Moro!
Kuten kaikki tietää, koronan takia on peruttu kaikki livepokeriturnaukset ympäri maailmaa ja sen verran oon seurannu jenkkien tilannetta et
me tullaan perumaan oma WSOP-reissu, vaikkei mitään virallista tietoa WSOP:n perumisesta ole vielä tullut. Vaikka jenkkien rajat aukastais ennen kesäkuuta, en todellakaan usko että saavat koronaa taltutettua ihan hetkeen. Olen itse saanut lomautuksen omasta päivätyöstä ainakin seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi, mikä tarkoittaa myös omien tulojen rankkaa vähenemistä ja ilman matka- ja pokerikassaa on turha lähteä rapakon taakse peläten samalla että saa siihen koronan vielä päälle. Ollaan jo peruttu AirBnb:n kämppä ja onneks sieltä saatiin kaikki rahat takaisin parissa päivässä. Sas:n lennot Losiin on vielä siirtämättä(jonka voi kyl tehdä jo), odotellaan että maahantulokielto on vielä voimassa kesäkuussa myös Tanskassa jenkkien lisäksi, jolloin kaiken järjen mukaan lennoista saisi kaikki rahat takaisin kun lento on peruttu kokonaan. Rahojen saanti kestää kuitenkin aivan varmasti pitkälle syksyyn..
Mutta on tässä tilanteessa paljon hyvääkin! 
Lomautus mahdollistaa keskittymisen muihin asioihin ja mun kohdalla se on nettipokeri ja valo/videokuvaus. Sen verran on kuitenkin säästöjä kertynyt, että on mahdollista grindata mikrotasojen turnauksia hyvällä volyymilla. Viimiset päivät duunissa on ollu superhiljasta ja olen pelaillutkin parin taalan pikkuturnauksia, yhdessä turnauksessa olin lähellä finupöytääki. Mulla on Holdem Manager 2:sen lisenssi voimassa, mut valitettavasti se ohjelma ei toimi mun Macbookissa ollenkaan

Joten otan vastaan vinkkejä minkä apuohjelman vois laittaa pelien tueksi kyseiseen omenavalmisteeseen! Mitään sen kummempaa tavotetta en lähde sanomaan, perusgrindaamisen säännöllisyys on tärkein asia mihin keskityn nyt ensin. Käytännössä se tarkoittaa päivärytmien hiomista ja sitä että oikeesti jaksaa istua monta päivää viikossa ruudun ääressä. Striimaaminen on myös käynyt mielessä paljon, siihen vain olis hienoa olla kunnon PC-mylly parilla näytöllä ja laatumikrofonilla varustettuna
Kaikista haasteellisimmat tavotteet huhtikuusta lähtien ovat sitten jotain ihan muuta: parin minuutin kylmäsuihkut joka aamu, liikuntaa vähintään 3-4x viikossa(min. 30min kävelylenkki) ja terveellinen ruokavalio. Mulla on aika paljon uniapneaan liittyviä oireita ja suvussa paljon diabetesta, joten siksi ois erittäin tärkeä saada ruokavalio minttiin. Oon ihan superlaiska kokki ja mimmikaveri on hiostanu mua asiasta aika monesti ja kehottanu tekemään kunnon safkat kotona. Nirso en oo ja salaatit menee helposti nassuun ilman naaman vääntämistä, mut itse kokkaaminen on ihan helvetin vaikeeta alottaa

Katsotaan miten tämäki prokkis alkaa eteneen, luonnollisesti uppailen tänne etenemisestä päivitystä mut mitään fitnessblogia tästä ei synny

Tarkempia tietoja pelikassan koosta ja muista asioista tulee myöhemmin!
Ei muuta kun kädet saveen ja hommiin!