Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
Mika.H
Moderaattori

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja Mika.H » 03 Tammi 2020, 13:34

peeksa kirjoitti:
03 Tammi 2020, 13:30
https://www.fonda.fi/itis/ Sama pulju, ilmeisesti tehnyt faceliftin Jumbossa?
#-o

Ehä mä tollast nähny ku puhelimella "aamulla" selasin tänne ja vastailin, mut joo näemmä on samaa. En oo itikses siis käyny en pysty vertailla, kaikki tykkää niin erilaisesta kuitenki että vain omalla mielipiteellä on merkitystä :tup:

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 03 Tammi 2020, 17:09

Ihan paskaa pakaste/puolivalmistekamaahan toi Itiksen Fonda on ollut ysäriltä asti, ei kannata sitä nostalgisoida.
Oltiin siis aikasemmin käyty täällä Jumbon ja mietittiin siin mikä vial kun ei oo jäänyt mieleen/tultu uudestaan

Hyvin usein meillä määrittää paikan se mite rafla panostaa lastenruokiin. Jos ne on just selkeesti pakasteista ni koitellaan jatkos vältellä. Tässä oli lasten listalla kalapuikot ja ranskalaiset ja mietittiin siinä että jos on otettu aikasemmin ne ja ollut pakastekalapuikot ni jäänyt huono mielikuva. Otettiin nyt varmuuden vuoks sitten muuta.

Lasten lehtipihvi ja lohi näytti ainakin hyvältä ja uppos. Jos nyt jotain kehitettävää niin lisukkeisiin bataattiranskalaiset alkaa olemaan nykypäivänä jo useassa paikassa se terveellisempi vaihtoehto normi rankuille
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

HerrDoktor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HerrDoktor » 03 Tammi 2020, 22:00

Mika.H kirjoitti:
03 Tammi 2020, 13:34
peeksa kirjoitti:
03 Tammi 2020, 13:30
https://www.fonda.fi/itis/ Sama pulju, ilmeisesti tehnyt faceliftin Jumbossa?
#-o

Ehä mä tollast nähny ku puhelimella "aamulla" selasin tänne ja vastailin, mut joo näemmä on samaa. En oo itikses siis käyny en pysty vertailla, kaikki tykkää niin erilaisesta kuitenki että vain omalla mielipiteellä on merkitystä :tup:
Ei kai se nyt ole mikään mielipidekysymys, jos preferoi tuoreita ja laadukkaita raaka-aineita?

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 04 Tammi 2020, 00:19

Otin nyt tuommoiset päivät. Toistaseks lentoja ei oo kyllä sinnepäinkään tuohon aikaan. Halpuuden sijaan lennoissa arvostan mahdollisimman nopeita/1 pompun lentoja joten odotellaan vielä reittejä Helsinki-Chi-Las Vegas ja Helsinki-Lontoo-LasVegas. Ja ehkä Tukholman kautta voi jotain saada.

Kuva

Viime yön veto meni vihkoon joten paluu arkeen. Aika nihkeesti pöytiä alkuillasta jostain syystä niin otin parit plo turneet kylkeen. Toisessa olin 4.s ja sain sisäänostot pois. Muuten painellut käkkyä ja ehkä bini ylhääl

Kerroin mailitse sinne kiristysfirmaankin ettei mulla nyt oo mitään verotulotodistuksia tai palkkakuitteja laittaa mutta
ohjeet kuulemma vaatii :tup:

"Sähköpostin välityksellä emme voi arvioda mahdollisuuksiasi saada lainaa, vaan sinun tulee täyttää lainahakemus ohjeiden mukaan loppuun saakka.

Mukavaa päivänjatkoa! Terveisin Instabankin väki"

No sieltä jäi korot saamatta ja särjeltä raketti väliin :tdown: :rant:

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 04 Tammi 2020, 03:12

Pikkasen pistit väärän päivän varaukseen.
Screenshot_20200104-031032.png
Kun et ole köyhä ja kipeä, niin tossa kohtuu nopsat lennot.
nikkipe

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 04 Tammi 2020, 04:13

Joo 1150e näytti myös aika buenot alle 15h lennot.

Semmoset nyt saa varmaan viel aika ciime tipassakin. Kyttään vielä vielä jotain 600-700e hintasta tarjousta jonka vois snappaa sitten. Ei harmita sit niin paljon kun kääntääkin vaan sängys kylkee kun pitäs lähtee kentälle :drunk:

Huomenna sitten emäntä lähtee tyttöjen kanssa bilettää. Onx se nyt sopivaa kun just oli pikkujouluissa? Menevät Hämeenlinnaan ja ovat hotellissa 3 pekkaan yötä. Käyn sit hakee sunnuntaina pois. Maanantaina pitäs sit viel olla nuorimman kaa kun vanhemmat menee äitin kaa kattoo Frozenia. Sit tiistaina onkin paluu arkeen.

Kuorsaan kuulemma nykyään ihan vitusti. Kostoisku siis tiedossa MrMoonille jos eksytään reissuilla samaan huoneisiin. Nyt vaan lihavuuden lisäks joutuu siitä et satutin aika pahasti vissiin selkäni tuol Flamingon keikalla. Jotenkin nuorimmaista nostin vessasta potalta pytylle kun se ei osannut päättää minne tekee tarpeensa ja jotenkin vissiin huonossa asennossa kun nostin. No hyvä kun pääsin liikkumaan siellä sen jälkeen ja lapsen pukeminen oli aika hankalaa pukuhuoneessa. Soitin emännän sit vastaan sinne eteen sitten että sain sen autoon. Viereiseen parkkiruutuun yritti joku tulla mut en päässyt autoon kunnol ni se joutu venaa. Pahoittelin kyl sitten kun ne pääs paikalle ja sanoin etren oo kunnossa. Emäntä tatjoutui ajaa mut sanoin ettei kaasujalas mitää vikaa oo. Oikeesti en jaksanut katella kun se köröttelee himaan rajoitusten mukaan. Aattelin et toi menee ohi mut yö oli aika tuskaa kun ei pystynyt kääntää kylkee ilman kipuja. Varmaan sit kuorsannut kun nukkunut huonos asennos lopulta. Tänään koittanut mennä hissukseen ja välttää kaikkee liikuntaa.

Aika varma et tota samaa minkä takii kävin fyssaril. Syvät selkä ja vatsalihakset heikkoi eikä tue jotenkin. Hierojakin sanoi et alaselkä ihan jumissa. Hiero sitä auki ni en päässyt omin voimin blindiltä ylös kun tuntu et alaselkä ihan voimaton/makaronia. Sit se vissiin siltä alueelta alkoi taas muiden lihasten tukemana pitämään tota heikkoa aluetta kasassa menemällä "jumiin" -> kroppa suojelee itse tota aluetta ja muodostaa siihen tavallaan tuen. Ja sit kun se tuki "puretaan" hieromalla se pehmeeks ni ei pääse enää ylös. Nyt vaan eilen toi kipu tuntu tonne oikeeseen pakaraan saakka ekaa kertaa. Pitää nyt katella miten tässä menee seuraavat päivät.

Etsin jo kuntopyörän selkää pokeri vlogeja ja mrmoonikin tipsas muutaman. Mitään opetussivustoja ei itel oo täl hetkel ni ei pääse niitä kattelee mut noisss vlogeis aika paljon jenkkien käkkypelejä ja käsihistorioita ni jos sieltä jäi jotain tipsejä sit jos rapakon taakse tulee lähdettyä.

nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 04 Tammi 2020, 12:57

sharkie kirjoitti:
04 Tammi 2020, 04:13
Syvät selkä ja vatsalihakset heikkoi eikä tue jotenkin.
Hämärä muistikuva kuntoilurullavideosta. Haaste loppuun vaan.
nikkipe

Kuula

Viesti Kirjoittaja Kuula » 04 Tammi 2020, 13:08

sharkie kirjoitti:
Hiero sitä auki ni en päässyt omin voimin blindiltä ylös kun tuntu et alaselkä ihan voimaton/makaronia.
Sun automaattikorjaus alkaa oppia.

Selkähomma kuulostaa ihan noidannuolelta.
https://selkakanava.fi/noidannuoli-eli-lumbago

Harbo

Viesti Kirjoittaja Harbo » 04 Tammi 2020, 13:35

sharkie kirjoitti:
04 Tammi 2020, 00:19
Otin nyt tuommoiset päivät. Toistaseks lentoja ei oo kyllä sinnepäinkään tuohon aikaan. Halpuuden sijaan lennoissa arvostan mahdollisimman nopeita/1 pompun lentoja joten odotellaan vielä reittejä Helsinki-Chi-Las Vegas ja Helsinki-Lontoo-LasVegas. Ja ehkä Tukholman kautta voi jotain saada.

Kuva

Viime yön veto meni vihkoon joten paluu arkeen.
Heips.

Kyssäri näin degeniltä toiselle. Miksi ihmeessä kilon betsejä änäriin? Tiedän et tunnet lajin ja sarjan etkä varmasti pelaa noil rolleilla kilon betsejä voittajista(olis retardia, veskarit, ylivoimat, sarjan tasaisuus, pelaajat pelaa ens sopparista vaik ulkona pleijareista) vaan muuta (laukaukset, over/under jne) mutta silti.

En kyseenalaista tietoa mutta varianssi on älytön. Jalkapallossa löydät joka pv ok kertoimen vedolle jossa heikompi ei koske palloon matsin aikana, jos maltat pelata muuta kuin headliner pelejä eli isojen liigojen isojajoukkueita. Eli katot kattavasti divaripallot mukaan kans eri maista. Vaikka pelaisi todennäköisempää voittajaa, voi veto olla jopa ylikerroin pienemmissä peleissä.

Eli tuli mieleen että usein pokerissa pärjää ahkera, tasapainoinen ja ei niin edes pokerista kiinnostunut joka grindaa yhtä pitkää tulosta, niin vedoissa pikkaisen samaa et mitä jos betsaa jotain mikä ei kiinnosta urheilullisesti yhtään niin oisko siitä raketti kuuhun?

Isot respektit siitä että vedät paljon sinkkuja mikä oikea tapa. Meitä spedejä jotka saa kerran kahes vuodes 10 rekan kiinni esitellen voitollista tulosta siltä kvartaalilta on ihan liikaa :).

Tsemppiä peleihin ja kaikkeen. 👍
Työnteko on juopottelevien luokkien kirous.
-Oscar Wilde-

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 04 Tammi 2020, 14:25

Lähinnä mä uskon että tossa on bookkerin virhe joka oikeesti tapahtuu joku 50-45% ajasta ja kertoimet on ollut yli 3 pitkälti kauden alussa ja nyt 2.4-2.8 tyyliin. Eli pääsee arpoo jollain AK vs AJ arpoi jos oon oikeessa. Voin toki olla väärässä.

Kilolla löin koska en uskaltanut isommin. Jos ois mennyt väärin ni ois pitänyt lyödä seuraava isommin kunnes osuu ja mun visassa on vain 6k katto :tup:

Sinänsä löin muutaman -ev betsin tossa välissä myös ManUlle jne ja vaikka niihinkin yritin lyödä enemmän niin bookkeri sit päätti just noi betsit rajoittaa johonkin 180e tms vaikka toi liiga ja 1x2 vetomuoto pitäs olla tyyliin maailman tarkimmin analysoitu läpi. Sit toi mun betsikohde missä oletan että virhe niin harvinaisempi ja oletettavasti bookkeri tekee tohon helpommin virheitä ni betsi meni tarkistuksen jälkeen läpi

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 04 Tammi 2020, 14:33

Kuula kirjoitti:
04 Tammi 2020, 13:08
sharkie kirjoitti:
Hiero sitä auki ni en päässyt omin voimin blindiltä ylös kun tuntu et alaselkä ihan voimaton/makaronia.
Sun automaattikorjaus alkaa oppia.

Selkähomma kuulostaa ihan noidannuolelta.
https://selkakanava.fi/noidannuoli-eli-lumbago
Kiitos tästä linkistä. Toi palleahengityksen yhteys selänkin toimintaan oli uutta

Puuraketti

Viesti Kirjoittaja Puuraketti » 04 Tammi 2020, 14:40

sharkie kirjoitti:
04 Tammi 2020, 14:25
Lähinnä mä uskon että tossa on bookkerin virhe joka oikeesti tapahtuu joku 50-45% ajasta ja kertoimet on ollut yli 3 pitkälti kauden alussa ja nyt 2.4-2.8 tyyliin. Eli pääsee arpoo jollain AK vs AJ arpoi jos oon oikeessa. Voin toki olla väärässä.

Kilolla löin koska en uskaltanut isommin. Jos ois mennyt väärin ni ois pitänyt lyödä seuraava isommin kunnes osuu ja mun visassa on vain 6k katto :tup:

Sinänsä löin muutaman -ev betsin tossa välissä myös ManUlle jne ja vaikka niihinkin yritin lyödä enemmän niin bookkeri sit päätti just noi betsit rajoittaa johonkin 180e tms vaikka toi liiga ja 1x2 vetomuoto pitäs olla tyyliin maailman tarkimmin analysoitu läpi. Sit toi mun betsikohde missä oletan että virhe niin harvinaisempi ja oletettavasti bookkeri tekee tohon helpommin virheitä ni betsi meni tarkistuksen jälkeen läpi
OIetko miettinyt sitä, että ottaisit sen kilon betsikassaksi ja alkaisit vetelemään betsejä sellaisella kassanhallinnalla kuin pitääkin, eli tyyliin 1-3% kassasta. Nyt vetelet kilon stabeja joiden osuessa on kivaa, mutta joiden mennessä ohi pitää tappioita yrittää paikata isommalla betsillä? Eihän tuolla tyylillä ole mitään tekemistä järkevän vedonlyönnin kanssa. Tuolla tyylillähän ei ole kuin ajan kysymys kun se sopiva downswing aiheuttaakin sitten sen, että se visa on vedetty maxeihin ja sitten ihmetellään millä se lasku maksetaan. Vai onko se niin, että pienet voitot eivät tunnu missään ja adrenaliinia haetaan sitten järjettömillä vedoilla suhteessa kassaan ja varallisuuteen? Saahan tuolla hyvät tykytykset tosin varmasti aikaiseksi.

Käsittääkseni olet joskus ihan elättänytkin itsesi vedonlyönnillä, joten siksi tuollainen uhkapelaaminen on melko omituista. Jokainen toki tekee omilla rahoillaan ihan mitä itse haluaa.

edit: tarkoitus ei ollut kertoa mitään itsestään selvyyksiä eikä yrittää opettaa ns. isää panemaan. Tyylillesi lienee olemassa hyvät syyt ja otetut riskit ovat ehkä heron mielestä kohtuulliset.

Kauris84

Viesti Kirjoittaja Kauris84 » 04 Tammi 2020, 15:12

Vai onko se niin, että pienet voitot eivät tunnu missään ja adrenaliinia haetaan sitten järjettömillä vedoilla suhteessa kassaan ja varallisuuteen?
Näkyy kilometrin päähän että tämä.

Mä vedin tossa ennen joulua änäreistä 80% vedoista kotiin (about 30 vetoa) mutta katsoin joka hiton pelin (tai edes osan niistä) ja tein suorastaan töitä sen eteen että löysin ne mihin kannatti betsata. Myös sellaiset pelit veti kiinni joissa vihulainen johdossa (tyyliin 1-0 eka erä) ja betsasin vastapalloon (mun ehdoton vahvuus). Mutta nyt tammikuussa 20 betsiä suoraan nenille. Se on aika armoton laji veikata pitkässä juoksussa.

En voi itsekään ymmärtää mikä ihmeen halu on ampua omaan jalkaan noin isoilla betseillä mutta se on kyllä oma valinta eikä sitä tarvi muiden ymmärtääkään... :unsure:
Agressiivista asioiden ajattelua, "esim: Vain paskapää ei pidä saksalaisesta musiikista."
Jos tuomitset niin osta itse itsellesi ensin elämä!

rlshark

Viesti Kirjoittaja rlshark » 04 Tammi 2020, 15:34

Kyllähän noi soft bookkerit tekee jatkuvasti virheitä, mutta ei ne mitään massiivisia ole.
Varmaan voit saada joku 10 % edgen sopivassa ajankohdassa, mutta yleensä softbookkerit tekee max jotain 3-5 % virheitä, kun verrataan closing oddseihin.

Sillä oletuksella toki, että sharp bookerin closing oddsit on lähellä oikeaa todennäköisyyttä

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 04 Tammi 2020, 16:24

Puuraketti kirjoitti:
04 Tammi 2020, 14:40
sharkie kirjoitti:
04 Tammi 2020, 14:25

OIetko miettinyt sitä, että ottaisit sen kilon betsikassaksi ja alkaisit vetelemään betsejä sellaisella kassanhallinnalla kuin pitääkin, eli tyyliin 1-3% kassasta. Nyt vetelet kilon stabeja joiden osuessa on kivaa, mutta joiden mennessä ohi pitää tappioita yrittää paikata isommalla betsillä? Eihän tuolla tyylillä ole mitään tekemistä järkevän vedonlyönnin kanssa. Tuolla tyylillähän ei ole kuin ajan kysymys kun se sopiva downswing aiheuttaakin sitten sen, että se visa on vedetty maxeihin ja sitten ihmetellään millä se lasku maksetaan. Vai onko se niin, että pienet voitot eivät tunnu missään ja adrenaliinia haetaan sitten järjettömillä vedoilla suhteessa kassaan ja varallisuuteen? Saahan tuolla hyvät tykytykset tosin varmasti aikaiseksi.

Käsittääkseni olet joskus ihan elättänytkin itsesi vedonlyönnillä, joten siksi tuollainen uhkapelaaminen on melko omituista. Jokainen toki tekee omilla rahoillaan ihan mitä itse haluaa.

edit: tarkoitus ei ollut kertoa mitään itsestään selvyyksiä eikä yrittää opettaa ns. isää panemaan. Tyylillesi lienee olemassa hyvät syyt ja otetut riskit ovat ehkä heron mielestä kohtuulliset.
Joo en mä jaksa mitään kilon kassoja kierrätellä vuoden aikana ja tutkia tuhansia vetoja 1% edgellä että saa sen toisen kilon tienattua vuoden aikana. Mieluummin käyn kerää vaikka käpyjä. Jos lyödään niin kyl sen pitää jossain tuntua. Toki yritän lyödä vetoja jossa odotusarvo on positiivinen. En mä tosta betsistä oo kyllä mitään tykytyksiä edes saanut. En oo jaksanut edes katella noita pelejä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”