K-Pingu 2019

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: K-Pingu 2019

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 17.02.2019 14:04

Pari vapaapäivää grindeistä ja treenistä pe/la. Tais tulla muutama (kymmenen) siideriäkin otettua siinä. Tänään taas turnauksia. Ja pippuripihviä. Ainakin puoli kiloa pippuripihviä. Dieetti tai ei niin kasvava nuorimies tarvitsee välillä pippuripihviä, että se jaksaa porskuttaa elämässä eteenpäin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 18.02.2019 0:06

Tänään ei ainakaan pahemmin jaksanu porskuttaa turnauksissa eteenpäin. Alotin vaan muutaman turnauksen kahdeksan aikoihin (ehkä vähän toista kymmentä) ja jämärahoille meni niistä muutama. Breikkiin jäi. Ei ollu yhtään fiilistä pelata. Väsyttää ja vituttaa tänään. Huomenna on parempi päivä.

Mainitsinkohan mä muuten jo blogissa, että ostin perjantaina kitaran? Chester A1M oli malli. Nyt tarttee enää opetella soittamaan sitä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 19.02.2019 2:35

Eipä tänäänkään ihmeitä. Tasan 8 tuntia grindiä ja 110 euroa plussaa. Viimesestä 5 dollarin deepstackista tuli 3. sija ja 147 dollariakohan se oli. Muuten ei loppupuolella runnaillu oikein mikään. Paljon top-20 sijotuksia melko ison fieldin turnauksista, mut ei juuri sen pitemmälle sitten. Viime torstaina tuli kuitenkin kasvatettua se rolli taas reiluun tuhanteen euroon niin nyt en tötöile sitä vähään aikaan sen alle. Jos tällä viikolla sais kasvatettua rauhassa edes 1500 euroon niin sekin ois jo ihan mukava. Lupasin huomenna lähteä suht pitkälle lenkille ja keskiviikkona taas uimahalli + sali. Kohta alkaa onneks MM-kisat niin löytynee vaihteeksi melko paljon tuottavaa betsailtavaa. Ei täs ihmeempiä. Life is ok...ish.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jefenho » 19.02.2019 3:11

Odotan sitä, kun K-Pingu tekee comebackin nykyajan EMOP:ihin 8)
jefenho

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 19.02.2019 14:17

jefenho kirjoitti:Odotan sitä, kun K-Pingu tekee comebackin nykyajan EMOP:ihin 8)

Vieläks jotain emoppeja pelataan? Mä en edes seuraa koko liveturnausgenreä. En edes tiedä kuka voitti viimeisimmän wsop:n main eventin. Enkä yhtäkään voittajaa viimeisimmästä wsop:sta, ept:stä tms. mitä näitä edes lieneekään nykyään. Kun nyt eka tekisin comebackin edes mid stakes reguksi pikkuhiljaa...

edit: Kävelylenkki muuten vaihtui nyrjähtäneeseen nilkkaan. Pääsee tällä varmaankin silti huomenna uimahalliin, mut ei taida muuten kestää lenkkeilyä muutamaan päivään vaikka ei se pahasti mennykään ja vähän kestää astuakin.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 19.02.2019 15:39

Mulla on koko iltapäivän ollu jotain erikoisia yhteysongelmia. Toimiiko muilla Party tällä hetkellä ollenkaan vai johtuuko mun yhteysongelmista kun pyörii vain "connecting to server" näytöllä kun koitan käynnistää eikä saa minkäänlaista yhteyttä ollenkaan?
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja rraketti » 19.02.2019 17:01

KarhuPingviini kirjoitti:Mulla on koko iltapäivän ollu jotain erikoisia yhteysongelmia. Toimiiko muilla Party tällä hetkellä ollenkaan vai johtuuko mun yhteysongelmista kun pyörii vain "connecting to server" näytöllä kun koitan käynnistää eikä saa minkäänlaista yhteyttä ollenkaan?

Joo sama homma, party ei pelitä oikein.
rraketti

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 19.02.2019 19:18

rraketti kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti:Mulla on koko iltapäivän ollu jotain erikoisia yhteysongelmia. Toimiiko muilla Party tällä hetkellä ollenkaan vai johtuuko mun yhteysongelmista kun pyörii vain "connecting to server" näytöllä kun koitan käynnistää eikä saa minkäänlaista yhteyttä ollenkaan?

Joo sama homma, party ei pelitä oikein.

Juu. Mulla vaan alkoi modeemi näyttää yhtäkkiä täysiä tolppia ja yhteydet pätkimään. Hassua. Nyt toimii taas melkein kaikki normaalisti ja näyttää 1-2 tolppaa. Täällä Akaassa nää yhteydetkin toimii jotenkin käänteisesti...

Nyt alkaa illan grindit. Taas kahdeksisen tuntia turnauksia edessä...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.02.2019 3:01

Aika samanlainen sessio kun eilen. Reilu 7 tuntia peliä. Ei runnaillu yhtään ja en pelannukaan kovin hyvin. Puolivaloilla ja autopilotilla. Oli jäämässä suunnilleen breikkiin taas, mutta viimesestä 3 dollarin hyperturbosta pytty ja joku 90 dollaria ja sessio käytännössä tuon verran plussalle. Pari päivää ollu tosi huonoa runia ja hm2:nkin mukaan toistakymmentä bb/100 alle ev:n, mut ei sitä vaan onnistu yksittäistä tappiosessioo näköjään saamaan aikaseks.

Nilkka parantunu ihmeen hyvin. Pääsee huomenna uimahalliin. Ja ulosottovelan jämiä lukuunottamatta kaikki laskut maksettuna ja rolli siinä tonnin paikkeilla niin ihan jees kai. Kyllä mä luulen, että vappuun asti saan sen verran kasassa pidettyä pääkopan ja grindit, että sais ulosototkin maksettua pois. Emmä tarkkaan tiedä paljonko niitä on, mut joku nelisen tonnia kai. Ei paljon mitään.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.02.2019 15:55

Tälle päivälle pari vetoa:

Tripla: Ässät-JYP u5,5; Kärpät-TPS o4,5; KalPa u3,5
Tripla: KooKoo-Ilves o4,5; HPK-Jukurit 1, Sport-HIFk o4,5
Bordeaux-Guingamp 1
KalPa-Tappara 1-3
Derby-Millwall 1
Atletico-Juventus 0-0, 0-1
Schalke-Man C(AH -1) 2
PSG(AH -1,5)-Montp. 2
Sevilla-Lazio 1
Jokerit(EH -1)-Slovan 1
Schalke-Man C 0-3, 0-4
Atletico-Juventus btts no
Ässät-JYP 1-3
HPK-Jukurit 4-2
Kärpät-TPS 2
KooKoo-Ilves o6,5
KalPa-Tappara 2 ja avausmaali Tappara
-Panokset näihin yht. 206,10 €. Kerron yöllä paljonko oli voitot.

+ muutaman euron hupimonarit liigaan ja eurofutikseen

Kävin päivällä uimassa 1,2 km ja nyt hetki lepäilyä ja ruokaa ja ilta taas turnauksia. Vähän pienemmällä volyymilla tänään koska yritän seurata samalla eka Tapparan matsia ja sen jälkeen UCL:ää.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.02.2019 16:09

On muuten melkonen paska toi Telia TV kyllä ja tosi sääli, että Liigaa ei näe käytännössä mistään muualta. Ajattelin pitää taukoa kun maksaa kuitenkin 24,90 euroa kuukaudessa ja ottaa sen uudestaan sit kun alkaa ratkaisupelit. No peruminen oli tehty ihan mahdollisimman hankalaksi kuten Telialla kaikkien muidenkin maksullisten palveluiden lopettaminen. Lopulta löytyi Telian omilta sivuilta kohta josta sen tilauksen saa katkaistua. Ajattelin, että tottahan toki katseluoikeus säilyy kuitenkin 4. maaliskuuta asti (kun olen palvelusta maksanutkin sinne asti) kuten käytännössä kaikkien muiden olemassa olevien palveluiden kanssa automaattisesti tapahtuu. No eipä näköjään säilynyt vaan katseluoikeus loppui välittömästi eikä sillä ole mitään väliä, että mihin asti siitä on maksanut! Ei vittu mitä paskaa. Ihan periaatteesta boikotoin tätä jatkossa. Onko kenelläkään mitään positiivista sanottavaa Telia TV:stä ja siitä ikävästä faktasta, että Liigaa näkee nykyään käytännössä pelkästään sieltä? En ole vielä koskaan kuullut kenenkään sanovan mitään positiivista. Itselläni kiinteä nettiliittymä on vielä toistaiseksi Telialta ja kaikki muu Elisalta, mutta vaihdan kyllä ihan periaatteestakin tuon viimeisenkin liittymän Elisalle koska siellä on kaikki asiat toiminut aina ilman ongelmia ja Telian kanssa tulee jatkuvasti jotain sähellystä, milloin laskutuksen, milloin palveluiden ja milloin minkäkin kanssa. Tää oli nyt ihan viimeinen niitti...

edit: Se Telia TV:hän tarvitsee myös erillisen laajennuksen Chromeen toimiakseen sen kautta ja itselläni Chrome aina välillä hukkaa sen laajennuksen omia aikojaan tai sivut bugaavat muuten vaan ja haluavat aina silloin tällöin ladattavan sen laajennuksen uudelleen ja ilman lataamista ei yksinkertaisesti pääse sivulla eteenpäin, ei sitten millään. Vaikka se olisi jo ladattunakin. Super buginen paska kyllä koko Telia TV. Jos kaikki boikotois sitä niin Liigan vois ehkä saada joskus takaisin jollekin toimivalle palvelulle?
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja River1Time » 20.02.2019 16:38

Itsellä ei ole teliatv:stä kokemusta mutta tänä päivänä noi teleoperaattorit kyllä pistää vee käyrän nousemaan suht lahjakkaasti. Muutama vuosi takaperin menin elisasta kanavapakettia hakemaan ja myyjä alkoi väittämään että ei ole enään mahdollista hankkia maksukorttia televisioon vaan pitää ostaa elisa viihde. Yritin kysellä asiasta, mutta väitti vaan että viihde pitää olla. No hölmönä tästä uskoin myyjää ja ostin palvelun. Vasta kotona kun tutkin asiaa huomasin että myyjä oli kusettanut ja rankasti. Ei muuta kun soittoa asiakaspalveluun ja sain onneksi lopetettua tämän. Ja muutenkin noi palvelupisteet tuolla ostoskeskuksissa, missä myyjät yrittää väkisin kaupata tuotetta, pistää suututtamaan, kun saa muutaman kymmenen kertaa vuodessa sanoa että ei.
River1Time

ViestiKirjoittaja peeksa » 20.02.2019 17:47

KarhuPingviini kirjoitti: Lopulta löytyi Telian omilta sivuilta kohta josta sen tilauksen saa katkaistua. Ajattelin, että tottahan toki katseluoikeus säilyy kuitenkin 4. maaliskuuta asti (kun olen palvelusta maksanutkin sinne asti) kuten käytännössä kaikkien muiden olemassa olevien palveluiden kanssa automaattisesti tapahtuu. No eipä näköjään säilynyt vaan katseluoikeus loppui välittömästi eikä sillä ole mitään väliä, että mihin asti siitä on maksanut! Ei vittu mitä paskaa.

Ite syksyllä ihan aspasta asti varmistin, että jos ite katkaisen niin loppuu heti ja laskutus myös. No sitten kun tuli katkaisun hetki, se nettisysteemi ei toiminutkaan ja aspan kautta oli 14 vuorokauden katkaisuaika. Eli netistä katkeaa heti ja aspan kautta 14 vuorokautta.

Miten oot muuten saanut maksettua tuota etukäteen, mulla ainakin laskutus laahaa perässä?

Ja mulla lähinnä omenatuotteilla ei ole itse tuotteen kanssa ollut mitään valittamista. Toki tuo kivikautinen tilaus, tilienteko, irtisanomiset jne. naurattavat vuonna 2019 kovastikin.
peeksa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.02.2019 20:57

peeksa kirjoitti:Ite syksyllä ihan aspasta asti varmistin, että jos ite katkaisen niin loppuu heti ja laskutus myös. No sitten kun tuli katkaisun hetki, se nettisysteemi ei toiminutkaan ja aspan kautta oli 14 vuorokauden katkaisuaika. Eli netistä katkeaa heti ja aspan kautta 14 vuorokautta.

Miten oot muuten saanut maksettua tuota etukäteen, mulla ainakin laskutus laahaa perässä?

Ja mulla lähinnä omenatuotteilla ei ole itse tuotteen kanssa ollut mitään valittamista. Toki tuo kivikautinen tilaus, tilienteko, irtisanomiset jne. naurattavat vuonna 2019 kovastikin.

Mulla oli siis tullu helmikuulta lasku tuosta palvelusta (näköjään 4.3. asti) ja eräpäivä ois ollu kuun vaihteessa, mutta maksoin jo kaikki laskut pois niin se tuli siinä vaiheessa maksettua tuonne asti. Eli sinänsä en tuon enempää ollut maksanu etukäteen, mut noin se laskutus tuli ainakin mulla.

edit: Vedotkin osu Liigassa aika tutusti kun Tapparan voitto ja avausmaali ainoana oikein. Oli tarkoituksena laittaa myös viihdevetona Karjalaisen maali joka ois osunut, mutta kun ei pystynytkään katsomaan peliä niin jätin laittamatta. Eiköhän futikset napsu taas paremmin. Sevillan kotivoitto osui jo. Ja Jokeritkin osui toki kirkkaasti (7-1). Mietin siihen isompaakin tasoitusta vastustajalle, mutta bwinillä oli -1,5 kerroin sen verran edellä muita markkinoita, että poimin "varman voiton" sieltä vähän isommalla dollaripanoksella.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 21.02.2019 1:02

Vedot ei oikein siellä päinkään. Panokset 206,10 euroa ja palautus 102,81 euroa. Turnauksia menossa vielä viimeiset 14 kpl ja nämä näyttää aika hyvältä...

edit: No ei menny turnauksetkaan tänään hyvin. Vedoista siis reilu satanen miinusta ja pokerista vielä noin 40 euroa miinusta lisää.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit