Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
juice

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja juice » 20 Kesä 2019, 15:54

sharkie kirjoitti:Ihan mielenkiintoisia pelejä vihut kyllä tuossa lopussakin teki. Tuli overshovea suoraan 60bb btn jollain useamman kerran. Liekö turnauksen kesto tullut muillekkin yllätyksenä ja oli kiire nukkumaan?
Ihan hyvä veikkaus. En toki tuosta casesta tiedä, mutta kun itse on työssäkäyvä eikä turnauksen alkaessa osaa aina omaa vireystilaa täysin arvioida niin ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun kello 01.30 ollaan FTssä, välillä mennään sitoutiin kun nukahdetaan. Joskus vähiten huonoksi vaihtoehdoksi valikoituu yliagro pelaaminen jolla joko pudotetaan joku tai pudotaan itse ja life EV nousee molemmissa tapauksissa.

Basisti

Viesti Kirjoittaja Basisti » 20 Kesä 2019, 18:07

Bullqvist kirjoitti:
sharkie kirjoitti:Vähän oli riiditkin että siellä koitettiin ajaa heroa miinaan \:D/
Mutta ei olen vain oikeasti tarpeeksi sekaisin kokeilemalla kuuhun pääsyä lainarahalla =D> . Mitään muita intressejä kuten prasos/coinmotion omistuksia herolla ei ole eli ei syytä pumppaa blogis tarkoituksella.

Mielenkiinnolla sitten kuulisin alan mieheltä että miten itse näät alan tulevaisuuden?

Mistä noi ketjut/coinit voi sun mielestä saada tuloa vai onko se alan "voittaja" lopulta lähinnä kullan kaltainen arvo joka tavallaan on niin iso ja" luotettava" ja arvo perustuu jotenkin enemmän siihen

Ja omistatko itse jotain coineja?
Tehtäköön selväksi alkuun, että en ole coin- enkä lohjoketju-alan mies, vaan yleisesti teknologian ja erityisesti finanssisektorilla, ja puhun omista kokemuksistani ilman laajempaa teoriapohjaa.

Finanssisektorillehan lohkoketjun itse asiassa nimenomaan arveltiin tuovan täysin uusia mahdollisuuksia tehdä asioita. Hype on kuitenkin voimakkasti laantunut eikä mitään mullistuksia ole nähty. Voin olla väärässä ja mullistuksia voi olla vielä tulossa, mutta jos mietitään että teknologia on ollut aika pitkään jo olemassa ja niitä ei ole tähän mennessä nähty (eikä myöskään mitään tavallisempia sovellutuksia) niin lasken ainakin todennäköisyyttä huomattavasti.

Näkisin että teknologian ongelmana on erityisesti sen suorituskykyongelmat transaktiopainotteisellla finanssialalla - yksittäisen tapahtuman aikaansaaminen ei ole reaaliaikaista, jos reaaliaikaiseksi mielletään se että tapahtuma tapahtuu millisekunneissa tai edes sekunneissa. Toisaalta lohkoketjusovellusten rakentaminen on osoittautunut melko työlääksi ja kalliiksi. Uusien ketjun osien luominen (coinien tapauksessa louhiminen) vie myös paljon aikaa ja energiaa. Kaikesta tästä rakentuu melko kömpelö yhtälö, jota taas kaupalliset toimijat pyrkivät välttämään.

Mahdollisesti (tai todennäköisesti) koneiden laskentateho jossain vaiheessa sivuuttaa em. ongelmat. Se ei välttämättä kuitenkaan tapahdu lähivuosina, sillä jopa pitkään paikkansa pitänyt Mooren laki on kuollut. Tästä syystä olen itse taipuvainen varovaisuuteen, enkä omista tällä hetkellä coineja, vaan seuraan mielenkiinnolla markkinoita. Jotka tosin ovat behavioristiset, joten ainoastaan sillä mihin ihmiset uskovat on väliä :)

Btw, Jomez on tuubista kovassa seurannassa, ja uusia skaboja odottelen aina vesi kielellä. Jotenkin tuntuu siltä että McBeast, Eagle tai Wysocki vie taas :-D
Luulen, et oot täysin pihalla ja lähdekritiikki toimii kohdallasi. Nimenomaan finanssimaailma on jo lohkoissa kuten Ripple.

Bullqvist

Viesti Kirjoittaja Bullqvist » 20 Kesä 2019, 20:34

Nimenomaan finanssimaailma on jo lohkoissa
Millä perusteella?

Ripple ei ole lohkoketju (blockchain). Eikä se ole myöskään finanssimaailma.

Basisti

Viesti Kirjoittaja Basisti » 20 Kesä 2019, 21:02

Ripplestä voi katsoa ao. linkistä, niin kukin voi tehdä johtopäätökset itse.
https://ripple.com/ripplenet/

Bullqvist

Viesti Kirjoittaja Bullqvist » 20 Kesä 2019, 21:06

Argumentaation taso ei ole kovin korkea one-linereita ja linkkejä tiputtelemalla. Jos väitteitä esitetään, niin ne olisi syytä pystyä perustelemaan.

Basisti

Viesti Kirjoittaja Basisti » 20 Kesä 2019, 21:24

Jos trolli vaivautuu avaamaan sen linkin, niin etusivulla jo mainitaan olleelliset.Pankit ja lohkoketju. Ja on jo käytössä.

Bullqvist

Viesti Kirjoittaja Bullqvist » 20 Kesä 2019, 23:28

Basisti kirjoitti:Jos trolli vaivautuu avaamaan sen linkin, niin etusivulla jo mainitaan olleelliset.Pankit ja lohkoketju. Ja on jo käytössä.
Bravo! Tarkoituksenani oli keskustella asiallisesti ja tuoda asiaan oma näkökulmani. Kiitos sinulle perinpohjaisista kommenteistasi ja keskustelun viemisestä tälle tasolle.

Nousukauden huipun varma merkki on se, että sijoitusvinkkejä jakavat taksikuskit ja kotonaan istuvat basistit.

Basisti

Viesti Kirjoittaja Basisti » 20 Kesä 2019, 23:57

Bullqvist kirjoitti: Nousukauden huipun varma merkki on se, että sijoitusvinkkejä jakavat taksikuskit ja kotonaan istuvat basistit.
Näin on. Taxikuskit ei varmaan vielä tiedä näistä mitään kun turkulaiset finanssimaailmangurutkin on täysin pihalla asiasta. Hyvä näin,valppaat päästään raketilla kuuhun ja runqvistit jää junasta.

Bullqvist

Viesti Kirjoittaja Bullqvist » 21 Kesä 2019, 00:10

Basisti kirjoitti:
Bullqvist kirjoitti: Nousukauden huipun varma merkki on se, että sijoitusvinkkejä jakavat taksikuskit ja kotonaan istuvat basistit.
Näin on. Taxikuskit ei varmaan vielä tiedä näistä mitään kun turkulaiset finanssimaailmangurutkin on täysin pihalla asiasta. Hyvä näin,valppaat päästään raketilla kuuhun ja runqvistit jää junasta.
Kyllä sua on onni nyt potkaissut kun olet maailman ensimmäisten joukossa saanut käsiisi näin ainutlaatuista ja rahanarvoista tietoa. Ei muuta kuin odottelemaan ja tuota pikaa rahoja laskemaan.

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 21 Kesä 2019, 14:47

Raketit sinkoilee taivaalle oikeelta ja vasemmalta ja mun isoin Link koittaa porautuu maan sisään.

Vittu kun vituttaa
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 22 Kesä 2019, 03:41

Tein loppuviikosta siirtoja koska halusin ensimmäistä kertaa elämässäni ostaa bitcoinia hodlaus tarkoituksessa. Torstai kuopan välttääkseni koitin ajoittaa ostot perjantaihin kun pörssi aukeaa. Vain todetakseni että että pörssi on suomessa ja ruotsissa perjantain juhannuksen takia kiinni. Ja rahat makaa sit tilillä.

Riidit oli kyllä kohdillaan ja Bitcoin otti Facen Libra uutisen siivittämänä isoa nousua ja puhkoi 10k rajan. En tajua miten osaan kusta muuvin kuin muuvin aina ihan vituralleen :-D Ethereum jota möin pois saadakseni Linkkii kohta puhkoo 300 taalaa. Ja Lisk ainoita jotka ei liiku vittu mihinkään :-D

https://www.coindesk.com/price/bitcoin

Tarina ei kerro tuliko 10k puhkasu kerrasta kalliiksi Pyysingille vai oliko betsissä joku aika jolloin sen pitää olla yli 10k. Ehkä kuulemme sen tulevissa päivityksissä

Juhannus meni perheen kanssa nappiin ja tarpeeseen laatuaikaa. Syötiin ekana grillistä pihviä,lohta,täytettyä herkkusientä,kasviksia grillitikuista ja katkarapu ja normisalaatit+oma tekemät jäätelötötteröt.

Sitten pihalla "olympialaiset" lajeina mölkky,alias,petankki,tarkkuusheitto,golf putterilla/rauta9 ja frisbeegolf. Sen jälkeen lasten kanssa viel porealtaaseen ja iltapalaks tacopeltiä. Lapset nukkumaan ja sitten emännän kanssa porealtaaseen ja kuohari auki. Sitten omat olympialaiset \:D/ :-'

Huomenna viel vapaa ja su sitten normisetti turneita. Ehkä vielä satti lontooseen jos sellainen järjestetään.

Edit-> no jotain hyvääkin. Hugnes veto meni oikein ja tutkin mihin sen olin lyönyt niin betssonilla huomasin et on kilo ylimäärästä. Olin lyönyt jossain vaiheessa Vasilevski kausarin parhaaseen veskaan guessingamesin tipsistä ja se oli pokannut näköjään palkinnon jota en ees seurannut \:D/ Tosta voi yhen tarjoo kun törmäillään :-D

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 22 Kesä 2019, 04:33

Huoh Ethereum puhko 300 ja seinästä läpi ja nyt ei esteitä nousta enää ja jo 306. Kiva vilkutella raketille täältä maasta ei vittu oon tilteis

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 22 Kesä 2019, 05:30

Ja 10700 huoh

Arvasin että kun toi 10k henkinen muuri ylittyy niin ei Bitcoin
enää maankamaralle kattele. Ens viikolla media hehkuttaa tota kalat innostuu lisää niin meno sen kun kiihtyy. Nyt Link imuun vittu niinkuin olis jo

LongJohn

Viesti Kirjoittaja LongJohn » 22 Kesä 2019, 12:30

sharkie kirjoitti:...
Tarina ei kerro tuliko 10k puhkasu kerrasta kalliiksi Pyysingille vai oliko betsissä joku aika jolloin sen pitää olla yli 10k. Ehkä kuulemme sen tulevissa päivityksissä
...
Ite tulkannut Pyysingin blogista, että 31.12.2019 arvo ratkaisee.
https://www.sijoitustieto.fi/comment/25 ... ment-25795
äksy xxx_yyy_

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 22 Kesä 2019, 23:29

Spoiler fribaan jos katot jälkilähetyksiä niin ei kannata lukea

Ensimmäinen rundi oli kyllä sellanen paskainferno kuin vain mun betseille sopii odottaa. Alkupää pääsi heittämään kuivaan ja tuulettomaan säähän koko rundi ja loppupää tuli hirveeseen tuuleen ja sateeseen ja kiekka laitettiin keskenkin yhes vaiheessa. Obv McBeth paineli ihanne olosuhteisiin jo muilta karkuun -11. Loppupäästä toi live jota yöllä kattelin eagle paino reippaan plussan ja tais pakkaa kiekot ja lähtee jo himaan

Jälkilähetyksenä näkee rundeja ainakin youtuben central coast disc golf kanavalta. Livenä läks just youtuben disc golf pro tour kanavalta jos jotain kiinnostaa mut toi kestää sit siirtoineen sen perus 4-5h..

https://m.youtube.com/watch?v=rVHzHLiUoIA

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”