K-Pingu 2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: K-Pingu 2019

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 28.02.2019 16:01

Vielä eilen hieman korjailua ja tänään ei enää tippaakaan. Viisi päiväähän siinä sit meni ja nyt oon taas katki. Taitaa tää päivä mennä vielä hieman täristessä, mut huomenna taas uimahalli ja grindiä. Vois ihan tosissaan kyllä pyrkiä pitämään tipattoman ens kuun. Ja pitää se kans.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.03.2019 13:46

Kilometri uintia rauhallista tahtia 35 minuuttiin. Tästä se taas lähtee. Oli kyllä tavallista raskaampaa, mutta ei nyt toki mitään kovin raskasta tuolla tahdilla. Grindiä ja vetoja kai tänään. Tosin en tiedä niin noista vedoista kun ei oikein ole rahaa jäljellä missään, mut pelitileillä on sillain muutamia kymppejä, että äkkiäkös sen taas tonniin grindaa. Olen keksinyt ikiliikkujan. Viikossa tai vähintään parissa muutamassa kympissä tonniin ja sit ryyppäämällä takasin nollaan. Koitan silti vähän lupailla, että näin ei käy tällä kertaa. Kai toi pokerilla mikroistakin tehtävä raha on olevinaan liian helppoa kun ei näköjään oo enää kiinnostanu alkaa nousemaan tasoja vaan heti kun on tonni tai puolitoista koossa niin alkaa joku tötöily kun tietää, että sen seuraavankin tonnin saa aina tehtyä niin helposti. Jos vaikka seuraavista voitoista lyhentelis ulosottovelkoja ennemmin. Katotaan joutuuko lähteen taas NL5:stä ja 1 dollarin turnauksista ja sittareista. Tai siis ei katsota vaan kyllä joutuu. No huomenna se on sit NL10 ja 2 dollarin turnaukset varmaankin jo. Sunnuntaina viimeistään. Tavallaan liian helppoa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.03.2019 17:10

Toimiiks Skrill muilla? Mulle tulee, että "Sivuston käyttöoikeus evättiin. Sinulla ei ole oikeutta tarkastella tätä sivua". Kännykällä pääsee katsomaan saldon, mutta en pysty myöskään tallettamaan sieltä pokeritileille. :o

edit: Pystyiskö joku katsomaan oisko siellä suoraa e-mail osoitetta supporttiin kun en pääse myöskään skrillin kautta lähettämään viestiä enkä saa googletettua sitä osoitetta kun mikään skrillin linkki ei aukea eikä sitä osoitetta näy siinä pätkässä minkä saa näkyviin googlen kautta? (voisin toki arvata sen olevan support@skrill.com)

Ja näyttää vaan molemmilla selaimilla, että "HTTP ERROR 403". Kännykällä toimii ihan hyvin ja normaalisti. En jaksais joutua asentaan mobiilisoftia pelkästään sen takia, että saan talletettua.

edit: Löytyhän lopulta semmonen kun help@skrill.com kun tarpeeks selas hakutuloksia. Mitään linkkiä joka alkaa skrill.com kun ei mun koneella voi nyt avata.

Katotaan nyt jos sieltä supportista joskus vastataan jotain. Joskus on tullu vaan loputtomasti case numberia eikä koskaan suoraa vastausta e-mailiin. Vaikea ehkä ymmärtää, että en pääse lukemaan mitään vastauksia Skrillin kautta. Nythän ei sit pääse kirjautumaan myöskään Winamaxille...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KissMyBass81 » 01.03.2019 18:17

KarhuPingviini kirjoitti:Nythän ei sit pääse kirjautumaan myöskään Winamaxille...

Winalla ilmeisesti joku maintainance menossa.

https://gyazo.com/5e605b836acc40c673cc9be582c7e822
KissMyBass81

Käyttäjän avatar
Pokerisivut - striimaaja

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.03.2019 18:28

KissMyBass81 kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti:Nythän ei sit pääse kirjautumaan myöskään Winamaxille...

Winalla ilmeisesti joku maintainance menossa.

https://gyazo.com/5e605b836acc40c673cc9be582c7e822

Joo, sen bongasinkin jo. Tuo Skrill vituttaa juuri nyt varsin paljon. Aloin sit lataileen mobiilisoftia, että saan depottua ja pääsen alottamaan turnaussession. Sitä kautta näyttää onnistuvan normaalisti ainakin Starssille ja Partylle.

… … …

Miesten viestistä tuli aika mukava tili tähän paikkaan. Siitä oli 9 euron edestä vetoja. Kaikki osui ja palautti vähän reilun 50 euroa. Mäkihyppy näyttää ainakin vielä tässä vaiheessa hyvältä kun pelasin taas Kobayashia voittajaks ja se johtaa ekan kierroksen jälkeen.

Jääkiekkoon voittajiksi Lukko, Ilves, TPS ja Dynamo tänään ja oli pari 5 euron risk free betsiä käyttämättä Unibetillä niin käytin ne perinteisesti Tapparan 3-1 ja 4-2 vierasvoitoille kun tais olla sopivasti vielä markkinatopit sillä lafkalla molemmille tuloksille.

Käteispelit lähti kans hieman plussalla kun pari tuntia pelasin niitä iltapäivällä. Kymmenisen dollaria plussaa. Oltava kai tyytyväinen. Nyt kun tässä ollaan taas enemmän tai vähemmän katki (saan rollia kasaan saiteille illaksi yhteensä 141 euroa) niin koitan vähän hyödynnellä enemmän noita pikku promoja ja keräillä turnaustikettejä ja sen semmoista mitä on tarjolla.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jippee » 01.03.2019 21:51

Tälleen pöhnässä tabletilla, lonkalta, tosta skrillistä. Putsaa selaimen välimuisti tai mitkälie evästeet, tai koita toista selainta.
Sitte toivomus. Alota pinggu vlogi. Olisit ainoa pokeriskenestä kenen vlogia olis pakko ja jota ehkä jopa jaksais seurata. :-D gin gin
jippee

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.03.2019 23:01

jippee kirjoitti:Tälleen pöhnässä tabletilla, lonkalta, tosta skrillistä. Putsaa selaimen välimuisti tai mitkälie evästeet, tai koita toista selainta.
Sitte toivomus. Alota pinggu vlogi. Olisit ainoa pokeriskenestä kenen vlogia olis pakko ja jota ehkä jopa jaksais seurata. :-D gin gin

Ei auttanu noista mikään, mutta sain jo toimimaan.

En mä usko, että mun vlogista tulis kovin kiinnostava, mutta onhan jotain sen tapaista joskus ollu harkinnassa. Kyllä mä vielä joskus lupaan vielä striimata jonkun pelisessionkin kunhan jaksan/pystyn/viitsin/kehtaan.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.03.2019 3:31

No tänään ei mikään jaksanu oikein runnailla lopussa. Miesten viestin ansiosta vedot +22,75 euroa ja pokerit jäi plussalle 28,44 euroa. Ei ollenkaan hyvä ollu pokeri-ilta kun pelitunteja kertyi 10 h 30 min. No jos huomenna sitten. Parempi se plussailta kuitenkin kun tappiollinen. Kyllä tämä tästä taas...

Katotaan jaksaisinko huomenna herätä riittävän aikasin, että ehtis kaikkien muiden velvotteiden lisäksi käydä vaihteeksi lenkilläkin ennen MM-kisojen alkua. Se ois tavoite.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.03.2019 15:58

Tänäänkin tulee pitkä sessio kun alottelen tässä jo ihan kohta kun saan vaan pellit kiinni. Siis uunista. En aio itse olla ns. "pelti kiinni". Ehkä vielä 45 minuuttia suunnilleen täytyy odottaa, mut vois jo vaikka käkkyjä vähän kokeilla ennen sitä tai katsoa yhden videon Run it Oncelta. Tänään on ainakin hyvä ja skarppi fiilis tässä vaiheessa kun eilen se ei sessioo alottaessa sitä täysin vielä ollut eikä siitä juurikaan parantunut.

Mulla on jo aika pitkään ollu grindieväiden suhteen monena päivänä samanlainen systeemi, että syön kohtuullisen kokoisen monipuolisen aterian ennen pitkää grindisessiota ja sit teen viereiselle pöydälle tuommoisen lähemmäs parin litran kulhollisen salaattia ja naukkailen siitä aina turnaustaoilla muutaman lusikallisen. En toki vielä parilla ensimmäisellä tauolla enkä ihan jokaisella. Ei tuu missään vaiheessa nälkä, mutta ei myöskään hiilarien aiheuttamaan insuliinipiikkiä ja sen jälkeistä väsymystä ja keskittymisen huononemista. Ja ihan tarpeeksi ruokaisaa on tuo salaatti ja protskutarvekin tulee täytettyä kun tänäänkin laitoin 200 g tonnikalaa ja 200 g katkarapuja ja aina vähintään tuon verran on myös protskun lähteitä siinä. Hyviä rasvoja sit esim. parista avocadosta ja lorauksesta kylmäpuristettua oliiviöljyä ja paljon erilaisia kasviksia vaihtelevasti sen mukaan mitä on kaupasta milloinkin sattunut tarttumaan mukaan. Kaikki ei niin salaateista kai tykkää, mutta ainakin itselle nämä on ihan herkkuruokia ja kyllä kaikki mun kaveritkin on kovin kehunu mun tekemiä salaatteja. Makua saa hyvin esim. tuoreesta valkosipulista, punaviinietikasta, sitruunamehusta, suolasta, mustapippurista jne. jne.

Näillä mennään tänään. Turnauksia pääasiassa. Mainittavasti ei oo vetoja. Perus hupivedot 3-1 ja 4-1 Tapparan peliin kun oli taas yksi ilmaisvetokin käyttämättä ja Pelicansin kotivoittoa. Valioliigastakin laitoin pari, mut en edes tarkalleen muista, että mitä. Joku overi ja joku tasoitusveto. Turnausvarianssille ei toki voi mitään ja jos ei runnaa niin sit ei runnaa, mutta pelimäärän koitan pitää semmosena, että vajaan 2 dollarin abillakin tulis odotusarvoisesti semmoinen noin +100 euron päivä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 03.03.2019 3:26

No tulihan se rolli jo sentään kasvatettua kevyesti yli 500 euron tänään. Pokeria tänään 10 h 15 min ja tulos +375,56 euroa. Myös vedot toista päivää peräkkäin plussalle, nyt 15,95 euron verran. Olen molempiin tuloksiin tyytyväinen, mutta en siihen miten pelasin session puolivälissä. Ajatus harhaili jatkuvasti ja meinasi mennä käsiä ohi koko ajan vaikka ei ollut pöytiä kuin 17-18 enimmillään. Selvästi vielä kestää tuommoisen ryypätyn viikon jälkeen, että tähän tulee riittävä rutiini.

Pelasin muuten kaks melko pitkää huppia ja onnistuin häviämään molemmat aivan totaali paistille jotka vaikuttivat painelevan lähinnä randomisti nappuloita, mutta eivät kipanneet mitään niin siinä kävi sitten vähän huonosti kun osuivat turhan hyvin enkä itse saanut käteen mitään millä ois voinu ansoittaa ja katkoa vihun. En muuten voittanut mitään turnausta tai isomman fieldin sittaria. Kakkossijoja tuli neljä. Kaks muuta oli ihan normaaleita huppeja joissa merkit painettiin sisään hyvillä käsillä ja en voittanu. Lisäks Winamaxilla tuli vielä jostain vähän isommasta turneesta nelossija joka sekin toi reilun 70 euroa. Isoin rahastus oli 888:n 1 dollarin turboreban kakkossija. Oiskohan siinä ollu voitto jotain 175 dollarin paikkeilla. Finaalipöytiä oli varmaan joku hieman vajaa 10 kpl. Huomenna varmaan vielä jaksaa vastaavan session. Saatan kyllä jättää aloituksen vähän myöhemmälle kun nyt parina päivänä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 03.03.2019 12:06

No eipä tarvitse tänään lenkille sit lähteäkään. Sitä mä vähän pelkäsin kun tuo vajaan viikon takainen oli pahin ryyppyputki sitten pikkujoulukauden, että kihtikohtauksenhan se sitten iski siitä palkinnoksi. No mutta ei se grindejä täysin estä vaikka vähän häiritsee niitäkin kun vaikea löytää edes semmoista istuma-asentoa jossa ei satu kovin pahasti. Särkylääkkeitä naamariin vaan ja grindit käyntiin. Vielä se ei ole edes kovin paha kun särkee kovaa vain yhtä varvasta ja hieman jalkapöytää. Eli panadolia, buranaa, vettä ja kevyttä ruokaa vain pitkin päivää niin ehkä se ei pahaksi menekään. Sain nukuttua katkonaisesti ja olin ehkä kunnon unessa viime yönä ihan maksimissaan 2-3 tuntia. Nyt ei oo hyvät lähtökohdat sunnuntaigrindeihin, mutta ajattelin jakaa ne kahteen osaan ja alottaa käteispelisession jo kohta ja pitää tauon ja nukkua vaikka päikkäritkin ennen iltaturnauksia. Kyllä mä tämänkin päivän plussalle taistelen. Pidän buy-init edelleen ihan pienen pieninä ja volyyminkin maltillisena. Btw en tarvitse vinkkejä kihdin hoitoon ja ehkäisyyn. Olen perehtynyt aiheeseen hyvin paljon =) (ja jos joku niitä kaipaa niin suosittelen googlea - minä en jaksa toimia nettilääkärinä kenellekään)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.03.2019 2:15

No tänään ei sit onnistunu turnauksissa oikein mikään. Meni vähän räiskimiseksikin lopussa. Jotenkin ihan ihmeellisesti silti 109,08 euroa plussalle. No tulihan tuossa isojen fieldien turnauksista niitä vittumaisia 10-20 sijoja muutama ja kertyi niistäkin jotain. Pelitunteja tänään 9 h 15 min eli viikonlopun tunnit täsmälleen 30 ja tulos +513,08 euroa. Myös vedot jäi tänään kokonaista 5,21 euroa plussalle eli molemmissa lajeissa kolme plussapäivää. Ja koko viikonlopun vedot +43,91 euroa. Kyllähän tuosta yhteensä 556,99 eurosta oikeastaan istui ihan mielellään tässä koneella melkein koko viikonlopun.

Nyt kotiutan sen mitä tarvitsen alkuviikoksi ja katsotaan jatkuuko pelit huomenna vai ylihuomenna. Veikkaan, että huomenna ainakin lyhyehkö sessio. Jättänen ens viikon rolleiksi pokeriin jonkun 300-400 euroa. Kyllä sillä ihan mukavasti sitten potkuttaa taas ylöspäin. Kihtikoipikin lähti särkylääkkeillä ja veden juonnilla parempaan suuntaan eikä ole ainakaan nyt kovin kipeä eli ei tullut varmaankaan pahaa kihtikohtausta tällä kertaa jos ei sitten iske vielä myöhemmin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.03.2019 13:53

Biittasin näköjään tällä kertaa kihtikohtauksenkin vuorokaudessa. Kahdeksan tunnin unien jälkeen on olo niinkun mitään kohtausta ei ois ollukaan vaikka eilen herätessä joutu irvistellen astumaan varovasti kantapäällä ja sekin sattui varpaaseen asti ihan helvetisti (ja kyseessä oli silti kohtaus sieltä lievimmästä päästä). Mulla on muutenkin niin hyvä olo, että käyn vaan eka vähän täydentämässä ruoka- ja lisäravinnevarastoja Lidlistä ja Ideaparkista, lämmitän takan, maksan laskut, kokkaan, siivoan vähän ja katson jakson jotain sarjaa eli teen ihan tietoisesti tuon verran ei-pokeria ja vähintään 95% todennäköisyydellä aloitan tuon jälkeen grindit. Sen verran yritän viettää aktiivista lepoa pokerista, että pelit alkais vasta seitsemän aikaan. Ei ole kuitenkaan taukopäiväfiilis tänään vielä =)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.03.2019 21:44

Jos joku ajatteli, että koska mainitsin, että "vain" 95% todennäköisyydellä grindi-ilta niin jotenkin mystisesti taas toteutuu se 5% ja rairai, mutta... Olen ilonpilaaja ja kerron, että grindit on jo käynnissä. Ihan en viitsinyt edes seitsemään mennessä aloittaa ja siivoaminenkin jäi väliin, mut puol ysistä asti kuitenkin. Tänään vaan maltillisesti pikku käkkyjä ja ehkä jotain turbosittareita tai hypereitä tai jotain tommosta kivaa pientä näpräämistä. Omppua jopa vaihteeksi? Pelasin mä sitäkin jo 22 kättä ja voitin vähän yli 1,5 biniä kun vihut halus arvoa ja survoa kaikki merkit sisään jo pf ihan miellyttävästi siinä vaiheessa kun mulla oli AAKQ tuplasuitti. En nyt sit kyllä edes ole ihan varma, että oisko tommoseen 3-way all-iniin yleensä mukavampi käsi joku T987ds kun lienee oletettavaa, että siellä on vihuilla paljon kaikenlaisia ässiä ja muita hurjan isoja kortteja yleensä itsellään? Tämmösiä any2 vihuja vastaan otan kuitenkin mieluummin tuon AAKQds:n.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sharkie » 04.03.2019 22:05

Painelet vissiin paljon noita 1-5e turneita ni millainen sun turneeohjelma on ja minne verkkoon löytyy parhaiten pelejä?
sharkie

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit