K-Pingu 2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: K-Pingu 2019

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 25.03.2019 22:56

ardentti kirjoitti:Caen:ssa? Huomenna grindaamaan rollia!

Vitut. Alkaa kyllästyttää toi grindipelleily jo. Tai alko jo aikoja sitten. Joskus 2010-2011 siinä oli jotain ideaa kun tienas muutamia kymppitonneja kuussa. Meen töihin ja lakkaan olemasta idiootti. Tai sit jatkan juomista vaikka vielä pari vuotta.

Eikös [kännissä] järjestetä se Euroopan suurin elokuvafestivaali? Voisin osallistua. Minusta olisin hyvä ehdokas parhaaksi miespääosan esittäjäksi sarjassa parhaat akaalaiset luonnenäyttelijät kuulusteluissa.

aamuinen krapulaedit: Siis sen lisäksi, että "Caen:ssa" mitä ilmeisimmin lausutaan "kännissä" myös Cannesissa ymmärtääkseni lausutaan kännissä. En ole lukenut ranskaa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 28.03.2019 20:14

Toipumispäivä. Saunaa ja paljon hyvää ruokaa ja juomaa. Alkoholitonta. Ja pari leffaa tai muutama jakso jotain sarjaa. Huomenna back to grind jos jossain pelitilillä on jotain rahaa. Oisko vaikka tipattomahko huhtikuu? Ja semmonen, että tienaan ainakin 5000 euroa pokerista. Ja treenaan 5-6 kertaa viikossa. Ja syön joka päivä kilon vihanneksia. Ja olen hyvä ihminen. Jne.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 28.03.2019 22:57

KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 30.03.2019 20:40

Tänään eka kunnon grindipäivä viikkoon. Vedän ihan superpientä. Siis vielä vähän pienempiä kuin mun lähes olemattoman rollin puolesta olisi tarve. Tämmönen pehmeä lasku arkeen ettei pää heti sekoa. Välttämättä. Nyt jo reilu 6 tuntia grindiä takana. Kyllä tämä plussalle jää. Sehän onpi kiva juttu, se.

edit: Oon sijalla 1/19 siinä samassa turbossa josta on viimeisin pyttykuva. Mulla yli 6M kun kakkosella 2,6M. Aika kiva voittaa tämä kahdesti peräkkäin. Eipä tällä rikastu, mutta nykyrolleihin tää 97 dollaria ois ihan mukava lisä.

Pelailin pitkästä aikaa jopa pokerihuoneella. Ekaa kerta ehkä vuoteen. Otin sieltä yhden 25 euron tiketin ja yhden noin 29 euron minipytyn.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.03.2019 1:58

Lauantaille grindiä 11 h 35 min. Ihan pienen pieniä mikropelejä eikä mitään kovin isoa volyymia. Tulos +88,86 euroa. Se viimeinen turbo jäi kolmossijalle ja siitä tuli jotain 45-50 dollaria. Kai tähän voi olla semityytyväinen kun sai ihan mukavasti kuitenkin grindit käyntiin ja tuli siinä sivussa katseltua Santa Clarita Dietin kolmoskausi ja syötyä pari kiloa salaattia. Eilen vedin teflonit rattaisiin ja ketjuihin, kiristin satulan, säädin jarrut ja vedin kunnon ilmanpaineet renkaisiin ja alotin pyöräilykauden. Tuo nivustyrä pitäis kyllä varmaan hoidattaa jos meinaa tosi paljon pyöräillä kun se alkoi jo 15 kilometrin lenkillä hieman vaivaamaan loppupuolella. Nyt mä vedän iltapalaksi muutaman palan possun sisäfilettä ja uunijuureksia kun tein eilen semmoista viikonloppueväiksi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.03.2019 12:03

Aamupäivästä 2,5 tuntia käteispelejä. 10,58 euroa plussaa ja 3 euron + 5 euron turnaustiketit niistä lisäksi bonuksena. Unibetille oli ilmestynyt 5 kierrätysvapaata slottikierrosta ja siihen napsui jotain vapaapelejä ja sieltä tuli 7,26 euroa ilmaista rahaa ja lopetin samantien siihen. Kahden ja puolen tunnin mukavasta aamuklikkailusta siis 25,84 euron tuotto ja samalla tuli katsottua Punisherin 2. kausi loppuun kun jäi joskus kesken. Ei tämäkään hukkaan mennyt. Seuraavaksi lähden pyörälenkille ja käyn samalla r-kioskilla tekemässä vormuleihin omasta mielestäni kertoimeen nähden riittävän usein osuvan hupitriplan Leclerc-Vettel-Hamilton. Jos lopullinen kerroin on yli 8 niin se on ihan ok. Nyt se on 9,5 paikkeilla. Ja ärrälle siks, että ihan vaan kannanottona en viitsi tallettaa Veikkauksen tilille enää mitään jos ei ole erittäin hyvää syytä tehdä niin. En mä silti muutaman euron hupivetoja jätä koska ihmisellä pitää olla myös huonoja harrastuksia. Kuten semmoiset, että lupasin eilen lähteä katsomaan Petri Nygårdia (!) Urjalaan (!) ens viikon perjantaina. Meillä ois oikein juoppokuski lupautunu koko illaksi ja auto jossa on takakontti täynnä hifiä. Aika teinix! Onnistunen eläytymään fiiliksiin sen verran, että ensi perjantai-illan aikana tämä alkaa jo tuntua hyvältä idealta :D
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 31.03.2019 16:25

Tänään sit oikein isolla volyymilla turnauksia alkaen juuri nyt, mutta abi edelleen siinä 3 dollarin paikkeilla vain. Muutamia 5 euron turnauksia mukana, mutta pääasiassa 2-3 dollarin. Mulla on silti alustavasti semmonen erittäin selkeä +4-figs fiilis tästä illasta. En tuu enempää jinxaamaan mitään ennen kun sit aamuyöllä ehkä kerron miten meni. Jos en kerro niin sit on menny päin viddua ja oon katki.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.04.2019 0:04

Kahta viimestä viedään jo. Starssilla 3 dollarin 600 cap freezeout aika hyvissä sijalla 4/28. Tylsän nitikäs pöytä, mut pari kertaa o r b i t t i i n (taas sana mikä korvataan lollilla, vittu) kun vie blindit niin ei kukaan häiritse. Ekalle 280 dollaria. Tarvitsisin tuon. Myös iPokerin 1 euron reba ihan hyvissä 11/82 eli täsmälleen bubblessa. Siellä ekalle aika tasan 200 euroa. Otan sen kans. Muutenkin vähän plussalla jo ilta ennen näitä. En ysin jälkeen reggaillu enää turnauksiin kun on alkanu vähän tässä väsyttää. Oli tarkoitus nukkua päikkärit, mutta oli iltapäivällä sen verran muuta ohjelmaa, että en sit ehtiny. Pihatöitä ja semmosta semi pakollista.

...Menin sit flippaan supernittiä vastaan AQs < AA Starssin turneessa ja jäi 5,5 bb stackia. Nyt sijalla 11/11 siis ministackilla. IPokerin turnee edelleen ihan mukavasti 18/38. Ärsyttävän hidas turnaus. Kestänee vielä pari tuntia jos pysyn vaan mukana.

Reiluja flippejä sain tänään. Pihalle KQo < AA sijalta 11. IPokalla sentään tuplat ja 8/34.

Toiset tuplat. 1/24.

Ja tuplat... 1/12. Mulla 2,4M kakkosella 1,6M. En kyllä mitenkään päin voi enää olla voittamatta tätä.

Ft. 1/8... Pingu rokkaa. 2. ja 3. isoimmat stackit totaalipaisteilla eli helppoo pitäis tulla.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.04.2019 2:36

Laitetaas finaalipöydästä kerrankin hieno kippi. Oon täysin 100% varma, että se oli hyvä kippi tota kyseistä vihua vastaan jopa näilläkin stackeilla vaikka mun rfi on tässä ft:ssä jotain 65%. Nyt sijalla 2/5, mut tää on niin totaalisen hallussa, että ei mitään järkee. Setuppiin tai biittiin voi kaatua, mut muuten grindaan nää nippuun ihan 100-0. Yks paistikkaimpia finaalipöytiä ever edes euron rebaan.
Liitteet
kippis.png
kippis.png (19.96 KIB) Katsottu 2362 kertaa
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.04.2019 3:10

Se oli liian heleppoo… Pelitunteja pariin vuorokauteen vähän yli 26, mutta tällä sentään vähän vajaa 400 euroa plussalle.
Liitteet
pyt3.png
pyt3.png (34.68 KIB) Katsottu 2345 kertaa
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.04.2019 13:06

Ilmoitan vain pikaisesti, että blogi saattaa jäädä hetkeksi pienelle tauolle. Ahdistaa kun kaikki tuntuvat vain pilailevan ja tuli sellainen olo, että pakko päästä hetkeksi pois johonkin hieman vakavamielisempään ympäristöön. Facebookissa ilmoitinkin lähimmäisille jo tulevaisuuden suunnitelmista joten laitan saman myös tänne:
Liitteet
reppu.png
viesti.png
viesti.png (53.77 KIB) Katsottu 1918 kertaa
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.04.2019 18:28

Mietin tässä vain... Mikäli en löydä itseäni Himalajalla niin onneksi on olemassa myös varasuunnitelma bee. Siinä tapauksessa siirryn etsimään itseäni ehkä Intiasta ja jään sinne mietiskelemään, meditoimaan ja toivottavasti myös valaistumaan sekä etsimään elämäni suurta rakkautta joka siellä on kuulemma erittäin edullista ja hinnat lähtevät jopa 2-3 eurosta per kerta ja koska olen hyvin vähään tyytyväinen yksilö niin minun ei tarvitse rakastaa kuin korkeintaan ihan muutamia kertoja viikossa ja loppuajan voin vahvistaa energiavirtojani puolilootuksessa ja hymistä jo etukäteen ahkerasti opiskelemiani mantroja kuten "mä en juo enää ikinä" ja "keskeytetty yhdyntä ei ole ehkäisykeino".

Koska tiibetiläisen elämänfilosofian mukaan nimellä ei ole väliä sillä olemme kaikki kuitenkin vailla minuutta ja jatkuvassa muutoksen tilassa niin ihan varmuuden vuoksi ajattelin vaihtaa nimeni intialaiseksi jo Suomessa koska tosirakkautta etsiessä on tärkeää ja ennen kaikkea käytännöllistä, että tulevien elämänkumppanien intialaisiin suihun sopii hyvin myös nimi. Kuuntelin valmiiksi intialaiselta kuulostavia inttervep-kuunnelmia MySpacesta ja tulin siihen tulokseen, että mitä ilmeisimmin yleisin intialainen miehen nimi on Tsiken Rais Vit Kari. Toisaalta jos myös nimeni onkin intialaiseen suuhun epäkäytännöllisen pitkä niin senhän voi lyhentää varsin kätevästi esimerkiksi muotoon Rais Kari. Hyvin näppärää.

En oikein tiedä... Pitäiskö vielä grindata yksi ilta ja miettiä asiaa yön yli..?
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 01.04.2019 22:39

Ai että! Näitä tän illan Starssin "April Foolishness" turnauksia kun ois tarjolla vaikka 3 ja 5 taalan bineillä ja isommalla volyymilla niin tekis melkosen tilin aika nopeesti :D Ei porukka tajua yhtään mitään näissä pöydissä. Oon menny rahoille vissiin jokaisessa. Esim. nyt on yhdessä menossa vaihe jossa voi pelata vielä 60 bb stackilla puhtaasti shove/limp peliä pf erittäin voitollisesti, mut open foldata ei pf voi yhtäkään kättä. Joskus melkein 10 vuotta sit Bossille tuli ihan outoja turnausformaatteja samaan tyyliin niin sillon taisin muutaman tonnin niillä ehtiä tehdä ennen kun osa porukasta alko ymmärtämään niistä edes vähän. Eihän näissä oddsit ja perusmatematiikka mihinkään muutu vaikka struktuurit ja blindien ja antejen suhteet ja blindien järjestys ym. ois mitä...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.04.2019 9:48

En sit jaksanu eilen grindata kuin muutaman tunnin kun ei ollu yhtään keskittyminen mukana eikä muutenkaan sujunu. Hieman yli 15 euroa miinusta. Nyt oon 3-4 yötä putkeen nukkunu tosi huonosti ja heräilly pitkin yötä painajaisiin ja unihalvauksiin. Eilinen ylihuono "aprillipila" yritti olla lähinnä kannanotto typeriä aprillipiloja kohtaan, mutta harva sen taisi tulkita niin kuin itse tarkoitin.

Myöhäinen edit: Itseasiassa tuli niitä tunteja lopulta jonkin verran enemmän ja unohdin ihan jo ne hassut turnaukset Starssilta jotka meni hyvin, mut niiden jälkeen oli sit omppukäkyssä ja sittareissa montutusta kun koitin promoihin keräillä tarvittavia pointseja.
Viimeksi muokannut KarhuPingviini päivämäärä 02.04.2019 15:02, muokattu yhteensä 1 kerran
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.04.2019 11:55

Äh. Piti muokata postia ja onnistuin kadottamaan sen kokonaan. Sama uudelleen lyhyesti. Aloin vuoden alusta fantasiasivistää itseäni myös kirjallisessa muodossa kun en ole koskaan pahemmin lukenut fantasiakirjallisuutta vaikka olen olettanut pitäväni siitä. Kaverit suositteli Gaimania joten hain tänään lääkärireissulla myös sellaista kun oli sopivasti kirjasto siinä lähellä. Kuvan kirjoista vasta 3/9 luettu eli "kaksi ekaa osaa Game of thronesista" ja Tolkien. Yritän saada loputkin kahlattua kesän loppuun mennessä...

edit: Niinkun arvasin niin eihän näitä taas Gaimania lukuunottamatta arvostettu ollenkaan ja sieltä tuli Robin Hobbia, Patrick Rothfussia, Cassandra Claree, R. A. Salvatoree ja David Eddingsiä ja ties mitä suosituksiksi tilalle. Oon edellämainituista kuullut ennestään kahdesta :D
Liitteet
20190402_125010.jpg
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit