Olen Matti Harju Vantaalta ja pelannut pokeria harrastuksena kohta 12 vuotta. Pari nelinumeroista nettiturnausrahastusta on plakkarissa ja maailmalla käyty pelaamassa Battle of Malta:ssa, Riikassa ja Las Vegasissa(Arian viikkoturtsista 1,2k$ score). Viime vuoden maaliskuun Vegasin reissun myötä pelaamisen nälkä oli edelleen kova ja viime kesän alussa päätin lähteä pelaamaan ainakin yksi WSOP-turnaus! Harrastepelaajana kun ei ole sen kummemmin mitään paineita menestykstä, joten ajattelin tehdä matkasta 20-30min dokkarin, pääasiassa itselleni mutta myös muille asiasta kiinnostuneille.
Hommathan tuppaa lähtemään vähän lapasesta ja prokkis sitten suureni vlogiksi, jonka aloitin viime vuoden lokakuussa. Ideana olisi kertoa myös reissun valmisteluista, harjottelusta( esim muut pokeriturnaukset, oman pelin läpikäynti jne) ja matkasta matkan sisällä! Samalla vlogitan myös aiheen vierestä, esim omasta arjesta ja kuntosalitreenaamisesta. Tämä siksi, koska olen edelleen palkkatöissä ja pokeriin liittyvää materiaalia ei ole helppoa raapia joka viikko ja haluan tuoda myös omaa persoonaa esille. Huomasin myös YouTubea selaillessani, että kukaan suomalainen ei ole vastaavaa pokerivlogia tehnyt. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä!
Valitsin WSOP-turnauksen minkä aion pelata ja se on 1000$ DeepStack-turnaus ja tähän on erittäin looginen syy: 40k stäkki ja 60 min tasot mahdollistaa pitkän pelaamisen verrattuna pienemmän binin pikkustäkki- ja turboturnauksiin, plus olen parempi juurikin deepstack-turnauksissa. Ajallisesti turnaus sijoittuu päiviin 14-19.6.2019. Mukaan lähtee seitsemän muuta kaveria ja yksi heistä pelaa saman turnauksen. Loput sitten ovat turistihommissa

Reissun suunnittelu on edennyt siihen vaiheeseen, että lennot ja majoitus Vegasiin on hoidettu ja vlogi laitettu tosiaan tulille! Voin kertoa, että olin täysin noviisi kameralaitteiden kanssa ja vlogin myötä on tullut paljon tietotaitoa erehdys ja oppi-meiningillä

Moni varmaan kysyy miksi hemmetissä laittaa niin paljon rahaa tähän projektiin(lennot, majoitus, bini, kamerat+muut välineet..) ilman mitään takeita menestyksestä? Tähän on helppo vastaus: koska haluan yksinkertaisesti kokea WSOP:n edes kerran elämässä ja haluan myös että muut pääsevät seuraamaan mun matkaa sinne. Todennäköisyydet Moneymakerin kaltaiselle menestykselle ovat hyvin minimaaliset, mutta olen varautunut kaverini kanssa bustouttiin hyvällä kassalla, jolloin pelaaminen jatkuu sitten jossain muussa pienemmässä turnauksessa tai käteispeleissä. Joten, matskua tulee riittämään loppuun asti eikä tarvi loppureissua pyöritellä peukaloita Vegasin vuokrakämpässä

Mut pitemmittä puheitta tässä on linkki mun YouTube-kanavalle https://www.youtube.com/channel/UCO31Fn ... KBWUNLQsQ/
Laittakaa ihmeessä kommenttia, palautetta ja ajatuksia tulemaan, haluan kehittyä pelaajana ja pokerivloggaamisessa ja haluaisin myös tietää jos joku muu on tekemässä samaa tai lähes samanlaista hommaa! Tämän kevään jaksoista sen verran, että menen pelaamaan pari turnausta Kings of Tallinniin ja tulen tekemään siitä reissusta ainakin yhden jakson! Se olisi ns. harjottelua WSOP:n reissua varten

tässä sometilit
Instagram @wackomaza1
Facebook: https://www.facebook.com/WackoMaza1/
Twitter: wackomaza
Palataan!