Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Kauris84

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 24 Joulu 2019, 12:52

Korut ja kaikenmaailman lahjakortit kynsien leikkaukseen on niin vanha juttu kun olla ja voi.
Ainoa oikeasti mikä nykyään hyödyttää on puhas raha (toki lahjakortti ajaa saman), kun se antaa valinnanvapauden. Voi sitten suklaat ym. antaa ihan muutenkin. Nykyään maksetaan isoja summia pelkästä "se ajatus tärkein" ajatuksesta, kuitenkin useimmiten tuossa on aivot narikassa.

Likalle antaisin kyllä vähän siimaa jos tosiaan on itse säästänyt uuteen pihelimeen, siinä on nähty vaivaa ja nuorillahan jos raha ei heti pala, on tehty jotain oikeinkin...

Hyvää joulua ihan kaikille.
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 24 Joulu 2019, 14:22

Imo täysin turha antaa vinkkejä joululahjoista jos ei tunne kohdetta yhtään. Esim jos ostaisin vaimolle koruja niin naurais ja ihmettelin että miks helvetissä pistit rahaa tämmöseen? Ei käytä koruja kun juhlissa pari kertaa vuodessa ja ennestään on ihan tarpeeksi.

Robotti-imurista tosin voisi jopa innostua.

Ihmiset ja niiden toiveet ja tarpeet niin erilaisia ettei lahjaideoissa voi kukaan auttaa. Itse ne pitää koittaa miettiä rakkaimmilleen.

14v kanssa samoilla linjoilla kun muut, ettei kiukuttelusta voi palkita. Se on hyvä pistää vähän säästmään omaa rahaa, oppii ehkä arvostamaan tavaraa enemmän..

tangamash

Viesti Kirjoittaja tangamash » 24 Joulu 2019, 18:11

Tosimiehet ostaa imurin tai paistinpannun. Muut ostaa kivoja lahjoja

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 25 Joulu 2019, 10:37

Joo hyviä pointteja yllä. Mulla on paha tapa ja on sanottu ennenkin kun valitan jostain asiasta että en kerro kaikkea vaan tiivistetyn version. En vaan jaksa yleensä aina selitellä asioita kautta rantain. Mut siis ehkä tossa nyt taas tytär joutu vähän huonoon valoon sen takia.

Miten toi keissi meni kokonaisuudessaan niin se nyt saa ensinnäkin 30e viikko rahaa. Se on taiteellinen ja hyvä piirtää jne

Nopeesti otin kuvan olohuoneesta esim tollasesta jollain kynällä piirretystä. Musta nyt ainakin aika hieno (h)

Kuva

No se alkoi harrastaa viime vuonna myös valokuvausta. Se säästi tosta viikkorahasta+synttärirahoista ensin 700e ja osti jonkun järjestelmäkameran. Joten kyl silleen uskon että ymmärtää rahan arvonkin. Varmaan paremmin kuin rakettimies itte :unsure:

No se on myös vähän hikipinko koulussa ja sivujuonen kerron nyt tähän vielä ni ei jää mitään kertomatta. Se kuvas kännykällä jotain biologian tms tehtävää jossa piti kesän aikana ottaa x määrä kasveista kuva. Se juos maat ja mannut ja rämpi pitkin paikallisia soita. Sit se uppas ne koulun järjestelmään onnistuneesti. No se sai sitten ton järjestelmä kameran ostettua ja alkoi kiertelee tuol luonnos jne ja kuvaamassa. Jossain noista retkistä se sai ton kännykkänsä rikottua silleen ettei sitä saanut enää auki. No jostain syystä koulun järjestelmä kusahti ja ne kuvat hävis. No opettaja halus ne kuvat uudelleen. Mitä ei sitten saatu enää ulos tosta puhelimesta. Se selitti sen sille opettajalle muttei se uskonut. Eikä se halunnut että me puututaan siihen vaikka meistä kohtuutonta että koulun vian takia jos oppilas kerran ne kuvat onnistuneesti sinne ladannut niin voidaan siitä rangaista. Ei kai kellään oo velvollisuutta niitä säilöä sen jälkeen kun se tehtävä suoritettu. No se nyt välttämättä halus ettei me oteta siihen opettajaan yhteyttä ni suostuttiin sit siihen. Se sai välikokeista sit 10,9,9 ja 8 tosta kurssi joita noita kasveja otettiin. Overall syksyn biologia tolla rivillä opettaja oli sit antanut 8 joka nyt ei vastaa keskiarvoa ollenkaan. Ja sehän oli sit heti todistuksen nähtyään naama norsunvitulla nähtyään siellä 10,9 rivien seassa yhden kasin.

No tolleen se sen kännyn alunperin rikko joskus syksyllä. Se otti vanhan kännyn käyttöön ja mennyt sillä siihen asti. Jotain akkuongelmia siinäkin oli. Sen jälkeen on käyty vuoropuhelua sen kanssa jossa mä oon ollut sitä vastaan että kukaan ton ikänen tarttis yli 600€ kännyköitä. Varsinkin kun sen kanssa on menty ehkä 1 känny/1,5v keskiarvolla kun tarttee hankkia uus. Sanoin tos jouluu ennen kun se kinus taas sitä että tarttis siihen rahaa että parempi kun tyytyy sellaseen 3-400e kännyyn et sil rahal saa jo ihan hyviä. Mut se ei halua jotain androidia tms ja sen minkä haluaa maksaa jonkun yli 600e.

Jotenkin tohon aiheeseen se toissaöinen huutaminen sitten liitty. Emäntä nyt meidän kahdenkeskisissä saunakeskusteluissa muistuttanut myös siitä että haluaa jotain kalliimpaa koska niissä on paremmat kamerat jne. Vaakakupin toisella puolella on se että pitäs arvostaa kallista tavaraa eikä rikkoa niitä tota tahtia jolloin parempi että kerää siihen ite rahaa niin tietää vähän paljon kaikki maksaa. Mut toisella puolella on sitten se että pitäis tukea tollasta valokuvaus jne harrastusta jos sillä on siihen jotain intohimoa ja saattas joskus tulla vaikka joku ammatti. Parempi se sitten kuitenkin on kun liikkuu luonnossa ja harrastaa kun notkuu tuolla kylillä. Tällä alueella Turenki/Riihimäki on aika paha huumeongelma ja tietääkseni tuolta kyliltä saa käytännössä mitä haluaa. Ja ton ikäset alkaa oleen jo asiasta kiinnostuneita ja karmeimmat tarinat on sitten tän tyylisiä: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1113301671. Joten tossa nyt pitkän kaavan mukaan mitä tos nyt joutuu puntaroimaan vanhempana. Kaikella on aina useampi puoli.

Mitä nyt tulee tohon vaimolle joululahjaksi keissiin niin samaa mieltä että jokainen kyl tietää parhaiten ite mitä toiselle lahjaksi. Paitsi että kuraa nyt tuli niskaan noista omistakin lahjoista oikein kunnolla. Jotta en kerro nyt pelkästään sitä noin että sanottiin ensin lahja nähtyä että sen robotti imurin "no tässä lahjassa ois pitänyt olla sun nimi", mun mutsin robotti imurista "no siellä on niin siistiä muutenkin ei se ois sitä tarttenut" ja anopin robotti imurista "jos sä sen sille annat ni se on kauhea loukkaus" niin kerrotaas taas pidemmän kaavan mukaan.

Ensinnäkin mitä on emännän kanssa oltu niin silloin kun rahaa tuli ovista ja ikkunoista ja se kulki kauppareissutkin mun perästä ja keräs takana maasta mun ganster rollsista tippuneita 500e seteleitä niin panostin joka joulu ja ostin sille jotain vitun kalliita koruja tai matkoja johonkin thaimaaseen tms. Sit alko kulut kasvaa ja tyydyttiin vaan Kanarian lomaan tai kuumailmapallolentoon. Viime vuosina sit oon päättänyt tai päätetty yhdessä ettei osteta toisillemme mitään kunnes aattona oon käynyt paniikissa ostaa aina jotain kuitenkin. Ja joka kerta siitä tulee sanomista tyyliin "Sieltä se Paniikki-Paasonen taas tulee".

No niinhän se meni sit tänäkin jouluna kiitos betsin(josta myös kerroin sit myöhemmin btw,enkä mä noita oo salaillut vaikka on mennyt väärinkin). No olin siellä Prismassa eilen ja valitsin ensin mutsille kehonkoostumusmittarin/suklaarasian (saa ite miettii syy ja seurausta) ja emännälle robotti imurin. Anopille oli kauheen vaikee keksiä mitään. Meinasin ostaa sille sähköhammasharjan mut sit rupesin miettii siel kaupassa et onkohan sillä omat hampaat vai tekarit. Sit ois kauhee feidi jos olis. No menin sinne robotti imuri osastolle sitten kattoon niitä ja siellä sit sain ajatuksen et ostan nyt niille kaikille sit robotti imurit. Vein kehonkoostumusmittarin takasin hyllyyn ja hiffasin siinä sit sen lämpöpeiton ja ostin sellasenkin sit emännälle. Matkalla kassoille näin sit nastakenkiä ja kun tartten ite uudet kengät ni päätin sit ostaa sellasetkin vielä.

No seuraava dilemma on sitten se että kello sen verran että en voi enää kotona paketoida kun lapset hereillä ja kuusen alla jo kasa lahjoja. Joten kun siellä oli paketointi palvelu yhden pesäpalloseuran toimesta ni sinne sitten. Jonoakaan ei ollut kun niin aikasin olin kuitenkin liikenteessä. Josta tuli mieleen viel kirjoitan tähän väliin kun juttelin emännän kans viel illalla niin hirvee feidi Gigantille pitää noita kauppoja aattona kiinni kun kaikki Paniikki-Paasoset ois ostamassa elektroniikkaa. Nyt sain pulittaa niistä Prismassa sitten extraa mut palaan tähän myöhemmin viel. Mut takasin tohon ni olin siinä pakettipaikalla ja mies ja nainen laitto niitä paketteihin ni se nainen oli puhelias ja kertoi millasta siinä on ollut esim. jengi tulee paistinpannun kanssa että "paketoi tää niin ettei tästä nää et siinä on paistinpannu". Paras tarina minkä sano oli et siihen oli tullut mies rikkakihvelin ja harjan kanssa ja sanonut että "laitetaas tää pakettiin vaimolle kun se halus tänä vuonna erilaisen joululahjan". Sano että joku vois loukkaantua tollasesta mut mitä enemmän sen kanssa jutteli niin tuli selväks että ehkä niiden välinen huumorintaju kestää sen. No tuli puhe niistä robotti imureista ja kotivideoista missä kissat niiden kanssa leikkii jne ja sanoin sitten että ostin nyt itelleni kengät joululahjaks kun en muuta saa mut sitä ei tartte paketoida. No ne oli että ilman muuta paketoidaan. Mietin siinä hetken ja sanoin et no joo laitetaan vaan ni lapsetkin näkee et isä kerrankin ollut kiltti ja saanut edes yhden paketin kun normi aina sanotaan että oon ollut tuhma enkä oo saanut mitään. Oli hienoja ihmisiä ja itelle jäi hyvä joulunen fiilis kun lähdin himaan. No siellä on toiseks nuorin heti ovella vastassa alakerrassa kertomassa että joulupukki on käynyt ja sit se näytti että kuinka ison paketin on saanut jne.

Tän jälkeen mulla sitten ongelma saada nää lahjat sinne kuusen alle kun tyttö kattoo tabletilta myponya siinä vieressä sohvalla. No keksin että voisko se mennä siihen asti kun muut herää ni kattoo sitä omaan huoneeseen ni isi saa viel hetken nukuttua. No se menee ja käyn hakee nopeesti ne paketit autosta kuusen juureen ja oon tyytyväinen. Ja sit meen oikeesti viel hetkeks koittaa nukkumista.

No jossain vaiheessa sit emäntä sit herää tekee joulupuuroo ja kömmin ylös ja se vie mut sivuhuoneeseen "puhutteluun" että mitä oon taas mennyt tekeen ja jankkaa niistä lahjoista että pitäs kertoo mitä niissä on. No enhän mä nyt alakertomaan mitä niissä on. Sit se vaatii saada tietää mitä sen äitille ja mun mutsille on ettei "tartte taas hävetä silmiä päästä" (hävetä silmiä päästä ei tarkoita että olis huonoja lahjoja vaan ostanut taas jotain kallista,kai :oops: ). No enhän mä nyt voi paljastaa kun niissä on samat lahjat kuin sillä itellä ja se uhkaa jo mennä avaamaan niitä. Vetoan juuri julistettuun joulurauhaan että lopettaa nyt mesoamisen eikä vie mun pienintäkin joulumieltä :-D

No käydään muistolehdossa jättää pari kynttilää mun siskolle ja emännän isälle jotka molemmat läks ennen aikojaan. Siitä sitten kirkkoon kuunteleen tytön kuoron joululaulut jne. Emäntä alkoi kans jo päästä fiiliksiin ja näytti olevan paremmalla tuulella. No syödään ja alkaa sit lapset aukasee lahjoja. Mutsi häipyy sitten isäpuolen kanssa himaan kun ollut yövuorossa ja menos uuteen ja tarttee kans unta viel. Annan sille lahjan mukaan. Perinteisesti emäntä sitten avaa lahjansa rauhassa myöhemmin. Anoppi menee sit yläkertaan leikkiin lasten kanssa ja ei oo avannut viel kans lahjaansa. No emäntä sit avaa siinä omansa ja sanoo robotti imurin nähtyään heti että nyt kyllä tässä ois pitänyt lukea sun nimi. Myönnän ajatelleeni myös itteeni :-D . Sit se avaa sen paketin mis lämpöpeiton ja on vähän et "no joo,kiva". No sanon sit että en nyt voinut paljastaa kun ostin mutsille ja anopille sit kans robotti imurit. No se puoliks sit suuttuu että mitä sä nyt sellasta meet sen äitille ostaan." Se siivoominen on sen ainoa liikunta mitä tekee ja siellä kukaan sotkekkaan ja sehän loukkaantuu kauheesti jos sellasen saa. Oisit nyt sille ostanut mieluummin tämmösen lämpöpeiton et siellä on kämppä kylmä ja joutuu päätyhuoneistossa kovilla pakkasille tulla olohuoneeseen kaminan luokse sohvalle nukkuun että tarkenee",mietin tällästä itekkin sille joskus. No mä siihen totean että siinähän se on paketissa vielä eikä se nää eikä kuule nykyään enää mitään ni äkkiähän sä sen lämpöpeiton sille käyt vielä paketoimassa ja palautetaan se robotti imuri. Oli muuten hyvä kun se tuli niin meidän 2v oli sen sylissä ja huomasin että sen joulukalenterissa oli viimenen luukku avaamatta. Otin kalenterin ja avasin luukun ja otin suklaan ja sanoin tytölle että tässä on sun viimenen suklaa. Anoppi siihen että "jaa mulle". Mä että eikun Melissalle. Anoppi otti suklaan suuhun ja söi sen. Oisitte nähneet lasten ilmeet kun anoppi söi 2v viimesen luukun suklaan ja me mentiin vedet silmissä keittiöön nauramaan kun ei kestetty enää :-D . Kerrottiin sit lapsille jälkikäteen et mummi ei oikein enää kuule kunnolla.

No emäntä paketoi sitten lämpöpeiton anopille joka ei tiennyt asiasta siis yhtään mitään. Kovasti oli tyytyväinen. Myöhemmin illalla tuli videoviesti isäpuolelta jossa robotti imuri teki joulusiivousta. Oletan että olivat hekin tyytyväisiä. No emännän kanssa nyt käytiin iltasaunassa sitten taas keskustelu. Sauna on siis se paikka missä mä haluan rentoutua mutta emäntä jutella kun en pääse sieltä sitä karkuun. Uskon että aika monella sama juttu koska saunaolut on varmasti keksitty juuri tästä syystä.

No kerroin etten halunnut sille ostaan mitään koruja kaappeihin homehtumaan. Nopeesti sain listan mitä olis pitänyt tajuta ostaa mieluummin. Ennen joulua ei siis ollut mitään tarpeita kun kysyin. Listalle tuli lahjakortti jalkahoitoon,jäsenkorjaukseen tai labratesteihin rauta-arvojen selvittämiseen. Tottakai mun nyt just tollaset ois pitänyt tajuta 8-[ . No sanoin että palautetaan se anopin robotti imuri siitä tulee 220e back ja se voi käyttää sen sit johonkin tollaseen. Samoin sanoin että sen meidän robotti imurin vois palauttaa kun sen suositus hinta netissä oli 100e halvempi kuin mitä oli Prismassa. No loppuillasta sitten syötiin sipsiä,suklaata ja kumottiin perinteisesti Baileys pulloa ja katottiin leffa Hacksaw Bridge-Aseeton sotilas joka tuli yks päivä neloselta ja katoin sitä vartin ja tuntu niin hyvältä että halusin sen kattoo myöhemmin ja onneks löyty viel Ruudusta. Oli kyl hyvä ja voin suositella. Joten ihan hyvä loppu saatiin kuitenkin illalle. Rakebackkia en saanut joten pitää nyt alkaa sit grindaa ja tienaa ite.
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Joulu 2019, 12:08

Ajatus on tärkein sanonta on vissiin täysin menettänyt merkityksensä ainaki janakkalassa. Kyllähä sä ny hoidit hienosti oman tonttis joten kyllä saat hyvillä mielin olla sanokoot vaimo sit mitä tahansa.

Foorumi naislukijat käsi pystyyn.Kuinka monen mielestä sharkie olisi ansainnut rakebakkiä? Kyllä mä meinaan olisin antanut lol

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 25 Joulu 2019, 12:47

aamupv session jälkeen rakea 309e ja kassa 4791e. Vielä ollaan aikataulussa. Rytmit edelleen ihan viturallaan,nukuin tos 04-06 ja siitä nyt ylhäällä. Jos koittas päiväunet ja sitten takasin. Todennäköisesti epäonnistun kyl.

Erotic Razz

Viesti Kirjoittaja Erotic Razz » 25 Joulu 2019, 13:16

Oot kyllä hieno mies! 😊❤️

Oliko vaikea tottua elämään maltillisesti sen jälkeen, kun aiemmin oli millä mällätä? Tai siis totta munassa oli, mutta palasiko mainitsemasi rahan arvo koskaan? Itse olen valitettavan tehokkaasti pystynyt välttelemään rikastumista 😄

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 25 Joulu 2019, 18:08

Erotic Razz kirjoitti:
25 Joulu 2019, 13:16
Oot kyllä hieno mies! 😊❤️

Oliko vaikea tottua elämään maltillisesti sen jälkeen, kun aiemmin oli millä mällätä? Tai siis totta munassa oli, mutta palasiko mainitsemasi rahan arvo koskaan? Itse olen valitettavan tehokkaasti pystynyt välttelemään rikastumista 😄
Hei luotetaan siihen sanontaan että se ensimmäinen miljoona on vaikeempi tienata ja seuraavat tulee sitten helpommin :drunk:

Tavallaan rahan arvo on kai jotenkin ollut silleen tiedossa,oon kuitenkin aika köyhästä perheestä lähtösin ja penniä on jouduttu venyttään. Lähinnä se suhtautuminen on mennyt edes takas sen oletetun €/tunti arvion kanssa. Jossain vaiheessa tajus sen että kun rahaa voitti helposti niin ei ole järkeä juosta jokaisen tarjouksen perässä eikä kaikkea kannata tehdä itse vaikka siihen olisi kykyjä. Jos vaikka jonkun tuotteen pystys 2h työllä nyt saamaan tutkimalla nyt hyvän hintalaatu suhteen niin mennä vuosina meni vaan kauppaan ja ostin jotain kalliimpaa koska oletti että se nyt oli laadukkaampaa kuin ne halvemmat systeemit keskimäärin. Tai vaikka oli tarkoitus rakentaa jotain terassia niin ois itekkin pystynyt jotain siinä duunaa niin sen sijaan että siihen pisti ite vaikka viikossa 3h per pv niin tajus että se aika parempi pelata pokeria. Jossain vaiheessa muistan laskeneeni että tienasin ainakin sen 100€/tunti. Sit vaan kelas että onko järkeä siivota itse kämppä 2h vai palkata siihen siivooja joka tekee sen halvemmalla tyyliin 20-30e/h-kotitalousvähennys. Sinällään ei ole siis vaikeempi elää maltillisemmin vaan ne valinnat on nyt viime vuosina mennyt enemmän ja enemmän siihen suuntaan että jos pystyy tekeen ite niin tehdään kun ei sieltä pokerista ole juuri sen merkittävämpää tuntipalkkaa tiedossa jos sen ajan käyttää siihen. Jossain viime kuussa laskin noita käteispelimääriä/rakea ja tuotto-odotuksia eri tunneille niin muistaakseni tommosella 5h pelaamisella per pv/1200e rakee viikossa vois päästä tyyliin semmoseen 30€/tunti. Jos peleistä alkais sen lisäks myös voittaa niin alkais olemaan taas järkevämpää palkkaa siivousapua,tai nyt on kyl se robotti-imuri :beer2:

Nukuin 1,5h tossa välissä sit kuitenkin. Aika hirvittävän pätkittäistä tää uni nyt on kohti jonkinnäköistä rytmiä. En oleta että ihan optimaalista peliä tällä pystyy tekemään mutta aikamoisia joulupukkeja ollut myös pöydissä jakamassa lahjoja täl viikolla ni vähän kompensoi kyl. Kun saan seuraavat kädet upattua ni voin jakaa yhden aika huikean suorituksen tältä aamulta jos osaan jotenkin pastee käden tuolta HEM3. Eiköhän ne rytmit saada kohta järkevimmiks perheen kanssa ja sit pähkäillä siinä kun eskarit alkaa että ollaan ihan vääris rytmeis sitten taas.

Nyt 20:00 asti grindiä,siihen tilattu perheen joulusauna. Kerkee semmosen 70-80e rakettaa.

DANTOR

Viesti Kirjoittaja DANTOR » 25 Joulu 2019, 18:27

Aiai, tullu missattua kokonaan pääsisikö tän kuulee viel jossain, levydiiliä ei pysty ihan suorilta käsin lupaamaan mutta semisolidilla räpsuorituksella saattas ainaki Hip Hop Holdemiin bountyn paikka napsua ens vuodelle. Särjelle hyvät joulut ja suotuisat runit ens vuodelle :tup: Pitkään oon ukon blogeja seurannut enemmän tai vähemmän ja dikkaileb kyllä.

-D
sharkie kirjoitti:
15 Joulu 2019, 02:09
Joskus vedettiin joulunaikaan joululaulu. Nyt Nielijän blogin innoittamana riimejä alkoi tulemaan ja laitetaan ittemme perinteisesti naurunalaiseksi. Aiheena toki tän vuoden teema

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 25 Joulu 2019, 19:11

DANTOR kirjoitti:
25 Joulu 2019, 18:27
Aiai, tullu missattua kokonaan pääsisikö tän kuulee viel jossain, levydiiliä ei pysty ihan suorilta käsin lupaamaan mutta semisolidilla räpsuorituksella saattas ainaki Hip Hop Holdemiin bountyn paikka napsua ens vuodelle. Särjelle hyvät joulut ja suotuisat runit ens vuodelle :tup: Pitkään oon ukon blogeja seurannut enemmän tai vähemmän ja dikkaileb kyllä.
:tup:

Oletan erään Uutistoimituksen haastiksen perusteella tietäväni kuka tän nimimerkin takana piileksii. Poistin tosiaan noi videot youtubesta kun se mun normi 2-300 katselukertaa niille tuli täyteen niin varmaan suurin osa aktiivisimmista lukijoista ne kerkes näkee,jos ei niin ei varmaan hirveesti menettänyt mitään :-' . Lähinnä suojelin omia lapsia ettei ne kerkee niitä näkee kun siellä saatto olla vähän kyseenalaisia tekstejä [-X

Mutta arvostus kyllä nous teitä ammattilaisia kohtaan kovasti jos se ei jo ennestään ollut tapissa. Oot itelle aina yks suosikeista ollut Spektin lisäks mitkä soi aina soittolistoil kun pelaan. Sen lisäks oot hankala kyl pelaa vastaan pöydissäkin. Muutaman kerran oltu livenäkin samois mut en oo uskaltanut puhuu :oops:

Samoin Hyvät Joulut ja Uudet Vuodet sinne!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 25 Joulu 2019, 19:55

Pokerman82 kirjoitti:
25 Joulu 2019, 12:08
kyllä saat hyvillä mielin olla sanokoot vaimo sit mitä tahansa.
Vähän tähän liittyen.. :-D :-D

Kuva

Ei kyl pysynyt keskittyminen yhtään kasassa tässä sessiossa. En pelannut hyvin enkä runannutkaan,taisin kaikki 3 flippiä hävii. Tosin sitten vikoissa käsissä 3bettasin 88 ja floppiin 997 betcallasin. Vihu jostain syystä checkkas turnin Q perässä ja riveriin napsu sitten 8 ja vihu maksoi allarit.

rakea 353 ja kassa 4661. Väsyttääkin taas jo vitusti. Ottaa päähän kyl nää 2h unta,4-5h valveil 2h unta ja 4h valveil runit. Kassa ei nouse kyl tällä tahdilla muuta kuin rakebackin voimin. Nyt saunaan

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 25 Joulu 2019, 23:53

Toho kuvaan: Oi niitä aikoja :-D

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 26 Joulu 2019, 09:04

Youtubesta tuli mieleen viel se että niil on nyt joku ajojahti menossa noita kryptoaiheisia matskua sinne tehneitä vastaan. Siellä on suljettu kymmeniä mm vuodesta 2007 lähtien videoita tehneitä tilejä. Eikä niissä suluissa on silleen mitään logiikkaaa kun mukana myös semmoisia jotka ei mitenkään mainosta niissä mitään tuotteita tms. Mikä sikäli harmi kun seuraan aika montaa ja oppinut aika paljon treidaamisesta jne tuota kautta. Omia suosikkeja on mm Altcoin daily,Datadash,Tyler S.

Menin 22 maissa nukkumaan ajatuksella että saan taas sen 2h unta ja sitten koitan siitä ehkä valvoo aamuun ja yrittää sitten uudestaan. Heräsin pari kertaa välissä ja nukahdin aina kuitenkin nopee uudestaan ja heräsin lopulta 0630. Eli nyt hyvät unet alla. Avasin softan muttei pöytiä ni kattelin pari jaksoo Suitsia ja söin Juhlapöydän konvehteja.

Nyt sit lisää näitä plz

BTN: $68.23 (136.5 bb)
SB: $61.14 (122.3 bb)
Hero (BB): $57.50 (115 bb)
CO: $70.57 (141.1 bb)

SB posts $0.25, Hero posts BB $0.50

Pre Flop: (pot: $0.75) Hero has AKuva AKuva
CO raises to $1.50, 2 folds, Hero raises to $7.00, CO calls $5.50

Flop: ($14.25, 2 players) AKuva KKuva 3Kuva
Hero bets $4.46, CO calls $4.46

Turn: ($23.17, 2 players) AKuva
Hero bets $11.00, CO raises to $59.11, Hero calls $35.04

River: ($115.25, 2 players) QKuva

Results: $115.25 pot ($0.00 rake)
Final Board: AKuva KKuva 3Kuva AKuva QKuva

Hero shows AKuva AKuva: (Four of a Kind, Aces)
(Pre 83%, Flop 77%, Turn 100%)

CO shows 8Kuva QKuva: (Two Pair, Aces and Queens)
(Pre 17%, Flop 23%, Turn 0%)

Hero wins $113.25
CO wins $0.00

Tää viikko,unirytmeihin nähden ihan tyytyväinen vaikkei mitään murskaamista ookkaan. Nyt nukuttu niin katotaan jos tää sessio menis jo paremmin

Kuva

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 26 Joulu 2019, 12:44

Alkuun hyvät runit eikä vihut ihan tosissaan tuntunut pelaavan. Loppuun tuli sitten ikäviä setuppeja tyyliin AK 3bettaan ja A8x cbet barrel turn A ja riveriin loput ja vihu maksaa loppuun asti 88lla. Ei nois mitään voi tehdä kumpikaan ja longrun menee tasan.

rakee 431 ja kassa 4863

tauko ja sit jatketaan

mugman

Viesti Kirjoittaja mugman » 27 Joulu 2019, 17:03

sharkie kirjoitti:
26 Joulu 2019, 09:04
Youtubesta tuli mieleen viel se että niil on nyt joku ajojahti menossa noita kryptoaiheisia matskua sinne tehneitä vastaan. Siellä on suljettu kymmeniä mm vuodesta 2007 lähtien videoita tehneitä tilejä. Eikä niissä suluissa on silleen mitään logiikkaaa kun mukana myös semmoisia jotka ei mitenkään mainosta niissä mitään tuotteita tms. Mikä sikäli harmi kun seuraan aika montaa ja oppinut aika paljon treidaamisesta jne tuota kautta. Omia suosikkeja on mm Altcoin daily,Datadash,Tyler S.
Joo, oli vähän mitä vittua fiilis. Nyt tuubi on ilmeisesti alkanut palauttaa niitä takaisin. :clap:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”