3.4 BB, MP raises to 8 BB, fold, fold, Hero raises to 28.4 BB, fold, UTG raises to 32.24 BB and is all-in, MP raises to 70.96 BB and is all-in, Hero calls 42.56 BB

Flop: (175.16 BB, 3 players) A:club: K:club: 4:club:

Turn: (175.16 BB, 3 players) J:spade:

River: (175.16 BB, 3 players) T:spade:

Hero shows K:diamond: 8:spade: A:spade: A:heart: (Three of a Kind, Aces)

Main Pot [97.72 BB]: (Pre 48%, Flop 68%, Turn 19%)
Side Pot#1 [77.44 BB]: (Pre 59%, Flop 68%, Turn 19%)

MP shows Q:club: T:heart: J:heart: 7:heart: (Straight, Ace High)

Main Pot [97.72 BB]: (Pre 33%, Flop 31%, Turn 76%)
Side Pot#1 [77.44 BB]: (Pre 41%, Flop 32%, Turn 81%)

UTG shows 2:club: Q:spade: 2:spade: K:spade: (Straight, Ace High)

Main Pot [97.72 BB]: (Pre 19%, Flop 1%, Turn 4%)

UTG wins 46.44 BB
MP wins 119.96 BB

Ja varsinkin ku meitsi sharkielle donatoi

Hero (BTN): 284.32 BB
SB: 83.16 BB (VPIP: 23.50, PFR: 10.93, 3Bet Preflop: 9.41, Hands: 184)
BB: 121.48 BB (VPIP: 22.42, PFR: 14.73, 3Bet Preflop: 4.02, Hands: 462)
UTG: 100.4 BB (VPIP: 27.36, PFR: 19.83, 3Bet Preflop: 6.59, Hands: 1,069)
MP: 116.8 BB (VPIP: 42.86, PFR: 20.00, 3Bet Preflop: 3.45, Hands: 72)
CO: 180.64 BB (VPIP: 28.00, PFR: 18.67, 3Bet Preflop: 17.65, Hands: 76)

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has 3:diamond: 2:diamond: A:spade: 8:spade:

fold, MP raises to 3.4 BB, CO calls 3.4 BB, Hero calls 3.4 BB, fold, BB raises to 17.4 BB, MP calls 14 BB, CO calls 14 BB, Hero calls 14 BB

Flop: (70 BB, 4 players) J:spade: 3:heart: 5:club:
BB bets 29 BB, fold, fold, Hero raises to 153.48 BB, BB calls 75.08 BB and is all-in

Turn: (278.16 BB, 2 players) 7:spade:

River: (278.16 BB, 2 players) 5:spade:

BB shows K:heart: J:club: J:heart: A:heart: (Full House, Jacks full of Fives)
(Pre 62%, Flop 83%, Turn 75%)
Hero shows 3:diamond: 2:diamond: A:spade: 8:spade: (Flush, Ace High)
(Pre 38%, Flop 17%, Turn 25%)
BB wins 266.76 BB

Sitte niitä turnauksia eka alkuillan pytty
Kuva

Sitte pari loppuillan pyttyä

Kuva

Viimesenä tuli maukkain pytty ja vaik alkuu oltii jotai 4/6 ni pöydäs oli peräti 3 valasta jotka teki elämän helpoks
Kuva

23 turnausta siis tänään binit 381,38 Palautukset 1100,22= +718,84
2h10min plo25 +116,68

Total pelitunnit 8h52min +835,52€ Pitkästä aikaa perjantaipurppuraa, kelpaa.

Huomenna sitte alotellaa muutama tunti aikasemmi ku 16.30 on powerfesti 215 ja 55 omput, pitää kattoo jättääkö loppuyön turneita välii mitä normaalisti vedetää mutta jos on hyvin menos et menee joka tapaukses myöhää ja peli kulkee ni sit vedetää vaan pidempi päivä. GL
Pokerman82

ViestiKirjoittaja nikkipe » 03.08.2019 2:49

Yksi illassa pitää riittä. Ei saa ahnehtia.

Onnittelut kuitenkin
nikkipe
nikkipe

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 03.08.2019 2:53

nikkipe kirjoitti:Yksi illassa pitää riittä. Ei saa ahnehtia.

Onnittelut kuitenkin

Repesin :lol: Kiitos mestarille (h)
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.08.2019 2:09

DAY 212/365
Tänää meni nukkumiset perus vituiks joten valmistautumiset semi vituiks. Pelasi siin päiväl tunni käkkyy ja runasi sie huonosti ja sit yriti vie päikkäreitä mut ei niist tullu mitää.Päätin kuiteki alottaa peli 17.40, se lippu oliki satla lippu ni pelasi sen sit 215 omaha jossa viidelle 2100 powerfesti omahaa tiketti. No se lähti hyvin käyntii nousin 50k to 87k ekan kymmenen leveli aikana ja oon 1/11 ku kuus levelii noin 30min latereggiä jälel ku tulee AAQJs käteen ja kakkosena oleva 70k stäkil 3bettaa 10 kiloo tms ja mä painan toki 4beti pohjaan ni tää menee allin AJT9s ja vetää ne vitun rattaat jätkä ysiinsä, mul ois ollu ton jälkee 150k ja oisi kyl ton tiketi nappassu 9 kertaa kymmenestä. Mua ei hirveesti mitkää biitit vituta mut nyt toi kyl vituttaa vieläki.Kohtuu ameeba saa olla et tos vaihees arpoo hyvän stäkin menee.

Pari käteiskättä Sharkiella on toivoa vol2

Hero (BTN): 100 BB
SB: 100.76 BB (VPIP: 45.71, PFR: 17.14, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 35)
BB: 100.92 BB (VPIP: 39.76, PFR: 14.46, 3Bet Preflop: 5.23, Hands: 2,459)
UTG: 86.8 BB (VPIP: 25.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 8)
MP: 138.24 BB (VPIP: 52.73, PFR: 23.18, 3Bet Preflop: 5.38, Hands: 221)
CO: 132.08 BB (VPIP: 17.14, PFR: 17.14, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 35)

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has A:club: J:club: 9:spade: A:heart:

UTG raises to 3.4 BB, MP calls 3.4 BB, fold, Hero raises to 15 BB, fold, fold, UTG raises to 49.8 BB, fold, Hero raises to 100 BB and is all-in, UTG calls 37 BB and is all-in

Flop: (178.4 BB, 2 players) 7:spade: 3:spade: 3:diamond:

Turn: (178.4 BB, 2 players) 3:club:

River: (178.4 BB, 2 players) 7:club:

UTG shows 7:heart: Q:club: 6:diamond: A:diamond: (Three of a Kind, Sevens)
(Pre 34%, Flop 16%, Turn 0%)
Hero shows A:club: J:club: 9:spade: A:heart: (Full House, Threes full of Aces)
(Pre 66%, Flop 84%, Turn 100%)
Hero wins 169.48 BB

Lievä ylipelaaminen vihulta, täs mietin kyl ihan muutaki linjaa ku oli tunne ettei oo kippaamas mut otettii varianssiratkasu

BTN: 187.6 BB (VPIP: 40.44, PFR: 8.00, 3Bet Preflop: 0.95, Hands: 232)
SB: 144 BB (VPIP: 53.85, PFR: 38.46, 3Bet Preflop: 16.67, Hands: 13)
BB: 104.28 BB (VPIP: 37.91, PFR: 21.66, 3Bet Preflop: 1.89, Hands: 282)
Hero (UTG): 147.04 BB
MP: 138.68 BB (VPIP: 19.55, PFR: 15.08, 3Bet Preflop: 5.97, Hands: 180)
CO: 151.56 BB (VPIP: 40.48, PFR: 14.29, 3Bet Preflop: 4.88, Hands: 86)

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has 4:spade: 7:diamond: 7:club: 6:diamond:

Hero raises to 3.4 BB, fold, CO raises to 11.6 BB, fold, fold, fold, Hero calls 8.2 BB

Flop: (24.6 BB, 2 players) 4:heart: 9:spade: 5:diamond:
Hero checks, CO bets 23.36 BB, Hero raises to 93.44 BB, CO raises to 139.96 BB and is all-in, Hero calls 42 BB and is all-in

Turn: (295.48 BB, 2 players) K:diamond:

River: (295.48 BB, 2 players) Q:diamond:

Hero shows 4:spade: 7:diamond: 7:club: 6:diamond: (Flush, King High)
(Pre 39%, Flop 55%, Turn 50%)
CO shows Q:heart: A:club: A:heart: 2:diamond: (One Pair, Aces)
(Pre 61%, Flop 45%, Turn 50%)
Hero wins 284.08 BB
PÄivän isoin potti meni tietysti vihulle

BTN: 234.04 BB (VPIP: 27.14, PFR: 15.00, 3Bet Preflop: 6.67, Hands: 284)
Hero (SB): 159.4 BB
BB: 178.6 BB (VPIP: 58.06, PFR: 19.35, 3Bet Preflop: 10.00, Hands: 31)
UTG: 50 BB (VPIP: 22.08, PFR: 10.42, 3Bet Preflop: 3.46, Hands: 810)
MP: 27 BB (VPIP: 17.07, PFR: 7.32, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 42)
CO: 232.64 BB (VPIP: 16.30, PFR: 9.78, 3Bet Preflop: 8.33, Hands: 92)

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has 4:heart: A:heart: A:diamond: 2:spade:

fold, MP calls 1 BB, fold, BTN raises to 2 BB, Hero raises to 8 BB, fold, MP calls 7 BB, BTN calls 6 BB

Flop: (25 BB, 3 players) 7:heart: 5:club: 2:heart:
Hero bets 17.84 BB, fold, BTN raises to 77.28 BB, Hero raises to 151.4 BB and is all-in, BTN calls 74.12 BB

Turn: (327.8 BB, 2 players) 5:diamond:

River: (327.8 BB, 2 players) 5:spade:

Hero shows 4:heart: A:heart: A:diamond: 2:spade: (Full House, Fives full of Aces)
(Pre 60%, Flop 53%, Turn 5%)
BTN shows 7:diamond: 8:club: 5:heart: 3:heart: (Four of a Kind, Fives)
(Pre 40%, Flop 47%, Turn 95%)
BTN wins 316.4 BB

Turneisii meni tänää vähä enemmä ku otin yhden 55 mukaan ja satloja joihi meni 144taalaa noista bineistä ja palautuksena 109 lippu yks kappale, pikkase paskaa runia väitän oli tänää.

Sit piti yritttää jaksaa painaa, rekkasi kaikki mitkä normistiki vaikka alotinki pari tuntia aikasemmi.Vähä oli tekemistä jossai kohtaa et pysty pelaa mahdollisimman Apeliö,jossai tos yhdentoista ja kahdentoista väliin pari turneeta hyvistä asemista kusi spewhu mut muuten iha kelpo peliä tänää ku ottaa paskasti nukutun yön huomioon.

Yks kaksnumeroinen pytty, yks kaksnumeroinen kakkosija nää tuli vihreen pöydä peleistä, sit yks kaksnumeroinen vitosija ja sitte nämä kaksi pyttyä joista toinen oli jo ihan helmi
Kuva

Tän hupis kreikan kaveri pysty selviytymään voittamatta bountyäkaan lol
Kuva

Käteistä 1h50min plo25 -106,32€
Turnauksia 27kpl binit 570,55€ Palautukset 1216€ = +645,45€

Pelitunnit total 9h55min Tulos +539,13€

Launtaipurppuraa kelpaa meille 8)

Eipä täs ny auta valittaa, toi ois toi 2100 lippu silti maistunu, siihe ois ollu käden voittamal hyvät saumat.Ois ollu kiva päästä pelaan se mut täytyy yrittää vie uudelleen jos vaan eka saa 215 lipun napsumaan.

Huomenna mitä ilmeisemmin jatkamme samalla kaavalla jos ja kun saamme nukuttua hyvin.GL
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.08.2019 13:32

Kattelin tota 4776 oikee replayerillä että avasinko tosiaan utg niin kyllä. Old habbits die hard lol.

Seurannu ny noita futiksen siirtomarkkinoita ni olis kyl ihan jees jos tosta woodwardista päästäs eroo ja hommattas seuraa oikea mies neuvotteleen noita pelaajasoppareita.3 kuukautta se hiero ton Maguiren kans ku ois maksanu heti sen mitä pyytää et ois voinu klinchaa ne tärkeet muut puuttuvat palaset. Eli meil ei oo keskikentän pohjaa,viime kaudel siitä käveltii yli. Sie oli Sporting Lissabonis mies jonka olis saanut ulosostoklausuulilla veke, sen sijaa tehtiin jotai muuta ja nyt on realiki miehen perässä ni mitä luulette kumman valittee portugali mies, naapurimaan vai kylmän sateise englannin :-k . Longstaffia huhuiltii kans keskikentälle ja hinta oli vie naurettavan halpa 25 megaa ni sitäkää ei voinu hoitaa. Me saatii ny yks toppari kova sellanen ja oikee laitapakki mitkä tarvittiinki, pelattu ilman oikeeta laitapakkia joka oikeesti on puolustaja ni jo monta kautta ilman. Mutta sinne keskikentälle pitäs saada kans mies nimenomaan puolustava keskikenttä pelaaja.

Dypalaa ne huhuu Lukaku treidis, tää olis kyl itelle semmone oikee kultapoika. Pelattii kaverin kans monta vuotta fifaa ni toi oli sillo siinä joku 19 tyylii ni otettii aina jengii lol. Ainut et ei ny sentää iha sillai niiku Dybala haluaa. Sie on seurat päässy sopimuksee ilmeisesti mutta Dypala oli sanonu Manulle ku oli Manu laittanu sopparii 25prossa bonari jos päästää mestarien liigaa ens kaudeks ni Dypala oli sanonu et hän haluu vaikkei päästäkää. Jos jutut pitää paikkansa. Ni ei ny ihan tolla mentaliteetil tarvii kyl signaa, sit siin käy ku Dia Mariat et käydää yks kausi vaan rahastamas Manus.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 04.08.2019 23:30

Day 213/365

Meni 7 aamul maate ja herään 12 kuselle ja ei kirveelläkää enää unta. Ajattelen että jaksan illla vetää mutta heti päiväsessio käteises todisti että tänää parempi jättää pitkät turnausessiot välii ku kiristi sen verta otsalohkoa. Päätin sit vetää satloi muutaman tunni joka osoittautu virheeks, ekaks SATLAT ON HOMOILLE....tokaks...SATLAT ON HOMOILLE...jotain unohtu....AINII SATLAT ON HOMOILLE

Pelasi 303,6€ edestä satloi ja meni iha vitusti re-entryjä ja tuloksena 100€ supernova lippu sekä 109 omahalippu.Melko vahvaa tekemistä siis.

Plo25 pelattii päiväl 35 min sessio ihan päin vittua samasta syystä ku jätin turneet välii, hävisi tässä sessios ansaitusti 125€ mut otin alkuillasta sit takas sen verran et käkyt jäi vaan 48 egee down.
Pari käteiskättä nyt kuitenki
Jaa didnt see that coming, eihä se ny vittu suoraa toho lyö, no eipä vissii, ties et kala maksaa. Täähä olis pitäny siis itte lyödä river mut kuten sanoin tänää oli se öpeli ilta

BTN: 262.96 BB (VPIP: 15.61, PFR: 10.47, 3Bet Preflop: 3.32, Hands: 2,372)
SB: 134.92 BB (VPIP: 36.36, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 11)
Hero (BB): 176.52 BB
UTG: 74.56 BB (VPIP: 28.54, PFR: 2.51, 3Bet Preflop: 2.75, Hands: 2,350)
MP: 99.6 BB (VPIP: 50.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 6)
CO: 57.16 BB (VPIP: 38.71, PFR: 10.22, 3Bet Preflop: 4.49, Hands: 377)

SB posts SB 0.4 BB, Hero posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has 6:diamond: K:club: 5:club: A:diamond:

fold, MP raises to 3.4 BB, fold, fold, fold, Hero raises to 10.6 BB, MP calls 7.2 BB

Flop: (21.6 BB, 2 players) 3:diamond: 4:heart: 9:spade:
Hero bets 15.4 BB, MP calls 15.4 BB

Turn: (52.4 BB, 2 players) 3:club:
Hero bets 27 BB, MP calls 27 BB

River: (106.4 BB, 2 players) A:club:
Hero checks, MP bets 46.6 BB and is all-in, Hero calls 46.6 BB

MP shows 2:spade: 5:diamond: 8:heart: A:spade: (Straight, Five High)
(Pre 36%, Flop 38%, Turn 25%)
Hero shows 6:diamond: K:club: 5:club: A:diamond: (Two Pair, Aces and Threes)
(Pre 64%, Flop 62%, Turn 75%)
MP wins 189.6 BB

Päivän isoin tuli silti tänne ku en tänää todellakaa kipannu mitää

BTN: 47 BB (VPIP: 100.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 1)
Hero (SB): 199.44 BB
BB: 159.16 BB (VPIP: 22.87, PFR: 1.52, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 332)
UTG: 258.68 BB (VPIP: 15.60, PFR: 10.51, 3Bet Preflop: 3.35, Hands: 2,354)
MP: 101.4 BB (VPIP: 40.67, PFR: 10.74, 3Bet Preflop: 1.49, Hands: 573)
CO: 153.72 BB (VPIP: 65.00, PFR: 47.50, 3Bet Preflop: 33.33, Hands: 41)

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has K:diamond: J:club: Q:diamond: T:club:

fold, fold, CO raises to 3 BB, fold, Hero raises to 10 BB, fold, CO raises to 31 BB, Hero calls 21 BB

Flop: (63 BB, 2 players) A:club: K:heart: 5:spade:
Hero checks, CO bets 31 BB, Hero calls 31 BB

Turn: (125 BB, 2 players) 8:club:
Hero checks, CO bets 91.72 BB and is all-in, Hero calls 91.72 BB

River: (308.44 BB, 2 players) 2:club:

Hero shows K:diamond: J:club: Q:diamond: T:club: (Flush, Ace High)
(Pre 56%, Flop 87%, Turn 93%)
CO shows J:heart: T:heart: 8:diamond: T:spade: (One Pair, Tens)
(Pre 44%, Flop 13%, Turn 8%)
Hero wins 297.04 BB

Plo25 siis -48,91
Satlat -303,6€
Päivä total 3h35min -352,51€

Nyt syödään taas masennusruokaa ja huomenna yritetää olla takasi otsikon mukaisessa moodissa.Gl

Edit.Ei tota ny kyl paineta river ku on showdown valuee.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 05.08.2019 2:44

Manu menetti kiinnostuksensa, dybala ja sen agentti alko ahnehtii.ihan oikein ettei oteta rahan peräs juoksijoita.Ny tarvitaa jamppoi jotka pelaa logolle rinnas
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit