365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 20.09.2019 6:34

Aamu puolkasi ja muki kädes :-D
Pokerinpelaaja parhaita puolia ei oo päiväl eikä hetkel välii. Olin taas niin tän tarpees.Laitan päiväl eilise päivä rapsa.Ny vie hetkikeittoo ja nukkuun
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 20.09.2019 17:40

DAY 264/365
Eilen tosiaa striimisessio 3,5h ja 9kpl turnauksia binit 145,53 ja palautuksia ei pahemmi näkynyt oliko yks 5,5taalan bounty. Spinnareita vedettii myös muutamia ja ne jäi -23,4 joten eilinen -163,98.

Aika surullinen tai onko ny oikea sana surullinen mutta ainaki itelle tuli haikee fiilis tosta MPN(prima) verkon sulkemisesta. Ja onhan toi ny vittumainen uutinen ku kokonainen liveturnauskiertue kuolee vaikken nyt ite mikää vakkarikävijä olekaa ni ei noita nyt liikaa ole. Muistan iteki ekat reilikosketukset otettii kattomalla Bad IP Johnny Loddeni ja Sahamiehen ja Antoniuksen pelei ku pelasivat omakotitalon kokosia potteja ni sitä ihasteltii ja ihmeteltii ja oli kovaa viihdettä aikoinaan noi. Tostaki aikaa jo varmaan 13-15 vuotta. Omasta peliohjelmasta tuolta nyt ei paljoa jää pois ku toi fantastic four ainoastaan normiohjelmas mut oisha sitä ollu kiva pelaa jatkossaki niitä ja kyllä tässä ihan selvästi pala pokerihistoriaa kuolee pois :cry:

itelle pelilillisesti ja muutenki kovia paikkoja oli ku entraction verkko ajettii alas, siel oli maukkaita turnauksia pienil fieldeil nii teksu ku omahoita joita tuli koval kädel aikoinaan harjattua ja käteiset tietysti pyöri oli laji ku laji, oli just hauskaa perjantaisi mennä sököö pelaa ja jauhaa chätis ja sitä kautta tutustuin yhteen jannuun joka oli affiliatena monille suomalaisille ja nyt oltu melkein 10 vuotta hyviä ystäviä.

Myös boss verkon kuoleminen oli sellane mist jäi haikee fiilis ja hyväl mielel muistelen tonki verkon pelejä. Aikoinaan luin pokeritiedos sharkien blogia ja reilasi sharkien pelejä ku herra paineli kilosii-5kilosiaki teksui pellesnuslosi ja pingviini kans ja tais jarcon olla nois peleis kans aikoinaan myös ni sitä kautta tutustuttii sharkien kans ku jauhoin isojen pelien pojille chätis :-D ,tostaki taitaa se 13 vuotta olla aikaa.
Se mikä domcee pelas sillo nois samois pöydis. Ruvettii jauhaa meses ja sit aloin reilaa sharkien turnauksia.Sain aika paljo arvokasta oppia (oon tän jossain toises blogis kertonuki) mut oon vieki tosta kiitollinen et sain reilaa sharkien pelei ja jauhettii hirveesti teksuturnauksien pelaamisesta ja istuin varmaan 2 vuotta joka sunnuntai kattomas ku sharkie paineli sunnuntai majoreita ja harjaili niitä koval kädel, reilasi aina koko session vaikka kesti 12h ja monesti sharkie jako näytönki joskus ni oli ihan mieletöntä ku otti ite ekoi askelia pokerin ja teksumtt maailmassa ja sai propelaajalta oppia. Tätä en unohda koskaan vaikka välillä kiukutellaanki puolin ja toisin ni aina iso sydän love you bro (h) Ei vittu mul tuli nyt oikeesti tippa linssii ku kirjotin tätä meni kyl nyt ihan vetistelyks, meil on ollu kyl hienoi hetkii yhdes (h) Ja oon siis selvinpäin ettei lukijat hämäänny, meni vaan nyt memory lanelle :-D

Siistein diilikeskustelu ikinä oli ku sharkie joka oli pari kolme viikkoa aiemmin harjannu partyn 300kgaran ja oli nyt uudellee finaalis, 3 jälel sharkie muistaakseni oli hieman johdos ja kahdel muul tärisee kädet ja vinkuu diilii, sharkie sanoo chättii et joo katotaa vaa enkuks toki, oon ihmeissäni et miks helvetis nyt diilii alat hieroo(sillo oltii molemmat sellasii et turnaus voitetaa pelaamal) sharkie sano et hänel on kauhee kusihätä et halus kuselle ja kävi kusel ku kaks muuta heitteli numeroita ja sit tuli sharkie takas ja sano no deal :-D Sharkie harjas vie ton ja easy 60k toistamisee kuukaude sisää

Myös eka livepelikokemus tapahtui boss verkon kautta ja sharkien patistamana, sharkie kerto mulle pari päivää ennen promon alkamista et alkaa kovan valuen kuukauskisa, se oli turnausleaderboard joho kuului elokuun 2009 joka päivä yksi turnaus, noi oli muistaakseni jotai 100-130 pelaaja turnauksia 5-20€ bineillä ja tais pelaajamäärät tippuu sitä mukaa ku luovuttivat ku ei mahkui enää pärjää ni ei tainnu olla kuun puoles välis enää ku 80 pelaajaa ja lopus 50 pelaajaa,en muista ny tarkkaan mut pienet fieldit. Ni homma meni nii et sharkie sano et pelaa toi kamppis joho mä et en kai mä voi tos pärjää ja sharkie sano et niputat sen :-D Pääset vähä näkee mitä tää hienoimmillaa voi olla sharkie sano. No top4 sai siis saman palkinnon eli liveturnauspaketin CAPT Badeniin itävaltaan, ja top4 sit oltii ja pääsi vetää 2000€ liveturnauksen(joka oli siis heron ensimmäinen sellainen) ja 4 yötä badenis ja lennot kuitattuna, 3k paketti total ja ite ei tarvinnu maksaa mitää ylimäärästä vaan riitti rahat hienosti lentoihi.Kaveri joka oli exä veli lähti reissuu mukaan pitämään nestetankkauksesta huolta.
Myin täällä foorumilki pinnoi 50 pinnaa tosta ja pellesnuslos otti 20pinnaa 400€ ja tavattii hetke ennen turnauksen alkua jossa hän löi raha kätee ja kysyin et eks sä tuu ni sano et hän vetää keiton ensi kahvilas. Tolloin aatteli et miten cool äijjä, kahden tonni turnaus ja mies syö rauhas keittonsa ja tulee 10min "myöhäs" pöytään :-D
Mut tästä tuliki sit ihan epic muisto ku 20k oli muistaakseni alotusstäkki ni pelle on arvottu mun kans samaan pöytään ja se ku tulee kymmenen min myöhäs ni mun stäkistä jäljel 600merkkii :lol: Meni turnil 2 nutsuoral plus nuttivärivedol sisää ku reissasi turnil ja vihu löi lisää ja mä allinit siihe. Oli kyl vähä nihkee turneen ekoihi käsii ja oisha se pitäny vaan pelaa pienempää pottii tietysti 10 vuotta viisaampana helppo sanoo. Pelle ku näki mun stäki ni repes vaan nauraa ja kysy vaan mitä tapahtu :-D Tais herra ite mennä aina finaaliin asti muistan ku reilattii paika päällä.
Tää oli eka kokemus livestä ja todella hieno muisto (h)

Tokaa livereissuu sit sai odottaa 3 vuotta, ku puhuin tosta kaverista joka toimi affina entractionil yhteen saittiin jonka kautta tutustuin hänee, mä jäin 2009 työttömäks ja olin tosiaa jo pari vuotta pelannu aika paljon ja oppinu kiitos sharkien tosi paljo teksu turneista ni aloin sit pelaan pienellä kassalla maksaen samalla perheen kulut, 2011 kuiteki olin saanu vaikka olin ylhääl peleistä (oli kevääl sillo joku +15k kuukaus) ni en nyt muista mihi sain itteni boikki ni aloin sit tän kaverin steikkaamana pelaan plo20 entralla ja entran turnauksia pelaamalla ja tein siin 8kuukautee 2011 syksystä 2012 kevääsee itelleni ja hänelle 5figs profiti ja sain perheeni elämise maksettua myös. Muistan et aika kovat paineet oli tollo syksyl ja toi steikki oli mun pelastus ku ei muita tuloja ollut. Steikkaaja halus palkita mut tosta steikkaamal 2012 sunnybeach reissu ja tästähä tuli aika epic reissu, otin exän toisen veljen mukaan ja 7 päiväst ryyppäsi 5 päivää ku sunny beachi houkutukset vei mennessää ja aloin pelaan ekana päivänä tota hirvees darras ja join vaan vettä tyylii 6 litraa ekan päivän aikana ja ku alotusstäkki oli muistaakseni 20k ni mulla oli tokaa päivää lähties 19k jos muistan oikein lol. No se harjattii se turnaus. Jällee loistava muisto jota en ikinä unohda.

2014 olin sit yhden klasun ja sharkien kans berliinis persaukisena pelailemas livekäkkyi, tuol käytii kattoo hertha berlini peli klasu kans(sharkie ei lähteny ku halus nukkuu ku oltii kuorsattu kilpaa ja se oli vitun kiukkune meille) :lol: Pelailtii sit lentokonees matkal tonne berliinii kinkkii joka oli kans itelle uutta ja hienoo ja toi oli helveti hauskaa vaik jäinki monttuu lol Tais sharkie harjata meidät molemmat.
Loistava pokerimuisto

2015 sit ostin interpolilta vegasmajotuksen kaverin kans ja lähdettii psivut villalle, tääl tutustuin pokerisivut jarkkoon, lepistö1 ja henkulii ja parii muuhu jannuu ja tää oli kyl sellanen once in the lifetime kokemus jota en ikinä myöskään unohda, hienoja miehiä kaikki (h)

Viime syksynä olin tuol battle of maltal ja sielki tuli pari uutta tuttavuutta.

Pointti kai se et pokeri on hieno laji ja vaikka meille suomalaisille on vaikeeta toi et tutustutaa ihmisii ni sitte ku on laji mikä yhdistää ni niit tuttavuuksia ja hienoja ystävyyssuhteita syntyy. Siks onki valitettavaa että tätä lajia ahneide valtioide toimesta ajetaa koko ajan alaspäin.

Toivottavasti joskus tää lähtis toisee suuntaan ja alkais kukoistaa uudestaa, sen verta hieno laji pokeri parhaimmillaan on että tästä saa sellasia kokemuksia ja ystävyyssuhteita mitä ei normaalisti saisi.
Ite 13-15 vuotta myöhemminki voin sanoo että tää laji on edelleen rakas mulle (h)

Meni vähä vetistelyks ja memory lanelle mutta tuli vähä haikee fiilis tosta mpn jutusta. RIP MPN
Ottakaaha iisisti ja hyvät viikonloput kaikille, tänää myöhemmi päivitys tän illan pelailuista, varmaan aika pieneks jää pelit tänää ku oli sen verta fyysisesti rankka suoritus toi pubivisa :-D
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 20.09.2019 23:22

Pokerman82 kirjoitti:Siistein diilikeskustelu ikinä oli ku sharkie joka oli pari kolme viikkoa aiemmin harjannu partyn 300kgaran ja oli nyt uudellee finaalis, 3 jälel sharkie muistaakseni oli hieman johdos ja kahdel muul tärisee kädet ja vinkuu diilii, sharkie sanoo chättii et joo katotaa vaa enkuks toki, oon ihmeissäni et miks helvetis nyt diilii alat hieroo(sillo oltii molemmat sellasii et turnaus voitetaa pelaamal) sharkie sano et hänel on kauhee kusihätä et halus kuselle ja kävi kusel ku kaks muuta heitteli numeroita ja sit tuli sharkie takas ja sano no deal :-D Sharkie harjas vie ton ja easy 60k toistamisee kuukaude sisää

Hyvä muisti sulla ite unohtanut ton mut muistin kun siitä kirjoitit. Joskus ollut liikaa rahaa :-D

Pokerman82 kirjoitti:2014 olin sit yhden klasun ja sharkien kans berliinis persaukisena pelailemas livekäkkyi, tuol käytii kattoo hertha berlini peli klasu kans(sharkie ei lähteny ku halus nukkuu ku oltii kuorsattu kilpaa ja se oli vitun kiukkune meille) :lol: Pelailtii sit lentokonees matkal tonne berliinii kinkkii joka oli kans itelle uutta ja hienoo ja toi oli helveti hauskaa vaik jäinki monttuu lol Tais sharkie harjata meidät molemmat.
Loistava pokerimuisto

Tästä jätit imo kertomatta sen hauskimman. Sullahan oli rahaa kyllä lähdettäessä reissuun toista kiloa mutta kun juna läks pohjanmaalta ja pysähty jossain ennen Helsinki-Vantaan lentoasemaa ni kassa oli pelattu johonkin hedelmäpeliin ja mrmoonin kanssa sitten maksettii kaverin kuluja reissun aikana kun toiselta oli rahat loppu :-D
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 20.09.2019 23:26

sharkie kirjoitti:
Pokerman82 kirjoitti:Siistein diilikeskustelu ikinä oli ku sharkie joka oli pari kolme viikkoa aiemmin harjannu partyn 300kgaran ja oli nyt uudellee finaalis, 3 jälel sharkie muistaakseni oli hieman johdos ja kahdel muul tärisee kädet ja vinkuu diilii, sharkie sanoo chättii et joo katotaa vaa enkuks toki, oon ihmeissäni et miks helvetis nyt diilii alat hieroo(sillo oltii molemmat sellasii et turnaus voitetaa pelaamal) sharkie sano et hänel on kauhee kusihätä et halus kuselle ja kävi kusel ku kaks muuta heitteli numeroita ja sit tuli sharkie takas ja sano no deal :-D Sharkie harjas vie ton ja easy 60k toistamisee kuukaude sisää

Hyvä muisti sulla ite unohtanut ton mut muistin kun siitä kirjoitit. Joskus ollut liikaa rahaa :-D

Pokerman82 kirjoitti:2014 olin sit yhden klasun ja sharkien kans berliinis persaukisena pelailemas livekäkkyi, tuol käytii kattoo hertha berlini peli klasu kans(sharkie ei lähteny ku halus nukkuu ku oltii kuorsattu kilpaa ja se oli vitun kiukkune meille) :lol: Pelailtii sit lentokonees matkal tonne berliinii kinkkii joka oli kans itelle uutta ja hienoo ja toi oli helveti hauskaa vaik jäinki monttuu lol Tais sharkie harjata meidät molemmat.
Loistava pokerimuisto

Tästä jätit imo kertomatta sen hauskimman. Sullahan oli rahaa kyllä lähdettäessä reissuun toista kiloa mutta kun juna läks pohjanmaalta ja pysähty jossain ennen Helsinki-Vantaan lentoasemaa ni kassa oli pelattu johonkin hedelmäpeliin ja mrmoonin kanssa sitten maksettii kaverin kuluja reissun aikana kun toiselta oli rahat loppu :-D

:lol: :lol: Tätä en muistanukaa, oli kyl iha vitu läppä tääki :lol: Jätkät kyl pelasti sillo,mr moonille sydämet kans (h)
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 21.09.2019 0:48

DAY 265/365
3H45MIN Tukevassa krapulassa 16kpl turnauksia binit 251,52€ ja ei perkele pyttyjä. Kolme finuu tuli mut kaikki hyyty paskan runin saattelemana. Palautukset 316,77 joten pieni plussa kuiteskin =+65,25

Huomenna sitte puhdistetaa elimistö myrkyistä eli lenkki ja jotai terveellist safkaa ja valmistaudutaa partyn koseries 215 ja 109 turneisii ja sunnuntaina sit onki se maukkain päivä jolloin siis ohjelmassa 109 ja 1050 wcoop main event omahat ja partyltä 320taalase koseries omaha mainevent sekä' pienemmät.

Mahdollisesti huomenna endgameistä tulos striimei jos sellasii saadaan.

Edit huomen aamupäiväl pojan futisturnaus joten pitää nukkuu päikkärit sit vie iltapäiväst et on tikis.
Pokerman82

ViestiKirjoittaja mrmoon » 21.09.2019 15:01

sharkie kirjoitti:Tästä jätit imo kertomatta sen hauskimman. Sullahan oli rahaa kyllä lähdettäessä reissuun toista kiloa mutta kun juna läks pohjanmaalta ja pysähty jossain ennen Helsinki-Vantaan lentoasemaa ni kassa oli pelattu johonkin hedelmäpeliin ja mrmoonin kanssa sitten maksettii kaverin kuluja reissun aikana kun toiselta oli rahat loppu :-D

Ne 3-way taksiflipit oli aika legendary, ku kolmannella ei ollu eurookaan rahaa \:D/

"Mitä sä Tero meinaat tehdä, jos häviit?"

"Emmä tiiä" :clap:
-MrMoon-
mrmoon

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 21.09.2019 18:48

:-D Hhahaha narkki on aina narkki.
Tänää normiturnaussetti ja niide lisäks 215 koseries, 109 koseries, 109 weekend special starsilta ja 215 knokis 4 max starsilta. Joskus tos puolenyön jälkee ku pelit vähä rauhottuu pöytämäärä siis niin mahdollisesti laitetaan nielee striimin muodossa
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 21.09.2019 23:01

https://www.twitch.tv/laitoinnielee vsit mennäää ter vetuloa
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 22.09.2019 1:06

DAY 266/365
Maxikarmee päivä, tiputtii illan isoista seuraavasti 215 knokis party setti vs vräinvedollisee boardii kuiva wräppi ja tokiha se juoksee sen. 109 koseriesis naulat pre sisää ja tukkaa jolleki gäbberil olevalla singlesuited rundown kädelle, 215 4maxis KT7fd pöytää mulla KJT8 ja vihull 88T9sss ja juoksee värinsä. 109 weekend sit kusee heromaksuu jossa regu omistaa, flop K26 padoilla ja mulla AJJ8 jätkäkorkeel padal vihu 3betannu pre ja lyö flop turn 4 lyö turn river 6 ja lyö mut allin, aatteli et ei pariutuneesee lyö ku mulla ranges kalletki mut niin sieltä käänty naulapadat ja siinähä ihmeteltii. Alkuillan turneista ggpokeril oli cl potti kymmene jälel ni vihulla tasan 2 outtia joka riveriltä löytyi, 27knokikses eulla taas alkuillasta 18 left mulla 18k oon joku 9/18 muistaakseni, tulee 20kstäkiltä avaus ja maksan KKxx ja sb jolla vaan 6,8k lyö 4800, nyt tää avaaja kanadan valas vaan maksaa joten ihan mielelläni tungen stäkkini keskelle ja se ottaa Q958ds jolla toki runaa ja scooppaa poti,en siis olettanukaa että se kippais ihan valuena painoin ku jos tällä tasol naulat ni se ois eristäny. Oisi tykänny sen pelistä jos ois eristäny tolla mut toi maksu maksu ni geegee.

Loppuillast oli sit vie saumoi pienemmis knokisseriesis mut ne kuihtu kans ja loppuillan muut turneet ni ei siinä itekää kyl enää missää murskaustikis enää oltu,paino noi isommat turneet sen verta takaraivos.
Päivitän myöhemmi huomenna tuloksen tähä blogii, varmaan joku -300 mut en jaksa nyt laskee väsyttää ja vituttaa ja huomenna vuoden tärkein pelipäivä itelle ni haluun mennä lepään töllö ääree ja venyttää nukkumista hieman jotta nukun huomenna pidemmälle. Syynä tietysti huominen wcoop omaha mainevent joka on 2 päivänen turnaus ja kestää aamupuolseiskaan eka päivä joten alotan vasta yhdeksältä huomisillan turneet.
Ohjelmassa huomenna 1k ja 109 wcoop omahat, 320 party knokiseries sekä pienemmät versiot siitä ja noide lisäks ei montaa turnausta oteta rinnalle vaan täysi focus jotta sais tähä sarjan loppuun sellaisen hyvän fiiliksen ja tuloksen.

Nyt kuitenki töllön ääreen muutamaks tunniks vie, hbolta jatkui toka kausi Mr Inbetween jonka luulin et jäi ykköskautee mutta onneks jatkui.
Gl ja palaillaa su-ma välisenä aamuyönä toivottavasti paremmissa merkeissä.

EDIT. 26kpl binit 443,77 palautukset 249,02= -194,75
Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 22.09.2019 18:22

Puhelimet ja somet taas kiinni etten jinxaa jefui ja saa kattella aamusta.
Tänää iso nippu omia turneita binit mukavasti 700 luokkaa mm 109 bountyhunter 109 komania sekä 1,5keilaa steikatuis kiinni. Jos ollaan hyvis fiiliksis anteeks, kun ollaan hyvis fiiliksis puolenyön-aamuyön tunteina ni laitan striimiä pystyy olettaen et olen anteeks kun olen vielä kiloses tai 109 wcoopis mukana ja ei oo liikaa pöytii et pystyy keskittyy. Ilmottelen sit tähän. GL kaikille sundaymajoripyttyjen jahtaajille
Pokerman82

ViestiKirjoittaja sharkie » 22.09.2019 22:11

laitas jo striimi päälle ni opitaa säännöt
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja sharkie » 22.09.2019 23:15

detrutv kehiin nyt! muuten joutuu tyytyy galfondiin
sharkie

Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja peteyy » 22.09.2019 23:40

sharkie kirjoitti:laitas jo striimi päälle ni opitaa säännöt

+1
"Who me?"
peteyy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 22.09.2019 23:48

Pokerman82

ViestiKirjoittaja Pokerman82 » 23.09.2019 4:01

DAY 266/365
Semmonen päivä, 27kpl turnauksia tänää 9h15min peliä,eilen 7h. Perseili ite 320dolsu partyn ylläri pillil. Sit alettii pelaa tosissaa ja aika moni turnee meni loppuje lopuks finuihi mut pytyt jäi saamatta. Striimi vähä pelasti mun päivää, 1k wsop omaha main event loppuu blinditasolla 800 ku avaan utg AA66s ja utg+1 puolalainen 120k stäkil 3bettaa, no mulla 50k ja painan 4bettiä ja se saatana vaan tulee yli ja sit katotaa kortit ni siellä AJ78ds, en tiedä mitä vittua kelaili (todennäkösesti juuri sitä) ja pöytää juoksee sille riverille väri.

Olin aika vittuuntunu kuten varmaan streamissäki huomattiin :-D Kaks viikkoo odotat pääpäivää ja vuoden isoin nettiturnee itelle ja itseasias aika moneen vuoteen ylipäätänsä ja se sit päättyy pre arpaan.Noh ei sille minkää tietysti voi, aina mennää ku on mahku ja täl kertaa kävi huonot. Kuiteki aika rikki ton jälkee ni pääti avaa striimi ettei tulis ihan perseiltyä loppuiltaa ja saatii ny jotenki pidettyy peli kasas, 33fasti huppi joka ei ollu trophy ni ei vissii sit napostellu,kerran kerrast ois pitäny voittaa se mut apinoin sen vihulle. Sit trophykannuu oli winal mahku ja siellä huppi hävitää nauloilla, 3bettaan AAK7s ja flop KJ3fd ja 1,5spr ja siihe katki ja jäi 1,5pojoo saamatta.

Fantasticfouris oltii finus kans ja 3bettasi almost puolet stäkistä sisää sheikkeriä vs joka availi ku nielijä konsanaan,ainoastaa sieltä tuli 4betti TTQ7s ja maksoin loput K889ds joka oli maalis paperia ja oltiinko neljäs sitte.

Unibetil weekly omahafinaalis viides joka palautti ihan jees 590e, värinvedo pääs oli clpotti tai ainaki top2 mut ei se aina.

55party mainevent omaha meinas tarjoo jännärii mutta ei sit tarjonnukkaa, hävittii 55bb potti ku 40 jälel wräppi kärkiparil vs pohjasetti,saatii turnilt suora mut river pariutti ja out.EIpä siinä,kädet pelas ittensä.

Sit 109 wcoop omaha mainevent loppu neljän jälkeen, oli jo hetken aikaa semmone stäkki et näytti hyvältä mut naabelit kaks kertaa koitu kohtaloks ja out ja jotai paskarahasijoja 370 tms 4041 pealaaja joukosta.Eli vittuilua.

27turnausta tosiaan plus steikatut ja binit 962€ ja palautukset 1550,86=+588,86

Joten purppuraahan se ja normaalisti maistus mutta ku ei kisapyttyi ja sit toi kilon wcoop pudottii tolla taval aikases ni ei nyt niin hirvee hyvä fiilis,päällimmäisenä vitutus. Mutta raha toki otetaa vastaan ei siinä.

Oli kyllä tosi hienosti jengiä linjoilla, hero kielenkäyttö oli vähä raakaa mut paino sen verta vitutuksel toi wcoop et eipä siinä välil läiskyy yli. Hienosti kyllä olitte aktiivisia chätissäki kiitos vielä kerran. Aatteli et keskiviikkona voitas vetää semmonen kuukaude viimenen turnausessio sekä striimi vähä kevyemmällä jalalla ku pitää sit torstaiyötä vasten lähtee reissuu kohti manchesteria ni jos siinä sit vähä kuunneltas musaa ja pieni setti turneita ja juodaa vähä lonkeroa :-D

Nyt hero menee kattoo jälkilähetyksenä red zone ja jännittää miten betseis käyny. Päivitellää sitte neki vie tähän samaan postiin muokattuna miten kävi.GN
Pokerman82

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit