K-Pingu 2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
KarhuPingviini
Viesti:

Re: K-Pingu 2019

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Huhti 2019, 09:37

No täytyyhän tänne heti mainita, että huomenna ensimmäinen työhaastattelu aikoihin. En tarkkaa paikkaa sano, mutta ihan perus kokoonpano- ja varastohommia, jotain koneiden käyttöä, trukilla ajoa ym. eli ei maailman hohdokkain homma, mutta ei mitään mitä ei nykyisessä tilanteessa palkkansa eteen tekisi. Kokopäivätyö (37,5 h/viikko) ja jos homma toimii niin vakituinen paikka. Ja alkupalkkaankin oisin ihan suhteellisen tyytyväinen. Lähden tuonne haastatteluun kyllä ihan sillä ajatuksella, että myös saisin sen paikan.

Hain tänään myös asuntolainaan lyhennysvapaata toukokuusta tämän vuoden loppuun asti eli alan tässä tosissaan tekemään kaikenlaisia asioita, että sais tämän oman taloutensa pikkuhiljaa taas kuntoon. Lasken tässä samalla, että kannattaako ottaa vastaan pankin tarjoama tarjous lainan korkokatosta kun lähitulevaisuudessa voisi ilmeisesti odottaa korkojen nousevan melko selvästi. Alustavasti olen sitä mieltä, että korkokatto on liian kallis ja en ota sitä, mutta lasken tuon vielä tarkemmin. Yleisesti mielipiteitä tästä?

Laitan tänään ja huomenna myös muutamia tavaroita myyntiin Facebookkiin ja kyselen tutulta antiikkikauppiaalta arviota muutamista perintönä tulleista antiikkitavaroista joille itselläni ei sinänsä ole mitään käyttöarvoa eikä kyllä tunnearvoakaan.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Huhti 2019, 23:32

Nyt tuli tosi nätti tili illan futiksista! Kaikki vedot osu aivan täydellisesti! Go Ajax! =)

Pelasin tänään vain yhden turnauksen kun oli käyttämätön tiketti. Voitin sen! Go minä! =)

Rolli onkin jo yhtäkkiä sen 1500 euroa. Go minä! =)

Huomenna pääsee pitkästä aikaa sushille, jee. Ja vielä pitemmästä aikaa työhaastatteluun. Kirjoitin muuten tänään ehkä maailman parhaan CV:n. Sitä lukiessa tulee edelleen fiilis, että "tuon minä palkkaisin". Go minä! =)

Nyt katson vielä Last Jedin ja sen jälkeen krooh & ehkä pyyh. Go... Ööh... Leia & Luke? =)

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 17 Huhti 2019, 12:39

Taas yön änärit 3/4 niinkun edellisenäkin yönä. Hyvin runnaa.

Äsken työhaastattelussa runnas vielä paremmin. Ajattelin, että jos menen työhaastatteluun ja saan hakemani paikan niin haastattelu on mennyt täydellisesti. No näköjään se voi mennä vielä hieman paremmin. Tai no itse haastatteluhan meni niin, että 40 minuutista hieman yli puolet ajasta puhuttiin pokerista ja loput jostain muusta, mutta haastattelun päätteeksi haastattelija totesi suunnilleen näin, että: "Kyllähän sä ilman muuta saat tän hakemas paikan jos haluat sen, mutta meillä ois tässä vapautumassa myös tämmöinen toinen paikka jossa pääsisit hieman monipuolisempiin ja mielekkäämpiin hommiin ja muuten palkkakin ois kuukaudessa muutaman satasen isompi, että miltäs se tämmöinen kuulostais…"

No perkeles. Pistetään nyt yks tommonen sit, kiitos.

En ihan vielä halua kertoa tarkemmin, että mikä paikka ja mitä teen, mutta kerron sitten kun oon aloittanu hommat uudessa paikassa. Palkka ois alustavasti noin 2370 €/kk joka on täältä päin oikein mainio alkupalkka. Aloitan viimeistään heti vapun jälkeen 2. toukokuuta, mutta mahdollisesti jo ensi viikolla. Jau! =)

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 17 Huhti 2019, 13:02

Onnittelut
nikkipe

Starsailor

Viesti Kirjoittaja Starsailor » 17 Huhti 2019, 13:21

K-Pingu työelämässä - tulee heti mieleen Bukowskin Pystyssä kaiken aikaa kirja :)

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 17 Huhti 2019, 13:43

Starsailor kirjoitti:K-Pingu työelämässä - tulee heti mieleen Bukowskin Pystyssä kaiken aikaa kirja :)
Löytyy muuten kirjahyllystäni ;-)

Mä olen tosin 10 vuotta elämästäni ollut työelämässä ja tehnyt erittäin paljon töitä ennen kun aloin elättämään itseni tällä pokerilla. Nyt kun se elättäminen pokerilla on jo pitkään ollut vähän niin ja näin niin minusta tämä on aivan luonnollista jatkumoa ja saa vihdoin siirtää pokerin takaisin rahaa tuottavaksi harrastukseksi mitä se oli aivan alkuaikoina =)

Spilikki

Viesti Kirjoittaja Spilikki » 17 Huhti 2019, 13:53

Onnea ja menestystä uudella uralla.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 17 Huhti 2019, 14:37

Spilikki kirjoitti:Onnea ja menestystä uudella uralla.
No en nyt sentään ihan urasta puhuis tässä vaiheessa koska työn ohessa on tarkoitus hieman lisäkouluttautua myös ja urasuunnitelmat on jossain ihan muualla ja pokerihan ei myöskään jää minnekään. Mutta thanks anyway =)

peeksa

Viesti Kirjoittaja peeksa » 17 Huhti 2019, 14:50

Hyvä Pingu! Onnea uuteen duuniin!

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 17 Huhti 2019, 17:27

Ja tänään muuten vaihteeksi kunnon turnausilta. Ajattelin palkita itseni uuden työpaikan kunniaksi jollain oikein hienolla mikropytyllä. Esim. Pokerstarssin 3 dollarin Hot ois sopiva tähän kohtaan. Ei sillain yliampuva kuitenkaan. Palkitsin päivällä itseni jo susheilla. Nyt palkitsen itseni chilikanalla. Huomenna terveydenhoitaja palkitsee minut tökkäämällä minua neulalla käsivarteen ja sen jälkeen ajattelin palkita itseni oikein pitkällä pyörälenkillä.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 17 Huhti 2019, 23:14

No en sit jaksanukaan grindata turnauksia, mutta tavallaan ihan hyvä koska olipahan aika uskomaton matsi tuo brittijoukkueiden vääntö ja ei ollenkaan harmita, että lopetin grindit ennen sitä, että sain kunnolla keskittyä peliin. Kuitenkin pari tuntia käkkyjä ennen matsia ja noin 35 euroa plussaa niistä. Pelit runnailee kivasti. UCL-betsit ei osunu, mut ei se niin just. KHL-betsi osu ja eiköhän änäritkin taas napsu mukavasti. En taida enää avata pokerisoftia tänään. Katselen vähän aikaa jotain sarjaa tai leffaa ja odottelen, että alkais väsyttää sen verran, että viitsii mennä nukkumaan. Tässä on niin paljon hyviä juttuja tapahtunut viime aikoina ja pelit kulkee upswingissä niin ajattelin huomenna hakea kaupasta sisäfilettä ja syödä pääsiäisenä muutamat oikein kunnon pippuripihvit. Mutta ennen pihvejä teen oikein kunnon pyörälenkin huomenna päivällä. Eiköhän vuoden ensimmäisenä pitempänä lenkkinä 60-70 km kulje ihan mukavasti lievästä nivustyrästä ja ihan hieman oireilevasta kihdistä huolimatta. Ei noi kovin paljon pyöräilyä haittaa. Asfaltilla ei pysty pitkään kävelemään.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 18 Huhti 2019, 08:37

Ja änäreistä taas 2/3 oikein. Nehän pelaa kerrankin sillain kun minä haluan :o Olin jo luullu, että änäribetseillä on mahdotonta voittaa. Nyt kun ei oo mitään ihmeempiä suunnitelmia pääsiäiseksi eikä oo kukaan kutsunut mihinkään eikä Tapparan pelejäkään oo tälle kaudelle jäljellä liian montaa niin taidan lenkkeillä ja grindailla koko pitkän viikonlopun. Semmosta mietin kyllä, että vois huomenna lähteä Leijona-KaDy -matsia katsomaan paikanpäälle. Niille jotka eivät ole seuranneet, tiedoksi, että Akaan Leijona Futsal pelaa SM-finaaleissa jo toisena keväänä peräkkäin. Eilen tuli kirvelevä tappio jatkoajalla ja huomenna kotimatsissa (joka pelataan Iittalassa isompien katsomoiden takia) otetaan revanssi ja eka kiinnitys mestaruuteen. Tietääkö joku koska akaalainen/toijalalainen joukkue on viimeksi voittanut suomenmestaruuden palloilulajissa? Minäpä tiedän.
Viimeksi muokannut KarhuPingviini, 18 Huhti 2019, 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ducadam

Viesti Kirjoittaja ducadam » 18 Huhti 2019, 09:23

KarhuPingviini kirjoitti:Tietääkö joku koska akaalainen/toijalalainen joukkue on viimeksi voittanut suomenmestaruuden palloilulajissa? Minäpä tiedän.
Valkeakoskelta tulee arvaus, että Toijalan Pallo-Veikot vuonna 1929 pesäpallossa :o Kyseessä nuorten joukkue.

KarhuPingviini
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 18 Huhti 2019, 09:53

ducadam kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti:Tietääkö joku koska akaalainen/toijalalainen joukkue on viimeksi voittanut suomenmestaruuden palloilulajissa? Minäpä tiedän.
Valkeakoskelta tulee arvaus, että Toijalan Pallo-Veikot vuonna 1929 pesäpallossa :o Kyseessä nuorten joukkue.

Oikea joukkue, mutta väärä vuosi. Ykkösjoukkue voitti suomenmestaruudet vuosina 1945 ja 1946 joista jälkimmäinen on tietääkseni viimeisin Toijalan joukkueiden voittama suomenmestaruus.

Sinappikaasu

Viesti Kirjoittaja Sinappikaasu » 18 Huhti 2019, 10:46

KarhuPingviini kirjoitti:Lasken tässä samalla, että kannattaako ottaa vastaan pankin tarjoama tarjous lainan korkokatosta kun lähitulevaisuudessa voisi ilmeisesti odottaa korkojen nousevan melko selvästi. Alustavasti olen sitä mieltä, että korkokatto on liian kallis ja en ota sitä, mutta lasken tuon vielä tarkemmin. Yleisesti mielipiteitä tästä?
Ei kannata ottaa. Jos vaan jotenkin saat neuvoteltua viitekoroksi lyhyemmän Euriborin kuin 12kk, niin jäät varmasti pitkässä juoksussa voitolle.

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”