Loikkasin viime tiistaina Uudenmaan rajan yli ja keskiviikkona olin 9 tunnin ajomatkan jälkeen kotimaisemissa Torniojokilaakson helmessä, eli Pellossa. Aasille terkkuja, on se Tornioki ihan kiva paikka

Jotta korona-aktivistit eivät vedä hernepalkoja nokkaan mun rajaloikkaamisen takia, tulin mun isälle töihin hetkeksi kun oma leipätyö on tällä hetkellä telakalla. Samalla oli tarkotus keskittyä vähän enemmän myös pelkkään olemiseen, mikä on muuten ihan saatanan vaikeeta, suorittajaluonne kun on
Anyway, pari päivää on nyt menny täällä Lapissa ja olo alkaa olemaan aika hyvä! Heti ekana piti tottakai päästä ajamaan moottorikelkalla ja oli aika huikeeta päristellä vanhoja reittejä läpi niinku good ol' times!

Tekee varsinkin pääkopalle hyvää, pää tyhjenee aika nopeesti kaikesta. Huhtikuun haasteesta kylmäsuihkut on tehty joka aamu, tänään jouduin hieman "fuskaamaan" kun piti pesuainetta käyttää ja siks otin ensin lämpimän suihkun ja sit lopuks kylmän, oikeastihan se pitäis shampoo-pesutki tehdä jääkylmäs vedessä mut viel ei siihen pysty

Huomannu kuitenkin jo nyt kuinka ne kylmäsuihkut jeesaa päivän alotukses!
Mut se siitä Zen-meiningistä, nyt sit
pokeriasiaa! Kattelin eilen perinteiseen tapaan YouTubesta muiden pelaajien pokeristriimien koosteita ja sit vähän vaivihkaa siirryin katsomaan miten OBS laitetaan toimimaan omaan koneeseen. Löysin aika nopeasti erittäin kattavan how-to-videon ja sen avustuksella latasin Streamlabs OBS:n ja monen tunnin säädön jälkeen sain kaikki tehtyä ekaa striimausta varten! Eli layout, chatti ja monitorin kaappaus on valmiina plus muut asetukset. Sen verran täytyy taputtaa itseä olalle, koska hommaa riitti paljon ja olen erittäin paisti näiden ohjelmistojen kanssa

Tulen nyt ekaksi striimaamaan mun Macbook Pro:lla, ongelmana on vain se etten saa yhtä pöytää kerralla näkyviin, vaan tulen striimaaman kaikki neljä pöytää(normi määrä itsellä) yhtäaikaa. Näin mennään aluksi ja sitten kun palaan takaisin Vantaalle valjastan toisen näytön mukaan ja silloin voin korjata senkin ongelman. Pääasia kuitenkin on se että pääsen striimausmeininkiin mukaan!

Pieni betatestaus on varmasti paikallaan ja runnaan sen ennen sunnuntaigrindauksia. Laitan vielä myöhemmin tarkempaa aikaa mihin aikaan alotan sunnuntain striimin, tottakai muillakin pyörii omat striimit täydellä teholla mut tervetuloa seuraamaan jos siihen on saumaa ja kiinnostusta!