LAITETAAN NIELEE KOHTI KESKI-EUROOPPAA# I Still Make You Swallow

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
peteyy

Re: 365 Days A Year I Make You Swallow #Laitetaan Nielee

Viesti Kirjoittaja peteyy » 23 Syys 2019, 20:22

Striimit on K18 kamaa, mutta ite diggaan! Toivottavasti jaksat striimailla ahkerasti tulevaisuudessakin :)
"Who me?"

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 23 Syys 2019, 23:24

peteyy kirjoitti:Striimit on K18 kamaa, mutta ite diggaan! Toivottavasti jaksat striimailla ahkerasti tulevaisuudessakin :)
https://www.twitch.tv/laitoinnielee
Kiitos (h) Taas mennäää

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Syys 2019, 03:18

DAY 267/365
Tänää 31kpl turnauksia 7 tuntia peliä binit 436,74 palautukset 860,42=+423,68

Tänää meni turneet iha hyvi, tein kylläki semivirheen ku striimi avasi oli 8 pöytää siin ja alko heti sulaa kaikki,oli es mondayomaha detru sie vähä veteli ohi finus :-D ja oltii sit kuudes siin. Ipokeris sulettii kans, sit mahkui oli 22 hyperbountybatlleski mut jäätii seittemänneks ku cl potti ni vihu vetää kärkiparil kylkee ilman fetä ja mulla keskinappi plus apukortit kaikki outtina sekä nutfd ja en osu.

Kyl itel on ainaki opettelemista toho et pystyy keskittyy sekä pelaamisee että striimaamisee tai sit pitää vaan tehdä niin et sit ku on kaks pöytää jälel ni sillo alottaa striimi tyylii.

Mut kisaa saatii pari pönikkää sekä eilisen huppihäviö turnauksen back to back finaali ja voitto tällä kertaa.

Ekaks vittuilupytty
Kuva

Trophy nro 21
Kuva

Trophy nro 22
Kuva

Turneide jälkeen painettii striimivaluena kavereide kans plo25 flippei ja siel hävittii jokane ja -151,7 siihe mut oli kyl ihan hauskaa, sie espanjalaiset ja ranskalaiset oli ihmeissää :-D Mutta kuitenki 271,98 tänää vihreetä ja pari pistettä kisaan joten maistukas päivä, varsinki ku vedi vie 3tunni paskapäivä unil sekä alkuillan pari tunni päikkäreil tänää.
Huomenna painetaa kunno setti vielä ja sit keskiviikkona alotetaa siinä iltapäivästä striimi ja vähä nautiskellaa pelataa muutamia turneita pilke silmäkulmas ja nautiskellaa vähä lonkeroo ja hirvilimuu. GG GN

Viesti moderaattorilta:
Fiksasin Youtube-linkin - Detru

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 24 Syys 2019, 17:05

Tosiaan tän kauden NFL betsit betsaan joka viikko sunnuntai-ti kiekalle. Gameweek 1 oli +928 Gameweek 2 +125 Gameweek 3 -223,9 = total +829,1€ so far.

Tänää tuli sit aika kiva ylläri, oli tullu puhelu ja numeroa nyt en tietenkää tunnistanu ja olin nukkumas ni en oo heränny siihe. Sit oli tekstiviesti että "moikka tero, yritin tavoitella juuri puhelimitse koskien NFL kampanjaa johon osallistuit. Onneksi olkoon olet voittanut NFL elämyksen Lontooseen. Otatko matkapaketin vastaan?"
Lol onks joku joka ei ottais :lol:

No ei kuitekaa viestis lukenu et mistä toi oli ni en heti riemusta kiljuen hypänny kattoo vaan rupesi selaa coolbeti ja unibeti kampanjaa ja coolbeti sai raksii heti pois ja unibetiltäkää en löytäny. Ni aatteli et soitetaa nyt takasi ja varmistetaa että onko kysees joku nigerialainen huijauskirje millä huijataan pokermani rahat apua tarvitseville heimopäällikköneekereille jotka kierii punasen ristin rahois muutenki lol

No sielt sit vastattiin että Unibetiltä se ja se terve. Eli ei oo tarvinnu mihkää erikseen osallistua vaan jos oot betsannu unibetil NFL kohteita ni oot saanu arvan jossa palkintona NFL viikonloppumatka lontooseen. Kyseinen reissu on 27.10 peliin Bengals vs Rams, eli NFL on näitä euroopan markkinoita kosiskelu reissuja eli pelataan ihan oikea sarjapeli mut pelipaikkana on Lontoo muutaman kerran kaudes.

En oo ikinä pitäny itteeni minää onnekkaana kaverina, enkä ny varsinaisesti usko mihinkään onni asioihi sinällään, uskon aina että jokainen on oman onnensa seppä mitä elämällään tekee. Mut onhan ne lähtökortit mitä lapsuudeski jaettii ni lähempänä 72offaria ku naulaparia ni sillai oon ihan tyytyväinen et mitä oon elämässäni ns saavuttanut tai mimmoisen ammatin itselleni luonut. Enkä oo joutunu mihkää kaidalle tielle tai pöpilää mikä mun lapsuushommil oli ehkä todennäkösempi vaihtoehto ku pokeriammattilaisuus.

Mut nyt sit kerranki kävi hyvät, parasta tos se et toi on kahdelle viikonloppu lontoosee ja toi peli hotlat ja lennot ja kyyditykset ja saan kaverin mukaan. Mulla on yks kaveri kenen kans fanitetaa packersia ja katotaa aina jefua ja betsaillaa sitä ja se on normiduunari ammatis ja ei pääse kovin usein minnekkää ulkomaille ja ollaan puhuttu/haaveiltu että joskus mennää jenkkeihi kattoo jefua. No tää ei oo jenkkilä mut voitte kuvitella kuinka hyvä fiilis tuli itelle sekä kaverille ku ilmotin et pääsee reissuun mukaan :)

Eihä noista arvoista ny napsu välttämättä ikinä mut onhan toi ny sillai huikee bonari ku se ei maksa sulle mitää normibetsi lisäks.Joten jälleen kosolti pisteitä Unibeti suuntaan (h) .

Mun piti nukkuu päikkärit mut vähä liia fiiliksis, vähä huonosti nukuttua ku wcoop sotki rytmiä tai jefut sen jälkeen ni tänää ei oo odotusarvollisesti kovin otollinen päivä peleille mut en viitti jättää väliikää joten maltillisesti iltaturneita tänään kasista eteenpäin. Jos endgamei ni laitetaa pienet yöstriimit sit päälle ja sit huomenna se lupaamani päiväsessio.

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 24 Syys 2019, 17:10

Pokerman82 kirjoitti:Tosiaan tän kauden NFL betsit betsaan joka viikko sunnuntai-ti kiekalle. Gameweek 1 oli +928 Gameweek 2 +125 Gameweek 3 -223,9 = total +829,1€ so far.

Tänää tuli sit aika kiva ylläri, oli tullu puhelu ja numeroa nyt en tietenkää tunnistanu ja olin nukkumas ni en oo heränny siihe. Sit oli tekstiviesti että "moikka tero, yritin tavoitella juuri puhelimitse koskien NFL kampanjaa johon osallistuit. Onneksi olkoon olet voittanut NFL elämyksen Lontooseen. Otatko matkapaketin vastaan?"
Lol onks joku joka ei ottais :lol:
No nyt on kyllä jefumiehelle helvetillisen hyvä palkinto osunut. Sullehan tulee sumuisille saarille useampiakin reissuja tässä vähän ajan sisään.

Ei huono! GL!

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 24 Syys 2019, 20:19

Oho! Ajattelin ku katoin viime yön peliä et meneepä sun betsi ikävästi vihkoon, mut näköjään vähän isompi saalis ui liiviin. :tup: :tup: :tup: :beer2: :beer2:

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 24 Syys 2019, 20:54

Pokerman82 kirjoitti: Lol onks joku joka ei ottais :lol: .
Pokerman82?
nikkipe

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 00:09

sti mennä'ä''.hyvät striimi valuet, fantastihc huppi, 33bounty finaali, 55 omania 2/9

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 02:45

DAY 267/365

Tänää alko päivä loistavalla uutisel eli tol aiemmi mainitul nfl paketi voittamisella, sit rekkaan kuudelta turnaukset valmiiks vaikka tiedostan että nyt kahtee yöhö ei olla nukuttu kunnolla ku pitäny asioita hoitaa plus reissujuttuja valmiiks mut pääti et energiajuoman voimalla vedetää. No tuun kotii enne kasii ku pitäs alkaa turneet ni vitun netti pätkässy, ja ei siinä mutta varayhteysmokkula ei toimi myöskää. 45min yritä säätää ja sie muutamas turnees juoksee jo blindit, luovutan säädön ja otan läppäri ja meen exän luo pelaan. No läppäri on iha jumissa ja kestää vitun kaun kunnes saan ohjelmat ladattua, es en saa ja wina ei aukee joten sinne meni 32 euro edestä rahaa kankkulan kaivoon, gg networki 22taala oli juossu blindit et oli 1,5bb jälel. Saan unrekattua party ja starsi mis isoimmat binit ja jatkoin niitä turneita mitkä oli kerenny alkaa eli ne oli partyn 33taalan 5,5taalan 1,1 taalan bountyhunterit, starsi 55 omania ja 3,3 taala turnee ja ipokan 5€ rebuy ja fantasticfouria jatketaa. No noi party ja starsi pienemmät painoin kaikki aikasukkana sisää kattomatta mitä oli, hyvään käyttöö ilmeisesti meni ku zarkou pytytti lol 33 partyä, fantastic fouria ja 55omanaia ja ipokan turneet sit jatkettii eli kuudesta pelatusta turneesta tai oikeestaa neljästä 3 juoksi aina huppeihin asti. Fantastic fouris ku pääsin alottaa mul oli 10k alotuspinosta 3,3k jälel ja silti se niin deep ja ku oli rebuy aika ni ei tarvinnu ottaa ees rebuy ja se mentii huppiin asti, runattii toki hyvin myös.

Max valmiiks lämmitetty olin siis,mikää ei vituta nii paljoo ku nettiyhteys ja tietokone ongelmat oman paskuude lisäks. Kaikki noi turneet oli iha vitun nibus mut 3/3 huppia turpaan. Fantastic four on ollu hirvee apina täs kuus heron seläs, yleensä pytyttelen sitä joka viikko, nyt täs kuus en oo kovinkaa usein pelannu hyvi yrittäny liikaa tai jotain ja sit sillo ku oon menny finuihi ni ne on hyytyny aina jämäsijoille. No tänää max tyytyväinen miten vedin ja huppi alkaa mun 600k vs kaniksen 300k johdosta, kanis vetää max agroo eikä se mua hätkähdyttäny, missasi vaan vitusti floppei ja se pääs sit vähä yli tasoihi, en kuitenkaa voinu olla katkeematta kärkipari plus openenderiä sen rattaita vs ja ansaitusti tuli tukkaan hupissa. Congratz pytystä.
Striimi chättii tollaset rageguit kommentit ois saanu silti jäädä välii mut jokanen tyylillää. Kyl mä siihe ihan asiallisesti kiitin kaikkia seuraamisesta vaikka heti turneen loputtua katkasi striimin.

No partyn headsupis T47fd boardii mul 4483ds tms defendannu bb, chekreissaan muistaakseni flopin, turn 9 aukasee mulle värinvedon, koska blokkaan suoraa päätän jatkaa lyömistä ku on oddsei maksaa rereissu, vihu maksaa, river 7 ei pöytää väriä. Nyt lyön 1,5megaa 1,8mega posaa, oisi voinu lyödä vähemmä noin 500k vähemmänki mut nyt meni näin, mul takana mega ja se tulee yli kaiket. Ei tuol oo ikinä pilliä ranges ni oksennan ja kippaan. jää mega ja sil vajaa 6 ja sit valutaa vajaa 500k ja katketaa 3 paril turnil pohjasettiä vs ja vihulle pytty. Tän jälkee oti max raivarit ja olin hetken ihan hiljaa et saan kasattuu itteeni ku kallis finaali 55 omania menos, no saan pelattua sen ihan hyvin ja huppi alkaa vihun selväs johdos oisko ollu 3-1 tms ja limppaan nappi ja maksan 9752s flop J47 chek chek turn 2 vihu lyö puolipottia ja mä maxit kylkeen ja taakse jää enää 75k ja vihu painaa kylkeen ni tiedän jo mitä sieltä kääntyy mut enää ei ollu bensakanisteris naftaa foldii ja siellä JJ ja kolmas kakkossija on tosiasia.

Väsyneenä ja tietokonenetti ongelmien takia tietysti vastoinkäymiset pistää vitutuskäyrä helposti nouseen mutta vähä ny on trophyhunt päässy heron nuppiin vaikuttaa liikaa koska kyllä ny jumalauta jos 6 pelatusta turnauksesta 3 juoksee huppii ja kaks on vielä maukasta rahallisesti ni tälläse alun jälkeen pitää olla helveti tyytyväine, voin ostaa tän päivä voitoilla sinne maltalle paketi sitte jos ei kisasta napsu jos niin paljon sinne haluun lähtee, oikeesti pelilillesesti siel ei oo mulle mitää lähinnä ny kelit ja baarit ja tutut se juttu. Tiesin etukätee et oon reissus ni se mahdollisesti kusee tän kisan, kisaa kuiteki vie 3 kuukautta jälel ja ollaa saatu hyvä pohja sinne joten eiköhä nyt oo kalliomäen pojallaki parempi pistää se hymy huulee ja nauttii tulevasta manse reissusta sekä tulevasta nfl reissusta lontoosee ja unohtaa kiukuttelut huppitappioista, on niitä kuiteki enemmä voitettu mitä hävitty :-D

Sillai oon tyytyväine et ku tän projekti takia ollaan pelattu niin kovas flunssas ku kaiken maailman elämän kriiseiski ni pystyn noita turneita tänää mitkä oli alkanu ja rahallisesti merkkas jotai ni pelaan yllättävä hyvi,vielä viime vuonna oisi tunkenu kaikis merkit menee.Joten taas hyötyjä selkeesti tullu.

14kpl turneita siis joista tosiaa 8kpl en päässyt käsiksi ja binit 181,81 palautukset 1523,97= +1342,16 Hästäääg tonnin seteliii 8-)

Huomenna sitte se lupaamani vähä ilosempi striimi, ihan en uskalla luvata tarkkaa alkamisaikaa ku pitää päiväl vie hoitaa pari juttuu mutta about viiden mais joten tervetuloa ja kiitos että seurasitte tänäänkin, vaikka en käytökseltäni ihan parhaimmillani ollut mutta niin striimi ku tää blogiki ni ei peittele mitää ja mä näytän tunteeni aina niin hyvässä ku pahassa enkä sitä ala peittelemään enkä häpeilee.

Sen verran kuitenki luonne ei anna periks että jättäsi DNA:lle soittamatta vittuilupuhelu huomenna ja vaadin niit tilille tosta et varayhteus ei pelittäny. Mulle ei oo ikinä käyny noin et molemmat kusee joten haluun selvittää miks ei toiminu vai oliko vaan antilottovoitto.

Näkyillää huomenna. GL GG GN

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 16:18

Kiitos puuraketti ja kyyberi, ja hei nikkipe vittuilu menettää merkityksensä jos kohde ei tajua sitä :-D (lue en ymmärtäny läppää lol) Liikut eri leveleil 8-)

Kohta mennää about 20min ni valmiina

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 17:00

sit laitetaa nielee tervetuloa

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Syys 2019, 21:20

DAY 268/365
Tänää otettii mukia ja pelattii ja striimattii ja tehtiin muute striimienkatki ainaki keskiarvos, yli 60 katsojaa oli pitkään ja ihan alusta asti yli 50. Nice (h)

Loppusessioo kaks finaalii painettii suoralla väripöytää allin ja luultii mukamas saavamme valuet, semispeewiit kyl molemmis tai no eu ois voinu chekcallaa ei ehkä nii hirvee se,no ei aivot nyt juokse,hieno päivä kuitenki.

trophy nro 23 olkaa hyvä
Kuva

14kpl pelattii turnauksia binit 186,81 palautukset 770,19=+582,78

Pytty kisaa ja purppuraa saatana kyllä maistuu, reissusta tulee kuvaa ja videoo ku ostin uude känny honor 20 lite ni luulis ny mahtuvan videotaki ku 124gigaa tilaa.

Gl kaikille kisaa mut älkää ny mua kakkossijalta tiputtako et saan sen malta paketi :-D

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 26 Syys 2019, 04:55

Osaako detru tai nikkipe tai iha kuka vaan neuvoo miten saan kännykällä kuvan upotettua tai videon blogii vai pitääkö aina tehdä tietokoneen kautta?

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 26 Syys 2019, 07:11

Kuvan koko ei saa olla yli 2 megaa. ( jos oikein muistan). Eli kameran asetukset alas tai lataa esim photo rerazer ohjelma. Kun kuva on pieni, niin liitetään puhelimella samoin kuin tietokoneella.

Postaus laatikon alta.

1. Liitetiedosto
2. Valitse tiedoto ( etsitään se galleriasta tai tiesostoista.
3. Pro kikka. Paina yhden kerran turhaan uusi kuva. ( tai jotein semmoista)

Nyt kuvan nimi näkyy postauslaatikon alla. Korsori sinne minne kuvan haluaa ja paina nappia "näytä viesti..."
nikkipe

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 26 Syys 2019, 07:15

Video onkin jo haastavampi. Tai sitten ei. Mikäli siatsee youtubessa, niin tube tagit. Ei tyhjä välejä. Oltava .com linkki ei .be linkki.
nikkipe

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”