Moikkamoi pitkästä aikaa!
Omat stream-kokeilut loppuivat lyhyeen viime vuonna kassan ehtymisen ja motivaatio-ongelmien takia. En tiedä muistaakohan kukaan edes enää että striimasin mikrotasoja viime keväänä
Anyway, oma Y-tunnus juhli 1-vuotissynttäreitä viime tammikuussa ja enpä sitä turhaan perustanut!

Viime vuoden kesällä sain ensimmäisen asiakkaan, jolle tuotin sekä valokuvia että promovideon ja siitä on lähtenyt lumipalloefekti liikkeelle. Aika hauska ajatella kuinka elämä joskus vie ihan eri suuntaan, vielä hetki sitten elättelin haaveita pokeriammattilaisuudesta mutta päädyinkin pokerivlogien kautta mediatuotannon yrittäjäksi. Olen edelleen päivätöissä lentokentällä, koska täysipäiväinen yrittäminen ei ole viisasta tässä vaiheessa kun kokeneemmatkin mediatuotannon yrittäjät kärvistelevät koronan aiheuttaman töiden puutteen kanssa.
On kuitenki paljon projekteja ilmassa ja olen erittäin toiveikas että tilanne saattaa muuttua nopeastikkin ja voin viimein lopettaa työt lentokentällä. Täytin viime tammikuussa 34 vuotta ja tuntuu että tiimalasin hiekka valuu vain entistä nopeampaa ja päätöksiä elämän suhteen pitäisi tehdä heti ja se on tuottanut hieman ahdistusta, mutta nyt täytyy vain pitää pää kylmänä ja odottaa se ratkaiseva ”pieni hetki” vielä.
Pokerin suhteen jatketaan samalla kaavalla kuin ennenkin: reissataan ja pelataan siellä hetikun päästään kunnolla liikkumaan maailmalla ja livepokeriturnauksia uskalletaan taas järjestää. WPT:n puolelta olikin jo tunnelin päässä valoa näkyvissä kun aloittivat jokin aika sitten hurjalla osallistujamäärällä, kyllä tästä tilanteesta vielä noustaan! Tullaanko näkemään meikäläistä vielä WSOP:ssa? Ehdottomasti! Ja tottakai sieltä tehdään entistä laadukkaampaa materiaalia kun sen reissun aika tulee. Niinkuin olen sanonut aikaisemmin, en ole koskaan pitänyt itseäni pokeriammattilaisena ja tehnyt reissuvlogeja muiden iloksi ja sen verran olen saanut positiivista ja kannustavaa palautetta, että se on ollut kaiken vaivan väärti. Joten, tuutte kuulemaan vielä meikästä vielä
Erittäin mahtavaa kevätt kaikille!
Tässä uusi tubevideo
.
Ja kun puhelimella kirjoitan nyt niin tässä linkki jos upotus ei näy
https://youtu.be/LMY_SbGXt2A