K-Pingu 2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: K-Pingu 2019

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.04.2019 15:27

Lisättäköön vielä edelliseen, että oma fantasiatietämysenihän on toistaiseksi sitä luokkaa, että jos yritän keskustella fantasiakirjallisuudesta niin aina välillä on pakko googlettaa, että onko tuon niminenkin fantasiakirjailija olemassa ettei minua vedetä vielä samalla tavalla höplästä kuin itse vedin erästä jakkupukuun pukeutunutta hyvin nuorta neitoa viime kesänä Tiikerihaissa. Hän halusi esittää erittäin sivistynyttä ja puhua mm. kirjallisuudesta ja klassisesta musiikista. Siinä kun jonkin aikaa juteltiin niin alkoi käymään ilmi, että ei tuo nyt oikein ole kartalla. Pokalla siinä sit vedin ainakin 10 minuuttia tyyliin, että "Ootko tutustunut mm. Alan Shearerin tuotantoon ja mitä mieltä olet siitä esim. Chris Suttoniin verrattuna. Itse ainakin pidän huomattavasti enemmän Shearerin tyylistä vaikka Suttonkin on toki saman aikakauden legendoja..." Jne. puhuin uskottavaan sävyyn vaikka kuinka pitkään muka musiikista ja kirjallisuudesta, mutta korvasin kaikki nimet entisillä brittifutaajilla kun olin aika varma, että ei se niitä nimiä tunnista ja ihan yhtä paljon tyttö nautti keskustelusta, nyökytteli tietäväisesti ja oli lähes kaikessa samaa mieltä :D

Tästä tuli muuten mieleen vielä toinen flashback samasta reissusta. Sekin on mun mielestä absurdiudessaan kertomisen arvoinen. Hällän alepubin ovella tuli vastaan myös joku ihan näppärän näköinen nuori nainen joka oli poistumassa paikasta kun itse olin tulossa sisään. Siis pubiin, en siihen naiseen. Ennestään minulle täysin tuntematon tuttavuus oli hän kuitenkin. Tämä sitten ihan kohdalla nyökkäsi ja sanoi minulle täysin vakavalla naamalla, että "valar morghulis". Itse en muistanut siinä kohdassa, että miten tuohon vastataan niin nyökkäsin takaisin ja sanoin täysin vakavalla naamalla, että "zervuska hajdis!" ja jatkoin matkaa. Kummallakaan ei ilme värähtänytkään vähään aikaan, mut sitten tapahtui totaalirepeämiset molemmin puolin kun paikan portsari oli vierestä seurannut tätä ja tipahti ensin aivan täysin :D
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 02.04.2019 21:53

En tänäänkään jaksa grindata. Keräsin tarvittavat päivittäiset pointsit muutamalta saitilta, että sai ehkä noin kolmen dollarin arvoiset extrat :D Niin turhaa!! Tätä kohuttua Michael Jackson -dokkaria katselen parhaillaan Docventuresissa ja on melko karua kuunneltavaa. Olin kuitenkin lapsena ja nuorena tosi kova Jackson-fani ja ehkä jollain tavalla hieman edelleenkin. Siis sen musiikin ja lavaesiintymisen ym. Ei tuossa miehessä ilmeisesti muuten ole kovin paljon arvostettavaa vaikka vaikea tästä dokkaristakin on tietysti varmaksi sanoa, että mikä osa on totta ja mikä ei...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.04.2019 1:12

Grindimotivaatio täys nolla. Piti katsella pari leffaa, mutta ei jaksa edes näihin keskittyä nyt. Koitan kai mennä vaan nukkumaan vaikka ei pahemmin väsytäkään.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 04.04.2019 20:37

USA -2,5 ois vielä maalin päässä, mutta näyttäis sieltä nyt niitä tulevan. Mä seurailen tän kolmannen erän ja sit pakotan itseni ihan väkisin vetään 2-3 tunnin session käkkyä ja/tai sittareita. Grindimotivaatio on tän viikon ollu ihan kadoksissa. Onneks sain vihdoin ne tarvittavat security checkit ja mitkä lie läpi Betfairille ja sieltä kotiutuksia tilille. Huomennakaan en pahemmin ehtine grindaamaan. Päivällä uimahalliin ja klo 19 aikoihin lähtö baarikierrokselle. Onneks sentään skipataan se Petri Nygård. Käydään Tampereella pari lähiöpubia joissa ei oo ikuisuuksiin tullu käytyä. Ei just nyt nappais edes lähteä, mutta kun oon jo luvannu osallistua bensakuluihin ja on kuskit ja kaikki niin ei kai sit kehtaa peruakaan. Kai se sit illan aikana alkaa tuntua hyvältä idealta ja vasta lauantaina uudestaan erittäin huonolta. Onnistunkohan nyt aloittamaan grindit. Ehkä sittareita...

edittiä minuutti edellisestä: No en vittu ala sittenkään edes avaamaan pokerisoftia tänäänkään. Turha sitä on koittaa väkisin grindata odotusarvosella vähän alle kympin tuntipalkalla jos ei yhtään nappaa. Kirjastosta kävin hakemassa Patrick Rothfussin ekan teoksen kun sitä suositeltiin ja otin huvikseni Kingin Uinu, uinu lemmikkini kun ajattelin, että vois lukea sen ennen kun käy katsomassa uuden version siitä leffasta. Ois oikein naispuolista rehviseuraakin siihen leffaan jo lupautunut. Avengersin Endgameen muuten eilen ostettiin kans liput heti kun tuli myyntiin ja ensi-iltapäivänä meen heti katsomaan. Hyville paikoille sai Plevnaan klo 17 näytökseen vaikka jonotusnumero klo 10 eilen lippujen tullessa myyntiin näytti jotain suunnilleen paikkaa 1850 jonossa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 05.04.2019 9:07

Slottitiltit, betsitiltit, käkkytiltit, lifetiltit, ihmissuhdetiltit.

Katkipoikkikonkurssi.

Mainitsinko jo tiltin?

Vitutusjanoblaah.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 05.04.2019 15:22

Kävin tekemässä vitutustreenin salilla. Pelkästään käsiä ja etureisiä pitkiä vittumaisia sarjoja, että teki kipeetä. Helpotti vähän. Avasin jo ekan siiderin. Ja tokan. Oisinko avannu kolmannenkin jo, en ole laskenut. Luulisin niin. Kuski tulee puoli seiskan aikaan. Jos mulla on (puoli)tuttuja esim. Härmälässä tai Jankassa niin ne ois ainakin baarikierroslistalla (Vieteri? ja Onnenpäivät?) ja laittakaa siinä tapauksessa mulle jotain kautta vaikka viestiä niin moikkaillaan. En mä varmaan kännykällä tätä blogia avaa, mutta Facesta saa kiinni. Ehkä. Aina ei saa kun en aina jaksa katsoa kännykkää koko iltana. Muillekin tiedoksi, että minut sitten tunnistaa siitä ihan helvetin hienosta uudesta SuperDryn takista josta olen melko ylpeä koska se on kiva ja hieno takki, huippu-urheilijan olemuksesta höystettynä pienen pienellä kaljamahalla joka näkyy vain kun unohdan vetää sitä sisään, lennokkaista jutuista jotka hipovat joka hetkellä neroutta, virheettömän komeista kasvonpiirteistä joita kadehditaan tunnetusti ympäri maailman sekä nykyään myös kiiltävästä kaljusta. Juuri tänään se saattaa hieman todellakin jopa kiiltää kun vedin juuri Gilletellä sängenkin pois. Mahdollisesti myös joko oranssista kypärästä tai playboy-pupun glitterkorvista, mutta en ole vielä laittautunut täysin baarikuntoon niin tuo puoli on hieman avoinna. Lupaan jokaiselle minut tunnistavalle oranssin Bon Bon - Rotan rykäys -tikkarin niin kauan kuin tavaraa riittää. Nähdäänhän Tampereen, Valkeakosken, Lempäälän, Vesilahden, Urjalan, Kangasalan ja/tai Akaan yöelämässä? Loppusijainti on vielä erittäin avoin ja mahdollisesti selvittyäänkin epämääräinen.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 05.04.2019 15:44

Mee töihin.
Kuuleri

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 05.04.2019 16:39

Kuuleri kirjoitti:Mee töihin.

Ei niitä ole tälle illalle juurikaan tarjolla. Trimmasin kyllä poskipartani lisäksi pari omenapuuta iltapäivällä ja katkaisin niistä yhteensä kolme iso oksaa sekä hieman pienempää härpäkettä. Siis puista. Parrasta lähti ainoastaan pientä härpäkettä, mutta se on nyt hieno ja siisti ja trimmattu. Kuten myös alapään karvoitukseni, kainaloni sekä karvattomat ja hyvin muodostuneet rintalihakseni. Ensi viikolla menen kyllä työhaistatteluun, mutta en ajatellut pilata perjantaifiilistä ajattelemalla sitä vielä tässä kohdassa sen enempää.

Puolen tunnin päästä saapuu autokyyti. Tiedotus äideille: piilottakaa tyttäret. Tiedotus tyttärille: varoittakaa äitiä. Tiedotus Kuulerille: Turpa kii.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kuuleri » 05.04.2019 18:29

Juuh, katellaa sitte uudellee siinä viikon päästä kun oot päässy irti tästä tänään alkavasta putkesta :-'
Kuuleri

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 06.04.2019 15:49

Kuuleri kirjoitti:Juuh, katellaa sitte uudellee siinä viikon päästä kun oot päässy irti tästä tänään alkavasta putkesta :-'

No hyvä ettei aikasemmin.

Lähden juuri hakemaan lisää siideriä ja rullakebabin, että jaksan katsella Tapparan matsin. Btw oli erittäin hauska ilta eilen. Yksi hauskimmista aikoihin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 07.04.2019 17:02

Myös eilen oli hauska ilta. Tänään on krapula. En jatka juomista enää tänään. Ens viikon koitan grindata.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.04.2019 7:04

Ekat 45 minuuttia tälle viikolle käkkygrindiä takana. Pyrin siihen, että ois ainakin 50-60 tuntia edessä kun kelitkin näyttää siltä, että ei paljon houkuta ulkoilemaan. 21 dollaria plussaa näyttää HM2. Edelleen hieman hikoiluttaa ja tärisyttää. Oon ainakin vappuun asti juomatta. Yritän ainakin. No ei kun olen.

edit: Hyviä pelejä ainakin näin aamusta. Ekaan tuntiin 45 dollaria plussaa @ NL10.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 08.04.2019 15:04

Siihen 45 dollariin jäi ja pelasin vain vajaan pari tuntia aamulla. Tää päivä tässä sen jälkeen kokkailua ja siivoilua ja vastaavaa. Kävin postista hakemassa sinisiä ja ruskeita piilareita kun semmoisia tuli tilattua ja ostin lauantain kotimatsiin tiketit Hakametsään. Rahaa ei tällä hetkellä ois ollu noistakaan kumpaankaan. Illalla ehkä vähän lisää pokeria jos saan itseni pakotettua grindaamaan. Päivän vedot HIFK-Kärpät u4,5 ja Suomi(-3,5)-Sveitsi 1. Kympin ilmaisvedoilla löin molemmat. Melko heikko olo on vielä kahden päivän juomisesta. Aikamoinen hikoilu alkaa ihan pelkästään syömisestäkin. Kaikenlaisesta liikkumisesta puhumattakaan. Jatkan vitamiinien tankkailua ja sen verran viileitä kelejä luvannu, että piti tulikin laittaa takkaan pitkästä aikaa.

edit: Oli myös kolmas ilmaisveto niin sillä löin VPS-Inter o2,5 eli oho, kaikki kolme vetoa tänään oikein. Nyt vähän pokeria. Oon aika hajalla ja edelleen vähän krapulainen olo ja hikoiluttaa. Sentään ruoka maistunu jo tänäänkin ihan ok. Huomenna mulla ois työkkäri. Saa nähdä mitä siellä on tällä kertaa keksitty. Yli vuosi sitten oon käyny viimeks ja silloin napsui vuosi lisää karenssia jota oli lopulta yhtä mittaisesti vähän yli 18 kuukautta. En oo vielä kuullu, että kenelläkään ois ollu enempää.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 09.04.2019 20:47

Tänäänkin kaikki vedot oikein so far. Jäljellä Liverpool 2-0/3-0 ja Cityn voitto jota ajattelin lyödä liveen vielä lisää jos pysyy ekat 10-15 minuuttia 0-0:ssa ja Cityn peli näyttää muuten hyvältä. Ja tulihan sitä oikeutta Tapparalle jatkoajalla! Jeah! Eipä tässä paljon oo tullu grindailtua, mutta nyt voisin muutaman pöydän avata tuohon sivuun kun katson brittijoukkueiden CL-matsia.

Tänään olin muuten siellä työkkärissä. Eipä siitä erikoista kerrottavaa. Oikein positiivinen käynti - ei mitään negatiivista sanottavaa tällä kertaa. Sain kaksi potentiaalista paikkaa joihin jätän huomenna aamupäivällä työhakemukset, käyn yhtenä päivänä jossain työnhaun ohjauksessa ja mikäli kolmen kuukauden aikana ei löydy työpaikkaa niin kokonaista neljäksi tunniksi viikossa "joudun" työtoimintaan paikalliselle kuntosalille ohjaamaan eläkeläisiä. Ihan jees kun kuntosaliohjaajan hommia oon ihan vähän tehny ja sitä myös vähän opiskellu vaikka virallista lisenssiä ei olekaan (viralliset kurssimatskut ja pätevä opettaja silti oli) kun siitä lisenssiin tms. oikeuttavasta koulutuksesta ois joutunu maksamaan liikaa. Jos sen alan hommia saa niin sit voi toki hankkia jossain vaiheessa sen lisenssinkin ja alkaa tekemään sitä vaikka omissa nimissä toiminimellä.

edit: Koitan vältellä slotteja kun ne lähtee aina lapasesta, mutta viime yönä kävi niin, että oli paffille jäänyt 6,40 euroa niin ajattelin, että jos saan sen sloteissa yli 20 euroon niin kotiutan koko summan kun jostain piti vähän kotiuttaa tyhjälle pankkitilille aamupäivän kauppareissuun... Niin siinä kävi sitten niin, että laitoin slotin pyörimään 0,80 euron panoksella ja toka tai kolmas kierros niin sieltä napsu ihan hemmetisti vapaapelejä ja niiden jälkeen voitot näyttivät 282 euroa ja risat. Lopetin siihen ja kotiutin kaikki. Ostin extrana graavilohta, katkarapuja ja possun sisäfilettä sekä hain Lifesta laadukasta omega 3:a ja d-vitskua. Hihhei! =)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 10.04.2019 23:12

4 h 20 min peliä ja muutama kymppi plussaa. Vedoista 2/3 oikein ja kun ne kaks oli tulosvedot CL-matseista niin reilu 65 euroa plussaa vedoista. Jotain muutakin piti kirjoittaa. En muista mitä niin kirjoitan vaikka, että Tappara voittaa huomenna ja meen nukkuun.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit