Raketilla kuuhun

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
nikkipe
Pokerisivut - striimaaja

Re: Raketilla kuuhun

Viesti Kirjoittaja nikkipe » 13 Tammi 2020, 22:52

nikkipe kirjoitti:
13 Tammi 2020, 08:06
sharkie kirjoitti:
13 Tammi 2020, 05:26
Tietääkö joku saako HEM3 ulos tiedon kauan olen kuukaudessa pelannut yhteensä käteistä?
Pistetään puhdas arvaus, koska näyttää Hem3 kuvassa olevan Save report as vaihtoehto.

Noi raportit on editoitavissa. Poista Game Type kenttä ja tallenna raportti uudella nimellä.
IMO nyt ovat HEM3 kehittäjät juonet simaa ja pyrkineet tekemään Vappu pilan käyttäjille.

Mikäli samaan aikaan tai ennen session katkeamista (30 minsaa ilman tapahtumia) pelaa eri tasoja, näkyy Stakes kohtainen aika. Mutta kuinka ollakkaan sillä ajalla ei teekkään mitään koska se sisälyy samaan aikaan pelattujen tasojen aikaan.

Sama haaste ilmenee myös minuttit statsilla.
Hem3_session_duration_by_stake.PNG
Hem3_session_duration_by_stake.PNG (9.76 KiB) Katsottu 2662 kertaa
Samat statsit voi kuitenkin laittaa overall rapsalle ja tallentaasen uudella nimellä.
Hem3_session_duration_overall.PNG
Hem3_session_duration_overall.PNG (5.98 KiB) Katsottu 2662 kertaa
Avot, siltä saa jo vähän realistisemman näköistä infoa aikaiseksi.
nikkipe

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 14 Tammi 2020, 02:50

RobertKnepper kirjoitti:
13 Tammi 2020, 14:12
Millasta korkoa olisit valmis maksamaan 20k€ lainalle? Ja kuinka pitkän maksuajan tarvitsisit? Ja onko vakuuksia antaa :D Ehkä täältä voisi joku jopa löytyä joka suostuisi lainaamaan vaikka tietää että menee raketin kyytiin.
Käytännössä varmaan kuin mulla oli viime vuoden vikat 5-6kk kaverin kanssa eli 20k lainaan 6kk +1k ja vuoden loppuun joku 2k eli 22k takaisin. Ja joitain lisäehto sitten kirjalliseen sopimukseen niinkuin tehtiin.

Maksuaika on tavallaan sovittavissa mutta ainakin haluaisin sen maksaa myös etuajassa pois ilman sanktioita(en tätä avaa enempää)

Vakuudet on samat mitä laitoin tohon OP hakemukseen. Mulla on kartano ja yksiö johon 41k laina josta (33k maksamatta)
Sen lainanlyhennys ja vastike menee suoraan vuokrasta ja itelle jää siitä maksettavaa kuukaudessa 10e. Ton lainan vakuutena on 95% varmasti kartano ja uuden lainan vakuudeksi ilmeisesti jää sitten toi yksiö. Jos ton lainan vakuutena oli yksiö niin sitten vapaana vakuutta kai kartano. Toinen panttikirja tai joku omistajuus lappu mulla on tallelokerossa ja toinen on pankilla atm.

Kuitenkin max laina aika on vuoden loppuun+että saan sitten myytyä ton yksiön. Yksiö pitäis olla helposti myytävissä tyyliin 3-5kk ja nykyhinnoil siitä pitäis saada joku 32-36k ja siihen väliin varmaan myisinkin. Eli uuteen velkaan menis sitten ne myyntirahat suoraan ja mulle jäis sitten päälle toi pankin laina jossa pieni korko ja pitkä maksuaika eli ei mitään kiirettä päästä irti.

Todellisuudessa miten ajattelen ton bitcoin keissin niin se nousee ennen halvingia ja sitten kohti loppuvuotta lisää. Sen toteuma voi olla jotain 30-100k haarukassa ja tuolla toukokuussa se olis hyvä olla jo yli 15k. Jos toi nyt elo/syyskuu näyttäs pahalta(ei olis noussut nykyisestä niin olisin toki väärässä ja halving on jo hinnassa jolloin möisin ne siinä korvilla viimeistään jolloin maksuun ne mitä niistä on jälellä+sitten mut pitäs saada aika myydä se kämppä ja maksaa puuttuva osa.

Mä uskon ettei toi ihan pohjamutiin voi mennä ihan hetkeen. Tossa on kuitenkin pari aika selvää vastustustasoa jonka läpi se pitäs mennä. Jos se jäis tohon 3900 tasoonkin worst case skenariossa ni nykynen hinta puolittus ja 20k jäis jäljelle vielä puolet.

Kuva

Mutta OP yritti tänään soittaa koskien lainasta. Obv olin nukkumassa enkä vastannut puhelimeen. Laitoin niille viestin pankin sivujen kautta että kysymykset ja päätökset sen kautta tai mailiin puhelimeen en vastaa ellei ne soita 19-09 välillä ja tuskin silloin(mul on aina puhelin äänettömällä tai hukassa).

Tänään striimissä ei oikein kulkenut. Illan teema oli vähän että aina piti kurkistaa mitä vihulla oli. Yks huppi saatiin aikaseks ja sielläkään ei ihan nutseilla saatu merkkejä keskelle :-'

https://clips.twitch.tv/ShinyHelpfulDolphinTF2John

Mutta rapatessa roiskuu. Nyt vaan viikko taas keskittymistä käkkyyn ja mietitään sitten missä viikon päästä pelataan kun jokainen tili saatiin katki ja visalimittikin on raketeissa #-o

edit->eikun jäihän meille 300e pokerihuoneelle my bad
Seuraa täältä kun ammattimies näyttää miten RAKEtoidaan!

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 14 Tammi 2020, 02:54

Casteliero kirjoitti:
13 Tammi 2020, 17:42
Mulla käytännössä on Tennessee jo voittajasuosikki koko kaudelle. Ne pelaa todella kovaa taktista peliä ja Derrick Henry on käytännössä pitelemätön. Niillä on ollu tapana viimesellä neljänneksellä juoksuttaa aikaa jos ovat johdossa esim delay of game ja muilla rangaistuksilla. Parhaimmillaan ne saa sillä imettyä sen reippaat pari minuuttia pelikellosta sinne viiteen minuuttiin asti. Ja se tekee lopussa paljon. Derrick Henry väsyttää myös puolustuksen ja viimeisellä neljänneksellä se on käytännössä pysäyttämätön. Ja tällä ne saa myös kulutettua aikaa sen viiden minuutin jälkeen.

Kansas on myös todella kova, mutta paljon riippuu siitä, loukkaantuiko Kelce eilisessä pelissä ja pystyykö pelaamaan. Mahomes on todennäköisesti tällä hetkellä paras pelinrakentaja, mutta se vaatii kyllä Kelcen rinnalle, jos meinaavat pärjätä. Tosin sillonkaan se ei välttämättä riitä. Mutta helvetin mielenkiintoinen peli tulossa joka tapauksessa.

NFC puolen joukkueista minulla ei ole mitään käsitystä.
Kiitos tästä analyysista. Jos oot sama kasteliero kuin sijoitustiedon niin oot aika pitkälti syypää mun kryptomonttuihin. Joten eiköhän me tällä tipsillä saada viel yks kilo lyötyä Tennesseelle :-D

mugman

Viesti Kirjoittaja mugman » 14 Tammi 2020, 03:06

Kato tää video Bitcoinin halvingista.

Jacob Canfield käy tässä läpi sitä, miten halving on vaikuttanut bitcoinin kurssiin aiemmin, sekä muutenkin analysoi pitkon kurssikehitystä. Tää jantteri on heron yksi suosikki tubettaja. Pätevä jannu kyllä. :)

https://www.youtube.com/watch?v=9P8yzf4OoWs&t=1937s

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 14 Tammi 2020, 03:52

Raketti läks jo..gg

Kyyberi

Viesti Kirjoittaja Kyyberi » 14 Tammi 2020, 16:23

Eihän sun tartte Coolbetillä seiftata, lyöt vaan vastavetoa ja nautit takuuvarmasta rahasta.

Tennesee on mun mielestä edelleen vähän kupla. Toki pistivät kaksi jättiläistä laulukuoroon, mutta siinä oli varsinkin Ravensia vastaan aika paljon myös varianssin hymyilyä kuin Titansin hyvyyttä. Muutama pointti:

-Henry on monsteri, mutta noilla kantomäärillä viimeseen kolmeen peliin on ihan aiheellista kysyä, miten kauan pysyy ehjänä ja jaksaa? Toki samaa kysyttiin jo viikko sitten, ja ihan hyvin jaksoi.
- Tannehill (QB) ei ole erinomainen pelinrakentaja. Titansin valmennus (Vrabel) tietää tämän, ja siksi hän heittääkin melko vähän. Pelisuunnitelma on sinänsä erinomainen, tiedostetaan omat vahvuudet ja heikkoudet.
- Kun nuo kaksi edellämainittua seikkaa yhdistää, on selvää että Titans on vahvimmillaan johtoasemassa. Henrylla juostaan kelloa pois ja vastustajan alkaessa puolustaa juoksua enemmän, löytyy ne 1-1 tilanteet laitahyökkääjille johon jopa Tannehill voi heittää palloa. Jos taas Titans on parin maalin tappioasemassa, ei juoksupeli riitä.

Kansas on taas hyökkäyksen osalta paras jengi jäljellä olevista. Edellisessä pelissä oli kovin pääkopat kaikilla jumissa pelin alussa, mutta kun hyökkäys pääsi rytmiin niin tulosta tuli. Nyt on ruosteet pois koneesta. Kansasin puolustus on taas kysymysmerkki.

Aika iso merkitys on sillä, jos jompikumpi jengi menee alussa 10+ pinnan johtoon. Toisaalta Titansia on vähätelty tässä pari viikkoa, mutta puhtaan realistisesti arvioituna vaikea nähdä että Kansas kompuroisi tässä.

Toisessa parissa on 49ers vastaan GB. Packersin olisi pitänyt pudota jo sunnuntaina, mutta jostain Rodgers taikoi jumalmoodin lopussa. Packers on sinnitellyt ja rimpuloinut läpi kauden, ja iso osa voitoista on ollut todella tiukkoja pelejä. Esim. Lionsin voittivat kahdesti, johtamatta sekuntiakaan kummassakaan ottelussa. Ainoa mikä on pitänyt jengin pinnalla, on Rodgersin aivan älytön taso viimeisellä kahdella minuutilla. Nyt vastaan tulee laadukas joukkue, ja varsinkin laadukas puolustus. Rodgers ei ole liigan kovin atleetti, ja jotain pipiä tuli nilkkaan viime pelissä. 49ersin puolustuksen linja tulee syömään Packersin hyökkäyslinjaa heittopeleissä elävältä, joka ei lupaa hyvää. Ainoa syy, miksi Packersia ei voi suoraan laskea ulos, on Rodgers.

Packersin mestaruuskerroin 22 on vieläkin ylikerroin, unibetillä näyttäisi olevan tällä hetkellä 7,5. Tota lähtisin varmistelemaan, omasta mielestä 7,5 on kohtuullinen alikerroin. Chiefsin jättäisin koskematta, itellä suurin mestarisuosikki tällä hetkellä. Johtuen jo siitä että todennäköisessä Super Bowlissa vastakkain on Chiefs ja 49ers, jossa molempien hyökkäys tykittää. Ninersin puolustus on kova, mutta Mahomes on parhaimmillaan juuri "rikkoutuneilla" downeilla, jossa paineen takia joutuu juoksemaan ulos taskusta ja improvisoimaan. Iso etu Kansasille tästä.

GNAGL

Viesti Kirjoittaja GNAGL » 14 Tammi 2020, 18:48

Kyyberi kirjoitti:
14 Tammi 2020, 16:23

Toisessa parissa on 49ers vastaan GB. Packersin olisi pitänyt pudota jo sunnuntaina, mutta jostain Rodgers taikoi jumalmoodin lopussa. Packers on sinnitellyt ja rimpuloinut läpi kauden, ja iso osa voitoista on ollut todella tiukkoja pelejä. Esim. Lionsin voittivat kahdesti, johtamatta sekuntiakaan kummassakaan ottelussa. Ainoa mikä on pitänyt jengin pinnalla, on Rodgersin aivan älytön taso viimeisellä kahdella minuutilla. Nyt vastaan tulee laadukas joukkue, ja varsinkin laadukas puolustus. Rodgers ei ole liigan kovin atleetti, ja jotain pipiä tuli nilkkaan viime pelissä. 49ersin puolustuksen linja tulee syömään Packersin hyökkäyslinjaa heittopeleissä elävältä, joka ei lupaa hyvää. Ainoa syy, miksi Packersia ei voi suoraan laskea ulos, on Rodgers.
Oon tainnut katsella 16/17 Packersin peleistä tällä kaudella ja itsekin olisin melkoisen yllättynyt mikäli painavat päätyyn asti. Sinnittely on nimenomaan oikea sana kuvaamaan kauden otteluita. Etenkin johtoasemissa tekeminen on ollut melko karmeata. Kovimmissa paikoissa otteluiden lopuissa Rodgers on edelleen parhaimmillaan, mutta itse näen hänenkin kokonaistasonsa negatiivisemmin kuin Kyyberi. Rodgers oli pitkään varsin laadukas juoksu-uhka loistavan heittokätensä lisäksi. Nykyään juoksu-uhkaa ei käytännössä ole enää lainkaan, mikä helpottaa merkittävästi vastustajien puolustamista. Sen heittämisenkin osalta Rodgersin peli on ailahdellut tällä kaudella. Välillä on tullut aivan huikeita matseja ja välillä yllättävänkin heikkoja. Pitkät heitot ovat olleet yksi Rodgersin bravuureista, mutta niitä ei tällä kaudella ole juurikaan nähty. Runkosarjan 49ers-kohtaamisessa Packersilla ei ollut palaakaan. Itse surettaisin Särjen asemassa GB:n mestaruusvedon.

Toki pitää huomioida minun viimeisen 15 vuoden karmea fanitusrunini, joka on nyt viimein kääntynyt ihan päinvastaisiksi runeiksi :P

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 14 Tammi 2020, 19:13

GB veto on siis coolbetilla eikä siinä oo cashout vaihtoehtoa. Ainut mahis seiftaa kai sit lyödä vihua ja 1.3x ei maistu

RobertKnepper

Viesti Kirjoittaja RobertKnepper » 14 Tammi 2020, 19:23

sharkie kirjoitti:
14 Tammi 2020, 19:13
GB veto on siis coolbetilla eikä siinä oo cashout vaihtoehtoa. Ainut mahis seiftaa kai sit lyödä vihua ja 1.3x ei maistu
Etkös sä voi layata betfairilla jos haluat myydä pois?

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 14 Tammi 2020, 19:57

RobertKnepper kirjoitti:
14 Tammi 2020, 19:23
sharkie kirjoitti:
14 Tammi 2020, 19:13
Etkös sä voi layata betfairilla jos haluat myydä pois?
kaikki tilit sipissä ni kai siinä pitäs väliaikasesti pitää rahaa kiinni toiseen suuntaan

Tänään ei peliä. Nukahdin 04 aamulla ja heräsin kelloon viemään tyttöä eskariin 08. 09 olin jo matkalla Kiipulaan heittää kiekkoa ja 2 rundia siellä ja himassa 1430. Eka rundi breikkiin ja sit jo väsynyt ja +15. Nukuin sit 15-18 ja nyt koitetaan koomailla tonne jonnekkin puoleenyöhön josta ehkä hyväl säkäl jaksaa nukkuu aamuun saakka tyttöö taas viemään eskariin.

Pankista ne oli soittanut tänäänkin,en ollut puhelimen päässä. Nyt itken täällä kun raketit notkahtelee 10% ylöspäin. Huomenna varmaan se perinteinen ke korjausliike alas ennen uutta vkl rynnistystä ylöspäin. Tätä vitutuksen määrää mikä tällä hetkellä on ei voi kukaan kyllä käsittää. Miten tähän on päästy ettei nyt oo vittu painaa pariisataa keilaa noihin kiinni

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 14 Tammi 2020, 20:55

Hei moikka sharkie! Mä luen muiden blogeja ehkä jotain kerran puoleen vuoteen tee jii äs pee, mut luin tässä ny näitä ihan viimesimpiä posteja ja jotain semmosia aiempia sulta niin tuli vaan semmonen fiilis, että ois ihan vitun jees joskus käydä sun kans muutamalla tai siis ihan vaan niinkun nähdä ja vaihtaa muutama sana koska sä ymmärrät selkeesti paljon niitä samoja juttuja joita mä joudun ymmärtämään ja paljon noista sun jutuista on semmosia, että ne vois olla just mun itteni kommentoimaa.... Mulla ei oo aavistustakaan, että ootko sä kuinka paljon lukenu mun blogia ja tullu vastaavaan tulokseen, mut nyt kun mä luin tätä niin oli tosi paljon semmosta joka vois olla ihan suoraa mun kirjottamaa... Mitähän vittua mä kommentoin. Sä oot kai mun face-kaverikin nykyään..? No mut katotaan. Siis sun kans en oo kai edes henk.koht. tavannu ja käytännössä Suomen pokerimaailmasta kaikkien muiden kans oon ja mä luulen, että sun kans ois tosi viihdyttävää jutella asioista....
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

Casteliero

Viesti Kirjoittaja Casteliero » 14 Tammi 2020, 21:46

sharkie kirjoitti:
14 Tammi 2020, 02:54
Casteliero kirjoitti:
13 Tammi 2020, 17:42
Mulla käytännössä on Tennessee jo voittajasuosikki koko kaudelle. Ne pelaa todella kovaa taktista peliä ja Derrick Henry on käytännössä pitelemätön. Niillä on ollu tapana viimesellä neljänneksellä juoksuttaa aikaa jos ovat johdossa esim delay of game ja muilla rangaistuksilla. Parhaimmillaan ne saa sillä imettyä sen reippaat pari minuuttia pelikellosta sinne viiteen minuuttiin asti. Ja se tekee lopussa paljon. Derrick Henry väsyttää myös puolustuksen ja viimeisellä neljänneksellä se on käytännössä pysäyttämätön. Ja tällä ne saa myös kulutettua aikaa sen viiden minuutin jälkeen.

Kansas on myös todella kova, mutta paljon riippuu siitä, loukkaantuiko Kelce eilisessä pelissä ja pystyykö pelaamaan. Mahomes on todennäköisesti tällä hetkellä paras pelinrakentaja, mutta se vaatii kyllä Kelcen rinnalle, jos meinaavat pärjätä. Tosin sillonkaan se ei välttämättä riitä. Mutta helvetin mielenkiintoinen peli tulossa joka tapauksessa.

NFC puolen joukkueista minulla ei ole mitään käsitystä.
Kiitos tästä analyysista. Jos oot sama kasteliero kuin sijoitustiedon niin oot aika pitkälti syypää mun kryptomonttuihin. Joten eiköhän me tällä tipsillä saada viel yks kilo lyötyä Tennesseelle :-D
Ilo olla avuks

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Tammi 2020, 04:17

Kääntyy kuin bitcoinin kurssi

Emännän paino tippunut 800g fat vähän yli 1% ja lihasmassa lisääntynyt

Itellä fat tippunut alle 1% joten perässä viel ollaan
Liitteet
1579054563375794444578049143200.jpg

sharkie
Pokerisivut - striimaaja

Viesti Kirjoittaja sharkie » 15 Tammi 2020, 04:25

Heräsin 03 eli ei jaksanut aamuun saakka nukkua. Salaatti löyty kuitenkin jääkaapista eli parisuhde voi hyvin. Täällä on myös salaa harjoiteltu kun nukuin..
Liitteet
15790550822657537477778992901857.jpg

Pokerman82

Viesti Kirjoittaja Pokerman82 » 15 Tammi 2020, 05:12

Kyl tulee sunnarista kunno jännäri. Iteki coolbeti noi vedot ni ei voi cashouttaa. Toki en haluu kaa. Mietin tota tenneseetä et pitäskö sitä lyödä viel vai ei. Olis maximaalinen vitutus jos molemmat kausi betsit kusis ny semeis ja superbowlii ei olis jännäriä.

Nii miten ton geebee pystyy surettaa betfairil? Itel siis oli 50euroa 24kertoimel coolbeti geebee.

Hauskaa settiä ja seurattavaa toi sun ja vaimo s kisa. Hyvää harjoitusta sulle toi kisan hävii imen vaimolles, ei tunnu sit niin pahalta ku häviit meidä skaba vuoden lopus \:D/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blogit”