K-Pingu 2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

helposti......

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.02.2019 8:34

……………………….

Ihan miten vaan ja ei sillä väliä...……..
Viimeksi muokannut KarhuPingviini päivämäärä 24.02.2019 4:31, muokattu yhteensä 2 kertaa
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

Re: K-Pingu 2019

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.02.2019 15:15

Ihan suunnitellusti meni karsinnat.

Livenä Unibetiltä naisten viidenteen erään Ringwaldin kerroin 3,25. Eikös tuo nyt tällä radalla pitäis aika tasabookki olla Digginsiä (k. 1,60) vastaan?

Miesten neljänteen erään Iversen vs. any other kerroin muille 2,00 ja muut sisältävät esim. Jouven joka on ainakin mun papereissa niukka suosikki jo yksinäänkin Iverseniä vastaan. edit: Nyt Iversen 1,60 - Any other 2,20. Otheria lisää.

Kläbon hiihto näytti niin helpolta, että poimin sitä vielä livestä lisää kertoimella 1,55.

edit: Ihan hyvinhän ne osui. Jouve jäi harmittavasti niukasti neloseks ja sen kolmossija ois tuonu jo suorastaan nätin tilin, mutta jäi nämä plussalle vaikka naisissa ruotsalaisten keskinäinen kompurointi saattoikin tulla maksamaan jonkin verran.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.02.2019 21:43

Arsenalin peliin 3-0, 4-0 eli se osuu. Muutenkin käynnissä olevista otteluista kaikki ois tällä hetkellä osumassa kun en muuta pelattavaa niistä keksiny kuin pienikertoimisia kotivoittoja. Suomen koripallomatsi (Suomi -5,5) meni oikein ja pokeritkin kulki tänään upswingissä. Pelasin vaihteeksi käkkyjä. Omat kirjanpidot on tän päivän osalta sen verran sekaisin, että en tiedä rahallista tulosta ja vielä on Eurooppaliigaan myöhäsmatseistakin (ja änäristä) vetoja, mutta 100 ja 200 euron väliin mitä ilmeisimmin jää plusmerkkinen tulos.

Ajattelin pitää oikein kunnon lockdown-viikonlopun ja vetää oikein kunnon volyymilla mikroja ja tehdä lisäks sen verran vetoja kun nyt sit huvittaakin. Lasken aamulla paljonko on alkurolli ja lasken sunnuntaisession jälkeen, että paljonko se on siinä vaiheessa. Vähän kotiutankin kyllä viikonlopuksi kun täytyy ruokaostoksilla käydä ja on kutsuttu myös ulos syömään ja sen semmoista, mut eihän noi toki sulje pois sitä, että ois lockdown-viikonloppu. Eihän? Pysyn ihan kiltisti muuten kotona ja grindaan. Joohan? No joo joo!! Joo.... Ehkä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.02.2019 8:46

Kotiutin sen verran, että koitin jättää viikonlopun lockdown-rolliks 700 euroa ja onnistuin aika hyvin eli koitetaas kolme päivää isolla volyymilla kasvattaa vedoilla ja etenkin pokerilla tästä: 699,19 euroa.

Jos tuon sais tuplattua niin sitä vois pitää hyvänä onnistumisena. Jos jää alle tonnin niin ei voi pitää onnistumisena ollenkaan mikäli suunnitellut pelimäärät toteutuu. Tälle päivälle ei kovin paljon vetoja kun ei ole paljon pelattavaa, mutta la-su sitten senkin edestä.

Palaillaan joskus. Ja en muuten ihan neljän seinän sisällä ajatellu ollu kuitenkaan kun tosiaan käyn ulkona syömässä ja aion käydä myös lenkillä ja salilla eli ei tää nyt oo mikään oikea lockdown, mut siinä mielessä on, että lähemmäs 40 pelituntia pitäis vähintään tässä seuraavan kolmen päivän aikana saada aikaiseksi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja akujoe » 22.02.2019 10:19

Talviurheilussa on loistavat valuet kyllä tarjolla. Itsekin löin Klaeboa, ja otin Falla-Caldwell H2H:n sun vinkeistä, kiitos siitä. Jotenkin tuntuu, että bookkerit eivät ymmärrä että Klaebo ei vaan yksinkertaisesti häviä loppukiriä.
akujoe

