Hiiohoi!
Eilen kävin pari tuntia läpi RYE:n juttuja ennen striimiä ja sai taas lisävirtaa, motivaatiota ja itseluottamusta hommiin. Preflop-ranget alkaa rakentumaan pikkuhiljaa ja peruspeli paranee pieni pala kerrallaan. Myös omien tekemisten perustelu ääneen on parantunu huomattavasti, vaikkei olekkaan läheskään aina oikeassa. Niinkuin ultimaattinen MTT-proffa BenCB on sanonut, kaiken sisäistäminen heti ei ole mitenkään mahdollista ja se on tuntunu tosi lohdulliselta. Ensin luulin että RYE:n kurssi on itselle täyttä hepreaa ja Nasan tiedettä enkä ollut yhtään varma ymmärränkö sen oppeja ikinä, mut on ollu kiva huomata etten ole sittenkään ihan tyhmimmästä päästä ja pysyn hienosti kärryillä. Tottakai aina voi tietää teoriat miten kuuluu tehdä, käytännön pelaaminen näiden oppien mukaan on ihan asia erikseen ja siihen aina pyritään.
Kiitos hyvin nukutun yön, olin eilen paljon skarpimpi mitä pitkään aikaan ennen striimausta. Suunnitelmana oli pelata yksi isompi turnaus, 5,50$ Mini Daily Marathon(

) ja useampi 180/45 pelaajan 1-1,50$ MAN sittari. Yksi pytty ja 19$ tuli kotiin 45 pelaajan MAN versiosta, plus pari muuta finutusta, kiva pikku buusti itseluottamukselle

MDM meni kyl kirkkaasti rahoille, mut turnausta jauhettiin noin klo 4.30 asti ja tuloksena lopulta sija 14/7120jtn ja 93$. Onhan toi ihan kidutusta niin herolle kuin striimin katsojillekin grindata alle 10$ tuntipalkalla sitä kuuluisaa "one-timeä", mut 4,3k$ ois ollu pytty. Vika käsi
AJo vs
99 prenä sisään SB vs BB, floppi brikkaa,
J turniin ja riverin Grande Catastrof StarsNuts
9, GG.. Mut näitä sattuu ja ei varmasti tuu olemaan vika kerta. Tästä itelle vähän perspektiiviä:
Tosi paljon oli kuitenki jengiä seuraamassa loppuun asti ja kiitokset heille vielä kerran!

Kävi sielä chatissa joku regu kans aikansa vittuilemassa ja haukkumassa valaaksi, mut kaitpa se kuuluu hänen luonteeseensa ja kaikkea rakkautta hänelle <3 Hänellä oli myös pointtinsa miksi helvetissä jauhaa megafieldejä ja vierotus niistä on käynnissä parhaillaan, pitää vaan itekki ymmärtää ettei kaikkien ulosanti ole niin sametinpehmeää eikä kannata ottaa kaikkea niin vakavissaan

Vittuilu oli välittämistä, eiks niin..?

Arvostan suoraa puhetta ja monet on rakentavasti kyseenalaistanu mun pelimuuveja chatissa ja se on pelkästään hyvä asia oppimisen kannalta. En ole koskaan väittänytkään olevani hyvä tässä pelissä, mutta sen voin sanoa että olen eläny ja hengittäny tätä peliä yli vuosikymmenen niinkuin suurin osa täällä foorumilla. Syy miksi en ole koskaan ollu voittava pelaaja on se, etten ole oikeasti koskaan opiskellu näin intensiivisesti itse peliä kuin vasta nyt. Joten mun matka on vielä alussa ja suunta näyttää olevan tällä hetkellä ihan oikea, vaikka välissä vähän haparoivin askelin
Linkkaan tohon alas tuoreen vlogipätkän, GL kaikille netin koronakarkeloihin ja nähdään ensi perjantaina striimin parissa!