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.02.2019 11:13

Mitäs h2h-vetoja me tänään pelataan yhdistetystä?

edit: Ja alihinnoitellulla tarkoitin toki ylihinnoiteltua. Ali... tuota... -palauttavaa?

edit: Ja onhan tälle päivälle pelattavaa vaikka kuinka paljon kun pari matsia valioliigaa ja täys kierros Liigaa. Katselen noita tuossa joskus iltapäivällä. Tapparan voitolle laitoin 20 euron ilmaisvedon jo.
Liitteet
yhd1.png
yhd1.png (51.63 KIB) Katsottu 4591 kertaa
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 22.02.2019 17:09

No tulihan sitä sit iso kasa lyötyä vetoja Liigaan, mut en mä niitä jaksa alkaa erikseen tänne nyt kirjottaa kun koitan täs olla tehokas pokerin kans. Coolbet ja Unibet oli niin heikossa hapessa, että jouduin viemään käteistä talletusautomaattiin, että sain depottua noille saiteille reaaliaikasesti kun inttervepissä olevat rahat on kasaantunu hieman vääriin paikkoihin ja Unibet on blokannu multa Skrillin joskus 6-7 vuotta sitten. Eli lisätään tuohon viikonlopun alkurolliin siitä satanen. Tuplaan alkurollin anyway helposti. Tähän asti tänään käkkyjä (NL16, NL20, NL25) ja nyt on nekin vaihteeks runnaillu mukavasti ja näyttäis hm2 145,33 dollaria tälle päivälle plussaa ja lisäks Unibetillä on tullu joku parisen kymppiä lisää. Näyttää silti vain 10 dollaria yli ev:n eli setupit varmaan ollu mun puolella tai sit oon vaan pelannu kohtuullisesti. Yhdistetyssä ei itävaltalaisten hiihtovauhti valitettavasti riitä niin ne vedot meni käytännössä mäkiosuuteen. Lätkävedoilla ajattelin tänään voittaa jotain kuus miljoonaa koska Tappara voittaa monella maalilla, Blood tekee avausmaalin ja Kuusela viimesen maalin, Pelicans voittaa ainakin viidellä ja Kaski ja Aaltonen tekee vähintään yhdet maalit, Lukko voittaa ainakin kolmella, HIFKin ja Sportin matseissa tulee yli 6 maalia ja mitähän vielä... Joka tapauksessa laskin vähän sen varaan, että tän illan kierroksella isketään joku noin 45 maalia :D Anyway, noi kun toteutuis jo niin matkalla pankkiin viheltelen ja tanssin ja laulan lalalaa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 23.02.2019 16:06

No ei tarvitse kävellä vihellellen pankkiin. Mulla oli 11 erilaista vetoa Liigaan ja onnistuin saamaan ne kaikki väärin. Änäriin on viimeselle parille yölle ollu 7 vetoa ja nekin meni kaikki väärin :D Tälle päivälle pelasin hiihtoon Ustiugovia ja sehän hyyty ihan täysin. Varmaan tää mäkihyppykin menee kohta vituiks. Kobayashia ja Eisenbihleria pelasin kärkeen. Liigaan on kans vetoja. Ja valioliigaan. En pidättäis hengitystä osumia odotellessa :D Ai niin ja pokeritkin on tänään toistaseks menny aivan vituiks ja oon semi tiltissä...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Starsailor » 23.02.2019 16:24

Jaaha, kerroin on 2.6, että rollit on iltaan mennessä sileinä ja Pingu lähibaarissa lonkerolasin ääressä.
Starsailor

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 23.02.2019 16:35

Starsailor kirjoitti:Jaaha, kerroin on 2.6, että rollit on iltaan mennessä sileinä ja Pingu lähibaarissa lonkerolasin ääressä.

Mä oon käyny mun lähibaarissa viimeksi 5. joulukuuta. Voin kopata millä vain kertoimella, että en ole siellä tänäänkään. Meni nimittäin silloin pikkujouluaikoihin sen verran sukset ristiin baarihenkilökunnan kanssa, että ei paljon nappaa käydä siellä enää. En edes tiedä, että myytäiskö mulle jos kävisin vai käskettäiskö painua helvettiin :D

Mutta ehkä johonkin keskustan baariin... Hmm... En usko. Enhän usko? No en en... En minä varmastikaan... Olen melko varma... Hmm... Ehkä melko varma...

Ja voisin kopata myös vedon siitä, että jos edessä on lasi niin siinä ei ole lonkeroa :P
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Starsailor » 23.02.2019 17:37

Baarihenkilökunta voi olla todella pitkävihainen - siitä on omia kokemuksia. Joskus nuorempana menin tuhdissa humalassa baariin ja odottelin tiskillä mielestäni riittävän pitkään, eikä myyjää näy, joten kävin itse hakemassa juoman tiskin takaa olevasta kylmäkaapista ja jätin setelin tiskille. Pian myyjä saapui ja tajusi homman alkaen huutamaan portsareita kovaan ääneen.

<Tässä välissä on sanottava, että kyse ei ollut kenestä tahansa portsareista, vaan tunnetuista kamppailulajien mestareista, joilla oli tapana opettaa hankalia asiakkaita kurmottamalla heitä nyrkillä.>

Tietäen tämän, olin nyt kiusallisessa tilanteessa, jossa tajusin poistumisen ravintolasta olevan parasta tapahtua hyvin nopeasti ja suuntasin ovelle rappusia alaspäin. Muistan humalan seasta hyvin miten sattuma toi eteeni miehen, joka myös käveli alakertaan ja rappusten yläpäästä myyjä huutaa alhaalla oleville portsareille, että "Tuo mies! Se varasti juoman!" Portsarit sitten juoksujalkaa ottivat miehen, eli edelläni kävelevän käsittelyyn ja hän tietenkin syyttömänä alkoi laittamaan hanttiin seurauksena, että pian nyrkit heiluvat, joka mahdollisti itselleni poistumisen tilanteesta. Tietenkin, takki oli pakko jättää narikkaan, koska tilanne ei mahdollistanut odottamista.

Muistaakseni 3-4 vuotta myöhemmin toisessa ravintolassa törmäsin tähän samaan myyjään ja hän ei myynyt minulle!
Starsailor

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 23.02.2019 21:09

Starsailor kirjoitti:Baarihenkilökunta voi olla todella pitkävihainen - siitä on omia kokemuksia. Joskus nuorempana menin tuhdissa humalassa baariin ja odottelin tiskillä mielestäni riittävän pitkään, eikä myyjää näy, joten kävin itse hakemassa juoman tiskin takaa olevasta kylmäkaapista ja jätin setelin tiskille. Pian myyjä saapui ja tajusi homman alkaen huutamaan portsareita kovaan ääneen.

<Tässä välissä on sanottava, että kyse ei ollut kenestä tahansa portsareista, vaan tunnetuista kamppailulajien mestareista, joilla oli tapana opettaa hankalia asiakkaita kurmottamalla heitä nyrkillä.>

Tietäen tämän, olin nyt kiusallisessa tilanteessa, jossa tajusin poistumisen ravintolasta olevan parasta tapahtua hyvin nopeasti ja suuntasin ovelle rappusia alaspäin. Muistan humalan seasta hyvin miten sattuma toi eteeni miehen, joka myös käveli alakertaan ja rappusten yläpäästä myyjä huutaa alhaalla oleville portsareille, että "Tuo mies! Se varasti juoman!" Portsarit sitten juoksujalkaa ottivat miehen, eli edelläni kävelevän käsittelyyn ja hän tietenkin syyttömänä alkoi laittamaan hanttiin seurauksena, että pian nyrkit heiluvat, joka mahdollisti itselleni poistumisen tilanteesta. Tietenkin, takki oli pakko jättää narikkaan, koska tilanne ei mahdollistanut odottamista.

Muistaakseni 3-4 vuotta myöhemmin toisessa ravintolassa törmäsin tähän samaan myyjään ja hän ei myynyt minulle!

En ole varma, että pitäisikö minun sanoa tähän, että "paheksun" tai varmaankin pitäisi, mutta siis kun en paheksu ollenkaan ja osaan niin täysin samaistua tähän...

Voisinpa oikein kertoakin noista omien porttikieltojeni ja ulosheittämisieni tapahtumista joskus, mutta se vaatisi vielä hieman enemmän alkoholia kun mitä nyt olen ehtinyt nauttimaan. Olen siis kuitenkin ehtinyt jo nauttimaan alkoholia. Häpeän kuitenkin omia hölmöilyitäni jotka ovat olleet satunnaisesti luokkaa "pahempi" kuin juoman hakeminen tiskin takaa. Etenkin jos vielä maksoitkin sen juoman. Kerran esimerkiksi varastettiin Portugalissa taksi... En kehtaa kertoa siitä sen enempää. Tällä blogilla on useita lukijoita jotka ovat tietoisia tapahtumasta. Sitä edellisenä iltana annettiin underground-bordellissa tippiä huorille siitä hyvästä, että kukaan muukaan ei halunnut heitä.

Itse asiassa! Onko tällä blogilla lukijoita siltä ajalta kun pelattiin 2010 tai 2011 Bulgarian Sunny Beachin emoppia ja tultiin hotellille tilanteessa, että kaikki anniskelualueet oli jo suljettu, mutta jano oli edelleen hirmuinen? Tai siis onks täällä edelleen lukijoita tuolta reissulta koska niitä kuitenkin oli siinä jokunen... Tai siis what ever. En mä osaa ny selittää sitä kirjallisesti mitä mun aivot tahtoo sanoa artiku… artikulaatisesti??? No miten vain. Mut anyway…

Mitä tekee Pingu siinä vaiheessa? No tietysti sen kaikkein loogisimman eli murtautuu hotellin baariin. Ja siis jokuhan pikaisesti kipittäisi sieltä parin viinapullon kanssa karkuun vaikka rannalle, mutta ehei... Ei tullut mieleenikään! Siinähän oli muitakin janoisia pokeriurhoja kuitenkin niin voiko tuossa tilanteessa tehdä muuta kuin avata baarin ja ryhtyä baarimikoksi ja alkaa tarjoilemaan kavereillekin?! :D

Vittu me ehdittiin jo kaveriporukalla tutustua siihen paikalliseen lainsäädäntöön sen verran, että useampikin sai pampusta ja itseni kuskattiin nestehukassa jonnekin keskelle vuoristoa ja jätettiin sinne niin en viitsi edes miettiä, että miten ois suhtauduttu pohjoismaalaisiin kännihörhöihin siinä vaiheessa kun yks on murtautunu hotellin baariin ja hihitellen tarjoilee sieltä 24-vuotiasta laphroaighia kavereille jotka tais olla aika samassa kunnossa kun Pingukin… Mä itse asiassa muistan miten tuo ilta sen jälkeen jatkui, mutta en mene siihen nyt...

Loppuillan grindit voimme siis osaltani unohtaa 100% varmuudella ja sanoisinko, että jos joku löi kertoimella 2,60 sen puolesta, että pysyn kotona grindaamassa loppuillan niin... Ihan vitun huono betsi!!!

Oishan näitä juttuja. Kyllä mä voisin niistä joskus jotain kirjotella enemmänkin kun vaan on taas tämmöset sopivat muutaman (no ok, nyt aukes siideri numero 12 tai 13) pikku nousuhumalat. En minä selvinpäin kehtaa niitä edes muistella koska yritän edelleenkin tehdä itsestäni kunnollista kansalaista ja olla jotain muutakin kuin se känniääliö jota joskus olin... Mutta onhan minulle tuo alkoholi ollut iso ongelma koko aikuisikäni kuten blogeja pitkään seuranneet tietävätkin. Ja onhan se edelleen, mutta... Ainakin on parempi vaihtoehto yrittää tavoitella elämälle positiivisia asioita kuin antautua niille negatiivisille ja tällä linjalla aion jatkaa edelleen.

Mä en oo vielä tähän päivään mennessä lukenut yhtään ainoaa blogipostausta niistä mun itsetuhoisista ajoista, mutta nyt niistä on mennyt jo riittävästi aikaa, että voin kommentoida sitä jotenkin. Ne kirjoittelut kuitattiin lähes aina huomionhakuisuutena. Mulla ei oo elämässä ollu juurikaan hetkiä jolloin olisin halunnut vähemmän huomiota. Pää oli vaan siihen aikaan niin sekaisin, että se oli se mun sen hetkinen todellisuuteni ja halusin todellakin aidosti ottaa itseni hengiltä ja kyllähän sitä tuli pari kertaa yritettyäkin, mut sekin oli lopulta semmosta rulettia, että vedin esim. viinan kanssa 20 tablettia 50-millistä triptyliä, 20 lyricaa ja vaikka 20 jotain thaikuista tuotua clenbuterolia. Ja sit heräsin 2-3 vrk päästä Hatanpään terveysasemalta. Mä ne ottaessani halusin kyllä aidosti kuolla, mutta jätin silti siihen auki sen takaportin, että mut pelastettais koska "sit mä voisin aloittaa uuden elämän ja blaablaa". Mä halusin aidosti kuolla noina hetkinä, mutta jos mä oisin halunnu varmistaa sen niin oisin mä pystyny hankkimaan samoja aineita 10-kertaisen määrän ja sit ei ois jääny mitään epäselvyyksiä lopputuloksesta. Btw toi 20 lyricaa oli tossa setissä mun mielestä edelleen lähinnä viihdekäyttöö, mut noiden muiden ois pitäny kyl periaatteessa hoitaa homma.

Ja ei oo kauheesti tullu sitä uutta ja parempaa elämää vissiin aloitettua... Tai no on jossain määrin, mut ei multa ne samat ongelmat ole kadonnut mihinkään lukuunottamatta sitä itsetuhoisuutta joka sekin hieman meinaa kurkistella tuolta jostain jos sekoitan aivokemioita pahemmin kuin normi kaljoittelulla. Mitähän mä nyt sit tällä kertaa aloin tähän kirjoittaa... Nyt on taas nousuhumala ja nyt olen pitkästä aikaa inttervepissä siinä vaiheessa. No mä painan tosta, että "lähetä" ja toivon, että en sen seurauksena lopeta koko blogia ihan vaan senkin takia kun herään huomenna ja muistan, että kirjoittelin blogiin jotain enkä koskaan halua tulla katsomaan, että mitä olen kirjoittanut. Sitä paitsi mä oon aika varma, että nyt oon siinä kunnossa, että muistan vielä huomenna mitä kirjoitin.

Mutta joo. Jos joku laittoi betsit sen puolesta, että lähden tänään baariin niin sille ei yksikään vedonlyöntiyhtiö antaisi enää yli 1,10 kerrointa. En minä vieläkään 100% varma ole, mutta..... Ja jos joku löi sen puolesta, että katkean niin sille antaisin melko suuren kertoimen ottaen huomioon, että suljin pokerisoftat niihin aikoihin kun postasin tätä edeltävän postin, tein pari liian suurta tilttivetoa jääkiekosta (jäikö vähän miinukselle vai vitusti miinukselle riippuu siitä, että voittiko Kaanit varsinaisella peliajalla) ja tuota.... Nyt alkaa taas katoamaan johtoajatus kirjoittelusta koska aivotoiminta ja foorumille kirjoittaminen menee ihan vitusti liikaa eri tahtiin... Mä painan "lähetä" ja moimoi. Kyllä mä haluan palata enkä lopettaa tätä tähän. Huomenna mulla on krapula. Tai känni. Moi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ardentti » 25.02.2019 9:47

Olenko ainoa, joka kuumeisesti odottaa päivitystä, mm rollista :-D
ardentti

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 25.02.2019 12:33

ardentti kirjoitti:Olenko ainoa, joka kuumeisesti odottaa päivitystä, mm rollista :-D

Tulee varmaan about ke-to kunhan putki on loppu :)
Kuuleri

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 26.02.2019 16:03

Oon ollu neljä päivää putkeen kännissä. Vai kolmeko? En ole varma, että mikä päivä nyt on. Lauantaista asti. Skrillissä näyttää olevan vielä 55 dollaria. Lauantaina oli vähän reilu 500 dollaria. En tiedä onko muualla mitään. En uskalla lopettaa juomista ihan vielä. Pelottaa se tuleva olo liikaa. Pillua olen saanut ja kivaa on ollut. Eikun siis kivaa on ollut. Sehän olikin oikea käteni jonka kuvittelin olevan pimppi. Mutta onneksi olen erittäin kätevä käsistäni. Jotain lieviä sydänkohtauksen oireita on tässä nyt, mutta ei kovin pahoja. Selvinnen. Ehkä.

edit: Näyttää olevan tiistai. Aloitin lauantaina. Laskekaa siitä. Minä en jaksa laskea. Lauantai-iltana tutustuin johonkin pokerimieheen joka oli muuttanut Turusta Viialaan ja tunsi oikein hyvin Irstaan miehen aka Firdellin. Mahtaako Irstas mies tuntea kyseisen nyky-viialalaisen pokeriurhon?
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit